Forumul Vehiculelor Forum Index Forumul Vehiculelor
Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 
FAQFAQ  SearchSearch   MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Join! (free) Join! (free)  
ProfileProfile  Log in to check your private messagesLog in to check your private messages  Log inLog in 

Excursia Darmanesti - Putna 06.02.2011

 
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Calatorii si Reportaje
View previous topic :: View next topic  
Author Message
G-Mean



Joined: 14 Jul 2009
Posts: 1223


Location: Suceava

PostPosted: Fri Feb 18, 2011 7:45 pm    Post subject: Excursia Darmanesti - Putna 06.02.2011  Reply with quote

In data de 6 februarie (2011) m-am decis sa fac o excursie feroviara pornind din Darmanesti pana la Putna ( sa zic, ca nu am fost pana acum cu trenul pana la Putna   ).
Ajung in gara din Darmanesti si ma duc la IDM pentru a-mi viza permisul pana la Putna (desi nu cred ca mai era nevoie   ):

PARTEA I


Statia CF Darmanesti

Vedere spre Suceva:

Vedere spre Dornesti:

Mersul trenurilor care sosesc pe la Darmanesti ( se observa si OS pentru Cacica):

La 08:38 , fara 'pic de intarziere soseste si trenul - P 5601 tras de portocala 586:

Ma sui in ultimul vagon si imi iau drumul Putnei - culoarea verde pentru trenul nostru:

M 513 - parasita momentan:


Dupa vreo 10 minute ajungem la Danila, care avea candva o gara ( trecem fara oprire)

Ne apropiem de statia Milisauti, cauciucuri peste cauciucuri in apropierea garii:

Milisauti:


O linie care era candva functionala, care ducea la un depozit al statului (ceva de genul):

Semnalul de intrare in Milisauti dinspre Dornesti:

Incep curbele spre Dornesti dupa "o linie" pana la Milisauti:

Ajungem si la Tibeni - halta "transformata" probabil pe care se mai vad  fostele inscriptii:


Trenul o ia usor cu 50km/h pe langa raul Suceava ( se observa intr-o poza locul luat de viiturile din vara anului trecut )



Noile case a celor din Dornesti care au avut casele luate de apa anul trecut:

Prevestitor pentru Dornesti:


Semnalul mecanic de intrare in Dornesti:

Si ajungem in Dronesti - podul care fost foarte monitorizat asta-vara   :

Dornesti - locul sosirii/plecarii  trenurilor de marfa internationalesau nationale din judetul Suceava:

Statia CF Dornesti:

Trenul are oprire de 10 minute - cat timp locomotiva rebruseaza:

Am timp sa ma mai plimb in aceste minute pe "peroane". O vad pe DA 1233 care mi-a trezit curiozitatea fiindca nu ma gandeam sa o vad pe la Dornesti:

In remiza statea linistita DA 923 alaturi de celelate DA-uri:

Portocala trece la coada trenului, care va deveni capatul ( pe linia 5):



Si aici se termina prima parte a acestui reportaj. Urmeaza partea a II-a Dornesti - Putna.

_________________
http://darmanesti.weebly.com/
Back to top
View user's profile Send private message
mishu88
FV Moderator


Joined: 17 Mar 2008
Posts: 1585


Location: Falticeni, jud. Suceava

PostPosted: Fri Feb 18, 2011 10:16 pm    Post subject: Reply with quote

Frumos ai povestit şi ai prezentat imaginile! Aşteptăm şi partea a II-a!
_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
G-Mean



Joined: 14 Jul 2009
Posts: 1223


Location: Suceava

PostPosted: Sat Feb 19, 2011 6:42 pm    Post subject: Reply with quote

Asadar, continuam cu PARTEA A II-A :
Dupa ce portocala a rebrusat, ne reluam drumul catre Putna:

Traversam si podul de peste raul Suceava:


O veche linie care duce la...o fabrica :

O alta "atractie" de langa Dornesti o reprezinta fabrica de prelucrare a lemnului EGGER, 2 vagoane de cale larga tip G/H:

Locomotiva 81-0473-9 asteapta vagoanele cu carbune de la ucraineni( care nu vor veni degraba)

Colosul austriac ni se prezinta in fata:

Multe linii au fost "plantate" pana in prezent ( evident, linii de cale larga):

Milioane de metrii cubi de lemn adusi de la ucraineni si desigur din patria noastra:




Tot aici ajung si multe containere:

Mai departe, linia reincepe curbele obisnuite:

Ajungem si la frumosul oras Radauti :


Vechea Fabrica de Spirt( o parte):

Semnalul prevestitor:

Semnalul de intrare - alaturi de o cladire istorica:

Dupa o curba...si e imediat gara:

La Radauti, trenul nostru face cruce cu P 5624 - cu 585 la tractiune:

Ceva haios   pe un vagon:

Statia Radauti:


Plecam mai departe, un fel de macara imi atrage atentia dupa vreo 50 m de gara:

Halta Horodnicu:


Peisajul...cam monoton - prevestitorul pentru Galanesti:

Urmeaza si semnalul de intrare:

Galanesti ( nu am putut prinde mai bine gara ):


De aici se reduce si viteza:


Linii parasite in halta Vicovul de Jos:

Halta Vicovul de Jos:

Poza "artistica" sa zic - semnalul de intrare dinspre Putna -dezafectat:

Halta Vicovul de Sus - cu surprizele "interioare" :

Un COSTIUG!! ( semn ca aici CFR-ul a murit)

Semnal de iesire - dezafectat:

Halta Bivolaria - frumos aranjata:


Ne apropiem de Putna, iar urmatoarea oprire este la Gura Putnei:


Semnalul de intrare:

Gura Putnei:

Gara din Gura Putnei:


Desi nu vreau sa inchei aici, cred ca e mult pentru pagina asa ca va fi si o ultima parte cu ceva mai putine poze . Sper sa nu fie probleme.
_________________
http://darmanesti.weebly.com/
Back to top
View user's profile Send private message
Alex-DP001
FV V.I.P.


Joined: 15 Sep 2008
Posts: 2006


Location: Razboieni-Câmpia Turzii-Boju-Cluj Napoca

PostPosted: Sat Feb 19, 2011 6:50 pm    Post subject: Reply with quote

Ma gandesc ca daca linia 513 este inchisa circulatiei, cred ca este sub tensiune, ca altfel ar da atacu indienii.
_________________
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
mishu88
FV Moderator


Joined: 17 Mar 2008
Posts: 1585


Location: Falticeni, jud. Suceava

PostPosted: Sat Feb 19, 2011 7:37 pm    Post subject: Reply with quote

Frumos ai mai povestit!! Şi mi-au plăcut şi fotografii de unde se văd obcinile Moldovei... sau oraşul Rădăuţi, romantic şi misterios... Mulţumim pentru reportaj şi mai aşteptăm şi alte incursiuni pe linii din Moldova (şi nu numai)!
_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
maus5
FV V.I.P.


Joined: 22 Feb 2009
Posts: 672


Location: Cluj-Napoca

PostPosted: Sat Feb 19, 2011 7:46 pm    Post subject: Reply with quote

Salut!Frumos reportaj,locuri incarcate de istorie.La Egger,ldh-ul nu cred ca e 81-0473-9,mai degraba LDH125-473.
Back to top
View user's profile Send private message
G-Mean



Joined: 14 Jul 2009
Posts: 1223


Location: Suceava

PostPosted: Sat Feb 19, 2011 8:05 pm    Post subject: Reply with quote

maus5 wrote:
Salut!Frumos reportaj,locuri incarcate de istorie.La Egger,ldh-ul nu cred ca e 81-0473-9,mai degraba LDH125-473.


A mai fost o astfel de discutie privind nr. acelei locomotive    cu Dr 2005
"LDH81-0473-9" scrie pe ea. Poate poza asta ajuta...nu cred dar:

Am vazut o poza de acum 3 ani cand era intr-adevar LDH125 dar poate ca a fost renumerotata sau cum se zice   cu LDH81

Si de aici sa incep si ULTIMA PARTE a acestui reportaj.
In Gura Putnei se afla ( presupun) un fel de remiza:

Semnalul de iesire pentru Nisipitu:

O alta submagistrala, prezentata foarte frumos de Mishu, 515 ( Gura Putnei - Nisipitu) zace acum in rugina:

Infrastructura - semnalul de intrare dinspre Nisipitu pentru Gura Putnei si un pod:

O alta poza stil "artistic"   :

Trenul nostru o ia in stanga catre Putna:

O serie de peisaje "in curba" si nu numai:



Prevestitorul pentru Putna:

Semnalul de intrare:

Si dupa 2 ore de mers P 5601 ajunge la destinatie:

Statia CF Putna:

Trenul se opreste "la fix" cu vreo jumate' de metru inaintea macazaului:

Garnitura trenului personal 5601/5602 si locomotiva 82-0586-6:


Acesta este capatul liniei, desi candva se prelungea pana la o turnatorie din apropiere si la o fabrica de cherestea ( afla ceva mai departe de gara)



Ce a mai ramas din linia care ducea la acel gater:

Si ce a mai ramas si din turnatorie:


Astfel dupa 2 ore si vreo 13 minute trenul m-a adus la Putna. Prima oara dupa cum ziceam. Un traseu de 62 km parcurs in acest timp. Ce-i drept, tot drumul de la Dornesti pana la Putna, viteza medie este undeva pe la 30-40(max)km/h. Este totodata si primul meu reportaj de acest gen si sper sa va placa cat de cat . Pe viitor  il voi face altfel.

La intoarcere am venit pe locomotiva si nu a mai fost timp de poze :

_________________
http://darmanesti.weebly.com/
Back to top
View user's profile Send private message
maus5
FV V.I.P.


Joined: 22 Feb 2009
Posts: 672


Location: Cluj-Napoca

PostPosted: Sun Feb 20, 2011 1:16 am    Post subject: Reply with quote

Salut!Comparand poza lui LDH125-473 si a lui LDH81-0473-9,eu zic ca e una si aceeasi,doar ca nu stiu de ce i-au facut o inmatriculare asa ciudata,mai ales ca este la Timisoara 80-0473-1.
Back to top
View user's profile Send private message
cristi CFR



Joined: 27 Sep 2007
Posts: 2743


Location: Timisoara, Beius

PostPosted: Sun Feb 20, 2011 4:40 am    Post subject: Reply with quote

G-man wrote:


Un lucru curios, semnalul de iesire este anulat.
La iesire din statia Gura Puteni exista un singur semnal de iesire cu 2 indicatii : Directia 1 Nisipitu si Directia 2 Putna.

In 2009 functiona, Liber in Directia 2 Putna.


_________________
Via Terra Grup
Transport Feroviar de Marfa, Gestionar de Infrastructura, Transport Public de Calatori

http://tren.transira.ro/
http://www.panoramio.com/user/2236391
http://www.youtube.com/user/cristiCFR
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
G-Mean



Joined: 14 Jul 2009
Posts: 1223


Location: Suceava

PostPosted: Thu Aug 23, 2012 10:33 pm    Post subject: Reply with quote

Oare linia asta nu va mai avea parte de atâta atenţie ?
Ăsta să îi fie sfârşitul ? Mă uit la pozele astea, ale mele   şi parcă nu e de crezut . . .


_________________
http://darmanesti.weebly.com/
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Calatorii si Reportaje All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Card File  Gallery  Forum Archive
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Style created by Mirzanet
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR