Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Fotografii cu trenuri
sulzerul1175

Fotografii cu trenuri de marfa

Ca sa fluidizam un pic topicul "Diverse fotografii cu trenuri", m-am gandit sa deschid acest topic pentru trenurile de marfa.

Incep eu:

1513 + 1507 cu vagoane Habis si Habfis






1540 cu 5 vagoane





84-0005 cu un marfar local de la Oradea Est


sulzerul1175

Cu o zi mai tarziu, aceeasi locomotiva, aceeasi naveta, dar cu alte vagoane:



Ieri, naveta de Dacia cu 40-0503


sulzerul1175

DHC 489 cu un local dinspre Episcopia




DA-004 de Unifer cu niste cazane




DA-657 cu naveta de cisterne, mergand in directia Tileagd. Mecanicul a dat o simfonie imensa cu fluierul DA-ului, pacat ca n-am filmat.





DA-1242 cu naveta Halmeu - Alesd


Electrica675

Felicitari Pisti!

Pun si eu 2, nu sunt prea reusite din cauza vremii, in caz de ceva delete!



Zoly87

60-1178 si 60-1628 cu naveta Holcim , tranzitand Clujul:
Elful

Un marfar CFR Marfa soseste catre Chiajna.

Servtrans asteapta la semnal in Chiajna.
Vlad

EA 006 cu un marfar la intrare in statia Bumbesti - 29.10.2010
Cobra

Cateva trenuri de marfa surprinse la Scrovistea:





shoppy

Pipera
G-Mean

Un marfar pentru Dornesti, in cap cu 923 a CFR MARFA:



Zoly87

Faine pozele G-Mean!
Zoly87

60-1158 cu o naveta de piatra cu Rgs-uri, pe care erau puse ceva containere in care era piatra.
Electrica675

Aceeasi garnitura din pozele lui G-mean dar tractata de EA 041 a Depoului Craiova :



Are cineva idee ce locomotiva umbla cu numarul acesta, 40-0041-0?
G-Mean

Zoly87 wrote:
Faine pozele G-Mean!


Mersi Zoly
sulzerul1175

Zoly87 wrote:
60-1158 cu o naveta de piatra cu Rgs-uri, pe care erau puse ceva containere in care era piatra.


Macar tu l-ai prins, bravo!

Am vazut garnitura asta dimineata la Poieni. Apoi pe la 11 au iesit din depou 1175 cu 1158 si s-au dus spre Poieni. 1158 s-a intors iar 1175 a luat-o spre Oradea.
Mihai-Aurel

Ultimele poze pe acest an  







Numai bine
Mihai
Zoly87

40-0917 cu un carbunar prin gara Simeria:
alex.alexus.tm

Timisoara Nord

shoppy

40-0630 a Unifertrans la cazane(vad ca si Danubius trage cazane, si nu par nici unele nici celelalte ca fiind de la GFR, s-o fi spart monopolul)


Dr2005

E posibil ca cisternele trase de LSD să fie pentru export.
Īn ceea ce priveşte Unifertransul, parcă era vorba că l-a luat GFR.
shoppy

Ete , dupa Rompetrol acum si Unifertrans-ul , pe asta nu o mai auzisem.
Zoly87

Shoppy , nu ar fi rau daca ar exista 40-0360 , dar e casat demult. EA-ul din poza e 40-0630.
shoppy

Da, corect, am incurcat dintr-o fereastra in alta.
micutul_tgv

81-0779-9 Zărnești :
Elful

40-0647-4 si 91-53-0-476-555-4 asteptand semnal de plecare din Chitila.
sulzerul1175

Prima mea foto din 2011

LDE2100EGM

Excelenta fotografie ! E facuta cumva intr-o duminica ? Ca atunci am prins si eu acelasi marfar la bariera de la Ciuperca.
sulzerul1175

Mersi Toni!   Exact, e facuta pe 9 ianuarie
Elful

40-1082-3 prin Chitila sosind dinspre Chiajna

91-53-0-478-001-7 cu cazane prin Chitila
19jimmy84

TFG in gara Obor
mureseanu_976

Naveta goala de la Constanta Port pentru Azomures :

Elful

40-0341-1 cu o naveta de E-uri

40-1007-0 cu cazane venind dinspre Chitila - Brazi
Elful

OBB Siemens Taurus vs Electroputere Craiova, Promat & IRLU
1116 021-5 vs 91-53-0-474-013-6



ANDU2100HP

Marfare la orizont        














sulzerul1175

Frumoasa colectie, Andu, bravo!  
shoppy

40-146 cu o combina in Predeal


Zoly87

80-0522 venind dinspre Simeria Triaj.
Zoly87

60-0672-0 cu tren de marfa prin Cluj.
Alex-DP001

Naveta de piatra de la Poieni tranziteaza statia Cluj Napoca in frunte cu 1175 si in spate 1242

stefan_br

Doua marfare mai speciale din zona Galatiului (de la si spre Combinatul de la Galati).



Zoly87

60-1330 in dubla tractiune cu 60-1175 cu un tren de marfa , la podul IRA din Cluj.
Mihai-Aurel

60-1524-2 pleaca spre Pitesti cu o naveta de Eaos/Eacs



40-1008-8 asteapta verdele pentru a intra in Chitila

Zoly87

80-0204 cu o naveta de Uagps-uri in statia Dej Calatori.
snooker147

60-1277-7, la racordul 300 - 901, indreptandu-se spre Pitesti:
Alex-DP001

40-0134-3 asteptand sa plece din Cluj Napoca Est cu o naveta de piatra
Gabry_Mafia

Un Marfar prin Timisoara Nord prin Martie 2011

40 -1006-2
TaurusFan

Marfar Oradea -- Episcopia Bihor
Vlad11

Acelasi marfar de mai sus

sulzerul1175

Frumoase poze baieti, bravo!  

648 cu "Coal Express"  

CsabyRR

Hopa! "Coal Express" in ce directie mergea si la ce ora?
Gaby05



Uploaded with ImageShack.us
sulzerul1175

CsabyRR wrote:
Hopa! "Coal Express" in ce directie mergea si la ce ora?


Venea dinspre Cluj si mergea catre Epi, poza e facuta pe 15 martie pe la ora 11.50.
mureseanu_976

Primul tren incarcat cu cereale (la modul cel mai serios) in Tirgu Mures, in ultimii 7-8 ani, adus de catre DA 1512 al GFR. Trenul a fost depozitat pe liniile unui siloz nefolosit de tot atatia ani datorita activitatii scazute a fabricii de paine Loulis (acum redenumita Titan !?). Linia de manevra neavand lungimea intregii garnituri, s-a decis ruperea trenului in 2 pentru a fi manevrat mai usor.





















Fiind foarte curios din fire, am studiat foaia de expediere a unuia dintre vagoane. Ca sa descopar ca trenul era pentru Bucuresti Sud.
Singurul lucru in comun legat de Tirgu Mures si Bucuresti Sud (Pantelimon) este reprezentat de silozuri, care apartin de Titan.



A doua jumatate din trenul GFR.



Trenul a tras mai in fata si abia dupa cel putin 1 ora de asteptare (timp in care CFR Calatori si-a facut de cap cu manevre si trenuri propriu-zise) s-a reluat procedura de depozitare a vagoanelor pe liniile silozului.

cortexedge

Thumbs up pt GFR. Sper ca intr-o zi, CFR Marfa sa fie preluat de GFR, fiindca astia par a stii face afaceri.
Elful

cortexedge wrote:
Thumbs up pt GFR. Sper ca intr-o zi, CFR Marfa sa fie preluat de GFR, fiindca astia par a stii face afaceri.


Eu nu as fi de acord sa fie preluati de GFR, in primul rand ca ei fac monopol cumparand tot, au luat locomotive vechi, vorba aia cat mai multe sa avem de unde lua. Eu ii apreciez pe cei de la CTV care au luat cateva locomotive ( din LE-uri au 3 din 4 EA-uri ICOL-izate, 2 EC din 3 ICOL-izate ( sau una Promat si una ICOL ), o clasa 476 ICOL, 2 Siemens, 2 Hercules ce abia le-au cumparat ). Oamenii se respecta nu iau orice ca sa fie numar cat mai mare, ci ( daca s-a facut modernizare cu cap ) ce este mai bun.
GFR stie sa faca afaceri pentru ca are oameni unde trebuie si fac lobby pentru ei.
cortexedge

Si nu in asta consta succesu? Degeaba ai locomotive care se piloteaza singure daca nu ai oameni capabili sa aduca contracte.
Pe mine personal nu ma intereseaza ce locomotiva trage un tren, atata vreme cat il trage, si mai presus de toate, daca il trage dupa foarte multi ani in care n-a mai circulat nimic pe linia respectiva.

Sa nu uitam ca atunci cand CFR-ul detinea monopol, industria era alimentata prin sistemul feroviar, iar oamenii calatoreau cu trenul.
Mihai-Aurel

Felicitari pentru captura! Pentru mine e doar al II-lea tren cu cereale pe care il vad tras de GFR,asa ca ai prins o raritate.

Legat de preluarea CFR Marfa de catre GFR :
- ar fii ok,pentru ca stiu sa isi negocieze si sa castige contracte
- nu ar fii ok pentru ca s-ar putea ajunge la monopol,cum a spus si Elful.
Oricum,daca ar castiga GFR-ul un eventual concurs pentru preluarea CFR Marfa, trebuie sa treaca mai intai de Consiliul concurentei , iar apoi, in ultima faza , vanzarea trebuie validata de catre cei din UE. ( o comisie care sa valideze vanzare - parca era si asta un pas; imi cer scuze daca ma insel sau gresesc undeva )

Oricum, vorba lui cortexedge
Quote:
Thumbs up pt GFR
dan tm

Dar de ce de la Carani  a ajuns la tirgu Mures daca statia de destinatie era Bucuresti Sud?
Sau poate ca foaia e mai veche si a ramas acolo de la alt tren.
dan tm

Dar de ce de la Carani  a ajuns la tirgu Mures daca statia de destinatie era Bucuresti Sud?
Sau poate ca foaia e mai veche si a ramas acolo de la alt tren.

Cu alte ocazii am vazut CTV cu vagoane de cereale in gara la Carani, posibil sa se fi schimbat operatorul.
cortexedge

Acelasi tren, azi:
13 vagoane

-
Aceleasi vagoane si silozul din care se descarca/incarca:

--


Pe linie erau graunte de grau, dar nu pot sa-mi dau seama daca au venit la incarcat din siloz, sau descarcat...
---


Si o manevra in care se bagau vagoanele in curtea unei firme care nu demult a inceput sa faca transport si pe calea ferata:
tomi_ms

cortexedge wrote:

Si o manevra in care se bagau vagoanele in curtea unei firme care nu demult a inceput sa faca transport si pe calea ferata:


Asta e curtea de la (fostul?) Comat Mures unde e si locotractorul galben, nu?
cortexedge

Da, acolo-i.
Nu stii ce transporta?
Zoly87

60-1111 tranzitand gara Cluj cu o naveta de Zaes-uri  
tomi_ms

@Cortexedge: habar n-am

@Zoli, superba captura, bravo!
cortexedge

Am vazut ca incarca/descarca ceva saci mari, cu stivuitoru, pe care ii duc mai departe cu tiru'.
shoppy

Inseamna ca folosesc doar pe post de rampa de descarcare, cel mai probabil cred ca sunt materiale de constructii.
TaurusFan

926 manevreaza in statia Poieni

xfiles_19

Gogosarul 24 tractand un tren cu Zaes-uri si pe LDH 86-0118-9 catre Cluj Est

pic 2
maus5

Salut!Cred ca sunt cel putin 7 persoane in cabina gogosarului 024.
Zoly87

60-0926 cu o naveta de Faccpps-uri goale pe linia 7 in gara Cluj.
Gaby05


40-1021-1 by Gaby271, on Flickr
stefan_br

80-0510-0 cu frigorificile la descarcat (Braila-7.06.2011)

Mihai-Aurel

40-0656-5 cu un (mini) marfar
Gaby05


P1030273 by Gaby271, on Flickr
Elful

EA-692 pe macazele din Chiajna - 09.04.2011
Compunere:
- 3 platforme Sips-x ( parca )
- 1 Z Nacco
- 3 Z-uri CFR
- 6 Z-uri VTG
- 20 Z-uri SLOVVAGON

snooker147

060-DA-701





60-1522-6

mureseanu_976

La servici...

snooker147

DA 1514:
TaurusFan

Marfar Servrtrans de la Sudrigiu in Oradea
Vlad11

Acelasi marfar serpuind....



LDE2100EGM

Excelente capturi, felicitari !
mureseanu_976

tomi_ms

@Mureseanu, nu uita de locatie, te rog...
micutul_tgv

Azuga: 47 40027 īn fruntea unui marfar:
karpaty

Un marfar GFR spre Brasov in Timisul de Jos - 25.04.2011







mureseanu_976

Marfar mixt cu 784 la tractiune, destinatia : Reghin

Zoly87

1116 024-9 cu garnitura formata din vagoane Sgnss-y la intrare in statia Simeria:
CsabyRR

60-1658-8 in actiune:



G-Mean

Un marfar in Darmanesti - cu DA 1029 in cap - astepta R 382:

Am realizat si un clip,  insa din motive tehnice il voi posta mai tarziu,  alaturi de alte clipuri realizate in tot acest timp cat am avut aceasta problema
Gaby05


40-0261-4 by Gaby271, on Flickr
stefan_br

Marfar GFR

Constanta- 30 aprilie 2011

Zoly87

60-0926 cu o garnitura de Fals-uri , asteptand liber in gara Cluj.
Vlad

Trenul de marfa 44770-1 Barbosi - Satu Mare Sud tras de EA 740 si impins de EA 580, urcand Mestecanisul (5 mai 2011)




Acelasi tren oprit in gara Mestecanis
Electrica675

Vagoane ale Servtrans!        
Vlad

Electrica675 wrote:
Vagoane ale Servtrans!        


Da. Si mie mi s-a parut ciudat. Locomotivele si personalul care deservea trenul erau ale CFR Marfa, numarul trenului de asemenea.
Doar vagoanele erau ale Servtrans
ANDU2100HP

Marfar la orizont !!!    


shoppy

Nu exista Padurea Vlasia, practic Codrii Valsiei inconjurau Bucurestiul si toate padurile pe care le avem sunt ramasite ale lor, padurea acea se cheama Raioasa.
Gaby05


40-0571-6 by Gaby271, on Flickr
Zoly87

60-1317 cu o naveta de Fals-uri langa depoul de locomotive Cluj Napoca:
ANDU2100HP

MARFAR CU CLASICA SERIE MICA 40-0099-8


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Fotografii cu trenuri Page 1, 2, 3, 4  Next
Page 1 of 4
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR