Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Caile Ferate din Romania
truscamihai

Ciulnita Triaj

Salut , cine are poze sau harti cu fostul triaj din Ciulnita , am auzit ca era unul din cele mai mari din Baragani !?! . Multumesc
truscamihai

Ciulnita Triaj

04-07-2010 Ce a mai ramas din vechiul triaj , nici o picatura de fier nu mai exista ... tot s-a furat
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Dr2005

Dar ţncă are IDM (!).
truscamihai

Ciulnita Triaj

Da
dan tm

Pentru ce are IDM?
Am ramas masca in 2007 cind m-am intors de la Tulcea sa vad IDM intre ruinele alea.
truscamihai

Ciulnita Triaj

Maine cand plec la Slobozia am sa incerc sa aflu ... de ce mai exista .
cristi CFR

Da unde isi are buncarul ?
Zici ca e war zone...
truscamihai

Ciulnita Triaj

Aici
Photobucket
Nu are saracul nici apa potabila á
Trole

Zvonul zice ca acel IDM-ul gestioneaza un fost semnal de ramificatie ce era la intrarea in triaj. Banuiesc ca in perspectiva modernizarii liniei, CFR nu s-a mai straduit sa modifice instalatia pentru a extinde BLA.
dan tm

Ce semnal mai trebuie gestionat daca nu mai este ramificatia in cauza?Nu putea fi scos din uz?
Partea interesanta e ca acel IDM asista la defilarea trenurilor.
Mihay

In urma cu 20 de ani, livretele de mers intre Ivanesti h si Ciulnita aveau urmatorul "continut":
0.8 km Ram. Ciulnita Triaj
1,6 km Ciulnita Triaj
1,3 km Ciulnita C.A.M. h
3,0 Ciulnita

Evident, din acel post de comanda erau gestionate si trenurile de marfa care circulau pe racordul desfiintat ce se desprindea din magistrala 800 inspre Stefan Voda, fara a mai fi necesara rebrusarea in Ciulnita!
Cobra

La Ciulnita Triaj inca mai este IDM, deoarece inca mai sunt semnale de intrare si iesire (ce-i drept, numai pentru curenta), iar atunci cand un tren trece prin zona, impiegatul trebuie sa puna pe liber semnalul de intrare si pe cel de iesire, pentru a asigura parcursul trenului respectiv. Cand se va termina modernizarea magistralei 800, aceste semnale vor fi inlocuite cu simple semnale de trecere BLA si astfel nu va mai fi nevoie de IDM.
cristi CFR

Mda foarte greu sa schimbe 4 semnale mai bine platesc 3 IDM...
Aceeasi situatie e si la Turdas unde mai este doar directa si are IDM.
stakee

Ciulnita C.A.M. h

Ce inseamna acest CAM?
simplypositive16

Triajul s'a desfiintat? sau pur si simplu s'a furat tot?  ( de ce s'a furat daca triajul ink era?) si revin la prima intrebare ... cand s'a desfiintat mai exact?(daca s'a desfiintat)
Mihay

Triajul Ciulnita si racordul direct catre Calarasi au fost construite in vederea adaptarii capacitatii de transport a materialelor catre fostul Combinat Siderurgic Calarasi - care trebuia sa fie cel mai mare din tara; avand in vedere ca dupa 1990 totul a intrat in declin iar din Siderca nu a mai ramas decat terenul, dupa 2000 s-a trecut atat la desfiintarea racordului cat si a Triajului Ciulnita, care din cate am inteles de la cineva, avea 24 de linii!

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Caile Ferate din Romania
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR