Forumul Vehiculelor Forum Index Forumul Vehiculelor
Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 
FAQFAQ  SearchSearch   MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Join! (free) Join! (free)  
ProfileProfile  Log in to check your private messagesLog in to check your private messages  Log inLog in 

Reorganizare CFR Calatori.
Page 1, 2  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Stiri si evenimente cu trenuri
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Please Register and Login to this forum to stop seeing this advertising.






Posted:     Post subject:

Back to top
nan_florin
FV V.I.P.


Joined: 15 Sep 2009
Posts: 398


Location: Dej

PostPosted: Sat May 07, 2011 2:37 pm    Post subject: Reorganizare CFR Calatori.  Reply with quote

La ultima sedinta de saptamana trecuta s-a hotarat ca locomotivele 060-DA sa nu mai faca reparatii mari , urmand ca treptat sa se renunte la serviciile lor in favoarea ramelor diesel. Deasemena s-a hotarat infiintarea a doua centre de reparatii RR pentru locomotivele GM la Depourile Bucuresti-Calatori si Brasov. In prezent CFR Calatori mai are la RG in Reloc Craiova o singura locomotiva din parcul Depoului Ploiesti.
Back to top
View user's profile Send private message
florin.lifticariu



Joined: 12 Sep 2008
Posts: 933



PostPosted: Sat May 07, 2011 4:09 pm    Post subject: Reply with quote

Nu imi place deloc decizia asta...    
Back to top
View user's profile Send private message
Dr2005



Joined: 22 Nov 2007
Posts: 2433


Location: Bucuresti, sector 6, Drumul Taberei

PostPosted: Sat May 07, 2011 4:26 pm    Post subject: Reply with quote

Şi rame de unde?

Pe de altă parte, nici să târâi o LDE de 2100 CP cu 2 - 3 vagoane nu e foarte economic...
_________________
www.transport-in-comun.ro/trenuri
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
Prisecaru Florin



Joined: 22 Oct 2008
Posts: 572


Location: iasi

PostPosted: Sat May 07, 2011 5:19 pm    Post subject: Reply with quote

Cam dubioasa treaba, fiind fan LDE 2100 nu ma bucur deloc la aflarea acestei vesti. Insa sper daca vor lua automotoare noi sa nu se repete greseala cu desiro.  Era si timpul ca CFR sa se gandeasca la economie de combustibil si profit. Pacat ca aceasta idee vine tocmai pe marginea prapastiei de la cfr!
_________________


http://www.flickr.com/photos/62982979@N05/
Back to top
View user's profile Send private message
Dr2005



Joined: 22 Nov 2007
Posts: 2433


Location: Bucuresti, sector 6, Drumul Taberei

PostPosted: Sat May 07, 2011 6:05 pm    Post subject: Reply with quote

Desiro sunt automotoare bune... pentru un personal de până în 50 km. Şi mai sunt bune dacă cumperi piese pentru ele, nu le ţii şi câte un an de zile la gard pentru că n-ai roţi, n-ai geamuri ş.a.m.d.. Oricum, odată cu închirierea/închiderea secţiilor secundare, va rămâne un exces de LDH seria 82 şi automotoare de toate felurile (mai ales Malaxa). LDH-urile vor prelua trenurile care circulă cu vagoane, dar tare îmi e să nu se ajungă la mers cu Malaxa cu scaune de plastic 4 ore de la Arad la Oradea sau de la Oradea şa Cluj.

M-aş mai bucura şi ca o parte din Sulzerele disponibilizate să ajungă la operatorii privaţi, să nu ne mai trezim că se aduc U-boat-uri, Ludmille şi alte vechituri din afară.

Eu unul sper să nu se repete greşeala făcută cu ramele electrice Z, că au fost vremuri când jumate din ele erau la gard şi nu pentru un geam spart.
_________________
www.transport-in-comun.ro/trenuri
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
shoppy



Joined: 18 Nov 2007
Posts: 3019


Location: Bucuresti, s. 1

PostPosted: Sat May 07, 2011 8:19 pm    Post subject: Reply with quote

La Malaxe parca scria in documentul ala postat de Carelia ca ramanem cu cele 30 modernizate iar restul se taie.
Privatii sigur isi fac socoteala foarte atent ca doar se distraza pe banii lor, ca daca de la stat se vinde o locomotiva pe post de circulabila poti sa fii sigur ca are cota la osii si bandajele zob, met cu de 3 mai multi km decat in hartie flambate si aproape inutilizabile, motor diesel cu segmenti distrusi si turbosuflanta blocata, etc, etc.
_________________
So high, so low, so many things to know...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger
mureseanu_976



Joined: 09 Dec 2007
Posts: 1117


Location: Tirgu Mures

PostPosted: Sat May 07, 2011 9:33 pm    Post subject: Reply with quote

Dr2005 wrote:
Şi rame de unde?


Pai nu degeaba a cumparat Remarul Cluj licenta de la Bombardier sa construiasca  astea ; si chiar nu ma supar daca se construiesc, fiind cu mult peste Desiro, se preteaza pentru personale pe distante lungi gen Cluj - Oradea sau Timisoara - Oradea. Insa tipic CFR-ului, vor fi trantite la trenuri R cum au facut cu tot felul de gunoaie de vagoane (20-49-200, 21-87, etc)...

(Copyright Eddy Konijnendijk)
Back to top
View user's profile Send private message
nan_florin
FV V.I.P.


Joined: 15 Sep 2009
Posts: 398


Location: Dej

PostPosted: Sat May 07, 2011 10:16 pm    Post subject: Reply with quote

In plan ramane in continuare modernizarea vechilor automotoare Malaxa cu motoare Volvo.
Back to top
View user's profile Send private message
mureseanu_976



Joined: 09 Dec 2007
Posts: 1117


Location: Tirgu Mures

PostPosted: Sat May 07, 2011 10:21 pm    Post subject: Reply with quote

nan_florin wrote:
In plan ramane in continuare modernizarea vechilor automotoare Malaxa cu motoare Volvo.


Valeleuuu...troci de 80 ani ? cu fiabilitate ZERO ? Am ajuns mai rau ca rusii, ca aveau si aia niste rable.
Back to top
View user's profile Send private message
shoppy



Joined: 18 Nov 2007
Posts: 3019


Location: Bucuresti, s. 1

PostPosted: Sat May 07, 2011 10:42 pm    Post subject: Reply with quote

Poate cu restructurarea asta si impartirea in 4 a Cfr Calatori scapam si noi de ciuma asta a personalelor pe distante lungi si sa avem cum e normal, adica maxim intre doua resedinte de judete invecinate.


_________________
So high, so low, so many things to know...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Stiri si evenimente cu trenuri All times are GMT + 2 Hours
Page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Card File  Gallery  Forum Archive
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Style created by Mirzanet
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR