Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 

The free forums are now under new ownership, a full announcement will be made shortly

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Materialul Rulant din Romania
nan_florin

Caut un vagon pentru muzeu

In vedera expunerii in Depoul Dej impreuna cu un LDM seria 20.000 caut un vagon de marfa cu pereti metalici descoperit pe doua osii cu rotile spitate sau acoperit pe doua osii cu roti spitate . Cei care au mai vazut prin tara asa ceva ii rog sa-mi raspunda. Eu am vazut ultima data unul descoperit cu ceva ani in urma in Remiza Ghimes.
     Multumesc anticipat.
claus

Buna,

Vagon acoperit, produs Ganz 1884, stare impecabila, frana cu vid originala.
Locatia: statia Buzau, capatul spre Bucuresti. Se vede si din DN 2 (este vopsit galben) si acum este  folosit ca magazie de materiale.

Poze, la cerere.
sulzerul1175

Se poate gasi un vagon asemanator si in depoul Oradea dar din pacate nu e in stare buna.



Dar oricum, merita o vizita in depoul Oradea ca puteti gasi si alte vagoane mai interesante.
Dr2005

Vagon descoperit pe 2 osii am gasit, din pacate nu cred ca rotile sunt spitate

Locaţie: Depoul Sudarec, īn zona Magaziilor CFR 16 Februarie, Bucureşti




Un G cu cutie de lemn, tot acolo:
nan_florin

O idee interesanta este legata de vagoanele din Dep Oradea . O sa merg pana acolo. S-ar parea ca am gasit vagonul escoperit de care am nevoie. Multumesc pentru sugestie. Oricum este depou de marfa si pot rezolva cu el mult mai usor.
shoppy

Dr2005, ceea ce arati tu este banalul Esx si chiar circula o poza cu unul cu roti spitate si intr-o stare buna (ma rog, acu vreo 10 ani cand a fost facuta poza), intr-o schema ciudata cu negru si galben, Catalin Ghita parca era autorul.
Asa, Esx fara roti spitate si intr-o stare buna este si cel din garnitura sanitara din parcul rece al Reviziei Basarab, si sigur se gasesc usor multe altele.
G acoperit cu o singura pereche de roti spitate era epava da langa Revizia Infrastructurii din Bucuresti, cuplat la o epava de masina de ciuruit prisma, pe linia cu noua epava a Masinii de Zapada(utilajul sovietic din 4 unitati pentru ridicat zapada de pe sina), din cutie mai ramasese doar scheletul : http://www.railwayfan.ro/images/SECT/10/46/3457.jpg

Cei de la Revizia Infrastructurii avea multe G-uri acoperite in curte, poate o mai fi scapat ceva : http://www.railwayfan.ro/images/SECT/10/46/13697.jpg
nan_florin

Revin cu mai vechea problema de a aduce un vagon de marfa pentru a-l cupla cu 20.022 . As prefera un vagon descoperit cu roti spitate. Stiu ca era unul pe la Ghimes cu ani in urma . Daca stie vreunul cineva as ruga sa posteze. Cel de la Bc-T s-ar parea ca l-au luat in lucru ei dupa ce au auzit ca vrem sa-l aducem la Dej. De parca 50 de ani de cand este acolo i-ar fi oprit cineva. dar ce sa-i faci, asta-i viata. Cateodata chiar ca imi vine sa nu mai fac nimic...
seth

Si in statia Titu sunt 5 vagoane pe doua osii, dar sunt acoperite. Nu stiu daca au rotile spitate sau nu
Gaby05

Asta este bun?


Uploaded with ImageShack.us
AlexCta

Cateva din depoul Palas.Pozele le-am facut in octombrie si intre timp primul  vagon prezentat a disparut.















nan_florin

M-am orientat catre acesta.


nan_florin

Poate sa-mi spuna cineva starea tehnica in care se afla (parti lipsa din el, existenta carligelor, a podelei din tabla etc).
Radu161

Va mai arat inca unul, desi e in stare mai proasta, pare sa fie produs inainte de primul razboi mondial.

Se afla in depoul din Teius, in capatul dinspre Cluj.
Pare sa aiba tampoanele si carligele.
nan_florin

Interesant vagonul de la Teius chiar daca are obloanele laterale lipsa cred ca merita mai mult decat cel de la Constanta. Are roti spitate , tmpoane cu tija si ghereta de frana. Saptamana viitoare merg neaparat sa-l vad, pentru ca timpul este si asa cam inaintat. Este exact vagonul pe care mi l-am dorit. Cu ani in urma am mai vazut vreo doua in Remiza Ghimes. Intre timp s-a hotarat ca locomotiva impreuna cu vagonul sa fie amplasate chiar la intrare in depou langa poarta. Intre timp am inceput si confectionarea placilor cu viteza si matritele pentru 20022 si 20193.
Dr2005

Domnule Nan, o cisternă nituită nu ar merge după Esx?





Sau una mai nouă, sudată, dar pe boghiuri Diamond:



Toate se află la Feteşti (cisterna nituită e chiar īn fostul depou - ajuns acum remiză - Feteşti).
nan_florin

Ar fi interesanta insa nu am spatiu suficient pentru doua vagoane.
Radu161

Ma bucur ca va este de folos.
Daca puteti sa ne puneti vreo 2 poze cu el, dupa ce mergeti sa-l vedeti, ar fi ideal.
Eu l-am vazut numai din goana trenului si sunt curios sa-l vad mai in detaliu.
nan_florin

Cu cea mai mare placere.
Amiralul

Vagoane acoperite cu roti spitate,sint 2 in Timiseni sau Jebel,dupa cite tin eu minte.
nan_florin

Am fost la Remiza Teius. Vagonul in cauza este foarte vechi. Din cate am vazut el a fost prevazut din fabrica numai cu frana de mana. Starea generala este satisfacatoare, insa am hotarat ca merita salvat, asa ca ieri am inaintat cererea de transfer la Dej impreuna cu cel de la Constanta. Pun si cateva poze cu el. Sunt facute in hala, asa ca a fost destul de dificil de fotografiat.








dan tm

Amiralul wrote:
Vagoane acoperite cu roti spitate,sint 2 in Timiseni sau Jebel,dupa cite tin eu minte.


Sint in Jebel.
Radu161

Totusi arata bine pentru un vagon asa vechi. Noroc ca a stat in depou. Pacat totusi ca nu mai are usile originale...
Multumim pentru poze.
nan_florin

Maine dimineata incepand cu ora 10 vom fi la Depoul Teius pentru a pregati vagonul in vederea transportarii la Dej in cursa speciala.
Alex-DP001

Si tot maine o sa mergeti spre Dej cu el?
nan_florin

Iata ce am facut azi la vagon: am revizuit partea de rulare. Am schimbat doua perinite de la fusurile de osie cu altele noi si am schimbat uleiul. Am verificat aparatele de tractiune si legare si restul timoneriei de frana. Am montat robineti frontali pentru a avea conducta de trecere pentru aer. Cu asta vagonul este pregatit pentru expediere in cursa speciala. Vagonul va fi expediat la Dej impreuna cu locomotiva dupa sarbatori. Intentionam sa venim de la Subcetate cu 40.007 si cu vagonul platforma pe care vom incarca ( daca vom avea cu ce) mecanismul pentru cremaliera din curtea remizei iar din Teius sa legam si vagonul, si in convoi sa plecam mai departe in cursa speciala la Dej. O sa va anunt si data cand va avea loc actiunea.
nan_florin

Am uitat sa fac doua remarci: la o examinare mai atenta am descoperit o placuta pe care era indicata o revizie efectuata in anul 1929, iar pe osii era poansonat anul fabricatiei 1917.
florin.lifticariu

ne puteti da mai multe detalii despre 40.007 ?
nan_florin

Stie cineva ce s-a mai intamplat cu vagonul de la Bucuresti-Triaj pe care am vrut sa-l aducem la Dej? Am inteles ca au inceput sa-l spele prin iarna si cam atat.
Urmatoarea miscare va fi transportul vagonului de la Palas cel mai probabil pe o platforma scufundata si probabil vom aduce si cisterna pe doua osii.
nan_florin

Intre timp am terminat vagonul de la Teius. Mai avem de montat doua geamuri, jumatate din podea si inscriptionarea.




cristi CFR

Arata minunat
sulzerul1175

Exceptional! Felicitari din nou domnule Nan!
puscasflaviu

Felicitari Depoului Dej !!! Vagonul arata super.
Radu161

E ca nou.  
Nu-mi imaginam ca o sa ajunga sa arate asa bine, la cat de amarat era initial.
nan_florin

Am inceput lucrul la cisterna de la Palas Constanta, iar marti mergem la Oradea pentru vagonul postal,.
stakee

Dl. Nan, vagonul pe 3 osii din Palas il reconditionati?
nan_florin

Din pacate vagonul pe trei osii nu apartine CFR Marfa si este si intr-o stare destul de precara pentru a fi transportat pe roti.
dan tm

Astea ar merge la muzeu, macar donatoare de piese?

nan_florin

Acestea ar fi fosrte potrivite pentru expunere si ar fi pacat sa fie utilizate ca donatoare de organe.
Cateva poze de la actiunea de la Oradea de azi cand am mutat vagonul pentru pregatire de expediere la Dej.














cristi CFR

Nu il luati si pe cel de calatori ?
nan_florin

Cel de calatori nu mai are mobilier.
dan tm

Pai cele din Jebel sint acolo de cind eram eu mic. Acum de cind cu saracia asta au inceput sa-l jupoaie de scinduri si de tampoane. Oare ale cui sint?
Florin

Vagoanele vor fi si inscriptionate?
nan_florin

Noi asa intentionam, sa le inscriptioinam.
nan_florin

Inca un vagon din  remiza Oradea .


















Dr2005

Vai cum poate să arate... a mai putut merge? Mă gāndesc că a fost nevoie de ceva ulei pentru cutiile alea de osie. Dar şi la arcuri cred că o să fie de mult de muncă.
nan_florin

Din pacate nu putem sa-l transportam pe roti proprii.
Dr2005

Atunci cum va fi transportat? Mă gāndesc că s-ar putea ridica de pe osii şi īncărca pe o platformă.
După restaurare va putea fi mişcat?
stakee

Mai sunt si acele boghiuri speciale, cu roti foarte mici, gen carucior, si nu ma refer la boghiu fals
shoppy

CFR Marfa are platforme cu planseu scufundat pe 4 si pe 6 osii.
nan_florin

Deocamdata nu intentionam sa -l aducem la Dej.
nan_florin

Cateva imagini din timpul pregatirii vagonului postal din Depoul Oradea pentru expediere la Dej :











nan_florin

Si pentru ca nu am mai spus nimic despre cisterna iata si cateva poze din timpul lucrarilor:






Scari noi:


Podetul gheretei franarului:


Incepand de luni urcam pe verticala la constructia gheretei.
Alex-DP001

Ce frumoasa a iesit, felicitari pentru munca depusa!
explorator021

Felicitari depoului Dej, felicitari domnule Florin Nan!

Vagoanele arata foarte bine. Astept sa vad cum va arata vagonul de posta.
nan_florin

Azi a ajuns la Dej vagonul postal . Din pacate pe traseu i-au fost furate doua bucati de tabla pe care va trebui sa le inlocuim.
nan_florin

Cu doua zile in urma.
nan_florin

Constructia usii si a suportilor pentru placa metalica pe care va fi inscriptionat vagonul si cutia pentru documente.








Alex-DP001

Lucrarile la EA 456 cum decurg?
nan_florin

EA-456 este vopsita si lasata pe boghiuri. Mai este de lucru la posturi si echipamentul electric si de strunjit rotile. Probabil va mai dura cam doua saptamani.
Electrica675

Woaw! Abia astept sa o vad, nu mai am rabadare! Ar fi asa frumos sa fie impodobita cu ceva perdelute sau niste ochiane la faruri! Macar sa mai fie vopsit sasiul, farurile cu rosu, albastru... Sunt nerabdator sa o vad      
mureseanu_976

Electrica675 wrote:
Woaw! Abia astept sa o vad, nu mai am rabadare! Ar fi asa frumos sa fie impodobita cu ceva perdelute sau niste ochiane la faruri! Macar sa mai fie vopsit sasiul, farurile cu rosu, albastru... Sunt nerabdator sa o vad      


Gabi, nu merge cum vrei tu. Eventual daca faci o donatie banoasa si "lata" poate le vezi cu rosu, galben si ce alte preferinte cromatice ai  
Electrica675

Pff, pacat mare ca nu mai sunt titulari si la marfa ...
nan_florin

Cei care doresc sa o vada sunt oricand bineveniti. In privinta titularizarii ce sa zic, avem locomotive care intra in depou poate odata la doua luni. In rest, prin tara la drum, care cu cine apuca sa traga de ele. Cam asta este...
dan tm

Din aceste vagoane nu s-ar putea alege unul pentru muzeu?

     
nan_florin

In principiu se preteaza oricare pentru muzeu. Noi suntem in negocieri cu sectia L3 Cluj pentru un vagon de la Huedin pe doua osii spitate si cu tampoane cu arc. Acesta este intr-o stare destul de buna si este mult mai usor de adus. pana una alta va las cu vagonul cisterna pe care l-am terminat ieri.
















florin.mihai

Excepțional, felicitări domnule Nan, īn primul rānd dumneavostră dar și echipei cu care lucrați!
Pentru partea de tracțiune ce planuri aveți?
nan_florin

Pentru partea de tractiune ne propunem sa aducem urmatoarele locomotive: LDH-25-001 de la SIRV Barbosi, 375.032 de la Sibiu - locomotiva care a fost a Depoului Dej si speram la 040-EC-001. Inainte de toate acestea insa dupa ce terminam de amenajat si expus si al treilea vagon vom restaura si 230.401 care asteapta cam de multi ani. Dar repet, prioritara este 230.401 pentru care azi am obtinut  custodia oficial de la SAAF .
florin.lifticariu

Nu s-ar putea si 060-EA-007 (daca intr-adevar e originala ASEA?) ...credeti ca mai sint sanse sa mai treaca prin vreo reparatie ? 012 mai circula ?
nan_florin

EA-012 este in conservare. In principiu locomotivele foarte vechi nu prea mai au sanse sa mai fie puse in seviciu fara modernizare ( gen ED). Prelungirea duratei de exploatare se poate face numai cu avizul clebrului AFER, desi mie personal mi se pare o mare aberatie datorita faptului ca din locomotiva propriu-zisa nu a mai ramas decat cutia restul echipamentului fiind schimbat.
nan_florin

EA-007 este in continuare in conservare la Teius si exista propunerea pentru clasarea acesteia in patrimoniul tehnic national.
florin.mihai

nan_florin wrote:
Pentru partea de tractiune ne propunem sa aducem urmatoarele locomotive: LDH-25-001 de la SIRV Barbosi, 375.032 de la Sibiu - locomotiva care a fost a Depoului Dej si speram la 040-EC-001. Inainte de toate acestea insa dupa ce terminam de amenajat si expus si al treilea vagon vom restaura si 230.401 care asteapta cam de multi ani. Dar repet, prioritara este 230.401 pentru care azi am obtinut  custodia oficial de la SAAF .


Ați pomenit de Sibiu și mi-am adus aminte de 142.008 care ruginește īn zonă! E bine măcar că o scoateți pe 375.032.

Pp, că mi-am adus aminte.....Ce locomotivă cu aburi era poreclit㠔racheta” datorită formei aerodinamice?
Alex-DP001

EA 012 este conservata in Remiza Sighisoara.

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Materialul Rulant din Romania
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR