Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Calatorii si Reportaje
shoppy

Gara Pantelimon

Cum orice bucurestean trebuie sa mearga la Europa - Dragonul Rosu, a trebuit sa ma conformez si eu. Totusi nu-mi face deloc placere sa merg la shopping, asa ca am plasat prietena iar eu am luat aparatul si m-am indreptat spre cf Bucuresti - Constanta ca sa vad ce se intampla.
Chiar daca era sambata, 8 dimineata, frig si ceata, decizia s-a dovedit inspirata. Odata cu terminarea sezonierelor, limitarea si devierea celorlalte trenuri, tronsonul Bucuresti Nord - Baneasa - Pantelimon s-a inchis la loc, cum se zice la noi "pe sestache". In Pantelimon se lucra de zor in capul dinspre Baneasa, asa ca breteaua directa spre Obor era si ea blocata. In consecinta se folosea breteaua spre Baneasa.
Cum am ajuns, mare noroc, apare personalul de Oltenita, remorcat de 60-1367-6


In celalalt capat era 62-1142-9 (?) in stare calda, probabil asigurand incalzirea trenului, si gata sa preia comanda pentru remorcarea trenului in gara
shoppy

Utilajele la lucru in Pantelimon

Masina de vibrat balastul


Masini de burat




Escavator


Vagoane pentru lucratorii Sudarec





(mai era si o drezina pentru montat stalpi/cabluri)
shoppy

Cateva poze din Gara Pantelimon

Gara


Centralizarea


Vagoane abandonate, un Eakmos si o platforma




Se pare ca se va construii o pasarela


Mersul trenurilor


Nu calatorilor fraudulosi (si in papuci/slapi)
shoppy

Dincolo de gara mai vad ceva pe sine dar nu pot distinge sigur ce este, asa ca prelungesc excursia si dau peste o garnitura de curatat prisma

Masina de burat


Vagon acoperit pentru scule


Masina de ciuruit prisma


Vagon pentru lucratori


Escavator


Iata si un sistem interesant de montare a separatorului
shoppy

Intre timp apare si personalul de Fetesti, remorcat de 41-0305-7


Garnitura a fost scoasa din Obor de catre 62-1150-2, care a plecat cuplata la garnitura


Intre timp in Obor a mai venit o drezina pentru lucru la catenara, pentru care nu am reusit s-o pozez ( ), dupa care 62-1150-2 s-a intors






A mai aparut si Ldh125-465 cu niste Mfs-uri, pentru a mai aduce piatra sparta
shoppy

Pe final cateva poze din zona

Gugustiuci


Semnal de atentionare la trecerea lanivel, transformat in semnal de parcurs pentru firul neterminat la rambleul Herastrau


Spre Gara Obor


Remorca cisterna


Autocar BMC al Dragonul Rosu
shoppy

Cam atat, sper ca v-a placut .
sulzerul1175

Sigur ca ne-a placut
Chiar de la prima poza cu clasica 1367! Dar totusi am ramas cu gura cascata cand am vazut vagoanele reparate si revopsite ale Sudarec-ului.
shoppy

A fost o greseala si una dintre pozele cu vagoane Sudarec se repeta, vezi din nou.
sulzerul1175

Ce fel de vagon este ultimul din acele verzi? Sau albastrul...
shoppy

Initial aceste vagoane au aparut la Infra in schema albastra si cu o inscriptie "Internationales Hilfswerk", ceva de genul "muncitorii internationali de ajutor" in traducere libera, deci probabil erau vagoane pentru muncitori prin Germania / Austria si ni le-au pasat noua.
tiberio

Frumoase pozele si interesante pot zice. Cine nu e interesat de ce se intampla pe magistrala 800? Toti suntem. In ce stadiu sunt lucrarile, ai reusit sa aflii ceva? Pe linia spre Obor vad ca nu s-au schimbat stalpii.
shoppy

In Pantelimon lucrarile erau pe terminate.
Linia Pantelimon - Obor nu este inclusa in lucrarile de pe Bucuresti - Constanta.
paall

ce trenuri personale sunt acelea atat de lungi ??
shoppy

Primul este P8082/83 Oltenita - Bucuresti Obor, al doilea este P8031 Bucuresti Obor - Fetesti.
tiberio

Si cam cat mai e de facut din tronson? Am inteles ca 70% e terminata magistrala.
MariusM

pisti91 wrote:
Ce fel de vagon este ultimul din acele verzi? Sau albastrul...


Vagoanele verzi sunt tip Astra, fabricate Ón anii 30.
Trole

pisti91 wrote:
Ce fel de vagon este ultimul din acele verzi? Sau albastrul...

Ca si completare mentionez ca aceste vagoane sunt la origine vagoane postale elvetiene. Ele au ajuns in Romania dupa '89 sub forma de donatie/ajutor. Nu stiu exact daca au venit pline (cu ajutoare) sau nu, dar din alte surse am inteles ca un impediment in a le folosi era izolatia cu azbest... Pe langa asta se adaugau si boghiurile schlieren. Asa ca o parte din ele au sfarsit la Deva. Link Railwayfan (pe la mijlocul paginii).
La vagoanele ramase e interesant ca fanta pentru scrisori a supravietuit intacta... De asemenea, pe vagonul verde nu e prezent decat numarul X, iar pe celalalt exista si marcajul unificat din 12 cifre. Maruntisuri...
sulzerul1175

In primul rand, bine ai venit pe forum, Trole!

In al doilea rand, va multumesc pentru raspunsuri. Stiam ca pe Railwayfan s-a discutat despre aceste vagoane dar nu gaseam linkul.
shoppy

Problema cu izolatia din azbest este reala, azbestul era folosit intensiv ca izolatie termica, numai ca dupa anii 50 s-au prins ca este cancerigen si l-au interzis. Chiar si dezmembrarea acestor vagoane este foarte costisitoare, asa ca e mai usor sa le paseze pe degeaba.
tiberio

Cum mai merg lucrarile la gara Pantelimon?

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Calatorii si Reportaje
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR