Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 

The free forums are now under new ownership, a full announcement will be made shortly

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Materialul Rulant din Romania
sulzerul1175

Diverse locomotive

B-DM in depoul Oradea:



Din pacate nu stiu nimic despre istoria locomotivei
OAB

Având în vedere că topicul se numeşte "Diverse locomotive", sper să nu se supere nimeni dacă postez o locomotivă seria 1042, aparţinând Căilor Ferate Austriece:




Şi un detaliu al unei locomotive de manevră "Hector" aparţinând tot OBB-ului



Ambele poze datează din 19.06.2007 şi au fost realizate din interiorul unui vagon ale cărui ferestre nu se puteau deschide; dacă ţin bine minte, era ori 10-90, ori 20-90
OAB

Locomotiva diesel-electrica de manevra M44-430 apartinand Căilor Ferate Ungare în Gara Puspokladany.

OAB

Locomotiva diesel-hidraulică M41-2321 (M41 modernizată) după ce a remorcat trenul Ady Endre de la Biharkeresztes la Puspokladany in data de 16.06.2007



Locomotiva este considerabil mai gălăgioasă decât Sulzerul sau LDH 150 (CFR seria 82)
sulzerul1175

Nu va fi problema, de aceea topicul se numeste "Diverse Locomotive"

OAB wrote:
Locomotiva este considerabil mai gălăgioasă decât Sulzerul sau LDH 150 (CFR seria 82)


M41-urile au motor MTU, iar din cauza gălăgiei, locomotiva a primit porecla de "Csörgő" (Zurgălău).
Arhitekt

@OAB:Cred ca ai incurcat tipurile de motoare ale locomotivelor cea din prima poza este probabil o Diesel-Hidraulica sau o Diesel Mecanica in nici un caz Diesel electrica iar cea din poza 2 este o Diesel Electrica in nici un caz Diesel-Hidraulica.
Electrica335

OAB are dreptate : M44 are tractiune diesel-electrica, iar M41 este diesel-hidraulica.
OAB

Locomotiva V43-1142:



Locomotiva respectivă:
-are porecla Szili sau Sili
-este universală
-este cea mai des întâlnită locomotivă electrică a Căilor Ferate Ungare
-formula osiilor este B' B', nu Bo' Bo' cum ne-am aştepta
-are putere mică: doar 2220 kw (putere continuă)
-în prezent, intră des în componenţa unor trenuri "tras-împins", locomotiva putând fi condusă din vagonul cu post de conducere aflat la coada trenului
-unele au o schemă diferită de culoare, predominând gri-ul deschis; altele au numărul de serie nou: 1043-yyy-z (de exemplu, cele vopsite în galben-verde: GYSEV)
-din câte am observat, V43 tinde să înlocuiască locomotivele de tip V63 (poreclite Gigant). Când m-am întors din Austria, am constatat că V43 sunt, practic, peste tot în timp ce V63-urile puteam să le număr pe degete
OAB

Locomotiva de mai jos este una dintre cele care tractează Liliputbahn:



Poza este realizată de mine în data de 18.06.2007. Locomotiva are, în mod sigur, două osii alergătoare, trei motoare, dar nu am putut să-mi dauseama dacă există osii purtătoare în afara celor care aparţin de tender. Îmi poate spue careva dacă este vorba, într-adevăr de o "Minipacific" (231) sau de o copie în miniatură a unei "230"?
Electrica675

98 78 1141 028-0 in curtea Depoului Pascani.




Electrica675

1141 028



Arhitekt

Chiar asa batuti in cap is paznici Grampet Pascani ?
Si eu ma chinui de cateva luni sa pozez o LDH25-M a fabrici de butelii Shell Gas din Timisoara,de fiecare data cand ma apropiam de linia industriala a fabricii,un paznic nespalat isi scotea telefonu mobil si ma ameninta cu politia,bine inteles dupa ce in prealabil ma injura zdravan.
Dr2005

LDH-ul poti foarte frumos sa il pozezi de pe pod (pe unde trece tramvaiul 3) Asa am procedat eu, desi probabil puteam sa ma duc sub pod si sa fac poza pana sa faca gura paznicul, ca doar campul de acolo nu e al parintilor lui.

Teiul e pe domeniul public  
Arhitekt

LDH-u e garat chiar in fata portii fabricii,anu trecut l-am prins la manevre in Gara de vest insa numai o singura data,am ajuns sa imi pun intrebarea pe ce criterii e platit mecanicul respectiv daca in decurs de cateva luni face numai o manevra,ce face omul respectiv in tot restul timpului,ca nu cred ca cineva plateste pe nimic.
Arhitekt

In randurile iata intrebarea mea adresata Dl Electrica 335:
Va multumesc ca mi-ati explicat clar cum sta treaba cu numerele de inregistrare ale locomotivelor.As mai avea totusi o singura intrebare,de data aceasta referitor la inregistrarea locomotivleor industriale si anume:Va dau exemplu o locomotiva diesel-mecanica LDM din Timisoara apartinand societatii Shell Gas Romania,vrea sa va spun ca aceasta locomotiva nu are placuta traditionala pe care o are orice locomotiva CFR sau ale operatorilor privati.Pe exista o singura palcuta cu inscriptia ,,LD-M''si totusi aceasta locomtovia circula pe reteaua feroviara intre Gara Tm Vest si Nord o distanta de circa 4 km.As vrea sa va intreb daca la locomotivele industirale se aplica un regim de inregistrare diferit fata de cel obisnuit,spre exemplu va pot mentiona ca exemplu Combinatul Solventul Tm care are 3 LDH si care sunt inregistrate ca toate celalalte locomotive de pe reteaua CFR.Deasemene consultand Railfun Europe am observat ca in anumite tari locomotivele industriale au traditonalul nr. de inregistrare ca la orice locomotiva in vreme ce altele nu a deloc sau sunt inregistrat simplu cu un singur numar ca de ex 35,40 sau etc.V-as fi recunoscator pentru unraspuns.
Iar aici iata raspunsul primit:
Salut !

Locomotivele din seria "L-DM" sau "B-DM" au fost toate inregistrate in forma asta. Asadar toate placutele lor au fost la fel. De ce? Pentru ca ele au fost produse exclusiv pentru lotul industrial, iar aceasta codificare "L-DM" este specifica celor de la Faur. Vezi cazuri similare la seriile 80 (LDH-125), 85 (LDH45), 86 (LDH70) sau chiar raposata 64 (LDE150). Acelasi principiu de aplica si la LDM-uri.

Faptul ca circula intre Timisoara Nord si Vest, nu este un lucru neobisnuit din niciun punct de vedere. Calea ferata are regim de infrastructura nationala, similar cu al drumurilor rutiere. Deci operatorul particular/industrial, plateste taxa de infrastructura si se plimba, sau face manevra pe oricare linie doreste el.

Codificarea locomotivelor din multe serii pe care le detin sau le-au detinut, au pastrat-o din motivul pentru care nu au dat o prea mare importanta acestui lucru.

Daca mai ai nelamuriri, oricand iti pot sta la dispozitie pe forum in limita informatiilor pe care le detin si eu.

Sanatate !
Arhitekt

Asta de cine apartine Locmotiva ?In ultimi ani a mai fost miscata din acel loc ?
Electrica675

96-0004-6 a CFR IRLU Pascani.
sulzerul1175

Intersant este ca pe locomotiva apare LDE-003 si nu este scris numarul complet de LDE130-003
shoppy

Da, nu a avut placute si fiind a Infra, s-a numerotat cum s-a nimerit sau cum a vrut mecanicul.
shoppy

Locotractor de manevra (cred ca asta e termenul corect), langa Corbul, jud. Constanta
Dr2005

Scuze de off-topic... nu exista mai multe poze cu acele vagoane de la Roman? Stiu ca aveau vagoane 26-47 pentru transportul muncitorilor, ori acesta din poze ori e 26-47 modificat la geamurile de la etaj (nu imi pot da seama de tip, nu se vad boghiurile si nici numarul) ori un 26-26 cu geamurile modificate.
Arhitekt

Dr2005 wrote:
LDH-ul poti foarte frumos sa il pozezi de pe pod (pe unde trece tramvaiul 3) Asa am procedat eu, desi probabil puteam sa ma duc sub pod si sa fac poza pana sa faca gura paznicul, ca doar campul de acolo nu e al parintilor lui.

Teiul e pe domeniul public  

Conform unor surse din interioru fostului Shell Gas actualmente Petrom L.P.G. (s-a schimbat numele si proprietaru firmei)aceasta locomotiva ar apartin de Ploiesti,ea fiind inchiriata la Timisoara.
tomi_ms

Ati mai vazut undeva o micuta ca asta? Oare unde a fost fabricata? Daca ne uitam bine prin grila din fata, pare sa aiba doua straturi de caroserie.

E locomotiva de la trenuletul copiilor (fostul tren al pionierilor) din Tg Mures. Scuzati unghiul, am pozat-o printr-o spartura a geamului.
shoppy

Este vorba de o locomotiva clasica de mina, varianta "de exterior" cu generator diesel, peste care s-a construit acea a doua caroserie fantezista.
Asa s-a facut si cu locomotiva din Constanta, incercandu-se o carosierie de locomotiva cu aburi, a iesit mai mult racheta orizontala.
mishu88

Aici ar fi potrivit de adăugat şi locomotiva din Orăşelul Copiilor - Bucureşti. (dacă mai există. În 1998 exista...)
shoppy

LDE150-015
(multumesc Silviu Sintea pentru poze) (da cineva mai multe detalii?)
http://forum.transira.ro/viewtopic.php?t=3056
tomi_ms

shoppy wrote:
LDE150-015

I-am gasit o surioara in galeria lui Stefan Puscasu:
http://cfr.stfp.net/Pic/00/LDE150-022DwO=:1.jpg
Si mi se pare ca e identica (ca si model) cu clasa 64 . Vezi masina de la CET Oradea postata de K.Karcsy si Pisti in topicul dedicat locomotivelor operqatorilor industriali:
http://www.postimage.org/image.php?v=Pq1bDZB0
( http://pisti91.myfreeforum.org/Lo...atorilor_Industriali_about81.html )

P.S. :
am gasit un model foarte asemanator pe situl celor de la Electroputere (pacat ca poza e mica, nu se vede daca e identica sau doar seamana), locomotiva LDE 2640 CP-IR produsa pentru C.F. Iraniene:
http://www.electroputere.ro/vfu/ro/P/sgC.php?aCode=g1&aSgCode=s3

la prima vedere ar putea fi si asta: http://www.electroputere.ro/vfu/ro/P/sgC.php?aCode=g1&aSgCode=s4, (si ar fi mai logic, ea fiind produsa pentru CFR) dar la cea din poza d-lui Sintea sistemul de racire e mai in spate decat in cazul acestei LDE 3000 CP.
Oricum, daca e sa ne luam dupa cod (LDE150) ar trebui sa fie o locomotiva de 1500CP care mi se pare putin pentru marimea ei.

editez din nou: am descoperit ca am scris o mare prostie mai sus , LDE150 fiind produsa de Faur (23August), nu de E.P. Acum o las asa, ca oricum sunt interesante asemanarile.
Electrica335

LDE1500 <=> 060-DG <=> Seria 64, productie Faur Bucuresti ~25 de exemplare cu tot cu cele industriale. Dotate cu motor ALCO 6 R 251 ELO.

LDE4000 <=> 060-DD sau DD1 <=> Seria 70 sau 71. Productie Electroputere intre anii 1975 si 1980, dotate cu motor ALCO 16 R 251 ELO . 35 de unitati pentru CFR, 10 pentru calea ferata din Grecia. Diferentele intre 70 si 71 sunt incalzirea electrica si viteza maxima.

LDE 3000 <=> 060-DC sau DC1 < => seria 66 sau 67. Productie Electroputere Craiova intre anii 1976 si 1981, dotate cu motor ALCO 12. R251 FLO. 23 unitati livrate pentru CFR, 4 pentru industrial (se gasesc in bazinele Motru-Rovinari), alte 10 pentru IRR (Iran).
Electrica675

130-032 CET Iasi (Numarul ar trebui sa fie LDE130-032)
shoppy

Ooo, inca un 130, stiti vreunul cu numar mai mare de 032?
Electrica675

Salut..eu nu cunosc....e singurul care l-am vazut in viata mea  restul in poze.
sulzerul1175

Dar cu 060-DA-003 al Cet Iasi ce s-a intamplat? Din 2007 nu am mai vazut poze despre ea.
http://cfr.stfp.net/index.cgi?class=60&veh=3&all=Y&op=_CI
i29

Vagonul acela seamana cu Ucs'urile romanesti,dar difera u pic la forma rezervoarelor.Din cate imi aduc aminte,si la germani sunt destul de comune aceste vagoane(folosite pt. transportul cimentului si al prafurilor gen var,etc).

Apropo,locomotiva apartine/a de DB Cargo(Deutschland Bahn,CFR'ul germanilor),numai ca a fost dezlipit acel sticker cu DB E la fel de raspandita si folosita la ei,in Germania,ca LDH1250'urile noastre;unele au chiar si cupla automata
Electrica675

Nu stiu ce sa intamplat cu acel diesel de la Iasi...am facut 4-5 excursii si nu l-am vazut sa-l pozez...si a mai disparut si un diesel din gara Varatec (Sv).
060-DA-001 al CET Suceava.


Poza realizata de Andrei Dascalu.
Alex-DP001

Nici nu stiu unde sa postez acest mesaj. Astazi am fost cu niste prieteni la Cluj sa ne rezolvam treaba cu caminul ca incepe faculta.Caminul este in apropriere de Centrul de Electrificare Cluj. Am observat niste cisterne parasite si o locomotiva seria 87 de culoare albastra cred ca abandonata. Banuiesc ca a fost folosita la tractiunea trenuletului din parcul feroviarilor. Dimineata merg la Cluj din nou dar cu trenul si o voi poza. Stie cineva sa-mi de-a ceva amanunte despre acesta locomotiva, repet este cam izolata de gara, mai precis in spatele garii.
sulzerul1175

Deci acolo e  :idea:

Pe 1. iulie am fost si eu la Cluj, am mers cu prietenii la Parcul CFR dar n-am gasit locomotiva de cale ingusta acolo. Am intrebat niste persoane daca imi poate sa zica ceva detalii despre aceasta locomotiva, mi-a dat, dar m-a trimis cu totul si cu totul la un alt loc, nici macar in apropierea garii. Ce oameni  

Multumim pentru informatie, Alex
Alex-DP001

Eu am dat din nimereala de ea. Oricum cunosc bine zona din spatele garii. Tata mi-a zis ca locomotiva a fost adusa de la Turda unde facea servici Turda-Abrud. Maine sper sa revin cu cateva poze de acolo.
Alex-DP001

Inca nu am resuit sa pozez locomotiva asta Pisti dar saptamana viitoare merg din nou pe acolo.Sa sti ca langa ea am descoperit una cu aburi.Este un pic cam greu sa le pozez dar voi face tot posibilul sa le prind.
sulzerul1175

Mersi pentru informatii, Alex.
Cel mai mult probabil ca o sa ma duc si eu la Cluj peste 2 saptamani. Sper ca o sa le prind si eu
Alex-DP001

Poate o sa ne intalnim cand vi eu o sa fac naveta la Cluj timp de cel putin 2 luni si poate mergem impreuna sa le pozam.O sa le gasesti acolo pentru ca sunt abandonate.
tomi_ms

Apelez din nou la cunostintele voastre pentru a "elucida un mister"
In ultima vreme am incercat ori de cate ori am avut posibilitatea sa merg cu trenul intre Azomures si gara Tg Mures sa fotografiez micuta asta, dar niciodata nu mi-a iesit din cauza vitezei. In sfarsit am o poza cat de cat clara, dar acum lipseste o capota, fiind acoperita de copac. Capota care nu se vede, e mai scurta decat cealalta. Se afla in curtea unui depozit, probabil depozitul a fost cumparat cu linie cu tot de o firma privata, si chiar daca linia nu mai este functionala (cred), locomotiva nu i-a deranjat si n-au indepartat-o.
Stiti cumva ce locomotiva e? Pe cfr.stfp.net n-am gasit nimic asemanator.
Arhitekt

Locotractor de manevra.
Electrica675

O locomotiva in Podu Iloaiei (Iasi) numarul nu-l stiu exact dar pare ar fi ceva cu 136, 166, 196 la sfarsit! Daca stie cineva numarul sa-mi spuna si mie
mureseanu_976

Electrica675 wrote:
O locomotiva in Podu Iloaiei (Iasi) numarul nu-l stiu exact dar pare ar fi ceva cu 136, 166, 196 la sfarsit! Daca stie cineva numarul sa-mi spuna si mie


Eu mai vad o locomotiva in poza (de fapt o bucata din ea),care statea ascunsa dupa vagoanele rusesti...
Electrica675

Acea locomotiva este LDH70-559 a Predemet Podu Iloaiei!

O poza cu acest LDH realizata de Vlad Maricari.
Electrica675

Nu cred ca e topicul perfect, dar va pun la dispozitie o poza cu niste locomotive "reci" de la Pascani!

40-0635-9, 81-0339-8, 80-0552-2, 40-0884-3, 40-0777-9, 84-0579-9 43-0091-9, 40-0615-1.
shoppy

Prima parte a numarului acelei locomotive este LDH25-.
cristi CFR

Pe 11.11.2008 era 83-0904-9 in depoul Arad
shoppy

EA si doua DA in Bulgaria (de pe railfaneurope):
http://www.railfaneurope.net/pix/..._and_06056-6_in_depot_Plovdiv.jpg
carelia

Despre locomotiva Phoenix de la Softronic:

Prima locomotivă electrică românească în curent continuu realizată după 1990 va face parte din parcul operatorului ungar Magyar Maganvasut ZRT (MMV). Compania ungară a achiziţionat locomotiva Phoenix a producătorului român Softronic Craiova.
sulzerul1175

Pe un site despre aceasta locomotiva scrie ca locomotiva a fost cumparata   Dar acesta a fost doar inchiriata!
cristi CFR

Pe railway insider scrie ca locomotiva a fost achizitionata.
Deci e adevarat.
http://rinsider.club-feroviar.ro/ro/afiseaza_stire.php?id=3492
carelia

Acesta este articolul integral luat de pe railwayinsider.ro:

Prima locomotivă electrică românească în curent continuu realizată după 1990 va face parte din parcul operatorului ungar Magyar Maganvasut ZRT (MMV). Compania ungară a achiziţionat locomotiva Phoenix a producătorului român Softronic Craiova. Directorul comercial al Softronic, Dragoş Voicu, ne-a declarat că locomotiva Phoenix va fi expusă în Gara de Nord după care va fi livrată MMV. Operatorul ungar mai deţine în parcul său locomotive româneşti. MMV, în traducere Hungarian Private Railway, s-a fondat pe 1 decembrie 2003 şi a primit certificare de operator de transport feroviar în iulie 2004. Compania a transportat în 2006 circa 827.000 de tone de mărfuri, printre care şi încărcături agabaritice şi de marfă cu grad de periculozitate ridicat. Preşedintele Consiliului de Administraţie al Softronic, Ionel Ghiţă, a spus despre modelul Phoenix că este cu aproape 50% mai ieftină decât locomotivele oferite de companiile străine dar că are performanţe notabile, dintre care se pot enumera sistem de localizare-comunicaţii GPS-GSM, alimentare în curent continuu cu o putere dezvoltată de 6600 kW sau sisteme de diagnoză electronică a echipamentelor componente.
cezy

facem si noi ceva interesant ,dupa care vindem ...
carelia

Este foarte bine daca vindem la export. Este excelent. Nu cred ca e vreo problema sa livreze si la intern, daca o sa fie cerere.
shoppy

Foarte bine ca au vandut-o, cel mai rau lucru care ar fi putut sa se intample ar fi fost sa ajunga la Calatori.
Dr2005

Dupa cum am mai zis si eu, desi unii m-au injurat: nu prea avem noi ce sa facem cu ea. Nu avem nici macar linii de 120 km/h, iar pantele mari le numeri pe degetele de la o mana (Balota, Predeal si inca vreo cateva), fiind deja destule 477uri pentru a nu mai fi nevoie de tractiune multipla (ma rog, de loco de ajutor, ca locomotivele noastre electrice nu suporta tractiune multipla, deci tot de 2 mecanici ai nevoie). Imi si inchipui Phoenixul tragand un personal cu 1 - 2 vagoane.
Electrica675

20.164

LDH25 ***

LDH70 *** (ii lipsesc placutele)
tomi_ms

Nu prea am vazut sa se fi discutat pe forum desre LDE130 (sau n-am cautat eu pe unde trebuia?). Are cineva informatii despre ele?
Au fost produse pentru PKP (si ei au avut o gramada de probleme cu ele ) dar au ramas cateva si in tara.
Cu ce motor diesel au fost echipate? A fost ceva derivat al motoarelor folosite pe alte locomotive, produs sub licenta, sau a fost ceva autohton?
Ce se afla sub capota scurta, si la ce servesc cutiile montate deasupra ei?
Si dat fiind ca n-am reusit sa gasesc dimensiunile ei, dar am vazut ca e destul de lunga, imi poate spune cineva (daca nici voi nu aveti date exacte) cu cat e mai lunga decat un LDH125 (asa, ca baza pentru comparatie).
Multumesc
tomi_ms

Am gasit informatiile pe care le cautam intr-un articol wikipedia despre PKP SP32.
Produs intre: 1985-1991, aprox. 150 unitati (pentru PKP, restul nu stiu)
Lungime 16 000 mm
Latime 3100 mm
Inaltime 4220 mm
74 t
Capacitate rezervor combustibil 3000 litri
Motor diesel M820SR
Motoare de tractiune MCT 542
Viteza maxima 100 km/h
Frane Oerlikon

La PKP s-au facut modernizari cu motoare MTU 12V396TC12 si 12V396TC14.
Stiti ceva despre motorul M820SR? Intr-un singur loc am gasit ca ar fi Maybach, in rest scria ca e romanesc...
maus5

Salut! Am gasit ceva ce te-ar interesa pe :                                                http://www.locomotives.com.pl/Diesels/SP32.htm                                      Inceea ce priveste LDE130 la C.F.R.,au fost construite 33 exemplare pentru liniile industriale.
Zoly87

Multumesc foarte frumos , pentru informatie.
Zoly87

k
bogdyblack

Ceva interesant am gasit in depou la Arad, acum o luna! e vorba de o locomotiva englezeasca! Floyd! adusa la Arad pentru a i se monta inductorii de cale si sisteme de siguranta si vigilenta unguresti! Locomotiva a fost cumparata din Anglia de o companie ungara de transport marfa! nu stiu care din pacate! scuzati calitatea pozelor dar nu am decat un Sony Ericsson ca arma de la indemana!!  


florin.lifticariu

floyd Hungary....care parca are si o DA fosta industriala 060-DA-001..vopsita bleu... http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=260409&nseq=1
sulzerul1175

Multumim foarte mult pentru poze, Bogdy, si bine ai venit pe forum!

Locomotiva este in proprietatea operatorului privat Floyd KFT din Ungaria.
maus5

Salut! Operatorul privat FLOYD din Ungaria ,mai are un LDH125:
maus5

Si mai are un LDE125:
Electrica675

Oare sunt fostele locomotive ale CFR? LDE125-031 si LDE125-065?
mureseanu_976

Electrica675 wrote:
Oare sunt fostele locomotive ale CFR? LDE125-031 si LDE125-065?


Din moment ce au inca numerele de locomotive industriale,e putin probabil sa fi fost ale CFR-ului  
sulzerul1175

Electrica675 wrote:
Oare sunt fostele locomotive ale CFR? LDE125-031 si LDE125-065?


Vezi ca 031 e LDH125 !
dan tm

Constat ca prin alte tari locomotivele romanesti sint bune fara sa fie GM sau Alsthom sau mai stiu eu ce.
maus5

Salut!Intr-adevar este vorba de LDH125-031 si nu de LDE125,cum bine observa Sulzerul 1175.Ea apartinea de C.S.Resita,in ceea ce priveste LDE125-065,nu stiu cui apartinea,dar precis era tot industriala.
shoppy

dan tm wrote:
Constat ca prin alte tari locomotivele romanesti sint bune fara sa fie GM sau Alsthom sau mai stiu eu ce.

Pai nici la privatii nostrii nu prea auzi sa le ia foc locomotivele sau sa li se strice. Inseamna ca sunt bine intretinute (ca doar privatu are o treaba de facut), iar daca un mecanic isi baga picioarele atunci zboara din functie.
E adevarat ca daca unui privat ii ramane trenu in camp nu ajunge la stiri, deci poate se mai explica si asa.
TaurusFan

V43 1137 MAV  cu IC 453 in Curtici
shoppy

Locotractorul de manevra al silozului de cereale din Aviatei este inca izolat si nemiscat in curte
Electrica675

1141 028 a intrat in hala Pascani si se pregateste de reparatie pentru GFR.
dragosh01

Ce fel de locomotiva e asta? Parca electrica nu? Ceva detalii tehnice stiti?
Mihai-Aurel

LE 3400 de la noi ; modelul de mai sus este adus din Croatia.
cezy

Brasov 25apriilie
Locomotive  Regiotrans
Electrica335

Cezy, de ce nu-ti descrii pozele asa cum am rugat de nenumarate ori ?
cezy

imi cer scuze ,am rezolvat  problema
Electrica675

Hmm, cum ai rezolvat? Uite spre exemplu cei din apropierele Brasovului stiu cu siguranta numerele celor 3 locomotive...dar sunt si cei cu locatii mai indepartate...te rog, nu o lua ca pe un atac, dar te rog scrie si numarul locomotivei  

Sanatate!
cortexedge

Poate ca omul nu stie numerele lor.....
Electrica675

Scuze de OFF, dar daca te uiti la toate posturile, la nici unul nu scrie o descriere a pozei (numar locomotiva etc.) si ar putea sa zica..locom ale caror numere nu le stiu...

Acum gata cu OFF-ul si sa revenim la topicul DIVERSE LOCOMOTIVE!!
cezy

Campina 09.05.2009

Comarnic 10.05.2009
shoppy

Super pozele Cezy. Se vad foarte bine diferentele dintre cele doua locomotive (eu credeam eronat ca sunt acelasi model).
explorator021

O prezenţă rară pe la noi,... o locomotivă rusească.



Locomotiva TEM2 - 017 aparţine de PKP, iar poza am făacut-o în Rzeszów, Polonia. Am îndrăznit să o postez aici la locomotive diverse, pentru că nu prea văd unde altundeva s-ar potrivi.






Locomotiva TEM2-017 a fost fabricată în 1975(scrie pe plăcuţă), dar acest tip de locomotive au fost fabricate începând din anii '60. La baza lui TEM2 a stat locomotiva americană ALCO RSD-1, din anii '40: că de fapt, toate vehiculele ruseşti sunt copiate după cele americane.
Iată şi plăcuţa:


Locomotivele acestea sunt folosite în special la trenurile marfare.
dragosh01

A trecut acum prin oradea si n-am avut baterie la aparat sa fac poza si am facut cu telefonul. a trecut un marfar care avea in componenta: locomotiva+2 vagoane+ un automotor rosu plin de grafitii semana cu un desiro.. si la lungime si la forma cat de cat. Nu stiti nimic? A venit pe linia dinspre Ungaria si se indreapta spre Cluj. Pun si poza...facuta cu telefonul
florin.lifticariu

parca si ungurii au si ei desiro..care la ei e rosu...nu e posibil sa se in drepte spre Arad ?...ma gindesc sa-l duca la reparat la Astra...
cortexedge

Din poza nu se intelege nimic.
Cel mai posibil, era un automotor Malaxa al CFR Infra.
stakee

Poza nu se vede
dragosh01

Nu era malaxa ca as fii recunoscut-o era ceva combinatie intre astea 2: http://media.photobucket.com/image/DMU/dave302de/digha_dmu2.jpg si http://commons.wikimedia.org/wiki...5%BD_7123_series_DMU_%2806%29.JPG si era compus din 2 segmente ca si desiro sau duewagul, iar cupla era aaaaa.. ca si la sulzer , deci tampoane si carlig.
florin.mihai

Sa nu va mirati ca apar tot felul de chestii.... Regiotrans-ul are deja material rulant tinut intr-un loc cvasisecret, care inca nu este omologat, vorbesc aici de automotoare, rame, locomotive si vagoane de calatori. Ca sa va dau un indicu cam ce-ar putea fi: locomotivele provin din Austria, vagoanele sunt din Franta, rama din Franta (e ceva cu totul extraordinar, dar inca n-am vazut cu ochii mei si nu spun nimic public). De asemenea se asteapta primul lot de duewag-uri provenind din Luxemburg (dragos, ore n-or fi fost de-astea???). Sper sa obtin permisiunea sa fac o vizita in depozitul de material rulant al Regiotrans-ului si va spun si voua ce se gaseste acolo.
shoppy

Da spune linistit, daca se precizeaza ca e la nivel de zvon atunci se poate spune orice. Ne mai umplem si noi timpul, si se mai si stie ca orice zvon porneste de la o samanta de adevar.
florin.mihai

Pai vagoanele sunt Corail, cele trei locomotive sunt Siemens bisistem (dupa descriere par sa provina din seria 1014 de la OBB) cat despre rama trebuie sa merg pana acolo sa ma conving ca e un TGV din anii '80. Cert este ca apar tot felul de chestii neobisnuite pentru calea ferata de la noi. Colegii mei au "raportat" intalnirea cu numeroase ciudatenii, eu cu ochii mei am vazut in tranzit numai doua garnituri RIO sau RIB pe care le stiam deja si de pe net. Ce pot sa spun cu certitudine este faptul ca Regiotrans a contractat tot ce exista in Franta pe platforma de automotor X 4300.....X 4900 pentru care exista omologare si intentioneaza sa achizitioneze duewag-uri.
calatorul

dragosh01 wrote:
Nu era malaxa ca as fii recunoscut-o era ceva combinatie intre astea 2: http://media.photobucket.com/image/DMU/dave302de/digha_dmu2.jpg si http://commons.wikimedia.org/wiki...5%BD_7123_series_DMU_%2806%29.JPG si era compus din 2 segmente ca si desiro sau duewagul, iar cupla era aaaaa.. ca si la sulzer , deci tampoane si carlig.


Nu erau astea:
http://www.railfaneurope.net/pix/lu/diesel/dmu/CFL_928_506.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/...00-599/db6285506_bk0708240029.jpg
?
dragosh01

hmmm cam 80% spun ca DA, duewag rosu era. L-ai vazut si tu cumva? Oricum spre Cluj a mers, deci cineva cumva tot ar trebuii sa le fii vazut si sa le fii pozat, ca, noah banuiesc ca or facut drum lung si pana unde au mers  nu ?  
calatorul

nu le-am vazut, dar cam astea se incadrau in descriere. in plus, cele DBAG si CFL cam sunt "scoase la pensie" si deci disponibile pentru privatii de pe la noi. poate le-a cumparat firma din Cluj, SC REGIONAL parca se cheama...
Mihai-Aurel

740 612-7 in Campina


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Materialul Rulant din Romania Page 1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 1 of 5
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR