Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Caile Ferate in general
stakee

Discutii despre Regiotrans

Cateva zile am trimis un e-mail la Regiotrans sa ma informez asupra unui lucru la care am primit si raspuns

Emailul meu:

Am observat ca recent ati inceput sa trimiteti pe ruta Constanta-Brasov
via Buc Nord noile vagoane rama ZRB push-pull cu locomotive BB 25500, si
am ramas impresionat de materialul rulant detinut de firma dumneavoastra,
ce as vrea sa va intreb este daca in localitatea Constanta daca exista sau
aveti planuri sa infiintati o agentie de voiaj sau cel putin de informatii
deoarece pe internet nu ma satisfac informatiile necesare cat despre sa ma
duc la ghiseul de informatii din gara Constanta nu vor sa zica absolut
nimic doar cand anunta trenul accelerat 14032/14031 cand soseste si cand
pleaca

Raspunsul lor:

Buna ziua!
Nu putem infiinta o Agentie de vj.sau birou de informatii in
Constanta,deoarece nu este rentabil,avem 2 luni de circulatie cand trenul
este mai utilizat si restul merge foarte slab,sa nu mai vb. de pretul de
inchiriere a unei locatii.
Va rugam orice informatie doriti scrieti-ne pe Net si noi va spunem tot ce
doriti,iar celor de la CFR li s-a interzis sa dea informatii legat de
trenurile noastre.
Ermina Cojocaru-Regiotrans

Concluzia este ca se subintelege ca sunt in pierdere datorita proaste publicitari datorita CFR-ului in sensul ca putini oameni au acces la informatii asupra lor, ma refer la cei ce detin un calculator si internet si desigur oameni care cucnosc bine treaba cum functioneaza trenurile de calatori din Romania, sa fim acum seriosi multi oameni confunda destul de des trenurile respective, de exemplu in perioada de extra sezon personalul de Constanta-Mangalia era un Malaxa 78 in loc de un sulzer/ldh cu 2-3 vagoane si ma intrebau unii oameni daca acea locomotiva(automotorul) este trenul de Mangalia, sau sosesc in Bucuresti Nord odata si ma indreptam spre Sinaia vin niste oameni in compartiment intreaba aici e locul cutare si avea pe bilet si locul meu dupa se uita pe destinatii tatal meu si observa ca a gresit trenul in care a urcat(nu mai tin minte da parca avea bilet pentru Iasi, insa asta a fost acum vreo 10 ani).
micutul_tgv

florin.mihai wrote:
Le petit TGV: Daca tot ai fost cu celebra rama Regiotrans poate ne spui niste impresii!

Cu rama Regiotrans am călătorit pe 8 august de la București Nord la Constanța īn drumul meu spre Mangalia... a fost o călătorie plăcută, deja tradițională avānd īn vedere că anul trecut tot pe 8 august am venit la mare și tot cu Regiotrans  
Dacă anul trecut erau īn compunerea trenului automotoarele X4534 și X4533, (unul din ele cu aer condiționat), anul acesta rama RIB RIO īn sistem push-pull oferă o nouă imagine celui mai lung tren Regiotrans:
Īn primul rānd s-a trecut la transport electric, cu o garnitură foarte fiabilă, ușoră pe șine, și confortabilă, care se īncadrează perfect īn conformitate cu programul lucrărilor de modernizare la Coridorul 4 Paneruropean: accelerare rapidă, frānare rapidă, robustețea garniturii(nu e necesară schimbarea locomotivei), viteză maximă 120 km/h...
Legat de confortul călătorilor imaginile vorbesc de la sine, singura problemă e legată de suspensiile foarte "agitate", dar care nu creeaza probleme īn contextul rutei de circulație :




Respect față de călători: grup sanitar īngrijit, curățenie īn tren, măsuțe īn spatarele scaunelor, o zonă cu canapele īn cerc selectă - stil separeu, loc pentru biciclete, muzică de gust īn tren....

Cel mai interesant lucru a fost că īn localitatea Dragoș Vodă am depășit rapidul București Mangalia, rămas defect și care a sosit īn urma noastră īn Constanța cu o īntīrziere de 160 minute...

Trenul a sosit fără īntārziere īn Constanța, a staționat apx 20 minute la Ciulnița deoarece a sosit mai repede, a oprit de două ori la semnale  plus staționările īn gările Ciulnița, Fetești și Medgidia

PS: Cu alte detalii legate de evoluția lucrărilor pe București - Constanța, voi reveni īntr-un topic la Călătorii și reportaje īn seara asta sau māine !
florin.mihai

Multumim pentru prezentare. Pacat ca publicul calator are inca rezerve sa foloseasca acest tren care, dupa cum se vede, e decent la toate capitolele. Daca doriti sa preveniti scoaterea acestui tren din circulatie, dati sfoara in tara, pe mess de mail si unde se mai poate. Un mic ajutor din partea noastra n-ar strica mai ales ca nu ne costa nimic.

Micul TGV: erai ca singurel in trenul ala s-au mi s-a parut mie?
alex

Re: Discutii despre Regiotrans

Am trimis si eu email,in care i-am intrebat cu ce vor deservi ruta Arad-Timisoara!

Raspunusl Lor:

Buna  ziua,
       In legatura cu e-mail-ul  adresat S.C.REGIOTRANS, in data de
26.10.2009,  va informam ca  trenurile societatii noastre care vor
circula pe distanta Arad-Timisoara vor fi formate din trenuri
push-pull.
           Pentru a ne ajuta să ne īmbunătăţim īn permanenţă calitatea
serviciilor, orice părere sau sugestie pe care ne-o puteţi
īmpărtăşi  este importantă.

                   Cu respect,
                      Mirela Comana
srazvi

Trenurile Regiotrans Arad-Tm si retur:
14102 Arad 04:12:00-Timişoara Nord 05:22:00
14103 Timişoara Nord 05:42:00-Arad 07:12:00
14104 Arad 14:00:00-Timişoara Nord 15:11:00
14105 Timişoara Nord 16:25:00-Arad 17:34:00
dan tm

Am vazut simbata un anunt la casieria Regiotrans din Gara de Nord, ca angajeaza femeie de serviciu din data de 10-12-2009 pentru trenul accelerat Timisoara -Bucuresti.
Inseamna ca pina la urma o sa circule acceleratul ala care e de 2 ani in mersul trenurilor?

Astea de Arad de cind o sa circule?

unde o sa tina electricele?
Dr2005

Din cate stiu, Regiotrans e pe cale sa isi inaugureze un depou la Arad... probabil acolo or sa stea.
dan tm

Vagonul laborator pentru masurarea caii circula din Timisoara Nord la Cenad, via Biled.
Plecare la 07.54 in trasa P 14295.
De fapt remorcarea o face locomotiva regiotrans si motorul va fi un urma laboratorului.
De la Cenad circula la Valcani apoi la Arad. Joi dimineata pleca spre Brad.

Poate e cineva interesat pentru poze.

laboratorul a fost mutat pe tragerea de la revizia de vagoane nu pentru a face loc pe cealalta tragere pentru locomotivele private, ci pentru ca a fost spart si s-au furat cabluri de cupru.
Dr2005

dan tm wrote:
De fapt remorcarea o face locomotiva regiotrans

Care-i aia?
srazvi

Dr2005 wrote:
Din cate stiu, Regiotrans e pe cale sa isi inaugureze un depou la Arad... probabil acolo or sa stea.

Da, s-ar putea sa fi gasit si locatia, e undeva in triaj unde se construieste o hala de tabla, de fapt prelungire la hala din prefabricate unde stateau utilajele CFR pana acum un an, iar de atunci e goala.
Interesant ca e linie neelectrifcata iar ei ziceau ca aduc garnitura aia push-pull. Acum la Regiotrans electrificarea a 200 metrii e ceva posibil, desi la CFR ar fi imposibil, ca de 18 de ani n-au mai facut sportul asta(ultima a fost prin '90 terminarea Ilva-Suceava)
Ar mai putea face manevra cu locomotivele ICIM, doarece de la ICIM linia o ia la dreapta in triaj(asta pentru cei ce vor sa descopere santierul)
cristi CFR

Quote:
desi la CFR ar fi imposibil, ca de 18 de ani n-au mai facut sportul asta(ultima a fost prin '90 terminarea Ilva-Suceava)


Tin sa te contrazic, de nu se stie cati ani se chinuie sa termine Galati-Tecuci.
http://www.phpbbplanet.com/forum/...c.php?t=526&mforum=mirceacool
srazvi

Dar pana peste 200000 de ani cand va fi aia gata, ultima ramane in 1990 cand s-a terminat Suceava-Ilva Mica  
shoppy

Electrificarea este gata, alimentarea electrifcarii (adica substatia de transformare) inca nu e rezolvata .
Deci ca la noi, operatie reusita - pacient decedat.
dan tm

Dr2005 wrote:
dan tm wrote:
De fapt remorcarea o face locomotiva regiotrans

Care-i aia?


Au un LDH in Gataia.
oreste

LDH 80.0373-3 este de fapt la Vasiova , si de cateva zile zace prin Periam, maine merg cu 14165 la Periam o sa vad daca mai e acolo sau nu
oreste

Si acceleratul regiotrans de la noul mers 14013 BUCURESTI NORD 15.10- TIMISOARA NORD 23.53 8h 43 min din care 48 min restrictii de viteza 42 min stationare cu oprire in statiile : Videle15.54; Rosiori Nord16.45; Caracal17.28; Craiova18.16; Filiasi18.40; Strehaia19.00; Balota19.28; (Valea Alba-oprire tehnica 4min19.40);Drobeta Turnu Severin20.02; Orsova20.32; Baile Herculane20.54;(Crusovat- oprire tehnica 4 min21.1; (Armenis- oprire tehnica 4 min21.54); Caransebes22.27; Lugoj23.00; (Belint- oprire tehnica 5min23.15);

14014 TIMISOARA NORD 06.00 - BUCURESTI NORD 14.17 8H 17 min din care 49 min restrictii de viteza si 35 min de stationare cu oprire in statiile: (Jabar -oprire tehnica 5 min06.43); Lugoj06.52; (Jena - oprire tehnica 5 min07.09); Caransebes07.27; Baile Herculane08.44; Orsova09.04; Drobeta Turnu Severin09.34; Balota10.01; Strehaia10.25; Filiasi10.50; Craiova11.20; Caracal11.58; Rosiori Nord12.40; Videle13.30

Orele sunt orele de plecare din statii

Opririle tehnice sunt facultative pentru incrucisari de trenuri , Incrucisarile de trenuri le stabilesc operatorii RC in functie de circulatia in fapt
Dr2005

Cu 30 de minute inainte de IC-ul CFR-ului. Ceea ce e bine... dar doar daca se face putina promovare prin statiile prin care trece.
Cito

DA, dar tot cu 30 minute dupa acceleratul CFR-ului !
srazvi

Frumos, 3 trenuri intr-o ora?  
dan tm

Din ce va fi compus acceleratul Regiotrans?

E un afis in Gara de Nord ca angajeaza femei de serviciu pentru acest tren.

Si daca tot scriu, explicati-mi si mie cum stat treaba cu electrificarea aia de la Arad.

ca doar electrificarea o face ELECTRIFICARE CFR SA.
oreste

sincer nu cunosc care este situatia la Arad stiu ca e hala in constructie dar nu am ajuns pe acolo
srazvi

Asa arata hala:
http://img175.imageshack.us/i/hala.jpg/
cristi CFR

Cam pe unde e localizata ?
srazvi

La iesirea din gara Arad in directia Nadlac cand se vede ICIM-ul, se vine inapoi pe linia ce merge fix pe langa gard si dupa cateva sute de metrii e fosta hala de utilaje care acum a fost prelungita  
bogdyblack

da ai dreptate! hala celor de la regiotrans este in spatele fostei magazii de marfuri a garii! dupa atelierele celor de la linii! se ajunge acolo din gara de pe linia 1 C(Ceala), linia de langa gard! cladirea arata bine si cu putine reparatii este perfecta pentru a repara sau remiza automotoarele celor de la Regiotrans, problema este ca e nevoie de multa munca pentru ca in aceea zona, liniile nici nu se mai vad din pamant si amenajarea unui depou cat de cat presupune si alte chestii in afara de o hala! dar e bine ca au inceput cu dreptul acolo!
oreste

O "surpriza " pe zona Brasov
07.12.09
Trenurile care circula pe relatia:
BRASOV-ARPAS SI RETUR
BRASOV-FAGARAS SI RETUR
BRASOV-VLADENI ARDEAL SI RETUR
SE ANULEAZA pana la noi dispozitii.

sursa: www.regiotrans.ro
Dr2005

Pai la cate secundare au luat acuma (si la ce au de gand cu Zarnestiul) au nevoie de material rulant. Ori... decat sa plateasca TUI si abia sa acopere cheltuielile trenului, mai bine intra pe sectiile alea si merg cu trenurile full.
srazvi

Interesant ca, de cand au hala in Arad, trenurile spre si dinspre Valcani ajung la linia 7(mai putin cel de ora 16) iar calatorii merg din obisnuinta la linia 2 la motorul de Nadlac  
seth

Mare dezamagire astazi dupa ce am vazut mersul trenurilor Regiotrans pe Curtea de Arges-Pitesti-Campulung care este foarte slab din punctul meu de vedere.
Cand s-au introdus noile denumiri, erau acolos si niste standarde care nu sunt luate in seama de nimeni, cum ar fi: trenul de rang inferior sa ajunga cu aprox 15 min in gara inaintea celui de rang superior si sa plece cam cu 15 min dupa (asigurarea legaturilor).
Exemple din zona:
CFR R9026 Pitesti-16:08 -> Golesti-16:21 asteapta in Golesti IR1798 Pitesti-16:15 --> Golesti-16:26
Regiotrans R15816 Campulung-Pitesti ajunge in Golesti la 09:28 exact la 2 minute dupa plecarea IR1794 in directia Bucuresti.
Legaturle din Pitesti sunt practic inexistente.

Acum am inteles ca si autobuzele trebuie sa traiasca din ceva, dar macar asa de fatada puteau sa faca ceva mai bun.

App. Nimeni nu o sa calatoreaca vreodata cu trenul de la C.Arges la Clung, cand drumul cu masina e de 2 ori mai scurt. (exclus pasionati)

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Caile Ferate in general
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR