Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Filmulete cu trenuri
zofei.2006

Clipuri din Judetul Ilfov

P 7033 Bucuresti Nord - Urziceni via Mogosoaia, 23.06.2010




P 7036 Urziceni - Bucuresti Nord via Mogosoaia, 23.06.2010.




P 18223 Bucuresti Nord - Slobozia Veche via Urziceni, 23.06.2010.




P 18234 Urziceni - Bucuresti Nord via Mogosoaia, 23.06.2010




R 873 Bucuresti Nord - Galati via Urziceni, 23.06.2010




P 7035 Bucuresti Nord - Urziceni via Mogosoaia, 23.06.2010




R 872 Galati - Bucuresti Nord via Urziceni, 23.06.2010

zofei.2006

R 873 Bucuresti Nord - Galati via Urziceni, 22.06.2010




R 872 Galati - Bucuresti Nord via Urizceni, 22.06.2010

zofei.2006

P 7035 Bucuresti Nord - Urziceni via Mogosoaia, 12.06.2010.




R 872 Galati - Bucuresti Nord via Urizceni, 12.06.2010.



R 873 Bucuresti Nord - Galati via Urziceni avand peste 110 minute intarziere din cauza unei transbordari de la trenu R 823 Ramnicu Valcea - Bucuresti Nord , 12.06.2010 .

zofei.2006

Marfar apartinand operatorului privat Rompetrol indreptanduse catre Gara Mogosoaia, 08.06.2010.




Marfar apartinand operatorului privat Rompetrol plecand din Gara Mogosoaia pe Linia 301 Ba Mogosoaia - PR Buciumeni, 08.06.2010.

zofei.2006

Marfar apartinad operatorului privat Grup Feroviar Roman pe linia CF 300, 28.04.2010.




Marfar apartinad CFR Marfa indreptanduse spre Gara Buftea, 28.04.2010




LDE 2100 HP 60-1654-7, 28.04.2010




Marfar apartinad operatorului privat Servtrans tranzitand Buftea, 28.04.2010.




Marfar apartinad operatorului privat Grup Feroviar Roman pe linia 300 tranzitand Buftea, 28.04.2010.

zofei.2006

Marfar apartinad operatorului privat Servtrans tranzitand Sabareni cu dubla tractiune , 29.04.2010.




A 1795 Bucuresti Nord - Piatra Olt via Pitesti, 29.04.2010




Marfar apartinad operatorului privat Servtrans tranzitand Sabareni, 29.04.2010.




A 1895 Bucuresti Nord - Craiova, 29.04.2010.




P 9105 Bucuresti Basarab - Targoviste via Titu, 29.04.2010




P 9108 Fieni - Bucuresti Basarab via Targoviste, 29.04,2010

Dr2005

Din P 18234, înainte de Dep. Bucureşti Triaj hc., 25.06.2010:

Alex-DP001

zofei.2006 wrote:
Marfar apartinad operatorului privat Servtrans tranzitand Sabareni cu dubla tractiune , 29.04.2010.

Te-ai incurcat putin, marfarul apartine de CTV si nu de Servtrans Invest.
zofei.2006

Alex-DP001 wrote:
zofei.2006 wrote:
Marfar apartinad operatorului privat Servtrans tranzitand Sabareni cu dubla tractiune , 29.04.2010.

Te-ai incurcat putin, marfarul apartine de CTV si nu de Servtrans Invest.


Multumesc pentru atentionare.
Elful

Trenuri tranzitand Chitila -> 08.07.2010

zofei.2006

Manevra de garare a utilajelor apartinand CFR Infrastructura in Statia Chitila, 08.07.2010




P 9103 Bucuresti Nord - Pietrosita via Targoviste, 08.07.2010




Marfar apartinad operatorului CFR Marfa tranzitand Sabareni, 08.07.2010




P 9011 Bucuresti Basarab - Pitesti via Titu, 08.07.2010




Marfar apartinad CFR Marfa tranzitand Sabareni, 08.07.2010




P 9106 Targoviste - Bucuresti Basarab via Titu, 08.07.2010




P 9105 Bucuresti Basarab - Targoviste via Titu, 08.07.2010




P 9108 Fieni - Bucuresti Basarab via Targoviste, 29.04,2010




Marfar apartinad operatorului privat Gup Feroviar Roman tranzitand Sabareni , 08.07.2010




Marfar apartinad operatorului privat Grup Feroviar Roman cu impingatoare , 08.07.2010




P 9107 Bucuresti Nord - Targoviste, via Titu, 08.07.2010




A 1797 Bucuresti Nord - Pitesti, 08.07.2010




Marfar apartinad operatorului privat Servtrans tranzitand Sabareni, 08.07.2010




Marfar Servtrans tranzitand racordu Sabareni - Buftea, 08.07.2010.

zofei.2006

Marfar apartinad operatorului privat Grup Feroviar Roman pe linia de centura Vest, 11.07.2010

zofei.2006

LE 5100 KW izolata a Rompetrol in Gara Mogosoaia, 14.07.2010




P 18223 Bucuresti Nord - Slobozia Veche via Urziceni, 14.07.2010

shoppy

Oaaaa super tare la Sabareni, in cat timp au trecut marfarele acelea?
Elful

Trenuri tranzitand Magistrala 900 in 24 iulie 2010.

zofei.2006

P 7036 Urziceni - Bucuresti Nord via Mogosoaia, 29.07.2010


zofei.2006

P 7032 Urziceni - Bucuresti Nord via Mogosoaia, 30.07.2010

Elful

Trenuri de calatori pe M900 in 7 August;



si 11 August.

vrabieionutz

Magistrala 1000 Buftea


Magistrala 1000 Ploiesti-Bucuresti
ÎncÄ�rcat de vrabieionut. - Car, truck, and motorcycle videos.
Elful

Trenuri pe Magistrala 900

Elful

Trenuri de calatori si marfa pe M900 si M902 - 3 octombrie




Trenuri M900 - 12 octombrie

Elful

Trenuri pe ploaie - 18 Octombrie



Trenuri in ceata - 25 Octombrie



Trenuri de calatori si marfa M900 - 30 Octombrie

Elful

Trenuri de calatori si marfa 1 & 2 Noiembrie





Elful

IC 551 in noapte in gara Buftea

viktor

O data cu a doua ninsoare serioasa pe luna decembrie cazuta in judetul Ilfov si Municipiul Bucuresti, vin cu doua filmari pe o ninsoare abundenta de pe data de 27.12.2010 pe linia CF 801 Bucuresti Obor - Oltenita.
Enjoy !



viktor

A 1671 Bucuresti Nord - Galati via Urziceni cu uimitoarea viteza de 5 km/h, 13.01.2011




P 7035 Bucuresti Nord - Urziceni via Mogosoaia cu uimitoarea viteza de 5 km/h 13.01.2011

viktor

Trenuri in noapte si ninsoare pe linia CF 700, 27.12.2010


viktor

ANDU2100HP

Trenuri in viscol , clipul contine EA, DA , EC , DHC, GM, FRANTUZA

ANDU2100HP

Traiasca mecanicii de locomotive !!!      

sulzerul1175

Momente rare   Felicitari Andu!
micutul_tgv

Foarte frumos colajul anterior, dar mai ales ultimul film! Felicitări !
Elful

22 Martie



3 Aprilie



Marfar CFR Marfa

viktor

P 7037 Bucuresti Nord - Urziceni & salve de lumini, 06.04.2011


viktor

P 8123 Bucuresti Nord - Slobozia Veche via Urziceni, 20.03.2011






P 7034 Urziceni - Bucuresti Nord cu fluieroasa, 20.03.2011

adycfrbucuresti

Trenuri Chitila 2011
http://www.youtube.com/watch?v=2dn0kD0nbao
mishu88

14 mai 2011 = Activitate FeRoviaRă cu Trenuri de călători în Lunca Argeșului pe M900

Îndrumat de pasionatul FeRoviaR Mihai-Călin (aici puteți vedea colecția lui de filme - http://www.youtube.com/user/mikeyx87x , respectiv fotografii FeROviaRe - http://www.panoramio.com/user/2033300 ), mi s-a descoperit un loc superb de a înregistra trenuri: Lunca Argeșului. Departe de București, dar aproape de mama natură, am petrecut câteva ore interesante într-un loc unde magistrala FeRoviaRă M900 se intersectează cu Râul Argeș.

În acest clip am cuprins cu gândul doar trenurile de călători. Am fost bucuroși că am surprins atât tracțiune electrică, dar și tracțiune diesel. Deși nu-mi place să văd diesel sub linie electrificată, totuși imaginea scenică este interesantă: LDE GM și Desiro.

Printre trenurile de pasageri amintesc aici de Trenul Personal Craiova - București Basarab, Trenul Accelerat și Trenul Intercity Timișoara Nord - București Nord, Trenul Accelerat București Nord - Sibiu, precum și Trenul Internațional București Nord - Thessaloniki.

Decorul vizual a fost asigurat de verdele aprins al unei zone nepoluate încă, în timp ce muzica locului a fost compusă de păsărelele cu glasul neobosit ale locului.

Mulțumesc, la final, colegului Mihai pentru împărtășirea acestui mic Colț de Rai, iar eu vă mulțumesc pentru vizionare, dragi pasionați și nu numai...



///***\\\

14 mai 2011 = Activitate FeRoviaRă cu Trenuri de marfă în Lunca Argeșului pe M900

Uneori, buturuga mică răstoarnă carul mare... tradus în calea ferată şi adaptat clipului pe care vi-l propun mai jos: restricţia de viteză de pe un pod mic creşte timpul de parcurs al trenurilor mari. Şi când spun trenuri mari, spun trenuri de peste 1000 de tone, cu zeci de vagoane şi sute de metri lungime. Acestea trebuie să-şi limiteze viteza pentru a se putea încadra în restricţia impusă.

În ziua de sâmbătă, 14 mai 2011, am stat alături de Mihai-Călin ( http://www.youtube.com/playlist?p=PL924461DB68DFEEE0 ) şi am filmat trenuri pe M900 lângă podul FeRoviaR peste Argeş. O zonă mirifică şi cu mult farmec de culoare verde, o zonă străbătută de trenuri care nu poluează, care nu fac rău nimănui, dar care ajută la bunul mers al economiei...

Trenurile surprinse sunt de la CFR Marfă şi GFR, având la tracţiune şi locomotive de tracţiune, rotaşe şi împingătoare. Marfa transportată a fost încărcată în vagoane de cereale, cisterne, platforme.

Elful

mishu88 wrote:
14 mai 2011 = Activitate FeRoviaRă cu Trenuri de călători în Lunca Argeșului pe M900


Felicitarile mele Mishule, intr-adevar zona de acolo este minunata, insa doar pentru fotografii. Pentru filmat inca nu, datorita acelei restrictii. La acest tip de filmari se pot prinde excelent detaliile vagonului sau al locomotivei. Am tot vrut sa merg pe acolo fiind o zona mai ocolita de "dubiosi" insa am tot amanat. O sa ajung cu siguranta acolo.
Multa bafta!
mishu88

Elful wrote:
mishu88 wrote:
14 mai 2011 = Activitate FeRoviaRă cu Trenuri de călători în Lunca Argeșului pe M900


Felicitarile mele Mishule, intr-adevar zona de acolo este minunata, insa doar pentru fotografii. Pentru filmat inca nu, datorita acelei restrictii. La acest tip de filmari se pot prinde excelent detaliile vagonului sau al locomotivei. Am tot vrut sa merg pe acolo fiind o zona mai ocolita de "dubiosi" insa am tot amanat. O sa ajung cu siguranta acolo.
Multa bafta!


Îţi mulţumesc pentru apreciere! Cât despre zona de filmat... n-aş zice că nu e o zonă bună de filmat, pentru că imediat după restricţie surprinzi acceleraţia trenurilor, iar ca efect se observă "muzica angrenajelor şi a motoarelor", amplificat de ecoul pădurii + trecerea peste podul metalic =... un loc foarte bun (din punctul meu de vedere).
Elful

91-53-0-478-001-7 pleaca din Chitila spre Galati cu un marfar.

stefan_br

Elful wrote:
91-53-0-478-001-7 pleaca din Chitila spre Galati cu un marfar.



La ce ora ai prins marfarul asta?Multumesc anticipat!
Elful

stefan_br wrote:


La ce ora ai prins marfarul asta?Multumesc anticipat!


Ieri in jurul dupa-amiezii.
mishu88

4 august 2011 = Activitate FeRoviaRă la podul peste Râul Argeș pe M900

O ciclo-fero-excursie FeRoviaRă alături de prietenul meu, Mihai-Călin, prin preajma râului Argeș și prin apropiere de magistrala 900, București Nord - Timișoara, a fost o adevărată reușită! Pe lângă multitudinea de peisaje specifice zonei de câmpie joasă (păduri, mlaștini, macadam, dealuri joase, râuri), am înregistrat multe-multe trenuri care tranzitau porțiunea de cale-ferată București Nord - Videle, mai exact în zona podului FeRoviaR peste Argeș.

Așadar, au trecut prin fața noastră și nu le-am iertat fără să le surprindem în sunet și imagine pe următorele trenuri accelerate, intercity, rapide și personale: Timișoara Nord - București Nord, București Nord - Sibiu, București Nord - Târgu-Jiu, București Nord - Giurgiu, București Nord - Timișoara Nord, Craiova - București Basarab, București Nord - Craiova, București Basarab - Roșiori, Alexandria - București Basarab, București Basarab - Craiova, Păușa - București Nord. Deși trenurile de călători aveau vagoane modernizate, fie etajate, fie tip clasă, locomotivele de tracțiune erau fie vopsite în schemă originală clasică, fie în schemă Coca-Cola (roșie-albă), fie în schemă Delfin. Puterile lor erau fie de 5100 sau 6600 kW pentru locomotivele Co-Co, fie de 3400 kW sau 3840 kW pentru cele Bo-Bo (cele de la CTV și GFR). De asemenea, să nu uităm de automotorul Siemens Desiro care este văzut ca tren personal către Giurgiu sau tren rapid către Păușa, județul Vâlcea.

Se putea ca trenurile de marfă să rateze ocazia de a se perinda pe această linie între orele în care circulau trenurile de călători? Desigur, nu! CFR Marfă, CTV (Cargo Trans Vagon), GFR (Grup FeRoviaR Român) erau doar câțiva operatori de transport de marfă care au făcut ecou pe podul peste Argeș.

În plus, drezina de la CFR Infrastructură - aka batmobilul liniorilor - călătorea cu viteză sporită, în timp ce liniorul care verifica atent linia ferată mergea agale și chiar și-a permis să intre în vorbă cu noi. Dar goarnele de locomotivă se auzeau tot mai tare, tot mai des, iar dorința de a înregistra baletul mecanic ne-a trimis pe un câmp din apropiere. Aici ne-am întâlnit cu elicoptere, tractoare și, nu în ultimul rând, trenuri de marfă sau de călători în dublă tracțiune.

Încă se circulă!! Și se circulă foarte bine! Vizionare plăcută!

mishu88

Ecouri FeRoviaRe reflectate în Lacul Periș, [9 decembrie 2011]



O perioadă plină de teste și proiecte la facultate se termina odată cu sosirea celui de-al doilea sfârșit de săptămână din decembrie. Peisajul era de toamnă, de zăpadă nici nu se punea problema, doar seara care ne-a găsit în preajma lacurilor de la Periș ne-a înțepat continuu cu niște temperaturi apropiate de 0 grade.

Am ieșit din București cu un Tren Personal de Mărășești, iar după 30 de kilometri am oprit la Periș. Soarele era de partea noastră, iar camerele de filmat își încordau mușchii să înregistreze activitatea FeRoviaRă. Spun la persoana a II-a pentru că am fost însoțit de Mihai, prietenul meu pasionat de FeRoviaRe, talentat și harnic. Timpul a trecut foarte frumos, mai ales că pe lacul Periș Podișor s-au perindat încontinuu câteva lebede măiastre.

Ecoul celor 22 de trenuri rapide, mărfare, accelerate, personale și InterCity s-au jucat frumos cu timpanele noastre, oferindu-ne o muzică feroviară atrăgătoare! Dovada - în filmul de mai jos. Deși lacul Periș care despărțea tricolorul arborat în pământul românesc de calea de rulare a trenurilor de pe magistrala 1000 crea o reflexie interesantă pentru ochii noștri flămânzi de trenuri, un frig năprasnic ne-a curpins odată cu lăsarea serii și am lăsat nopții să asculte în continuare trenurile de după ora 17, în timp ce noi ne-am îmbarcat într-un Tren Personal către București.

Apusul de Soare a însângerat norii și cerul disperat să mai rămână albastru câteva momente în plus a cedat în fața himerelor nopții, dar ca efect coloristic s-a văzut foarte frumos! Filmul de mai jos este dovada pe care dacă vreți s-o considerați, vă urez vizionare plăcută!

ANDU2100HP

Marfar GFR cu cazane in Sabareni dupa marele viscol 23 02 2012

mishu88

Trenuri de toamnă, de călători și de marfă la Prahova, [11 noiembrie 2011]



Toamna – acesta este cuvântul care descrie decorul acestui videoclip! Ultimele culori arămii din Codrii Vlăsiei, mai exact din zona haltei Prahova, cândva străjuită de clădirea CFR-istă din imagini, se alătură mărfarelor și trenurilor de călători. Acestea au trecut în intervalul orar 14 – 17 și vă sunt prezentate în ordine cronologică, fiecare cu ce are mai bun: locomotive electrice modernizate Softronic, mărfare tractate de Siemens sau ex-SNCF BB25200 sau clasicele și mult apreciatele EA 5100 kW. Cele 20 de trenuri înregistrate descriu fidel situația și nivelul de trafic de pe magistrala 1000, Chitila - Ploiești. Ecoul goarnelor pe care le-am primit de la mecanici au răsunat în întreaga pădure, în timp ce motoarele electrice de tracțiune ale locomotivelor s-au putut lesne simți și înțelege. Ce să se înțeleagă? Faptul că o locomotivă este puternică, impune respect, este eficientă și lucrează rapid și sigur în slujba eficienței economice a călătorului și în transportul imenselor volume de marfă!

Vizionare plăcută!

1:00 - Mărfar CTV
1:32 - P 5005, București Nord - Mărășești
1:49 - R 651, București Nord - Suceava
2:17 - Mărfar CTV cu vagoane DB Schenker
2:50 - Mărfar CTV cu Siemens ES64F4
3:35 - R 652, Suceava - București Nord
3:59 - Mărfar GFR
4:55 - Mărfar GFR cu locomotivă franțuzească
5:33 - A 1575, București Nord - Galați
6:03 - R 346, București Nord - Wien Westbahnhof
6:33 - P 3003, București Nord - Brașov
6:57 - A 1572, Galați - București Nord
7:22 - R 653, București Nord - Bicaz
7:56 - R 347, Wien Westbahnhof - București Nord
8:26 - P 3016, Brașov - București Nord
9:02 - R 827, București Nord - Sibiu
9:36 - A 1661, București Nord - Iași
10:06 - GFR cu dublă tracțiune
10:48 - CFR Marfă
11:39 - R 832, Brașov - București Nord
12:08 - P 5010, Mărășești - București Basarab

mishu88

Trenuri private TFC pe linia M801, Titan Sud - Oltenița, Aprilie 2012



Cum primăvara lui 2012 s-a instalat atât de frumos și de tandru peste România noastră dragă, tot așa în sufletul meu s-a născut o poftă nebună de plimbare ciclo-feroviară. Ieri, 21 aprilie 2012, am ales ruta M801, Titan Sud - Oltenița, dat fiind numărul deloc zgârcit de trenuri private care circulă aici.

Într-o cursă frenetică lăsată cu obținerea unui nou record personal de pedalat (105,5 km în 11 ore), Regie - Cernica - Budești și viceversa (contra vântului), am traversat localități ca Tânganu, Frunzănești, Plătărești, Cuciueți, Gălbinași, Vasilați și Budești, pe un drum județean de nota 10. Calea ferată urma aproape fidel șoseaua, astfel că am putut rămâne fidel aparatului foto pentru câteva cadre...

...Pentru câteva cadre cu noile automotoare TFG ex-DB 624, care fac serviciu pe această rută încă de la 22 martie 2012. Astfel, am putut "gusta" și "mirosi" aerul din fiecare stație în care poposeam cu bicicleta. Unele gări ofereau cadre mai largi și mai interesante, altele erau îngrămădite de căsuțele localnicilor din vecinătatea gării. Cert este că am avut ce vedea, începând de la salba de lacuri de la Cernica și până la zona de câmpie dintre Budești și Lunca Argeșului.

De menționat aici stația Frunzănești, locul de turnare a filmului "California dreamin` [nesfârșit]". Cândva, stația era locuită, un șef de stație comanda trecerea trenurilor, acarii își primeau leafa. Acum, acoperișul gării este dărăpănat, iar ruinele a ceea ce a fost o stație de cale ferată aduc nostalgie pe chipul și în sufletul celor legați de această gară.

Vă mulțumesc pentru vizionare!

mishu88

M1000 – Trenuri, 28 aprilie 2012



Uneori, când vrei să te simți bine, împlinit, când vrei să calmezi dureri, dorul sau grijile, când vrei să scapi de aglomerație, de poluare sau de mitocănie urbană, când vrei să te joci cu tehnica video, cu nuanțele cerului albastru sau cu cele ale pădurii verzi, pur și simplu îți umfli cauciucurile la bicicletă, îți probezi frâna, îți pui șapca pe cap și îți suni cel mai bun prieten, îi propui un Regio 5005 sau un Regio 3003 și așa… îți îndeplinești toate acele ”când”-uri menționate mai sus.

28 aprilie a fost una dintre cele mai însorite și mai proaspete zile din 2012. Deși a fost sâmbătă, iar sâmbăta este zi de ”NU CIRCULĂ!” pentru câteva trenuri, totuși traseul off-road 80% și asfalt 20% l-am gândit în așa fel încât să fim aproape de firul căii ferate.

Și da, în titlu este scris M1000, poate cea mai circulată porțiune de drum de fier din România, zilnic sute de trenuri bătându-și osiile cu roțile de șinele mai mult sau mai puțin de calitate, sute de trenuri speriind iepuri, căprioare sau turme de oi, alte sute de trenuri oprind și pornind din stațiile localităților din calea acestei magistrale, în timp ce alte sute de trenuri trec filmate de pasionații feroviari din întreaga Românie. Acum pe M1000, și pe M500, și pe M300…

Călătorii, nașii și mecanicii de locomotive priveau, unii, nedumiriți, alții zâmbeau cu drag și salutau cu bun simț pe cei care au transpus, într-o zi excelentă de primăvară, muzica roților de tren pentru dumneavoastră, Mihai (subsemnatul) și Mihai (prietenul cel bun). Împreună am parcurs 55 de kilometri într-un ritm plăcut prin Codrii Scroviștei, prin lunca râului Prahova, pe malurile lacurilor Periș, peste sute de pietre, alte zeci de kilograme de praf, câțiva litri de transpirație și mult, mult, mult drag pentru bicicletă, pentru fotografie și pentru… FeRoviaRe!

mishu88

M1000 - Poveste cu... Trenuri!, 28 aprilie 2012



0:00 - IR 1651, București Nord - Suceava
0:30 - Rescue locomotive
0:48 - IR 1652, Suceava - București Nord
1:12 - Rescue locomotive
1:58 - R 5005, București Nord - Brașov
2:40 - Rescued R 3003, București Nord - Mărășești
3:25 - IR/ICN 1346, București Nord - Budapesta
3:48 - Missed Train no. 1: Freight Train
4:05 - IR 1636, Brașov - București Nord
4:25 - Missed Train no.2: IR 1663, București Nord - Iași
4:39 - R 5010, Mărășești - București Basarab
5:13 - R 3006, Brașov - București Nord
6:07 - R 3005, București Nord - Brașov
7:28 - Regiotrans IR 14004, Brașov - București Nord - Constanța
7:40 - R 5013, București Nord - Buzău
8:40 - IR 1572, Galați - București Nord
9:05 - IR 1643, București Nord - Salva with great horns!
9:35 - IR 1577, București Nord - Galați
10:40 - R 3007, București Nord - Brașov
12:57 - GFR Freight Train
13:32 - IR 1583, Brașov - București Nord - Constanța
14:10 - ICN 472, București Nord - Curtici - Budapesta
15:28 - IR 402, București Nord - Iași - Chișinău
15:55 - R 5023, București Basarab - Ploiești Sud
16:30 - IR 1622, Timișoara Nord - București Nord
17:00 - IR 1653, București Nord - Vatra Dornei Băi

ANDU2100HP

Fluier monumental de la un Sulzer

mishu88

Trenuri rapide la Scroviștea, jud. Ilfov, martie, 2010



Un capitol foarte interesant din viața unui ”trainspotter” îl reprezintă filmarea trenurilor în viteză. Cum se face? De exemplu, se alege o stație de trafic redus de călători, gen Scroviștea, de pe Magistrala 1000, intervalul orar nu mai contează pentru că traficul este asigurat. În intervalul orar 14:00 - 18:30 am filmat 21 de trenuri, între care două mărfare, două internaționale, unul Intercity, patru rapide, iar restul accelerate și personale.

Dacă numere ca 832, 1661, 651, 652, 3004 sunt, la prima vedere, bizare pentru unii, pentru aceia care îndrăgesc trenurile acestea reprezintă trenuri care tranzitau zilnic Magistrala București - Ploiești.

mishu88

Goarne spectaculoase de locomotive la Scrovistea - ARHIVA, [Martie, 2010]



Cel mai frumos salut din partea unor mecanici filmat în "cariera" mea de trainspotter, surprins într-o ieșire cu băieții la Scroviștea. Semnalele de avertizare au fost emise de locomotivele trenurilor Suceava Nord - București Nord, respectiv... București Nord - Suceava Nord. Vizionare plăcută!


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Filmulete cu trenuri
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR