Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Calatorii si Reportaje
alex.alexus.tm

Belgrad - (Serbia)

Poze din Belgrad - 29 august 2010


Tramvaie Tatra KT4YU: ( De mentionat ca in data in care am fost eu, toate tramvaiele aflate in circulatie erau de acest tip. Poate toate tramvaiele lor sunt asa. In Belgrad, calea de rulare este cu ecartament ingust - 1000mm )








Cateva poze din gara

Un rapid cu destinatia Zagreb



Internationalul de Bucuresti



O rama electrica la rang de personal





Un rapid sosind din directia Bar





Rampa de urcare pentru masini in vagoane special destinate  (Spre seara, vagonul pentru transportul autoturismelor a fost atasat rapidului de Bar ( Linia se termina la Bar, insa de acolo pe sosea se poate ajunge in cunoscuta statiune Budva, unde este plin de romani, mai ales de cei din vestul tarii )



Un automotor cu rang de personal



Tren personal



Un vagon ceva mai vechi



Locomotiva Diesel tractand personalul la peron



Ceva placa comemorativa



Ramasitele unei cladiri din timpul razboiului cu americanii



Cateva exponate in Parcul Cetatii Belgrad



Iar pe final 2 poze de la meciul interesant pe care l-am vazut la sarbi: OFK Belgrad - Partizan Belgrad ( echipa cu o galerie foarte tare    )





The End !
stakee

GSP Belgrad(regia lor de transport in comun) mai foloseas si

Dwag Be 4/6
http://www.railfaneurope.net/pix/rs/trams/Beograd/ex-Basel/pix.html

Si tatre

http://www.railfaneurope.net/pix/rs/trams/Beograd/ex-Halle/pix.html

Vagonul ala mai vechi vad ca era legat de inca alte vagoane similare si presupun ca locomotiva era o aburoasa, in orice caz acel tren este Romantika Express
stakee

Cladirea distrusa este partea de radio a RTS-ului(radio televizia srbij)
Cetatea din spatele tancurilor este Kalemegdan-ul, acolo este un muzeu militar

Pe placa comemorativa scrie:

Aceata cladire a fost construita in 1844 , in vremea in care Belgradul avea 35480 de locuitori.
A fost construita in coformitate cu planurile de la Viena , ale  arhitectului Fon Flatih si  sub supravegherea arhitectului Dragisa  Milutinovic , cel care a a jucat un rol semnificativ in dezvoltarea economica , politica si culturala a orasului .
Deschiderea oficiala a fost pe data de 23 VIII 1884
Primul tren care a circulat a fost cel pe directia Belgrad Nis cu 200 de calatori acestea fiind primele statii
Dar , in 1924 , cand Blegradul numara 170.000 de locuitori , in fiecare zi rulau 46 de trenuri transportand 16000 de pasageri. In anul 1939 , orasul numara 314 000 de locuitori , iar numarul de trenuri se ridica la 116 pe zi , cu 32.800 de pasageri
Astazi , statia , are 10 linii de cale ferata , iar numarul zilnic  de trenuri este de 150 , transportand 45.000 de pasageri .
Statia a fost distrusa in intregime in al doilea razboi mondial.
Reconstructia pastreaza stilul original caracteristic asa cum era in anul 1860 . Marcat , ca un monument istoric
alexcfrbuc

calatorii si reportaje

Cat a fost scorul?  
alex.alexus.tm

Re: calatorii si reportaje

alexcfrbuc wrote:
Cat a fost scorul?


OFK - Partizan Belgrad :  0-2     Probabil o sa mai vin cu o tura de poze cam peste o luna, cand merg la alt meci : Steaua Rosie Belgrad - Partizan
stakee

Daca tot te mai duci la Belgrad, pozeaza si troleibuzele te rog
alex.alexus.tm

stakee wrote:
Daca tot te mai duci la Belgrad, pozeaza si troleibuzele te rog


Sa sti ca majoritatea sunt foarte ciudate  Atat troleibuzele, cat si autobuzele sunt foarte diverse. Dupa cum am spus, in octombrie e posibil sa ajung iar in Belgrad si atunci o sa fac mai multe poze.
dan tm

Pozele sint din Beograd Dunav sau din alata gara?
alex.alexus.tm

dan tm wrote:
Pozele sint din Beograd Dunav sau din alata gara?


Este gara principala. Langa este autogara si in imediata apropiere curge si Sava.

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Calatorii si Reportaje
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR