Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Calatorii si Reportaje
Prisecaru Florin

Iasi-Dorohoi-Iasi 23.03.2009

Aici urmeaza sa pun pozele cu reportajul meu


Astazi 23.03.2009 am plecat intr-o calatorie pe ruta Iasi-Dorohoi(154 km).
De dimineata am luat primul tren spre Dorohoi: P 6491 cu plecare la 06:43 de la linia 0 Iasi cu ora de sosire in Dorohoi 10:40. Iar apoi m-am intors spre Iasi cu P 6496 cu plecare la 12:00 de la linia 2 din Dorohoi cu ora de sosire in Iasi la 15:59.


La 06:05 sunt in gara si vad garnitura trasa:



Ma urc in tren... pe la 06:30 se cam aglomerase...pana la Letcani nu am putut face nici o poza... ajuns in Letcani am tras doar 2 poze:




Urmatoarea oprire Movileni hc



Trenul porneste si ne indreptam spre Potingeni hc




Trenul pleaca mai departe si indreptam spre Larga Jijia






Prisecaru Florin

Pornim si ne indreptam spre Vladeni





Intram in Vladeni





Ne indreptam spre Iacobenii Vechi hc







Pornim si ne indreptam spre Soldana





Trenu indata a pornit... si... galopam spre  Andrieseni hc


Prisecaru Florin

Si iata ne indreptam spre Rediu






Mergem... mergem... ajungem la Rauseni hc





Pornim spre Todireni






Ne Indreptam spre Jijia hc






Ajungem in Zlatunoaia





Plecam spre Trusesti



Prisecaru Florin

Ne indreptam spre Buhaceni hc





Plecam spre Dingeni






Ajungem in Dingeni Nord hc



La intrarea in Ungureni




Mindresti hc




Ne indreptam spre Vorniceni






Ajungem in Mateieni hc



Ne indreptam spre Carasa




Si iata ne apropiem de destinatie Dorohoi
pentru inceput linia care vine dinspre Leorda spre Dorohoi




Prisecaru Florin

Ajuns in Dorohoi observ la linia 1 se afla AM 78-716 venit pe P 5586/ 5583 venit pe sectia Botosani-Leorda-Dorohoi



Intre timp ma duc sa-mi vizez permisu... cand ies observ ca AM 78-783 pe P 6481/ 5582 / 5585 din triaj se mutase la linia 1 in fata lu 716 si avea pe placuta Trusesti-Dorohoi-Leorda-Botosani si a plecat la 11:53.

Triaj Dorohoi:



AM 78-783 plasat in fata lui 78-716:




Intre timp 60-1160-5 trece la celalalt capat al trenului astfel P 6491 Iasi-Dorohoi devine P 6496 Dorohoi-Iasi



Prisecaru Florin

Inainte de a ma urca in tren fac o poza din spate P 6496 cu care ma intorc spre Iasi:



Ma urc in ultimul vagon si e 12:00... plecam usor si ne indepartam de gara...





Incepem sa ne indepartam de linia Dorohoi-Leorda:





Dorohoi-ul se vede in zare:



Ajungem in Carasa hc




o mica fintina langa gara parasita



Plecam din Carasa si ne indreptam spre Mateieni hc





Muncitorii care lucrau la linie



Ajungem in gara Mateieni hc




Plecam din Mateieni si ne indreptam spre Vorniceni  




O trecere la nivel







Ajungem in Vorniceni



Plecam din Vorniceni si ne indreptam spre Mindresti hc







Ajungem in Mindresti hc






Plecam din Mindresti hc si ne indreptam spre Ungureni



Prisecaru Florin

Ne pregatim sa intram in Ungureni





In Ungureni ne incrucisam cu P 6493 Iasi-Dorohoi





Plecam spre Dingeni Nord hc  






Ne indreptam spre Dingeni




O linie paralela care duce spre Dingeni




Intram in Dingeni







De aici am mai facut doar cateva poze...incepuse sa mi se descarce bateria

Buhaceni hc




Trusesti




Spre Zlatunoaia





Plecam spre Jijia hc si incepe sa ploaie







Plecam spre Todireni





Plecam spre Rauseni hc, ploaia se opreste






Plecam spre Rediu






Andrieseni hc





Soldana



Iacobenii Vechi hc




Spre Vladeni







Spre Larga Jijia




Spre Potingeni hc







Spre Movileni hc



La tunel mi s-a terminat complet bateria
Prisecaru Florin

Sper ca v-a placut reportajul meu... astept pareri si sugestii
sulzerul1175

Sa fiu sincer, mie mi-a placut foarte mult! Inca de ieri seara asteptam sfarsitul reportajului.

Poate ca sunt poze facute cu telefonul, dar mi-a placut ca ai pus multe poze detaliate despre traseu! Garile din zona sunt niste lucrari de arta exceptionale. Vara asta vreau sa ajung si eu pe la Iasi - Dorohoi - Botosani - Suceava - Pascani, dar n-am stiut ca linia din cauza e atat de frumoasa.

Multumim pentru reportaj, Florin!
DonVILLy

Frumos Reportaj e o ruta destul de frumoasa insa am observat un lucru majoritatea garilor au cladirile la fel
cristi CFR

Quote:
O linie paralela care duce spre Dingeni

E linia Saveni - Dangeni.

Interesanta linie, si eu vreau vara asta o calatorie pe aceasta sectie.

Off Topic :

Acesta este mesajul meu cu numarul 750  
cortexedge

Intr-adevar,e frumoasa ruta.
Desi eram mare fan de linii electrificate,au inceput sa-mi placa si cele neelectrificate.Au un aer de vechime parca:D
Prisecaru Florin

sulzerul1175 wrote:
Sa fiu sincer, mie mi-a placut foarte mult! Inca de ieri seara asteptam sfarsitul reportajului.

Poate ca sunt poze facute cu telefonul, dar mi-a placut ca ai pus multe poze detaliate despre traseu! Garile din zona sunt niste lucrari de arta exceptionale. Vara asta vreau sa ajung si eu pe la Iasi - Dorohoi - Botosani - Suceava - Pascani, dar n-am stiut ca linia din cauza e atat de frumoasa.

Multumim pentru reportaj, Florin!


Chiar ma gandeam la un reportaj Dorohoi-Botosani, se pare ca voi adauga si Botosani-Suceava, deci o sa fie Dorohoi-Botosani-Suceava

DonVILLy wrote:
Frumos Reportaj e o ruta destul de frumoasa insa am observat un lucru majoritatea garilor au cladirile la fel


Da cam toate sunt la fel si au farmecul lor.

cristi CFR wrote:
Quote:
O linie paralela care duce spre Dingeni

E linia Saveni - Dangeni.

Interesanta linie, si eu vreau vara asta o calatorie pe aceasta sectie.



Chiar ma intrebam ce linie o fi aceea, dupa rugina de pe ea mi-am dat  seama ca nu mai e folosita de mult.

off-topic:

Planuiesc 2 reportaje :

1.Iasi-Ungheni Prut Hm
2.Dorohoi-Botosani-Suceava
alex

foarte frumoase pozele cu 716
Costache Mihail

Pacat de gari ca sunt atat de ruinate!
@ndrey

linia Dangeni Saveni nu mai este folosita de multa vreme, din cauza unor probleme cu alunecarile de teren ,infiltratii etc.. ar fi fost o varianta la actualul tren international spre Moscova, pe acea sectie, un drum mai scurt cu 150 km, daca se termina pina unde se vroia( vedeti alte reportaje si discutii referitoare la aceasta tema!)
dan tm

@ndrey wrote:
linia Dangeni Saveni nu mai este folosita de multa vreme, din cauza unor probleme cu alunecarile de teren ,infiltratii etc.. ar fi fost o varianta la actualul tren international spre Moscova, pe acea sectie, un drum mai scurt cu 150 km, daca se termina pina unde se vroia( vedeti alte reportaje si discutii referitoare la aceasta tema!)


Adica Dingeni -Saveni -Miorcani? parca asa era proiectul, sau trebuia racordata la o linie in RM?

apoi la distantele din Rusia 150km e chiar un mizilic, un fel de bucuresti Nord-Dragonul rosu
homer

ne pregatim si noi de un tur din asta
robypedia

Vezi ca in Dorohoi nu este nici un triaj in adevaratul sens al cuvantului. Un triaj contine grupele de sortare A,B, C(optional) ,D(optional) si cocoasa de triere.

Ala nu e nici pe departe triaj.
Stratan

Un scurt filmulet de pe linia 608.




shoppy

Frumos a accelerat Sulzerul, si apoi a mai si fluierat...
@ndrey

shoppy wrote:
Frumos a accelerat Sulzerul, si apoi a mai si fluierat...
e janghina de 1291, cea mai buna fluieratoare de prin zona
shoppy

Ce e aia janghina?
Dr2005

http://dexonline.ro/search.php?cuv=janghina

JÁNGHINĂ,  janghine,  s.f. (Pop.) Boală a cailor provenită din murdărie.
Sursa: DLRM
Bobby

Frumos reportajul chiar vroiam sa vad cum arata aceasta sectie. Bravo.
Legat de primul filmulet e bestial cum se chinuie un pic sulzerul cu vagoanele.

cristi CFR wrote:
E linia Saveni - Dangeni.


Asa arata statia Saveni:

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Calatorii si Reportaje
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR