Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Caile Ferate din Romania
sulzerul1175

Compunerea trenurilor din Romania

Pentru cerinta lui Tiberio am creat acest topic.
Aici se vor posta compunerea trenurilor de calatori din Romania.
tiberio

Multumesc pisti ! Sa speram ca va fi ok:)
paall

de cand asteptam acest topic. Deoarece mersul trenurilor se va schimba in 2 saptamani si anumite trenuri vor fi afectate de compunerea lor voi posta maine un mesaj urias cu circa 80% din trenurile care pleaca din Bucuresti.Nord
tiberio

Si cu poza fiecare tren, daca reusesti paall. Asa stim si noi ce locomotiva au si ce vagoane.
paall

poze nu am cum, am un telefon SIEMENS A 50 care tin foarte mult la el, desi am avut si nokia 6300, 6085, E 50 , LG U 8330 si mai multe...


Pana la noul mers de tren vreau sa zic ca in minivacanta aceasta de vot si 1 decembrie s-a batut recordul de vagoane si calatori la trenurile de pe Valea.Prahovei.

R 374 Buc-Praga un vag clasa 2 polonez apoi un 21-80 , Bar-Bistro , 19-80 si 21-80. calatori in picioare in fiecare vagon.

A 1745 Buc.N-Satu.Mare ( intarziat cu 10 minute din cauza nr mare de calatori )

LE + 20-55, 20-55 , 19-55 , 20-55 , 20-55 + 20-55 , 20-55 , 19-55 , 20-55 , 89-94 , 26-16 , 36-16.

P 3001 Buc.nord-Brasov ( intarziere 75 minute la Pl.Vest ) format in premiera din 9 vagoane seriile 19-50 , 20-47 , 20-57 si 20-50. tren mai plin ca asta nu am vazut niciodata pe magistrala 300 decat atunci cand era format din etajate.

R 831 Buc.Nord-Brasov LE + 26-16 , 36-16 , 36-16 , 26-16 , 26-16 , 26-16 , 26-16.

A 1621 Buc.Nord-Brasov-Timisoara

LE + 20-55 , 20-55 , 20-55, 19-55 , 20-55 , 20-55 + 20-55 , 20-55 , 89-94 , 20-57 , 20-57 , 20-57 , 26-16.

Iar ieri, duminica A 1746 din 20-55, 20-55, 20-57 , 19-57 , 19-57 , 20-55 , 20-55 , 20-55 + 89-94 , 20-55 , 19-55 , 20-55 , 20-55 , 26-16 , 36-16.

si A 1622 : 20-55, 20-55 , 20-55 , 19-55 , 19-55 , 20-55 , 20-55, 20-55 + 20-55 , 20-55 , 89-94 , 20-57 , 20-57 , 20-57 , 26-16

si A/R 11908 din 36-16 , 26-16 , 26-16 , 26-16.
tiberio

Chiar ca au fost lungi. Pacat ca sunt pline doar la anumite sarbatori sau vot si nu sunt tot timpul anului.
paall

si in week-end-uri sunt la fel de pline sau in vacanta de iarna ce bate la usa vor fi de asemenea pline, as spune din experientele mele traite pe viu ca vor fi insuficiente odata cu noul mers de tren.
tiberio

Pai nu au vagoane multe. Parca se plangeau ca duc lipsa de vagoane.
sulzerul1175

Sa vin si eu cu niste compuneri:

Trenuri personale:

Oradea - Satu Mare - Oradea:
P4331, 4332, 4333/4335, 4336, 4339: L + B + B + A + B + B.
P4337 si P4338: 2x Desiro.

Cluj Napoca - Oradea - Cluj Napoca:
P3071, P3074: Desiro
P3073, P3076: 62-0653-6 + B + B + B + A + B
P3075, P3072: Torpila + B + B + A + B

Timisoara - Arad - Oradea si retur: Desiro

Oradea - Ciumeghiu - Oradea: un Desiro

Oradea - Bulz - Oradea
P3642, P3643: GM + B + B + A + B
P3644, P3645: 2 Desiro (unul care formeaza P3105 de la Ciumeghiu, iar cealalta de pe A1935)

Oradea - Valea Lui Mihai - Oradea:
P4343: Torpila + B + A + B, se intoarce combinat cu trenul P4336.
tiberio

Care este compunerea trenului acela: Bucuresti Nord-Botosani? Rapid mi se mare ca este
paall

Rapidul 751 de 11:00 are 2 2 1 2 2 + 2 2 1 2 2  si R 753 de 23:50 are D 2  2 1 2 2 + 2 2 1 2 2 D .

D - vag de dormit
1 - vag clasa 1 seria 19-76
2 - vag clasa 2 seria 20-76

in perioada sarbatorilor de iarna va avea vag suplimentare inclusiv un etajat pe ruta Buc-Bacau unde la Bacau il decupleaza.
tiberio

Da chiar merge lumea la Bacau. Mereu au fost pline trenurile.
Alex-DP001

A1824 Cluj Napoca-Bucuresti Nord este format incepand cu acesta saptamana doar din vagoane etajate modernizate la Remarul.
tiberio

Mai bine prefer vagoane nemodernizate de exemplu cele rosii. Alea etajate desi ai senzatia ca esti in avion mai au si scaunele aiurea. Cea mai proasta investitie pentru calatori si cea mai buna pentru ei. Intercity acela Bucuresti Nord- Oradea din ce este format?
florin.mihai

Quote:
Intercity acela Bucuresti Nord- Oradea din ce este format?


In momentul de fata , din A11 si B11

http://www.railfaneurope.net/pix/...city/B11/50_53_21-76_001-7-09.jpg

http://www.railfaneurope.net/pix/...city/A10/61_53_10-91_001-8-07.jpg
tiberio

As calatorii de drag cu astea. Dar e cam scump sa faci ruta intreaga pana la Oradea de la Bucuresti prea exagerati hotii astia.
sulzerul1175

Mai exact, grupa de Oradea are compunerea de: Bar Bistro + A10 + B11 + B11 + B11. Nu stiu daca grupa de Cluj s-a schimbat, ultima oara cand am vazut era alcatuita din Business + B11 + A10. Restul nu-l stiu.
OAB

Alex-DP001 wrote:
A1824 Cluj Napoca-Bucuresti Nord este format incepand cu acesta saptamana doar din vagoane etajate modernizate la Remarul.


   Ce sa inteleg? Ca nu are vagoane de clasa I? Sau a sosit un al 11-lea etajat de tip 36-16?

M-am uitat - nu odata - la etajatele garate pe linia dinspre Tehnofrig si vazusem numai 26-16. Erau 10 la numar
paall

OAB Acc de mai sus are vag etajate ptr clasa a -2a , pentru clasa 1 fie au bagat 36-16 fie 19-55.

ce-ai vrut sa zici cu 36-16 al 11-lea vagon ?? sunt 26 de bucati vazute de mine numai in octombrie. cine stie daca au mai sosit si altele. 26-16 100 sapt trecuta l-am vazut pe R 875 .
paall

astazi 09.12.2008 Gara.DE.Nord ( 10:35 - 13:11 )

A 1823 Buc.Nord-Cluj.Napoca

vag 1 26-16
vag 2 26-16
vag 3 26-16
vag 4 26-16
vag 5 26-16
vag 6 36-16

Cam ciudat inainte avea 2 vag de clasa 1 ( 108 locuri ) acum are doar 30 locuri.


A 1686 Constanta - Bucuresti.Nord ( 12:42 )

vag 10 10-90
vag 9 21-86
vag 8 21-86
vag 7 21-86  
vag 6 21-86
vag 5 19-80
vag 4 21-80
vag 3 21-80
vag 2 21-80
vag 1 21-80


Acum 3 saptamanii vag 1,2,3,4 erau vag cls 2 seria 21-70 si vag 5 era vag cls 1 seria 19-70.


R 661 Buc.Nord -Iasi

vag 1 20-76
vag 2 22-96
vag 3 22-96
vag 4 19-76
vag 5 22-96
vag 6 20-76

astazi R 742 "Maramures" Satu.Mare-Buc.Nord si EN 371 "Ister" Budapesta-Buc.Nord pe distanta Teius-Buc.Nord au venit singure necombinate, din cauza lui Ister care a avut intarziere de 120 min inca de la intrarea in tara. Oricum 742 a avut si el 35 min intarziere.

la IC 531 perechea care a plecat azi spre Oradea la grupa de Tg.mures era vag clasa 1 seria 10-70 100, iar la IC 532 care vine in seara asta de la Oradea la grupa de Oradea se afla vagonul 10-90 100.
tiberio

Dati-mi si mie va rog, lista cu tipurile vagoanelor. Ex: 21-86
paall

A 10036 Floresti.PH - Bucuresti.Nord azi dimineata a plecat din Pl.Vest pline toate cele 4 vagoane. 36-16 + 3x26-16.
tiberio

De ce Floresti PH? Cum de s-au gandit si la asta astia de la CFR?
Dr2005

Floresti Prahova pentru ca de acolo sunt angajatii ministerului care au nevoie de transport moka

Material rulant: http://www.forum.transira.ro/viewtopic.php?t=1844
tiberio

Ce ziceti daca ne impartim fiecare in zonele fiecaruia si incercam sa vedem compunerile trenurilor? Si asa se nasc comentarii si altele.
Alex-DP001

SC Regional SA va introduce trenuri pe relatia Brasov-Cluj-Brasov si Blaj-Brasov
Stie cineva din ce fel de vagoane sau rame vor fi compuse aceste trenuri>?
MariusM

Alex-DP001 wrote:
SC Regional SA va introduce trenuri pe relatia Brasov-Cluj-Brasov si Blaj-Brasov
Stie cineva din ce fel de vagoane sau rame vor fi compuse aceste trenuri>?


Probabil tot din automotoare franțuzești, ca la Regio.
oreste

sunt trenuri Regiotrans , nu regional, si nu se stie daca vor circulainca....toate trenurile cu numerele 14XXX apartin Regiotrans...
cu 15XXX apartin Regional si servtrans
paall

cateva trenuri din zona Ploiesti, vazute astazi in statia PL.Vest si in zona feroviara triunghiulara PL.Sud-Pl.Triaj-Pl.Vest.

A 1644 Sighetul.M-Buc.Nord are aceeasi compunere si A 1742 Satu.Mare-Buc.Nord are aceeasi compunere.

A 1538 Floresti.Ph-Buc.Nord 40-0059 , 19-54 007 , 3 x 26-16.

R 875 Buc.Nord-Buzau-Galati  LE, 4x 26-16 , 1 x 36-16

A 1632 Oradea/Sibiu - Buc.N - Constanta , locomotiva apoi cele 5 vag de la Sibiu ptr Constanta ( vag 21 , 22 , 23 , 24 si 25 ) dupa care urmeaza dormitoarele si cusetele de la Oradea pt Bucuresti si cele 3 vag de clasa 1 si cls 2 Oradea-Bucuresti. Se pare ca vag cls si cls 2 de la Oradea nu vor mai merge la Constanta decat pana la Bucuresti.

R 11831 Buc.Nord-Brasov  45-0321 4 x 26-16 , 19-54 009

A 1745 Buc.Nord-Satu.Mare

vag 1 - vag cls 2 seria 20-54/55  (Buc.Nord-Satu.Mare)
vag 2 - vag cls 2 seria 20-54/55                "
vag 3 - vag cls 1 seria 19-50                     "
vag 4 - vag cls 2 seria 20-54/55                "
vag 5 - vag cls 2 seria 20-54/55                "
vag 6 - vag cls 1 seria 19-50                     "
vag 7 - vag cls 2 seria 20-54/55                "
vag 8 - vag cls 2 seria 20-54/55                "

si grupa de Brasov astfel :

vag 9 - vag cls 2 seria 89-94
vag 10 - vag cls 2 seria 20-47/57/59
vag 11 - vag cls 2 seria 20-54/55
vag 12 - vag cls 1 seria 19-57
vag 13 - vag cls 2 seria 20-54/55
vag 14 - vag cls 2 seria 20-47/57/59




Rapidul "Panonia" 374 Buc.Nord-Curtici-Lokoshaza-Budapesta- ??????

LE 477-231

vag 431 - vag cls 2 seria 21-86 037 ( Buc.Nord-Budapesta )
vag 432 - vag cls 2 seria 21-86 030 ( Buc.Nord-Budapesta )
vag 433 - vag cls 2 seria 21-86 029 ( Buc.Nord-Budapesta )
vag Restarurant Unguresc seria 88-81 010 ( Buc.Nord-Budapesta)
vag 435 - vag cls 1 seria 19-80 025 ( Buc.Nord-Budapesta)
vag 264 - vag de dormit seria 71-70 ( Buc.Nord- ????????? )
vag 265 - vag de cuseta 40-70 ( Buc.Nord- ????????????? )
vag ???  - vag de dormit seria 71-80 ( Buc.Nord - ???????? )


A 1533 Buc.Nord-Pl.Vest si A 1534 PL.Vest-Buc.Nord este format dintr-o rama electrica din 3 segmente seria 58-3201 , cu fata(botul) modernizat ( la fel sau chiar cea care a fost expusa la ultima expozitie feroviara de la Bucuresti. )

R 831 Buc.Nord - Brasov LE 477 , 4 x 26-16 , 1 x 36-16

R 11833 Buc.Nord-Brasov LE 3 x 26-16 , 19-54 007 ( aceeasi garnitura cu cea a A 1537, A 1538 Buc-Floresti.Ph si retur de dimineata )

voi reveni dupa-amiaza cu inca un mesaj si diseara dupa 23:45 cu un ultim mesaj despre compunerea trenurilor 2008-2009.
tomi_ms

Dupa tabelul din gara Cluj (pe care voi incerca sa-l fotografiez cand o sa am timp):
A1540 Cluj Napoca - Tg Mures va fi: Desiro + (Desiro) + (Desiro).
Spre sfarsitul saptamanii am sa va zic cum e in realitate.
Alex-DP001

Va zic eu maine din ce e compus ca o sa vin cu el la Cluj de dimineata.
Hurricane

Iasi-Vatra Dornei Bai

L+2(26-16)+1(36-16)+2(26-16)  

Iasi-Mangalia aceeasi compunere
tomi_ms

Iata tabelul cu trenurile ce pleaca din Cluj Napoca.
Scuzati calitatea pozelor, sper sa se poata citi informatia necesara.

-

-

-


@Alex-DP001, maine dimineata o sa intalnesti 96-2058-4 (resp. cealalta jumatate 96-2558-3).
http://s520.photobucket.com/album...n=view&current=96-02058-4.jpg
http://s520.photobucket.com/album...on=view&current=96-2558-3.jpg
Ma tem ca acest accelerat 1540 nu va avea viata lunga, azi a plecat cu 3 calatori la clasa a 2-a si vreo 5 la clasa 1. Sa speram ca e din cauza ca mersul s-a schimbat recent si inca nu stie lumea de el.
paall

revin de la Ploiesti cu trenurile care tranziteaza cele 2 gari din oras. PL.Vest si Pl.Sud , puse in ordinea in care trec prin gari si dupa rangul trenurilor.

Intercity :

IC 558 Bicaz ( Comanesti ) - Bucuresti.Nord   Desiro + Desiro + Desiro

IC 555 Buc.Nord - Bacau    40-0528 , 21-76 , 21-76 , 21-76 , 10-91

IC 561 Buc.Nord - Iasi   GM , 21-76 , 89-87 , 21-76 , 21-76 , 10-91

IC 575 Buc.Nord - Galati  44-0058 , 21-76 , 21-76 , 21-76 , 21-76 , 30-76

IC 576 Galati - Buc.Nord  45-0343 , 10-90 , 89-87 , 21-76 , 21-76 , 21-76


Rapide Internationale :

R 374 Buc.Nord - Budapesta - Munchen

loc + 2 2 2 R 1 + D C D ( Budapesta + Munchen )

2 = 21-86 , 1 = 19-80




R 346 Buc.nord - Wiena

Loc + 2 2 2 R D D D + 1 2 ( Wien + Curtici )

2 = 21-90   ( vag de Wien ) , 1 = 19-54 si 2 = 21-86 ( vag de Curtici )




Rapide :

R 875 Buc.Nord - Galati  4  X 26-16 , 36-16

R 11831 Buc.Nord - Brasov 4 X 26-16 , 19-54

R 831 Buc.Nord - Brasov  4 X 26-16 , 36-16

R 11833 Buc.Nord - Brasov 3 x 26-16 , 19-54

R 826 Sibiu - Buc.Nord ( 26-16 ,36-16 , 26-16 ) + 2 x 26-16 , 36-16 , 2 x 26-16.

R 751 Buc.Nord - Botosani 2 x 20-76 , 19-76 , 2 X 20-76 + 2 X 20-76 , 19-76 , 2 X 20-76.

R 661 Buc.Nord - Iasi 3 X 22-96 , 19-76 , 2 x 22-96

R 652 Suceava - Buc.Nord 3 X 22-96 , 30-76 , 3 X 22-96 + 22-96 , 30-76 , 22-96

R 651 Buc.Nord - Suceava  3 X 22-96 , 30-76 , 3 X 22-96 + 22-96 , 30-76 , 22-96

R 832 idem R 831 , R 11832 idem R 11831 , R 11834 idem R 11833.

R 754 idem R 751.



Accelerate :

A 1644 Sighetul.Marmatiei - Buc.nord  Loc + D C 2 1 2 2 + 2 1 2 2 + 2 2 2

A 1538 Floresti.Prahova - Buc.Nord Loc + 19-54 , 3 X 26-16

A 1632 Sibiu - Constanta Loc + 2 2 1 2 2 + D D D D D C C 2 1 2

A 1745 Buc.Nord - Satu.Mare Loc 2 2 1 2 2 1 2 2 + 9 2 2 1 2 2

A 1533 Buc.Nord - Ploiesti.Vest  Rama electrica

A 1534 PLoiesti.Vest - Buc.Nord Rama electrica

A 1732 Galati - Floresti.Prahova Loc 45 + 19-56 , 3 X 26-16

A 1621 Buc.Nord - Timisoara Loc 2 2 2 2 2 1 + 2 2 9 2 2 2

A 1535 Buc.Nord - Pl.Sud ,Rama electrica

A 1536 Pl.Sud - Pl.Vest - Buc.Nord Rama Electrica

A 1736 Floresti.Prahova - Buc.Nord idem A 1732

A 1675 Buc.Nord - Galati Loc 3 X 26-16 , 36-16

A 1676 Galati - Buc.Nord Loc 45 + 36-16 , 3 X 26-16

A 1735 Buc.Nord - Floresti.Prahova Idem  A 1732 , A 1736

A 1643 Buc.Nord - Sighetul.Marmatiei Idem A 1644

A 1746 Satu.Mare - Buc.Nord Idem A 1745

A 1539 Buc.nord - Pl.Sud 26-16 , 36-16 , 26-16

A 1553 Buc.Nord - Buzau Loc 45 + 3 X 26-16 , 36-16

A 1678 Marasesti - Buc.Nord Loc 20-57 20-57 , 19-57 , 20-57 , 20-57.

A 1741 Buc.Nord - Satu.Mare Loc  2 2 1 2 2 + C 2 2 1 2 2 C + C D D

A 1653 Buc.Nord - Vatra.Dornei Loc  C D 1 2 2 2 2 2 2 + 2 1 2 2



2 = vag 20-54/55 sau pe Acc 1745 , 1746 , 1621 si 1622 la grupele de Brasov sunt si vag 20-54/55 si 20-57.

1 = 19-55 , 19-57 sau 19-50



Personale :

P 3007 Buc.Nord - Brasov pleaca din Bucuresti cu 12-13 vagone si o singura locomotiva. La Campina ultimile 6 vag se decupleaza ( 18:20 ) si formeaza P 3008 Campina-Pl.Sud-Buc.Basarab ( 18:45 plecare din Campina ). Locomotiva lui P 3008 pleaca la 17:35 izolata din Pl.Sud.

A 1533 , 1534 , 1535 ,1536 , P 3007 doar grupa de Buc-Campina si P 3008 au avut nasii din Ploiesti 3 la numar, 2 dintre ei vecini mei.


Despre intarzierile de ieri :

A 1644 - 10 min

A 1632 - 10 min

R 826 - 60 min , dar calatori din Pl.Vest au schimbat biletele pentru A 1536.

R 347 - 100 min probabil din cauza grevei de la MAV.

IC 556 - 40 min

R 370 - 15 min

restul trenurilor nu au avut intarzieri decat 5 maxim 10 min.Toate trenurile de mai sus au fost vazute personal in intervalul orar 06:30 - 21:50 in statiile Pl.Triaj , Pl.Sud si Pl.Vest.

In incheiere dupa cum ati observat mai sus toate trenurile care pleaca din Bucuresti au la coada ( la urma trenului ) vag de clasa 1 sau vag 36-16. si numeroatarea se face cu vag 1 de la locomotiva , la intoarcere am vazut ca este la fel tot cu vag nr 1 de la locomotiva. In plus toate trenurile am vazut ca au tablite noi la vagoane cu numarul si distanta iar la personale arata de genu : " Bucuresti - Campina - bucuresti " sau " Ploiesti - Targoviste - Ploiesti " sau " Bucuresti - Floresti - Bucuresti " , " Bucuresti - Brasov - Bucuresti " nu mai scire Buc.Basarab sau Buc.NORD la personale.
paall

Am mers cu rama electrica care este pe acceleratele 1533 , 4 , 5 si 6 si vreau sa va spun ca este ingorzitor de cald inauntru , are si muzica la un volum maricel astfel sa nu se auda cand trece peste macazuri , si geamurile pot fi date jos cat sa scoti juma de corp pe geam.
Alex-DP001

Tomy nu m-am uitat la numarul automotorului, doar ca era una singura nu 3 cum arata pe tabela din Cluj si pot sa spun ca a fost destul de plina.Sa speram ca va ramane tot asa.Deocamdata Cluj-Brasov al Regional SRL este anulat.
paall

pai o sa fie 3 desiro daca va fi cerere mare si cred ca va fi acum in perioada sarbatorilor si a vacantei de iarna.
Alex-DP001

Pentru mine e un tren perfect dimineata cand vin la Cluj, sa speram ca va circula.
paall

A 1977 Brasov - Siculeni - Adjud - Iasi si A 1978 Returul sunt compuse din 3 vag : 20-54 , 19-50 , 20-54. Exista 2 garnituri ptr acest tren in caz ca vine intarziat de la Iasi sa nu-l intarzie si pe cel care pleaca la Iasi. Vagoanele apartin de IASI.

A 1633 , 1634 Brasov - Cluj si retur este compus tot din 3 vag. 20-49 001 , 19-57 200 , 20-49 002.

A 1637 , 1638 Brasov - Cluj si retur tot 3 vag : 19-57 , 20-57 , 20-49 003.

Personalele Brasov-Sfantu.Gheorghe si retur este o rama electrica care face 6 curse dus-intors pe zi.

P 4503 Brasov-Siculeni si P 4505 Brasov-Izvorul.Oltului sunt si ele tot rame electrice la fel ca si unele din personalele Brasov-Teius.

trenurile P Brasov-Deda-Tg.Mures si retur sunt trase de electrice si cpompuse din 5 pana la 7 vag serii 20-47 , 20-57 , 20-59 , 21-47 apartinand Brasov , Sibiu si Tg.Mures.

Te-uri am gasit 4 la Brasov pe cateva P de Brasov-Teius dar si pe P 2107 Brasov-Fagaras-Sibiu unde pana la Fagaras trenul are 2 sulzere si 2 Te-uri unde la Fagaras jumate ramne acolo care se intoarce la Brasov ca P 2504.

P 2502 Fagaras - Brasov 2 Desiro din care unul pleaca ca P 2101 Brasov-Sibiu si al doilea Desiro ca Tren personal nr XXXX Brasov - Depoul.Brasov

P 2503 Brasov - Fagaras , P 2594 Fagaras-Brasov si 2105 Brasov - Sibiu din 2 Desiro.  


R Hargita si Rapidul Transilvania stau pe tusa la Brasov din cauza grevei MAV. ele sunt compus din : Hargita din vag albastre MAV si vag 10-91 107 tot Mav plus un vag 21-86 RO.

iar Transilvania din vag RO 10-90 si 21-86.

am intrat la Brasov acolo in Remiza unde se tin vagoanele, am trecut ep langa revizorii , sefi de tura , politisiti TF , cei care spalau si curatau vagoanele printre caini si vagoane si nu m-a intrebat nimeni nimic chiar daca aveam o geaca de firma de paza si un rucsac in spate. Poze nu am avut cu ce sa fac Tot acolo am mai vazut un vag 39-57 si un vag 39-50 024 care avea st de dom Tg.Mures, si 2 vag etajate 26-16 si 36-16 care astepata sa circula si ele in caz de suprasolicitare la trenurile Buc-Brasov si retur.
MariusM

Am văzut și eu tablele noi de pe trenuri, cu "București - Pitești - București". La personale dintotdeauna a scris doar "București", fără a se preciza că merg la Nord sau Basarab.

Și Piteștiul are plăci noi, scrise cu albastru: "Pitești - Piatra Olt/Piatra Olt Pitești"(9475), "Pitești - Cīmpulung/Cīmpulung - Pitești", "Pitești - Curtea de Argeș/Curtea de Argeș - Pitești".

La ora actuală, P 2013 are 2 garnituri care fac ruta prin rotație: O garnitura de Piatra Olt și una de Pitești. Ieri a fost de servici cea de Pitești, cu 4 vagoane(3 de 21-47 și un 20-57). Cursa pare a fi ceva de genul:

Pleacă la 4 dimineața din Piatra Olt cu 2071, apoi face "Sibiu - Corabia cu 2072", apoi "Corabia - Pitești" cu 9412, "Pitești - Călimănești" cu 2013, "Călimănești - Piatra Olt" cu 2474, "Piatra Olt - Pitești" cu "9006" și "Pitești - Piatra Olt" cu 9543.

Pe tablele trenului 2013 scria așa: "Pitești - Călimănești - PiatraOlt(!)/ Corabia - Piatra Olt - Pitești"(cu albastru).

La 9473/9474 și 9009, situația e tot cam la fel, dar ceva mai simplă. Sunt tot două garnituri ale Piteștiului, de 4 vagoane(un 11-47 și 3 de 21-47/20-57).

Astfel, O garnitura face ruta 9473/9474 apoi pleacă seara ca 9009 și de la Craiova nu mai schimbă sensul spre Piatra Olt(9490), ci merge mai departe, la Tārgu Jiu ca 2851, după care se pleacă tot la Craiova ca 2856 și se īntoarce la Pitești ca 9472. Pe plăci scrie(de data asta cu negru): "Pitești - Piatra Olt/Piatra Olt - Pitești"(pe față) și "Pitești - Craiova - Pitești/Craiova - Tārgu Jiu - Craiova"(pe verso).
paall

Suplimentarele de sarbatori :

R 11661 Buc.Nord - Iasi

vag 1 - 26-16
vag 2 - 26-16
vag 3 - 26-16
vag 4 - 26-16
vag 5 - 36-16

R 11651 Buc.Nord - Suceava

vag 1 - 19-55
vag 2 - 20-54/55
vag 3 - 20-54/55
vag 4 - 20-54/55
vag 5 - 20-54/55
vag 6 - 20-54/55

P 3001 si P 3006 Buc-Brasov-Buc au avut ieri pentru al doilea week-end din 2008 , 9 vagoane.
ravers75

A 1955 Iasi - Bacau introdus odata cu noul mers al trenurilor are in compunere 3x 26-05 + 1x 16-05.
TaurusFan

Astazi R375 Budapesta-Bucuresti (pe timp de greva la MAV) avea urmatoare compunere:
vag. 1- 71-31
vag. 2- 21-86
vag. 3- 21-86
florin.mihai

TaurusFan wrote:
Astazi R375 Budapesta-Bucuresti (pe timp de greva la MAV) avea urmatoare compunere:
vag. 1- 71-31
vag. 2- 21-86
vag. 3- 21-86


In urma cu 10 ani avea vreo 11 vagoane! Hai sa punem la socoteala greva feroviarilor maghiari dar totusi.... trei vagoane???
Electrica335

Pana anul trecut il tin minte plecand dublat din Brasov spre Predeal, ceea ce insemna mai mult de 13 vagoane. Dupa compunerea din mersul '99-'00 avea 11. Chiar atat sa fi decazut calea ferata incat sa ramana doar 3 vagoane in foarte multe din trenurile de lung parcurs ?


In cazul panonniei, ma intreb de ce dracu mai folosesti tractiune electrica pe portiunea Budapesta-Bucuresti, dand bani grei pentru utilizarea infrastructurii in doua tari ( TUI e valabila in orice tara membra UIC ) si in plus platestei tractiunea asigurata de MAV pe teritoriul Ungariei, cand poti binemersi sa-i faci trasa comuna cu 346 si sa-l legi la coada trenului in Budapesta...

Ce vis frumos trebuie sa fie sa tragi separat 7000 de trenuri de cate 2 vagoane si sa vrei sa ai si profit....
paall

In iarna  2007-2008 R 375 intre Brasov si Predeal era tras de o singura locomotiva aceea cu care venea de la Curtici/Arad. Avea 5-6 vagoane. In vara lui 2008 avea 9 vagoane si era tras pana in Predeal cu doua masini..

Dacia avea si el zilnic 10 vagoane.

in prezent compumenrea lor a fost afectata de greva celor de la Mav urmand ca acum sa se restabileasca compunerea lor.
micutul_tgv

Am observat din tabela postată cu, compunerea trenurilor īn gara Cluj Napoca, R632 Cluj - Craiova şi R838 Cluj - Tārgu Jiu sunt compuse din vagoane şi nu din automotoare Desiro !
Iar din ce a publicat paal cele 2 trenuri A Braşov - Cluj sunt compuse din vagoanele modernizate la SIRV seria 20-49 ! īn timp ce anul trecut fostul Rapid Cluj-Braşov era compus din vag Alstom.
Cumva vagoanele Alstom ale Clujului seriile 20-76 şi 19-76 merg acum pe rapidele de Craiova si Tārgu Jiu ???
paall

micutul_tgv wrote:
Iar din ce a publicat paal cele 2 trenuri A Braşov - Cluj sunt compuse din vagoanele modernizate la SIRV seria 20-49 ! īn timp ce anul trecut fostul Rapid Cluj-Braşov era compus din vag Alstom.
Cumva vagoanele Alstom ale Clujului seriile 20-76 şi 19-76 merg acum pe rapidele de Craiova si Tārgu Jiu ???


Da, in iarna 2007-2008 cand am fost la Brasov unul din cele 2 accelerate Brasov-Cluj si retur era din vag 20-76 celalalt din 20-57.

In vara 2008 in cele 3 vizite in 3 week-enduri la Brasov trenurile erau din vag 20-57 si 20-55.

In 19 Decembrie 2008 Trenurile erau din vag 20-49.

Tot in 19.12.2008 Acc 1977, 1978 Iasi-Adjud-Siculeni-Brasov si retur era compus din 3 vag 20-55 , 19-50 , 20-55.

Despre vag 20-76 se stie ca in prezent sunt 5 vag pe un Rapid de Iasi-bucuresti-Iasi si alte 16 20-76 pe cele 2 rapide Bucuresti-Botosani-Bucuresti.
Hurricane

Quote:
Despre vag 20-76 se stie ca in prezent sunt 5 vag pe un Rapid de Iasi-bucuresti-Iasi


R 662:
L GM
22-96
22-96
22-96
22-96
30-76
22-96
22-96
22-96
30-76
22-96

R 664

L GM
22-96
20-54
22-96
30-76
22-96
22-96
20-54
71-31
44-31

20-54 a intrat de cateva zile

Alstom-urile(dom.Iasi) care au fost pe Iasi-Bucuresti N acuma sunt pe Suceava-Bucuresti N
mureseanu_976

Quote:
Despre vag 20-76 se stie ca in prezent sunt 5 vag pe un Rapid de Iasi-bucuresti-Iasi si alte 16 20-76 pe cele 2 rapide Bucuresti-Botosani-Bucuresti.


Alstom-urile circula impreuna cu vagoanele ex-IR de la nemti (22-96 si 30-76) pe trenurile R 662 si 664,dar ocazional.

Eu mi-as dori ca Alstom-urile sa fie introduse si pe alte trenuri Rapid (mai ales pe cele Brasov-Bucuresti unde circula etajate carpite la Pascani)
tiberio

Pe trenurile Brasov-Bucuresti sunt etajate pentru ca sunt foarte aglomerate si este foarte mare traficul de persoane. Le baga si ei unde stiu ca pot face mai multi bani nu asa aiurea. Si eu as vrea sa bage Alstom dar nu cred ca va fi posibil prea curand. E bine macar ca s'au mai modernizat decat deloc e prea bine chiar.

Hurricane

Quote:
Alstom-urile circula impreuna cu vagoanele ex-IR de la nemti (22-96 si 30-76) pe trenurile R 662 si 664,dar ocazional.


Numai pe 664 circula ocazional.
micutul_tgv

Știe cineva compunerea treurilor de pe magistrala 1 (900 pe MT) ?
īn special R 791 , 795, 797 Drobeta, Oltenia și Jiul apoi, cele 3 R de Rīmnicu Vālcea, cele 3 IC de Timișoara și A 1691 BucN - Timișoara!
Despre R 632 și 838 Cluj - Craiova (Tg Jiu) ???
Pe R Valahia la vagoanele clasă parcă sunt Alstom-uri...
Pe R Maramureș la fel sunt 2 vag Alstom 20-76 !!
ravers75

Pe R Valahia sunt vagoane seria 20-54, acum cateva zile am vazut;
pe R 664 nu mai circula vagoane alstom 20-76; acuma sunt introduse pe rapidele pe relatia Bucuresti Nord - Craiova R797, R795
paall

Despre cele 5 vag 20-76 ( si 22-96 ocazionale ) care circulau pe R 661 "Dimitrie Cantemir" Buc.Nord-Iasi se intorceau cu R 664 "Dimitrie Cantemir" Iasi-Buc.Nord, aceste 20-76 circulau numai pe Dimitrie Cantemir.

R 663 si R 662 "Trei Ierarhi" Buc.Nord-Iasi-Buc.Nord Compunerea lui este numai din 22-96 si 30-76 ( vag de clasa )

Pe Rapidul Maramures au fost vag 20-54/55 apoi s-a trecut la 20-76 iar de vreo cateva luni bune sunt vag 21-86.

Cele 3 rapide de Ramicu.Valcea sunt din automotoare Desiro.

Pe trenurile Rapide Buc.Nord-Brasov si retur sunt etajate "pascanizate" din mai multe cauze, enumerez doar una din ele aceea ca durata drumului este de maxim 3 ore. In plus la vag etajate din ce am vazut eu la mai toate trenurile biletele se elibereaza intai pentru locurile de parter si abia apoi dupa ce se ocupa parterul se elibereaza si la etaj. In vara R 831 , 832 in zilele Lu, Ma, Mi, J nu este eglomerat ba din contra doar jumatate din locuri.

R "Drobeta" era pana sa se schimbe emrsul trenurilor din vag 21-86 , Jiul si Oltenia care defapt este acelasi tren care in week-end face 2 ture dus-intors/zi, ele compuse din vag 20-54/55 si unicul vag 20-58 001 , care cu greu mai poate fi observat de la exterior din cauza culorii la fel ca a celor 20-54/55.

A 1641 , 1642 Cu toate grupele pentru Zalau, Baia.Mare, Bistrita si Targu.,Mures vag de clasa a 2-a sunt vag 20-54/55 iar cele de clasa 1 19-55, 19-50, 19-57 sau 19-47. La vag de clasa a 2-a o sa mai vedeti din cand in cand si cate un ratacit de 20-57.

A 1741 , 1742 circula cu doar jumatate de locuri, ceea ce ma face sa cred ca in curand si el va imbraca hanie rosii ( 20-54/55 ).
Dr2005

Īn 2006, Drobeta era cu DWA-uri (21-80), apoi a fost cu 21-86, pentru ca spre mijlocul lui 2007 să ajungă la 20-54/55. Din septembrie 2007 s-a trecut la etajate paşcanizate... o btaie de joc să mergi 6 ore cu aşa ceva.
dan tm

Am observat in noul mers ca la plecarea din Bucuresti Nord, 3 trenuri circula combinate.Nu le stiu numerele nu le retin niciodata insa le stiu numele.
Nu stiu insa cit de corect este sa fie considerate 3 trenuri in mersul trenului cu mentiunea ca circula combinate(cum e si Maramures cu Ister) in timp ce pentru alte trenuri se mentioneaza ,,are vagoane pentru/de la...)
Avram Iancu circula impreuna cu Petru Maior si Aurel Vlaicu.As vrea sa stiu cam cit de lung este la plecarea din Bucuresti Nord si daca grupele de vagoane au partida separata pentru fiecare destinatie in parte, sau partidele de tren preiau/predau vagoanele in statiile de atasare /detasare?

Aceeasi intrebare o am si pentru acceleratul 1641 care desi are vagoane pentru 4 destinatii nu i se considera fiecare grupa ca tren separat ca in cazul precedent.
cristi CFR

Trenurile care circula combinate sunt trenuri formate cu locomotiva la roata sau intercalata.

Iti dau 2 exemple de trenuri care ciculau in trecut combinate :

P 3104 pe relatia Oradea-Ciumeghiu circula combinat cu P 3114 Ordea-Arad

Compunere :

LDH+DA+3VAG+5VAG

P 3113 Timisoara Nord - Oradea cu P 3125 Arad - Brad pana la Sintana

Compunere :

LDH+5VAG+DA+5VAG
dan tm

Stiu ce inseamna tren combinat, inca din 1988-1989 cind navetam cu trenuri combinate.
Si la Ciumeghiu sosea cu LDH -ul Aradului la urma, am prins odata manevra pe acolo.

Eu am intrebat complet altceva, despre grupele de vagoane.
Observa ca am dat exemplu Isterul cu Maramuresul care nu au locomotive intercalate.
Iti imaginezi cumva ca acceleratul Bucuresti -Baia mare are atitea locomotive intercalate?????
lasa vagoane la Deda, Saratel, Jibou.

Sa fiu mai explicit:
sint putin nedumerit de ce atitea trenuri au mentiunea la subsolul paginii are vag pt **** Botosani, Suceava, Sibiu, Resita Sud, fara ca aceste vagoane sa aiba trecut in mers in paralel nr. trenului pe care il formeaza dupa decuplare.
Nu am intilnit acest caz decit la astea.
sulzerul1175

Sau exista si acum la noi:

P4344 vine impreuna cu P4336.

P4344 Valea lui Mihai - Oradea iar P4336 Satu Mare - Oradea.
dan tm

pisti91 wrote:
Sau exista si acum la noi:

P4344 vine impreuna cu P4336.

P4344 Valea lui Mihai - Oradea iar P4336 Satu Mare - Oradea.


Dar sint date in paralel in mersul trenurilor?ca cele despre care intrebam eu?
sulzerul1175

Nu

Ciudat. Oare de ce au notat paralel trenurile mentionate de tine?

Pe infofer nici nu exista tren P4344. La fel nici P4341, dar 4340 da (sosire la Oradea la 7:06).
cristi CFR

Quote:
Si la Ciumeghiu sosea cu LDH -ul Aradului la urma, am prins odata manevra pe acolo.


Nu am prins niciodata cu LDH la urma , intodeauna a circula in formula aceasta http://cfr.stfp.net/Pic/83/_C83-0400-8DA:1.jpg

Doar o data am vazut cu LDH la urma pe 14 Octombie 2006 cand a dus la Holod garnitura inchiriata de Via Terra Spedition atunci a mers cu locomotiva CFR la roata pana la Holod

http://cfr.stfp.net/Pic/60/_C60-1403-9DA:1.jpg
http://cfr.stfp.net/Pic/80/_C80-0055-6DA:1.jpg

Poze Attila Zsiros

Cel mai ciudat tren cu care a mers vreodata

DA+DA-INDA+3VAG+5VAG+WIT+LDH

Cat despre cealata intrebare :
Este considerat un tren diferit cu un numar diferit de la statia de plecare pana la statia de destinatie dar circula impreuna cu un alt tren pe o anumita distanta , economie de trase si in ideea ca daca trenul cu care circula combinat se anuleaza din diverse motive el sa poata circula nomal pe trasa lui.
Ex : se anuleaza Isteru ca e greva MAV , Maramuresul ramane in circulatie.

Grupa este un numar redus de vagoane atasat la un tren care dintr-o anumita statie formeaza un tren care circula pe o distanta mai scurta pentru a nu fi obligati calatorii sa schimbe trenul.
mureseanu_976

R 643/42 Targu Mures - Deda (Budapesta) :

DA INDA + AcBc + B (vagoane ale H-START)
sulzerul1175

R367 Debrecen - Oradea: INDA + AB  

Dr2005

Trenurile ca apar ca ,,combinate" din Bucureşti Nord nu pleacă cu locomotive intercalate, legate la coadă etc. Grupele de vagoane sunt preluate de locomotive īn staţiile unde se sepră. Īn general, fiecare grupă are naşii ei.
paall

dan tm wrote:
Am observat in noul mers ca la plecarea din Bucuresti Nord, 3 trenuri circula combinate.Nu le stiu numerele nu le retin niciodata insa le stiu numele.
Nu stiu insa cit de corect este sa fie considerate 3 trenuri in mersul trenului cu mentiunea ca circula combinate(cum e si Maramures cu Ister) in timp ce pentru alte trenuri se mentioneaza ,,are vagoane pentru/de la...)
Avram Iancu circula impreuna cu Petru Maior si Aurel Vlaicu.As vrea sa stiu cam cit de lung este la plecarea din Bucuresti Nord si daca grupele de vagoane au partida separata pentru fiecare destinatie in parte, sau partidele de tren preiau/predau vagoanele in statiile de atasare /detasare?

Aceeasi intrebare o am si pentru acceleratul 1641 care desi are vagoane pentru 4 destinatii nu i se considera fiecare grupa ca tren separat ca in cazul precedent.


Cele 3 intercitiury care pleaca la 13:00 din Nord are 13-14 vagoane :

L ( 2 ) 2 2 1 R X + 1 2  + 8 1 2 + 8 1 2  

vag din paranteza este un 20-76 care circula acum in perioada vacantei de iarna restul vag de clasa a doua sunt vag 21-76.

grupa De Oradia primele 5 vag plus cel in paranteza apoi 2 vag care raman la Cluj.napoca , inca 3 vag care le detaseaza la Teius si pleaca la Arad si ultimile 3 vag care se detaseaza la Brasov si merg la Tg.Mures.

Fiecare grupa are cate un nas.

Despre Acc 1641 are 15 vag astfel :

L 2 1 2 + 1 2 C D + 2 1 2 2 C + 1 2 C , prima grupa este Tg.Mures , apoi grupa de Bistrita , apoi Grupa de Baia.Mare si apoi Grupa de Zalau. La Brasov se schimba locomotiva si sensul de mers al trenului astfel ca primele vag de Tg.Mures vor fi ultimile si tot asa... Deci la Deda se decupleaza cele 3 vag de Tg.mures , 1641 pleaca mai departe , vag de Tg.Mures primesc GM/DA si pleaca la Tg.Mures, mai departe 1641 ajunge la Saratel si ultimile vag sunt vag de Bistrita pe care le decupleaza si pleaca mai departe unde la Dej Calatori schimba locomotiva din electrica in DA/GM , La Jibou primele vag sunt cele de Zalau dar primele pleaca cele de Baia.Mare.

Nasii stau cate 2 cand nu fac controlul sau cand nu au ce control sa faca, cel de la grupa de Tg.Mures sta cu cel De Bistrita si cel de Zalau trece porin cuseta ajunge la cel de Baia.Mare si sta impreuna.

( Vineri 18.12.2008 , am plecat la Brasov cu P 3011 pana la Campina si de la Campina cu 1641 cu bilet la vag 5, in compartiment erau 2 batrani sot si sotie , caldura mare, m-am dezbracat pana la maneca scurta-tricou , nasul a trecut pe hol intre Predeal si Brasov dar nu a intrat in compartiment ) biletul a ramas la fel ca atunci cand mi l-a eliberat calculatorul.


Cat despre Ister si Maramures cand Isterul ajunge intarziat ( 80 - 200 minute ) cam odata la 3 luni asa ...Maramures nu il mai asteapta pe Ister si pleaca singur pana la Bucuresti. Isterul vine si el intarziat , astfel se pierde o locomotiva pe traseu, ea intorcandu-se inapoi de la Buucuresti atasata la un alt tren, impreuna cu loc care trage acel tren. La fel se intampla si in cazul celor 2 accelerate 1636 Sibiu-Brasov-Buc.Nord si 1632 Oradea-Brasov-Buc.Nord cand din cauza intarzierilor mari ale lui 1632 , Acc de Constanta pleaca singur de la Brasov spre Bucuresti si 1632 vine cu locomotiva pana la bucuresti...deci se pierde iar alta locomotiva.

si ca tot am adus in discutie aveti idee , sau ati vazut de la ce vag in sus se pune locomotiva de ajutor pe Brasov-Predeal ?? am vazut pe youtube A 1746 cu 10 vag si doar o locomotiva, Dacia l-am vazut personal cu 9 vag tot cu o locomotiva.

In incheiere vrea sa spun ca cele 3 ic sunt trecute separat ca sa vada toti romanii ca sunt multe trenuri sau sa vada mai bine de unde vine/merge ori sa faca reclama la numele lor. Era intr-un ziar mai acum cateva lunii ca Cfr vrea sa puna nume la toate trenurile
dan tm

Quote:
Este considerat un tren diferit cu un numar diferit de la statia de plecare pana la statia de destinatie dar circula impreuna cu un alt tren pe o anumita distanta , economie de trase si in ideea ca daca trenul cu care circula combinat se anuleaza din diverse motive el sa poata circula nomal pe trasa lui.
Ex : se anuleaza Isteru ca e greva MAV , Maramuresul ramane in circulatie.


Hm, interesanta explicatia prin prisma traselor, oricum trasa ramine una din Teius unde Isterul se combina cu Maramuresul. Se aplica sistemul asta si in cazul altor trenuri daca intirzie legaturile?
Adica motorul Tirgu Mures - Vintu de Jos ar veni separat la Timisoara in cazul unei intirzieri a motorului de Sibiu sau invers?Si mai sint cazuri de Desiro care se cupleaza.

Nu intreb de grupele de vagoane, acestea sint asteptate.

Cred insa ca greva MAV nu afecteaza Isterul pe teritoriul Romaniei, poate circula pina la Curtici.

Quote:
In incheiere vrea sa spun ca cele 3 ic sunt trecute separat ca sa vada toti romanii ca sunt multe trenuri  sau sa vada mai bine de unde vine/merge ori sa faca reclama la numele lor. Era intr-un ziar mai acum cateva lunii ca Cfr vrea sa puna nume la toate trenurile


Asta e o explicatie mai buna.
cristi CFR

Motorul Tirgu Mures - Vintu de Jos in mers este considerat ca si grupa.

Cred ca cel mai bine ne-am putea lamuri consultand un livret oficial (cel pentru mecanici).

Quote:
Era intr-un ziar mai acum cateva lunii ca Cfr vrea sa puna nume la toate trenurile


Da si asta e posibil.
dan tm

cristi CFR wrote:
Motorul Tirgu Mures - Vintu de Jos in mers este considerat ca si grupa.

Cred ca cel mai bine ne-am putea lamuri consultand un livret oficial (cel pentru mecanici).

Quote:
Era intr-un ziar mai acum cateva lunii ca Cfr vrea sa puna nume la toate trenurile


Da si asta e posibil.


Despre principiul grupelor de vagoane si de trenuri combinate am inteles, ciudat mi se pare principiul acesta al trenurilor combinate care de fapt sint tot grupe dar au nr separat si sint trecute in paralel in mers, insa nu am identificat altele in afara de cele 3+2.
Sau mai sint?

In ceea ce priveste circulatia Maramuresului si Isterului cind sint intirziate rezulta ca se platesc doua trase.
Mergind pe aceeasi logica pot deduce ca daca cele 3 IC ar intirzia la intilnire ar fi posibil ca toate sa ajunga separat la Bucuresti, deorece nefiind grupe nu trebuie sa se astepte
mureseanu_976

dan tm wrote:
In ceea ce priveste circulatia Maramuresului si Isterului cind sint intirziate rezulta ca se platesc doua trase.
Mergind pe aceeasi logica pot deduce ca daca cele 3 IC ar intirzia la intilnire ar fi posibil ca toate sa ajunga separat la Bucuresti, deorece nefiind grupe nu trebuie sa se astepte


Era un caz in care IC 540 Targu Mures-Bucuresti Nord nu a mai ajuns la timp la Brasov (pentru a fi atasat trenului IC 532) si a ajuns cu aproape doua ore intarziere la coada Pannoniei...

Compunerea trenului A 1844 Targu Mures-Deda (Bucuresti Nord):

GM + DA INDA + 20-55 + 19-50/57 + 20-55 + 3 x 21-47 (cele 3 vagoane 21-47 reprezinta un personal care circula acum combinat cu acceleratul).De mentionat ca acceleratul (si NU personalul ) apare trecut in toate statiile si haltele de pe Targu Mures-Deda
paall

dan tm wrote:

In ceea ce priveste circulatia Maramuresului si Isterului cind sint intirziate rezulta ca se platesc doua trase.
Mergind pe aceeasi logica pot deduce ca daca cele 3 IC ar intirzia la intilnire ar fi posibil ca toate sa ajunga separat la Bucuresti, deorece nefiind grupe nu trebuie sa se astepte


Orice e posibil la Cfr, insa pana acum nu am vzut sa vina Ic 532 fara grupele de Arad sau Tg.mures. De exemplu daca grupa de Tg.Mures ar veni intarziata se poate atasa la Panonia 375 de la Brasov la Bucuresti asta numai si numai daca intarzierea este aproape sau dupa cu 20 - 30 min de trenul Panonia.
paall

Azi dimineata la ora 06:30 la statia Brasov  "ISTER" avea 110 minute intarziere, cand am ajuns la Pl.Vest la 10:05 "ISTER" mai avea doar 150 min intarziere si Maramures separat 45 min, care ulterior au devenit 60 min. Maramures a avut 10 vag cu 2 in plus ( un 20-55 si un dormitor )



acum sa vedem compunerea lui A 1752 Suceava ( Iasi ) - Adjud - Siculeni - Brasov - Sibiu, pe sectorul Ghimes-Brasov ieri 03.01.2009

40-0589 = Suceva - Brasov / 65-0957 = Brasov - Sibiu

vag nr 1 - vag cls 2 seria 20-57 261 st.dom Brasov ( 05.12.2006 )

vag nr 2 - vag cls 1 seria 19-57 049 st.dom Brasov ( 14.11.2007 )

vag nr 3 - vag cls 2 seria 20-57 676 st.dom Brasov ( 30.05.2007 )

vag nr 4 - vag cls 2 seria 20-57 946 st.dom Suceava ( 31.07.2008 )

vag nr 5 - vag cls 1 seria 19-57 016 st.dom Suceava ( 12.11.2008 )

vag nr 6 - vag cls 2 seria 20-57 952 st.dom Suceava ( 14.12.2008 )


vag 1,2,3 Iasi-Tecuci-Adjud-Brasov-Sibiu

vag 4,5,6 Suceava - Adjud - Brasov - Sibiu

Trenul a fost supra-plin se statea ghemuit pe culoar si la clasa 1, nasul a trecut doar de 2 ori si doar in primele 2 vagoane pe tot sectorul Ghimes-Brasov lasandu-se balta la fiecare incercare de trecere. La grupa de Suceava nici nu se putea trece pe culoar.



A 1751 Sibiu - Brasov - Adjud - Suceava ( Adjud-Tecuci-Iasi )

Brasov-Adjud-Suceava = 40-0480

vag nr 1 - vag cls 2 seria 20-57 224 st.dom Sibiu ( 05.07.2009 )

vag nr 2 - vag cls 1 seria 19-57 116 st.dom Brasov ( 28.11.2007 )

vag nr 3 - vag cls 2 seria 20-57 231 st.dom Sibiu ( 28.09.2007 )

vag nr 4 - vag cls 2 seria 20-47 680 st.dom Suceava ( 20.12.2007 )

vag nr 5 - vag cls 1 seria 19-57 293 st.dom Suceava ( 19.12.2008 )

vag nr 6 - vag cls 2 seria 20-47 594 st.dom Suceava ( 29.11.2008 )


vag 1,2,3 Sibiu-Brasov-Adjud-Tecuci-Iasi

vag 4,5,6 Sibiu-Brasov-Adjud-Suceava



A 1978 Iasi-Bacau-Adjud-Siculeni-Brasov tras de 40-0014 vazut trecand prin statia Bicsadu.Oltului format din 3 vag : vag 4 = 20-54 , vag 5 = 19-57 , vag 6 = 20-54, foarte aglomerat acest tren.


A 1974 + A 1977 ( Tirgu.Mures-Siculeni-Adjud-Tecuci-Galati cu ramura de la Brasov ptr Siculeni-Adjud-Bacau-Iasi ) vazut ieri trecand prin statia Lunca de Mijloc , unde a facut cruce cu A 1752.

Locomotiva
vag 1 - vag cls 2 20-54 Targu.Mures-Galati
vag 2 - vag cls 1 19-57 Targu.Mures-Galati
vag 3 - vag cls 2 20-54 Targu.Mures-Galati
vag 4 - vag cls 2 20-54 Brasov-Iasi
vag 5 - vag cls 1 19-57 Brasov-Iasi
vag 6 - vag cls 2 20-54 Brasov-Iasi



De cand cu prelungirea dupa noul mers a Acc Suceava ( Iasi ) - Brasov pana la Sibiu Acc Constanta-Brasov-Sibiu pe sectroul Brasov-Sibiu aseara a plecatcu maxim 70 calatori.


Si tot ieri A 1638 Cluj - Brasov era compus din vag clasice 20-50 , 19-57 , 20-57 in loc de 20-49 Celalat tren A 1633 avea vag 20-49.

P 3001 ieri a avut 9 vag dar vreau sa va spun ca, cosmarul credeam ca s-a terminat la Pl.Vest numai ca de la Floresti peste 50 de tineri s-au inghesuit in sufocatul 3001 , la Campina peste 150 si-au gasit si ei intr-un tarziu un locusor si marea surpriza a fost la Busteni cand s-au mai urcat peste 100 desi la Sinaia nu coborase mai mult de 50 de insi. Azuga si Predealul au golit trenul pana la 20% calatori pe locuri. Nu am vazut fata de control pana la Tunelu.Mare Efectiv s-a stat ca sacii de cartofi.

A 1745 cine a vazut cum se circula la o ora de varf in majoritatea oraselor tari putea sa vada si ieri pe cele 16 vagoane supra-pline. Io ma mir cum au zis si niste tineri ieri in tren : " cum de nu se rupe trenul cu atatia oameni, masina se facea praf imediat "

Suplimentarul de Urgenta A 13362 Brasov ( 16:40 ) - Buc.Nord este compus din 8 vag o amestecatura de 20-54, 20-55 si 20-57 in total 8 vag cu tot cu cel de clasa 1.

R 374 Buc-Munchen astazi a avut 16 vagoane pe Bucuresti-Brasov ( cele 8 vag care trec granita si cele 8 vag care formeaza A 13362 )
Dr2005

13362 a avut ieri (Sā) şi 2 vagoane 20-49.
paall

probabil ca au fost cele lipsa de pe A 1637 care au fost inlocuite cu 20-57 si 20-50.

eu nu am observat vag 20-49 din cauza culorii care seamana leit cu vag 20-54.
paall

Dr2005 wrote:
13362 a avut ieri (Sā) şi 2 vagoane 20-49.



inseamna ca a aparut si vagonul 20-49 004   daca au fost doua. 001 si 002 venise dimineata cu A 1638 de la Cluj.Napoca, si probabil ca seara au plecat inapoi cu A 1637.


OFF-TOPIC:
2 vagone 20-49 pe luna...e ceva 300 de vagoane = 150 de luni =>>> ca cei de la Brasov au serviciul asigurat cel putin 10 ani.  
Dr2005

Chiar 004 era unul dintre cele 2 vagoane 20-49 sosite in Acc suplimentar.

002 exista cel puţin de la 1 Decembrie (atunci l-am văzut prima dată īn Acc Braşov-Suceava).
tiberio

Din ce e format IC 581 Bucuresti Nord - Constanta? Am vazut pe site ca circula.
ravers75

Din vagoane seria 10-91 si 21-76
paall

stie cineva pe ce tren circula unicatele 21-70 cu 19-70 ???

am vazut in seara asta in Grivita in jurul orei 20:00 din Ister o grupa de 5-6 vag 21-70 si 19-70 din cauza vitezei si a inutericului nu am vazut ce scrie pe placutele vagoanelor.

A 1691 Buc.Nord-CrAiova-Timisoara

vag 1 - vag cuseta 44-31
vag 2 - vag cls 2 seria 20-54/55
vag 3 - vag cls 2 seria 20-54/55
vag 4 - vag cls 2 seria 20-54/55
vag 5 - vag cls 1 seria 19-55
vag 6 - vag cls 2 seria 20-54/55
vag 7 - vag cls 2 seria 20-54/55
dan tm

Personalele se pun aici?
personalul Timisoara Nord-Drobeta Turnu Severin mai nou e format din TE
mureseanu_976

paall wrote:
stie cineva pe ce tren circula unicatele 21-70 cu 19-70 ???


Ultima data circulau pe trenurile R de Constanta,dar le-au retras din motive necunoscute si au introdus in locul lor DWA-uri originale.N-ar fi problema daca 19/21-70-urile sa intre in compunerea trenului IC 374/375 Pannonia (doar respecta RIC),mai ales ca saloanele AVA200 de clasa a 2-a NU sunt autorizate pentru trafic international (decat prin conventie cu H-START)
paall

dan tm wrote:
Personalele se pun aici?
personalul Timisoara Nord-Drobeta Turnu Severin mai nou e format din TE


e cumva o premiera acest tren cu garniutra TE ?? Te-urile de la Timisoara mergeau doar pe rute scurte ?

vedele-as pe P 3001.
dan tm

Quote:
e cumva o premiera acest tren cu garniutra TE ?? Te-urile de la Timisoara mergeau doar pe rute scurte ?

vedele-as pe P 3001.


Depinde de perioada de care vorbim.
Demult personalele Arad-Orsova, si cele spre Cenad, Jimbolia, Radna, Nerau erau formate din TE.
apoi traficul s-a restrins, anii au trecut si nu mai au fost TE decit pe Radna si Jimbolia.La un moment dat chiar au si taiat citeva in spatele reviziei.

Acum in ultimul timp parca au aparut mai multe cupluri pe aici, intr-o zi unu era pentru Nerau, m-am mirat.
Cert este ca TE circula pe Jimbolia si parca Cenad.Zilele astea am vazut ca si Severinul e format din TE si inca un cuplu era in revizie.
Nu am verificat concret dar par a fi 4 cupluri pe aici.
O vreme pe Radna erau Desiro insa cred ca acum unele sint tot cupluri.
cristi CFR

Am prins si eu de cateva ori intr-o perioada rama TE pe Arad-Timisoara.
ravers75

Stie cineva din ce vagoane este compus rapidul 695 Valahia?
Dr2005

Era din 22-96 si 30-76 anul trecut cānd am mers eu cu el (foarte incomode la drum lung). Acum mi se pare ca e format din 21-86 si 10-70. Vagoanele de dormit sunt 71-31.
paall

Pe la mijlocul lui decembrie 2008 avea cate 2 vag seria 21-86 ptr fiecare grupa :

Grupa de Timisoara : 21-86 , 19/30-76 , 21-86 + vag de cuseta si dormit

Grupa de Resita  : 21-86 , 19/30-76 , 21-86 + 1 vag de dormit


Zilele trecute arata cam asa :

Grupa de Timisoara : 1 vag 19-76 , 1 vag 22-96 + vag de cuseta si dormit

Grupa de Resita : 1 vag 19-76 , 1 vag 22-96 + 1 vag de dormit.



Citisem pe undeva pe forum ca pe Rapidul "BUCURESTI" Bucuresti-Timisoara-Beograd sunt vag 20-50. de ce nu baga la grupa de Timisoara vag mai moderne ca doar are de unde...si are prea multe...
dan tm

Quote:
Citisem pe undeva pe forum ca pe Rapidul "BUCURESTI" Bucuresti-Timisoara-Beograd sunt vag 20-50. de ce nu baga la grupa de Timisoara vag mai moderne ca doar are de unde...si are prea multe...


Pentru ca in Sirbia e un fel de tren local, iar intre Timisoara si Virset e folosit doar de contrabandisti.
Motivul pentru care mai circula, cred, ca e unul doar asa pur politic de a fi o legatura intre capitale.
http://video.tion.ro/video/38491/...de-contrabanda-in-podul-vagonului
paall

da dar macar pentru calatori romani care merg intre Timisoara si Bucuresti cele 3 vag 20-50 si 19-50 puteau sa bage ceva mai frumos. un 21-80 , 21-86 , 22-96 sau 20-76.
Dr2005

Pe trenul ăla pot merge doar 19/20/39-50, 21-80 şi AVA200... doar ele sunt compatibile şi cu sistemul de alimentare al sārbilor.
Mai la īndemānă ar fi transformarea trenului īn Accelerat... dar cum orice tren cu clienţi trebuie adus la un rang cāt mai mare, ca să se plăească cāt mai mult pe un bilet... nu m-ar mira să īl facă IC.
ravers75

Vagoanele seria 21-70 si 19-70 sunt introduse pe R 792 Drobeta Turnu Severin - Bucuresti Nord, zilele trecute le-am vazut.
paall

Azi 20.01.2009

A 1532 Ploiesti.Sud - Ploiesti.Vest - Bucuresti.Nord

LE
vag 1 26-16
vag 2 36-16
vag 3 26-16
vag 4 26-16

* Pana acum avea doar 3 vag. Acum are 4 si azi dimineata erau toate locurile ocupate la plecarea din Pl.Vest chiar daca cativa mai grabiti au plecat cu intarziatul 1742 care le-a intarziat pe 1532 si 5032. Foarte multi navetsiti de la Ploiesti la Bucuresti.


IC 581 "Mamaia" Buc.nord-Constanta

vag 1 - 21-76
vag 2 - 21-76
vag 3 - 21-76
vag 4 - 21-76
vag X - Bord-Restaurant
vag 5 - 10-91



R 681 "Marea.Neagra" Bucuresti.Nord - Cosntanta - Mangalia

vag 1 - 21-80
vag 2 - 21-80
vag 3 - 21-80
vag 4 - 21-80
vag 5 - 19-70
micutul_tgv

wow!
de cand vagoanele 21-80 circula pe R 681 Marea Neagra ?
Putin ciudat, a fost parca primul tren pe care s-au testat vag AVA seriile 21-86 si acum au ajuns cu Dwa-uri vechi... app stii cam in ce perioada au ultima revizie ? Cum se prezinta ? Este totusi tren Rapid... au cumva ventilatie sau aer conditionat ?  parca nu ?!?!
paall

micutul_tgv wrote:
si acum au ajuns cu Dwa-uri vechi... app stii cam in ce perioada au ultima revizie ? Cum se prezinta !


21-80 006 = 27.09.2008

21-80 059 = 07.02.2008

21-80 043 = 07.10.2007 - 07.06.2009

21-80 039 = 10.05.2008
ravers75

Stie cineva din ce vagoane este compus Rapidul 346 Dacia, Bucuresti Nord - Viena?
Prisecaru Florin

ravers75 wrote:
Stie cineva din ce vagoane este compus Rapidul 346 Dacia, Bucuresti Nord - Viena?


R347 - "Dacia" - Viena - Curtici - Bucuresti Nord / R346 - ''Dacia" - Bucuresti Nord - Curtici - Viena

Vag 1bis - clasa 1 - 10-90 - de la Curtici
Vag 1 - clasa 2 - 21-86
Vag 2 - clasa 1 - 19-54
Vag 719 - cuseta - 40-70 - de la Viena (suplimentar)
Vag 819 - vag dormit - 71-70 (suplimentar)
Vag 419 - vag dormit - 71-70
Vag 417 - cuseta - vagon 59-70 OBB
Vag 418 - vag dormit - 72-71 OBB
Vag 422 - clasa 2 - 21-90
Vag 423 - clasa 2 - 21-90
Vag 424 - clasa 2 - 21-90
Vag 924 - clasa 2 - 21-91 OBB (suplimentar)
Vag 824 - clasa 2 - 21-90 OBB (suplimentar)
paall

R 346 si R 347 cand nu este cerere si nu se suplimenteaza !!


vag 1 - 21-86
vag 2 - 19-54
vag Cuseta RO
vag Dormit RO
vag Cuseta OBB
vag Dormit OBB
vag Bord-Restaurant
vag 422 - vag 21-90
vag 423 - vag 21-90
vag 424 - vag 21-90

De obicei se suplimenteaza cu 1 vag cuseta sau Dormit RO sau un vag de cls 2 seria 21-91 OBB. In perioada sarbatorilor de iarna a fost splimentat pe 3.01.2009 trenul avea si 14 vagoane.
paall

S-ar parea ca, criza afecteaza si nr de calatori care foloses sistemul feroviar.

R 741 , R 742 "Maramures" care circula pe relatia Bucuresti-Teius-Bucuresti combinat cu Ister de mai bine de 1 saptamana are cu 2 vag mai putin :

formula veche : 4 x DO , 2 x CU , 2 x 21-86.

formula noua : 3 X DO , 1 x CU , 2 X 21-86

R 827 , R 826 Buc.Nord-Brasov-Sibiu si retur are mai putine vagoane :

Formula veche si cea noua :

vag 1 - 26-16 Buc-Bv-Sb
vag 2 - 26-16 Buc-Bv-Sb
vag 3 - 36-16 Buc-Bv-Sb
vag 4 - 26-16 Buc-Bv-Sb
vag 5 - 26-16 Buc-Bv-Sb ( vag nou nr 20 Buc-Bv )
vag 21 - 26-16 Buc-Bv
vag 22 - 36-16 Buc-Bv
vag 23 - 26-16 Buc-Bv  

vag 5 devine vagonul nr 20 si circula impreuna cu 21 , 22 si 23 pe relatia Buc-Brasov si retur. De astfel grupa de Brasov nu mai circula tot week-end-ul doar vinerea si ( cred sambata ) spre Brasov si Sambata si ( cred  Duminica ) ianpoi spre Bucuresti. Inainte circula Vi, Sa si Du spre Brasov si Sa, Du si Lu spre Bucuresti.
paall

paall wrote:
da dar macar pentru calatori romani care merg intre Timisoara si Bucuresti cele 3 vag 20-50 si 19-50 puteau sa bage ceva mai frumos. un 21-80 , 21-86 , 22-96 sau 20-76.


Dr2005 wrote:
Pe trenul ăla pot merge doar 19/20/39-50, 21-80 şi AVA200... doar ele sunt compatibile şi cu sistemul de alimentare al sārbilor.
.


Cred ca cineva de sus din Cfr citeste acest forum. Cam multe vise s-au transformat in adevaruri. Rapidul de Belgrad are vag 20-55 si 19-55 la grupa de Timisoara.

Intre timp vagoanele 20-49 au fost introduse si pe Acc 1741 ( 1742 ) Buc.Nord-Brasov-Cluj-Oradea-Satu.Mare si retur astfel:

Din 2 in 2 zile ajunge dimineata ( 06:53 ) A 1742 la Bucuresti cu vag 20-57 si pleaca inapoi ca A 1741 seara ( 18:30 )
Grupa cealalta care ajunge si ea tot din 2 in 2 zile la Bucuresti are vag : Grupa de Cluj 4 vag 20-49 si 1 vag 19-56, iar la Grupa de Satu.Mare 2 vag 20-49, 1 vag cls 1 si inca 2 vag 20-47/57/59.

Saptamana care vine vag 20-49 vin cu A 1742 ( 06:53 ) in zilele de Luni , Miercuri , Vineri si Duminica si pleaca in aceleiasi zile ca A 1741 ( 18:30 )

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Caile Ferate din Romania Page 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Page 1 of 9
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR