Forumul Vehiculelor Forum Index Forumul Vehiculelor
Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 
FAQFAQ  SearchSearch   MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Join! (free) Join! (free)  
ProfileProfile  Log in to check your private messagesLog in to check your private messages  Log inLog in 

Automotoare seria 92 (Duewag) ex DB
Page 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Materialul Rulant din Romania
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Please Register and Login to this forum to stop seeing this advertising.






Posted:     Post subject:

Back to top
sulzerul1175
FV Administrator


Joined: 29 Jun 2007
Posts: 4312


Location: Oradea

PostPosted: Wed Jan 23, 2008 5:04 pm    Post subject: Automotoare seria 92 (Duewag) ex DB  Reply with quote

Salutari!

Deschid acest topic pentru a afla mai multe informatii despre acest tip de DMU, cel cumparat second-hand din Germania, mai exact automotoarele seria 92 (Duewag)


Automotorul seria 91-92


In 1995, CFR a cumparat doua bucati de automotoare tip VT 628.4 din Germania. Aceste tipuri de autoomotoare au motor de MTU V12, care permite trenului ca sa atinge viteza maxima de 120 km/h. Pana in 2003, unul dintre automotoare circula pe relatia Oradea - Cluj Napoca, iar alta pe Cluj Napoca - Satu Mare. In aceste zile, Duewag-urile apartin depoului din Jibou, iar circula pe traseul Jibou - Satu Mare si Jibou - Sarmasag.

Poate cineva ne ofera si alte informatii despre aceste automotoare!

Toate cele bune!
_________________
www.vehicule.uv.ro



Last edited by sulzerul1175 on Thu Jan 24, 2008 4:59 pm; edited 3 times in total
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
(((Dj_Tibi)))



Joined: 28 Jun 2007
Posts: 57


Location: Oradea

PostPosted: Thu Jan 24, 2008 4:19 pm    Post subject: Reply with quote

Pentru inceput eu cred ca e foarte bun. Mai multe poze despre aceste dmu-uri puteti gasi aici: http://pisti91.myfreeforum.org/about126.html  pozele sunt facute de mine si de Pisti in Satu Mare
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
srazvi



Joined: 18 Dec 2007
Posts: 407


Location: Arad

PostPosted: Thu Jan 24, 2008 4:41 pm    Post subject: Reply with quote

Automotoarele Duewag au fost primele aduse noi dupa 89 si introduse ca IC pe relatia Timisoara-Radna-Arad-Oradea-Cluj si retur din 1995 pina in 1999, deoarece pe relatia Timisoara-Arad  nu circulau trenuri decit Timisoara-Aradu Nou, timp in care se executau lucrari de schimbare a podului timisorii din Arad. Pe vremea aceea se scurta timpul cu o ora fata de alt tren, nemaifiind necesara rebursarea in Radna.
Odata terminat podul timisorii, cele doua automotoare Duewag au trecut la regionala Cluj(probabil tot de Cluj apartineau si cind au facut IC Cluj-Timisoara) si circulau ca R Cluj-Baia Mare-Satu Mare-Carei-Jibou-Cluj.
Din 2004 cele doua Duewag au ajuns P Jibou-Satu Mare si retur
In ceea ce le priveste, sint mai comode ca un Desiro  
_________________
Luna Amara
Back to top
View user's profile Send private message
ldh1250



Joined: 03 Jul 2008
Posts: 3



PostPosted: Sat Jul 05, 2008 11:16 am    Post subject: clasa 92(duewag)exDB Reply with quote

Eu am calatorit acum o saptamana cu un accelerat Timisoara nord-Baia Mare.am vrut sa ajung din oradea la jibou(orasul in care am stat pana acum 1 an)si am ales sa ma duc cu acceleratul pana la baia mare la ora 19:03 din oradea.la ora 23 si ceva eram la baia mare,iar de acolo am plecat cu un siemens duewag.Feri,un prieten al tatalui meu,m-a lasat sa intru in cabina si era super.Dar,din cate am inteles eu unul dintre ce 2 automotoare are probleme grave,iar cel cu care am venit are probleme la radiator.tati lucreaza la depoul din jibou si,mi-a spu ca de vreo 3 ori au scos radiatorul si l-au curatat(era infundat) dar tot se incalzeste.dar am ajuns cu bine si,pacat ca au ajuns trenuri personal si,pacat ca exista doar 2 automotoare..le ador.
-------------------------
imi plac mult automotoarele clasa 92:D
Back to top
View user's profile Send private message
MariusM



Joined: 12 Jan 2008
Posts: 108


Location: Pitesti

PostPosted: Sat Jul 05, 2008 2:43 pm    Post subject: Reply with quote

srazvi wrote:
Automotoarele Duewag au fost primele aduse noi dupa 89 si introduse ca IC pe relatia Timisoara-Radna-Arad-Oradea-Cluj si retur din 1995 pina in 1999, deoarece pe relatia Timisoara-Arad  nu circulau trenuri decit Timisoara-Aradu Nou, timp in care se executau lucrari de schimbare a podului timisorii din Arad. Pe vremea aceea se scurta timpul cu o ora fata de alt tren, nemaifiind necesara rebursarea in Radna.
Odata terminat podul timisorii, cele doua automotoare Duewag au trecut la regionala Cluj(probabil tot de Cluj apartineau si cind au facut IC Cluj-Timisoara) si circulau ca R Cluj-Baia Mare-Satu Mare-Carei-Jibou-Cluj.
Din 2004 cele doua Duewag au ajuns P Jibou-Satu Mare si retur
In ceea ce le priveste, sint mai comode ca un Desiro  


Erau două automotoare de acest tip. Unul a fost alocat Aradului și circula pe Arad - Timișoara(R) și Timișoara - Cluj(IC și mai tārziu R) și celălalt Craiovei, care īn 95 a circulat pe Craiova - Curtea de Argeș ca A sau IC și īn 96 ca R pe rutele Craiova - București(RM 892/891) și Craiova - Rāmnicu Vālcea(922/921), ulterior ca A pe Craiova - Calafat, dar īn 98 cānd s-a reorganizat CFR-ul și depoul Craiova a devenit depou de marfă, singurul de călători fiind depoul Pitești, automotorul a fost alocat depoului Cluj circulānd pe rute ca Cluj - Satu Mare(R 641/642) sau Cluj - Oradea(1935/1936)
_________________
Drumul vesnic ne e rostul
Treaca zile, treaca ani
Asta este trenul nostru!
Trenul celor fara bani.
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
OAB



Joined: 24 Aug 2007
Posts: 85


Location: Cluj Napoca

PostPosted: Sat Aug 23, 2008 1:29 pm    Post subject: Reply with quote

Din cate stiu, automotorul care apartine de Cluj e detasat. Relatia Cluj-Baia Mare-Satu Mare este deservita de Desiro. Duewag-ul respectiv circula pe relatia, teoretic, pe relatia Jibou-Satu Mare.
Legat de aces tip de automotor. Din informatiile pe care le am, s-a incercat montarea unui al doilea motor (pe unitatea B), dar nu s-a reusit sincronizarea acestui cu motorul existent din fabrica. Daca informatia respectiva e adevarata, nu inteleg logica motorizarii unitatii B avand in vedere ca automotorul a fost gandit ca avand o unitate motoare si una pilot (remorca cu post de conducere), nu doua unitati motoare.
_________________
Back to top
View user's profile Send private message
sulzerul1175
FV Administrator


Joined: 29 Jun 2007
Posts: 4312


Location: Oradea

PostPosted: Sat Aug 23, 2008 3:24 pm    Post subject: Reply with quote

Ambele uniati, adica 92-0101 si 92-0102 sunt al depoului Jibou. Din surse sigure am aflat ca 101 are probleme technice, si doar 102-ul circula.
_________________
www.vehicule.uv.ro

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
shoppy



Joined: 18 Nov 2007
Posts: 3019


Location: Bucuresti, s. 1

PostPosted: Sat Aug 23, 2008 4:27 pm    Post subject: Reply with quote

Pai logica motorizarii unitati remorcate e dea spori puterea motoare a automotorului si de a scadea efortul motorului original.
_________________
So high, so low, so many things to know...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger
dan tm



Joined: 21 Aug 2008
Posts: 671


Location: Sag /Timiseni CFR

PostPosted: Sat Aug 23, 2008 4:28 pm    Post subject: Reply with quote

Anul trecut am vazut unul in depoul Jibou si celalalt circula pe ruta, Satu Mare - Carei-Sarmasag-Jibou.
Back to top
View user's profile Send private message
florin.mihai
FV V.I.P.


Joined: 26 Aug 2008
Posts: 298


Location: Sighisoara

PostPosted: Mon Sep 08, 2008 6:53 pm    Post subject: Reply with quote

Ma bucur ca exista oameni care apreciaza aceste automotoare pe care eu le consider cele mai reusite achizitii ale CFR. O veste buna (sau poate mai putin buna, pentru unii): cateva zeci  de automotoare din acestea (construite in mai multe variante) vor circula pe multe linii interoperabile din Romania, alaturi de Desiro si un alt tip de automotor de provenienta franceza. Deja contractul pentru achizitionare se afla in curs de aprobare.

Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forumul Vehiculelor Forum Index -> Materialul Rulant din Romania All times are GMT + 2 Hours
Page 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
Page 1 of 7

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Card File  Gallery  Forum Archive
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Style created by Mirzanet
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR