Forumul Vehiculelor Forum Index Forumul Vehiculelor
Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 
FAQFAQ  SearchSearch   MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Join! (free) Join! (free)  
ProfileProfile  Log in to check your private messagesLog in to check your private messages  Log inLog in 

M801: La vanat trenuri private pe Oltenita!

 
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Calatorii si Reportaje
View previous topic :: View next topic  
Author Message
mishu88
FV Moderator


Joined: 17 Mar 2008
Posts: 1582


Location: Falticeni, jud. Suceava

PostPosted: Sun Apr 22, 2012 9:17 am    Post subject: M801: La vanat trenuri private pe Oltenita!  Reply with quote

Excursie ciclo-feroviară de-a lungul liniei M801, Titan Sud - Oltenița

Cum primăvara lui 2012 s-a instalat atât de frumos și de tandru peste România noastră dragă, tot așa în sufletul meu s-a născut o poftă nebună de plimbare ciclo-feroviară. Ieri, 21 aprilie 2012, am ales ruta M801, Titan Sud - Oltenița, dat fiind numărul deloc zgârcit de trenuri private care circulă aici.

Într-o cursă frenetică lăsată cu obținerea unui nou record personal de pedalat (105,5 km în 11 ore), Regie - Cernica - Budești și viceversa (contra vântului), am traversat localități ca Tânganu, Frunzănești, Plătărești, Cuciueți, Gălbinași, Vasilați și Budești, pe un drum județean de nota 10. Calea ferată urma aproape fidel șoseaua, astfel că am putut rămâne fidel aparatului foto pentru câteva cadre...

...Pentru câteva cadre cu noile automotoare TFG ex-DB 624, care fac serviciu pe această rută încă de la 22 martie 2012. Reportajul pe larg și videoclipul aferent acestei excursii va apărea curând, până atunci vă las în compania fotografiilor realizate ieri.

Toate cele bune și spor la pedalat și la fotografiat!!!

La nici 10 kilometri de Titan Sud, Trenul Regio 15283 se apropie de stația Cernica, urmând să ia drumul Olteniței.




Trenul Regio 15284, Oltenița - Titan Sud, în dreptul Fabricii de Lapte Fundeni.


Trenul Regio 15284, Oltenita - Titan Sud, trecând peste un pod de lângă Lacul Fundeni și Curtea Boierească Dudescu.


Trenul Regio 15284, Oltenita - Titan Sud apropiindu-se de stația Frunzănești.




Localnicii din Budești lasă toate treburile la o parte și așteaptă sosirea trenului privat TFG.


Trenul Regio 15285 sosit de la București își lasă călătorii în stația Budești.


Cruce de trenuri Regio (15286 și 15285) în stația Budești într-o zi senină de aprilie 2012. Așadar, către Oltenița sau către București?


Din Frunzănești, niște capre mai vulgare de fel rod arbuștii de pe lângă linia pe care intra Trenul Regio 15287, Titan Sud - Oltenița.


Tren privat TFG în stația Frunzănești


Cândva, la Frunzănești, s-a turnat ”California, dreamin` (nesfârșit)”.


Trenul Regio 15287, Titan Sud - Oltenița, părăsește stația Frunzănești și pleacă spre Oltenița


La revedere, TFG!

_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
mishu88
FV Moderator


Joined: 17 Mar 2008
Posts: 1582


Location: Falticeni, jud. Suceava

PostPosted: Mon Apr 08, 2013 8:02 pm    Post subject: Reply with quote

Oltenița Express, Trenul care circulă mai încet ca melcul
27 ianuarie 2009 -=- Trenul Personal de Oltenița intră în Gara Titan Sud



Fiind curios să văd gara Titan Sud din București, am ajuns cu metroul la Pantelimon, de unde am mai mers câteva sute de metri per pedes până la intersecția străzilor Industriilor cu Dudești-Pantelimon. Zona este situată în estul Bucureștiului, în apropierea Fabricii 23 August. Aici, semnalele luminoase și acustice erau în funcție, deci urma să sosească un tren în gară. După vreo 10 minute de ”poluare fonică” și multe mașini stând la coadă, apare Trenul Personal 8062, Oltenița - Titan Sud, tractat cu locomotiva diesel-electrică DA-679.

De atunci, vremurile s-au schimbat. Începând cu 22 martie 2012, linia Titan Sud – Oltenița, a fost închiriată către operatorul privat de transport călători pe calea ferată, Transferoviar Călători (TFC). Mersul trenurilor pe această rută poate fi citit aici. De remarcat faptul că CFR Călători considera această rută în pierdere, iar operatorul privat închide anul 2012 cu profit. Ba mai mult, investește în infrastructură și crește viteza de circulație a trenurilor, eliminând punctele de restricții de pe traseu. Deși unii condamnă transportul privat de călători de concurență neloială, totuși, în prezent, există peste 7 perechi de trenuri care circulă între orele 3 și 22.


Așa cum erau trenurile înainte [ianuarie, 2009] pe Oltenița:




_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Calatorii si Reportaje All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Card File  Gallery  Forum Archive
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Style created by Mirzanet
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR