Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Caile Ferate din Romania
cristi CFR

Ce mai vedem pe la CFR

Daca tot e ce mai vedem...

CFR-ista in formare      
http://forum.index.hu/Article/sho...ep=30&t=9135526&na_order=


O asteptam si pe forumul Vehiculelor
cezy







Photobucket

cezy








cezy

ploiesti vest

sibiu

sibiu

sibiu

fagaras

brasov

brasov

timisu de jos

tunelul mic

predeal

predeal

wallpaper
shoppy

Sistem catenara fara fir de sustinere, pe linie abatuta, langa portul Constanta
shoppy

Cea mai proasta linie de intrare in Nord (pe care mergeau de obicei trenurile de Urziceni), a intrat in lucrari de intretinere (linia este in continuare deschisa traficului):
cortexedge

Muncitoare ale garii internationale Nicolina smulgand iarba dinbtre linii:
cortexedge

Dar cum nimic nu e roz nicaieri,va prezint cateva defecte pe care le-am observat la liniile CFR-ului:
===================
Magistrala 200A




====================
Ramura 405 pe care viteza maxima este de 80km/h

dan tm

Eu am mi vazut altceva la CFR, fara poze.
La orele de virf in garile mari sint deschise putine case de bilete.
Am patit asa la Timisoara Nord, Arad, Cluj Napoca si cel mai dur la Craiova.
Parca ar fi casele alea cu casiere titulare.Din 8 case sint deschise maxim 4 chiar daca sint cozi.
Care e politica?
_____________________
In statiile mai mici unde se vind bilete , daca nu exista sistemul informatic, se dau bilete clasice doar spre citeva destinatii, in general citeva statii invecinate, si spre o gara mai mare(la mine pina la Timisoara Nord)de unde se ia bilet spre destinatia dorita.
Motivul oficial este acela ca bilete se vind de o alta firma, careaia IDM sau casierii din statiile mai mici doar presteaza un servicu contra unui comision.
----------------------------

Cam astea am mai vazut la CFR, sau nu e ceva interesant?
Dr2005

dan tm wrote:
Eu am mi vazut altceva la CFR, fara poze.
La orele de virf in garile mari sint deschise putine case de bilete.
Am patit asa la Timisoara Nord, Arad, Cluj Napoca si cel mai dur la Craiova.
Parca ar fi casele alea cu casiere titulare.Din 8 case sint deschise maxim 4 chiar daca sint cozi.

Nu ai văzut Bucureşti Nord la 6:30-7:30am... când pleacă trenuri spre Braşov, Craiova, Constanţa (Mangalia), Brăila, Galaţi, Ploieşti (tren P), Urziceni, Slobozia (tren P), Piteşti... nici jumătate din cele peste 20 de case nu sunt deschise. Cozile sunt mari, naşii sunt fericiţi

Quote:
In statiile mai mici unde se vind bilete , daca nu exista sistemul informatic, se dau bilete clasice doar spre citeva destinatii, in general citeva statii invecinate, si spre o gara mai mare(la mine pina la Timisoara Nord)de unde se ia bilet spre destinatia dorita.

E posibil ca vânzătorul să nu aibă bilete pentru suplimente de viteză pentru diverse trenuri. Prin urmare, în cel mai fericit caz, o să îţi dea bilet de personal Scăeni - Timişoara (de exemplu), urmând ca acolo unde urci în trenul de rang superior să cumperi separat supliment şi tichet. De exemplu, în Scăeni (staţi liniştit, nu am vrut să merg la Timişoara de acolo), şeful de gară nu are decât bilete pentru tren de persoane, pe care este scrisă destinaţia cu pixul şi sunt rupte la capăt în funcţie de nr. de kilometri (şi preţ). Dacă vreau să merg la Bucureşti, primesc bilet de P, dar pot cumpăra supliment de la Ploieşti dacă vreau să merg cu Acc, R sau Ic de la CFR.
cristi CFR

Quote:
Nu ai văzut Bucureşti Nord la 6:30-7:30am... când pleacă trenuri spre Braşov, Craiova, Constanţa (Mangalia), Brăila, Galaţi, Ploieşti (tren P), Urziceni, Slobozia (tren P), Piteşti... nici jumătate din cele peste 20 de case nu sunt deschise. Cozile sunt mari, naşii sunt fericiţi


De asta s-au inventat agentiile de voiaj
Dr2005

Agenţiile de voiaj din Bucureşti... hmm... mai bine mergi la gara inainte de tren. Cozile de la agentiile de voiaj sunt si mai mari.

Apropo de aglomeraţie... în gările din Austria traficul era de vreo 10 ori mai mare decât cel din gările noastre. Şi, totuşi, nu erau cozi. Desigur, toate casele erau deschise, erau minim 4 automate de bilete, plus că, pentru trenuri regionale (care nu ieşeau din land) puteai lua biletul şi de la operatorii de transport cu tramvaie, metrou, autobuz, troleu, că doar transportul lor e integrat şi împărţit în zone de taxare. Ca off-topic: în Salzburg şi Innsbruck mi-am cumpărat abonament de o zi pentru o zonă (oraş) de la automatele OBB.
cristi CFR

Quote:
erau minim 4 automate de bilete


Astea sunt SF la noi  
dan tm

Sint de acord cu agentiile de voiaj, insa nu intotdeauna iti planifici o calatorie.
Se pot intimpla cazuri in care pur si simplu afli ca trebuie sa pleci.
shoppy

Sulzer la manevra in Bucuresti Calatori
Dr2005

Mersul trenurilor din 1900:

shoppy

Da, si daca dai chiar si pe ziua de ieri o sa zica ca e imposibila afisarea de informatii pentru o data precedenta celei curente    .
shoppy

Incident astazi in Revizia Basarab
Ldh-ul mergea spre iesirea din revizie, vede ca are macazul pe abatuta, manevrantul iese din canton si se indrepta spre macaz fluturand steguletul, asa ca Ldh-ul isi continua drumul.
Gimi-ul intra in revizie, vede ca macazul e pe abatuta dar vede si manavrantul apropiindu-se de macaz fluturand din stegulet, asa ca isi contunua drumul.
Cand cele doua locomotive se pot vedea in sfarsit, au rezultat doua franari rapide, un schimb de goarne si de "amabilitati", Gimi oprindu-se sub pod iar Ldh-ul pe macaz. Pana la urma manevrantul i-a spus mecanicului de pe Ldh s-o ia inapoi, a pus macazul pe directa si a trecut Gimi-ul.


Garnitura spre Constanta:


Inca o garnitura iese din Nord:
Electrica335

shoppy wrote:
Incident astazi in Revizia Basarab
Ldh-ul mergea spre iesirea din revizie, vede ca are macazul pe abatuta, manevrantul iese din canton si se indrepta spre macaz fluturand steguletul, asa ca Ldh-ul isi continua drumul.
Gimi-ul intra in revizie, vede ca macazul e pe abatuta dar vede si manavrantul apropiindu-se de macaz fluturand din stegulet, asa ca isi contunua drumul.
Cand cele doua locomotive se pot vedea in sfarsit, au rezultat doua franari rapide, un schimb de goarne si de "amabilitati", Gimi oprindu-se sub pod iar Ldh-ul pe macaz. Pana la urma manevrantul i-a spus mecanicului de pe Ldh s-o ia inapoi, a pus macazul pe directa si a trecut Gimi-ul.


Incompetenta crancena ! A manevrantului desigur !Puneai macazul pe abatere, trecea GM-ul pe linia din dreapta H-ului, punea macazul inapoi, pleca H-ul si gata ... dar cand prostia e direct proportionala cu incompetenta...
tomi_ms

Duminica seara am mers cu P3091 Teius-Cluj Napoca intre Razboieni si Cluj. Dupa 20 de minute de intarziere (datorate probabil IC-ului sau Rapidului Bucuresti-Oradea care a intarziat la randul lui) vine trenul. Ma urc in primul vagon de dupa EA-009, si vad ca e bezna, si vagonul aproape gol. Intre timp trenul pleaca, eu vreau sa trec in vagonul urmator, deschid usa, si vad...traversele. Placile acelea (nu stiu cum se numesc) pentru traversat erau ridicate. Ma duc inapoi pe coridorul vagonului, si deodata se aprind luminile, ce-i drept doar cele slabe. Dar bucuria nu tine mult, la prima halta luminile se sting. Mi-am dat seama ca ele ard numai cand trenul depaseste 40-50 km/h. Sa nu mai zic ca usile tablourilor electrice fluturau ca urechile catelului in reclama. Ajungem la Campia Turzii, vreau sa cobor sa trec in alt vagon, si gasesc o usa...legata cu sarma. Cobor dincolo, urc in alt vagon, gasesc un loc, ma asez, si simt o scandura si mai in spate un mare gol...scaunul nu avea burete.
No comment
cristi CFR

Wow , ce experienta, tren fantoma  
shoppy

Se pare ca rambleul Herastrau a ajuns in sfarsit la forma finala. Sina este si ea la nivelul celeilalte, mai lipsest econstrasina depe pod si catenara:




De noi ce sunt semnalele de pe Bucuresti - Constanta, e a doua oara cand la asta se arde lampa rosie:
tomi_ms

Venind acasa astazi cu A1540 (care in continuare are foarte putini calatori) am avut parte de o surpriza interesanta: mecanicul a vorbit la microfon , la plecarea din statii a spus "Atentiune, se blocheaza usile" , inainte de statii a aununtat "Stimati calatori, urmeaza statia XYZ", iar la destinatie ne-a urat noapte buna Poate ca e un obicei mai vechi pe Desiro, dar eu l-am intalnit pentru prima oara, si chiar daca se auzea ca mecanicului nu prea ii convine ideea, e totusi un pas spre a-i atrage pe calatorii sensibili la detalii.
sulzerul1175

Era cumva din nou 96-2065 Desiro-ul respectiv? Daca da, il stiu pe titularul de pe Desiro, el face asta intotdeauna. Odata l-am prins cu P4337.
tomi_ms

Exact, 2065 a fost
Alex-DP001

Tot 2065 face Targu Mures-Cluj-Targu Mures.Si eu l-am auzit pe acel mecanic sa zica acest lucru de cate ori am fost cu acel tren.Din pacate nu stiu cat va mai supravietui din lipsa de calatori si dupa mine este o legatura excelenta si cand merge spre Cluj si cand vine inapoi de la Cluj.
paall

Acum 5 minute o locomotive electrica alb-rosu tragea dupa ea doar un vagon visiniu fara geamuri fara nimic pe el dinspre Campina spre Ploiesti.Vest. Nu stiu care este destinatia lui, l-am vazut pe geam din casa si nu am apucat sa vad daca locomotiva are sigla Cfr Calatori sau Marfa desi inclin balanta ca era una din locomotivele alb-rosii de la marfa sau inchiriata altui operator privat. Vagonul e unul din cele care stateau langa podul Grant la Bucuresti sau in curtea Remar Cluj despre care s-a scris pe forum insa timpul nu-mi permite sa caut un link ceva.
tomi_ms

Alex-DP001 wrote:
Tot 2065 face Targu Mures-Cluj-Targu Mures. (...) Din pacate nu stiu cat va mai supravietui din lipsa de calatori

Exact, de trenul acela ziceam si eu, A1540 si 1549. Poate ca ar trebui sa intreb asta pe alt topic, dar daca tot am deschis subiectul: in cat timp hotaraste CFR-ul daca un tren e rentabil sau nu? Cred ca cea mai mare problema a acestui tren e ca persoanele care ar putea fi interesate, nu au aflat despre el. Alt aspect, din punctul de vedere a celor care clatoresc intre cele doua statii finale, ar fi ca e mai scump decat autocarul (27 lei fata de 15 la bilet intreg, si 13,5 fata de 10 pentru studenti.) Desi personal eu prefer sa dau 3 lei in plus si sa stiu ca sigur prind un loc, nu voi sta blocat in trafic, etc.
Dar trenul acesta pare o solutie foarte buna pentru navetistii din Campia Turzii, mai ales dimineata. Pana acum am mers numai spre Tg Mures cu trenul acesta, maine ma duc si invers, sunt curios cati vom fi.
Pe directia Cluj - Mures am observat ca de obicei pleaca cu 8-15 calatori de la Cluj, la Campia mai coboara, dar mai si urca unii, apoi de la Razboieni mai urca 2-3 persoane, majoritatea CFRisti care stau la Ludus, apoi de la Ludus pana la Tg Mures mai vin 2-3, dar tot CFRisti, deci numarul de bilete nu creste.
Tare am impresia ca nu apucam primavara cu trenul asta.
Alex-DP001

Asa e Tomy, majoritatea care circula sunt CFR-isti.Eu merg maxim de 2 ori pe saptamana cu acest tren, in Campia coboara cam 5 CFR-isti, mai urca vreo 4, eu si cu inca un prieten care mergem gratis fiindca suntem copii de CFR-isti iar de la Apahida nici vorba sa urce cineva. Intr-o seara de luni am mers din Cluj cu acest tren, in total eram 8 persoane:5 calatori, 2 controlori si mecanicul, iar din Campia s-a mai urcat o persoana.
Iar daca venii vorba de navetistii din Campia Turzii, ei merg dimineata la ora 5.45 cu P3083 fiindca au majoritatea abonamente la tren personal.Acel tren este aglomerat in fiecare dimineata.
Pentru mine dimineata este un tren perfect cand am ore pe 8 este la 6.50 in Campia si 7.48 in Cluj.
Ramane de vazut ce va fi cu acest tren, sincer mie imi va parea rau daca va fi scos din circulatie.Parerea mea este ca deocamdata acest tren circula doar in paguba.
paall

sa faca Cfr-ul o oferta sa afiseze sa anunte cumva dupa ce ca e o amarata de sageata ( 74 sau 124 locuri ) mai merge si goala tinnad cont ca tot are opririe in orase si pretul e de accelerat.

e ca si cum ai incerca sa bagi sageata accelerat pe PLoiesti-Targoviste unde dubele circula din ora in ora si tariful este egal cu cel de la personal ( tarif intreg ) ca la elevi/studenti/pensionari nu se da reducere la dube, iar cele 4 P merg mai mult goale. Si aici diferenta intre tren si duba este ca duba ajunge cu 40 min mai devreme decat trenul
shoppy

Si de aici inainte, o tinem drept pana la Fetesti...
tomi_ms

Geam de rama electrica  (nr 11 daca nu ma insel)
romeomanciu

o sageata si o locomotiva diesel stand la o sueta

cand stai la semnal in asteptare si mecanicii vor sa mai schimbe o vorba
















cortexedge

Romeo,frumoasa poza,dar nu cred ca trebuia sa o postezi de atatea ori...
romeomanciu

nu e aceiasi poza ci o serie de poze facute la 1-2 minute distanta intre ele cel putin eu asta am incercat sa postez. Poate ai dreptate si am incurcat eu la upload o sa verific si o sa corectez
cortexedge

Da,ai dreptate...nu e aceeasi...
Scuze.
paul

O calatorie in viitor cu Desiro:
sulzerul1175

Time machine  
romeomanciu

cred ca de fapt arata data la care vor cadea toate tablele de pe acel desiro
sulzerul1175

Ieri un prieten mecanic tragea Foamea cu GM-ul Express. Azi era pe P3115-3118. La Salonta l-am prins si am vorbit cu el. Cand i-am zis ca ieri l-am vazut pe Foamea, m-a corectat si a zis ca trenul nu mai are porecla de Foamea ci de Bobina, din cauza ca nu mai are vagoane vechi albastre, ci vagoane Blee si 20-54
Florin

Rapidul 374 "Pannonia" Bucuresti-Budapesta in statia Brasov:



Acceleratul Brasov-Constanta de la Regiotrans:

calatorul

La garnitura a 2-a din filmul cu "Pannonia", penultimul vagon este cumva un vagon de dormit nou 70-91? Unde merge acest vagon? Vad ca ultimul este un 71-70 care cred ca-i cel de Praga.
mureseanu_976

calatorul wrote:
La garnitura a 2-a din filmul cu "Pannonia", penultimul vagon este cumva un vagon de dormit nou 70-91? Unde merge acest vagon? Vad ca ultimul este un 71-70 care cred ca-i cel de Praga.


70-91-ul mergea precis la Munchen...

Mie imi pare rau ca nu se trimit deodata cate un WLABmee 71-70 sau WLAB 70-91 (desi e corect WLABmz) pentru Munchen,respectiv Praga ; nu de alta,dar trenul arata ca naiba cu atatea scheme de vopsire  
paall

Dar "Dacia" cu 7 culorii sau Ic de Oradea cu 4 grupe , 13 vagoane din care 5 de clasa 1-a , 2 jumatati de bar , 1 vag restaurat cum arata ?
mureseanu_976

paall wrote:
Dar "Dacia" cu 7 culorii sau Ic de Oradea cu 4 grupe , 13 vagoane din care 5 de clasa 1-a , 2 jumatati de bar , 1 vag restaurat cum arata ?


Acele trenuri trebuie "adaptate" si apoi le dai drumul...E de inteles cum in Ungaria si Austria exista cate o singura schema pentru vagoanele de rang IC/EC,R,regionale si nimeni nu e afectat de coloritul trenurilor
cortexedge


dragosh01

Incredibila poza,    ce aparat foto ai ??
Florin

In ziua de 02.04.2009 am vazut un tren accelerat in statia Ploiesti Vest care pe infofer si mersul trenurilor apare ca nu circula. Acceleratul 1532 Ploiesti Sud- Bucuresti Nord. Este o exceptie ca circula?

shoppy

Dupa cum se poate vedea, pe 2.4.2009 e trecut ca circula.
http://infofer.ro/rct.asp?idtrv=1...20&cbodata=4/9/2009&lng=1
cortexedge

Dragosh,poza e facuta cu un Canon S5 IS
----------
Aiud,catenare.
silviu

imi plac foarte mult pozele tale   I'm your fan  
tomi_ms

Tricolor peste tot, sau un mecanic mandru de tara lui:

Si in celalalt geam erau trei trandafiri de plastic, tot aceeasi combinatie de culori, numai nu se vad din cauza luminii care se reflecta. Daca nu ma insel inainte avea un ghiveci sau o vaza, astea macar se asorteaza cu stema. Oricum, indiferent de asta, tot respectul pentru mecanici, 815 e cea mai ingrijita locomotiva de prin zona.
cortexedge

Rosu si...verde
Gabry_Mafia

OOO  noua Locomotiva...Cred ca DOG se numeste nu?  scuze de off ...
cortexedge

Da,noua productie Softronic.
Functioneaza pe apa,gunoaie si bataie
shoppy

Ooo, saracul catel , hai sa nu vorbim de chinuitul animalelor, nici macar in gluma...
alex.alexus.tm

In primul rand `` La multi ani ! `` celor care isi sarbatoresc azi onomastica. Ce mai vedem pe la CFR ?! 10.04.2009 , P 4385 Jibou - Baia Mare, `` Instinctele animalice ale unor calatori ``

www.postimage.org/image.php?v=Pq1L4i0J
www.postimage.org/image.php?v=Pq1L4uur
www.postimage.org/image.php?v=aV1Mgrpi

De asemenea si pe coridor erau nelipsitele coji de seminte.Totusi putea macar sa mature cineva, trenul plecand asa jegos catre Baia Mare inca de la Jibou
shoppy

Se pare ca celor din Bucuresti Calatori au inceput sa li se surpe canalele de vizitare, pe care oricum nu le foloseau, asa ca le-au mai intarit
cortexedge

Vechea hala (cred ca un fel de depou) al mocanitei:

---------
Un GM,o LDE si o cladire mareee... :

--------
2 linii.....:
cristi CFR

Sepr sa nu dispara si ele ca sarmele de telefon CFR  
cortexedge

Catenare...
cortexedge

Complexitate...

-------
Ador privelistea unei gari intr-o dimineata calduta ...

-------
Istorie!(am marit contrastul sa se vada mai bine...)

--------
Se mai intampla...


-------
Suvenir dintre travesre

cristi CFR

Time machine

Dr2005

Se mai intampla:

dan tm

Imi amintesc ca am simtit eu ceva in aer in perioada aia.
paall

Mai nou , nou-intratul 10571 Buc.Nord-Urziceni-Faurei-Braila-Galati circula pe ruta asta : Buc.Nord - Chitila - Ram.Buciumeni - Mogosoaia si mai departe spre Urziceni. Motivul cred ca este aglomerarea de trenuri P spre Aeroport pe linia Buc.Nord - Depoul.Buc.Triaj - Mogosoaia.

Ieri veneam cu P 3004 intarziat cu doar 5 minute ( 16:16 - 16:21 ) cand la iesirea din Chitila spre Buc.Nord ne-am intalnit cu GM-ul si cele 5 vagoane de Galati , mai mergem un pic si la Depoul.Bucuresti.Triaj era oprit pe linia de Urziceni trenul P 8124 Slobozia - Urziceni - Buc.Nord.
shoppy

Da, s-au sistat livrarile de piatra sparta, care defapt au fost redirectionate spre poligonul de la Faurei pentru a se avea material electoral.

E foarte bine ca lucrarea e terminata, doar ca pe Baneasa - Pantelimon inca se circula pe un singur fir si cu restrictie de 30km/h pe podul si rambleul Herastrau...
cortexedge


shoppy

Ce este chestia asta? Au aparut zilele astea in Gara Baneasa.
mureseanu_976

shoppy wrote:
Ce este chestia asta? Au aparut zilele astea in Gara Baneasa.


Probabil ceva statie prin care vorbesc angajatii CFR
cortexedge

Da,cel mai probabil e un microfon.
cortexedge

CFR-ul e verde


micutul_tgv

superbe fotografiile !
Felicitări !
cortexedge

Mersi TGV
----
Se mai lucreaza cate ceva.....

---------
---------
 
silviu_alex

Acea chestie galbena e un fel de statie/microfon. Stiu ca era una si la Peris aproape de bariera si cand apasam pe un buton se auzea ce ziceam la idm in birou.
shoppy

Da, am vazut si prin Bucuresti, e mare campanie de vopsit marcajele de gabarit la macazuri.
cezy

cortexedge

Caldura mare....
cezy

merge si asa  Rapidul "Dacia"
cortexedge

Frana unui vagon AVA200 salon:


--------
Cabina Sulzerului DA 941:


(Scuze pt marimea pozelor,le-am facut pe verticala)

---------
Ador efectul asta :


Un boghiu:


Magistrala ce se pierde in departare :
cristi CFR

Faine poze  
Dr2005

Şi ce mai vedem prin CFR... Cristi CFR ştie mai bine, el a mers de la Câmpulung Est la Timişoara în compartimentul respectiv, eu am mers doar până la vatra Dornei Băi.

Priviţi acest radiator. Sunt curios ce tensiune şi intensitate are curentul ce parcurge rezistenţa ,,înconjurată" de ,,înveliotarea" metalică. Or fi 1500 V c.a. la 50 Hz şi 800 A?

cortexedge

800A???  
Crede-ma ca-s mai putini...muult mai putini
Electrica335

N-ar avea nimeni de ce sa bage 800 A in asa ceva. IN gara Peda, am vazut in iarna o fisa de incalzire ce lega DA-818 de un tren local, care e puscat, lasant un fum albastru si dens in gara, in urma unui curent de cca 150-200A.La 800 ai bubuit invertoarele la diesel instant .
cristi CFR

Cum sunt racit bine , dupa cateva statii am schimbat compartimentul pe unul incalzit mai bine , unde am avut norocul sa ramana gol pana in Timisoara reusind sa dorm un pic.

O chestie haioasa, in compartimentul vechin erau niste turisti turci in excursie prin romania care trebuiau sa se dea jos la Vintu sa ia un personal spre Sibiu, dar au adormit si s-au trezit pe la Savarsin  
Cum conductorul nu stia engleza m-a chemat sa fiu pe post de traducator.
Cred ca au plecat mai departe cu A 1622
Dr2005

Electrica335 wrote:
N-ar avea nimeni de ce sa bage 800 A in asa ceva. IN gara Peda, am vazut in iarna o fisa de incalzire ce lega DA-818 de un tren local, care e puscat, lasant un fum albastru si dens in gara, in urma unui curent de cca 150-200A.La 800 ai bubuit invertoarele la diesel instant .


Şi, totuşi, ce servicii ale vagonului merg la 800 A?
Electrica335

Se refera la parametrii maximi admisi in circuitele respective. Cablajul de 1500, la starea in care e in zilele noastre, 100% nu duce atat.Oricum, acesti parametri electrici, cresc proportional cu numarul vagoanelor. La 3 vagoane , mai mult de 100-150 nu-ti trebuie.
Dr2005

Bun... ideea era că acel radiator ne-acoperit reprezenta un pericol pentru călători. Şi 100 A sunt suficienţi să rămâi cu mâna lipită de el, în timp ce absorbi o putere destul de măricică şi suferi de acelaşi efect Joule ca şi radiatorul până ce rezistenţa ta internă e arsă (la propriu). Se pot întâmpla accidente urâte cu aşa ceva.
cortexedge

Din cate vad,capacu' era doar rabatat...se putea ridica la loc si gata
Electrica335

Dr2005 wrote:
Bun... ideea era că acel radiator ne-acoperit reprezenta un pericol pentru călători. Şi 100 A sunt suficienţi să rămâi cu mâna lipită de el, în timp ce absorbi o putere destul de măricică şi suferi de acelaşi efect Joule ca şi radiatorul până ce rezistenţa ta internă e arsă (la propriu). Se pot întâmpla accidente urâte cu aşa ceva.


Bine, la 1500 V sunt suficienti si 10 A sa te arunce afara prin geam, nu neaparat 100    In alta ordine de idei, vad ca totusi capacul exista acolo, chiar daca e trantit la pamant. Prin urmare, intr-o tara civilizata, omul stie ca n-are ce cauta cu zgaibele pe acolo ( in cazul in care toti neuronii ii funtioneaza la parametrii impusi de fabrica ).Singura lui preocupare e sa stea potol pe scaun si sa se uite pe geam, sa iasa pana la WC sau sa se plimbe pe hol cel mult. Nicidecum sa deschida usa in mers, sa bage degetele pe la resouri,sa inceapa sa beleasca si sa innoade fire, pe motiv ca nu functioneaza intrerupatorul,  sa se arunce sau sa arunce pe geam fel si fel de idiotenii si asa mai departe...
cristi CFR

cortexedge wrote:
Din cate vad,capacu' era doar rabatat...se putea ridica la loc si gata


A fost cam greu ca trebuia prins cu 2 suruburi , pana la urma am gasit o pozitie in care sa stea
Dr2005

cristi CFR wrote:
A fost cam greu ca trebuia prins cu 2 suruburi , pana la urma am gasit o pozitie in care sa stea


cristi CFR, în acel compartiment wrote:
Dragoş, tu eşti ăla cu vagoanele, fă ceva


Bine că era din fibră de sticlă şi se îndoia uşor... că altfel aşa stătea tot drumul fără şuruburi.
Trole

O sa fiu nepoliticos.

Alooo... aia e de la incalzirea cu abur. Radiatoarele electrice sunt pe undeva pe sub scaune...

Cat despre cei 800 amperi, teoretic ar fi curentul consumat de aproximativ 20 de vagoane functionand la intreaga capacitate in regim de incalzire. Chiar si pentru locomotivele electrice, un asemenea curent este aproape imposibil de debitat in regim de durata.
Electrica335

Trole wrote:
O sa fiu nepoliticos.

Alooo... aia e de la incalzirea cu abur. Radiatoarele electrice sunt pe undeva pe sub scaune...


Incalzire cu abur la seriile 54/55 ????

Quote:
Chiar si pentru locomotivele electrice, un asemenea curent este aproape imposibil de debitat in regim de durata.


Pai eu zic ca da...daca-ti da 710 Kva la 1500 V, cam ajungi pe acolo...
Dr2005

Asa se explica de ce cand e caldura pornita partea de sub geamuri e rece.

Am pierdut din vedere existenta incalzirii cu aburi la vagonul respectiv (desi ea exista).
Electrica335

Dr2005 wrote:
Asa se explica de ce cand e caldura pornita partea de sub geamuri e rece.

Am pierdut din vedere existenta incalzirii cu aburi la vagonul respectiv (desi ea exista).


Daca exista, cum iti explici ca nu exista si un sistem de racordare al acesteia ?Eu zic ca prin chestia aia trece aer cald. Uita-te in fisa de constructie a vagonului.
Dr2005

20-54 nu are incalzire cu aer cald. Dar abur are.

Vezi şi http://www.forum.lokomotiv.ro/mod...ums&file=viewtopic&t=4412
Electrica335

Totusi, n-am gasit nicio fisa de racordare in capul vagonului  
cortexedge


cortexedge

Pitic de manevra cu un albastru hipnotizant(pt mine    )

----
magistrala duble ce se pierd in departare:







       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Caile Ferate din Romania Page 1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 1 of 5
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR