Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Fotografii cu trenuri
Gabry_Mafia

Diverse fotografii cu trenuri - (2009)

ACC 1766 Timisoara - Iasi...

ACC 1833 Iasi - Timisoara...

















P 5621 Suceava - Putna



Am pus si eu niste poze cu trenuri....
tiberio

Am si eu o poza pe aici nu este foarte clara deoarece avea viteza sageata. Eram in A 1798 linia 901 sens spre Pitesti si in fata se vede P 9009.

cortexedge



cortexedge



paall

ala din 2 vagoane cu Sulzerul nu e Acc 1974 TG.Mures-Galati ???
cortexedge

paall wrote:
ala din 2 vagoane cu Sulzerul nu e Acc 1974 TG.Mures-Galati ???

Ehh...n-am ajuns chiar asa de rau...

Pe placute scria P -Targu Mures Razboieni.
cristi CFR

Urmatoru pas 2 automotoare ?  
19jimmy84

R 371

cortexedge

cristi CFR wrote:
Urmatoru pas 2 automotoare ?  

Hmmm....nu cred ca o sa se ajunga la asta...distanta-i prea mare si de la Deda e linie electrificata pana la Galati....
paall

cortexedge wrote:
paall wrote:
ala din 2 vagoane cu Sulzerul nu e Acc 1974 TG.Mures-Galati ???

Ehh...n-am ajuns chiar asa de rau...

Pe placute scria P -Targu Mures Razboieni.



cristi CFR wrote:
Urmatoru pas 2 automotoare ?  



cortexedge wrote:
cristi CFR wrote:
Urmatoru pas 2 automotoare ?  

Hmmm....nu cred ca o sa se ajunga la asta...distanta-i prea mare si de la Deda e linie electrificata pana la Galati....



pana la urma era A 1974 nu ?? mai aveti de gand mult sa va jucati cu bataile inimii mele ?? ) )
cortexedge

Quote:
pana la urma era A 1974 nu ?? mai aveti de gand mult sa va jucati cu bataile inimii mele ?? ) )

pall,trenul cu doua vagoane era un personal Tg Mures-Razboieni-Tg Mures.
Momentan,A 1974/1975 este format din 3 vagoane.
Uite,dovada "vie"
-----
Plecarea A 1974


----------
Sosirea A1975
cristi CFR

cristi CFR wrote:
Urmatoru pas 2 automotoare ?  

Iar eu am facut referire la acel  personal Tg Mures-Razboieni-Tg Mures.
Dr2005

Capacitatea totala a acelui tren e de 114 locuri... cred ca un singur automotor Desiro ar fi de ajuns.
cristi CFR

Dr2005 wrote:
Capacitatea totala a acelui tren e de 114 locuri... cred ca un singur automotor Desiro ar fi de ajuns.


Da, numai ca din pacate desiro sunt epuizate , fac la IC, R, A, P cele uzate in clasele de mai sus... ca doar traim in Romania...ce mai ramane... batranele 77 ca tot modernizeaza pe ele, iata ca in curand vor avea pe unde sa mai circule pana vor retrograda toate desirourile la A si P...
cortexedge


P 4016
cristi CFR

Frumoasa poza cortexedge , banuiesc ca a fluierat la greu mecanicul (daca nu ma inseala privirea pare sa fie cu fluier )
cortexedge

cristi CFR wrote:
Frumoasa poza cortexedge , banuiesc ca a fluierat la greu mecanicul (daca nu ma inseala privirea pare sa fie cu fluier )

Neah,nu s-a chinuit   ....nici macar la trecerile la nivel nu a fluierat
shoppy

Mai ales ca are acolo si semnalul de fluier, da sa-ti fluiere trenu sub geam, cred ca aia de la blocuri se apucau sa arunce cu tot ce le pica in mana, asa ca stie sa nu faca galagie inutila .
paall

cortexedge si cristi cfr voi ati gresit cand ati scris mai sus

Era imposibil ca 1974 sa ajunga la 2 vagoane din care 1 cls 1.
cortexedge

paall wrote:
cortexedge si cristi cfr voi ati gresit cand ati scris mai sus

Era imposibil ca 1974 sa ajunga la 2 vagoane din care 1 cls 1.

De ce am gresit?
mureseanu_976

Va incurcati cu totii prin sarma ghimpata.Lasati-ma pe mine sa va explic:

  Acel personal de 2 vagoane reprezenta garnitura trenului A 1843 Bucuresti-Targu Mures ; pana cand acea garnitura pleaca inapoi la Bucuresti,circula ca P 4521/4528 Targu Mures-Razboieni si retur.
  Deci,concluzia : garnitura unui tren care stationeaza in Targu Mures este folosita pe alt tren,si punct.

Si ca sa nu fiu off-topic,va prezint si eu niste poze :













paall

OFF-TOPIC :

paall wrote:
ala din 2 vagoane cu Sulzerul nu e Acc 1974 TG.Mures-Galati ???


s-o luam incet. Am intrebat daca trenul din poza de mai sus format din 1 vag cls 1 si un vag cls 2 e cumva A 1974 Tg.Mures-Deda-Siculeni-Adjud-Galati.

cortexedge wrote:
paall wrote:
ala din 2 vagoane cu Sulzerul nu e Acc 1974 TG.Mures-Galati ???

Ehh...n-am ajuns chiar asa de rau...

Pe placute scria P -Targu Mures Razboieni.


mi-ati spus ca este personal.

cristi CFR wrote:
Urmatoru pas 2 automotoare ?  


urmatorul pas 2 automotoare ?? pe personal bineinteles caci despre el era vorba.

cortexedge wrote:
cristi CFR wrote:
Urmatoru pas 2 automotoare ?  

Hmmm....nu cred ca o sa se ajunga la asta...distanta-i prea mare si de la Deda e linie electrificata pana la Galati....


acum personalul  Tg.Mures-Razboieni-Tg.Mures nu circula prin Deda si apoi pe linie electrificata pana la Galati
cristi CFR

Doamne-ajuta !!!
cortexedge

ai  inteles tu gresit....
sulzerul1175

Terminati cu off-topicul  
cortexedge


















19jimmy84

Superbe poze baieti!

Vin si eu cu P 3002





myster2008

De la stanga la dreapta : "regina " EA1-106 , Torpila 427, GM 922 si Regio:

19jimmy84

http://www.firme.ro/ups/1193145087astra%20tren%20express%20.jpg

Sursa: www.firme.ro
         SC Astra Vagoane Calatori S.A.
CsabyRR

Ar fi fost frumos, si cu o electrica+inca cateva vagoane (sa merg mai departe: locomotivele echipate cu push-pull) dar no comment...      
shoppy

Pai stai asa, push-pull e pentru regionale si viteze mici, express e pentru ic si viteze mari.
Dr2005

ICuri pe sistem push-pull găseşti la greu prin afară...

Garnitura din imagine a fost adusă la Zilele Feroviare īn 2008. După locomotivă sunt legate un vagon 21-76, un 10-90 şi un 89-87. Locomotiva o găseşti īn general pe personalul Arad-Brad
cristi CFR

Mai exact Brad Express  
shoppy

Interesant, sunt curios daca se simte vreo diferenta daca Ic este tras sau impins.
De fapt, daca ma gandesc mai bine, am impresia ca la TGV efortul nu e egal, ci in principal se impinge.
CsabyRR

Dr2005: Expressu o fost si pe foamea (1833-1835).
shoppy: Te simti diferenta numai daca esti atent sau stii care-i faza (adica daca stii ca esti impins sau tras). Alftel nu simti nimic. Numai acceleratia pura, si cum te lipesti in scaune (nu am fost cu TGV, am fost numai cu un EMU din Belgia, dar merea ca glontul )
shoppy

Am fost eu cu TGV-ul dar nu am fost atent si nu am simtit nici o diferenta, doar ca a plecat foarte lin, fara nici un fel de smucitura.
cortexedge

cortexedge

P 4521


sulzerul1175

Foarte frumoasa poza cu apusul de soare   Perfect! Felicitari!!!
19jimmy84

P 8031 Bucuresti Obor-Fetesti




Triajul Obor...


Gabry_Mafia

Un fost personal Cruceni-Timisoara Nord


sulzerul1175

Baieti, frumoase poze  

@Jimmy: data viitoare cand te duci din nou acolo, te rog eu frumos sa pozezi vagoanele din partea dreapta. Mersi anticipat
Electrica675

Acc 1833 (pozele sunt facute intre Suceava si Vatra-Dornei)




cortexedge




Alex-DP001

41-0148-1 cu R631

41-0081-4 impreuna cu 65-1138

41-0053-3 cu IC532


41-0004-8 cu A1745
shoppy

De pe pasarela Halta Basarab:
O garnitura:


Electrica la proba alimentarii trenului:
cezy





myster2008

DIN TIMISOARA NORD :

O rama TE :



Liniile de Resita :



O alta rama TE :

Electrica675

425 518 este la GFR
sulzerul1175

WOW baieti, felicitari pentru poze!  

Cezy ai prins doua locomotive importante! Iar 425 518 se pare ca e la RegioTrans, se pot observa cablurile pe fata locomotivei.
cortexedge

myster2008

O garnitura foarte prezenta prin gara....personalul de Nerau :

sulzerul1175

E interesant si primul vagon.
cezy

11.02.2009




Alex-DP001

41-0029-3 intră īn forţă īn Cāmpia Turzii cu IC532 Oradea Bucureşti Nord
myster2008

Iata de mai aproape geamurile toaletei  de la primul vagon, de la post-ul meu anterior:



cortexedge

Noua tehnologie de fabricare a geamurilor invizibile!
Americanii astia....        
myster2008

Personalul de Jimbolia :

Alex-DP001

060-DA-151 si 60-0502-9 intra in Campia Turzii dinspre Turda cu naveta Hocim Turda-Alesd

R631 Cluj Napoca-Craiova

R632 Craiova-Cluj Napoca
myster2008

R 74 Timisoara Nord - Budapesta :



P 9587 Timisoara Nord - Jimbolia :





P 2689 Timisoara Nord - Sannicolau Mare :





P 9588 Jimbolia - Timisoara Nord :



P 2607 Timisoara Nord - Arad :



P 2606 Arad - Timisoara Nord :



P 9618 Timisoara Nord - Lugoj (via Buzias) :



myster2008

P 3112 Oradea - Timisoara Nord :



P 2638 Sannicolau Mare - Arad :



P 9617 Lugoj - Timisoara Nord :



A 1838 Timisoara Nord - Iasi :





homer

myster2008 wrote:
P 3112 Oradea - Timisoara Nord :




esti sigur ca e personal ?
sulzerul1175

Da, cu siguranta ala e personalul 3112. Personalele Oradea - Arad respectiv Oradea - Timisoara sunt alcatuite din doua bucati de Desiro.
dan tm

Si acceleratul de Oradea dintr-o singura bucata Desiro.
homer

si IC232 Cluj - Timisoara e din 2 Desiro, astia chiar s-au tampit la cap, baga Desiro pe toate tipurile de trenuri, adica unde e diferenta de comfort de la personal la IC ?
oreste

la pretz desigur!!!!
paall

De Desiro este mare nevoie si in Muntenia la trenurile personale nu doar Ardealul, Banatul si Moldova

Pl.Sud-Tgv , Urziceni-Slobozia, Slobozia-Tandarei-Fetesti, Slobozia-Ciulnita, Buzau-Nehoiasu, Pl.Sud-Maneciu , PL.Sud-Poiana.Slanic sau Titu-Targoviste ( doar 2 trenuri ) sunt doar cateva din liniile care ar merita Desiro, tinand cont ca 80% din trenurile fare ruleaza pe aceste linii au calatori de la 10 pana maxim la 130-150, rare sunt cazurile cand vezi un tren cu 200 de calatori, la un tren care are vagoane pentru 400-600 de calatori.  

Macar de s-ar mai fi continuat ahizitia de sagetii albastre.

Va dau cateva exemple si gata nu vreau sa afcem off-topic pe seama mesajului postat de mine !!!

Linia 302

L-V => 3331 => 350 => 20
L-V => 3333 => 430 => 120
L-V => 3335 => 350 => 140
L-V => 3337 => 430 => 100

L-V => 3332 => 430 => 250
L-V => 3334 => 350 => 100
L-V => 3336 => 430 => 100
L-V => 3338 => 350 => 20

Observatii :

L-V = de Luni pana Vineri
3331 - 3338 = nr trenului
350 sau 430 = nr de locuri care are trenul respectiv ( 350 este cel din 4 vag 21-47 cu 20-57 si 430 este cel format din 1 Garnitura TE + 1 vag 21-47 )
20 , 100 , 140 sau 200 sunt nr maxim de calatori in punctul maxim pe care trenul il are. Din acel numar se poate scade lejer nr navetistilor Cfr , nr celor in tranzit ( ex : Iasi-Targoviste) nr navestitilor ( muncitori, oameni de rand care inca mai au un loc de munca ), mai scadem nr celor cu bilete ( sunt foarte foarte putini ) si mai raman blatisti.

Nici celelate linii enumerate de mine la inceputul mesajuluui nu stau mai bine la capitolul calatori transportati dar am pus doar linia 302 pe care o fac destul de des. ( 3-4/luna )
sulzerul1175

homer wrote:
si IC232 Cluj - Timisoara e din 2 Desiro, astia chiar s-au tampit la cap, baga Desiro pe toate tipurile de trenuri, adica unde e diferenta de comfort de la personal la IC ?


IC Cluj - Timisoara si Timisoara - Cluj e cu un singur Desiro!
cortexedge

Un marfar la iesirea din Razboieni

Alex-DP001

Superba poza cu EA 491, din cate stiu eu apartine Depoului Siculeni.
cortexedge

Undeva pe linia 405.
cortexedge

myster2008

P 2186 Lugoj - Ilia, tocmai ce plecase din Ohaba hc. (scuzati calitatea, a fost facuta din masina in mers   ) :

cortexedge

EA 263 in Gheorgheni cu P 4009
myster2008

P 2239 Radna - Timisoara Nord , in gara Radna :





A 1766 Timisoara Nord - Iasi , in gara Radna :

mureseanu_976

























cortexedge

myster2008

P 2672 Nerau - Timisoara Nord strabate Campia de Vest si se indreapta catre Gelu h. :

Electrica675

40-0885-0 pleaca izolata la Bacau.

Electrica675

41-156 asteapta alb-lunar pt a se duce spre depou.

41-655 cu un P de la Iasi.


43-83 asteapta alb-lunar pt a se duce spre depou.
Electrica675

40-585 se indreapta spre triaj.

60-1233 asteapta semnalul de manevra pt a pleca in triaj.
Oberleitung

Cool...

Superbe poze! Si multe catenare...  
cortexedge

Ce lumina buna ai prins pentru poze
Foarte reusite!!
-------
Pun si eu o poza...daca tot sunt aici  
EA 009 urma sa se cupleze la A 1974 si GM 927 pe fundal,abia decuplat de la acelasi tren.
Electrica675

Daca v-au placut mai pun cateva poze, gasite pe unele cd-uri.

EC iugoslav, asteapta reparatia...

40-18, actual 40-1024 GFR.

40-478, actual Rolling Stock.
Electrica675

DA 413.


Electrica675

DA 94 & 170.

EA 748.

EA 865.
Electrica675

EC 102.

EA 655.

LDE 32.
sulzerul1175

Electrica675 wrote:



Care e masina asta?
CsabyRR

Cateva poze facute in drum spre casa:




















Electrica675

sulzerul1175 wrote:
Electrica675 wrote:



Care e masina asta?


Nu mai retin, dar ori e 413 ori 691.

Atunci erau 4 diesele care au intrat .... 195, 413, 691, 1107.
sulzerul1175

Niciuna dintre ele nu are cutia nervurata  

Later Edit: 1654 de la CTV e nervurata. Posibil ca asa a iesit dupa RK, dar inainte de RK oare ce numar avea?  :idea:
Electrica675

Nu stiu ce locomotiva ar putea fi...poate a fost o locomotiva adusa cu cateva luni inaintea inceperii vacantei de vara...dar in vacanta...cat am stat pe langa depou, au fost locomotivele 85, 168, 195, 413, 691, 714, 734, 1107, 1508, 1530.
cortexedge

Un personal Iasi-Tecuci(daca imi amintesc bine) in Gara Nicolina,Iasi.
myster2008

Intalnire de gala in Lovrin : Regio , 970+951 , 903+954 si LVT

cezy

ceva din galeria personala



sulzerul1175

Baieti, superbe poze

Cezy: care e DA-ul gri? 12xx  
florin.lifticariu

1306....era singurul DA CFR-MARFA pe care il stiam fara grile de aer frontale.....si apartinea dep. Palas-Constanta....dar asta pare ceva de care nu stiam...12XX...si cifra de control 2 ....inca o intrebare...cind e facuta poza si unde....?
cezy

numarul locomotivei este 60-1251-2,  din cate stiu apartine depoului piatra olt  si este fotografiata asta toamna in gara Slatina
cezy

revin cu ceva poze din galerie ,sper sa va placa



Electrica675

Super pozele, dar am o intrebare...

In prima poza, electrica din mijloc este 350?

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Fotografii cu trenuri Page 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Page 1 of 6
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR