Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Caile Ferate in general
sulzerul1175

Discutii despre Transferoviar Grup

Am deschis acest topic pentru cei interesati.
Aici voi posta noutatile in legatura cu TFG.
karpaty

Linia 917 a fost inchiriata de TFG , au inceput sa circule de sambata dar mersul trenurilor nu est afisat nicaieri , o bila neagra pt ei .
sulzerul1175

http://transferoviar.ro/transport.php

Uita-te acum  
karpaty

Pe Cordau tot LVT circula ? Era vorba ca se schimba , cand se schimba si cu ce ?
sulzerul1175

Ti-am mutat aici mesajul tau fiindca, unde ai postat tu, este vorba despre VT-uri.

Si, da, tot LVT-ul circula.

Nu cred ca daca intrebi in fiecare saptamana, ei vor schimba motorul, deasemenea cred ca o sa afli de pe forum cand aceasta schimbare a fost facuta.
karpaty

sulzerul1175 wrote:
Ti-am mutat aici mesajul tau fiindca, unde ai postat tu, este vorba despre VT-uri.

Si, da, tot LVT-ul circula.

Nu cred ca daca intrebi in fiecare saptamana, ei vor schimba motorul, deasemenea cred ca o sa afli de pe forum cand aceasta schimbare a fost facuta.


Nu am intrebat in fiecare sapt , ma intereseaza pentru ca de sarbatori ajung in zona si nu vreau sa circul cu acel LVT , dece nu il schimba odata .
tomi_ms

Nu mai da quote integral la mesajul precedent!
Probabil au motive bune ca sa lase LVT-ul pe linia aceea. Numarul calatorilor, de exemplu, ar justifica VT-ul mare? Intreb doar, nu stiu. Dar daca LVT-ul e suficient ca si numar de locuri, atunci inseamna ca nu.
Sau poate ca asteapta sa mai iasa inca un 624 sau 614 de la Remarul, si abia dupa aceea vor face schimbarea. Iti dai seama ca nu pot pune LVT-ul pe alta linie, cum ar fi Oradea-Cluj sau Cluj - Mures, pentru ca nu face fata.

Ce le place pasionatilor sau calatorilor e ultimul criteriu cand vine vorba de compunerea trenului. In primul rand trebuie sa fie potrivit dpdv tehnic si ca numar de locuri, si sa fie si cat de cat rentabil (nu are rost sa plimbi un automotor mare si greu daca nu ai calatori. Gandeste-te cat consuma un motor de 150CP comparat cu doua de cate 450CP).
karpaty

Eu nu am zis sa bage un VT pentru Cordau , ei au anuntat ca vor aduce un x4500 de la nehoiasu pentru Cordau si acolo vor trimite un VT ceea ce trebuia facut demult iar acest LVT se potrivea de minune pentru Subcetate-Hateg , asa zic ca ar fi foarte corect si cel mai bine repartizate , mai ales ca pe Cordau vor sa prelungeasca .
tomi_ms

Inseamna ca am ratat eu un episod
Dar asa am inteles la un moment dat, ca motorul francez era inchiriat pentru Nehoiasu doar pana cand intra mai multe VT-uri in circulatie.
dan tm

Scuze ca ma bag poate cu o intrebare prosteasca:
Au luat si Subcetate - Hateg sau despre ce e vorba pe aici?
Dr2005

Din cāte ştiu, e o singură secţie: Caransebeş - Bouţari - Haţeg - Subcetate, nu se īnchiriază pe bucăţi. La fel este şi cu Ineu - Brad - Deva (de aia nu se bagă Regiotransul la ea, că trebuie să plătească chirie şi pt. ce s-a furat).
dan tm

http://www.viata-libera.ro/artico...raiat_de_pe_sina_de_Barlad_2.html
tomi_ms

Stiti ceva de noul mers pe Cluj-Mures?
Pe site au fost schimbate fisierele cu mersul trenurilor pe toate relatiile, mai putin pe Mures si pe Buzau, unde apare cel vechi.
Sa fi ramas neschimbat?

Ar trebui sa plec in seara asta cu ei spre Cluj si nu stiu la ce ora sa merg in gara
cristi CFR

http://tren.transira.ro/Tabele/2010-2011/Transferoviar/300.405.pdf

Asa apare in mersul tiparit.
tomi_ms

Multumesc, Cristi. Deci cu 17 minute mai repede. O sa-l cam piarda unii astazi Oricum ar fi avut mai putini calatori azi decat in alte saptamani, pentru ca se apropie vacanta si multi studenti n-au mai venit acasa weekendul asta.
karpaty

Oradea-Timisoara-Oradea vor circula ?
cristi CFR

Inca nu, la noi figureaza Anulate pana la noi dispozitii.
tomi_ms

Astazi 15205 (format din 2417+2418) a avut un echipaj de 3 persoane: mecanicul, seful de tren si... o craciunita de la care am primit asta:

iar domnisoarele (si doamnele, daca erau... in vagonul in care am stat media de varsta era 20 de ani  ) au primit si cate o bomboana.

Ar fi mers tiparit si noul mers pe spatele foii, dar si asa e un gest frumos din partea lor.  
sulzerul1175

Astazi si in gara era un angajat care impartea pliante.  
karpaty

VT 614 face cumva cursa Cluj-Bistrita cu trenu 15222 dupa care Bistrita-Cluj-Oradea cu trenurile 15223 ; 15213 dupa care Oradea-Cluj ca tren 15216  ???

Trenurile 15211 si 15214 sunt facute de Vt 624 ?

Cine stie aceste informatii ?
cristi CFR

Ideea e frumoasa.

Apropo din cate stiu eu se scrie "Confortabil" nu "Comfortabil".
sulzerul1175

karpaty wrote:
VT 614 face cumva cursa Cluj-Bistrita cu trenu 15222 dupa care Bistrita-Cluj-Oradea cu trenurile 15223 ; 15213 dupa care Oradea-Cluj ca tren 15216  ???

Trenurile 15211 si 15214 sunt facute de Vt 624 ?

Cine stie aceste informatii ?


Turnusul e ca si cum a fost pana acum.
Sunt zile cand VT614 prima data merge la Bistrita si apoi la Oradea, sunt zile cand vine la Oradea si apoi merge la Bistrita.

Adica, 15211 cu 15214 pot fi facute si cu VT614.
karpaty

Am inteles , vroiam sa vin special de la Buc. sa fac o cursa cu 614 Cluj-Oradea dar daca nu e sigur ca face trenul x atunci mai astept pana apare inca un 614 si atunci sunt sigur ca il gasesc pe un anumit tren .

Multumesc de raspuns .
sulzerul1175

Incepand din 21 februarie 2011, trenurile TFG care circula pe relatia Cluj Napoca - Oradea si retur vor avea opriri si la Aghires Halta.
karpaty

Ceva noutati despre trenurile Oradea-Timisoara-Oradea cand vor incepe sa circule sau daca vor incepe anul asta ?
O alta problema pe care o observ la TFG este ca nu vor sa se implice mai mult in transportul de calatori pe anumite sectii care ar putea fi destuld e profitabile si un mare ajutor pentru populatia din zona , pot spune ca la acest capitol are o bila neagra foarte mare si anume cand au inceput acum un an pe Felix eram foarte increzator in aceasta firma dar acum la un an dupa ce au luat 314 nu au fost in stare sa deschida si bucata Holod-Ceica unde se poate circula daca se pun cateva traverse acolo unde lipsesc si se curata linia , dar se pare ca nu au interes sa ajute populatia din zona ba mai mult si linia 211 Subcetate-Hateg unde ar putea baga tot un LVT sa penduleze pe acea distanta la fiecare tren ce vine in Subcetate , distanta unde populatia din orasul Hateg e nevoita sa o faca cu taxi sau cu ce poate daca vor sa ajunga la tren . Pacat , credeam ca sunt mai ambitiosi si ca vor sa ajute intradevar populatia dar se pare ca nu , baga tot felul de scuze ca e prea scump sa repare ei o linie sau mai stiu eu ce desi daca ar vrea cu adevarat ar putea repara 314 in 2 luni dar nu se vrea , nu exista interes . Cand am scris la ei pe site daca vor sa deschida circulatia pe 314 am primit raspuns ca intre Oradea si Holod circula alt operator feroviar , se pare ca nici nu cunosc ce au in gestiune , sau daca vor sa deschida 211 Subcetate-Hateg nu am primit raspuns de 2 luni . Urat din partea lor foarte urat , intradevar unde au luat sectii au introdus multe trenuri pe zi dar ar putea sa acorde mai mult interes si sa ajute populatia din anumite zone ca ar putea .
dan tm

M-am mirat si eu ca nu se implica pe linia Hateg mai ales ca sint si alte localitati in zona.
Creda  ca e imposibil sa ne speram ca cineva o sa refaca linia pina la Sarmisegetuza.
(off topic de ce s-a demontat linia?)

Linia directa spre Holod probabil ca nu vor sa o repare pentru ca e problema cu terasamentul.

Dar pina la urma nici o firma privata nu repara liniile decit atit cit sa le mentina in circulatie.
Din ce am vorbit cu citeva persoane de la Regiotrans cu ocazia unor turnee, firmele private nu se implica in executia unor reparatii de mare anvergura, deoarece ele au liniile luate pe o perioada determinata si nu vor sa plateasca reparatii care nu se pot amortiza in perioada contractuala si exista teama ca CFR vazind liniile mai bune decit la inceputul contractului sa refuze prelungirea lui si sa introduca iar trenuri proprii.

Sigur aceste informatii pot fi introduse si la capitolul ,,teoria conspiratiei"
karpaty

Dupa cum am spus pe 314 ar putea redeschide circulatia intre Holod si Ceica doar prin schimbarea si adaugarea de traverse acolo unde este cazul plus in statia Rogoz linia directa sa fie mutata spre Ceica nu spre Dobresti cum este in prezent (oricum spre Dobresti nu va mai circula tren in veci) iar pe 211 tot asa cu mici reparatii se poate deschide Subcetate-Hateg , dece nu vor aceste segmente ? pur si simplu nu au interes , numa din Hateg catre Subcetate cati calatori ar fi care ar utiliza trenul ...... oricum vorbim degeaba ca ei tot ce vor fac si nu in interesul nostru al populatiei , daca iese banu restu nu mai conteaza ....... urat , aveam o foarte buna impresie despre ei dar vad ca m-am inselat .
sulzerul1175

Tu crezi totusi ca fara bani si fara investitii se poate redeschide o linie cu multe lipsuri?! Te rog frumos si abtine-te la scrierea mesajelor negandite sau prost gandite.

Gandeste-te un pic logic, un operator trebuie sa plateasca TUI, motorina, intretinerea materialului rulant si angajatii. Nu poate sa investeasca in mai multe linii deodata.

Acum sunt idei pentru repararea tronsonului Cordau - Mierlau.
karpaty

sulzerul1175 wrote:
Tu crezi totusi ca fara bani si fara investitii se poate redeschide o linie cu multe lipsuri?! Te rog frumos si abtine-te la scrierea mesajelor negandite sau prost gandite.

Gandeste-te un pic logic, un operator trebuie sa plateasca TUI, motorina, intretinerea materialului rulant si angajatii. Nu poate sa investeasca in mai multe linii deodata.

Acum sunt idei pentru repararea tronsonului Cordau - Mierlau.


Nu are la ce sa plateasca TUI daca linia i apartine asa ca nu vorbesc fara sa stiu !
G-Mean

karpaty wrote:
sulzerul1175 wrote:
Tu crezi totusi ca fara bani si fara investitii se poate redeschide o linie cu multe lipsuri?! Te rog frumos si abtine-te la scrierea mesajelor negandite sau prost gandite.

Gandeste-te un pic logic, un operator trebuie sa plateasca TUI, motorina, intretinerea materialului rulant si angajatii. Nu poate sa investeasca in mai multe linii deodata.

Acum sunt idei pentru repararea tronsonului Cordau - Mierlau.


Nu are la ce sa plateasca TUI daca linia i apartine asa ca nu vorbesc fara sa stiu !


Plateste TUI catre CFR Infrastructura (sau ma rog) , fiindca acestia sunt "proprietarii" liniei - in general . Sectia este inchriata si nici decum vanduta pentru a se spune ca le "apartine"
cristi CFR

@ G-man, TUI se plateste de catre OTF care iese de pe sectia neinteroperabila inchiriata pe infrastructura feroviara gestionata de CNCF CFR SA.

Pentru trenurile Oradea - Cordau, inca, se plateste 25% din TUI pe tronsonul Oradea - Oradea Est conform articolului 30 aliniatul 1 din H.G. 1409/2007
tram

sulzerul1175 wrote:
Acum sunt idei pentru repararea tronsonului Cordau - Mierlau.

Daca te rog, poti sa dai mai multe detalii despre reparerea tronsonului mentionat?
sulzerul1175

Nu stiu detalii. Inca nu stiu daca e sigur.
karpaty

Daca au anulat din trenuri pe Caransebes-Boutari , dece nu schimba si mersul , acolo figureaza toate trenurile desi in realitate circula cateva , deja e cam bataie de joc aici . Daca dura o zi doua mai ziceam dar deja e o saptamana decand unul din motoare e defect si trenurile sunt anulate iar cele care circula sunt cateva . Dece nu au si ceva de rezerva , asa ar fi normal cum exista si pe Buzau-Nehoiasu o garnitura din 3 vag (20-47) cu un LDH care circula cand sunt ceva probleme la motoare . Deci asta este o mare bila neagra pentru TFG-Calatori .
Nicu

EA 709 stationa aseara la ora 19 in gara Roman. La 21 cand m-am intors de la Pascani erau pregatite deja doua garnituri, una dintre ele probabil si pentru 709.
Deasemeni si Siemensul 700 a CTV era cu un marfar in Roman(trebuiau sa se mai ataseze niste vagoane).
tomi_ms

Acum am observat ca Transferoviar Calatori are propriul site, daca intri pe TFG la calatori, te redirectioneaza si de acolo.
LDE2100EGM

"Incepand cu data de 09.06.2011 mersul trenurilor pe ruta Oradea - Felix s-a modificat."
Pe site-ul lor nu a aparut inca mersul modificat dar daca vreti sa il vedeti, il gasiti pe merstrenuri.ro
cristi CFR

http://tren.transira.ro/Tabele/20...%20%20Cordau%20-%20Holod_2011.pdf
sulzerul1175

Noul site: www.transferoviarcalatori.ro
AlexCta

Au sosit cele 13 automotoare TFG!

G-Mean

Hm, sunt asemănătoare cu VT-urile 624/614 ? Sau sunt altceva . . .
sulzerul1175

E altceva, e din Olanda. H2 sau ce tip e...

Dar cum de nu le-au adus pe cale ferata?

Felicitari pt captura Alex!
mureseanu_976

G-Mean wrote:
Hm, sunt asemănătoare cu VT-urile 624/614 ? Sau sunt altceva . . .


Sunt automotoare DH2 ex-NS din Olanda. Olandezii le-au pensionat la aproape 20 ani de serviciu, doua poze gasite pe flickr :


Wadlopers Waalhaven by Martijn Schurink, on Flickr


Wadloper 3230+3110; 14 oktober 2007 by groen47, on Flickr

Norocul a facut ca TFG s-a miscat repede cu achizitia. Inaintea noastra au mai cumparat polonezii (prin privatul Veolia) si argentinienii !
G-Mean

Deşi sunt aceleaşi . . . "vechituri" cu care ne-am obişnuit atāt la Călători cāt şi la operatorii privaţi, măcar se mai schimbă peisajul feroviar  
Mulţumesc pentru informaţii băieţi'!
Şi felicitări pentru poză Alex'
florin.mihai

De fapt  sunt automotoare foarte bune, dezvoltate pe o platformă asemănătoare cu a VT 628 nemțești. Se pare că TFG a cumpărat prin intermediar  tot de la un operator privat, Veolia, care și-a luat de curānd automotoare Stadler.
tudor_corbul

Sigur e TFG?
Am citit intr-o revista de profil cum ca Ferotrans le-ar fi cumparat,cateva dintre ele fiind pentru canibalizare pentru piese si ca vor circula in zona Iasului.
Din ce am citit acolo Ferotrans a cumparat cateva  NS Reizigers Plan U DE3 DMU,mai exact  116,117,151,191 si 195 si automotoare ca cele din poza DH "Wadloper": vagonul motor 3115 si 2 DMU 3215
Dr2005

Astea sunt sigur pentru TFC, scrie pe pagina lor de feisbuc.

---
Ferotrans cică le-ar aduc pe calea ferată (cele pentru TFC au venit cu vaporul).
G-Mean

tudor_corbul wrote:
Sigur e TFG?
Am citit intr-o revista de profil cum ca Ferotrans le-ar fi cumparat,cateva dintre ele fiind pentru canibalizare pentru piese si ca vor circula in zona Iasului.
Din ce am citit acolo Ferotrans a cumparat cateva  NS Reizigers Plan U DE3 DMU,mai exact  116,117,151,191 si 195 si automotoare ca cele din poza DH "Wadloper": vagonul motor 3115 si 2 DMU 3215


Sau să preia FEROTRANS . .  din nou secţiile de pe Cacica şi Putna? Aşa se zvonea cāndva . . .
tudor_corbul

Sau asa.Oricum,ar fi vreo dovada ca au fost cumparate de TFG?
Dr2005

http://www.facebook.com/pages/TRANSFEROVIAR-CALATORI/191442244240060

,,Se vor folosi automotoare VT 624 (utilizate in prezent in tara) sau automotoare tip DH 1 si DH 2 (rulate in Olanda) ce vor fi aduse in tara in perioada urmatoare."
tudor_corbul

Aha.Atunci sunt curios cand o sa apara cele pentru Ferotrans
tomi_ms

Conform paginii de fb a TFC, unde de altfel fac o treaba buna in relatiile cu publicul, spre sfarsitul lunii aprilie, trenurile 15204 si 15205 (Cluj Napoca - Tirgu Mures - Cluj Napoca) vor incepe sa circule zilnic, nu numai luni si vineri.
Probabil mai ies niste DH2-uri de la reparat pana atunci.
Si atunci nici mersul de la Baile Felix nu va mai fi incurcat de plecarea automotorului la Mures.

Oarecum in alta ordine de idei: oare chiar vor aduce si DH1 (daca au mai ramas)?
Dr2005

Iată cum se aşteaptă TFC-ul īn Bucureşti Nord:
TaurusFan

De pe site-ul TFC:
Quote:
Stimati calatori

Trenul 15071 Bucuresti Nord-Galati in data 19. 01. 2013 este anulat;

Ne cerem scuze pentru neplacerile create.  

 Trenul 15070 Galati - Bucuresti Nord incepand cu data de 19 / 20.01.2013 se anuleaza.

 Trenul 15071 Bucuresti Nord - Galati incepand cu data de 21.01.2013 se anuleaza.

 Trenul 15416 Barlad - Galati incepand cu data de 19.01.2013 anualat pe distanta Tg Bujor - Galati ramanand in circulatie pe distanta Barlad - Tg Bujor.

 Trenurile 15058 / 15059 Buzau - Bucuresti Nord - Buzau incepand cu data de 21.01.2013 circula numai in zilele de VINERI si DUMINICA.

 Trenurile 15061 / 15060 Bucuresti Nord - Buzau - Bucuresti Nord incepand cu data de 21.01.2013 nu circula SAMBATA.

 Trenurile 15136 / 15135 Slanic - Bucuresti Nord - Slanic incepand cu data de 21.01.2013 in zilele de SAMBATA si DUMINICA CIRCULA NUMAI pe distanta Slanic- Ploiesti Sud - Slanic.

 Trenul 15226 Cluj Napoca - Bistrita Nord incepand cu data de 20.01.2013 se anuleaza.

 Trenul 15221 Bistrita Nord - Cluj Napoca Incepand cu data de 21.01.2013 se anuleaza.

 Trenurile 15222 / 15223 Cluj Napoca - Bistrita Nord - Cluj Napoca incepand cu data de 21.01.2013 nu circula in zilele de SAMBATA si DUMINICA.

 Trenurile 15066 / 15065 Ploiest Sud - Bucuresti Nord - Ploiesti Sud incepand cu data de 21.01.2013 nu circula SAMBATA.

 Trenurile 15201 / 15202 Cluj Napoca - Oradea - Cluj Napoca incepand cu data de 21.01.2013 nu circula in zilele de SAMBATA si DUMINICA.

 Trenurile 15191 / 15192 Titan Sud - Oltenita - Titan Sud incepand cu data de 21.01.2013 nu circula SAMBATA.

 Trenurile 15141 / 15142 Ploiesti Sud - Salnic - Ploiesti Sud nu circula in zilele de SAMBATA si DUMINICA.

 Trenurile 15232 / 15243 Oradea - Cordau - Oradea incepand cu data de 21.01.2013 se anuleaza pe distanta Baile Felix - Cordau - Baile Felix ramanand in circulatie numai pe distanta Oradea - Baile Felix - Oradea.

 Trenul 15239 Baile Felix - Oradea incepand cu 21.01.2013 se anuleaza.

 Trenul 15233 Cordau - Oradea incepand cu 21.01.2013 se anuleaza.

 Trenul 15234 Oradea - Cordau incepand cu 21.01.2013 se anuleaza.

 Trenul 15235 Cordau - Baile Felix incepand cu 21.01.2013.se anuleaza.

 Trenul 15240 Oradea - Cordau incepand cu 21.01.2013 se anuleaza.

 Trenul 15241 Cordau - Oradea incepand cu 21.01.2013 se anuleaza.

 Trenul 15242 Oradea - Cordau incepand cu 21.01.2013 se anuleaza.

        Ne cerem scuze pentru neplacerile create.

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Caile Ferate in general
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR