Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Calatorii si Reportaje
Mihai-Aurel

Bucuresti - Caracal - Bucuresti

Salutare.
   Am avut ocazia sa calatoresc , dupa mult timp , cu trenul, si nu am ratat ocazia de a face cateva poze.
   Am calatorit pe relatia Bucuresti - Caracal si retur, un drum de 155 km si aproximativ 4 ore , trenurile alese fiind doua personale : 9331 pentru Bucuresti - Caracal ,urmand a ma intoarce cu 9002.
   Am plecat la drum in dimineata zile de 10 mai , urmand a fii pasager in P 9331 : EA + 4 x 20-47/57 + 19-57 + 20-57.
   
    M-am asezat in antepenultimul compartiment al ultimului vagon , sperand a prinde poze cat mai frumoase. Pana la plecare am facut cateva poze a ce intra/iesea din Bucuresti Nord.
    Numarul locomotivelor in oridnea prezentarii lor : 62-1196-5 ; 41-0098-8 ; 41-0829-6 ; 91-53-0-477-268-3 ; 62-0891-2 ; 41-0393-3







    Ne punem in miscare. Dupa ce ii inmanez nasului biletul , apuc sa fac cateva poze cu Triajul Bucuresti Grivita.
    80-0376-6 pregatindu-se de manevre


     
     Atelierele CFR Grivita


   
    Linia spre Ploiesti si podul spre Triaj-Pajura ; linia din stanga imaginii urca spre triaj.


   
    Prima oprire : Bucurestii Noi.


   
    Intre Bucurestii Noi si Chiajna


   
    Cladirea garii din Chiajna.


   
    Liniile neelectrificate ale centurii Capitalei si podul peste raul Dambovita


   
    Trenul strabate campia , intersectand , pe rand , Soseaua de Centura a Bucurestiului, autostrada Bucuresti - Pitesti , raul Ciorogarla , apoi o noua oprire : Domnesti de Sus


   
    Dupa o scurta stationare ne punem in miscare.Apare si 40-0781-1 cu P 9304 Rosiori Nord - Bucuresti Basarab


   
    Raul si podul peste raul Arges


   
    Intrarea in statia Gradinari , cladirea si liniile garii cu acelasi nume


   
    Stationam 4 minute si plecam spre urmatoarea statie : Vadu Lat.Cateva poze cu din gara si imprejurimi


   
     Ne indreptam spre Anghelesti hc , pe drum intersectandu-ne cu o garnitura de Zaes/Zas cu inscriptia "Metanol".


   
    Trenul opreste in statie , singurul lucru care mi-a atras atentia fiind o fost cladire a CFR , acum ruina



   
    Inaintam spre Videle , urmand sa mai facem o escala la Zavestreni .


   
    Cateva imagini din triajul Videle , acum folosit ca loc de depozitare a materialului rulant ce urmeaza a fi casat.


   
    Un LDH 18 si cateva fotografii din gara CFR Videle


   
     Vagoanele personalului de Giurgiu si iesirea din gara


   
    Podul peste raul Glavacioc, podul rutier ce traverseaza acelasi rau si linia spre Giurgiu , neelectrificata.


   
    Ne continuam drumul prin campia inverzita , prima oprire fiind Ciolpani.


   
    Look all around, there's nothing but blue sky


   
    Statia CFR Galateni si targul din apropierea caii ferate.






   
    Trecem pe firul din stanga. Motivul : inlocuirea liniei intre Galeteni si Olteni


   
    Privire de ansamblu asupra satului

Mihai-Aurel

Capat de line pe firul 1. Ne continuam drumul cu viteza redusa spre Olteni



Am rugamintea sa NU postati , mai am 3 parti de pus din reportaj


   
    Trenul intra intre dealuri. Un filmulet ( si singurul din aceasta mica calatorie) cu intrarea si iesirea din statia CFR Olteni , un loc aparte pentru mine.

    http://www.youtube.com/watch?v=5AM6p3oBHR8


   
    Drumul judetean 504 ce leaga Alexandria de Pitesti si raul Teleorman


   
    Trenul isi continua deplasarea , lasand Teleormanul in urma. Urmeaza statia Vartoapele


   
    Fac o mica pauza , pentru a ma hidrata si pentru a continua discutiile cu nasu' despre starea actuala a CFR-ului.
    Timpul trece repede , si iata-ne ajunsi in Radoiesti


   
    Din nou in miscare


   
    Cateva poze din Atirnati si imprejurimi


   
    Apare si vinovatul pentru culoarea verde a semaforului : P 9002 tras de 41-0624-1




   Ne apropiem de Rosiori Nord


   
    In departare se pot observa ( cred ) vagoanele P 9301 - Bucuresti Basarab - Rosiori N - Alexandria



    Raul Vedea si podul feoviar peste acesta



    Intrarea in Rosiori Nord



     60-0600-1 alaturi de un LE al Constantin Grup ( probabil inchiriat de Servtrans ), 81-0359-6 a Servtrans si un Zaes aparinand Servtrans Invest.


   
    80-0521-7 apartinand CFR Marfa


   
   Grupa tehnica din Rosiori Nord



    Cladirile garii



    41-0905-4 , 43-0015-8 ale CFR Calatori - pe fundal se poate observa un LDH al Constantin Grup ( inchiriat/cumparat de Servtrans ) cu personalul spre Costesti - 40-0868-6 apartinand CFR Marfa , cu o garnitura de containere



    Pornim din nou la drum



    Linia 907 : Rosiori N - Costesti



    Trenul iese dintre dealuri , calea ferata incrucisandu-se cu ND 6 - E70 - Bucuresti - Timisoara



    Satul Maldaeni si gara cu acelasi nume



    Limita dintre judetele Teleorman si Olt , E70 si cateva poze pana in urmatoarea gara : Mihaesti



    Intrarea si statia CFR Mihaesti



    Trenul intra pe abatere. Ies pe geam sa fotografiez cladirea garii ,dar surprind o imagine memorabila : politistii de la TF , care trebuiau sa urce in tren la Rosiori Nord pierdusera trenul si ajunsesera in Mihaesti cu ocazie.I-am lasat sa treaca , urcand apoi in ultimul vagon si asezandu-se langa compartimentul in care eram calator , impreuna cu cei doi controlori - aceeasi de la Bucuresti , apoi am facut si mult dorita poza


   
    In timp ce asteptam trecerea sagetii spre Rm. Valcea , stand la taina cu controlorii si politistii de la TF , am ratat trecerea unui marfar al Servtrans Invest , alcatuit din vagoane Fals/Falns si tras de 40-0218-4


   
    Din pacate , acum incepe partea mai putin placuta a calatoriei. Odata uracati in tren , politistii s-au pus pe glume : "Ia da in Rosiori , ai pozat? Da sa o vedem pe doamna impegat". Din pacate aceste momente au fost ultimele pe care am reusit sa le surprind , acumulatorul dandu-si sufletul

.

   Din pacate am ratat poate ce-a mai frumoasa portiune de pe traseu : coborarea de la Draganesti Olt si raul Olt. Inchei aici prima parte a calatoriei mele , promitandu-mi ca ma voi revansa la intoarcere.
Mihai-Aurel

In dimineata zilei de 15 mai pornim din nou la drum. Am ales pentru intoarcere sa calatoresc tot cu personalul, cel ales fiind P 9002 Craiova - Bucuresti Basarab.
    Cumpar biletul , apoi ma asez linistit pe un scaun , asteptand , cu aparatul de fotografiat in mana , ceva miscare prin gara.
    Nu dupa mult timp , un marfar tras de 40-0370-3 tranziteaza gara.


   
    13 ( de aceasta data cu noroc ) minute mai tarziu , isi face aparitia si 41-0001-2 cu R 791 "Drobeta" , avand 11 minute intarziere. De remarcat compunerea trenului 4 x 21-90 + 19-76
    Pe peron se poate observa si un politist de la TF , unul dintre cei doi din prima parte a calatoriei



    Imediat isi face aparitia un nou marfar , tras de 40-847-0 , cu o garnitura de cinsterne cu inscriptia "metanol" , si un musafir ceva mai special.


   
    08:25 : O electrica venita cu un tren de marfa , asteptand ca 81-0504-1 sa faca o mica manevra. In peisaj isi mai fac aparitia inca o electrica , cel mai probabil impingatoare la marfarul din urma , si doua LDE-uri , venite cu un marfar dinspre Piatra Olt. 40-0833-0 apartinand CFR Marfa


   
    60-0937-7 a CFR Marfa alaturi de inca un LDE de la Marfa.


   
    40-0856-1 apartinand CFR Marfa



    Apare si trenul meu. Imi fac simtita prezenta in ultimul vagon , acaparand primul compartiment. Nici nu ma instalez bine ca isi face aparitia 80-0627-2 , apartinand CFR Calatori , cu P 9071 Potcoava - Caracal



    Ne punem in miscare. Reusesc , pe fuga , sa fac o poza cladirii garii


   
    Curba de la iesirea din gara si linia folosita la manevre


   
    Linia spre Corabia si ROMVAG Caracal



    Din nou alaturi de DN 6 - E70


   
    Ajungem in Farcasele



    La intrare in Stoenesti ne incrucisam cu E70


   
    Cladirea garii din Stoenesti, podul rutier peste Olt, incrucisarea cu E70 si podul feroviar peste Olt.



    Ne apropiem de Draganesti Olt.


   
    Terasamentul unei foste cai ferate


   
    Apare si 40-0256-4 cu aceeasi naveta de cinserne cu Metanol



    Ajungem in Draganesti Olt. De aici trenul isi incepe urcarea , oprind in Daneasa hc , terminand rampa dupa incrucisarea cu acelasi DN6 - E70





    Statia CFR Radomiresti




   
    Schimbam firul si ne continuam calatoria spre Maldaeni.


 
     La intrarea in Mihaesti revenim pe firul nostru. In statie astepta un tren al Servtrans compus din LE 40-0861-1 + LDE Constantin Grup ( neidentificat ) cu o garnitura formata din Eanos-uri si cateva cinsterne

Mihai-Aurel

Cladirea garii din Mihaesti si un utilaj aflat pe liniile garii.



    Lasam in urma Mihaestiul alaturandu-ne , iarasi , DN6 - E70



    Ajungem in Maldaeni , ultima oprire inainte de Rosiori Nord.



    O usoara coborare ,satul Maldaeni si , pentru ultima data , incrucisarea cu E70


   
    Trenul intra intre dealuri. Cateva poze inainte de Rosiori.
    Podul feroviar ( si cel rutier in plan secund ) cu linia ce duce la fabrica de bere din sudul orasului - in curtea careia se afla un LDH abandonat -  precum si coborarea acesteia.



   Cateva poze din Rosiori Nord.
   81-0359-6 cu personalul spre Costesti.



    40-0630-0 Unifertrans si un Zaes apartiand aceleiasi companii



    Un Zaes U.S.G si un Zas al Oltchim



    Pornim din dnou la drum. Cateva poze cu iesirea spre Atirnati.



    Trenul ajunge in Atirnati. La linia 3 apare si P 9331 - Bucuresti Basarab - Craiova. Nu am reusit sa prind locomotiva , dar , cu bunavointa domnului mecanic, am facut o poza postului de conducere.
     


    Arunc o privire in dreapta , spre cladirea garii , si vad tras la linia 1 marfarul tras de 40-0847-0. Inca o imagine cu masina de la CFR Marfa.



    Inaintam spre Radoiesti Hm.


    Nimic nou in gara din localitate. Continuam calatoria : trenul se ascunde intre dealuri , iesind la lumina cu aproximati 1 km inainte de Virtoapele hc.



    Ne indreptam spre Olteni.



   Iau loc in compartiment. La iesirea dintre dealuri , se aud doua goarne : una mai lunga - 3- sec - si unascurta.
   Imi iau aparatul foto si ma pun pe geam. Nu trec 10 secunde si apare sageata de Rm. Valcea.



    In departare se poate vedea si satul Peri-Brosteni


   
    O parte a garii Olteni , restul cladirii era umbrita de pomii batrani din fata garii , si cateva poze pana la Videle.



    Un LDH 25 uitat de lume si cateva poze din Videle.




    Liniile pustii ale depoului ( ? ) Videle



    Se ocupa si locurile din compartiment. Ies pe coridor pentru a admira peisajul , bine-inteles , cu aparatul dupa mine si observ ca trenul trece pe firul din stanga.
   


    Pun aparatul pe stand-by , gata pentru a imortaliza tot ce misca. Intram in Zavestreni Hm unde era oprit 40-0370-3 , cu o garnitura de containere - vagaone articulate.



    Ne continuam drumul catre Vadu Lat , spre surprinderea mea , tot pe fir fals. Motivul : lucrari de intretinere a caii intre Anghelesti hc si Vadu Lat.



    La intrarea in Vadu Lat revenim pe firul nostru. In aceeasi gara astepta culoarea verde a semaforului si 40-0220-0 a Servtrans-ului , cu o garnitura de Fals-uri



    Trenul devine din ce in ce mai aglomerat. Pana in Chiajna am luat o mica pauza.
    La ultima linie din aceasta gara era tras un LDE al Cargo Trans Vagon , cuplat la o garnitura de cinsterne. Numarul diesel-ului : 60-0169-7



   Inainte de plecare isi face aparitia si internationalul de Giurgiu , trecand in viteza prin statie.



   Tot mai aproape de destinatie. In Bucurestii Noi trenul stationeaza 6 minute , asteptand trecerea IC-ului de Timisoara.
   Ne punem in miscare.
   Linia spre triajul Bucuresti si locul unde odata erau garate vagoane UCS pentru umplerea cu ciment.



    Ultimele poze din aceasta scurta calatorie , facute in Triajul Basarab.



    80-0217-2 a CFR Calatori



    Un LDH 82 Remarul Cluj si o electrica - 40-0527-8 - facand o mica manevra
   


   LDE 62-0891-2



    GM 63-1060-1



    41-0842-1    



    Si biletul de intoarcere :

   
       Minune : are acelasi pret cu cel de la dus. Nu radeti , am avut parte de o experienta haioasa acum cativa ani , tot pe aceasta ruta , in perioada cand biletele CFR se scumpeau odata la 3-4 luni : am mers de la Bucuresti la Caracal cu 14 lei ( ceva de genu' ) , dar se pare ca scumpirile nu ajunsesera pana in orasul celor 7 minuni , pretul platit pentru biletul de intoarcere fiind de 11,5 lei.
      Sperand ca nu v-am plictisit , inchei aici mica mea calatorie. Sper sa am ocazia sa calatoresc mai des cu trenul in perioada urmatoare. Daca se va nimerii sa fie tot pe aceasta ruta voi face mici update-uri
      Cei ce doresc anumite poze in colectiile lor sau cei ce vor sa foloseasca diverse poze in scopuri proprii , ma pot contacta printr-un PM , pentru a va pune la dispozitie pozele la o rezolutie mai mare.
   
        Toate cele bune
        Mihai
dan tm

Foarte frumos, ma surprinde multitudinea detaliilor.

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Calatorii si Reportaje
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR