Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Calatorii si Reportaje
Zgarcanstein

01.02.2010 - Sectia 214 (Livezeni - Lupeni)

Nemaivăzānd poze şi pentru faptul că nu am mai fost vreodată pe acestă secţie, pe 1 februarie 2010 mi-am luat traista şi chipiul şi am plecat īn expediţie feroviară cu P2704 (Simeria 10:10 - 13:47 Lupeni).

Livezeni




Iscroni



Cu viteză stabilită (70 km/h) spre Coroieşti h.


Coroieşti h.


Vulcan Hm.



Mai departe spre oraşul Lupeni











Intrăm īn oraşul Lupeni



Lupeni hc.


O biserică ortodoxă vis-a-vis de staţia Lupeni hc.






Porţiunea defrişată de pădure este locul pe unde circulă telescaunele din Lupeni spre staţiunea Straja


Pod peste rāul Jiul de Vest īnainte de Vāscoza h.


Vāscoza h. (peronul nu se vede deoarece este pe partea dreaptă)


La ieşirea din Vāscoza h. calea ferată traversează şoseaua principală a oraşului



Linia urmează īn continuare cursul rāului












Lupeni




- semnalele de ieşire spre Livezeni ("ce-a rămas din Wilma")


- trei vagoane de marfă


- locomotiva EC 43-0086-9 cu P2704 (Simeria - Lupeni)




- vedere spre Uricani


- vedere spre Livezeni




- locomotiva merge īn capătul X (spre Uricani) pentru a īntoarce


- garnitura de vagoane detaşată de locomotivă


- din nou locomotiva, īntorcāndu-se pe linia 1




- clădirea gării (biroul de mişcare este singurul care mai are activitate)


- locomotiva s-a īntors şi s-a cuplat pentru a pleca cu P2735 (Lupeni 14:05 - 15:04 Petroşani)



- alte poze din această staţie





- aici era casa de bilete


- vedere din exterior



Īn prim plan trecerea la nivel cu calea ferată, īn plan secund Vāscoza h. şi podul peste Jiul de Vest



Spre Lupeni (staţia principală şi finală)


Există ceva mai deosebit la această trecere: īn dreapta a fost montată o oglindă ca şoferii să poată observa mult mai uşor dacă se apropie vreun tren


Pozele sunt postate īn ordinea cronologică. Aici se īncheie această expediţie. Sper că v-a plăcut!
Dr2005

Interesanta gara Lupeni... bilete nu se vand,, semnalizare nu e... ce serveste biroul de miscare? Inmanarea ordinelor de circulatie catre mecanici?
Ca fapt divers, ma asteptam sa fie mai multa marfa, ca doar e (sau era?) ditai mina acolo. Unde sunt sirurile nesfarsite de Fals-uri si Tals-uri?
stakee

Pozele din vagon cu bobica la tractiune face toti banii
Tare ciudat dupa ce sa rebrusat locomotiva din tampoane circulare in tampoane dreptunghiulare
Bobby

Acuma am vazut si eu...
La un capat are tampoane rotunde iar la celalalt patrate...
Oare cate masini sunt in situatia asta ?
Bine ca e asa si nu unul patrat si unu rotund la acelasi capat...
stakee

Bobby wrote:
Acuma am vazut si eu...
La un capat are tampoane rotunde iar la celalalt patrate...
Oare cate masini sunt in situatia asta ?
Bine ca e asa si nu unul patrat si unu rotund la acelasi capat...


Nu mai e mult asa au si plugurile, da baremi EA-uri 45 icol sau 40/41 icol cu capacele acelea pt coltare de culoare alba sau cum sunt multe siemnesuri cu un ep1 si un ep 2, mai lipsea sa le puna si invers  
cristi CFR

Ciudata locomotiva, faine poze zg.
hitsasu

Eu sunt din Lupeni, circulatia marfarelor cu carbune din mina Lupeni spre Termocentrala de la Mintia se face noaptea si se pleaca din triaj! Gara din Lupeni este la capatul orasului si a fost o ambitie imbecila a ceauseilor din aceasta zona!

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Calatorii si Reportaje
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR