Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Autobuze
Iasmin

Autobuze din Capitala ( Bucuresti)

Autobuze din Bucuresti:

Mercedes Citaro 2.

Ratb a comandat inca 500 de Citaro pentru a schimba parcul auto. Aceste autobuze au AC, 5 camere de filmat, 2 inauntru si 3 afara, GPS ( si Citaro 1 poseda). Fata de Citaro 1, Citaro 2 are stopurile diferite, colturile autobuzului sunt rotunjite si motorul este mai puternic, el facand mai mult zgomot. Prima autobaza care a posedat CItaro 2 a fost Pipera. Autobaze care poseda Citaro 2: Pipera, Ferentari, Alexandria ( care este aproape de mine), Militari ( situata langa autogara Militari). Scuzati calitatea unor poze.














 in ecranul din dreapta sunt redate camerele iar cel din stanga este GPS.
Matei Voineag

De azi pe linia 116 circula numai autobuze Mercedes Citaro 1 si 2.

In curand si liniile 102, 173 si 323 vor fi dotate cu autobuze Mercedes Citaro 1 si 2.
Iasmin

Ivecolele de pe 116 pe ce ruta vor circula? Pe 226 cand o sa ne plimbam cu Citaro   ??
Matei Voineag

Iveco-urile de pe linia 116 vor circula pe liniile preorasenesti unde circula acum autobuze Ikarus.
Iveco-urile o sa inlocuiasca Ikarus-urile si Ikarus-urile vor fi casate.  
Iasmin

[quote="Ikarus-urile vor fi casate.  [/quote]

Ikarus-urile se vand cu 270 de milioane lei vechi bucata. Fetesti a achizitionat deja 3 bucati.
stakee

Iasmin wrote:
[quote="Ikarus-urile vor fi casate.  


Ikarus-urile se vand cu 270 de milioane lei vechi bucata. Fetesti a achizitionat deja 3 bucati.[/quote]

Si nu numai, dar sunt vechituri in mintea unora si trebuie sa ne modernizam
Parerea mea in cazul unor autobuze noi care au avut la probleme tehnice ajungandu-se chiar la situatii critice cum ar fi sa ia foc in strada!
Asa ceva sa intamplat in Constanta cand au adus MAZ-urile, vreo 3 am inteles ca sau parlit Dar acum merg binisor, ramane de vazut cat le vom tine in circulatie, pentru ca unii vor sa bage la loc troleibuzele dupa ce se vor f*t* acestea.
Ikarusul pentru mine ramane o marca buna, la cati ani are! mai mult decat noi doi impreuna!
Iasmin

Stakee:   Ce au facut ungurii sunt sfinte. Acuma orice se va realiza nu o sa mai reziste atata. Credeti ca Bombardierele vor circula mai mult de 30 de ani?? sa nu mai zicem de Mercedesurile Citaro 1 si 2, Irakus, Citelis
Matei Voineag

Iasmin wrote:
Stakee:   Ce au facut ungurii sunt sfinte. Acuma orice se va realiza nu o sa mai reziste atata. Credeti ca Bombardierele vor circula mai mult de 30 de ani?? sa nu mai zicem de Mercedesurile Citaro 1 si 2, Irakus, Citelis


Off topic:Bombardierele or sa reziste minimum 50 de ani.
Matei Voineag

Pe linia 627 circula numai autobuze Mercedes Citaro 1 si 2 de la autobaza Alexandria.  
Iata si cateva poze cu doua autobuze Mercedes Citaro 2 pe linia 627:
#4685 pe linia 627:


#4716 pe linia 627:






Iasmin

Dupa calculele mele Titan stiam ca nu dispune si de CItaro 2.Numarul de parc ar putea si de la Alexandria sau Ferentari. Bataie de joc din partea RATB-ului. Liniile provizorii  nu trebuie neaparat sa dispuna de autobuze CItaro. Sa nu aud vorba ca sunt Citaro 2. Am auzit ca au bagat Citaro pe 116. Urmeaza 102...   226 cand va urma??? E singura linie care ajunge in centru si nu dispune de Citaro. Vechile RDs-uri:     .  Ma mir ca nu baga si Citaro pe 139...                             . Nu stiu cati cunosc linia 139 este o linie care circula prin Rahova. Cand va urcati in ea nu stiti sigur daca coborati cu buzunarele pline cum vati urcat sau nebatuti sau netaiat. Cu placere pentru incurajare.
Sa revenim la Citaro.  Au cam trecut 2 saptamani de cand sau adus ultimele Citaro. Cam lunga pauza.... Inteleg si eu ca au fost sarbatorile de pasti. Saptamana asta ar trebuii sa mai soseasca dupa calculele mele, daca nu isi pierd graficul. Sa nu uitam de SOFIA..... Ultimul Bm ....  
Matei Voineag

Iasmin wrote:
Dupa calculele mele Titan stiam ca nu dispune si de CItaro 2.Numarul de parc ar putea si de la Alexandria sau Ferentari. Bataie de joc din partea RATB-ului. Liniile provizorii  nu trebuie neaparat sa dispuna de autobuze CItaro. Sa nu aud vorba ca sunt Citaro 2. Am auzit ca au bagat Citaro pe 116. Urmeaza 102...   226 cand va urma??? E singura linie care ajunge in centru si nu dispune de Citaro. Vechile RDs-uri:     .  Ma mir ca nu baga si Citaro pe 139...                             . Nu stiu cati cunosc linia 139 este o linie care circula prin Rahova. Cand va urcati in ea nu stiti sigur daca coborati cu buzunarele pline cum vati urcat sau nebatuti sau netaiat. Cu placere pentru incurajare.
Sa revenim la Citaro.  Au cam trecut 2 saptamani de cand sau adus ultimele Citaro. Cam lunga pauza.... Inteleg si eu ca au fost sarbatorile de pasti. Saptamana asta ar trebuii sa mai soseasca dupa calculele mele, daca nu isi pierd graficul. Sa nu uitam de SOFIA..... Ultimul Bm ....  


Am facut eu o greseala, linia 627 apartine de autobaza Alexandria. Dar am corectat greseala.  Intr-adevar, autobaza Titan nu are Mercedes Citaro 2.   Linia 627 e provizorie, dar trece aproape de centrul orasului. Linia 627 are nevoie de autobuze Mercedes Citaro 1 si 2. Dar daca ar fi dupa tine, desteptule, acum ar circula in Bucuresti troleibuze Saurer, tramvaie V56 si autobuze Saviem. Tu urasti tot ce este nou. Linia 226 trece prin Rahova, de asta nu are Mercedes Citaro 1 si 2 deocamdata, dar o sa aiba peste vreo 2-3 luni. Urmatoarea linie care o sa fie dotata cu autobuze Mercedes Citaro 1 si 2 este linia 102.  
Dr2005

627 are (şi) Citaro din simplul motiv că nu exista altceva disponibil... restul sunt Aberaţii cu A mare.

Iar ,,RDs"-urile de pe 226 sunt fabricate în 2001 şi 2002, deci nu sunt chiar aşa de vechi. Faza cu ,,păziţi-vă buzunarele" e valabilă în toate mijloacele de transport în comun din Bucureşti, indiferent de tipul lor.  
Iasmin

Dr2005 wrote:
627 are (şi) Citaro din simplul motiv că nu exista altceva disponibil... restul sunt Aberaţii cu A mare.

Iar ,,RDs"-urile de pe 226 sunt fabricate în 2001 şi 2002, deci nu sunt chiar aşa de vechi. Faza cu ,,păziţi-vă buzunarele" e valabilă în toate mijloacele de transport în comun din Bucureşti, indiferent de tipul lor.  


Te contrazic.  RDS tin  minte ca s-au fabricat pana in anul 1998. Exclus pana in  2001-2002. Cateva bucati au fost modernizate, si iar modernizate.... Toate arata intr-o stare foarte jalnica.

Cunosc si eu ca Titan detine, ca orice autobaza, Citaro 1.


Of topic. In legatura cu buzunarele. AI dreptate. Nu mai ai siguranta de a te plimba pe strada si de a calatori cu orice mijloc de transport.
Era sa o patesc si a 2 oara.Primul incident l-am avut langa depoul Indsutriilor, pe 16 martie 2008, pe la ora 13.30, paguba este substantiala (camera video, camera foto, 15 lei si telefonul mobil . Numai telefonul a fost recuperat de Politia Romana). Al doilea incident l-am avut la o luna pe 16 aprilie 2008, pe la ora 15.56, la 15 metri de statia Lt. Nicolae Gaina, intre Razoare si Orizont. 3 Tigani cu varste de  10, 12, 14 ani l-au deposedat pe prietenul de telefonul mobil. Alaturi de el  ma deplasem spre Orizont pe jos. In acesl moment eu am fugit, salvandumi telefonul laut cu o saptamana inapoi.
Matei Voineag

Incepand de azi, 8 iunie 2008, autobaza Militari a introdus autobuze Mercedes Citaro 1 si 2 pe linia 173.      
Pe linia 173 circula 10 ture la orele de varf si 6 ture in weekend.
Iasmin

Matei Voineag wrote:
Incepand de azi, 8 iunie 2008, autobaza Militari a introdus autobuze Mercedes Citaro 1 si 2 pe linia 173.      
Pe linia 173 circula 10 ture la orele de varf si 6 ture in weekend.


Nu stiu de unde ai tu informatia aceasta dar azi nu am vazut Citaro pe aceasta linia? Vezi sa nu fi confundat Citaro cu cel de pe linia 625.
Iasmin

Azi pe linia 323 circulau numai Citaro 1 si 2 apartinand autobazei Ferentari. Am observat un numar de cel putin de doua Citaro 2 pe aceasta linie. Am surprins si fotografiat masina #4739 in statia Tineretului.






Iasmin

#4746, linia 232, Autobaza Ferentari.

B 06 DAN

Iasmin wrote:
[...] 226 cand va urma??? E singura linie care ajunge in centru si nu dispune de Citaro. Vechile RDs-uri:     . [...]


Matei Voineag wrote:
[...] Linia 226 trece prin Rahova, de asta nu are Mercedes Citaro 1 si 2 deocamdata, dar o sa aiba peste vreo 2-3 luni. [...]


226-le nu dispune de noile Citaro nu din cauza faptului ca circula prin Rahova sau eu stiu ce alte cauze. Iata cauza cea adevarata: exista un zvon (s-ar putea ca acesta sa fi fost confirmat) care spune ca autobaza Floreasca va fi demolata, si, de aceea, este singura autobaza care nu a primit niciun autobuz Mercedes Citaro. De mentionat ca liniile 226 si 282 sunt liniile autobazei Floreasca.
Iasmin

B 06 DAN wrote:
De mentionat ca liniile 226 si 282 sunt liniile autobazei Floreasca.


Pe 282 circula Citaro.  
Dr2005

Pe 282 e plin de DeSimoane. Mai documentati-va si voi...

A existat intentia de a se demola autobaza Floreasca. Nu stiu daca ea mai exista, insa Floreasca are Citaro 2... chiar daca e vorba de... un singur autobuz, adus pentru pregatirea soferilor.
Iasmin

Dr2005 wrote:
Pe 282 e plin de DeSimoane. Mai documentati-va si voi...



EU sunt cumva tampit, cretin. Sambata cand am fost sa fotografiez Terminalul de tramvaie de pe str. Nicolae Titulescu am fazut urmatoarele autobuze:
-634: RdS si Daf-uri care aratau foarte bine, in comparatie cu cele de la Ferentari.
-182, Citaro 1 si o bucata de Citaro 2.
-282 Citaro 1.


182
B 06 DAN

Iasmin wrote:
Dr2005 wrote:
Pe 282 e plin de DeSimoane. Mai documentati-va si voi...

[...] -282 Citaro 1. [...]


Pai s-ar putea sa faci o confuzie cu un autobuz de pe 182. Floreasca avea numai autobuze Rocar de Simon. Nu stiu despre existenta unui autobuz Citaro 2 in autobaza Floreasca, cert este ca ieri am vazut numai de Simoane pe 282.
Iasmin

B 06 DAN wrote:

Pai s-ar putea sa faci o confuzie cu un autobuz de pe 182. Floreasca avea numai autobuze Rocar de Simon. Nu stiu despre existenta unui autobuz Citaro 2 in autobaza Floreasca, cert este ca ieri am vazut numai de Simoane pe 282.


Floreasca are un singur autobuz Citaro, el fiind CItaro 2. Aceasta capodopera de masina #4734 a fost adusa special pentru a se obisnuii soferii cu viitoarele masini.
Matei Voineag

Deocamdata pe linia 282 circula numai De Simoane.
Iasmin

Matei Voineag wrote:
Deocamdata pe linia 282 circula numai De Simoane.


Insemana ca acel autobuz Citaro 2, era cel de proba. Presupun!
Iasmin

Ivecoul avariat saptamana trecuta a fost reparat si acuma ruleaza linistit pe linia 117.

Inaintea avarierii



Dupa ce a fost avariat




Dupa reparatie (fotografie 27  iunie 2008)
Matei Voineag

Iasmin wrote:
Ivecoul avariat saptamana trecuta a fost reparat si acuma ruleaza linistit pe linia 117.

Inaintea avarierii



Dupa ce a fost avariat




Dupa reparatie (fotografie 27  iunie 2008)


Eu vad ca este pe linia 611.
Iasmin

Matei Voineag wrote:

Eu vad ca este pe linia 611.

Tu vezi ruta 611 pentru ca el a circulat si pe acolo. Prima poza are 3 saptamani de cand am realizat-o.
B 06 DAN

De astazi 226-le s-a mutat la Alexandria. Aceasta autobaza a primit cele mai recente autobuze Mercedes Citaro 2 (#4783-?). Iata-l pe #4795 pe 368 (poza 1).

Si ca o premiera, o poza cu un Mercedes Citaro 2 (#4705) pe linia 226 (poza 2).



Iasmin

De dimineatza am avut un soc cand mia spus tata ca au introdus Citaro pe 226     . Revin si eu cu fotografii cu Citarourile de pe linia 226. Clar, ele apartin Autobazei Alexandria.

#4256 (Citaro 1)



Epocala #4101 (Citaro 1)



#4691  (Citaro 2)



#4689  (Citaro 2)
Iasmin

Ieri cand soseam in Bucuresti, am vazut un RdS de pe linia 408 tractat, nu cunosc numarul de parc. La intersectia Prelungirii Chencea cu Valea Argesului el a virat stanga spre Autobaza Militari. Linia 408 nu apartinea Alexandriei     .  Click aici pentru a vedea filmul.











Dr2005

Linia 408 nu aparţine Alexandriei, în concluzie autobuzul în cauză nu poate fi altul decât #1037.

Apropo de autobuze, prin presă s-a scris că de azi se desfiinţează toate liniile preorşeneşti. Pe site-ul primăriei nu scrie nimic, iar site-ul RATB este închis de câteva zile.
Iasmin

Dr2005 wrote:
Linia 408 nu aparţine Alexandriei,


Acum 3 ani 407 a apartinut Autobazei Alexandria (Dacuri). Acum cativa ani a apartinut si Ferentariului   .

Dr2005 wrote:
Apropo de autobuze, prin presă s-a scris că de azi se desfiinţează toate liniile preorşeneşti. Pe site-ul primăriei nu scrie nimic, iar site-ul RATB este închis de câteva zile.


Am auzit si eu de aceasta stire. Presupun ca o sa ramana numai o singura tura. NU au cum sa le scoata peste noapte. Trebuie sa refaca licitatiile pentru liniile de Maxi Taxi preorasenesti.  .




Off Topic: Ratb am vazut ca a ramas sait. Usor usor o sa dea faliment             .
              Vreau RdS inapoi pe 226       . La prima ora Tura de 226 CItaro 2. AC face un zgomot de ma trezesc. Numai de 3 zile circula si deja m-am saturat. De la Piata stiu ca vine un Citaro 2  dupa zgomot.



Urcandu-ma in autobuzul 385, #4760 am simtit din plin Aerul Conditionat si am vazut  in mijlocul autobuzul un geam larg deschis. M-am deplasat si l-am inchis si tot autobuzul sa uitat la mine.    



Asezandu-ma in fata GPS-ului am observat ca el era lipit cu SCHOCI







PS: Oamnei buni inchideti geamurile in Citaro 2. Daca vedeti un geam deschis, si Ac functioneaza, inchidetil       .Haideti sa fim si noi Europeni. Ratb-ul ne doteaza cu masini Europene, dar educatia noastra ....   ?               . :
Dr2005

De astăzi NU mai avem linii preorăşeneşti! Desigur, comunicatul oficial a fost remis opiniei publice abia acum câteva ore, nu măcar cu o zi înainte... la chioşcurile RATB şi în staţii nu este nimic afişat (liniile sunt încă trecute pe staţii), iar oamenii stau şi aşteaptă ori se urcă în dubele al căror bilet a devenit 2 RON orice călătorie. În aceste al 2lea caz, călătorii trebuie ori să fie mici de înălţime, ori să stea cu posteriorul lipit de geam.

Linia 408 a aparţinut Ferentariului până anul trecut. A trecut apoi la Alexandria, ca acum 2 luni să ajungă la Militari.
Iasmin

Dr2005 wrote:
Linia 408 a aparţinut Ferentariului până anul trecut. A trecut apoi la Alexandria, ca acum 2 luni să ajungă la Militari.


Motivul al acestui schimbari a fost introducerea RdS pe aceasta linie. Alexandria poseda un singur RdS.
Iasmin

Daca 368 s-a mutat la Floreasca, si pe aceasta linie circula noile Citaro #4795, #4792 rezulta ca Floreasca a primit in sfarsit Citaro 2.

Autobaza Floreasca #4789−#4795.

(pentru a viziona fotografiile in marimea naturala va rog sa dati click pe ele).

#4795, linia 368





4792, linia 368
Iasmin

Ieri, pe linia 226 am prins primul Citaro 2 de la Alexandria. Autobuzul arata frumos, curat, Ac functiona, toate geamurile inchise, dar, primivit parbrijul     . E crapat. Pacat de ea ca e noua. In poza 3 este aerisirea de Ac situata deasupra usii 1.







Iasmin

Asteptand 173 la capat, la Sura Mare, m-am rugam la bunul Dumnezeu sa soseasca un Citaro 2 pentru a ma racorii si eu. Super. A  sosit #4667 (Citaro 2). Inainte de a intra in statie, l-am prins si intr-o fotografie, iar cand am urcat scarile Ac nu functiona, iar geamurile erau larg deschise. Am vazut si noile afise de avertizare a pasagerilor:" In timpul functionarii instalatiei de acer conditionat,  NU DESCHIDETI GEAMURILE. Offfff. Alti bani investiti degheaba. Ati vrut autobuze cu Ac, acuma le si avem, dar daca nu stim sa avem grija de ele.     . M-am asezat in fata uitandu-ma la cum conduce soferul. In prima statie urca 2 babe, una din ele spune catre cealalta:" Hai maica ca autobuzul are aer conditionat"; eu raspunzand " Da, da, s-o credeti voi". L-a un momendat, soferul se baga in vorba cu mine si am purtat o mica discutie:
Sofer: Ti-au iesit bine poza?
Iasmin: Da, mi-a iesit super fotografia. De ce nu porniti Aerul Conditionat    .
Sofer: Aerul conditionat porneste automat.
Iasmin: Momentan nu functioneaza, iar geamurile sunt larg deschise.
Sofer: Daca pasagerii deschid geamurile, e vina mea!?  
Iasmin: In atributia cui intra inchiderea lor   ? Stiam ca soferii se ocupa cu asta.
Sofer: Da e atributia noastra, dar numai la cap de linie.
Iasmin: Dar la Sura Mare de ce nu le-ati inchis    
Sofer: Eu capul il am la Militari. Acolo le voi inchide.
Iasmin: Dar vad ca pe bord indica trapa deschisa   . Asta nu dumneavoastra ati deschis-o.
Sofer: Se deschide automat.







Iasmin

Duminica am fotografiat ultimele autobuze care au circulat pe liniile preorasenesti 408 si 428.

#1018, linia 428, Domnesti.



#1073, linia 428, Domnesti.



#1068, linia 408, Ghencea.






#1068, linia 408, Domnesti (Statia Gradinita Domnesti).


Dr2005

Trapa se deschide ,,automat" prin apăsarea unui buton de la şofer. Aerul la fel. Motorina...

Apropo de preorăşeneşti,pe 1 iulie şoferii au venit la garaj şi când să plece au aflat că au rămas fără obiectu' muncii... majoritatea au fost trimişi în concediu o perioadă, iar la cei de Ikarus li s-a pus în vedere să îşi demonteze casetofoanele, boxele şi alte ,,îmbunătăţiri" din cabină cât mai repede. O să fie o vară fierbinte (încălzită la flacără oxi-acetilenică). Deasemenea, sunt pregătite pentru casare 3 Iveco.
Iasmin

Dr2005 wrote:
Deasemenea, sunt pregătite pentru casare 3 Iveco.


Este vorba de #3321, #3324, #3359. Dupa parerea ele vor fi casate, dar sursele RATb-ului in 2008 nu vor casa nici un Iveco   . RATB-ul a organizat o licitatie in care dorea sa cumpere piese pentru Iveco. Dupa cum www.ratb.ro nu mai functioneaza, nu pot sa va spun daca aceasta licititatie a mai avut loc.

Prevad in curand     Citaro pe 117   . In maxim o luna.

"Draci soferi de pe Iveco va rugam sa va scoateti si voi casetofoanele si obiectele de valoare si va mutati pe Citaro", cum ar suna aceasta fraza si la Iveco. Ce va urma.... stiti voi.  
Iasmin

Citaro 2, #4732, linia 226. Autobuzul curat, Ac functiona, geamurile inchise, LCD era intreg. Soferul conducea autobuzul fara pantofi  .







#4602, linia 205.




#4624, linia 182
Iasmin

Stie cineva ceva de #4418 (Mercedes Citaro 1), de la Autobaza  Autobaza Ferentari. A fost pana la urma casat             . Saracul. Mult a circulat     .
Dr2005

NU SE CASEAZA CITARO!!! Oricat as vrea eu sa se intample asta... pentru accidente grave, service-ul le trimite in Germania unde, daca e cazul, sunt trecute printr-un RK serios sau, daca sunt prea avariate, sunt inlocuite. In niciun caz nu sunt casate, că nu sunt MAZuri.

Iar faptul că nu vezi tu un autobuz la stradă nu înseamnă că el a fost casat... sunt autobuze care ani de zile au făcut numai ,,serviciul de noapte" (curse de noapte pentru angajaţi), gen #1111 care, până a ajuns la Titan a circulat doar de câteva ori pe traseu... după RK a circulat o singură zi pentru călători, în rest doar serviciu de noapte. Apoi a plecat la Titan, dar nici pe acolo nu crculă des cu călători.
Iasmin

Realitatea TV wrote:
Accident grav în Capitală, între două mijloace de transport în comun. 13 persoane au fost rănite, joi seară, după ce un autobuz s-a ciocnit cu un troleibuz, la intersecţia străzilor Huedin cu Reşiţa. Totul s-a întâmplat din cauza unui autoturism care a ieşit de pe o stradă secundară, fără să se asigure, şi a tăiat faţa autobuzului.
Şoferul autobuzului a încercat să evite impactul, dar a acroşat autoturismul şi a intrat pe contrasens unde s-a ciocnit frontal cu un troleibuz.
Şoferii celor două mijloace de transport în comun au fost scoşi dintre fiarele autovehiculelor cu ajutorul echipajelor de la descarcerare şi duşi imediat la spital.
Şoferul troleibuzului este în stare foarte gravă iar medicii spun că ar putea fi nevoiţi să-i amputeze un picior.
Deoarece accidentul s-a petrecut chiar în faţa unei staţii de benzină, a fost nevoie ca mai multe autospeciale ale pompierilor să asigure zona.
Purtătorul de cuvânt al Poliţiei Capitalei, Christian Ciocan a declarat că şoferul autoturismului care a provocat accidentul nu se afla sub influenţa băuturilor alcoolice.



Sunt 6 raniti, dintre care cativa sunt prinsi intre fiare, si a fost chemat Smurdul sa-i scoata. Exact dupa cum banuiam  RATB-isti goneau pe strazile din cartierul Berceni   . Vreau sa vad tahometrul  Mercedesului si al Ikarusului. La Autobaza Alexandru Obreja s-a eliberat un loc pentru Citaro 2   . Au mai ramas 998 de stele pentru Bucuresti. Cate un pic, pic , pic se caseaza si Citarourile.



Soferul BMW nu trebuie sa plateasca nici un leu pentru pagubele produse RATB-ului (ma refer la autobuze). RCA-ul BMW va platii toate pagubele produse de soferul vinovat. L-a ora actuala RCA despagubeste in caz de accident pana la suma de 750.000 de Euro.  "Asigurari de terte persoane"= asigurarea aceasta trebuia ca RATB-ul sa o incheie la fiecare autobuz. Ce inseamna aceasta asigurare???  Daca un sofer este implicat intr-un accident firma de asigurari va despagubii pasageri. . Cati oameni cunosc de aceasta Asigurare   . Aceasta asigurare este obligatorie     . Cati patroni care detin firme de transport au incheiat aceasta asigurare(se includ si Taxiurile, firmele de scoala de soferi, autocarele, microbuzele, etc.).
Iasmin

Steaua 4549 pe linia 131.  M-am chinuit sa il fotografiez, si cateva domnisoare      din autobuz credeau ca pe ele sunt personajele principale. Gresit     . Incercam sa prind giganticul ciocan care statea atarnat de o ata  in partea exterioara a autobuzului. Cum a ajuns acel obiect acolo??? Soferul nu il observa in oglinda?   (pentru a viziona fotografiile in marima naturala, va rog sa dati click pe fiecare fotografie)



Iasmin

Ce ziceti de aceasta fotografie               . Uitativa la numarul de stele.

Dr2005

Iasmin wrote:
Exact dupa cum banuiam  RATB-isti goneau pe strazile din cartierul Berceni   . Vreau sa vad tahometrul  Mercedesului si al Ikarusului. La Autobaza Alexandru Obreja s-a eliberat un loc pentru Citaro 2   . Au mai ramas 998 de stele pentru Bucuresti. Cate un pic, pic , pic se caseaza si Citarourile.


Omule, tu gândeşti înainte să scrii? Un Ikarus 415T are limitator la 55 km/h. Autobuzul, ce-i drept, poate atinge 78 km/h. Dar s-a întrebat cineva care era viteză BMW-ului care a împins troleul în autobuz? Că altfel, cele 2 vehicule de transport în comun ar fi trecut bine-mersi unul pe lângă celălalt.

De unde până unde 998 de stele? Poate 999, deşi asigurarea MBW-ului probabil o să aducă un autobuz nou în locul celui distrus.

----
,,Aţa" aia de care atârnă ciocanul este un fir de oţel, pus acolo tocmai ca ciocanele să nu se evapore şi să apară mai târziu prin târgurile de vechituri, cum s-a întâmplat cu cele de pe V3A-uri.
Iasmin

Dr2005 wrote:
Iasmin wrote:
Exact dupa cum banuiam  RATB-isti goneau pe strazile din cartierul Berceni   . Vreau sa vad tahometrul  Mercedesului si al Ikarusului. La Autobaza Alexandru Obreja s-a eliberat un loc pentru Citaro 2   . Au mai ramas 998 de stele pentru Bucuresti. Cate un pic, pic , pic se caseaza si Citarourile.


Omule, tu gândeşti înainte să scrii? Un Ikarus 415T are limitator la 55 km/h. Autobuzul, ce-i drept, poate atinge 78 km/h. Dar s-a întrebat cineva care era viteză BMW-ului care a împins troleul în autobuz? Că altfel, cele 2 vehicule de transport în comun ar fi trecut bine-mersi unul pe lângă celălalt.

De unde până unde 998 de stele? Poate 999, deşi asigurarea MBW-ului probabil o să aducă un autobuz nou în locul celui distrus.


Omule, Mertanele au limitator electronic   . Se poate scoate. Cittelis a mers cu un Mercedes pe linia 385 care cred ca se pregatea de cursa din data de 21-24 august din zona palatului Parlamentului. A circulat cu 75 de Km prin 13 Septembrie si Izvor. 998 de stele o sa fie.  Intereseazate de soarte lu #4418 si mai discutam dupa. Adu o fotografie recenta cu el, daca ai de unde sa o scoti. M-am plictisit sa tot il caut pe liniile Ferentexaxului 133, 323, 232, 126, 122, etc.
In legatura cu Ikarusul. Limitatorul este electronic??
Stiu de cativa vatmani de pe linia 41 care au scos limitatorul in Pasajul Lujerul . Ce ziceti lume de 65 de Km in pasaj . Un vatman a muscat-o la depou cand seful i-a cerut Tahometrul.



Nota: Ferentariul mai trimite si ture pe 126, 122, etc. Ce vreti sa faca cu atatea Mertane ?    
Iasmin

Cu o saptamana intarziere, din motive tehnice, doresc sa va aduc la cunostiinta si un Citaro 2 (#4749, linia 173) care a fost avariat.    Nici voua nu va vine a crede. Geamul a fost spart si inlocuit si priviti si usita din spate.       (click pe poze pentru le viziona in marime naturala)





Iasmin

Dr2005 wrote:
Iar faptul că nu vezi tu un autobuz la stradă nu înseamnă că el a fost casat... sunt autobuze care ani de zile au făcut numai ,,serviciul de noapte" (curse de noapte pentru angajaţi), gen #1111 care, până a ajuns la Titan a circulat doar de câteva ori pe traseu... după RK a circulat o singură zi pentru călători, în rest doar serviciu de noapte. Apoi a plecat la Titan, dar nici pe acolo nu crculă des cu călători.


#1111. El este titular si circula des pe 102. Aceasta fraza am mai citit-o si pe Transira, daca nu cumva tu ai scris-o sau ai copiat-o.
Priveste proba.

Dr2005

N-a dezactivat nimeni niciun limitator pe linia 41. Dar limitarea se face din MCKV care nu era instalat pe vagonul in cauza. Poate ar trebui sa te mai documentezi inainte sa faci aifmratii nefondate. Ai la dispozitie destul surse pe internet.

Iasmin wrote:
Un vatman a muscat-o la depou cand seful i-a cerut Tahometrul.

Pai pentru asta e nevoie de echipament serios Altfel nu poti sa il dai jos.

www.dexonline.ro wrote:
TAHOMÉTRU, tahometre, s.n. Instrument de măsurat viteza unghiulară şi turaţiile unei piese rotitoare. ♢ Tahometru electric = tahometru alcătuit dintr-un mic generator electric şi dintr-un voltmetru electric, a cărui scală e gradată în unităţi de viteză unghiulară sau de turaţie; tahogenerator. – Din germ. Tachometer.


Poate te referi la tahograf... viteza e memorata de MCKV, se poate verifica usor cu laptopul in depou. Dar daca nu exista MCKV nu exista nici tahograf si nici limitare de viteza.

Limitarea vitezei la Ikarus 415T se face din softul computerului, deci electronic.

Activez pe Transira inca de la formarea respectivei comunitati, din 2005, iarmesajele mele au fost copiate fara jena de unii pe mai multe forumuri, ba chiar un individ a si reusit sa ne fure baza de date acum un an si cateva luni. Totusi... am mers inainte si mergem inainte in continuare

Cu prima ocazie cu care mai ma duc in Autobaza Ferentari o sa ,,scot" si o poza cu #4418 daca nu va fi in traseu in acel moment. As putea sa folosesc un limbaj mai neacademic pentru a raspunde la intrebarea ,,Ce vreti sa faca cu atatea Mertane ?", dar ma abtin.
Iasmin

Dr2005 wrote:
Cu prima ocazie cu care mai ma duc in Autobaza Ferentari o sa ,,scot" si o poza cu #4418 daca nu va fi in traseu in acel moment. As putea sa folosesc un limbaj mai neacademic pentru a raspunde la intrebarea ,,Ce vreti sa faca cu atatea Mertane ?", dar ma abtin.

Azi cand ma intorceam acasa, in ce autobuz credeti ca m-am urcat    #4418. Linia 323. Incredibil     .

Iasmin

Dr2005 wrote:


Cu prima ocazie cu care mai ma duc in Autobaza Ferentari o sa ,,scot" si o poza cu #4418 daca nu va fi in traseu in acel moment. As putea sa folosesc un limbaj mai neacademic pentru a raspunde la intrebarea ,,Ce vreti sa faca cu atatea Mertane ?", dar ma abtin.




Am postat o poza cu #4418, dar am vazut ca nu ai comentat-o. Insemana ca Paintul este un program foarte bun.        V-am putut demonstra.
Dr2005

Mda, ca mie in Austria imi ardea de dat 6 euro/ora la net caffe sa iti raspund tie la mesaje.
Iasmin

Dr2005 wrote:
Mda, ca mie in Austria imi ardea de dat 6 euro/ora la net caffe sa iti raspund tie la mesaje.

E problema ta. Deci ti-am demonstrat cat de uspr modifici o poza.
mishu88

Lăsaţi cearta la o parte şi documentaţi-vă atunci când nu vă pricepeţi sau nu sunteţi siguri de ceva! Luaţi exemplu la dr2005, care pe lângă experienţă, are şi uşurinţă în exprimarea unor argumente verosimile.

Într-adevăr, mi-a prins bine să vă citesc mesajele, chiar dacă unele mai acre, dar asta instigă la claritatea mesajelor şi la o informare sănătoasă!

Nu mă pasionează într-atât de tare domeniul transportului în comun, dar dacă voi fi din toamnă în Bucureşti, o să fie unu'-n plus care o să urmărească (şi) autobuze. Cât am stat pentru înscriere pentru Facultatea de Transporturi, am mers cu vestitul tramvai 41, de asemenea şi pe liniile 117 şi 139.

Staţie de pe traseul 41, în apropiere de Lacul Morii


Iasmin wrote:
Nu stiu cati cunosc linia 139 este o linie care circula prin Rahova. Cand va urcati in ea nu stiti sigur daca coborati cu buzunarele pline cum vati urcat sau nebatuti sau netaiat.


Trebuie să fii vigilent în orice mijloc de transport! Am observat şi eu mulţi, mulţi oameni pe 139, dar aşa cum şi eu aparţin de altă etnie, aşa îi respect şi eu pe ceilalţi.

Cât despre 117, mi se pare că reprezintă singura linie cu autobuze portocalii...

Autobuz care pleca spre Unirii din staţia Pecineaga.


Îmi aduc aminte... prin 1998... trebuia să circul până în Pajura şi parcă am luat un 313 sau 311 sau 331... nu cunosc exact. Dar mai ştiu că le zicea "maşini" şi circulau foarte, foarte fain... Ce să mai zic de tramvaiul 12, care lega Gara de Nord de Calea Giurgiului... Progresu'... locuri unde mi-am petrecut 2 luni din copilăria mea!
Iasmin

mishu88 wrote:
Cât despre 117, mi se pare că reprezintă singura linie cu autobuze portocalii...

Autobuz care pleca spre Unirii din staţia Pecineaga.



Aceste autobuze circula pe multe  linii acuma: 117, 611, 635, preorasenesti, 641, etc.
Dr2005

Iasmin wrote:
Aceste autobuze circula pe multe  linii acuma: 117, 611, 635, preorasenesti, 641, etc.


Preorasenesti nu mai exista de la 1 iulie 2008. Este vorba de autobuze Iveco TurboCity U 480.12.21. Iata cateva date tehnice ale lor:

Ani de fabricatie: 1989 - 1992
Exemplare produse: 443
Lungime: 12m
Nr. usi: 4
Locuri pe scaune: 20
Locuri in picioare:95
Numar total de locuri: 115 + 1
Motorul: Fiat 8460.21, Turbo Diesel, 9500 cm3
Puterea motorului: 154 kW / 210 CP
Cutia de viteze: automata
Nr. anvelope: 6

Nr. exemplare livrate 2nd hand din Milano in Bucureşti: 40, din care 37 funcţionale şi 3 retrase în vederea casării. Toate aparţin Autobazei Alexandria.

Mishu88 wrote:
Am observat şi eu mulţi, mulţi oameni pe 139, dar aşa cum şi eu aparţin de altă etnie, aşa îi respect şi eu pe ceilalţi.

Dar trebuie sa te aisguri ca si ei te repecta pe tine... problema e ca, indidferent ce se intampla in vehicul, nimeni nu intervine, fie ca cineva incearca sa te fure ori sa te loveasca. De aia trebuie avuta multa grija in mijloacele de transport in comun, mai ales in cele din zone ,,colorate" gen Ferentari (linii ca 117, 139, 141, 323, 220... cam astea sunt liniile ,,de top" la capitolul acte de vandalism, calatori fraudulosi, talharii si furturi in mijloacele de transport). Din pacate, din autobuz nu se vede prea bine ce este in spatele caselor din Ferentari si a blocurilor de garsoniere confort 4 din aceeasi zona. Eu am ajuns pe acolo, manat si de curiozitate, in acelasi timp vrand sa dau ocolo autobazei din Ferentari in cautarea unor autobuze puse suficient de aproape de gard pentru a fi pozate. Si cand am vazut ce ,,fauna" imi supraveghea fiecare miscare de prin ghetouri, dupa 1 poza nu mai stiam cum sa fac stanga imprejur sa scap de acolo, mai ales ca aveam la mine si aparat foto si telefon, ba chiar ma vazusera cand facusem poza stil ,,paparazzi" prin gardul autobazei.
Iasmin

Dr2005 wrote:
Iasmin wrote:
Aceste autobuze circula pe multe  linii acuma: 117, 611, 635, preorasenesti, 641, etc.


Preorasenesti nu mai exista de la 1 iulie 2008. Este vorba de autobuze Iveco TurboCity U 480.12.21. Iata cateva date tehnice ale lor:

Ani de fabricatie: 1989 - 1992
Exemplare produse: 443
Lungime: 12m
Nr. usi: 4
Locuri pe scaune: 20
Locuri in picioare:95
Numar total de locuri: 115 + 1
Motorul: Fiat 8460.21, Turbo Diesel, 9500 cm3
Puterea motorului: 154 kW / 210 CP
Cutia de viteze: automata
Nr. anvelope: 6

Nr. exemplare livrate 2nd hand din Milano in Bucureşti: 40, din care 37 funcţionale şi 3 retrase în vederea casării. Toate aparţin Autobazei Alexandria.

Mishu88 wrote:
Am observat şi eu mulţi, mulţi oameni pe 139, dar aşa cum şi eu aparţin de altă etnie, aşa îi respect şi eu pe ceilalţi.

Dar trebuie sa te aisguri ca si ei te repecta pe tine... problema e ca, indidferent ce se intampla in vehicul, nimeni nu intervine, fie ca cineva incearca sa te fure ori sa te loveasca. De aia trebuie avuta multa grija in mijloacele de transport in comun, mai ales in cele din zone ,,colorate" gen Ferentari (linii ca 117, 139, 141, 323, 220... cam astea sunt liniile ,,de top" la capitolul acte de vandalism, calatori fraudulosi, talharii si furturi in mijloacele de transport). Din pacate, din autobuz nu se vede prea bine ce este in spatele caselor din Ferentari si a blocurilor de garsoniere confort 4 din aceeasi zona. Eu am ajuns pe acolo, manat si de curiozitate, in acelasi timp vrand sa dau ocolo autobazei din Ferentari in cautarea unor autobuze puse suficient de aproape de gard pentru a fi pozate. Si cand am vazut ce ,,fauna" imi supraveghea fiecare miscare de prin ghetouri, dupa 1 poza nu mai stiam cum sa fac stanga imprejur sa scap de acolo, mai ales ca aveam la mine si aparat foto si telefon, ba chiar ma vazusera cand facusem poza stil ,,paparazzi" prin gardul autobazei.


Multe greseli de ortografie. Daca faceam cea mai mica greseala pe Transira luam direct BAN, fara discutie. Aici ti se perminte.

#3321, #3324,#3359 au fost defecte de la inceput, ele circuland o scurta perioada de timp. Unii Soferi de la Alexandria mi-au spus ca acestea au fost aduse pe Trailer, si reparate la noi, dar nu au rezistat mult timp. Si s-au decis sa le tina pentru Piese. Acest tip de autobuz a fost fabricat in anul 1991, nu 89 nu 90 si nici 92. Masini identice veti gasii si in Orasul Piatra Neamt, dar sunt mai intretinute decat ale noastre.  Am avut cateva poze cu aceste autobuze, dar o goarna de la paza a inceput sa urle ca o disperata.Lasati ca le fac fotografii de la poarta si sa urle cat doreste ca fotografiat nu-i interzis.

Daca e sa comparam aceste autobuze din punctul de vedere tehnic si al confortului ele primesc nota 10 la toate capitalele: Motor puternic; daca comparam Citaro 1 si 2 cu Iveco, Mertanele raman in spate cu mult, Geamuri care se deschid foarte mult, scaune foarte comfortabile, 4 randuri de usi, acces masiv in autobuz, Sunt cam zgomotoase,   . DIn aprtea mea nu le CASATI. CASATI SAUNELE DE MERCEDES 1.      

App: Pe mine nu ma intereseaza ca preorasenestele nu mai circula, eu enumeram liniile pe care a circulat in decursul timpului. Oricum de la 1 septembrie vedem numai RDS si Iveco pe liniile Alexandriei. Numai 1 Ikarus se mai afla la Alexandria.               Nu cunosc numarul de la Ferentari, dar presupun cai Autobaza plina. La Titan inca mai zaresc cate un Amarat de Ikarus prin Buricul Bucurestiului, pe la Piata  Unirii pe 640. Intre 4 Mercedes isi face si el aparitia.... e strigator la cer. Multumim RATB-ului.
Dr2005

Iasmin wrote:
Multe greseli de ortografie. Daca faceam cea mai mica greseala pe Transira luam direct BAN, fara discutie. Aici ti se perminte.

#3321, #3324,#3359 au fost defecte de la inceput, ele circuland o scurta perioada de timp. Unii Soferi de la Alexandria mi-au spus ca acestea au fost aduse pe Trailer, si reparate la noi, dar nu au rezistat mult timp. Si s-au decis sa le tina pentru Piese. Acest tip de autobuz a fost fabricat in anul 1991, nu 89 nu 90 si nici 92. Masini identice veti gasii si in Orasul Piatra Neamt, dar sunt mai intretinute decat ale noastre.  Am avut cateva poze cu aceste autobuze, dar o goarna de la paza a inceput sa urle ca o disperata.Lasati ca le fac fotografii de la poarta si sa urle cat doreste ca fotografiat nu-i interzis.

Daca e sa comparam aceste autobuze din punctul de vedere tehnic si al confortului ele primesc nota 10 la toate capitalele: Motor puternic; daca comparam Citaro 1 si 2 cu Iveco, Mertanele raman in spate cu mult, Geamuri care se deschid foarte mult, scaune foarte comfortabile, 4 randuri de usi, acces masiv in autobuz, Sunt cam zgomotoase,   . DIn aprtea mea nu le CASATI. CASATI SAUNELE DE MERCEDES 1.      

App: Pe mine nu ma intereseaza ca preorasenestele nu mai circula, eu enumeram liniile pe care a circulat in decursul timpului. Oricum de la 1 septembrie vedem numai RDS si Iveco pe liniile Alexandriei. Numai 1 Ikarus se mai afla la Alexandria.               Nu cunosc numarul de la Ferentari, dar presupun cai Autobaza plina. La Titan inca mai zaresc cate un Amarat de Ikarus prin Buricul Bucurestiului, pe la Piata  Unirii pe 640. Intre 4 Mercedes isi face si el aparitia.... e strigator la cer. Multumim RATB-ului.


Doamne, cat nu imi plac cei care vad paiul din ochii altuia, dar nu vad barna din ochii lor. Iti sugerez sa recitesti abecedarul din clasa intai. Vei afla de acolo multe lucruri interesante, de exemplu unde se foloseste litera mare sau cum se scriu ortogramele. Bafta la invatat  
Dr2005

Iasmin wrote:
Multe greseli de ortografie. Daca faceam cea mai mica greseala pe Transira luam direct BAN, fara discutie. Aici ti se perminte.

Dar oare tie o sa ti se permita acest atac la persoana?

Iasmin wrote:
#3321, #3324,#3359 au fost defecte de la inceput, ele circuland o scurta perioada de timp.

Da, sigur... #3359 a fost accidentat si de aceea a fost retras. #3321 si #3324 sunt defecte de o vreme, dar este total gresita afirmatia ,,au fost defecte inca de la inceput".

Iasmin wrote:
Unii Soferi de la Alexandria mi-au spus ca acestea au fost aduse pe Trailer, si reparate la noi, dar nu au rezistat mult timp. Si s-au decis sa le tina pentru Piese.

Si mie unii soferi de la Titan mi-au spus ca la ei la autobaza mai circula 2 Dac-uri 117UD. M-am facut ca ii inteleg, desi stiam ca habar nu au ce zic.
Ivecourile au venit toate pe rotile lor... a existat un autobuz care a venit tractat, insa nu cunosc numarul lui. Toate cele 40 de autobuze au sosit la Autobaza Alexandria pe 3.05.2006, dupa ce statusera cateva luni in Pipera.

Iasmin wrote:
Acest tip de autobuz a fost fabricat in anul 1991, nu 89 nu 90 si nici 92.

Exista suficiente site-uri unde poti verifica afirmatiile mele... de exemplu http://www.ares-dark.com/autobus/.../iveco_480-580-680.htm#atm-miAici

Mai mult, de pe site-ul http://milanotrasporti.ferrovie.ch/ , acum inactiv, se puteau afla informatii mai interesante despre autobuzele de acest tip din Milano, inclusiv anii de fabricatie:

1990 pentru seria #4700-#4743
1989-1990 pentru seria #4744-#4769
1991 pentru seria #4770-#4791

Eu, personal, nu am reusit inca sa identific numerele originale de pe aceste autobuze... pnetru ca majoritatea au fost urgent sterse de RATB. Din ce am reusit sa aflu:
#3340 = ex-#4745, an fabricatie 1990
#3350 = ex-#4758, an fabricatie 1990
#3352 = ex-#4760, an fabricatie 1990
#3357 = ex-#4766, an fabricatie 1990
#3359 = ex-#4781, an fabricatie 1991
Acest model de autobuz s-a produs intre 1989 si 1992, insa Milano nu a mai achizionat asemenea autobuze in 1992.

Iasmin wrote:
Daca e sa comparam aceste autobuze din punctul de vedere tehnic si al confortului ele primesc nota 10 la toate capitalele: Motor puternic; daca comparam Citaro 1 si 2 cu Iveco, Mertanele raman in spate cu mult, Geamuri care se deschid foarte mult, scaune foarte comfortabile, 4 randuri de usi, acces masiv in autobuz, Sunt cam zgomotoase,   .

Iarasi faci afirmatii nejustificate tehnic. Motorul de Iveco are o putere de 210 CP, in vreme ce motorul de Citaro are 285 CP.
Iasmin

Dr2005 wrote:
Iasmin wrote:
Multe greseli de ortografie. Daca faceam cea mai mica greseala pe Transira luam direct BAN, fara discutie. Aici ti se perminte.

Dar oare tie o sa ti se permita acest atac la persoana?

Iasmin wrote:
#3321, #3324,#3359 au fost defecte de la inceput, ele circuland o scurta perioada de timp.

Da, sigur... #3359 a fost accidentat si de aceea a fost retras. #3321 si #3324 sunt defecte de o vreme, dar este total gresita afirmatia ,,au fost defecte inca de la inceput".

Iasmin wrote:
Unii Soferi de la Alexandria mi-au spus ca acestea au fost aduse pe Trailer, si reparate la noi, dar nu au rezistat mult timp. Si s-au decis sa le tina pentru Piese.

Si mie unii soferi de la Titan mi-au spus ca la ei la autobaza mai circula 2 Dac-uri 117UD. M-am facut ca ii inteleg, desi stiam ca habar nu au ce zic.
Ivecourile au venit toate pe rotile lor... a existat un autobuz care a venit tractat, insa nu cunosc numarul lui. Toate cele 40 de autobuze au sosit la Autobaza Alexandria pe 3.05.2006, dupa ce statusera cateva luni in Pipera.

Iasmin wrote:
Acest tip de autobuz a fost fabricat in anul 1991, nu 89 nu 90 si nici 92.

Exista suficiente site-uri unde poti verifica afirmatiile mele... de exemplu http://www.ares-dark.com/autobus/.../iveco_480-580-680.htm#atm-miAici

Mai mult, de pe site-ul http://milanotrasporti.ferrovie.ch/ , acum inactiv, se puteau afla informatii mai interesante despre autobuzele de acest tip din Milano, inclusiv anii de fabricatie:

1990 pentru seria #4700-#4743
1989-1990 pentru seria #4744-#4769
1991 pentru seria #4770-#4791

Eu, personal, nu am reusit inca sa identific numerele originale de pe aceste autobuze... pnetru ca majoritatea au fost urgent sterse de RATB. Din ce am reusit sa aflu:
#3340 = ex-#4745, an fabricatie 1990
#3350 = ex-#4758, an fabricatie 1990
#3352 = ex-#4760, an fabricatie 1990
#3357 = ex-#4766, an fabricatie 1990
#3359 = ex-#4781, an fabricatie 1991
Acest model de autobuz s-a produs intre 1989 si 1992, insa Milano nu a mai achizionat asemenea autobuze in 1992.

Iasmin wrote:
Daca e sa comparam aceste autobuze din punctul de vedere tehnic si al confortului ele primesc nota 10 la toate capitalele: Motor puternic; daca comparam Citaro 1 si 2 cu Iveco, Mertanele raman in spate cu mult, Geamuri care se deschid foarte mult, scaune foarte comfortabile, 4 randuri de usi, acces masiv in autobuz, Sunt cam zgomotoase,   .

Iarasi faci afirmatii nejustificate tehnic. Motorul de Iveco are o putere de 210 CP, in vreme ce motorul de Citaro are 285 CP.


N-au fost sterse, ci dezlipite. Inca se vad pe ele, dar trebuie sa stii unde sa te uiti. E greu sa gandesti. Pe cele din Neamt  nici nu s-au chinuit sa le dezlipeasca. Hai sa calculam ceva.
Ex. Dacia Logan(Berlina) si Dacia Supernova, motor de 1.4 litrii.
Supernova~1,3 tone; Logan~1,6 tone!!!!
Care e mai fasneata si fuge mai bine? Daca amandoua au acelasi motor, cutie de viteze.
Asa si la Mertan vs. Iveco. Iveco v-a fugii mai repede. Iveco este mai usora cu mult decat Citaro.  Nu conteaza ca are numai 210 Cp decat 285 Mertanul. Gandestete, la Mertan mai functoneaza si AC  . Oricum tu ca deobicei ma vrei contrazice si paote intr-o zi o sa ma dai si in judecata, ca asa este mentalitatea ROmanilor, cand nu pot rezolva ceva, hai sa il dam pe omul respectiv in judecata si sa il stoarcem de bani.
Iasmin

Dr2005 wrote:
Iasmin wrote:
Multe greseli de ortografie. Daca faceam cea mai mica greseala pe Transira luam direct BAN, fara discutie. Aici ti se perminte.

#3321, #3324,#3359 au fost defecte de la inceput, ele circuland o scurta perioada de timp. Unii Soferi de la Alexandria mi-au spus ca acestea au fost aduse pe Trailer, si reparate la noi, dar nu au rezistat mult timp. Si s-au decis sa le tina pentru Piese. Acest tip de autobuz a fost fabricat in anul 1991, nu 89 nu 90 si nici 92. Masini identice veti gasii si in Orasul Piatra Neamt, dar sunt mai intretinute decat ale noastre.  Am avut cateva poze cu aceste autobuze, dar o goarna de la paza a inceput sa urle ca o disperata.Lasati ca le fac fotografii de la poarta si sa urle cat doreste ca fotografiat nu-i interzis.

Daca e sa comparam aceste autobuze din punctul de vedere tehnic si al confortului ele primesc nota 10 la toate capitalele: Motor puternic; daca comparam Citaro 1 si 2 cu Iveco, Mertanele raman in spate cu mult, Geamuri care se deschid foarte mult, scaune foarte comfortabile, 4 randuri de usi, acces masiv in autobuz, Sunt cam zgomotoase,   . DIn aprtea mea nu le CASATI. CASATI SAUNELE DE MERCEDES 1.      

App: Pe mine nu ma intereseaza ca preorasenestele nu mai circula, eu enumeram liniile pe care a circulat in decursul timpului. Oricum de la 1 septembrie vedem numai RDS si Iveco pe liniile Alexandriei. Numai 1 Ikarus se mai afla la Alexandria.               Nu cunosc numarul de la Ferentari, dar presupun cai Autobaza plina. La Titan inca mai zaresc cate un Amarat de Ikarus prin Buricul Bucurestiului, pe la Piata  Unirii pe 640. Intre 4 Mercedes isi face si el aparitia.... e strigator la cer. Multumim RATB-ului.


Doamne, cat nu imi plac cei care vad paiul din ochii altuia, dar nu vad barna din ochii lor. Iti sugerez sa recitesti abecedarul din clasa intai. Vei afla de acolo multe lucruri interesante, de exemplu unde se foloseste litera mare sau cum se scriu ortogramele. Bafta la invatat  


Rade cioc de oala sparta. Acolo ai greseli cu carul. Normal daca este in consiliul de adminsitratie de doare in basca. Citeste tu abcedarul si dupa aceea sa ma anunti si pe mine cand absolveste 4 clase. Succes. Sa stiti ca prin cuvintele amenintarile voastre nu o sa ma dau la fund. Vedetiva fiecare lungul nasului si lasati concurenta!!!!!!

Prin comparatie, in Viena, Salzburg, Innsbruck si Graz, ultimele vagoane plecau pe la 0 si ceva de la fiecare capat, cel ptuin pentru tramvai, metrou (unde era) si S-Bahn.
Electrica335

Iasmin, Dragos, va rog incetati  
Iasmin

Ultimul autobuz din prima serie de Citaro.    

B 06 DAN

Iasmin wrote:
Ultimul autobuz din prima serie de Citaro.    



Aici este o greseala. Ultima "sauna" sosita in Bucuresti e #4559, de altfel al 500-lea Citaro pentru Bucuresti. A fost o greseala la numarare (odata erau cateva Citaro 1 botezate #4600, #4601, #4603, #4607, #4610).
B 06 DAN

#4789 si #4790 pe 381:



Iasmin

312 si 313 adio Citaro 2???
Iasmin

Azi pe linia 641 au circulat urmatoare tipuri de autobuze:
− Iveco (Autobaza Alexandria);
− Daf − Hispano Carocerra (Autobaza Ferentari);
         − Castrosua (Autobaza Nordului, Autobaza Pipera, Autobaza Ferentari);
         − ELVO (Autobaza Pipera);
− Citaro 1 si 2 (Autobaza Nordului, Autobaza Pipera, Ex: 4767).




Fotografii cu cateva autobuze ale liniei 641 (in ordinea fotografierii si a circulatiei):

Iveco, #3330, Autobaza Alexandria.




Iveco, #3347, Autobaza Alexandria.




Iveco, #3345, Autobaza Alexandria.




Iveco, #3354, Autobaza Alexandria.




Daf Hispano Carocerra, #724, Autobaza Ferentari.





Daf Hispano Carocerra, #690, Autobaza Ferentari




Daf Hispano Carocerra, #701, Autobaza Ferentari




Daf Castrosua, #858, Autobaza Ferentari





Daf Hispano Carocerra, #794, Autobaza Ferentari




Citaro 1, #4273, Autobaza Pipera.





Daf Castrosua #856, Autobaza Ferentari





Daf Hispano Carocerra, #749, Autobaza Ferentari




Autobaza Militari nu ne-a onorat cu prezenta pe aceasta linie. O prezenta neprevazuta a fost Autobaza Ferentari care avea tura pe 641 in proportie de 45%. Urmatoarea era Autobaza Alexandria cu Iveco si urmata de  Autobazele Nordului si Pipera cu cateva Mertane 1 si 2 si Daf Castrosua si Elvo(numai Pipera)
.




B 06 DAN

Iasmin wrote:
[...]
− Citaro 1 si 2 (Autobaza Nordului, Autobaza Pipera, Ex: 4767).
[...]


Din cate am observat eu astazi nu era nici un autobuz de la Nordului. Pipera a trimis 5 autobuze Citaro 1 si cate un singur Citaro 2 (#4767) si DAF (#816). Restul vine de la Ferentari (7) si Alexandria (9), in total 22 autobuze pe aceasta linie. Bine ca era intr-o zi de duminica si, totodata, intr-o zi de vacanta. Daca era intr-o zi de lucru si intr-un sezon de munca, cred ca era nevoie de 50 (sau chiar mai mult de atat) de autobuze.

Totusi cea mai surprinzatoare aparitie este a lui #3360, care se stie ca este "donator" de piese pentru fratii lui ex-milanezi.

Iasmin

B 06 DAN wrote:
Iasmin wrote:
[...]
− Citaro 1 si 2 (Autobaza Nordului, Autobaza Pipera, Ex: 4767).
[...]


Din cate am observat eu astazi nu era nici un autobuz de la Nordului. Pipera a trimis 5 autobuze Citaro 1 si cate un singur Citaro 2 (#4767) si DAF (#816). Restul vine de la Ferentari (7) si Alexandria (9), in total 22 autobuze pe aceasta linie. Bine ca era intr-o zi de duminica si, totodata, intr-o zi de vacanta. Daca era intr-o zi de lucru si intr-un sezon de munca, cred ca era nevoie de 50 (sau chiar mai mult de atat) de autobuze.

Totusi cea mai surprinzatoare aparitie este a lui #3360, care se stie ca este "donator" de piese pentru fratii lui ex-milanezi.


              Cred ca il confunzi pe #3360 cu #3359. El a fost avariat. Sta in parcul rece. Aveam o poza cu ele dar a venit doamna scorseze a RATB-ului si cica chem politia... cine te-a trimis, zi ca infunzi puscaria       .  Mdaaa..... Am lasat-o sa toaca si am sters pozele. Erau poze care stricau imaginea RATB-ului. In curand ii dau cu aprobarea peste nas    . Pe langa #3359, mai sunt trase definitiv pe dreapta si #3321, #3324. Daca nu are traseu poate si #3360 a avut aceeasi soarta. Multe autobuze aveau tablita cu 116.  Presupun ca azi a fost o zi mare pentru ele, au iesit pe traseu dupa multe zile de stationare, dupa desfiintarea liniei 611 si introducerea citaro pe 116 ele numarandu-si zilele pana la plecarea spre URAC. Nu pentru Rk si pentru Autogen  . De precizat este faptul ca RATB-ul a mai facut inca o gafa cu aceasta linie 641.


             

              Azi calatorind cu masina prin Baneasa m-am ratacit si am zarit 3 autobuze Citaro 1 iesind dintr-o curte     . Un autobuz avea afisat linia 123 M-am apropiat de curtea respectiva si sa dovedit a fi o autobaza  Hopa cu poza de peste gard   . Ce autobaza era ne-am intrebat, Pipera sau Nordului. Citaro 1 si 2 au amandoua, Dafuri Castrosua la fel, dar nu am zarit Elvourile:P    Am cautat cu privirea Hesul sau Berkhoff, dar nu l-am zarit. Cand am ajuns acasa s-a dovedit a fi Nordului. Am analizat parcul de autobuze si am ajuns la o concluzie, in garaj erau cel putin 40 de Citaro. Aveau destule autobuze Mercedes pentru 641. Deee. Merg si niste jafuri pe aceasta linie, e duminica. Priviti si cateva foto realizate la intreare. De ce erau parcate aceste autobuze acolo? In acel loc e cumva parcul rece? (click pe fotografii pentru a le viziona in marime naturala si pentru a da zoom).




Iasmin

Astazi am fotografiat autobuzul #4737 al Autobazei Ferentari, avariat in partea stanga, fata. El avea semnalizatorul spart si masca din fata cazuta. Acesta stationa in fata Sectiei tamponari a Sectorului 1. Presupun ca autobuzul circula pe linia 133.










Spuneti-va si voi parerea ca eu cam scriu singur....
Dr2005

B 06 DAN wrote:
Totusi cea mai surprinzatoare aparitie este a lui #3360, care se stie ca este "donator" de piese pentru fratii lui ex-milanezi.


#3360 nu mai este de mult donator de piese, existand autobuze accidentate numai bune pentru asa ceva.

Iasmin wrote:
Erau poze care stricau imaginea RATB-ului. In curand ii dau cu aprobarea peste nas

Ce stricau? Mai au ce sa strice? Autobuzele se mai si caseaza uneori, nu sunt facute sa reziste vesnic. Si cum piesele de Iveco sunt mai greu de gasit, s-a recurs la solutia obtinerii de piese de pe vehiculele cu defecte grave. O parte din restul de Iveco le vom vedea din toamna la traseu, odata cu marirea de parc. Partea cealalta de Iveco + Ikarus + DeSimon o vom vedea pe preorasenesti (daca se vor mai reinfiinta, ca o sa iasa cu scandal si blocari de drumuri daca nu se reinfiinteaza) sau la sectia de casari din URAC (caz in care vorbim de minim 100 - 150 de autobuze, deci adio preorasenesti pentru totdeauna).

Iasmin wrote:
Aveau destule autobuze Mercedes pentru 641. Deee. Merg si niste jafuri pe aceasta linie, e duminica. Priviti si cateva foto realizate la intreare. De ce erau parcate aceste autobuze acolo? In acel loc e cumva parcul rece?

Nu ziceai tu ca soferii sunt obligati sa iasa pe traseu? Atunci de ce nu i-a obligat RATB-ul sa iasa pe 641? Citeste codul muncii si afla
B 06 DAN

Da, Nordului avea destule autobuze, numai ca, daca declaratia lui Oprescu ar fi confirmat (poate chiar a fost confirmat), unii soferi RATB se afla in concediu, astfel regia bucuresteana reduce cu ceva procente numarul vehiculelor trimise pe traseu.
B 06 DAN

Iata si fotografii facute de mine cu 20 de autobuze pe linia 641, realizate ieri intre orele 17-18:20 (de fapt, erau 22, numai ca nu le-am prins pe #3341 si #4194):

In aceasta "editie" a "Jocurilor Olimpice 641" de la Bucuresti, cu ocazia suspendarii liniei 41, au participat 3 "tari": Pipera, Alexandria, si Ferentari. Au lipsit militarii de la Militari si nordicii de la Nordului. Alexandria a trimis 9 "sportivi" Iveco, Ferentari are 7 DAF-uri, impartite in doua grupuri: 4 din grupa Hispano si 3 Castrosua, iar Pipera a trimis niste participanti "proaspeti" (Citaro 1 si 2), in frunte cu "seniorul" #816. Fiind unul dintre cei mai seniori "sportivi", #816 a avut "onoarea" sa deschida "parada olimpica". A fost urmat de cei de la Alexandria, dupa care a urmat lotul de Ferentari, dupa care "ceremonia" a fost incheiata de cel mai tanar participant, Mercedes-ul #4767.

Asa ca, voi incepe cu prezentarea "sportivilor" de la Alexandria, in frunte cu "pipereanul" #816, care a avut "onoarea" sa deschida "parada"!

#816



#3339



#3349



#3328



#3330



#3360



#3344



#3354

B 06 DAN

Acum vine "sportivii" de la Ferentari!

#724



#702



#858



#683



#853



#835



#688

B 06 DAN

Urmeaza lotul de la Pipera!

#4273



#4524



#4483



#4285



#4767



Va multumesc pentru atentia acordata si va doresc o zi buna in continuare!
Iasmin

#816 este batranul liniei 616. De unde stii ca el a fost tura 1. Nu prea cred. Poate vrei sa zici ca el a inchis turele de la Pipera. Sigur ca pana la ora meciului, Autobuzele Piperei se odihneau linistit in autobaza, pentru a putea vandaliza suporterii Ivecourile si Dafurile    .

Majoritatea autobuzelor de la Ferentexax sunt titulare pe 139. Incredibil, nu mai stiu ce autobuz, dar era vorba despre un Castrosua care avea in geam si o tablita de linia 323. Le revedem acolo              
B 06 DAN

Iasmin wrote:
[...]

Incredibil, nu mai stiu ce autobuz, dar era vorba despre un Castrosua care avea in geam si o tablita de linia 323. Le revedem acolo              


#835. Vezi ca are inca o tablita in spatele afisajului cu 641.
Iasmin

Dar vad ca pozele cu Mercedesul facut varsa prin fata nu zice nimeni nimica. De linia 641, parca ar fi fost un ozn. Cred ca o sa ma Limitez numai la RO Trans.
Iasmin

Ghencea, miercuri, ora 10.00. Un bucureştean îşi face loc, fără prea mult entuziasm, în autobuzul care opreşte, în drumul spre centru, în staţia lui 385.

Dă să composteze, dar nu găseşte aparatul. Îi pare că maşina RATB nu-i ca ieri: nu tu bare de sprijin, nu tu geamuri transparente, nici măcar mult-râvnitele scaune din plastic. În locul lor, o pădure artificială, cu buturugi şi trunchiuri de copaci, pe care să te odihneşti până ajungi la Piaţa Unirii, cu ramuri şi frunze şi o cuşcă pustie, pentru eventualele păsărele urbane.

Nu este începutul unei poveşti pentru copii, ci începutul unei călătorii pe care o poate face oricare dintre bucureşteni, săptămâna aceasta, de miercuri până duminică, pe străzile Capitalei. Vinovaţi de „Transportul ieşit din comun“ se fac actorii trupei de teatru „Ilotopie“, din Franţa, în colaborare cu Institutul Cultural Român. Ei vor scoate pe traseu, timp de cinci zile, trei autobuze tematice - „Arboribuz“, „High-Life-Buz“ şi „Bizarbuz“ - cu care sunteţi invitaţi să vă plimbaţi fără să taxaţi.

Personaje principale, înainte de casare

Cele trei autobuze fantastice sunt, de fapt, trei maşini RATB înscrise pe lista de casat. Au peste un milion de kilometri la bord şi cunosc toate străzile Bucureştiului. Înainte de a fi duse la „moarte“, li s-a oferit şansa să joace roluri principale într-un spectacol de teatru de stradă.

„Repetiţiile“ pentru reprezentaţiile pe care le vor da în trafic au început săptămâna trecută, la Autobaza Pipera. Aliniate în faţa actorilor francezi, autobuzele au intrat la „machiaj“. Cele 12 tone de decoruri aduse din Franţa le vor schimba înfăţişarea: „Arboribuz“ va fi o pădure în care vă puteţi întâlni cu un agent imobiliar gata să vă vândă proprietatea, „High- Life-Buz“ - un hotel de cinci stele, cu canapele din catifea şi un pianist care vă va încânta auzul între staţii, iar „Bizarbuz“ - „o cabină a curiozităţilor“, un fel de Naţional Geographic pe şase roţi. În fiecare dintre ele, 12 actori francezi şi nouă români îi vor ademeni pe călătorii-spectatori să ia parte, gratis, la poveste.

Teme de visare

„Autobuzele te invită la evadare. Nu e un spectacol de teatru obişnuit, vor fi mai multe performance- uri, la care călătorul poate să participe sau nu. Maşinile acestea nu transportă călătorii doar prin oraş, ci, dacă ei vor, îi poate duce în alte lumi“, spune Dominique Noël, unul dintre membrii „Ilotopie“.

Fiecare călător traduce decorul cum vrea, şi, dacă nu-i place, poate coborî la prima staţie. „Noi încercă m, aşa cum am mai făcut în Franţa, Italia sau Suedia, să dăm teme de visare. Venim cu o gură de aer proaspăt pentru toţi cei care, zi de zi, se urcă, fără poftă, în autobuze“, explică Noël demersul artistic.

RUTE

Şi în centru, şi la periferie

Autobuzele „ieşite din comun“ vor circula pe cinci trasee RATB, între orele 10.00-13.00 şi 18.00-21.00, între timp urmând să se retragă la autobază, pentru mici retuşuri de decor. Cele trei ciudăţenii pe câte şase roţi circulă pe rutele: Ghencea- Piaţa Unirii (prin Calea 13 Septembrie), Valea Ialomiţei-Universitate, Eroilor-Stadionul „Lia Manoliu“ (prin Piaţa Unirii), Victoriei- Piaţa Reşiţa (pe la Universitate şi Unirii), Băneasa-Romană (pe la Arcul de Triumf şi Piaţa Dorobanţi).

5 zile vor circula prin Bucureşti cele trei autobuze fantastice, „Arboribuz“, „High-Life-Buz“ şi „Bizarbuz“




Sursa EVZ.
Iasmin

              O banala calatorie cu autobuzul prin Capitala te poate lasa numaidecat fara telefon acte sau bani. Potrivit reprezentantilor Politiei mijloacele de transport in comun reprezinta un paradis al hotilor.

Sase dintre linii care au traseul prin cartierele Rahova, Crangasi, Ferentari, Giulesti, Berceni, Vitan si Pantelimon pot si considerate insa "de risc maxim".

Se asigura ca nu e politie in zona
              Conform reprezentantilor RATB liniile pe care orice bucurestean trebuie sa fie cu ochii in patru de la urcare pana la coborare sunt: 102, 139, 141, 162, 163 si 220.
              Purtatorul de cuvant al Politiei Capitalei, Christian Ciocan, ne-a spus ca hotii actioneaza in grupuri de cate sase-sapte persoane, dar si cate doi. Primii sunt "TIGANII", care se asigura ca nu e nici un politist in zona, apoi cei care distra atentia victimelor. "Pustiul cu degete subtiri opereaza", iar alte persoane blocheaza drumul victimei, in cazul in care aceasta isi da seama ca a fost talharita.



Cum sa ne ferim de suti







Sursa Libertatea.




In concluzie acum 2 saptamani am citit intr-un ziar ca cele mai rau famate rute sunt: 139, 182, 163, 162, 220. Ce cauta 182     .
mishu88

Foarte bun articolul, sperăm să scăpăm de hoţii ăştia de buzunare... Mulţumim că ni l-ai arătat.

Şi-acum să venim cu câteva noutăţi din ziarele româneşti:

************************

Linii RATB modificate
Troleibuzele 73, 74 şi 76 vor fi suspendate în weekend, din cauza întreruperii alimentării cu energie electrică pentru lucrări la reţelele de contact, informează Regia Autonomă de Transport Bucureşti (RATB).

De asemenea, tramvaiul 32 va circula duminică pe traseul de bază doar între Piaţa Unirii şi intersecţia Calea Rahovei cu Calea Ferentarilor, apoi pe o rută modificată prin Calea Ferentarilor până la terminalul Zeţari.

**********************

Citiţi tot articolul şi poate mai descoperiţi câteva rarităţi odată cu apariţiei liniei navetă 632, precum şi suplimentarea de autobuze pe liniile 312, 313 şi 381. Bănuiesc că vor fi "trimise" Mercedesuri, nu?

**********************

„Transport ieşit din comun“ în Capitală

Pădurea lui Hänsel şi Gretel şi a Scufiţei Roşii, luxosul Orient Express şi un spaţiu înfiorător în care scheletele umane sunt la tot pasul reprezintă decorurile autobuzelor "fantastice" cu care locuitorii Capitalei pot circula până pe 31 august.

Proiectul "Transport ieşit din comun" aparţine trupei de teatru franceze Ilotopie şi Institutului Cultural Român şi îşi propune să înlăture monotonia din traficul bucureştean prin reprezentaţiile actorilor.

Autobuzele vor circula gratuit pe liniile 104, 131, 268, 381 şi 385.

P.S. : Nu rataţi fotografiile cu Orientul Express.

*********************
shoppy

Apropo de buzunarit :
- daca sunteti inghesuit, uitati-va urat la cei din jurul vostru
- fiti atenti la miscarile din jurul vostru
- ghiozdanul tineti-l pe jos, intre piciaore
- fiti atenti la buzunarele importante

Subliniez, mijlocul de transport nu e loc de zburat gandul aiurea sau de palavragit, ci loc unde trebuie sa fiti permanent atenti la ce se intampla.

Mare atentie cand ajunge-ti intr-un oras strain, mai sunteti si obositi, cu bagaje, nu sunteti siguri pe unde s-o luati, sau sunteti fericiti ca v-ati intalnit cu cineva. Asta e un mesaj clar ca sunteti o tinta usoara.
Iasmin

mishu88 wrote:
[...]Citiţi tot articolul şi poate mai descoperiţi câteva rarităţi odată cu apariţiei liniei navetă 632, precum şi suplimentarea de autobuze pe liniile 312, 313 şi 381. Bănuiesc că vor fi "trimise" Mercedesuri, nu?

**********************

[...]

Autobuzele vor circula gratuit pe liniile 104, 131, 268, 381 şi 385.

P.S. : Nu rataţi fotografiile cu Orientul Express.

*********************


1.Maine iti spun exact ce o sa circule pe liniia 632. Prespun Iveco, dar haideti sa nu imi mai dau cu presupusul.

2.Pe 312, 381 si 313 or sa suplimenteze turele de Mertane.

3. Aceste autobuze copac, hotel si etc sunt gratuite     .  

As dorii sa vad si o Rama Iva pregatita pentru casare renovata pentru ultima data in acest fel.
Dr2005

mishu88 wrote:
Troleibuzele 73, 74 şi 76 vor fi suspendate în weekend, din cauza întreruperii alimentării cu energie electrică pentru lucrări la reţelele de contact, informează Regia Autonomă de Transport Bucureşti (RATB).


Mai mult ca sigur ca se vor monta macazele spre si dinspre noua retea de troleu spre Piata Unirii.

---
Iata programul transportului iesit din comun:
Iasmin

Dr2005 wrote:
mishu88 wrote:
Troleibuzele 73, 74 şi 76 vor fi suspendate în weekend, din cauza întreruperii alimentării cu energie electrică pentru lucrări la reţelele de contact, informează Regia Autonomă de Transport Bucureşti (RATB).


Mai mult ca sigur ca se vor monta macazele spre si dinspre noua retea de troleu spre Piata Unirii.

---
Iata programul transportului iesit din comun


Ce vedeta a devenit acea hartie     . SI tu si STFP.
Dr2005

Si dispecerul care ne-a pus-o la dispozitie...  
Iasmin

Dr2005 wrote:
Si dispecerul care ne-a pus-o la dispozitie...  


Crezi ca daca ma duc pe la 7.30 unde ai putea sa prind autobuzul 131?? Oricum are retragerea de la Carerfour Baneasa.
Marian Andrei

Incepand de azi a intrat si autobaza Titan cu Mercedes pe linia 102.
Urmeaza 282 in septembrie.
shoppy

Un privat:




Dr2005

Si iată altul asemănător, probabil de la aceeaşi firmă, înmatriculat provizoriu, în intersecţia Şos. Pipera/Str. Avionului. Şoferul nu prea cunoştea zona, a luat-o pe Avionului, după care a întors în benzinărie şi a luat-o spre Cal. Floreasca.



shoppy

MAN









BMC Belde






shoppy

Den Oudsten




19jimmy84

Linia naveta 634
Photobucket
19jimmy84

Photobucket

Photobucket

Photobucket
i29

Dimineata intre 7:20-7:30 trece un Mercedes Connecto cu nr. de inmatriculare B38WTM pe soseaua Virtutii in zona Orsova(sens spre podul Grand),culoarea alba,exact ca un Citaro RATB si tevi galbene in interior.
Nu are nicio inscriptie care sa ii dea de gol compania de care apartine si mereu circula pe prima banda.Se confunda usor cu un Citaro 1/2
Versiunea este urmatoarea :
http://www.prahamhd.vhd.cz/Busfoto/Ostatni/mercedes.jpg
Din pacate camera nu imi functioneaza,asadar nu il pot fotografia desi il vad destul de des cand merg la scoala
tiberio

Poze cu autobuzul de pe linia 123 nu aveti?
silviu_alex

iubitzel29 wrote:
Dimineata intre 7:20-7:30 trece un Mercedes Connecto cu nr. de inmatriculare B38WTM pe soseaua Virtutii in zona Orsova(sens spre podul Grand),culoarea alba,exact ca un Citaro RATB si tevi galbene in interior.
Nu are nicio inscriptie care sa ii dea de gol compania de care apartine si mereu circula pe prima banda.Se confunda usor cu un Citaro 1/2
Versiunea este urmatoarea :
http://www.prahamhd.vhd.cz/Busfoto/Ostatni/mercedes.jpg
Din pacate camera nu imi functioneaza,asadar nu il pot fotografia desi il vad destul de des cand merg la scoala

Nu este chear varianta aceea prezentat in poza. Are AC sus exact ca la citaro2. L-am vazut si eu de multe ori. Am crezut ca e vreun citaro 2 pentru linia 601. Cu prima ocazie ma risc la o poza cu telefonul

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Autobuze Page 1, 2  Next
Page 1 of 2
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR