Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Stiri si evenimente cu trenuri
sulzerul1175

Si anul acesta vom avea parte de un tren nostalgic Budapesta - Oradea si retur.

Acesta va veni pe data de 13 noiembrie cu o locomotiva cu aburi din seria 424 MAV.

Inca nu stiu daca vine chiar pana-n Oradea.
TaurusFan

sulzerul1175 wrote:
Si anul acesta vom avea parte de un tren nostalgic Budapesta - Oradea si retur.

Acesta va veni pe data de 13 noiembrie cu o locomotiva cu aburi din seria 424 MAV.

Inca nu stiu daca vine chiar pana-n Oradea.


Trenul special de nostalgie este organizat cu ocazia aniversarii a 100 de ani de la infiintarea Clubului de Fotbal Atletic Oradea (CAO). Acest eveniment va reuni pe data de 13 noiembrie, la stadionul municipal Iuliu Bodola, in cadrul unui meci de fotbal aniversar, echipe formate din fostele glorii ale fotbalului din Ardeal, respectiv Ungaria. Jucatorii maghiari vor sosi la Oradea cu trenul de epoca remorcat de locomotiva MAV 424.247.
Evenimentul va avea loc sub inaltul patronaj al presedintelui Ungariei, Schmitt Pal.
Conform JB. trenul va ajunge la Oradea la ora 13:30 iar evenimentele de pe stadion vor incepe la ora 14.
TaurusFan

Locomotiva 424.247 MAV

(SteamLoko GP BP-2009)
sulzerul1175

Iata si mersul trenului



sursa: www.iho.hu
sulzerul1175

Dupa cum ne-a anuntat domnul Gayer Mark, din pacate un GM va fi in fata locomotivei cu aburi, dar inca nu se stie daca acesta va fi pus la Episcopia sau la Biharkeresztes.

Aburoasa va intra la depou pentru a fi intoarsa si alimentata cu apa.
Bogdy

Din pacate atunci nu v-a fii ceva spectaculos , pacat    
nan_florin

Incompetenta care din pacate bantuie in continuare pe la noi trebuia sa ne strice din nou bucuria ! Puteti merge in depou deoarece locomotiva va fi intoarsa pe placa.
Vlady

Din pacate am inteles ca va fi paza in depou ceea ce ne va ingreuna situatia. Cel putin asa am auzit. E adevarat? Multumesc (Oricum dispun de zoom optic 15x dar ar fii frumos sa mergem in depou sa o vedem)
Dr2005

nan_florin wrote:
Incompetenta care din pacate bantuie in continuare pe la noi trebuia sa ne strice din nou bucuria !


Nu ştiu dacă de incompetenţă e vorba. Oare aburoasa lor are INDUSI? Că dacă nu are, cine garantează că nu depăşeste vreun semnal şi se īnfige īn altă garnitură?

Probabil īn ideea asta s-a decis să nu poată circula singură.
Amiralul

Dr2005 wrote:
nan_florin wrote:
Incompetenta care din pacate bantuie in continuare pe la noi trebuia sa ne strice din nou bucuria !


Nu ştiu dacă de incompetenţă e vorba. Oare aburoasa lor are INDUSI? Că dacă nu are, cine garantează că nu depăşeste vreun semnal şi se īnfige īn altă garnitură?

Probabil īn ideea asta s-a decis să nu poată circula singură.

Au mers trenurile o suta si ceva de ani fara indusi ... nu fi absurd,ce s-ar putea intimpla daca tragea locomotiva lor citiva kilometri pe minunata noastra infrastructura?  
TaurusFan

Amiralul wrote:
Dr2005 wrote:
nan_florin wrote:
Incompetenta care din pacate bantuie in continuare pe la noi trebuia sa ne strice din nou bucuria !


Nu ştiu dacă de incompetenţă e vorba. Oare aburoasa lor are INDUSI? Că dacă nu are, cine garantează că nu depăşeste vreun semnal şi se īnfige īn altă garnitură?

Probabil īn ideea asta s-a decis să nu poată circula singură.

Au mers trenurile o suta si ceva de ani fara indusi ... nu fi absurd,ce s-ar putea intimpla daca tragea locomotiva lor citiva kilometri pe minunata noastra infrastructura?  

Si pe teritoriul Ungariei trenul are in fata un Nohab deci locomotiva cu aburi nu trage singura nici la MAV.
nan_florin

Cred ca era suficient un instructor din partea CFR vorbitor de limba maghiara. In privinta instalatiilor de siguranta problema nu isi are rostul atata timp cat majoritatea locomotivelor operatorilor feroviari din tara circula cu ele izolate. In afara de asta noi cand faceam trenurile turistice mergeam singuri fara nici o locomotiva de insotire si pot sa spun ca am facut destule. Pentru noi singura problema era sa avem unde alimenta cu apa.
sulzerul1175

Postez cateva poze asa in graba:






TaurusFan

Iata pozele mele:
Episcopia Bihor: trenul aniversar tractat de GM 65-0950-9 si 424.247 soseste fara intarziere.



din marchiza locomotivei cu aburi



Intra rapidul 366 dupa care trenul aniversar primeste "liber":


Oradea:




Depoul Oradea: locomotiva cu aburi este intoarsa si alimentata cu apa





Biharkeresztes:
Locomotiva MAV M61.001 Nohab asteapta sa preia trenul



GM-ul este decuplat iar locul lui este luat de Nohab





Va urma
Alex-DP001

Frumoase poze baieti,ma bucur ca am vazut aburoasa fumegand.
sulzerul1175

Multumim Alex!

Si noi ne-am bucurat s-o vedem fumegand, a creat o senzatie speciala in depou.

Maine revin cu poze despre vagoanele din compunerea trenului.
TaurusFan

Vlady

Aici va prezint filmul meu cu aburoasa. Enjoy!
http://www.youtube.com/watch?v=_2nESfMACII
LDE2100EGM

Iata si filmul meu:
sulzerul1175

Compunerea trenului:

61 55 99-07 002-1


55 55 29-36 017-7


55 55 29-36 019-3


55 55 29-36 018-5


56 55 99-40 065-4


51 55 88-81 029-8


55 55 29-36 015-1


55 55 29-36 016-9


51 55 38-27 630-1
Irish_Railways

Cateva imagini de la eveniment insirate cronologic





























LDE2100EGM

Superbe poze, in special cele de noapte ! Felicitari !
Irish_Railways

LDE2100EGM wrote:
Superbe poze, in special cele de noapte ! Felicitari !


Mersi!  

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Stiri si evenimente cu trenuri
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR