Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Fotografii cu trenuri
sulzerul1175

Diverse fotografii cu trenuri 2011

Continuam aici!  
micutul_tgv

2 ianuarie 2011

IC 531 București - Oradea:


A 1930 + 1731 Brașov - București/Galați... 15 vagoane:


A 11930 Brașov - București:


P 3006 :
stefan_br

4 ianuarie 2011, Braila, A1670.

CRT

Accelerat cu 21-90, tare.
micutul_tgv

8 ianuarie 2010:
P 5107 Mărășești - Buzău - Galați:


P 7368 Galați - Buzău:
Electrica675

Prima locomotiva fotografiata pe 2011 :



40-0229-1 cu A 1752, Suceava - Brasov.
Vlad

Prima locomotiva din 2011 pozata de Electrica675 a fost EA 229
A mea a fost EA 228
Campulung Est 01.01.2011
G-Mean

"Monotrenul" sau "monovagonul"   P 5565 cu 615 in fata Botosani - Suceava Nord :
Cito

Frumos tren! Super ocazie: toata lumea călătorește la cls. I.
cristi CFR

Salut, Cito.

A inceput sa se practice si la noi
P 2211 Arad 19:58 - Curtici 20:30 EC+ 1 bucata 19-50
Gaby05





cortexedge

ce trenuri sunt alea cu 1 vagon??
Electrica675

cristi CFR wrote:
Salut, Cito.

A inceput sa se practice si la noi
P 2211 Arad 19:58 - Curtici 20:30 EC+ 1 bucata 19-50


Cred ca are legatura..
Gaby05

Au doua Vagoane cateodata trei.
Zoly87

Vechi si nou , 80-0537 alaturi de 841-024:
Elful

41-0092-1 cu IC592 -> Timisoara Nord - Bucuresti Nord

41-0819-7 cu A1725 -> Bucuresti Nord - Targu Jiu



41-0876-7 cu A1692 -> Timisoara Nord - Bucuresti Nord

45-0311-6 cu IC593 -> Bucuresti Nord - Timisoara Nord
sounder

65-0962-4 cu vagonul international 368 pt. Targu Mures

cortexedge

Doar 1? Avea 3...
sulzerul1175

Ieri parca avea doua vagoane (cand venea de la Targu Mures) pt ca 367 avea compunerea: 2 WR 2 2 1
Alex-DP001

Daca a ajuns de la 3 vagoane la 1 vagon, dupa parerea mea inseamna ca ii vine sfarsitul din lipsa de calatori sigur va fi scos din circulatie.
mureseanu_976

sounder wrote:
65-0962-4 cu vagonul international 368 pt. Targu Mures


   

In grupa tehnica Tirgu Mures era un salon 21-86 care a ramas tot pe loc. Iar azi au adus alte doua saloane 21-86 (011 si 044) care mai degraba vor sta inchise in grupa tehnica  

Cat despre 1725 Bucuresti - Tirgu Jiu, e bine c-a scapat de etajate. Dar tot pacat de vagoanele de clasa a 2-a care ofera confort de personal  
Dr2005

Şi etajatele tot confort de personal oferă, deci nu e mare diferenţă. Însă... noua compunere va face faţă? Că trenul avea mereu minim 6 etajate şi veneau la Bucureşti pline până la refuz. L-or fi adaptat după numărul de bilete vândute?
paall

iar in week-end mai avea 1-2 etajate in plus.
G-Mean

Internationalul 382 cu DA 589:
Zoly87

65-1264 va prelua trenul international Budapesta-Targu Mures:
Gaby05

P2094 Petrosani-Craiova

P1020347 by Gaby271, on Flickr
Alex-DP001

91 53 0 474029-2 si 92 53 0 630001-1 in Campia Turzii

60-1532-5 si 40-0556-7 la o poveste in Campia Turzii
viktor

G-Mean wrote:
Internationalul 382 cu DA 589:


In ce statie lai pozat ?
G-Mean

In statia Darmanesti , Suceava
alex.alexus.tm

24.01.2011 Timisoara Nord



paul

551 si 1190 , 551 fiind cu 1745 iar Gm-ul cu 1635 in Copsa Mica

Regiotrans la iesire dein Sibiu


Si un Lde 1268 cu personalu' de Sighisoara in Sibiu
Alex-DP001

841-010-7, 41-0708-2, 41-0464-2 si 82-0619-5 in Cluj Napoca
Electrica675

464? Era vorba ca e plecata la delfinizare..
Alex-DP001

Nici vorba sa se delfinizeze. La Cluj asteptam sa vina de la Craiova pe 449 si 721.
stefan_br

EA1-303 (a depoului BC) a iesit de la (re)modernizare si nu este delfin! Din pacate nu am o poza cu ea (din cauza iernii am pierdut trenul deci nu am mai putut sa o pozez).Poate o pozeaza cineva cu noul strat de vopsea visinie....
Elful

D-l Vaduva Dumitru inginer la Softronic a mentionat cand a venit 477-598 ca este ultimul din comanda CFR-ului. Deci nici o alta masina nu va iesi delfin momentan ci doar cu un RR, RG etc
ldh45





















G-Mean

A 1838 cu EA 086 :

Francezi vs Romani?

GFR EA 344 cu un super marfar de 40 de vagoane:
mureseanu_976















19jimmy84

Gara Obor...

P 8022 soseste dupa 160 minute intarziere in gara Obor pe un viscol cumplit...



Stratan

paul

65-0927-7 si 60-0813-0

Si o surpriza placuta, personal Sibiu-Brasov cu vagoane modernizate:
micutul_tgv

Îmi place compunerea personalului...

R 871 gonește în glorie spre Galați :
Stratan

Pai fie vorba intre noi , care mai cunoastem cum sta treaba cu vagoanele ,acolo le e si locul alora modernizate , ma refer la pozele colegului de mai sus .
micutul_tgv

2004 cu R 872 Galați - București în zorii unei dimineți cețoase:
vrabieionutz

R 652 Suceava-Bucuresti Nord

vrabieionutz

A 1833 Iasi-Timisoara in gara Vatra Dornei


xxx
tomi_ms

DA1268 tot nevopsita, cu P4543

DHC498 la manevre

Regiotrans pe linia 5, morman de gunoi pe linia 4
vrabieionutz

A 1661 Bucuresti Nord-Iasi



R826 Sibiu-Bucuresti nord



R 347 Curtici_bucuresti Nord



R 652 Suceava-Bucuresti Nord

G-Mean

IC 554 ( Suceava - Bucuresti Nord ) cu EC 102:

R 382 ( cu o ora intarziere probabil din cauza locomotivei - in aceasta poza 335 a depoului BC normal era o suceveanca ):

Si desigur "monotrenul" de Botosani cu portocala 615 :
micutul_tgv

P 5205 urcând în forță spre Caracău:


199 la P 4015 Brașov - Tg.Mureș:
G-Mean

R 382 (Sofia - Moscova) - cu DA 1378:

P 5602 (Putna - Iasi) - cu 82-0586:

P 5625 (Suceava - Putna) - cu 89-0223:
Electrica675

Frumoase fotografii  
G-Mean

Electrica675 wrote:
Frumoase fotografii  

Multumesc`!
vrabieionutz

R 687 Bucuresti Nord-Constanta

stefan_br

Februarie 2011:

A 1963 Iasi-Galati la Barbosi.



P 5108 Galati-Marasesti la Brabosi.

alex

97-0552-6

97-0540-1
Gabry_Mafia

Vai Alex...daca vad francezii ce grafitti au alea pe ele plang aia.
Acceleratul 1837 Iasi - Timisoara Nord
stefan_br

Trenul A1732 Galati-Brasov pozat azi la plecarea din Braila cu urmatoarea compunere: 5053 20-49 268-7; 50 53 19-55 001-6;  5053 20-49 263-8



Elful

40-0392-7 cu P9004

41-0098-8 cu IC592

060-EA1-106 cu IC593

45-0364-5 cu A1725
micutul_tgv

R 12652 Suceava - București intră în Făurei:


R 12751 București - Făurei - Tecuci - Botoșani trece fără oprire prin halta Nisipurile:




R 12661 București - Făurei - Iași, traversează lacul Jirlău:


micutul_tgv

R 12651 București - Suceava/Piatra Neamț traversând podul de la km 7 de pe magistrala 6:




Sulzerul tractând o electrică și 10 vagoane:




Mai subțirel ca oricând: A 12861 Constanța - Iași cu doar 3 vagoane:
Alex-DP001

A fost deviata circulatia pe o linie neelectrificata, avand in vedere prezenta locomotivei electrice dupa locomotiva diesel?
Electrica675

Da, se fac niste lucrari la un pod la Putna Seaca parca.

Frumoase fotografiile. Felicitari!
paall

micutul_tgv sti cumva daca R 661 a venit cu Jimmy de la Buc.Nord sau de la Faurei ??
micutul_tgv

GM 1132 a înlocuit electrica la Făurei, era în aşteptare când am plecat eu din Făurei.
Mihai-Aurel

P3005 in plina zona neutra



477-551 cu Dacia ( mecanic de treaba )
Gaby05


P2704 Simeria-Lupeni by Gaby271, on Flickr
TaurusFan

R362


P15170


A1833


A1833 si A1743

G-Mean

P 5625 - traversand....o campie

Zoly87

65-1300 cu rapidul 362 Cluj Napoca-Budapesta.
Vlad11

Am si eu niste poze facute vineri (19.03.11)....dar de tembel ce sunt am uitat sa le postez....asa ca le postez azi

A 1742





R 365

LDE2100EGM

Vlad11 wrote:
Am si eu niste poze facute vineri (19.03.11)

Defapt sunt pe 25 martie facute.
marius

2003-2 si GFR  425-224-9:
Vlad11

A 1742 cu GM 990



stakee

Se pare ca si la vecini se practiva o electrica cu un vagon
http://worldofrailways.net/galler...=0&pid=2355#top_display_media
Gaby05


40-0670-6 by Gaby271, on Flickr
Cluj Napoca-Bucuresti nord
Mihai-Aurel

477-268 cu R Dacia
shoppy

71 / 901


Alex-DP001

40-0750-6 si o parte din liniile statiei CFR Campia Turzii
sulzerul1175

910 cu 1833



962 cu 365

mureseanu_976

DELM Tirgu Mures

Dr2005

Cele 3 Sulzere cu INDA din fundal sunt din cele ,,recuperate" de CFR Marfă de la Călători?
tomi_ms

Cam tot ce e in partea asta a depoului e activ, eu nu stiu sa le identific din unghiul asta, dar iti va spune Mureseanu.
Cele date inapoi la marfa sunt in alt depou undeva, parca zicea cineva ca undeva in Alba, nu mai tin minte locatia exacta.
mureseanu_976

Dr2005 wrote:
Cele 3 Sulzere cu INDA din fundal sunt din cele ,,recuperate" de CFR Marfă de la Călători?


DA-uri cu INDA din poza : 718, 832, 1268, 1365. Toate sunt active.
DA-uri de Marfa active : 684, 771, 784, 836, 934.
Conservele de Marfa din poza : DA 906, EA 0017, 0524, 0525, 0541, DHC 0097, 0274, 0470.

@Tomi : La Teius sunt conservate DA 610, 815, 818, 941 (cu caroseria lui 1336), si 1240. Pacat de toate 5 ca sunt retrase, in ciuda starii acceptabile in care se afla. Nu ma mir de ce 832 ia foc o data la 2 ani si inca tot circula  
mureseanu_976

1844 Tirgu Mures - Bucuresti cu arhicunoscutele jeguri de Brasov (20-49-200) :

mureseanu_976







mureseanu_976




































image hosting
TaurusFan

A1742 cu DA 544 la tractiune in locul obisnuitelor GM-uri



A1743 din nou format din trei automotoare Desiro
CsabyRR

O sageata albastra in gara Suncuius vazuta din trenul A1833...

micutul_tgv

1 aprilie 2011:

P 8214 părăsind Galațiul:



P 7578 urmându-l la 10 minute:


și în cele din urmă R 874 în goană spre București:


22 aprilie: Transcarpați în Sinaia:
Gaby05


P1030488 by Gaby271, on Flickr
karpaty

P 3006 intra in Timisul de jos 25.04.2011



karpaty

IC 531 trece prin Timisul de Jos - 25.04.2011











Zoly87

82-0446 cu trenul personal 3075 Cluj Napoca-Oradea , cu 8 vagoane!
tomi_ms

Zoly87 wrote:
3075 Cluj Napoca-Oradea , cu 8 vagoane!


   Cu ce ocazie?
Asta da, captura! (si merge dedicata celor care isi faceau griji ca torpila o sa aiba probleme cu 3 vagoane pe Boju ... eventual in caz de polei, poate)
LDE2100EGM

@tomi_ms: Posibil ca l-au suplimentat pentru acest week-end.
sulzerul1175

Pe 23.04.2011. 3074 avea in compunere 6 vagoane: B + A + B + B + A + B. Deci nu ma mir  
Bobby

 Saracul H... a vut de tras nu gluma... 8 vag sunt deja multe pentru aceasta masina. Ai de respectat niste timpi de mers, trebuie sa tragi de ea de numa, plus ca la P ai multe statii pe traseu...
Alta masina cei de CJ nu au avut? aici trebuia un LDE 2100 fie el GM sau Sulzer
Dr2005

Depinde şi cât de pline erau... că ,,încărcătura" a 8 vagoane full de călători, cu 60 de călători în fiecare, înseamnă vreo 38 de tone, adică aproape cât încă un vagon (dar gol).

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Fotografii cu trenuri Page 1, 2, 3  Next
Page 1 of 3
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR