Forumul Vehiculelor Forum Index Forumul Vehiculelor
Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 
FAQFAQ  SearchSearch   MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Join! (free) Join! (free)  
ProfileProfile  Log in to check your private messagesLog in to check your private messages  Log inLog in 

Restructurare la CFR !
Page 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Caile Ferate din Romania
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Please Register and Login to this forum to stop seeing this advertising.






Posted:     Post subject:

Back to top
cristi CFR



Joined: 27 Sep 2007
Posts: 2743


Location: Timisoara, Beius

PostPosted: Sat Mar 21, 2009 8:01 pm    Post subject: Restructurare la CFR !  Reply with quote

http://stirileprotv.ro/stiri/soci...i-cfr-vor-fi-disponibilizati.html


_________________
Via Terra Grup
Transport Feroviar de Marfa, Gestionar de Infrastructura, Transport Public de Calatori

http://tren.transira.ro/
http://www.panoramio.com/user/2236391
http://www.youtube.com/user/cristiCFR


Last edited by cristi CFR on Mon Aug 30, 2010 4:37 pm; edited 4 times in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
sulzerul1175
FV Administrator


Joined: 29 Jun 2007
Posts: 4312


Location: Oradea

PostPosted: Wed Mar 25, 2009 4:49 pm    Post subject: Restructurare la CFR : 2009 ! Reply with quote

Sa incercam sa adunam informatii legate de aceasta restructurare. Iata ca au aparut si primele semne:

cristi CFR wrote:
Adevărul: Trenul nu va mai şuiera între Bihor şi Sălaj

24.03.2009 12:35


Una din rutele care vor fi trecute în conservare face legătura între Oradea şi Zalău, pe tronsonul Săcuieni Bihor, Marghita, Suplacu de Barcău, Şimleul Silvaniei, Sărmăşag, ultimul nod feroviar important al Sălajului. Pe această rută, sunt în acest moment în funcţiune două garnituri zilnice de tren, care transportă navetiştii dimineaţa şi după amiaza. Un număr de peste 150 de angajaţi deservesc aceste traseu, care însumează peste 100 km. Cea de-a doua rută este Ilva Mică - Rodna Veche, pe circa 25 km, deservită de circa 100 de angajaţi. Oana Brânzan, purtător de cuvânt în cadrul SNCFR ne-a declarat că nu poate comenta eventualele închideri prevăzute în planul de restructurare, decât după finalizarea negocierilor cu sindicatele.

24 Martie 2009
http://rinsider.club-feroviar.ro/ro/afiseaza_stire.php?id=3809


cristi CFR wrote:
Restructurarea îi lasă pe drumuri
Circa 1.000 de persoane vor fi lăsate fără mijloc de transport dacă se desfiinţează trenul care face legătura dintre Oradea şi Zalău. Planul de restructurare a CFR prevede că tronsoane de 1.500 km de cale ferată vor fi trecute în conservare şi 12.000 de angajaţi vor fi disponibilizaţi.

http://www.adevarul.ro/articole/restructurarea-ii-lasa-pe-drumuri.html


cristi CFR wrote:
Timişoara: Reginonala CFR dă afară 900 de oameni
Aproape o mie de salariaţi din Timiş, Arad, Caraş-Severin şi Hunedoara vor rămâne de la începutul lunii iunie fără loc de muncă.

http://www.adevarul.ro/articole/t...a-cfr-da-afara-900-de-oameni.html


cristi CFR wrote:
Secţiile cu trafic local produc o pagubă anuală de 98,2 milioane de lei

EXCLUSIV: Transporturile vor să scape de 52 de linii ferate.


• Peste 1.500 de angajaţi ar putea rămâne fără slujbe

• Unele sectoare ar putea fi preluate de operatori privaţi

http://www.gandul.info/economia/e...-detaliata-aici.html?3936;4088578

Top linii ferate cu pierderi (mii lei)

Regionala Bucureşti

Ploieşti Nord – Măneciu -4.333
Buda – Slănic -2.883
Căciulaţi – Snagov Plaje -118
Fieni – Pietroşiţa +147
Diţeşti – Gura Palângii -134
IL Caragiale – Diţeşti – Moreni -377
R1 – R2 Diţeşti 0
Total pierderi regională -7.698

Regionala Craiova

Curtea de Argeş – Piteşti -2.287
Corabia – Caracal -1.317
Zimnicea – Roşiori Est -1.224
Poian Mare – Golenţi -160
Total pierderi regională -4.987

Regionala Timişoara

Sântana – Brad -13.351  
Timişoara Nord – Cenad -6.411
Livezeni – Lupeni -2.766
Caransebeş – Bouţari -1.694
Cărpiniş – Ionel -430
Lovrin – Nerău +372
Jebel – Liebling -320
Simeria – Hunedoara -2.376
Mintia – Păuliş – Lunca Gr. T -1.494
Subcetate – Haţeg -1.168
Jimbolia – Lovrin +34
Total pierderi regională -29.604

Regionala Cluj

Săcuieni BH – Abrami – Şimleu Silvaniei – Sărmăşag -22.007  
Ilva Mică – Rodna Veche -4.134
Abrami – Popeşti -3.043    
Holod – Oradea Est -1.901    
Dobreşti – Rogoz 0
Ulmeni Sala – Cehu Silvaniei 0
Baia Mare Sud – Baia Sprie 0
Total pierderi regională -31.086

Regionala Braşov

Sebeş Alba – Petreşti -5  
Sebeş – Petreşti +33  
Total pierderi regională +28

Regionala Iaşi

Roman – Buhăieşti -1.108
Leorda – Dorohoi -958
Paşcani – Târgu Neamţ +56
Dolhasca – Fălticeni -135
Dornişoara – Floreni -255
Păltinoasa – Dărmăneşti -748
Fundu Moldovei – Pojorâta -6
Vama – Moldoviţa -76
Dorneşti – Putna -713
Dorneşti – Siret 16  
Gura Putnei – Nisipitu -728
Crasna – Huşi -424
Dăngeni – Săveni -120
Podu Iloaiei – Hârlău +8
Leţcani – Dorohoi +129
Griviţa – Bârlad 0
Total pierderi regională -5.062

Regionala Galaţi

Buzău – Berca – Nenoiaşu -10.216
Galaţi – Bârlad -8.119
Mărăşeşti – Panciu -1.467
Focşani – Odobeşti 0
Total pierderi regională -19.803

Regionala Constanţa

Saligny Est – Cernavodă 0
R1 Lumina – Lumina 0   parca sectia era la Rompetrol
Total pierderi regională 0

TOTAL PIERDERI -98.211


Daca cineva mai gaseste articole in ziare, sau afla ceva de pe MT.ro, va rog sa le postati aici!
_________________
www.vehicule.uv.ro

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
oreste
FV V.I.P.


Joined: 24 Oct 2008
Posts: 78


Location: timisoara

PostPosted: Wed Mar 25, 2009 6:39 pm    Post subject: Reply with quote

nu stiu de ce am asa o vaga presimtire ca totusi acele linii nu vor intra in conservare si vor opera pe ele operatorii feroviari privati...
_________________
pasionat de trenuri
Back to top
View user's profile Send private message
florin.lifticariu



Joined: 12 Sep 2008
Posts: 933



PostPosted: Wed Mar 25, 2009 7:50 pm    Post subject: Reply with quote

http://stirileprotv.ro/stiri/soci...nu-acceptam-nicio-concediere.html   deci sa inteleg din mesajul D-lui Ministru Radu Berceanu ca cei 12000 de angajati ce vor fi concediati... vor fi cei angajati in timpul guvernarii PNL...CU SALARII EXORBITANTE.... si nu acari....sau personal de la intretinerea cailor ferate...sau mecanici de locomotiva..sau revizori de material rulant...etc...evoluam...o sa avem tren pe perna magnetica in curind in Bucuresti....
Back to top
View user's profile Send private message
paall



Joined: 05 Oct 2008
Posts: 673


Location: Ploiesti.Vest, Targoviste, Pietrosita

PostPosted: Wed Mar 25, 2009 8:02 pm    Post subject: Reply with quote

Vor da afara si revizori si acari .

Exemplu la Pl.Sud la tura de noapte 19:00 - 07:00 nu mai sunt decat 3 trenuri care sosesc si doar unul care pleaca in intervalul 19:00 - 23:00 , de la 23:00 pana la 03:30 nu mai e nici unul fata de pana acum cateva saptamanii.

Or sa ramana si revizori si acari mai putinii decat erau inainte.
_________________
O zi la munte se incepe vara cu R 3023 si iarna cu R 3001 si se incheie numai cu R 3024.

Brasov, probalby the best city in the world. Adevarata vorba.
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
florin.lifticariu



Joined: 12 Sep 2008
Posts: 933



PostPosted: Wed Mar 25, 2009 8:15 pm    Post subject: Reply with quote

scuze pentru off-topic...am gresit putin formularea..."Dl. Ministru Radu Berceanu"...trebuia pus in "..."....sint curios ce salari exorbitante au un revizor...sau un acar...  poate ma inscriu si eu in PD-L...POATE SE VOR MAI FACE ANGAJARI LA CFR     ....
Back to top
View user's profile Send private message
Dr2005



Joined: 22 Nov 2007
Posts: 2433


Location: Bucuresti, sector 6, Drumul Taberei

PostPosted: Fri Mar 27, 2009 6:03 am    Post subject: Reply with quote

Au ajuns si ei la concluzia ca au prea multi angajati...păi pentru o gară cu 2 trenuri pe zi ai nevoie de mai mult de 3 angajaţi?
Pe Săcuieni - Sărmăşag sunt 15 staţii care trebuie să aibă angajaţi (gări, Hm-uri şi hc-uri). Gările ar trebui retrogradate la rangul de hc şi să rămână acolo doar un ceferist pe tură, ca la Scăeni.... că ăla e suficient (sălile de aşteptare probabil au lacăt, deci nu ai nevoie de femeie de servici), la 2 trenuri pe zi ai timp să schimbi macazele, să vinzi câteva bilete şi apoi să îi scrii ordinul de circulaţie mecanicului.
15 * 4=60, hai să punem 70 ca sa fie cate unul de rezerva pe fiecare statie. Deci... de ce sunt 150?

Pe Ilva Mică sunt doar 2 (două) perechi de trenuri: Acc de la Buc. Nord şi un P. Pentru 5 staţii cu 4 trenuri pe zi nu ai nevoie de semnale (implicit de cei care le manevrează) şi nici de 30 de angajaţi în fiecare gară, care să frece menta. 1 pe schimb e suficient pentru tot. Sau hai să zicem 2, că tece şi un Acc. Deci... 2 angajaţi * 3 schimburi * 5 staţii = 30. Hai să zicem 35, ca să nu lucreze toţi şi în week-end. Deci în niciun caz 100. Dar... chefereul, e mai uşor în mintea îngustă a unor să desfiinţezi ceva decât să încerci să îl faci rentabil. Îmi aduc aminte când am mers pe Băbeni Alunu... că în afară de o haltă dărăpănată, toate staţiile aveau cantoane de intrareşi ieşire (cu personalul de rigoare), şefi de gară, macazii, vânzători de bilete etc., de erau mai mulţi angajaţi în gară decât călători în tren. Şi trenul... un LDH cu 3 vagoane, când se putea merge lejer cu o singură Malaxa 900.
_________________
www.transport-in-comun.ro/trenuri
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
cristi CFR



Joined: 27 Sep 2007
Posts: 2743


Location: Timisoara, Beius

PostPosted: Fri Mar 27, 2009 10:37 am    Post subject: Reply with quote

Dragos ,
Pe Sacuieni Bihor - Sarmasag sunt 2 perechi trenuri de persoane, dar sunt o gramada de trenuri de marfa, de accea sunt multe gari.
_________________
Via Terra Grup
Transport Feroviar de Marfa, Gestionar de Infrastructura, Transport Public de Calatori

http://tren.transira.ro/
http://www.panoramio.com/user/2236391
http://www.youtube.com/user/cristiCFR
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
dan tm



Joined: 21 Aug 2008
Posts: 671


Location: Sag /Timiseni CFR

PostPosted: Fri Mar 27, 2009 12:14 pm    Post subject: Reply with quote

Nu sint multe gari am un reportaj pe linia in cauza.
Nici pe Rodna nu pot fi 100 de angajati.
poate doar in birouri si figureaza ca deservind linia aia
Back to top
View user's profile Send private message
cristi CFR



Joined: 27 Sep 2007
Posts: 2743


Location: Timisoara, Beius

PostPosted: Sat Mar 28, 2009 3:24 am    Post subject: Reply with quote

Sindicalistii CFR stau fermi pe pozitie: nu acceptam nicio concediere!



Sedinta CFR transformata in protest spontan!




_________________
Via Terra Grup
Transport Feroviar de Marfa, Gestionar de Infrastructura, Transport Public de Calatori

http://tren.transira.ro/
http://www.panoramio.com/user/2236391
http://www.youtube.com/user/cristiCFR
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Caile Ferate din Romania All times are GMT + 2 Hours
Page 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Next
Page 1 of 13

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Card File  Gallery  Forum Archive
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Style created by Mirzanet
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR