Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Fotografii cu trenuri
TaurusFan

Diverse fotografii cu trenuri - (2010)

R367 Harghita
19jimmy84

A 14025 de Floresti Prahova...



sulzerul1175

Superbe poze Jimmy!
____________

1012 si 630

Bogdy

Se fac la o liniuta )
19jimmy84

Multumesc sulzere1175, e faina si a ta...

Primele poze pe 2010:

R 742 & 473...

Photobucket

R 876...

Photobucket
Mihai-Aurel

Hih....ce corcitura de garnitura pe 876 ...  

Frumoase pozele baietii! Felicitarie mele.
Electrica675

Corectez putin.. 846  
shoppy

De pe Pasajul Pipera

3001


40-1010


Garnitura de Fas a GFR trasa de Calatori


Pe Pasajul Miorita, GFR la manevra
cortexedge

La primele 2 poze ceva e ciudat... vad aceleasi masini care asteapta la semnal.
Cum au venit trenurile?
Cito

La sector de bloc.
shoppy

Da, asa a fost, au cam stat aia ceva la bariera.
Electrica675

Stii cumva numarul locomotivei rosii a depoului Ploiesti?
florin.lifticariu

cu firul 1 ai idee ce se intimpla ? nu pare circulat...
Dr2005

Nu se mai circulă pe el de la viscolul din decembrie.
cortexedge

Un personal in Stanceni Neagra
stakee

686 cu noile 21-87


micutul_tgv

106 proaspat sosita cu 9572(Timisoara - Caransebes), garnitura a format dupa 3h de stationare trenul 9554(Caransebes - Orsova):


P 9196 cu 20-55 Tm - Drobeta:
stakee

Cam proaspat de stramb numarul
micutul_tgv

Tipic românesc...   sau sunt eu prea rău...
Cito

876 de Bc cu perdelute... hmmm interesant dar si frumos in acelasi timp. Sa speram si la altele.
mureseanu_976

Cito wrote:
876 de Bc cu perdelute... hmmm interesant dar si frumos in acelasi timp. Sa speram si la altele.


Eu am mai observat ceva in legatura cu 876 : are alte pantografe (EP3 sau ceva de genul,precum pe fostele Siemens-uri).E bine totusi ca nu le-au aruncat la fier vechi,ci le-au mutat pe EA-urile recent modernizate  

Revenind la subiect,localul Fetesti-Slobozia aproape de destinatie,in vara anului 2009:

florin.lifticariu

numai ultimele 2 "siemens" 318 si 364 au avut din constructie (2000) acest gen de pantograf...ulterior le-au capatat si altele cind pantograful Siemens a "zburat".....cu Softronizarea 45-urile au capatat pantografe de acest tip, mai nou ultima 45 "softronizata" la Electroputere e cu pantografe Schunk...pantografe Siemens mai gasesti doar pe putinele 45 "clasice" aflate inca in circulatie...dupa aproape 10 ani de exploatare...
Electrica675

Ar putea sa enumere cineva putinile 45-uri ramase cu bot-uri albe?

Multumesc!
Mihay

Salut!
Din cate stiu eu, in momentul de fata mai sunt urmatoarele:
45-0318-1, 45-0320-7, 45-0340-5, 45-0349-6, 45-0362-9, 45-0363-7, 45-0365-2, 45-0366-0 & 45-0395-9
Electrica675

Multumesc mult Mihay pentru raspuns!

Toate sunt ale dpeoului Bucuresti Calatori ? Parca stiam ca erau 2-3 la Fetesti.
stakee

Vineeeeeeeeeeeee! Cine? 689 evident  

micutul_tgv

BRAȘOV, în stânga (linia 3) A 1746, iar în dreapta: linia 5 P4015, se observă și Întorsura Buzăului la linia 7  


1692 în defileul Dunării:


și dimineața în Azuga: rama Regio cu motorul de Iași (fotografiat din 3002)Ș
Electrica675

689 e cu ICOL acum ?      
micutul_tgv

E vorba de numărul trenului....
stakee

Exact, plus ce naiba sa caute masina aia in Dobrogea?!
Electrica675

689 e masina de Galati, si chiar eu am pozato intr-o dimineata in gara Constanta in 2008

Din cate stiu mai ajung masinile Galatiului pe la Constanta.

Din pacate poza originala am pierdut-o atunci cand mi-am pierdut toata colectia de poze, dar exista o varianta la  600x450 chiar si pe forum.

Uite poza, chiar daca incadrarea, calitatea sunt catastrofale!



13.07.2008, 07:14

O seara faina!
Elful

A1721
19jimmy84

Convoi de locomotive: GM, EA, LDE, LDE...

G-Mean

4 locomotive   ? pentru ce fel de tren? )
Mihai-Aurel

Nu e pentru nici un tren,sunt simple manevre prin gara  
dan tm

Instructia nu permite 4 locomotive in capul trenului/
Pozele sint interesante tocmai pentru spargerea monotoniei.

Dubla tractiune este permisa
http://i397.photobucket.com/album...120/Timisoara%202009/P3043354.jpg
tomi_ms

Foarte simpatica "dubla", Dan.

-

65-0927-7 cu IC540
shoppy

Aproape in fiecare sambata, cam pe la ora 12, vine un asemenea convoi de locomotive de la Urziceni, de obicei in fata e un Sulzer care remorcheaza ce se mai nimereste (GM, EA, Ldh...).
stakee

EA-ul e cumva 241, la convoi ma refer?
paall

shoppy wrote:
Aproape in fiecare sambata, cam pe la ora 12, vine un asemenea convoi de locomotive de la Urziceni, de obicei in fata e un Sulzer care remorcheaza ce se mai nimereste (GM, EA, Ldh...).


Cum reuseste un Sulzer sa aduca un EA de la Urziceni-Bucuresti ( 700 ) ?? De fapt mai bine spus ce cauta EA-ul la Urziceni. Am mai vazut trenuri Personale Marasesti - Tecuci - Brabosi - Galati cu Sulzer in fata apoi EA si apoi vagoane dar EA la Urziceni e o premiera. Si pe 302 Ploiesti.Vest - Targoviste acum vreo 5-6 ani a trecut un convoi de electrice trase de un Sulzer si atunci m-am intrebat oare unde merg la fier vechii , la Targoviste ??


Ieri la 12:50 in dreptul garii Buc.Basarab pe una din liniile care face legatura intre gara de nord si Grivita era un convoi de 4 loc : Sulzer + GM + Sulzer + GM probabil tot pentru manevre ca inca nu s-a inzapezit magistrala 800.
shoppy

M-am exprimat gresit, nu vine fix de la Urziceni, vine din directia Urziceni.
Iar manevra se face doar in perimetrul unei gari, deplasarea intre 2 gari este trafic in linie curenta, cred ca folositi gresit termenul de manevra.

Defapt cred ca se intampla in modul urmator: se vrea trimiterea unui convoi de locomotive la Bucuresti, daca toate locomotivele sunt electrice atunci trebuie neaparat pe traseu electrificat, daca in convoi e cel putin un diesel atunci se poate pe oriunde, problema e ca traseele electrificate sunt mai aglomerate, deci nu ai trasa, sau ai trasa doar noaptea cand nu ai mecanici, de asemenea cu motorina se pot face multe masinatii, cu electricitatea mai greu, asa ca prefera sa trimita la Bucuresti pe o ruta alternativa mai lunga, dar neelectrificata si libera ziua, si asa apar electrice remorcate pe Faurei - Urziceni sau Ploiesti - Targoviste in directia Bucuresti.
sulzerul1175

43-0057-0 cu un personal de la Simeria:

Florin

Ce vagon se vede langa coloana hidraulica?
shoppy

E un vagon dormitor / insotitor / magazie de scule din trenurile de lucru ale Infrastructurii, cel mai probabil pe una dintre garniturile specializate in transportul sinelor lungi.
Hurricane

R 662 intra in Nicolina


vagoane noi pe 662











un personal







Xadu


stakee

Interesant efectul de alungire, photoshop si tu?
Xadu

Nu, e o compunere a mai multor poze rezultand un FOV ridicat, always Photoshop. ;p
shoppy

Da, foarte frumos, pentru asa imagini, si ce mai face si Catalin, merita se te apuci de photoshop..

(Totusi, vezi ca avem regula pe forum ca pozele sa fie de obicei 800x600, maxim 1024x768, ca sa nu apara scrol-ul pe orizontala si sa faca pagina greu de citit, baga resize la 1024x768 pe viitor)
Xadu

Scrolul pe orizontala apare si la postarea unei imagini de 800 pixeli latime dat fiind ca rezolutia de 1024x768 sa fie cea aleasa, deci nu vad ce logica are. Lucrand cu multi-milioane de pixeli, chiar si 300 dpi sunt unele imagini care isi pierd din valoare sub 1200px insa ma conformez.

Nu-i tocmai fotografie insa cred ca nu strica o privire la doua clasice pierdute, 60-0581-3 si prototipul DB 61-0001-0 cu motor Alco de 2640 cai.
cortexedge

P 4512 face proba de eficacitate imediat dupa iesirea din gara

---

A 1551 se indreapta catre statia finala, Tg Mures
shoppy

Xadu, bifezi mentain aspect ration, ideea e sa nu depaseasca, nu sa fie fix 1024x768. De asemenea poti pune link cu poza in miniatura sau link simplu.
Problema nu esti tu, tu ai niste poze foarte frumoase, o contributie de valoare, si sper sa vedem cat mai multe. Problema sunt oamenii cu mobilele si cu compactele care fac niste poze supraexpuse si cu un zgomot groaznic si apoi pun poza direct asa, la cate jdemii de megapixeli are acel senzor infim cu o bucata de plastic in fata(pe post de lentila). Deci rezulta un concurs de genul cine posteaza poza(groaznica) la rezolutia cea mai mare, bineinteles ca iesea ceva groaznic cu poze foarte mari dar foarte proaste, bineinteles ca fiecare facea la alta rezolutie, trebuia sa scrolezi la fiecare mesaj, si daca se mai si scria un paragraf mai lung era un chin sa-l citesti.
Ca sa nu iasa discutii cu cine are voie, cine n-are voie, cine decide, etc, am zis sa fie toate lafel de sus pana jos, macar sa fie omogen, plus ca daca faci downsize se mai reduc din aspectele negative ale pozei, deci era un castig. Eu vroiam maxim 800x600 dar s-a decis ca este prea mult si s-a convenit maxim 1024x768, asa ca tot nu este foarte frumos, unii pun 800x600, altii 1024x768, altii alte valori intre, totusi este ceva, nu mai esti izbit de un colt de cer supraexpus care ocupa jumatate de ecran.
Xadu

Quote:
De asemenea poti pune link cu poza in miniatura sau link simplu.


Pare a fi un compromis ideal, atata timp cit nu-i lene la dat click.

Quote:
Problema sunt oamenii cu mobilele si cu compactele care fac niste poze supraexpuse si cu un zgomot groaznic si apoi pun poza direct asa,


Pe langa probleme mentionate, in loc sa-si corecteze imaginile se apuca de stampilat numele de parca ce a capturat in cadru nu poate fi surprins de altcineva, sau capata cumva o valoare, e un trend ca la manelari.

Noroc.
shoppy

La cate click-uri da ca sa ajunga pe forum pe pagina cu pozele mai se pot da 2-3, iar daca intra fara sa-l intereseze(putin probabil) atunci degeaba ii sar in ochi.
Cat despre nume, cand o sa vezi frumusetile tale folosite de un neica-nimeni in titlul de la site / blog / forum, in prezentarea lui la 060 DA, in filmul facut de el despre istoria locomotivei, cel mai probabil si cu numele lui si al site-ului scris peste ele, probabil ca o sa te superi si nu o sa mai pui poze pe nicaieri. Uite si pe Railpictures au inceput sa scrie numele site-ului mare in mijlocul pozei (cu transparency, dar parca nu destul).
Cat despre oamenii de aici care isi scriu prea mare numele, asta e, o sa mai vada si ei cum e, o sa-si ia un aparat mai bun, o sa mai creasca calitatea, o sa se mai maturizeze si comunitatea, hai sa nu lansam sageti, e mai bine ca ii avem aici, pe un forum serios, decat pe vreo capilarie facuta din intentia de a fura utilizatori de la x sau de a bana adminii de la y.
Cand o sa avem club de trainspotting o sa facem mai multe, pana atunci facem ce putem.
Xadu

Imaginile postate de mine sunt deschise folosirii in orice fel de oricinie si oricand, postand pe un forum public, nesilit de nimeni, ofer ce postez in totalitate, ideea de a sublinia marlanesc cine s-a chinuit 0.5 secunde sa apese pe butonul aparatului e bizar, aparent e mai mult un copycat a ce se vede extern decit a fi un lucru dictat de ceva logic.

Poza poate fi cropata, modificata extrem de usor pentru a inlatura orice fel de watermark, ideea e ca tot tu ai poza in format original deci facand tot procesul irelevant. Sageti nu sunt lasate, e o observare oarecare a logicii aplicate, prea multe fite pentru ceva ce se incadreaza ca hobby, cind te straduiesti sa oferi ceva superior calitativ plesneste-ti numele, altfel e tiganeala, mai lipsesc sclipici gen poze hi-5.
Zoly87

41-0708 pe linia de ''ICOL-izare'' in Reloc:
Electrica675

Si o poza cu 708, pe cand era clasica ..

zofei.2006

703 cu A 1643-1842 asteptand sa semnalu de plecare din Gara de Nord .
lonutz

P 4092 Baia Mare - Jibou


P 4382 Baia Mare - Jibou, inca in triaj
Zoly87

Intrarea de la Remarul 16 Februarie:
19jimmy84

R 751 Bucuresti - Botosani...

G-Mean

Are vagoane pentru Botosani...fiind 755 pentru Suceava   .
Iar 751 e grupa pentru Botosani.
Vlad

G-Mean wrote:
Are vagoane pentru Botosani...fiind 755 pentru Suceava   .
Iar 751 e grupa pentru Botosani.


E exact invers. Este vorba de R751 Bucuresti - Botosani din care se desprinde la Veresti trenul R755 Veresti - Suceava
19jimmy84

IC 558 Bicaz - Bucuresti...

Alex-DP001

551 cu IC532 Avram Iancu Oradea-Bucuresti urcand spre Calarasi Turda

P3089 Teius-Cluj coborand spre Campia Turzii

822 urca si ea spre Calarasi Turda cu A1832 Cluj-Craiova
Electrica675

Frumoase poze Alex!
Vlad

Trenul Accelerat 1858 Vatra Dornei Bai - Iasi intre Pojorata si Sadova, tras de 41-0815-5, 31.01.2010
Bobby

Ce vagoane are acceleratu...  
G-Mean

Sunt vagoane care au inlocuit usor acele etajate moderne.
Electrica675

EA 306 :

Alex-DP001

40-0263-0 intra in Campia Turzii cu P3085 Teius-Cluj

41-0927-8 pleaca din Campia Turzii cu A1825 Cluj-Simeria-Bucuresti

40-0740-7 si 40-0921-3
cortexedge

Marfar cu fier vechi

--
Marfar GFR cu cisterne de motorina

---
Marfar cu vagoane platforma incarcate cu containere

---
sulzerul1175

Superbe poze, Cosmin. Bravo!  

Vin cu cateva fotografii mai vechi:

1300 cu 414



DHC-460 (acum 84-0013) intrand in depou



60-1086-2 cu naveta de containere



82-0534-6 cu primul Mangalian in 2008

shoppy

Foarte frumoasa poza cu naveta de containere, in sfarsit navetele de containere de la CFR Marfa incep sa arate asa cum ar trebuii.
Nu ai fotografiat in detaliu acele containere mai mici?
sulzerul1175

Poza e din 2008... nu am pozat si vagoanele.
TaurusFan

Am eu o poza cu acelasi marfar daca te ajuta cu ceva

shoppy

Da, acum am vazut anul pe poza.
Mersi TaurusFan, interesante acele vagoane/incarcaturi.
micutul_tgv

Celebrul cuplu Maramureș-Ister văzut de la mijloc spre capete:
***PREDEAL
Întâi Maramureș:


Ister:
sulzerul1175

Frumoase poze, micutul tgv!  

60-1186-0 in Santana, se vede aparatul lui TaurusFan

TaurusFan

sulzerul1175 wrote:
Frumoase poze, micutul tgv!  

60-1186-0 in Santana, se vede aparatul lui TaurusFan



TaurusFan

40-0793-6 Timisoara 05.02.2010
Alex-DP001

40-1010-4 si 60-1507-7 in Campia Turzii
Electrica675

646, 891, 878, 126



De la stanga la dreapta ..
Alex-DP001

Ce frumos stau aliniate, superba poza!!!!
Electrica675

Mersi Alex. Nu am mai vazut de mult asa ceva prin gara. Insa imi pare foarte rau pentru calitatea pozei, am uitat sa fac 2 setari, si a iesit ceva groaznic!

O seara faina!
Alex-DP001

4 trenuri de calatori aliniate am vazut si eu in Campia Turzii la sfarsitul lui septembrie cand au deraiat cazanele langa Boju si traficul s-a blocat iar trenurile care mergeau spre Cluj au ramas in Campia Turzii.
cortexedge

A 1746(parca) la intrare in Predeal
Xadu

http://img52.imageshack.us/img52/3836/351c.jpg
cortexedge

Foarte faina panorama, Xadu.
---
A 1973 Iasi-Tg Mures/ Galati-Tg Mures
Xadu

Incercam si o panorama pe verticala:
http://img534.imageshack.us/img534/6254/wpz.jpg
Alex-DP001

O compunere foarte ciuda a celor de la Servtrans Invest. EC 071 un vagon Eanos cu impingatoare DA 1178
sulzerul1175

Iti dai seama ce greu a fost vagonul...  

Superba captura, bravo!
Alex-DP001

In orice caz a avut foarte mare tonajul acel vagon  
Mersi de apreciere, este prima data cand au prins o asemenea compunere.
Bobby

Pai era plin cu recipiente cu ceva foarte greu gen mercur ?  
shoppy

Vagonul ala nu poate sa aiba mai mult de 80 de tone, iar cateva placi de otel ajung imediat la 50t.
Cel mai probabil vagonul s-a declarat nedeplasabil pe undeva, l-au reparat si acum l-au recuperat. Apoi au asteptat sa aiba o trasa de locomotiva/locomotive izolate pe acolo, nu au mai stat sa le manevreze sau rebruseaza pe undeva si asa a iesit compunerea aia .
Alex-DP001

Vagonul de la Turda a venit. La scurt timp dupa ce am pozat acea compunere a sosit un tren de al lor de la Cluj tras de EA 050. Dupa aceea EC 071 s-a cuplat de EA 050 si au intrat in fata trenului, iar DA 1178 cu acel vagon s-a cuplat la capatul trenului si a mers ca impingatoare.
sulzerul1175

3115 cu 920


mureseanu_976

In Simeria si imprejurimi :











Electrica675

Eu nu inteleg de ce depoul Arad/Timisoara folosesc EC-uri modernizate pe personale
alex.alexus.tm

Mureseanu `, ce tren tracteaza 032 in prima poza?

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Fotografii cu trenuri Page 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Page 1 of 6
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR