Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Materialul Rulant din Romania
Zoly87

Automotoare seria 76 (VT 624/614)

Azi la Cluj , legat dupa o garnitura de marfa , am dat de acest automotor DB , care va fi reparat la Remarul 16 Februaire. Alte detalii pentru moment nu stiu.



florin.mihai

Zoly87 wrote:
Azi la Cluj , legat dupa o garnitura de marfa , am dat de acest automotor DB , care va fi reparat la Remarul 16 Februaire. Alte detalii pentru moment nu stiu.





Am o presimtire ca automotorul ala nu se mai intoarce in Germania. Seria asta a fost scoasa din circulatie anul trecut. A cui o fi oare?
Bobby

L-am studiat un pic in poza... la prima vedere pare un vagon cu post de conducere pentru trenurile push-pull.
sounder

Este un automotor diesel!
florin.mihai

Asa este, un automotor diesel cu proprietar necunoscut (inca) . Nu de-asta o fi vazut dragos01 acum cateva zile in tranzit prin Oradea?
Dr2005

explorator021 wrote:
A fost o apariţie interesantă la Cluj. Iar dacă nemţii au avut încredere să-şi lase automotorul pe mâna Remarului, înseamnă că Remarul o fi într-adevăr o firmă bună.


Ma indoiesc ca nemtii l-au lasat pe mana Reamrului...

Cel mai probabil l-a cumparat cineva din Romania (ori Via Terra, ori Regiotrans).... vehiculele astea stau de ani buni in parcurile reciale DB precum cel din Karlsruhe.
florin.mihai

Sau CFR Calatori, daca a ajuns la Remarul. Oricum sunt mai multe posibilitati de luat in calcul. Poate o fi a Servtrans-ului. Poate o fi a Transferoviar-ului care acum doi ani intentiona sa inchirieze Sacuieni - Sarmasag. Un lucru e sigur: automotorul ala nu mai vede Germania !
shoppy

Felicitari pentru captura !
Importul de automotoare continua si apar modele noi, foarte bine
.
cristi CFR

In cativa ani o sa creasca numarul pasionatilor de trenuri din strainatate care vin in Romania sa pozeze trenurile lor  
Dr2005

Pai sunt deja destui care vin pentru tramvaie, troleibuze si autobuze... cum acestea se cam imputineaza (autobuzele se inlocuiesc si transportul electric se desfiinteaza), trebuie sa aiba si ei motive sa vina nu? Poate citeste si doamna Udrea... se pot face bani buni de pe urma acestor turisti.
cristi CFR

Ps: Multi vin si pt automotoarele Malaxa si Ferkeltaxe  
dragosh01

Aaaaaa da, ai dreptate florin, am vazut duminica acel automotor in gara Episcopia, (desi cel ce l-am vazut data trecuta semana mai mult cu un duewag dar din 3 segmente era) , cand ma intorceam cu trenul dar, n-am mai avut baterie in aparat si am zis ca vin doua zi sa-l pozez, dar deja era la Cluj si am aflat de la seful garii ca: Este cumparat de Regiotrans, si vor mai aduce si saptamanile urmatoare tot automotoare diesel, urmatorul ar venii cam peste 1 saptamana jumate, 2. Toate automotoarele, vor fii duse la Remarul (Rîmarul) si reconditionat interiorul si puse in circulatie.
mureseanu_976

Macar de cumparau cei de la Regio Caravelle-uri frantuzesti modernizate si cu facelift,care aratau mai putin fioroase...
shoppy

Probabil ca pe alea inca nu le arunca francezii la pret de fier vechi.
florin.mihai

mureseanu_976 wrote:
Macar de cumparau cei de la Regio Caravelle-uri frantuzesti modernizate si cu facelift,care aratau mai putin fioroase...


Pai da de unde atatea Caravelle, mai Florine? Daca aduc tot ce se poate pe omologarea X 4300, 4500 adica tot ce intra in seria patru mii plus din Franta ar fi cam 400 de motoare in total. (fara alea care vin pentru piese de schimb).
Totusi, am indoieli serioase ca si-ar repara Comana motoare la Remarul. Unul la mana, e scump, doi la mana Comana are un atelier de reconditionare bine pus la punct la Brasov ( inclusiv o firma de tapiterie). Tactica Regiotrans-ului se bazeaza pe cheltuieli minime si folosirea intensiva a resurselor proprii.
Tare imi e ca sunt ale CFR Calatori....
cristi CFR

Ce,    sa faca CFR Calatori cu ele cand are destule... de nici nu mai au pe unde sa circule.
Am ajuns lada de gunoi a Europei  
Sper sa se puna in aplicare ce a zis Axinia ca nu mai omologheaza nimic mai vechi de 2000 , o sa ajungem sa casam DA-uri, GM-uri si LDH-uri proaspat iesite din RG pentru ca nu le cumpara nimeni....
Si acum am auzit niste zvonuri ca ar vrea sa renunte Regiotrans la Voiteni-Resita pe motiv ca deja e praf infrastructura !?!?!? deci nu prea cred ca se omoara cu intretinutul liniei, numai atat cat sa nu pice trenul, apoi cand e praf inapoi cu ea la CFR si apoi stim cu totii ce urmeaza...
mureseanu_976

Sa revenim totusi la automotoarele straine,fiindca le poate sari mustarul celor de la administratie  

Legat de automotorul nemtesc (pozat in Cluj),cred si eu ca l-a cumparat CFR Calatori.Este imposibil ca cei de la Regio sa-l fi cumparat,intrucat nu are rost sa instruiesti mecanicii pentru a conduce asa ceva (din moment ce s-au obisnuit cu Caravelle-urile).Asta-i parerea mea.
oreste

Cristi iti spun SIGUR ca nu se renunta la Voiteni -Resita, fiind una din sectiile cele mai profitabile. Nu am auzit noi ca si angajati de asa ceva.
cristi CFR

Merci de infirmare, eu auzisem de la un mecanic de Arad.
Nici mie nu mi-a venit sa cred.
cristi CFR

Cat despre epava aceea daca chiar este cumparata de CFR Calatori cred ca este cea mai cretina afacere incoace de la ramele seria 58 si LVT-uri.
In conditiile actuale de criza cand nu au bani sa achite modernizarile deja incepute.
Nu stiu de ce dar as putea pune pariu ca pretul automotorului + reparatia la remarul costa mai mult decat unul nou, stiind cum merg afacerile in tara asta.
Dr2005

E posibil ca Regiotrans sa-l repare la Remarul ca sa vada cum se lucreaza si pe urmatoarele sa si le faca ei... ca reparatiile la Remarul sunt scumpe si de mantuiala (vezi Z6100).

Ma indoiesc ca Regiotrans o sa renunte la vreo sectie, mai ales una asa profitabila. Infrastrucutra e, intr-adevar, muci, insa atunci cand nu ai certitudinea ca peste 5 ani iti ramane tie linia nu e rentabil sa te apuci sa modernizezi linia, ca, eventual, peste 5 ani cand expira concesiunea... sa vina CFR-ul si sa zica: gata, o facem interoperabila si intram noi pe ea. Deh, Rromania...
florin.mihai

Nu va grabiti cu aprecierile negative la adresa acestor motoare. Am dat o tura pe net si am observat ca nemtii (pasionati de cf) cam plang dupa ele si injura pe cine apuca pentru ca au fost scoase din circulatie. Bine, toate shroturile au fani, inclusiv LVT-urile in Germania, si Malaxa pe la noi  
Pe saracia asta ce vreti sa aduca? AGV-uri si Simens Velaro? Motorul pe care l-a pozat Zoli are un motor capabil sa miste fara probleme trei vagoane cu 120 pe ora. La starea liniilor noastre se incadreaza foare bine in peisaj. Cred ca ar fi ridicol sa vezi cine stie ce motor de 2,5 mil de euro bucata rasarind din boschetii ce incadreaza liniile nostre. La LVT-uri nu ma bag, dar 58-urile in afara de faptul ca-s urate sunt foarte ieftine in exploatare. Daca vine reforma TUI-ului asa cum se zvoneste (adica pe tonajul trenului) astea o sa circule aproape pe gratis. Fara suparare Cristi, dar decat sa merg pe malaxele tale pe doua osii prefer o epava de-asta. Si sunt cam 90% din calatori care mi-ar impartasii opinia. In conditiile actuale aducerea de automotoare second hand este o solutie de supravietuire si ma mir ca nu s-a intamplat mai repede.

PS - O sa vina si duewag-uri, oare si astea sunt gunoaie????
cristi CFR

Pai, fara suparare dar daca e vorba de preferinte in a ma deplasa undeva nu de a merge la pozat, prefer sa merg cu seria 1000 sau 700 daca am pe unde si cu 900 daca pot alege intre el si LVT in rest il evit pe cat posibil, dar cred ca dam in off topic....

Pai eu nu stiu cat sunt de ieftine 58 in exploatare daca aproape la 2-3 zile crapa la Arad si tot repara pe ele de nu mai termina...
Am prieteni mecanici de locomotiva care au trenuri cu jafurile astea si credema nu sunt deloc laudate de ei...
Duewag-urile sunt automotoare bune si aratoase am mers cu asa ceva, in schimb uratenia de la pagina 2, este mai batrana ca duewag-ul,  cam cu 20 de ani din cate stiu eu...
Fiecare cu ce ii place.
florin.mihai

cristi CFR wrote:
In cativa ani o sa creasca numarul pasionatilor de trenuri din strainatate care vin in Romania sa pozeze trenurile lor  


E clar ca deja acest tip de turism neobisnuit se dezvolta. Duminica un grup de pasionati din Franta (trecuti de 50 de ani) au facut o calatorie cu 3511 (rama electrica) de la Teius pana la Sighisoara. In cele doua ore cred ca au facut impreuna peste o mie de poze, incepand de la poze de exterior si pana la cele mai neinsemnate detalii. Unul din ei stia un pic romaneste. Oamenii astia erau fericiti ca mai au ocazia sa vada aceste trenuri in exploatare si ca n-au disparut de tot (la ei Z 6300 au fost scoase din circulatie de tot la fel si cu X 4300 de la Regio). De la Sighisoara au plecat spre Odorhei cu un X 4500 semimodernizat, urmand sa se intoarca la Brasov cu acceleratul in cursul noptii. De remarcat ca scopul calatoriei lor a fost intalnirea cu aceste trenuri care la sunt pe cale de disparitie.
dan tm

Pai unde am vazut un link spre un articol din ziar din zona Cimpulung Moldovenesc, unde era un interviu cu careva de la CFR ca Z -urile alea 58 au costat 800.000 euro?
Nu-l mai gasesc acuma.

Cred ca CFR si-a adus automotorul din Germania, dar Duwagurile nu trebuie sa vina pentru Regiotrans?

Problema e cu liniile astea neinteroperabile ca vazusem undeva o lista unde linii izolate de reteua CFR sint interoperabile dar pina la ele liniile sint neinteroperabile fiind ale Regio.

CFR modernizeaza LDH uri, Malaxe, a adus LVT-uri, pentru ce daca liniile trec la Regiotrans?
Zoly87

Al 2-lea automotor DB , Seria 628 , la care se lucreaza momentan in 16 Februarie , Remarul:
Dr2005

Până la urmă pentru cine sunt?

TFG? S.C. Railway SRL?
Zoly87

Sincer sa fiu , nu am intrebat.......dar cei din Remarul zic ca TFG-ul le-a cumparat.......dar din Depoul Cluj aud voci cum ca CFR Calatori.........?
TaurusFan

Zoly87 wrote:
Al 2-lea automotor DB , Seria 628 , la care se lucreaza momentan in 16 Februarie , Remarul:


Este un automotor seria 614 ex DB adica versiunea modernizata a lui 624.
Din seria 628.4 CFR Calatori detine doua automotoare 92-0101-3 si 92-0102-1
sulzerul1175

Daca am inteles bine, 614 va fi pentru TFG si 624 pentru CFR Calatori. Insa, surpriza, navigand pe forum.index.hu, am gasit trei poze despre inca un motor 624 la Miskolc, autor A27-002:



sulzerul1175

Pana la urma erau sase motoare, azi am fost anuntat ca se afla in Episcopia Bihor.
L-am sunat pe Dragos sa fie atent, peste o jumate de ora m-a sunat ca au trecut si le-a prins.
florin.mihai

Sase  unitati sau sase vagoane adica doua unitati?
dragosh01

Da, asa este cum a spus Pisti, acum editez pozele si le voi posta. Erau 2 automotoare din 3 segmente fiecare.
sulzerul1175

Nu inteleg de ce mi-au zis ca sunt 6 motoare cand erau doar 2. Nu inteleg de ce n-au zis 2 unitati formate din 6 vagoane. Imi cer scuze.
dragosh01

Uite si pozele, chiar ma pregateam sa merg in Episcopia sa le fotografiez si chiar cand ma uit pe geam le-am vazut ca trec cu marfarul  

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
explorator021

Negăsind nici un alt loc potrivit pentru următoarele poze, le postez aici.

 Nişte automotoare ex-DB achiziţionate de TFG, în gara Episcopia Bihor:






Boghiul:




Şi motorul:


Poze făcute împreună cu Dragosh01 şi Axel.
Stratan

O intrebare am ,ca n-am fost pe faza , automotoarele ce vin de la DB ,sunt pentru Romania ?? sau sunt doar in trecere ?
sulzerul1175

Motoarele nu sunt in trecere, sunt aduse pentru TFG. In curand vor fi reparate si puse in circulatie.
Zoly87

Pisti , partea cu ''sunt aduse pentru TFG'' e ok , dar chestia cu ''reparatul in curand si puse in functie'' nu e prea plauzibil , pentru ca vezi tu , nici celelalte 2 motoare inca nu sau reparat. O sa treaca o vreme buna pana se vor repara.......
sulzerul1175

Nu sunt inca reparate dar se lucreaza deja la ele.
cristi CFR

Totusi e o chestie care ma tot roade , din multe parti aud ca ar fi pentru CFR Calatori...
Sper sa le repare o data sa se rezolve aceasta enigma  
Dr2005

Hmm... boghiu Muenchen-Kassel? Nu cred ca au mai vazut asa ceva pana acum, de aia dureaza atata reparatiile  
dragosh01

Iata si pozele mele
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Zoly87

Iata ca unul din cele 5 automotoare este gata vopsit , pentru moment nu are nimic scris pe ea , nici de cine va apartine , nici noua clasa in care va fi incadrat.
cristi CFR

Salut Zoly,  interesanta captura, sa urmaresti cand baga scrisul si operatorul.
Schema de vopsire se potriveste pe automotor, dar botul tot oribil imi pare din cauza zonei ascutite la nivelul acoperisului.
dan tm

Boghiurile sint aceleasi?
Zoly87

Din cate am vazut eu da.
florin.mihai

Pai si cu astea se procedeaza ca la rame: din trei bucati se face un cat de cat bun.
Am aflat o chestie interesanta in privinta proprietarului. Cica sunt ale Remar-ului si le va vinde reconditionate cui are nevoie de ele.
Zoly87

Pai eu nu cred ca la rame sa facut asa. Nici la aceste automotoare nu sa procedat asa , celelalte 3 bucati din acest model , abia ca au sosit.......si asta e primul revopsit.
Dr2005

Să nu le ia bulgarii... că e schema lor de vopsire (mă rog, ,,împrumutată" de la DB, ei aveau tot alb-roşu, dar cu mai mult alb).
sulzerul1175

Automotoarele VT 614 & VT 624 - TFG

Am deschis acest topic, fiindca, in curand va aparea in circulatie primul motor 624.

http://forum.lokomotiv.ro/modules...;file=viewtopic&p=93206#93206

Aici gasiti niste poze despre primul motor 624 reconditionat, poze facute de Florinn in curtea Remarului 16 Februarie.

In curand o sa atasez mesajele lui Dragosh, Zoli si Explorator21, pentru ca ei au prins aceste motoare cand au fost aduse in tara. Aceste mesaje vor aparea inaintea mesajului meu de deschidere.
tomi_ms

Marti am prins un automotor revenind din probe, inca nu are nimic inscriptionat pe el, nici inmatriculare noua (avea numarul DB pe o hartie in geam) nici operator.

Am observat ca la retragerea in grupa tehnica (/ depou?) s-a deplasat cu ajutorul unuia singur dintre cele doua motoare(ambele "capete" sunt vagoane motoare, cu cate un motor diesel de 6 cilindri in linie, orizontal), nu stiu daca din motive tehnice sau de economie.
Ceea ce nu mi-a placut deloc a fost tabla de sub parbrizul central, la ambele posturi, fiind foarte valurita.
explorator021

Deci in curand vom vedea aceste automotoare in functiune si pe relatia Oradea-Baile Felix.

Din poza lui tomi_ms se cam vede tabla ondulata din fata, insa schema de vopsire e ok.
Iar confortul interior e peste LVT
sulzerul1175

Ooo yeah! Bravo Tomi!

Mecanicul de pe VT era unul din Oradea, a fost chemat sa conduca el. Cand se intoarce, sper ca reusesc sa stau de vorba cu el  
CsabyRR

Un nou automotor adus azi. 624 616-9.

















sulzerul1175

Desi raspund cam tarziu... dar felicitari pentru captura!

Deci, daca am calculat bine, sunt deja 6 motoare 624.
maus5

Salut!Sulzerul1175- a mai venit in 24.06 un automotor,nu stiu daca l-ai calculat.Capetele erau :
624 639-1
624 631-8
sulzerul1175

Patru erau daca stiu bine, apoi a venit motorul de care zici tu, si apoi motorul prins de Csabi. Asa mi-au iesit sase motoare.
sulzerul1175

Iata ce poza am gasit pe www.ziuadecj.ro http://www.ziuadecj.ro/action/article?ID=46970


DonVILLy

Citisem acolo ca vor sa faca cu ele si ruta internationala Timisoara-Belgrad.
Sincer nu cred ca as merge cu asa ceva pe o distanta asa de lunga.
Radub

Quote:
DonVILLy  
PostPosted: Fri Jul 09, 2010 5:00 pm    Post subject:
Citisem acolo ca vor sa faca cu ele si ruta internationala Timisoara-Belgrad.
Sincer nu cred ca as merge cu asa ceva pe o distanta asa de lunga.


Sunt doar 180 km de la Timisoara la Belgrad.
Partea proasta e ca, calatoria dureaza cam mult.
http://www.mersultrenurilor.ro/Ru.../Belgrad_%28Beograd%29/2010-07-10
Dr2005

3 ore pentru 179 km e al naibii de puţin pentru un tren R în România.
cristi CFR

sulzerul1175 wrote:
Iata ce poza am gasit pe www.ziuadecj.ro http://www.ziuadecj.ro/action/article?ID=46970




Woow ce schema de vopsire    

Eu zic ca mai bine ar redeschide circulatia spre Holod in primul rand si apoi ideile astea noi gen Timisoara - Beograd , unde este o pereche CFR.
alex.alexus.tm

Dr2005 wrote:
3 ore pentru 179 km e al naibii de puţin pentru un tren R în România.


Sunt 4 ore. In Serbia este alt fus orar. La sosire este de fapt ora 9:54, ora Romaniei
fagaras

Atentie  ,  trenul  circula  in serbia      in regim de personal    insa nu e scris   pe site     daca  va  uitati  pe   mersul  trenurilor din  Serbia  trenul   este international  dar  circula  in  regim   de  personal  intre Pancevo    si  Vraset
sulzerul1175

Bine, s-a discutat si despre Serbia. Acum revenim la topic.
Zoly87

Unul din noile automotoare ale TFG-ului , se pare ca e gata:
sulzerul1175

Bravo Zoli

Azi trebuie sa ajunga la Oradea!
LDE2100EGM

sulzerul1175 wrote:

Azi trebuie sa ajunga la Oradea!

Sa speram, abia astept sa le vad in circulatie.
Zoly87

Asa e Pisti , azi pe la ora 12:44 , a plecat spre Oradea:
LDE2100EGM

76-2401-8 in Cordau:
Free image hosting powered by PostImage.org
Free image hosting powered by PostImage.org
76-2402-6 in Oradea Est:
Free image hosting powered by PostImage.org
cristi CFR

Faine poze , remorca ce numar are ?
LDE2100EGM

cristi CFR wrote:
Faine poze , remorca ce numar are ?

Multumesc! Remorca are numarul 59-2401-4.
Iasmin

OFF-TOPIC: SI vechile trenuri care desfasurau tractiune pe ruta Oradea - Baile Felix ce vor face?!
sulzerul1175

Vor sta in atelierul de zona ca motoare de rezerva.
sulzerul1175

Prezentare VT624, 76-2401



Clasa a 2-a



Clasa 1 cu compartiment




Bord



Alte fotografii:





Iasmin

sulzerul1175 wrote:
Prezentare VT624, 76-2401


Viteza maxima: 100 km pe ora?
Tratiune: diesel?
Formarea automotorului: Vagon motor (doua boghiuri motoare) + remorca (doua boghiuri purtatoare) + remorca (doua boghiuri purtatoare) ?
Dr2005

Viteza maximă 120 km/h, 662 kW, transmisie hidraulică, 24 de locuri la clasa I şi 212 la clasa a IIa.
Iasmin

Dr2005 wrote:
Viteza maximă 120 km/h, 662 kW, transmisie hidraulică, 24 de locuri la clasa I şi 212 la clasa a IIa.


Multumesc.
Rosshhu

Sa inteleg ca ,cls.1 e reprezentata prin compartimente?  
Axel

Da
sulzerul1175

Trei filmulete facute astazi, la Baile felix, de colegul nostru Timotei!






cristi CFR

Super clipurile , felicitari lui Timotei.
alexcfrbuc

Materialul Rulant din Romania

Din cate am auzit,va face ruta Oradea - Baile Felix - Cordau,va face si alte rute?
sulzerul1175

Face deja ruta respectiva.

Inca nu se stie unde va mai circula.
explorator021

Quote:
Face deja ruta respectiva.

Inca nu se stie unde va mai circula.


Mi-a spus mecanicul si sefa trenului, ca va fi inaugurata ruta Oradea-Cluj, si aceste automotoare VT624 vor fi mutate pe aceea ruta. In locul lor, pe Oradea-Cordau vor fi puse in circulatie automotoare Caravelle.

Mai stie cineva ceva de stirea aceasta?
Iasmin

Rosshhu wrote:
Sa inteleg ca ,cls.1 e reprezentata prin compartimente?  

DA...
sulzerul1175

Iasmin, au mai raspuns odata la intrebarea lui Rosshhu. Ce rost avea sa scrii si tu?
sulzerul1175

Inca un VT614 in drum spre Cluj



Fotografie by mvjeno
sulzerul1175

Si trei fotografii cu acelasi 614, facute de RacsniX, dar la Episcopia Bihor:



sulzerul1175

Am modificat numele topicului.
MarianD

...modernizarea 614 e contractata de SNTFC iar adaptarea lui 624 pentru circulatie apartine TFG.

Se zvoneste ca 614-le modernizat ar putea ajunge la TFG insa este un zvon fals.

Automotoarelor 624 li s-au adaugat vineri oglinzi retrovizoare, si, in curand, perdele in salon si noi parasolare in cabina. Alte doua cuple de 624 sunt gata, iar inca unul este aproape gata. Astea fiind spuse, nu mai putin de patru grupe de 624 sunt in functie pentru TFG, din contractul de 9, cate vor fi.
sulzerul1175

Salut Marian si multumim pentru explicatii.

Din cate stiu, au aparut 2403-2404 si 2405-2406, ultimul efectuand teste saptamana trecuta. Mai sunt si altele in procesul de modernizare, inafara de astea?
MarianD

..pai 1si2 sunt cele de la Oradea; intradevar si 3cu4 si 5cu6 sunt gata. Cum spuneam, se pregateste si 7cu8 pentru expediere, fiind deja vopsit si cu teste statice efectuate. Nu m-am uitat cu atentie, dar mi se pare ca si 9cu10 se pregateste pentru vopsit.
sulzerul1175

Multumim!

Doua poze cu VT-ul 2401, la Oradea si la Baile Felix:




Later Edit:

Prezentarea VT-ului

sounder

La ce se foloseste "scula" din dreapta motorului din poza a doua?
shoppy

Masurat ecartamentul?
sulzerul1175

Pentru cei interesati: 2403 cu 2404 e la Nehoiasu.
sulzerul1175

614 056-0 in Remarul

truscamihai

Automotoare seria 76 (VT 624/614) - Transferoviar Grup

Si aici cum arata in 1985 http://www.baureihe614.de/bilder/br614/043/614056ob_1.php
In 2004
http://www.baureihe614.de/bilder/br614/043/614056vr_1.php
Si in 2006
http://www.bahnbilder.de/name/ein...utschland~Triebz%FCge~BR+614.html
Si primul ajuns in tara
http://www.baureihe614.de/bilder/br624/501/624506vr_1.php

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Materialul Rulant din Romania Page 1, 2, 3, 4  Next
Page 1 of 4
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR