Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Filmulete cu trenuri
Irish_Railways

Cel mai lung marfar din lume?

Cel mai lung marfar din lume? Cu putin sub 5 km lungime.

http://www.liveleak.com/view?i=90d_1263231280
Elful

saracii aia de la trecere, cred ca au servit masa, o cafeluta ceva pana a trecut toata garnitura =))
Zoly87

Tras de 3 locomotive diesel!!!!    
Irish_Railways

Tare curios sunt daca 3 dieseluri de la noi ar trage un tren asa de lung
shoppy

Mai sunt cel putin 2 intercalate, mai ales ca un diesel dinacela are pe la 3.000cp.
Elful

shoppy wrote:
Mai sunt cel putin 2 intercalate, mai ales ca un diesel dinacela are pe la 3.000cp.

dap, apar undeva pe la 00:18-00:20, dar la 6020m lungime cam cat tonaj o avea? la infrastructura noastra cred ca ar ajunge pe sub pamant la destinatie
Xadu

Nope.

http://www.youtube.com/watch?v=UzB6QHnz7Ug&feature=related

Locomotive GE AC6000CW, 6250CP bucata. (efort de tracţiune continuu - 740 kN, la demaraj - 890 kN)
Irish_Railways

Wow... asta da record: 7,3 km si 680 de vagoane  
shoppy

Dupa cum frumos sublinia cineva pe railpictures, BigBoy avea undeva peste 8.000cp si inca nu s-a construit o locomotiva diesel care sa atinga aceasta putere. Totusi asi putea adauga ca incet-incet ne apropiem   .
Xadu

Big Boy, in functie de calitatea carbunelui folosit, produce de la 6,290 pana la 7,000 cai-putere si genereaza un efort tractiv de 602.18 kN, substantial mai putin ca un AC6000CW, concluzand, mai multi cai nu inseamna mai multa putere, un Alco RSD-15 de 2400 CP din '56 are un efort tractiv mai mare ca musca de EA. Locomotiva diesel care insumeaza cel mai impresionant numar de cai este "Centennial" DDA40X la 6,600 CP si un efort tractiv de 610 kN. Mai exista si locomotiva experimentala a UP-ului care foloseste o turbina cu gaz, atingand usor 8500CP.
Irish_Railways

...dar daca priviti filmuletul de mai jos veti vedea ca puterea locomotivelor este egala cu zero in lupta directa cu o TORNADA:

http://www.youtube.com/watch?v=azV5bC2br-Q
Xadu

Locomotivele nu s-au rasturnat, la aproape 200 de tone e si normal, vagoanele care au fost sunt mai mult ca sigur goale, ajutat si de faptul ca hoppers-urile au o suprafata mare, oricum e foarte interesant.
shoppy

Am citit ca BigBoy s-a trecut apoi pe pacura, nu scotea mai multi cp asa?
Cat este sarcina pe osie la americani, ca daca e 40t (greseala, la noi este 20t) ca la noi, atunci o locomotiva are fix 120t.
Xadu

Nu, toate locomotivele ardeau carbune, o singura locomotiva (4005) a fost modificata sa arda pacura insa nu a avut succes si a fost readusa prompt la normal, Big Boy dezvolta maxim 7157 cai-putere (utilizand carbune superior celui din Wyoming, folosit de primele locomotive rezultind intr-un numar mai mic de cai produsi), insa multi copii tind sa creada ca e cea mai puternica locomotiva articulata pe abur, sau cea mai mare, H-8 "Allegheny" dezvolta 7498 cai-putere (2-6-6-6) iar cea mai mare (grea) este M1 (4-8-0-4-8-4) apartinand C&O-ului la 580 tone cu tender.

Quote:
Cat este sarcina pe osie la americani, ca daca e 40t ca la noi, atunci o locomotiva are fix 120t


Nu prea inteleg ce vrei sa zici, la noi (EA) greutatea pe osie e de 20 de tone, 40 de tone pe osie ar rezulta o locomotiva de 240.
shoppy

Mda, , nu stiu de ce o tine toata lumea leandra cu Big Boy, si asta si in documentare tv care au fost destul de respectabile, chiar am vazut pe net poze cu Allegheny dar sub ele scria ca e Big Boy... Americani inculti...

Ai zis ca locomotivele din filmul cu tornada au peste 200t, aproape sigur acele locomotive sunt Co'-Co',  vrei sa zici ca la americani un Co'-Co' are peste 200 de tone?
Am tastat gresit, la noi sarcina este de 20t pe osie.
Xadu

Quote:
Ai zis ca locomotivele din filmul cu tornada au peste 200t


Quote:
la aproape 200 de tone e si normal


Locomotiva din film (mai e cel putin una) e model C44-9W si are 193 de tone, cum am spuns, aproape 200, sunt locomotive usoare comparat cu ce rulau inainte, cum ar fi MILW GE EF-4, electrica de 247 tone, DDA40X de 6,600CP avea 244t, UP GTELs - 410t (C-C+C-C) si un efort tractiv de 1,100 kN/8,500 cp format AB putand sa traga 13000 tone, punand in perspectiva ce mici par locomotivele europene.

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Filmulete cu trenuri
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR