Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Calatorii si Reportaje
sulzerul1175

40 de ore cu trenul: Oradea - Mangalia si retur!

A trecut mult timp de cand am fost la mare, dar niciodata nu e tarziu pentru un reportaj asemanator!

Am pornit pe data de 4 august din Oradea cu R936, in fata cu Torpila 534 si cu 6 vagoane, pe rand: cuseta, cuseta, dormitor, clasa 1, clasa 2 si clasa 2. Am cumparat bilet in ultimul vagon (50 53 20-47 973-1) Dar acum sa vedem pozele:

La Oradea nu prea am facut poze, mai degraba am filmat, dar din pacate filmele trebuie convertate. La Osorhei ne astepta un marfar cu 60-1325-4. La Alesd intalnim o locomotiva germana in plina actiune.


La Vadu Crisului ne astepta 60-0502 de la Servtrans cu un marfar Holcim. Apoi ne-am oprit la Suncuius pentru a astepta....P3075!!!!



Intr-o curba inainte de Ciucea pozez trenul. Urmatoarele poze sunt facute la Aghires si Huedin. Desiro-ul era A1937!



Sosim la Cluj, filmez decuplarea/cuplarea, mai pozez si electrica 40-0846-2, GM-ul 950 cu IC531 si vagonul nr 12 al sezonierului.



Se lasa seara. Nu se mai vedea nimic pe drum. Sosim la Razboieni unde se cupleaza grupa de Targu Mures pe R936. Vagoanele din ultimele 2 poze cred ca formau trenul personal Targu Mures - Razboieni - Targu Mures.



La Brasov


La Sinaia s-a intamplat o faza interesanta: un tigan, dupa ce a pornit trenul din gara Sinaia, a prins geanta unui calator beat mort si l-a tras jos de pe tren si a fugit cu el...

Am reusit sa dorm un singur minut intre Predeal si Sinaia La Ploiesti n-am reusit sa pozez din cauza luminii, dar la Buzau era perfect: am prins ldh-ul 80-0491-3 si gara Buzau.



O prezenta interesanta la Buzau, Malaxa 77 a Infrastructurii.


Urmeaza Faurei:




....si ne indreptam spre Fetesti!



La Fetesti ne intalnim cu Fetesteanca 914, cu 1082 de la Constantin si cu electricele 307 si 007.



Trecem peste Dunare si langa Podul Saligny



Si urmeaza:


60-0180 Rompetrol, EA-272 Unicom, si utilaje. Intre Medgidia si Constanta am prins si un marfar, dar nu stiu cu care masina era.




Din cauza ca in drum spre Constanta am ramas fara baterii, si nu m-am uitat in geanta desi aveam baterii de rezerva dar nu stiam despre asta..., m-am apelat la colegul Floryn sa-mi aduca un set de baterii. Asa ca nu am reusit sa pozez locomotivele din curtea EuroEstului . Din fericire la sosire ma astepta Floryn, si avea la el si setul de baterii   Ii multumesc foarte mult din nou, altfel nu as fi putut sa fac poze in continuare. Iata o poza din Constanta:



Primim dieselul, plecam din nou la drum. Pana aici am reusit sa acumulam o ora de intarziere.



La Neptun am asteptat rapidul Constanta - Satu Mare trasa de 62-1304-5:


Iata si sosirea la Mangalia, 60-0790 sta singurica dupa intrarea in gara, iar GM 1204 inainte de cuplarea pe rapidul de Bucuresti.


Va urma cu prezentarea drumului spre Oradea.
tiberio

Eu zic ca e prea exagerat pus ca rang de rapid trenul asta. Cred ca pretul este incredibil de mare si nu ai confort de rapid.
mureseanu_976

tiberio wrote:
Eu zic ca e prea exagerat pus ca rang de rapid trenul asta. Cred ca pretul este incredibil de mare si nu ai confort de rapid.


Daca ar fi fost tren accelerat,normal ca mai avea cel putin 10 opriri in plus si trenul ar fi parcurs acel traseu in aproape 24 de ore...    

Pisti,felicitari pentru reportaj! Astept cu mult interes sa ne prezinti drumul de intoarcere.
gabi-737

Fain reportajul si pozele, imi aduc aminte ca pe vremuri acelasi tren avea rang de accelerat, am fost cu el de multe ori, prima data avea si muzica si mochete la clasa a-2-a, apoi nu ,-Nu avea vagoane de dormit si nici cusete, facea undeva pe la 16-17 ore, plecarea era pe la 16 si sosirea dimineata a-2-a zi pe la 8.30 la Mangalia.
Ce e ciudat ca acuma ca si RAPID face mai multe ore....
sulzerul1175

Multumesc pentru aprecieri!

Sincer, rapidul face 19 ore dar am scris 20 ca oricum are o ora intarziere!

Ma uitam si la noul mers, R936 are plecarea din Oradea la 16:48, R935 soseste in Oradea la 16:41.
sulzerul1175

Sa vedem si returul atunci

Pe 9 august ne-am urcat in tren. 16 vagoane, acelasi garnitura cu care am venit, si acelasi vagon, acelasi compartiment   In fata trenului era 62-1099. Mai pozez si trenul Constanta - Mangalia - Constanta, cu 3 vagoane. Langa trenul nostru se afla trenul de Suceava. Faza interesanta ca vagonul pe care era scris "Circula fara calatori" avea usile deschise si avea calatori



M-am trezit un pic la Medgidia, stam 10 minute in loc de 2, cobor si fac niste poze:


Din cauza ca am dormit, nu am putut sa dorm in continuare, asa ca am stat pe hol si ma uitam afara. Pe la Busteni deja aveam lumina, la Predeal incep sa fac pozele:



Sosim in Brasov! Cata lume   Cobor si fac poze: trece rapidul Ister cu rapidul de Satu Mare. Neaparat trebuia sa pozez si aburoasa   Am avut norocul ca EA1-199 era in gara Si sigur, LDHul de manevra.





Pozez si un automotor de la Regio, un EA cu un marfar, dupa aia plecam din Brasov.


Niste poze intre Brasov si Sighisoara. Pozez si EA-017 dar nu stiu unde  


Cred ca eram la Rupea unde am prins marfarul cu EA-664. Mai jos, EA1-054 vine cu un personal. La fel si EA-793 venea cu un marfar. Dupa ninc 5 minute vine si EA-705, dar nu am reusit sa o pozez




Intram in Sighisoara. DMU Regio la intrare, apoi pozez depoul.


Pozez si 2 LDH-uri: 81-0037-2 si 81-0086-9. La iesire 81-0018-4.


Aici am reusit sa dorm. Ma trezesc, nu stiu unde suntem, repede fug la taica-meu: "Asa ca nu am trecut de Teius?", la care imi raspunde: "Nu...acum urmeaza "
In gara era o rama clasa 58,  40-0334-9, in depou 40-0025-7, 40-0565-8 si 60-0555.



Pozez si niste drezine si LDH70-128.


Iata ca am ajuns si la Razboieni. O pozez pe 60-1336 cu un tren. Dupa ce iesim o pozez pe 41-0928, 65-1190 iar in remiza pe 40-0020-4.




In Campia Turzii: 60-1526 GFR, 80-0204-0 cu doua electrice. Soseste si un marfar Servtrans tras de DA-1631 si impinsa de 62-1205-8. Intre Campia si Cluj pozez trenul in curba: in fata era 41-0194.


Gara Boju, dupa acesta 40-0580-7 de Dej.


Intram in Cluj, pozez un vagon pt muncitori, 41-0899-1 astepta sa preia Foamea. Cobor din tren, ma duc sa prind EA1-194, dar intretimp o prind si pe Torpila 505 la manevre.


Soseste Foamea, GMul a fost decuplat. Dintr-odata apare cu 19-47 004 de Oradea, care a fost proaspat vopsit



Pleaca 899 cu Foamea, pornim si noi. Pacat ca am pornit deja, ca a aparut 60-1173-8, locomotiva ex-Satu Mare, ex-Iasi, acum de Jibou.



Mai pozez si niste locomotive din depoul Cluj:



Mai sunt 153 km pana-n Oradea...La Vadu Crisului ne astepta 60-0036-8, la Alesd am pozat locomotivele germane din nou, la Tileagd ne astepta P3642 cu GM 1125, iar in Oradea am pozat sulzerul 1199, inca o locomotiva care nu prea vine in Oradea.


Atat era reportajul, sper ca v-a placut. Sper ca voi veni si cu filmulete, daca youtube-ul ma va lasa  

Numai bine!
cristi CFR

Bravo pisti , foarte fain reportajul , dar mai ales pozele.  
Oberleitung

Rupea...

Super! Poza cu EA-ul este facut intr-adevar in gara din Rupea!
Alex-DP001

Frumos reportajul te-ai incurcat putin la 194 si 899 care sunt EA nu EA1.
Pe 1526 am vazut-o de 2 ori la Campia Turzii, 204 a fost saptamana trecuta, 750 vine destul de des aproape zilnic, iar cele 2 DA-Uri Servtrans fac naveta Alesd-Turda-Alesd cu vagoane Holcim.
sulzerul1175

Nu stiu de ce dar am confundat EA-urile cu EA1-urile   Multumesc pentru corectari.
sulzerul1175

Filmari din R936 Oradea - Mangalia:

R936 sosind in statie:



Plecare din Oradea:



Intre Vadu Crisului si Suncuius:



Trecand via Bratca, Halta Stana de vale - hc si Bulz



Intre Ciucea si Huedin



La Aghires, un marfar vine din fata, tras de 60-1242-1



Sosire la Cluj



Plecare din Cluj:

Electrica675

Frumoase filmulete Pisti, felicitari!!!
CsabyRR

Tare mai sunt filmuletele. Si reportajul... Eu zic asa incat filmuletele l-au facut reportajul complet, sa fie fara lipsa.

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Calatorii si Reportaje
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR