Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Filmulete cu trenuri
shoppy

Filmari din locomotiva / vagon in miscare

Mi-ar face mare placere daca ati putea posta aici filmari facute din locomotiva sau din vagoanele trenului aflat in miscare. Apreciez cel mai mult filmarile facute din locomotiva, se vede foarte bine infrastructura feroviara .
sulzerul1175

P4337 Oradea - Halmeu, din Sageata

Electrica675

Pun eu un filmulet din cabina unui diesel    (intre Pascani-Suceava)

Electrica675

Un film de pe electrica (poate daca aveam o camera mai buna si farul central era aprins, poate se vedea ceva   )

i29

Electrica675 wrote:
Pun eu un filmulet din cabina unui diesel    (intre Pascani-Suceava)
http://s304.photobucket.com/album...ion=view&current=P8120039.flv


Mai exact Probota-Dolhasca Daca mai filmai 3-5minute prindeai Dolhasca.Tot 100/120 a ramas limita pe acolo?
Electrica675

iubitzel29 wrote:
Electrica675 wrote:
Pun eu un filmulet din cabina unui diesel    (intre Pascani-Suceava)
http://s304.photobucket.com/album...ion=view&current=P8120039.flv


Mai exact Probota-Dolhasca Daca mai filmai 3-5minute prindeai Dolhasca.Tot 100/120 a ramas limita pe acolo?


Nu stiu cat este limita, dar iti pot spune exact maine  
Electrica675

DA 1139 manevra gara Adjud.
Electrica675

DA 1139 garare tren in gara Bacau, si se indreapta spre IDM.


Vor urma si altele...numai ca nu imi prea permite timpul.
Electrica675

DA 1139 urca pe cocoasa..
Oberleitung

Onboard videos...

Am si eu niste clipuri video, filmate din locomotiva si respectiv din ultimul vagon. Vizionare placuta!

1. Incep cu videoclipuri din strainatate, mai exact din Austria. Pasul Brenner din cabina de conductor:

http://www.youtube.com/watch?v=KBa64y_XgSU&feature=channel_page

http://www.youtube.com/watch?v=gcWAyIGSg3s&feature=channel

2. Pasul Tauern (tot Austria), de data ac. din ultimul vagon:

http://www.youtube.com/watch?v=9_go2wv6VJk&feature=channel_page

3. Pasul Arlberg (tot Austria), tot din ultimul vagon:

http://www.youtube.com/watch?v=Ngm0zcS5TkI&feature=channel_page

4. Am si filmari din Romania:

- Călătorie cu un tren personal, pe ruta Poieni Hm. - Oradea:

http://www.youtube.com/watch?v=Gi-An18JVow&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=c7r4F-barvw&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=0Cmd2va3szY&feature=channel_page

- Brasov - Archita Hm.

http://www.youtube.com/watch?v=oxkfiVhkDPc&feature=channel_page

5. Iar in final cateva filmari de la vecini:

- http://www.youtube.com/watch?v=lrwHtIXvwrQ&feature=channel_page

- http://www.youtube.com/watch?v=8Jk0HCB96Lk&feature=channel_page

- http://www.youtube.com/watch?v=B2A816xbyQk&feature=channel_page

- http://www.youtube.com/watch?v=-pfs2bPO1PI&feature=channel_page (a doua jumatate a clipului)


Si in final ceva mai fain:

- http://www.youtube.com/watch?v=WNkaL0qS9SY&feature=channel_page


Sper, ca va placut. Toate cele bune!  

zOLi  
Rosshhu

Valea Prahovei din R 742

Intrecere intre un P si un R din Timisoara
</object
Podul peste raul Mures dintre Ilia si Dobra vazut din cabina unui GM
cortexedge

Secvente de la bordul a diferite trenuri
Rosshhu

M200 intre Simeria si Arad
http://www.youtube.com/watch?v=4UsfdfWJ-xg part.1
http://www.youtube.com/watch?v=TYeq_zygzbM part.2
http://www.youtube.com/watch?v=LXAtNjJzRH8 part.3
http://www.youtube.com/watch?v=IBnruJtuf6M part. 4
http://www.youtube.com/watch?v=YrwNUSbMzQI part. 5
http://www.youtube.com/watch?v=1gtF4qmviwM part. 6
http://www.youtube.com/watch?v=Bsw4yKz3uOI  part. 7
http://www.youtube.com/watch?v=E8Ig_U3MRp8  part. 8
http://www.youtube.com/watch?v=7a6QieV9Tf4  part. 9
http://www.youtube.com/watch?v=PpuidYVHeyI  part. 10
http://www.youtube.com/watch?v=jkNx0NkmB_w part. 11
http://www.youtube.com/watch?v=xxI_MwX6UUA part. 12
http://www.youtube.com/watch?v=GR8zwb1qwzA  part. 13
http://www.youtube.com/watch?v=8BlfpREhZy0 part.14
http://www.youtube.com/watch?v=lSY6dBDy9Vw part. 15
http://www.youtube.com/watch?v=aXhfoSzcEBE part. 16
cortexedge

Cabview de pe magistrala 400.( ultima parte e de pe linia 405, diesel)
Ignorati reflexiile.....totusi, eu cred ca adauga un pic de realitate la subiect

shoppy

Foarte frumoasa filmarea de pe 200, sincere felicitari.
Altii au toata reteaua flmata asa...
Ar trebui sa faceti torente, ca youtube reuseste sa piarda partile pe alocuri.
Daca mai acceptati sfaturi:
- ar trebui facuta subtitrare ca sa stii prin ce gara se trece, cu ce drum se intersecteaza, etc
- ar trebui si varianta fara muzica, cu sunetele din locomotiva, eu ma uitam pe filmarile de rute de pe BahnTV (cand erau), si se auzea foarte frumos cand treceau pepoduri,pe treceri lanivel, peste macaze, etc

Mi-ar place si mie sa filmez rute, trebuie intai sa-mi cumpar camera, da apoi nu cred c-o sa ma ia cineva...
cortexedge

S-ar lasa sunetele din cabina daca ar avea si romanii mentalitatea nemtilor.
Pe langa sunetul rotilor, ventilatiei, compresoarelor, etc, se mai aude si numar de locomotiva, numar de tren si eventual alte date.... ceea ce deobicei nu se spune.
shoppy

Pai oricum iei filmul la mana si poti sa stergi, si nu cred ca sta cineva sa se uite la ore intregi de ruta doar ca sa afle asa ceva si dupaia sa faca reclamatie...
cortexedge

Pana la orele intregi de ruta o sa mai treaca ceva... deocamdata avem mnute intregi, mai usor de urmarit.
Dr2005

@Shoppy: Acum, in plina criza (la C.F.R., nu vorbesc de criza financiara), se cauta nod in papura la toti angajatii C.F.R., ca doar trebuie dati afara cateva mii de oameni. O sa fii surprins ca cei ce pot da asemenea sanctiuni urmaresc si internetul pentru a depista eventualele nereguli. De exemplu, eu acum cateva luni am postat o poza veche de un an cu ,,serviciul postal" (daca intelegeti la ce ma refer) C.F.R., dar cu numarul locomotivei sters, poza editata sa nu pastreze informatii despre data, ora etc. Acum vreo luna am aflat ca poza aia a fost vazuta de cine nu trebuie si toti mecanicii unui depou au fost pusi sa dea in scris ca ei nu transporta pechete in cabina si daca sunt prinsi zboara din C.F.R.. Deci, asa cum poza aia a fost vazuta, la fel de bine poate fi vazut un film dintr-o cabina in care se aude numarul trenului si, eventual, se mai vede pe alocuri si mutra mecanicului. Asta e, traim intr-o republica bananiera si comunista, in care un tip cu un aparat foto in mana inca provoaca fiori militienilor si celor ce se stiu in general cu musca pe caciula, prin urmare e recomandat sa se fotografieze mai ,,pe ascuns", fara a iesi in evidenta.
Elful

Vedere din Desiro


Cateva pe M900






Pe M201
mishu88

Romanian Electric Power - 85 to 115 km/h

Being with the one of the most capable train drivers from Romania, this Electric Locomotive accelerates in only 59 seconds from 85 to 115 km/h with 10 passengers cars and one passive locomotive in behind. That's a power!

http://rail-videos.net/video/view.php?id=7900
G-Mean

Este cumva vorba oare de zona Ploiesti-Bucuresti?
Am avut ocazia sa merg cu 140 km/h. (evident locomotiva nu eu , si un mecanic care nici el nu mersese pana atunci cu o asa viteza)
mishu88

G-Mean wrote:
Este cumva vorba oare de zona Ploiesti-Bucuresti?
Am avut ocazia sa merg cu 140 km/h. (evident locomotiva nu eu , si un mecanic care nici el nu mersese pana atunci cu o asa viteza)


Nu, în filmare nu apare zona Ploieşti - Bucureşti, ci Bacău - Roman. Viteza maximă de circulaţie pe această porţiune este de 120 km/h.
Electrica675

Frumos Mishu, felicitari  
Trenul mai exact este pe langa Galbeni, ori inainte ori dupa, caci cunosc putin si eu ruta
mishu88

Electrica675 wrote:
Frumos Mishu, felicitari  
Trenul mai exact este pe langa Galbeni, ori inainte ori dupa, caci cunosc putin si eu ruta


Mulţumesc, Gabi! La Galbeni, da, cu 120 km/h înainte!
G-Mean

mishu88 wrote:
G-Mean wrote:
Este cumva vorba oare de zona Ploiesti-Bucuresti?
Am avut ocazia sa merg cu 140 km/h. (evident locomotiva nu eu , si un mecanic care nici el nu mersese pana atunci cu o asa viteza)


Nu, în filmare nu apare zona Ploieşti - Bucureşti, ci Bacău - Roman. Viteza maximă de circulaţie pe această porţiune este de 120 km/h.


Scuzati greseala.
mishu88

G-Mean wrote:
Scuzati greseala.


Nu este nicio greşeală!
zofei.2006

Cab wiev Bucuresti Nord - P.O. Aeroport H, via Balotesti 1/4 .

http://www.youtube.com/watch?v=dpo1itQVVQs

Cab wiev Bucuresti Nord - P.O. Aeroport H, via Balotesti 2/4 .

http://www.youtube.com/watch?v=rZ4IlHrBAwQ

Cab wiev Bucuresti Nord - P.O. Aeroport H, via Balotesti 3/4 .

http://www.youtube.com/watch?v=-U5dCv7IjEQ

Cab wiev Bucuresti Nord - P.O. Aeroport H, via Balotesti 4/4 .

http://www.youtube.com/watch?v=WYedIqo6pf4
mishu88

Full brakes for a hasty tractor driver, Romania

Acest şofer grăbit a dat ceva emoţii mecanicului de locomotivă, care a crezut că tractorul avea să treacă şi să provoace o adevărată tragedie. Aşa că a pus KD2-ul la poziţia de frânare rapidă, ultima poziţie a robinetului de frânare.

Acordaţi maximă importanţă trecerilor la nivel cu calea ferată şi nu vă jucaţi cu trenurile


link

mishu88

8 iunie 2008 - Activitate FeRoviaRă cu LDH45 în Gara Fălticeni *** Episodul 1

LDH45-389 este un simbol FeRoviaR fălticenean uitat de lume, de economie şi de timpurile acestea aprige. Însă acum 2 ani de zile în urmă, tatăl meu facea manevră alături de echipa lui pe liniile industriale (care au mai rămas) din jurul Gării Fălticeni.

Vă propun, în cadrul a trei episoade, să urmăriţi 2 ore scurtate-n aproximativ 30 de minute în care muzica de fundal este furnizată de un motor Maybach MB 836 Bb de 450 de cai putere, iar personajul principal este un gigant de 13 metri lungime cu un roşu care atrăgea priviri... multe priviri...

Vă doresc vizionare plăcută!

mishu88

Episodul 2:

zofei.2006

Cab view Bucuresti Titan Sud - Oltenita via Frunzanesti, 1/8




Cab view Bucuresti Titan Sud - Oltenita via Frunzanesti, 2/8




Cab view Bucuresti Titan Sud - Oltenita via Frunzanesti, 3/8




Cab view Bucuresti Titan Sud - Oltenita via Frunzanesti, 4/8




Cab wiev Bucuresti Titan Sud Oltenita via Frunzanesti, 5/8




Cab wiev Bucuresti Titan Sud Oltenita via Frunzanesti, 6/8




Cab wiev Bucuresti Titan Sud Oltenita via Frunzanesti, 7/8




Cab wiev Bucuresti Titan Sud Oltenita via Frunzanesti, 8/8

zofei.2006

Cab view Bucuresti Nord - Urziceni via Mogosoaia, 1/4



Cab view Bucuresti Nord - Urziceni via Mogosoaia, 2/4




Cab view Bucuresti Nord - Urziceni via Mogosoaia, 3/4




Cab view Bucuresti Nord - Urziceni via Mogosoaia, 4/4

Elful

Defileul Jiului - partea I



Defileul Jiului - partea a II-a

shoppy

Da, geniala Valea Jiului...
Elful

Defileul Prahovei

Rosshhu

Cab View M900 Craiova Filiasi
Part.1


Part. 2
Rosshhu

Cab View M207 Simeria-Hunedoara
Part.1 Simeria-Barcea Mica

Part.2 Barcea Mica-Hunedoara Halta

Part.3 Hunedoara H-Hunedoara
Rosshhu

Trecerea zonei neutre de la Merisor cu un EA clasic
Dr2005

Câteva imagini de pe Magistrala 800:

viktor

Anina - Oravita 2010





Electrica675



Ce peisaj frumos si plus sunetul MT-urilor
mishu88

M202: Cabview Petroșani - Simeria

Nicu

Cabview pe linia 606
Nicu

Un videoclip mai vechi(filmat in vara trecuta).
mishu88

Cabview M502: Vatra Dornei - Mestecăniș - Câmpulung Moldovenesc [EA 5100 kW]

Nicu

Nicu

Nicu

mishu88

iulie 2011 = Manevre FeRoviaRe cu LDH125 în Bacău

Teoria ca teoria, dar practica...?

Întrucât după 3 ani de zile de studiu în cadrul Specializării "Vehicule pentru Transport FeRoviaR" (fostă Specializare "Material Rulant pentru Calea Ferată"), mi-am putut fixa anumite cunoștințe despre acest vast și frumos domeniu, mi-am permis să stau câte zile alături de tatăl meu și să învăț d-ale practicii meseriei de FeRoviaR.

Vehiculul motor principal în acest film este un LDH125 cu motor Sulzer 6LDA28B în 6 cilindri. Funcționează în parametri normali și aparține unei companii de transport FeRoviaR din zona Moldovei.

Vagoanele manevrate sunt fie Habis-uri (și derivațiile acestuia) încărcate cu ciment LaFarge, fie sunt cisterne încărcate cu produse petroliere destinate depozitului Petrom din Bacău.

Vă doresc vizionare plăcută! În curând va urma și partea a II-a!

Nicu

Nicu

mishu88

Cabview cu locomotiva cu abur 230.516

Temperatura, într-o marchiză de locomotivă, depășește lejer 30-40 de grade Celsius. Ținuta... ”de scandal” este obligatorie pentru că în jur este numai funingine, cărbuni, scântei. Atenția distributivă trebuie să fie prezentă, de asemenea, pentru a putea duce trenul cu marfa sau călătorii la destinație, în timp ce mai multe grame de sacrificiu trebuie jertfite în slujba acestei meserii.

Printre foarte puținii specialiști în d-ale ”cârmuirii” locomotivelor de aburi din țară și unicii autorizați de AFER, domnii mecanici de pe aburoasă înfruntau căldura, oboseala și erau concentrați la deplasarea locomotivei. Profilul și specificul liniei Gura Humorului - Păltinoasa - Cacica cu ale sale pante caracteristice de 23 (Vârfu Dealului - Păltinoasa) și 28 la mie (Vârfu Dealului - Cacica) au supus la casne și frământări atât forța de tracțiune, cât și forța de frânare. Imaginile completează abstractele cifre de mai sus.

Focul ardea strașnic în locomotiva cu aburi, iar domnul mecanic, mai șugubăț din fire, a deschis portița către focar și a spus că ”Aici ajungeți dacă faceți păcate!” L-am crezut și am privit cu și mai mult respect această bestie neagră în care focul arde cu o culoare roșie stringentă, fumegă cu aburi și fum fierbinte, șuieră ascuțit, calcă șinele, rupe vântul, smucește vagoanele.

Dar chiar și așa, cu frica pe care o inspiră, călătoria în locomotiva cu aburi seria 230.516 a fost o experiență de neuitat! Pentru un pasionat, o astfel de experiență înseamnă un vis împlinit.

Multe mulțumiri domnilor mecanici de pe locomotivă și respecte pentru dânșii, am avut ce învăța de la dumnealor!

Vă doresc vizionare plăcută!

mpursu

Felicitari pentru plimbare, filmare & articol!
mishu88

Mulțumesc frumos, mpursu!

Top Modern Railroad in Romania, Comarnic - Predeal w/160 km/h [December, 2011]

Calea ferată ce leagă Bucureștiul, capitala României, de Brașov, unul dintre cele mai importante municipii din Transilvania, reprezintă o legătură importantă feroviară care apropie în mai puțin de 150 de minute Muntenia de Transilvania. Pe lângă acest factor social și economic, de legătură între cele două provincii istorice ale României, tronsonul de cale ferată Câmpina -- Sinaia -- Predeal, își face loc prin Valea Prahovei, una dintre cele mai atractive zone turistice din România.

Astfel, tronsonul feroviar Câmpina -- Predeal, distanță de 48 de kilometri, a fost reconstruit integral. Multitudinea de curbe strânse, poduri și podețe fac din acest traseu unul dificil de parcurs pentru mecanicii de locomotivă, extrem de greu de construit, însă foarte frumos de admirat, atât pentru publicul călător, cât și pentru cei pasionați de domeniul transportului feroviar.

De asemenea, panta caracteristică de 20 la mie între Câmpina și Predeal dovedește diferența de nivel notabilă de peste 550 de metri între cele două localități. Totodată, vârful de pantă de la Predeal și cele peste 10 linii de aici răspund cu brio la traficul intens care se desfășoară pe acest coridor Pan European nr. 4 (Constanța -- București -- Curtici).

Așadar, nu-mi rămâne decât să vă doresc vizionare plăcută la filmul de mai jos, în care apar în fața dumneavoastră peste 34 de kilometri de tronson proaspăt refăcut de la 0 și capabil de 160 km/h. Ca o ultimă precizare, viteza de derularea a imaginilor este de 4x, așadar puteți deduce și dumneavoastră viteza de circulație a unui Tren Regio (fost Personal) pe acest tronson.

Nicu

Nicu


Ceva mai vechi putin
G-Mean

Speed on M500
mishu88

V-ați întrebat vreodată cum e să mergi cu mărfaru`?

G-Mean

Super clip   . Felicitări`!
E le fel de interesant ca şi pe electrică de marfă . . . senzaţie frate  
Nicu

mishu88

Acceleratia 80-120 km/h a unei locomotive ASEA 060-EA construită și proiectată la Electroputere Craiova încă din 1966.

Nicu



&

mishu88

Superbe cabview-urile!

Elful

202 intre Subcetate si Banita.

mishu88

Depășire feroviară: mers paralel cu un tren de marfă, [August, 2014]

Foarte interesante sunt momentele când călătorești cu trenul și se întâmplă să mergi în paralel cu un alt tren. Spre exemplu, eram în drum spre mare, mai exact în dreptul Podurilor de peste Dunăre, în acel tren care face 2 ore de la București la Constanța. Cum pe firul din dreapta era un tren de marfă, impiegații dispozitori de mișcare au făcut parcursul trenului de călători pe linia din stânga. Efectul ”rocadei” - videoclipul de mai jos.

”Parallel race” sau ”Overtake”, cum spun pasionații feroviari din alte țări străine, îți oferă șansa de a urmări îndeaproape interacțiunile dintre roată și șină, cum acționează suspensia vagonului, cum reacționează tampoanele și aparatele de legare și multe alte efecte dinamice care se consumă în timpul rulării trenurilor.



Electrica675

Am si eu cateva din cabina, sper sa va placa !    

http://youtu.be/bmd1w8SsWEE

http://youtu.be/mYyKFarAiNU
Electrica675

http://youtu.be/VeT1Ch5JxSA

http://youtu.be/D2Jq4uMg_Gc
Electrica675

http://youtu.be/cNB00peJ1DY

http://youtu.be/Zq9mlv3yO2M
Electrica675

DA power, 24 trepte, 750 rot/min, vit. max. 41 km/h .

http://youtu.be/p-TkDgJlNz8
Electrica675

https://www.youtube.com/watch?v=MGEmTZgQXeU

https://www.youtube.com/watch?v=7MwBmj_XerM
Electrica675

https://www.youtube.com/watch?v=7MwBmj_XerM

https://www.youtube.com/watch?v=KVYsc209w44
mishu88

M-ai lăsat fără cuvinte.   Superbe filmările!! Mulțumim!!
Electrica675

Ma bucur Misu! Placerea a fost de partea mea! Vor mai urma!  

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Filmulete cu trenuri
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR