Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Materialul Rulant din Romania
cristi CFR

Automotoare seria 78(750 si 1000) "MALAXA"

Automotorul 78-0774-6 al Regionalei CFR Timisoara scos pentru o perioada foarte scurta din depou la soare




Electrica335

Re: Automotoare seria 78(750 si 1000)

Stiu de existenta lui 761 si 780 la revizia prezidentiala Mogosoaia si de 766 la Dej.

Ai putea sa-mi dai locatia exacta a acestui 774 ?
cristi CFR

Salut
78-0774-6 este bine ascuns de ochii lumii intr-un depou al CFR Infrastructura din incinta SIRCUC Timisoara
http://i199.photobucket.com/albums/aa113/pitcristian/Diverse/22.jpg
De mentionat ca viteza maxima inscriptionata pe el este de 110km/h
cristi CFR

Si acum cateva poze de vara  trecuta

78-1017+78-1019-Aradul Nou





78-1017+78-1019-Sannicolaul Mare



Burduf 78-1017+78-1019



Interior 78-1017



Interior 78-1019



WC 78-1017

sulzerul1175

Multe multumiri pentru aceste poze excelente

Uite, am gasit si eu o poza cu un Malaxa 78 pe http://forum.index.hu
(photo by szv (c) )
cristi CFR

Wow ,acesta este 78-1008-8
cristi CFR

Pe data de 15.11.2007 cu ocazia aniversarii a 150 de ani de la inaugurarea depoului , garii si a liniei Timisoara Nord-Jimbolia , la expozitia din depou a fost prezent si automotoru Malaxa 78-1021-1+78-1031-0 de la depoul de automotoare Arad ,proastat sosit de la reparatia efectuata la MARUB, si pornit cu succes in timpul vizitei ministrului transporturilor Ludovic Orban ,a atras un pic atentia de la 50.065
cristi CFR

Va prezint si eu cateva schite la care am lucrat pana acum, mai este un pic de lucru, dor sa am timp :

Automotorul 1007+1008(Perioada1940-1956)



Automotorul 1017+1019 (Perioada 1956-2004)



Automotorul 1017-Vedere frontala (Perioada 1956-2004)

srazvi

cristi CFR wrote:
Wow ,acesta este 78-1008-8  


Inca o poza ce n-o aveai la colectie?  
cristi CFR

Lista automotoarelor :

1. O excepţie la seria 78-0750 :

Seria 78-0716-7 fost 78-1016-1

2. Seria 78-0750 - 43 construite;Ramase 26

78-0751-1--> Salon
78-0752-2--> Salon (In Marub)
78-0753-0--> Depoul Tecuci
78-0754-8--> Depoul Tecuci
78-0755-5- casat 1994
78-0756-3--> Depoul Medgidia
78-0757-1--> Depoul Suceava
78-0758-9- In muzeul cailor ferate din Sankt Petersburg-->Salon
78-0759-7- cedat la mama Rusie in 1948(soarta incerta, posibil casat)
78-0760-5--> Salon
78-0761-3--> Salon
78-0762-1--> Depoul Tecuci
78-0763-9- casat 1991
78-0764-7--> Depoul Medgidia
78-0765-4- disparut (soarta incerta, posibil casat 1964)
78-0766-2- casat 1992
78-0767-0- casat 1998

78-0768-8- disparut in razboi (distrus sau prada de razboi)
78-0769-6- disparut in razboi (distrus sau prada de razboi)
78-0770-4- disparut in razboi (distrus sau prada de razboi)

78-0771-2--> Depoul Medgidia
78-0772-0- casat 1991
78-0773-8-->Salon
78-0774-6-->Salon
78-0775-3- casat 1991
78-0776-1- casat 1986
78-0777-9- casat 1993
78-0778-7- casat 1998

78-0779-5--> Depoul Medgidia
78-0780-3-->Salon
78-0781-1--> Depoul Medgidia
78-0782-9-->Salon
78-0783-7--> Depoul Suceava (avariat intr-un incendiu)
78-0784-5- casat 1991
78-0785-2--> Depoul Tecuci
78-0786-0--> Depoul Medgidia
78-0787-8--> Depoul Suceava - defect
78-0788-6- casat 1991
78-0789-4- nu se stie nimic de soarta lui (construit in 1950)
78-0790-2-->Salon
78-0791-0-->Salon
78-0792-8-->Salon
78-0793-6-->Salon

3. Seria 78-1000 - 32 unităţi ( 16 rame) construite; ramase 9 unitati, (4 rame si 1/2)

78-1001-3 + 78-1002-1- Casat"Automotorul Balan"

Foto : Colectia Catalin Pavel http://forum.railwayfan.ro/
78-1003-9 + 78-1004-7- Casat
78-1005-4 + 78-1006-2- Casat
78-1007-0- Casat

78-1008-8+78-1009-6

Foto : (C) dan tm http://www.railwayfan.ro/

Foto : (C) dan tm http://www.railwayfan.ro/
78-1010-4- Casat
78-1011-2 + 78-1012-0- Casat
78-1013-8 + 78-1014-6- Casat
78-1015-3- Casat

78-1016-1- Acum 78-0716-7

Foto : (C) Alexandru Brummer http://cfr.stfp.net/

Foto : (C) dimitrov www.lokomotiv.ro
78-1017-9+78-1019-5

Foto : (C) Endre Barta http://cfr.stfp.net/

Foto : (C) Endre Barta http://cfr.stfp.net/
78-1018-7+78-1029-4

Foto : (C) Trole http://forum.railwayfan.ro/

Foto : (C) Trole http://forum.railwayfan.ro/
78-1020-3- Casat
78-1021-1+78-1031-0

Foto : (C) Daniel Daraban http://cfr.stfp.net/

Foto : (C) Daniel Daraban http://cfr.stfp.net/
78-1022-9- Casat
78-1023-7 + 78-1024-5- Casat
78-1025-2 + 78-1026-0- Casat
78-1027-8 + 78-1028-6- Casat
78-1030-2- Casat
78-1032-8- Casat
cristi CFR

Cu multa rabdare si mult ajutor, iata ca am reusit sa termin lista de la pagina precedenta cu situatia actuala a automotoarelor seria 78 , daca vor mai aparea modificari am sa vi le comunic in cel mai scurt timp posibil
Arhitekt

Oare cum s-ar descurca o Malaxa 1000 ca tren international ?
cristi CFR

Arhitekt wrote:
Oare cu ms-ar descurca o Malaxa 1000 ca tren international ?

Probabil la fel de bine ca si BzMOT -urile care veneau din Ungaria la Salonta
Electrica335

Deviind un pic de la subiect, sa nu uitam ca malaxa a construit si un tren asemanator cu 1000, special pentru a circula ca tren international   Mai exact, seria 75, taiata la Arad in 2003.
cristi CFR

Dupa cum stiti , automotoarele au un sistem de franare si un robinet de frana diferit fata de EA-uri DA-uri LDH-uri LDE-uri , acesta este Robinetul de Frana ST 60, care reuneste Frana Directa si cea Automata.

Dupa cercetarea pe care am facut-o , acestea sunt pozitiile Robinetului de frana ST60 al automotorului 78-1019.

Cine are mai multe informatii este invitat sa completeze  
srazvi

1017-1019 plecind spre Sinicolau:
http://www.youtube.com/watch?v=vImiI5F8tx8
1008-1009 dupa un X4500 dupa 77-930 dupa rapidul de Curtici-Bekes:
http://www.youtube.com/watch?v=OQI6mphb1ks
cristi CFR

Luni 07.04.2008 am avut un drum la Arad

Trenul meu pleca peste cateva minute , dar nu am rezistat sa nu fac pe fuga cateva poze si 2 filmulete  

78-1008-8+78-1009-6 Personal Automotor Gurahont-Arad



78-1009-6



78-1009-6



78-1008-8

sulzerul1175

Poze despre modernizarea malaxei 78-0716:
http://forum.lokomotiv.ro/modules...viewtopic&t=2619&start=10
cristi CFR

24.05.2008 Automotorul 78-1009-6+78-1008-8 ca tren personal Sannicolaul Mare - Arad

Electrica675

78-0751-1.


sulzerul1175

Salut Gaby! Multumim pentru pozele despre acest automotor.

Nu stii cumva in ce directie si-a continuat drumul?
Electrica675

Salut Pisti...nu stiu unde s-a dus automotorul mai departe...
MariusM

Poze de ieri cu 78-782-9 īn gara Pitești




sulzerul1175

WOW!  
Nu e cumva si ea la CFR Infra?
MariusM

pisti91 wrote:
WOW!  
Nu e cumva si ea la CFR Infra?


După informațiile lui Cristi, da. Īnsă singura inscripție este "MR-78-782-9" ceea ce mă face să cred că ar aparține de CFR Marfă.
sulzerul1175

http://cfr.stfp.net/index.cgi?class=78&veh=782&all=Y

Nici pe cfr.stfp.net nu este mentionata daca ar fi la marfa sau la infra.
lde4000

automotorul  78-0793-6 in depoul tecuci





cristi CFR

Faine poze

Multumim mult  

Nu ai facut cumva si o poza la placuta de sub usa ?
lde4000

ms as mai fii facut cateva poze dar mi sa sticat aparatu .. si nu mai am cu ce ...si cine stye daca la anu mai va fii in depoul Tecuci:(
OAB

78-1008 + 78-1009 in Gara Arad:



Automotorul se indrepta spre sud fiind fotografiat de mine la putin timp dupa debarcarea calatorilor.
tomi_ms

751 a sosit in aceasta seara in Tg Mures atasat la personalul 4011 de la Brasov (vezi la filmulete). Voi incerca sa aflu maine daca a plecat mai departe, sau daca e aici intr-un loc accesibil pentru poze. Slaba sansa, probabil au dus-o in spate, dar incerc.
sulzerul1175

Multumim pentru informatie Tomi!

Sunt curios, va plecare spre Cluj (Oradea) sau spre Pascani?
cristi CFR

Ramane de vazut, de obicei toamna trece pe la Arad.
751 Masoara inductorii de la semnale.
mureseanu_976

78-0751-1 (in ziua de 23 mai 2008):



cristi CFR

Cateva poze

Arad



Periam



Enjoy
Electrica675

78-0751-1 remizat in fata depoului Pascani 13.10.2008, va rog sa scuzati calitatea pozei
Dr2005

Odata cu inchiderea sezonului estival, au revenit automotoarele Malaxa clasa 78 pe ruta Constanta - Mangalia.
Sa il privim pe 78-0771-2:














Sa vedem cateva cutii de osie, ce inca poarta inscriptia ,,MALAXA":






Urcam?
Am ramas socat (in sensul bun al cuvantului)... in locul scaunelor de plastic (pe care ma asteptam sa le gasesc in interior, asemeni celorlalte automotoare de acest tip aflate in circulatie), 771 avea banchete de 2 locuri, tapitate si destul de confortabile    !


cristi CFR

Wow  

Bravo Dragos, multumim foarte mult pentru poze, sunt excelente
cristi CFR

Cateva poze de detaliu, aviz modelistilor

Sinicolaul Mare

ldh45

Impresionante poze!
sulzerul1175

78-1017 & 78-1019 la Arad:

florin.mihai

In special pentru Pit Cristian

http://drehscheibe-online.ist-im-web.de/forum/read.php?30,3960241
cristi CFR

Merci de link,

Iata site-ul cu mai multe poze

http://www.bahnbilder.ch/browse/21/97/399
cristi CFR

15 November , 2008
78-1017-9+78-1019-5
PM 2635/2648 Arad - Periam - Sinnicolau Mare



Post conducere 78-1019-5

cristi CFR

78-1017+78-1019 pe 14.12.2008 sosit de la Zerind face manevre prin gara
alex

eu am fost pe gurahont-arad cu 1017 si merge super calumea
cristi CFR

Automotorul 1017+1019 intr-una din ultimele curse pe sectia Arad-Sinnicolaul Mare.

Spike

Automotoare Malaxa 78 modernizate in gara Botosani:



cristi CFR

Salut Spike , si bine ai venit la noi pe forum.

Foarte interesante pozele , felicitari  
cristi CFR

Poze mai vechi din 2008







Comparatie intre 1:1 si 1:87  



cristi CFR

Se pregatesc pentru livrare:

764-756;

779-781.
Prisecaru Florin

23.03.2009 Gara Dorohoi

78-783 --folosit pe P 6481 Trusesti-Dorohoi apoi pe P 5582 Dorohoi-Leorda si in final P 5585 Leorda-Botosani ( avea scris pe placuta Trusesti-Dorohoi-Botosani)

78-716 --venise pe P 5586 Botosani-Leorda iar din Leorda spre Dorohoi pe P 5583


claus

762, ca personal 6586, 28 martie 2009:



sulzerul1175

Superbe poze, felicitari!

Ultima poza imi place cel mai mult, Malaxa e fixa iar fundalul miscat!  
cristi CFR

Excelente pozele

Vreau foarte mult sa fac o excursie cu P 6586 si P 6587, numai sa dea un pic verdeata.
Asta daca nu inchid pana atunci "imparatii" sectia
claus

Multumesc,

realizarea pozelor cu "fundal miscat" si focus pe un obiect in miscare e relativ simpla. Am pus o intrebare acum ceva vreme despre tehnicile de spotting feroviar pe acest forum, dar nimeni nu mi-a raspuns. E un subiect interesant, dupa parerea mea. Pacat ca nu intereseaza.

Tot de aseara:

in spate se vede complexul feroviar Marasesti :



o imagine deja istorie din iarna lui 2008 :



si 753 (primul Malaxa 75X livrat de Malaxa catre CFR) in primavara lui 2008:

cristi CFR

Frumoase poze claus,
Si ca tot veni vorba de 753, el a fost livrat primul deoarece 752 a avut ceva probleme , 752 fiind livrat ulterior.
claus

Din informatiile mele nu a fost neaparat vorba de probleme. 752 este salon si amenajarea lui a necesitat cateva elemente mai deosebite, care au intarziat la livrare. Astfel ca 753, in varianta clasa CFR a fost terminat mai devreme si trimis catre CFR care l-a pus in trafic.
MariusM

78-0782 rămas de opt luni(!!) īn aceeași parte a gării.

alex.alexus.tm

Arad :

cristi CFR

1021+1031 -defect
1008+1009 -defect
1017+1019 - 1 tren pe zi P 3729-3730
cristi CFR

Ora 7:30 liniste deplina in gara Chisineu Cris.
La linia 2 proaspat sosit stationeaza P 3729 Arad - Chisineu Cris.



78-1019-5



78-1017-9



Se apropie ora 8:13, ora plecarii, mai fac o poza.
P 3730 Chisineu Cris - Santana - Arad gata de plecare.
cristi CFR

78-1019-5+78-1017-9 īn Arad dupa ce a sosit impreuna cu P 3122 de la Sīntana



Stratan

Constanta , 10 mai 2009 , linia 6 , 2 Automotoare modernizare .





cristi CFR

Faine poze, au terminat in sfarsit pe 779+781.
Auzisem zvonuri ca vor pleca pe litoral acum se confirma.
Vad ca acestea au ceva in plus pe acoperis fata de 716+757.
Electrica335

Probabil pe acoperis este cusca aeruui conditionat. Ar fi fost dragut din partea lor daca ar fi montat asa ceva si in salon, cu atat mai mult cu cat am vazut ca la ramele electrice s-a putut.
cristi CFR

Vad ca au schimbat scaunele cu unele ce par a fi tapitate tapitate.
Dr2005

La ramele electrice s-a montat de dragul de a se monta, el fiind total ineficient (fiind unitati separate, pe care fiecare si le porneste dupa cum vrea; in plus, saloanele automotorului nu sunt separate cu usi, deci o unitate merge degeaba daca celelalte sunt inchise).
M-am gandit si eu ca ar fi instalatii de AC. Dar, totusi, un asemenea automotor are 2 cabine. De ce e AC doar pe unul? Pentru ca oricāt de mult şi-ar dori CFRul ca cele 2 automotoare să circule doar cumplate īn formula asta, īn mod sigur vor apărea situaţii cānd unităţile vor trebui să circule solo. Şi atunci ce face? Pe un sens īngheaţă mecanicul, pe celălalt se coace?
Electrica335

Pai asta e o alta imbecilitate cu AC-ul la aceste motoare. Ne-am apucat, am taiat toate motoarele duble, iar acum circulam cu doua simple sa consumam dublu. Daca in caietul de sarcini dat de CFR catre marub, s-a prevazut modernizarea de asa natura incat sa ruleze impreuna, atunci de ce nu s-a taiat frumos cate o cabina la ambele si sa se fi convertit intr-un singur automotor articulat identic cu cele de 1000 ?
cristi CFR

Faptul ca au casat 8 cupluri seria 1000 si inca cateva seria 700 si au pastrata aproape toata seria 900 este cea mai mare imbecilitate care a avut loc, cel care a dat ordinul ar trebui ars pe rug.

Pai nu consuma cu nimic mai mult ca cel dublu tot 2 motoare are, iar acum avand comanda multipla indeplineste aceiasi parametrii ca un Am 1000
Ar fi costat mai mult sa le faca identice cu seria 1000.
La seria 1000 este un neajuns daca crapa o unitate atunci tot cuplul trebui tras la gard pentru reparatii.
Daca nu merge un capat , nu ai cuent , nu ai incalzire etc, daca crapa pe drum poti sa mergi cu el lejer cursa respectiva daca e pe timp de zi.
Pe cand asa ca unitati separate daca crapa unul il lasi la depou pe cel defect si mergi cu cel bun.
Si aceasta varianta are un neajuns e nevoie de 2 nasi.
E criza, economie la sange...
Electrica335

Dar de ce tot timpul trebuie sa ne folosim de mentalitatea "daca se strica, ce facem?" ??? N-am putea mai bine sa facem ceva bun, astfel incat sa nu aibe mai multe defectari decat kilometri parcursi ?
cristi CFR

Oricat de bun am face ceva intodeauna se vor produce defecte nu neaparat mecanice, poti ramane fara o unitate de la un banal furtun.

Din experienta dau un exemplu de defect la seria 1000 ce poate aparea oricand si sa te lase fara o unitate sau chiar amandoua.
Automotorul are un circuit de racire cu apa care e conectat si la incalzire, in anumite portiuni sunt utilizate furtune de presiune care de la caldura si uzura la un moment dat pot ceda si ala esti, se goleste rezervoru de apa si circuitul de racire facand motorul neutilizabil.
Nu stiu raportul defectari/km parcursi la 1017+1019 in orice caz e cel mai bun de la Arad. Acum 1021+1031 s-a defectat ca a inghetat cam la 4-5 luni dupa ce a fost reparat    iar 1008+1009 are niste probleme mai complicate.

Acum sunt curios sa vad cum se comporta S700 in exploatare dupa aceasta modernizare si daca este mai reusita ca precedenta.
Stratan

Aceleasi malaxe modernizate la rasaritul soarelui . 11.mai .2009 ,07 AM .

Stratan

779 .circuland ca personal spre mangalia impreuna cu 781 .
Intr-adevar au scaunele din plastic ,dar de afara par a fii din piele .
bogdyblack

vesti bune de la remiza automotoare Arad! 1008-1009  va fi reparat! vineri au adus in remiza un vagon wg de la Satu Mare am inteles! are motor Maybach si de pe el vor lua piese si le vor pune pe 1008 care a crapat anu trecut in iarna! deci la arad vom avea doua automotoare 1000 capabile
shoppy

Cristi, in exploatare, un fortun de presiune nu se tine pana crapa, el se tine pana cand ii expira durata de viata indicata de producator, si apoi, chiar daca nu prezinta nici un defect vizibil, se arunca (sau se returneaza la producator) si se inlocuieste cu unul nou. Bineinteles ca operatia de inlocuire si pretul noului furtun sunt incluse in pretul de exploatare si durata serviciu / intretinere. De aceea in tarile civilizate vehiculele au foarte putine caderi in traseu.
La noi se merge pe carpeala si pe exploatare pana crapa, ca oricum CFR Calatori are obiective doar de forma, nu ca ar incerca sa atinga vreunu.
cristi CFR

Deci la Arad a mers WG-ul , merci de info.

Asta e o veste buna  
Mai ramane 21+31 de reparat.
Stratan

Aici un scurt filmulet la minutul 2:16 cu Malaxele accelerand catre capatul peronului .
cristi CFR

Salut Stratan, interesant sunetul motorului dar cel scos de motorul Maybach este unic.
http://www.youtube.com/watch?v=ZIo6KHSDsB8
cristi CFR

Iata raspunsul la o petitie scrisa de Costache Mihail in care se vorbeste de modernizarile seriilor 900, 700 si 1000.
http://trenuletz.myfreeforum.ro/i...i-generale-f15/petitii-t307-4.htm
Costache Mihail

Automotoarele 781 si 779 surprinse de mine miercuri 27 mai 2009 in Constanta.
Stratan

Revin cu o poza . trebuia sa fie filmat , dar cand a plecat s-a inchis camera .pana am schimbat bateriile a trecut deja ,dar am prins . + un prieten .
Spike

Malaxa 783, in compunerea P 5567/5566 Botosani-Veresti si retur:
Electrica675

Ceva caru cu siguranta nu ati vazut de cativa ani buni...si nici nu o sa prea vedeti.
Automotorul Depoului Pascani, Regionala Iasi, 78-0760-5. Deocamdata nu am o poza prea buna!
cristi CFR

Frumoasa captura gabi, chiar ca nu s-a vazut demult.    
cristi CFR

Incepand de saptamana aceasta
P 3125  Arad 8:13 - Sintana 8:51 - Ineu 9:52 - Gurahont 11:06
Va fi facut cu automotoare seria 1000.
Automotorul se va intoarce la Arad remorcat de :
P 3132  Brad 14:24 - Virfurile 15:31 - Gurahont 16:04 - Ineu 17:28 - Sintana 18:24 - Arad 19:01
alex.alexus.tm

cristi CFR wrote:
Incepand de saptamana aceasta
P 3125  Arad 8:13 - Sintana 8:51 - Ineu 9:52 - Gurahont 11:06
Va fi facut cu automotoare seria 1000.
Automotorul se va intoarce la Arad remorcat de :
P 3132  Brad 14:24 - Virfurile 15:31 - Gurahont 16:04 - Ineu 17:28 - Sintana 18:24 - Arad 19:01


Daca se va intoarce la urma P 3132, atunci P 3126 Gurahont - Arad din ce va fi format? Pana acum P 3125 era format dintr-o garnitura care avea remorcata un automotor seria 77. La 11:06 ajungea in Gurahont, apoi automotorul pleca la Sebis la 14:03 sub forma P 3128, apoi se intorcea la Gurhont ( P 3127 ). Intr-un final ajungea la Arad, fiind atasat in Gurahont in urma P 3132 Brad - Arad ( plecare din Brad la 14:24 ). Garnitura ce forma P 3125 se intorcea la Arad sub forma P 3126 Gurahont - Arad. De aceea ma gandeam ca si acum, cand s-a bagat automotor seria 78, lucrurile vor sta la fel ( automotorul sa deserveasca P 3125 si P 3126 ) .
cristi CFR

P 3126 va fi anulat pe perioada vacantei scolare.
alex

Cristi cfr explicam si mie:3125 va fi compus doar din 1000+77?
iar 3132 va remorca si 1000 si 77?
cristi CFR

Nu va avea nici un 77 pentru ca se anuleaza 3128 si 3127 incepand de maine pana in 14 Septembrie.
Mr._Hockey

Hello all
As you know I'm swiss and I unfortunatly don't understand your romanian. So I'd ask if some one can say me in english where I can spot some class 77 Malaxas in July.

Thanks a lot
DonVILLy

Mr._Hockey wrote:
Hello all
As you know I'm swiss and I unfortunatly don't understand your romanian. So I'd ask if some one can say me in english where I can spot some class 77 Malaxas in July.

Thanks a lot


Hi  You can find  Malaxa class 77 at Arad ore Botosani at least i thnik so .
Mr._Hockey

Sorry I thoght of the class 78

One page befor there is a timetable, is this an class 78 Malaxa?
sulzerul1175

Are you talking about these?



These are the class 78 Malaxas.

Anyway, Donvilly said rightly, you can find DMUs like this in Arad, Botosani and also in Constanta.

From this week P 3125  Arad 8:13 - Sintana 8:51 - Ineu 9:52 - Gurahont 11:06 is with Malaxas class 78  version 1000.
Mr._Hockey

Yes I'm talking about these

Till when the 1000 series Malaxa will run on this line? Till next timetablechange?
sulzerul1175

Yes. But, unfortunatelly i don't know when will be the next timetablechange.

I think you know this line is very very atractive?
Mr._Hockey

No I didn't know but I think I'll get there in end of july to make some pics
cristi CFR

Hello Mr._Hockey,

78-1000 at Arad on

P 3125  Arad 8:13 - Sintana 8:51 - Ineu 9:52 - Gurahont 11:06
And
P 3729 Arad 6:12 - Sintana 6:46 - Nadab 7:17 - Chisineu Cris 7:30

P 3730 Chisineu Cris 8:13 - Nadab 8:19 - Sintana 8:53

78-0700

Leorda - Dorohoi all trains.
And 2 trains Botosani-Leorda-Botosani one early in the morning and one in the afternoon.

Tecuci-Marasesti-Panciu and some trains on Tecuci-Faurei line.

And i think 779+781 runs on Medgidia-Tulcea and Medgidia-Negru Voda.
Mr._Hockey

When does the 78 1000 runs back to Arad?

Which class runs on the other trains at the line to brad?
cristi CFR

The 1000 runs back to Arad from Gurahont cupled with
P 3132 Brad 14:24 - Virfurile 15:31 - Gurahont 16:04 - Ineu 17:28 - Sintana 18:24 - Arad 19:01

And P 3730 runs back to Arad from Santana cupled with
P 3122 Brad 4:57 - Virfurile 6:04 - Gurahont 6:37 - Ineu 7:58 - Sintana 8:51 - Arad 9:32

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Materialul Rulant din Romania Page 1, 2, 3, 4  Next
Page 1 of 4
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR