Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Calatorii si Reportaje
ABucin

Baciu Triaj

Salut, m-am gandit sa postez si eu un mini-articol cu pozele pe care le am, despre gara Baciu Triaj.

Dupa cum spune numele, in aceasta gara se triaza vagoane, ea avand si un rol important pentru fabricile din zona (inainte de '89 sigur avea; acum nu stiu cat de mult depind fabricile de Triaj). Pentru cei care merg cu trenul la Oradea (si au norocul de a nu prinde o razie care sa tina o ora), triajul este un popas obligatoriu. Tot aici se termina linia electrificata, desi mai incolo sunt ceva stalpi de catenara ce continua pana inspre halta Mera. La un moment dat era vorba sa se electrifice ruta Cluj - Oradea; din pacate acest lucru a ramas la stadiul de vorba.

Ok destula vorbarie, sa trecem la poze.

Intrarea in Baciu Triaj



O serie de vagoane parasite



La vagonul de mai sus se pare ca toata "sticla" a disparut, mai putin cea de la usa.  

Vedere "aeriana" a triajului



Vedere "aeriana" a comunei Baciu cu fabricile aferente



Cam atat din Baciu (nu am pozat mai mult deoarece scopul calatoriei mele era altul). In schimb, am mai prins niste poze cu trenuri la intoarcere.

La iesirea din Triaj, am stat 5 minute (nu glumesc) la bariera pentru ca venea un Sulzer dinspre Cluj:



Un tren oprit pe podul de la capatul garii Cluj:



Podul este intens circulat deoarece pe acea portiune se mai fac si manevre. Din nu stiu-ce motiv, trenul stationa... probabil ca statea la stop...
shoppy

Trenul nu sta "la stop", cel mult sta la semnal sau la manevra. Astfel, ori se manevrau vagoane ori trenul urma sa intre in gara si astepta semnalul pe liber.
sulzerul1175

Salutari ABucin si bine ai venit pe forum!

Trenul acela care avea in compunere vagonul Business este ramura de Cluj al trenului IC532. Sta acolo pentru ca asteapta ca GM-ul de pe IC sa se decupleze si ca acesta sa fie cuplata pe tren.
ABucin

Quote:
Trenul nu sta "la stop", cel mult sta la semnal sau la manevra. Astfel, ori se manevrau vagoane ori trenul urma sa intre in gara si astepta semnalul pe liber.


Aha, mersi de lamurire
sulzerul1175

Superbe poze ABucin!

Cand veneam de la mare, am observat ca au scos vagoanele dimitrov si le-au pus acolo langa vagoanele abandonate existente deja in gara. Stiu ca sunt 5 dimitroave, din care 3 sunt verzi cu o dunga alba. Restul nu stiu cum arata.
Alex-DP001

Ic 532 este dus tot timpul de brasoveni.
Electrica335

Alex-DP001 wrote:
Ic 532 este dus tot timpul de brasoveni.


Nu chiar tot timpul. Turnusul mecanicilor de LE pe acest tren este asa :

Cluj-Brasov: mecanic de Brasov

Brasov- Bucuresti : alt mecanic de Brasov, care preia in tranzit trenul

Bucuresti-Brasov : alt Brasovean decat cel de aseara ( acela se intoarce cu 1745 dimineata )

Brasov-CLuj : mecanic de Cluj (preia in tranzit )

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Calatorii si Reportaje
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR