Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Stiri si evenimente cu trenuri
nan_florin

Doua LDM-uri la Depoul Dej pentru muzeu.

Dragi prieteni, am deosebita placere sa va anunt ca azi am reusit sa ajungem la Dej cu cele doua LDM-uri Malaxa cu nr 022 si 193 de la Depoul Pascani. Am facut pe drum o saptamana dar suntem bucurosi ca am ajuns fara evenimente acasa. Momentan le-am bagat in hala LDE la linia 2 urmand ca de luni sa incepem sa lucram la 193. Va voi tine la curent cu mersul lucrarilor.
G-Mean

Ati mers prin Vatra Dornei presupun? nu?
nan_florin

Da, am trecut prin Vatra Dornei , chiar am stat in remiza cu ele cateva zile
nan_florin

Si acum inca ceva poze
nan_florin

In statia Dolhasca
nan_florin

Plecarea din Vatra Dornei. De aici am plecat cu EA-021 in cap si cu DA-1344 la urma pana in statia Floreni. De aici am luat 23 de vagoane incarcate cu lemn iar DA-1344 a ramas impingatoare pana la st Gradinita. De aici am luat inca cini vagoane si am plecat cu DA-1344 pana la Ilva - Mica.
nan_florin

Cu DA-1344 in cap in statia Gradinita.
nan_florin

Din statia Burdujeni am plecat cu EA-883 pana la statia Pojorata. Aici am fost dezlegati si am stationat circa doua ore deoarece electrica a dublat un tren de marfa pana la V Dornei dupa care s-a reintors dupa noi.
nan_florin

In sfarsit acasa! Din Ilva-Mica am plecat ieri, in jurul orelor 10 in tren local remorcati de EA-702 si am ajuns in depou in jurul orelor 14.00.
nan_florin

Chiar daca nu are legatura cu topicul cer voie sa pun si o poza cu un superb automotor fotografiat la Vatra Dornei care am inteles ca face curse la Dornisoara.
nan_florin

Saptamana urmatoare urmeaza inca o etapa dificila: deplasarea la Depoul Bucuresti -Triaj in vederea expedierii vagonului fabricat in anul 1908. Aceasta presupune demontarea osiilor si incarcarea lui in alt vagon.
nan_florin

Celalalt vagon din trenul sanitar pe care il vom lua va veni pe roti.
sulzerul1175

Toata stima domnule Nan, felicitari pentru noile achizitii si spor la lucru!
cristi CFR

Aceleasi ganduri si din partea mea.

Ce se intampla cu trenul sanitar ?

PS : Am dat de un Esx in circulatie :



nan_florin

Unde este facuta fotografia?
cristi CFR

In Arad am facut poza, era intr-un tren de lucru cred.
Peste cateva zile l-am revazut in Timisoara Nord.
Poza e facuta pe 12 August.
cristi CFR

Poate ajuta acest detaliu la identificare

Electrica675

Se mai aude ceva de 95-022 si 95-0193?
nan_florin

S-a terminat constructia liniei unde va fi amplasata 193. Intre timp a fost pusa si piatra sparta.
Electrica675

Super!
nan_florin

Ieri s-a incheiat actiunea de amplasare a LDM-ului 193 pe postament. Iata cateva secvente:
nan_florin

Mutarea locomotivei s-a facut manual, prin impingere.
nan_florin

Constructia liniei
nan_florin

Trecand prin fata depoului
nan_florin

Aproape am ajuns !
nan_florin

Destinatie finala ! Mai ramane de vopsit in urmatoarele zile cabina la interior, de curatat geamurile si de montat placile, dupa care vom monta transformatorul pentru iluminarea farurilor si cabinei. plafonul cabinei va fi vopsit alb iar restul gri. Deasemenea a fost reparat si bordul impreuna cu tot ce se gaseste in cabina de conducere. Peste vopsea a fost aplicat un strat de lac protector.
nan_florin

Inca o imagine din spate.
tomi_ms

E foarte frumoasa. Felicitari, domnule Nan, si tuturor celor care au lucrat la ea!
Electrica675

Oo daa, ma bucur sa revad acest 193 atat de frumos si ingrijit! Felicitari tuturor care au lucrat la dansa!
sulzerul1175

Felicitari si din partea mea Locomotiva arata excelent!
Zoly87

Asa este , pare a fi iesita afara pe portile uzinei FAUR   .
nan_florin

Anul de fabr conform placutei de pe locomotiva este 1962.
Bogdy

Foarte frumoasa locomotiva  
maus5

Salut!Dar numarul de fabricatie,nu se vede?
Zoly87

Teoretic ar trebuii sa fie 20.025.
nan_florin

Incepand de la 1 martie incepem lucrarile de reparatie la 040.
Electrica675

040 fiind?
nan_florin

Scuze, am scris gresit  95-0022-4.
Electrica675

Ok nu e problema!

Astept fotografii cu ambele si 022 si 193

O seara frumoasa va doresc!
nan_florin

Asa dupa cum stiti, actiunea de reconditionare a celor doua LDM-uri continua. Sunt in curs de derulare lucrarile la 022. Acum suntem in faza de vopsire , concomoiitent cu lucrarile in interiorul cabinei si la partea electrica. Deasemenea am inceput lucrul la matritele pentru confectionarea numerelor pentru ambele locomotive. Le vom face dintr-un numar de locomotiva cu abur  (50.702) din care am frezat cifrele 5. 7,0 si 2 iar in locul lor vom confectiona din placaj restul cifrelor, astfel incat sa avem cele doua numere 20.022 si 20.193. Deasemenea pentru confectionarea placutelor cu viteza vom modifica o placa de la o locomotiva 150.Iata si cateva poze:


nan_florin



nan_florin



nan_florin

POstez niste poze cu 022 la care am reust sa montam placile cu inscriptiile si toate geamurile, cu mentiunea ca cele care au fost lipsa au fost confectionate din geam securizat de 5 mm la GEROM Buzau. Mai avem de montat bordul ( am primit saptamana trecuta vitezometrul si turometrul de la Brasov) si de vopsit cabina la interior. Intre timp au fost terminate si numerele la 193 pe care urmeaza sa le montam.














Mihay

Incantatoare placa fostei Didine 71-0031-6 a depoului Dej Triaj!
E bine ca s-a mai pastrat cate ceva legat de aceste locomotive...
Poate s-o gasi totusi vreun privat sa reinvie ultimele carcase de Didine din Brasov cu alte tipuri de motoare si tehnologii mai recente, bineinteles...
Speranta moare ultima.... si noi odata cu ea...
nan_florin

Referitor la DD-uri cred ca putem uita definitiv  de  ele.
Elektriska

Nu este nici o sansa sa fie vreuna refacuta macar ca aspect?
Asta doar ca sa fie printre celelalte exponate ale Depoului Dej.
tomi_ms

Mihay wrote:

Poate s-o gasi totusi vreun privat sa reinvie ultimele carcase de Didine din Brasov cu alte tipuri de motoare si tehnologii mai recente, bineinteles...


Ar fi frumos (de exemplu DD cu un EMD 16-710 ... deh, vise ) dar cam nerealist. Ajunge sa ne gandim cate probleme sunt cu LDE-ul 2300 la care a fost vorba "doar" de schimbarea motoarelor si a sistemelor in legatura directa cu ele, nu a necesitat modificari importante la suspensie, etc.
Deci nicio sansa. Privatii vor aduce Ludmille sau ceva de genul. Cat timp va mai exista infrastructura...

Revenind la subiect, nu pot decat sa-i felicit din nou pe domnii de la Dej pentru munca lor.
nan_florin

Cea mai mare vina o are AFER-ul pentru ca accepta tot felul de struto-camile pe calea ferata. Unele care trebuiau pensionate demult, altele cu post de conducere pe partea dreapta si cu frane actionate pe dos fata de cele clasice, cu tot felul dfe profile pe la roti, fara posibilitati de intretinere etc.
shoppy

Aici nu sunt de acord si e cu totul alta problema, nu e treaba AFER-ului sa impuna folosirea/repararea unor anumite modele ratate de locomotive doar de dragul ca au fost fabricate in Romania si le mananca rugina prin parcurile reci.
Daca chiar e periculoasa exploatarea de locomotive cu postul pe partea cealalta atunci sa se impuna conducerea cu mecanic ajutor la aceste locomotive.
La profilul rotii doar nu o sa se refuze privatilor sa aduca locomotive doar ca au alt profil, profil care oricum se duce repede in ala de uzura, ca doar privatii sunt singurii care platesc TUI la infrastructura.
Cat despre intretinere, pe de-o parte privatii se distreaza pe banii lor(nu pe ai statului(deci cand strunjesc strunjesc pe ce trebuie, nu ca la metrou)) si pe de cealalta parte nu vad sa aiba vreunu parcuri reci cu zeci de locomotive imobilizate ci majoritatea locomotivelor sunt zilnic in trafic.
O sa ziceti ca merg fara vitezometru si alte alea, pai sa ii controleze si sa le dea amenda inainte sa deraeze ca altfel e ca la tara, cainii latra caravana trece.

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Stiri si evenimente cu trenuri
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR