Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Stiri si evenimente cu trenuri
cristi CFR

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile

Am decis sa fac dun topic dedicat pentru stirile legate de inchiriarea unor sectii neinteroperabile.

INVITATIE  DE  PARTICIPARE

    BURSA ROMANĂ DE MARFURI (B.R.M.), cu sediul în Bucuresti, Piata Presei Libere nr.1, sector 1, cod poştal 013701, organizeaza reluarea procedurii de licitatie deschisa, urmată de strigarea libera a pretului, prin care Compania Nationala de Cai Ferate “CFR” S.A cu sediul în Bd. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucureşti, cod postal 010873, având Cod Unic de Inregistrare 11054529, în temeiul prevederilor Legii nr.357/2005 privind bursele de marfuri,  Regulamentului BRM si HG 1409/2007 privind conditiile de inchiriere a unor parti din infrastructura, ofera preluarea prin "inchiriere a unor sectii de circulatie apartinand infrastructurii feroviare neinteroperabile, numărul total de secti ce se propun pentru închiriere este  45 de sectii de circulatie (1272 km) din care

    -24 sectii cu transport feroviar mixt ,

    -6 sectii cu transport  feroviar de marfa si

    -16 sectii pe care nu se desfasoară trafic feroviar.

    Sectiile nou introduse in lista sunt:
Campina-Campinita-Telega
Chileni-Voslobeni
IL.Caragiale-Ditesti-Moreni
R1-R2 Ditesti
Caransebes-Boutari-Hateg-Subcetate
Simeria-Hunedoara
Mintia-Brad-Vata-Gurahont
Holod-Oradea Est
Dobresti-Rogoz
Ulmeni Salaj-Cehu Silvaniei
Abrami-Popesti
Baia Mare Sud-Baia Sprie
Sebes Alba-Petrestii de Padure
Dornesti –Siret
Gura Putnei-Nisipitu
Dangeni-Saveni
Saligny Vest-Cernavodă

     Totodata, în documentatia de licitatie  Conditiile generale de participare, s-au modificat şi au următorul continut:

     „ La procedura pot participa persoane juridice sau grup de persoane juridice inregistrate în Romania, conform legisatiei in vigoare, fiecare dintre acestea fiind autorizata in calitate de gestionar al infrastructurii feroviare si/sau operator de transport feroviar de Autoritatea Feroviara Romana – A.F.E.R. pentru activitatile preluate si care fac obiectul procedurii si carei indeplinesc condtiile de inscriere si calificare aratate in continuare, în documentatia procedurii.

     Operatorii economici participati, au obligativitatea de a prezenta acte doveditoare din care sa rezulte ca nu au datorii catre CNCF”CFR”-SA (sau filiale ale acesteia cu statut de societate comerciala) din contracte încheiate anterior sau din contracte de închiriere în derulare.

     Nu sunt admise la procedura societatile comerciale care au avut litigii cauzate de deficiente majore de calitate, dovedite sau nu si-au onorat obligatiile contractuale fata de ordonator în cadrul contractelor incheiate anterior sau nu si-au onorat obligtiile asumate în urma procedurilor desfăşurate la sediul B.R.M. sau al Terminalelor din teritoriu si stabilite în Hotararile de adjudecare.”

     

     Durata contractului de închiriere este de 5 ani.

     Se pot depune oferte pentru una sau mai multe sectii de circulatie. Documentatia procedurii se poate ridica de la sediul B.R.M. contra sumei de 30 lei/ caiet sectie, la care se adaugă TVA.. Tariful de acces la procedură este de 300 lei, la care se adaugă TVA, şi poate fi achitat la casieria B.R.M.

     Garantia de participare la procedura, conform listei sectiilor de circulatie din Caietul de sarcini, se va constitui cumulat (in situatia ca se oferteaza pt.mai multe sectii) in favoarea B.R.M. pană la data limita de depunere a ofertelor. Contul de garantii al BRM este: RO10 INGB 0001 0081 6693 8930 deschis la ING BANK sucursala BUCURESTI.

     Procedura se va desfasura la sediul B.R.M. si pot participa persoane juridice romane, care au calitatea de operatori de transport feroviar, conform conditiilor Documentatiei procedurii.

  Criteriul de atribuire este „oferta cu cel mai mare pret ”.

     Informatii privind desfasurarea procedurii se pot obtine zilnic la sediul BRM, telefon 021/317.47.45; 021/316.17.59, sau la fax 021/317.28.78.

Persoane de contact: Anca Bucureanu, mobil 0372.196.576,

                                   Mihai Andries-mobil 0372 196510

    Licitatia este programată in data de 10.09.2009, ora 1000, Oferta şi documentele care insotesc oferta se vor depune la sediul B.R.M., pană la data de 10.09.2009, ora 900.

http://www.cfr.ro/CFR_new/infrastructura.htm
cristi CFR

http://www.brm.ro/root/index.php?...citatii/preturi-de-tranzactionare

Inchiriere sectii de circulatie - sectia 10 185000 lei 10-Sep-09 BRM
Inchiriere sectii de circulatie - sectia 11 123000 lei 10-Sep-09 BRM
Inchiriere sectii de circulatie - sectia 23 340700 lei 10-Sep-09 BRM
Inchiriere sectii de circulatie - sectia 36 120500 lei 10-Sep-09 BRM
Inchiriere sectii de circulatie - sectia 44 48500 lei 10-Sep-09 BRM
Inchiriere sectii de circulatie - sectia 66 111500 lei 10-Sep-09 BRM
Inchiriere sectii de circulatie - sectia 67 178000 lei 10-Sep-09 BRM
Inchiriere sectii de circulatie - sectia 68 68000 lei 10-Sep-09 BRM
Inchiriere sectii de circulatie - sectia 69 45500 lei 10-Sep-09 BRM
Inchiriere sectii de circulatie - sectia 77 66700 lei 10-Sep-09 BRM
Inchiriere sectii de circulatie - sectia 81 197000 lei 10-Sep-09 BRM

Daca e in ordinea de pe lista atunci sunt urmatoarele

10. Alexandria-Zimnicea                        
11. Caracal-Corabia                        
23. Ronat Triaj-Satu Nou-Lovrin-Sannicolau Mare-Cenad
36. Holod-Oradea Est  
44. Abrami-Popesti
66. Roman-Buhaiesti    
67. Pascani-Timisesti-Targu Neamt
68. Dolhasca-Falticeni
69. Leorda-Dorohoi  
77. Crasna-Husi      
81. Berca-Nehoiasu

In iulie s-a castigat

Inchiriere sectii de circulatie, Ilva Mica - Rotna Veche 5 ani 19000 lei 07-Jul-09 BRM (Via Terra Spedition)
Inchiriere sectii de circulatie, Jimbolia - Lovrin 5 ani 6000 lei 07-Jul-09 BRM (RC CF Tans)
Inchiriere sectii de circulatie, Letcani - Dangeni - Dorohoi 5 ani 111000 lei 07-Jul-09 BRM (RC CF Tans)
Inchiriere sectii de circulatie, Lovrin - Nerau 5 ani 10500 lei 07-Jul-09 BRM (RC CF Tans)
Inchiriere sectii de circulatie, Podul Iloaiei - Harlau 5 ani 54000 lei 07-Jul-09 BRM (RC CF Tans)
cristi CFR

Pana acum am aflat castigatorul la urmatoarele sectii :

10. Alexandria-Zimnicea - SC RC CF TRANS SRL
11. Caracal-Corabia - SC RC CF TRANS SRL
23. Ronat Triaj-Satu Nou-Lovrin-Sannicolau Mare-Cenad - SC RC CF TRANS SRL
36. Holod-Oradea Est  - SC TRANSFEROVIAR GRUP SA
44. Abrami-Popesti - SC VIA TERRA SPEDITION SRL
66. Roman-Buhaiesti    - SC RC CF TRANS SRL
67. Pascani-Timisesti-Targu Neamt  - SC RC CF TRANS SRL
68. Dolhasca-Falticeni - SC RC CF TRANS SRL
69. Leorda-Dorohoi   -SC RC CF TRANS SRL
77. Crasna-Husi   - SC RC CF TRANS SRL
81. Berca-Nehoiasu - SC TRANSFEROVIAR GRUP SA
cristi CFR

04/11/2009, ora 10:00,La BRM licitatie deschisa, urmata de strigare libera a pretului pentru achizitionare : Inchiriere sectii circulatie; ordonator CFR SA
Dr2005

cristi CFR wrote:
81. Berca-Nehoiasu - SC RC CF TRANS SRL


Şi Buzău - Berca
cristi CFR

E interoperabila
cristi CFR

cristi CFR wrote:
04/11/2009, ora 10:00,La BRM licitatie deschisa, urmata de strigare libera a pretului pentru achizitionare : Inchiriere sectii circulatie; ordonator CFR SA


S-au castigat urmatoarele sectii de circulatie :

1. Campina - Campinita 5 ani 37.500 lei
2. Dornesti - Putna 5 ani 67.200 lei
3. Galati - Barlad 5 ani 54.000 lei
4. Marasesti - Panciu 5 ani 21.500 lei
5. Paltinoasa -Darmanesti 5 ani 33.500 lei
6. Sacuieni - Sarmasag 5 ani 192.000 lei
7. Vama - Moldovita 5 ani 9.200 lei
cristi CFR

Incepand cu data de 01.10.2009 Sectia de cale ferata :
Ronat Triaj - Satu Nou - Lovrin - Sinnicolau Mare - Cenad a fost inchiriata de S.C. RC-CF Trans S.R.L. & SC Regio Trans Brasov SRL
Incepand cu aceasta data statiile si agentiile de voiaj CFR nu vor mai emite bilete ce au ca destinatie statiile cf: Dudestii Noi Hm, Pescaretu Mic H, Biled, Sandra Hm, Satu Nou Hm, Lovrin, Tomnaticu hcv, Sinnicolau Mare, Sinnicolau Nord, Cenad.
Aflate pe sectia : Ronat Triaj - Satu Nou - Lovrin - Sinnicolau Mare - Cenad

Incepand cu data de 01.10.2009 Sectia de cale ferata :
Podu Iloaiei - Hirlau a fost inchiriata de S.C. RC-CF Trans S.R.L. & SC Regio Trans Brasov SRL
Incepand cu aceasta data statiile si agentiile de voiaj CFR nu vor mai emite bilete ce au ca destinatie statiile cf: Erbiceni hc, Spinoasa Hm, Belcesti, Podu Ulmi h, Hodora hc, Cotnari, Ceplenita hc, Badeni hc, Hirlau.
Aflate pe sectia : Podu Iloaiei - Hirlau

Incepand cu data de 01.10.2009 Sectia de cale ferata :
Caracal - Corabia a fost inchiriata de S.C. RC-CF Trans S.R.L. & SC Regio Trans Brasov SRL
Incepand cu aceasta data statiile si agentiile de voiaj CFR nu vor mai emite bilete ce au ca destinatie statiile cf: Canton 239 + 700 h, Gr. Tehnica Caracal, Deveselu, Frasinet, Studinita h, Studina hc, Visina, Visina Veche hc, Corabia.
Aflate pe sectia : Caracal - Corabia
cristi CFR

Incepand cu data de 13.12.2009 Sectia de cale ferata :
Ilva Mică - Rodna Veche a fost inchiriata de S.C. Via Terra Spedition SRL & SC Regional SRL
Incepand cu aceasta data statiile si agentiile de voiaj CFR nu vor mai emite bilete ce au ca destinatie statiile cf:
Singeorz Bai Hm, Cormaia h, Maieru hc, Anies hcv, Rodna Veche
Aflate pe sectia : Ilva Mică - Rodna Veche

Incepand cu data de 13.12.2009 Sectia de cale ferata :
Leorda - Dorohoi a fost inchiriata de  S.C. RC-CF Trans S.R.L. & SC Regio Trans Brasov SRL
Incepand cu aceasta data statiile si agentiile de voiaj CFR nu vor mai emite bilete ce au ca destinatie statiile cf:
Braiesti hc ,Vaculesti hc, Dorohoi.
Aflate pe sectia : Leorda - Dorohoi

Incepand cu data de 13.12.2009 Sectia de cale ferata :
Dorohoi - Letcani  a fost inchiriata de  S.C. RC-CF Trans S.R.L. & SC Regio Trans Brasov SRL
Incepand cu aceasta data statiile si agentiile de voiaj CFR nu vor mai emite bilete ce au ca destinatie statiile cf:
Dorohoi, Carasa hc, Mateieni hc, Vorniceni, Mindresti hc, Ungureni, Dingeni Nord hc, Dingeni, Buhaceni hc, Trusesti, Zlatunoaia, Jijia hc, Todireni, Rauseni hc, Rediu, Andrieseni hc, Soldana, Iacobenii Vechi hc, Vladeni, Larga Jijia, Potingeni hc, Movileni hc.
Aflate pe sectia : Dorohoi - Letcani
kristi kkk

Si Alexandria-Zimnicea este castigata de Regiotrans, este afi9sat programul de circulatie incepand cu data de 13.12.09 in statia Zimnicea.
paall

cristi CFR wrote:
Incepand cu data de 13.12.2009 Sectia de cale ferata :
Ilva Mică - Rodna Veche a fost inchiriata de S.C. Via Terra Spedition SRL & SC Regional SRL
Incepand cu aceasta data statiile si agentiile de voiaj CFR nu vor mai emite bilete ce au ca destinatie statiile cf:
Singeorz Bai Hm, Cormaia h, Maieru hc, Anies hcv, Rodna Veche
Aflate pe sectia : Ilva Mică - Rodna Veche


De aia grupa lui 1643 de Ilva.Mica-Rodna.Veche va merge Ilva.Mica-Vatra.Dornei.
dan tm

Am cumparat azi mersul trenurilor.
Rodna Veche figureaza la CFR.

pe 901 un tren apar cu notatii despre Corabia desi linia e la Regiotrans.
la sosiri in Oradea pe 300 oradea Est nu figureaza.
asta asa la o prima privire.
srazvi

dan tm wrote:
la sosiri in Oradea pe 300 oradea Est nu figureaza.

Asta cred ca de 10 ani tot asa e, la dus spre Cluj apare iar la intors lipseste! Probabil peste inca 10 ani isi va da sama cineva de la CFR de greseala  
sulzerul1175

Intram in off-topic dar putem face o paranteza.

Sunteti siguri ca e Oradea Est si nu Oradea Est Triaj Halta? Fiecare personal care merge spre Cluj se opreste in halta dar cand vin dinspre Cluj atunci nu. Un singur personal se opreste, e vorba de 3645 Bulz - Oradea.
srazvi

Da, 101% siguri, daca te uiti in mers vezi greseala(orice mers din ultimii ani) iar Oradea Est Triaj Halta apare si la dus si la intors.
Apropo, astia au facut mersul dupa livretele din septambrie, nu s-au mai obosit sa caute ultimele linii care sunt inchiriate?
karpaty

[quote="dan tm"]Am cumparat azi mersul trenurilor.
Rodna Veche figureaza la CFR.

deunde ai cumparat mersul ? am sunat la gara in bucuresti nord si mi sa spus ca nu a aparut nici un mers  
cristi CFR

Din gara Timisoara Nord.
Pret 11 Lei



Sunt cateva mici greseli pe anumite sectii.
Nu mai apare sectia Golenti-Poiana Mare, e clar se inchide.
cristi CFR

cristi CFR wrote:
cristi CFR wrote:
04/11/2009, ora 10:00,La BRM licitatie deschisa, urmata de strigare libera a pretului pentru achizitionare : Inchiriere sectii circulatie; ordonator CFR SA


S-au castigat urmatoarele sectii de circulatie :

1. Campina - Campinita 5 ani 37.500 lei
2. Dornesti - Putna 5 ani 67.200 lei
3. Galati - Barlad 5 ani 54.000 lei
4. Marasesti - Panciu 5 ani 21.500 lei
5. Paltinoasa -Darmanesti 5 ani 33.500 lei
6. Sacuieni - Sarmasag 5 ani 192.000 lei
7. Vama - Moldovita 5 ani 9.200 lei


Iata ce am aflat pana acum.


1. Posibil CTF
2. SC Feroviar TFI SRL Iaşi ,confirmat Monitorul de Suceava
3. Posibil SC-RC CF TRANS
4. Posibil SC-RC CF TRANS
5. SC Feroviar TFI SRL Iaşi ,confirmat Monitorul de Suceava
6. SC APRIA SRL
7. SC Feroviar TFI SRL Iaşi ,confirmat Monitorul de Suceava

66. Roman-Buhaiesti    Posibil- SC RC CF TRANS SRL
67. Pascani-Timisesti-Targu Neamt  - SC RC CF TRANS SRL ,confirmat www.infopascani.ro
68. Dolhasca-Falticeni - SC RC CF TRANS SRL ,confirmat Monitorul de Suceava
77. Crasna-Husi  Posibil - SC RC CF TRANS SRL
Dr2005

Cine e S.C. Apria S.R.L.? E o firma infiintata in 27 iulie 2009...  e din Cluj, poate e ,,filiala" de calatori a TFG?

Feroviar TFI cine mai e? Si asta e o firma destul de noua, inregistrata  pe 1 noiembrie 2009.
cristi CFR

Apria are sediul in Cluj dar actionarii sunt din Bucuresti, transportul de calatori va fi efectuat de catre SC Regional SRL Cluj.

Feroviar TFI scrie in ziar ca ar fi a unui fost director de la Regionala Iasi.
Apropo licitatia a fost pe 04/11/2009

Daca zici ca s-a inregistrat pe 1.11.2009 asta da viteza...
Dr2005

Mai frumos... s-a inregistrat pe 1.11, dar in scopuri de TVA s-a inregistrat abia pe 5.11!
cristi CFR

Incepand cu data de 01.03.2010 Sectia de cale ferata :

Roman - Buhaiesti a fost inchiriata de  S.C. RC-CF Trans S.R.L. & SC Regio Trans Brasov SRL

Incepand cu aceasta data statiile si agentiile de voiaj CFR nu vor mai emite bilete ce au ca destinatie statiile cf:

Sagna ,Vulpasesti, Stanita hc, Piscu Rusului hc, Dagita, Suhulet hc, Maresal Constantin Prezan, Dumesti hc, Rafaila Hm, Negresti Vaslui

Aflate pe sectia : Roman - Buhaiesti



Incepand cu data de 01.03.2010 se introduc urmatoarele trenuri de calatori apartinand SC Regio Trans Brasov SRL in relatia :

Roman - Buhaiesti - Iasi



Incepand cu data de 01.03.2010 Sectia de cale ferata :

Targu Neamt - Pascani a fost inchiriata de  S.C. RC-CF Trans S.R.L. & SC Regio Trans Brasov SRL

Incepand cu aceasta data statiile si agentiile de voiaj CFR nu vor mai emite bilete ce au ca destinatie statiile cf:

Tirgu Neamt ,Sfintu Mina, Plaiesu hc, Timisesti, Cristesti Pascani hc, Topile hc

Aflate pe sectia : Targu Neamt - Pascani


Incepand cu data de 01.03.2010 se introduc urmatoarele trenuri de calatori apartinand SC Regio Trans Brasov SRL in relatia :

Targu Neamt - Pascani - Iasi



Incepand cu data de 01.03.2010 Sectia de cale ferata :

Falticeni - Dolhasca a fost inchiriata de  S.C. RC-CF Trans S.R.L. & SC Regio Trans Brasov SRL

Incepand cu aceasta data statiile si agentiile de voiaj CFR nu vor mai emite bilete ce au ca destinatie statiile cf:

Falticeni ,Preotesti hc, Arghira hc, Dolhesti hc,Vameni hc

Aflate pe sectia : Falticeni - Dolhasca



Incepand cu data de 01.03.2010 se introduc urmatoarele trenuri de calatori apartinand SC Regio Trans Brasov SRL in relatia :

Falticeni - Dolhasca - Pascani
G-Mean

Si inca o precizare:
De pe 1.03.2010 cei de la Regiotrans vor sosi si pe relatia Suceava-Cacica si retur.
Nu stiu exact orarul trenurilor lor...dar as vrea sa le vad pe 1 la prima lor aparitie in aceasta zona.

Si desigur ceva ce este incert, ca de pe 1 aprilie si-ar putea face aparitia si in relatia Suceava-Radauti.( 1 aprilie=sa fie o gluma, macar  )
cristi CFR

Termene limita preluare sectii adjudecate 6 luni de la data castigarii licitatiei :

10.09.2009-10.03.2010

36. Holod-Oradea Est  - SC TRANSFEROVIAR GRUP SA
44. Abrami-Popesti - SC VIA TERRA SPEDITION SRL
77. Crasna-Husi   - SC RC CF TRANS SRL
81. Berca-Nehoiasu - SC TRANSFEROVIAR GRUP SA

04.11.2009-04.05.2010

4. Campina - Campinita -  
40. Sacuieni - Sarmasag - SC APRIA SRL
71. Paltinoasa -Darmanesti - SC FEROVIAR TFI SRL
73. Vama - Moldovita - SC FEROVIAR TFI SRL
74. Dornesti - Putna - SC FEROVIAR TFI SRL
83. Marasesti - Panciu - SC RC CF TRANS SRL
84. Galati - Barlad - SC RC CF TRANS SRL
shoppy

Datele sunt scrise zi - luna - an sau luna - zi - an ?
cristi CFR

zi - luna - an
@ndrey

G-Mean wrote:
Si inca o precizare:
De pe 1.03.2010 cei de la Regiotrans vor sosi si pe relatia Suceava-Cacica si retur.
Nu stiu exact orarul trenurilor lor...dar as vrea sa le vad pe 1 la prima lor aparitie in aceasta zona.

Si desigur ceva ce este incert, ca de pe 1 aprilie si-ar putea face aparitia si in relatia Suceava-Radauti.( 1 aprilie=sa fie o gluma, macar  )

 Este o gluma, ceea ce ai zis mai sus, dar nu va fi o gluma ce zic eu , tren accelerat de la Iasi la Suceava ; sectiile mentionate de tine sunt preluate de  TransFeroviat Grup Iasi
Electrica675

Stati putin ca nu inteleg. Pe langa Pascani-Targu Neamt, Dolhasca-Falticeni etc care sunt cumparate de Regiotrans, mai sunt trenuri care se fac si de TFG Iasi? Daca da, TFG Iasi, este o subdiviziune a TFG?
Sau pe sectiile Pascani-Targu Neamt, Dolhasca-Falticeni tracteaza trenuri TFG Iasi?
cristi CFR

@ndrey  
Pana la urma cum e ?
Cei de la TFG au anuntat ca au numai 2 sectii Oradea - Holod respectiv Berca - Nehoiasu.

In Monitorul de suceava scrie ca sectiile Darmanesti - Gura Hunorului , Vama - Moldovita si Dornest - Putna sunt castigate de o firma SC Feroviar TIF SRL Iasi .
@ndrey

Scuzele mele, este vorba de Feroviar TIF SRL Iasi, ea va face exploatarea sectiilor Suceava Putna si Suceava Cacica, nu TFG,   , le-am amestecat scuze inca odata;
 Regiotans a intrat de ieri 1.03.2010 pe sectiile Pascani Targu Neamt ; Buhaiesti Roman, si Dolhasca Falticeni,cu cate o pereche directa , cap de sectie pina la Iasi.
cristi CFR

Incepand cu data de 05.03.2010 Sectia de cale ferata :

Darmanesti - Cacica - Gura Humorului a fost inchiriata de S.C. Feroviar TIF S.R.L. Iasi

Incepand cu aceasta data statiile si agentiile de voiaj CFR nu vor mai emite bilete ce au ca destinatie statiile cf:


Parhauti hc, Todiresti Hm, Solonet hc, Pirtesti hc, Cacica, Virfu Dealului Hm, Paltinoasa h

Aflate pe sectia : Darmanesti - Cacica - Gura Humorului



Urmare a inchirierii sectiei Darmanesti - Cacica - Gura Humorului  incepand cu data de 05.03.2010 se dispun urmatoarele :

Se anuleaza trenurile de calatori : 5731, 5730, 5732, 5733, 5736, 5735, 5734  in relatia Suceava - Cacica si retur

Apartinand SC CFR Calatori SA


Trenurile de calatori : 5701, 5702  in relatia Suceava  -  Vatra Dornei si retur se anuleaza in relatia Suceava - Cacica - Gura Humorului si retur si circula deviat cu orar schimbat in relatia Suceava - Suceava Vest - Ciprian Porumbescu - Gura Humorului si retur, pe distanta Gura Humorului - Vatra Dornei si retur circula conform livret.

Trenurile de calatori : 5704, 5703  in relatia Suceava  - Ilva Mica si retur se anuleaza in relatia Suceava - Cacica - Gura Humorului si retur si circula deviat cu orar schimbat in relatia Suceava - Suceava Vest - Ciprian Porumbescu - Gura Humorului si retur, pe distanta Gura Humorului - Ilva Mica si retur circula conform livret.
cristi CFR

Cineva din Suceava daca poate este rugat sa furnizez noul mers al trenurilor pe aceasta sectie, pe net nu se gaseste nimic...
G-Mean

O sa vad eu ce pot gasi la Regulator poate cineva stie.
Dar daca altcineva gaseste inainte nu e nimic
sulzerul1175

Din 7 Martie incepe TFG-ul pe Oradea - Felix.
Vlad

Mersul trenurilor pe Suceava - Cacica - Gura Humorului (valabil de azi 05.03.2010)
15300 Cacica 04:35 - Suceava 05:29
15301 Suceava 04:56 - Cacica 05:56
15302 Cacica 06:21 - Suceava 07:15
15303 Suceava 07:07 - Gura Humorului Oras 08:40
15304 Gura Humorului Oras 09:00 - Suceava 10:29
15305 Suceava 08:25 - Gura Humorului Oras 10:21
15306 Gura Humorului Oras 11:25 - Suceava 12:54
15307 Suceava 10:50 - Cacica 11:45
15308 Cacica 14:21 - Suceava 15:17
15309 Suceava 13:15 - Cacica 14:10
15310 Cacica 15:16 - Suceava 16:14
15311 Suceava 15:42 - Cacica 16:38
15312 Cacica 17:04 - Suceava 17:58
15313 Suceava 17:48 - Gura Humorului Oras 19:21 - circula cu ordin special
15314 Gura Humorului Oras 20:16 - Suceava 21:49 - circula cu ordin special
15315 Suceava 19:45 - Cacica 20:40
G-Mean

Acelasi mers l-am primit si eu astazi.


Se mai adauga si L 15316-locomotiva izolata pentru tren 15301
                         L 15317-locomotiva izolata sau tren 15310
                         L 15319-locomotiva izolata sau tren 15314

L 15316-Suceava Nord: 03:55 - Suceava: 04:00
L 15317-Suceava: 16:39 - Suceava Nord:16:44
L 15319-Suceava: 22:25 - Suceava Nord: 22:30

Din cate am inteles cei de la S.C. Feroviar TIF S.R.L. Iasi care au inchiriat aceasta linie au la dispozitie 2 bobice si 4 vagoane de calatori.
Voi incerca sa aduc si poze sau filmari.
paall

Despre Buzau-Nehoiasu sau mai bine zis Berca-Nehoiasu ce se aude ??

Vad ca pe infofer apar 2 trenuri Buzau-Berca si retur amandoua in intervalul 13-18.
Dr2005

http://mersul-trenurilor-sectii-secundare.uv.ro/Noutati/Noutati.htm

06.03.2010:



Incepand cu data de 07.03.2010 Sectia de cale ferata :

Berca - Nehoiasu a fost inchiriata de SC.Transferoviar Grup SA



Incepand cu aceasta data statiile si agentiile de voiaj CFR nu vor mai emite bilete ce au ca destinatie statiile cf:

Ojasca hc, Unguriu hc, Magura Hm, Pirscov, Badila hc, Rusavatu hc, Viperesti, Cislau, Maruntisu hc, Patirlagele, Valea Sibiciului h, Setu hc, Paltineni hc, Nehoiu, Nehoiasu.

Aflate pe sectia : Berca - Nehoiasu



Urmare a inchirierii sectiei Berca - Nehoiasu incepand cu data de 07.03.2010 se dispun urmatoarele :

Se anuleaza trenurile de calatori : 5352, 5354, 5351, 5356, 5353, 5358, 5355, 5357 in relatia Buzau - Berca - Nehoiasu

Apartinand SC CFR Calatori SA

------------
Buzau - Berca e interoperabila. Deci CFR poate merge.
micutul_tgv

Să înțeleg că nu vor face transport de călători, doar marfă, sau nu au publicat încă un program de circulație ?
Dr2005

Or fi publicat prin garile de pe parcurs... marfa mai departe de Berca nu cred sa mai fi trecut in ultimii 10 ani. Iar Buzau - Berca e interoperabila, ca e depozit Conpet la Berca.
dan tm

Depozit Conpet e si la Biled si la Valcani si liniile sint la Regiotrans iar la Biled pentru cazane intra GFR.
Dr2005

La Berca e ceva măricel, doar pentru manevră sunt trei LDH 70.
paall

in clasa a 4-a am fost la Vulcanii Noroiosii pentru prima oara si-am coborat din tren la Berca , pe vremea aceea se facea cruce si la Berca la cate trenuri erau iar trenul cu care am fost avea vreo 3-4 dimitorave si o garnitura Te si erau trase numai de LDH-uri , pe linia 504 nu am vazut niciodata DA-uri.

Au si un stadion frumusel cei de la Berca.
Vlad

Asa arata trenul cu care cei de la SC Ferotrans TFI fac transport de calatori pe Suceava - Cacica - Gura Humorului

P 15310 Cacica - Suceava
paall

cati nasi are trenul asta ?? cum face nasul controlul daca la fiecare statie daca se urca cate 2-3 persoane se  plimba prin vagoane dupa ei sa le dea bilete ?

Poate blocheaza si ei cumva usa 1 de la primul vagon si usa 2 de la al 2-lea vagon astfel ca toti calatori sa urce si sa coboare pe la celelalte usi si nasul sa stea intre vagoane ( adica la una din usi ) in felul asta nimeni nu scapa netaxat.
G-Mean

Vlad corectez este   S.C. Feroviar TIF S.R.L. Iasi  si paall este un singur nas.
cristi CFR

G-Mean wrote:
Vlad corectez este   S.C. Feroviar TIF S.R.L. Iasi  si paall este un singur nas.


E S.C. FEROTRANS-T.F.I. S.R.L. http://i849.photobucket.com/albums/ab57/Vlad_cm2/cfr/F007145.jpg
Foto: Vlad
cristi CFR

Incepand cu data de 09.04.2010 Sectia de cale ferata :

Vama - Moldovita a fost inchiriata de  S.C. FEROTRANS T.F.I. S.R.L.

Incepand cu aceasta data statiile si agentiile de voiaj CFR nu vor mai emite bilete ce au ca destinatie statiile cf:

Deia h, Frumosu hc, Dragosa hcv, Valea Stinei hc, Vatra Moldovitei hc, Moldovita.

Aflate pe sectia : Vama - Moldovita
cristi CFR

Incepand cu data de 11.04.2010 Sectia de cale ferata :

Sarmasag - Marghita - Sacuieni Bihor a fost inchiriata de  S.C. APRIA S.R.L.

Incepand cu aceasta data statiile si agentiile de voiaj CFR nu vor mai emite bilete ce au ca destinatie statiile cf:

Giurtelec hc, Uilacu Simleului hc, Simleu Silvaniei, Magura Simleului hc, Nusfalau, Ipu, Porti hc, Suplacu de Barcau, Balc Hm, Sadalbagiu hc, Marginea Bihor hc, Abrami, Chiribis hc, Marghita, Petreu hc, Abramut hc, Bolcas Hm, Tirgusor Bihor h, Sacuieni Bihor h.

Aflate pe sectia : Sarmasag - Marghita - Sacuieni Bihor

Urmare a inchirierii sectiei Sarmasag - Marghita - Sacuieni Bihor incepand cu data de 11.04.2010 se dispun urmatoarele :

Se introduc urmatoarele trenuri de calatori apartinand S.C.REGIONAL S.R.L. in relatia :

Sarmasag - Marghita - Sacuieni Bihor - Oradea



Incepand cu data de 11.04.2010 se introduce un tren personal in relatia Holod - Salonta - Oradea - Sacuieni Bihor h. - Marghita si retur.
G-Mean

Vlad wrote:
Mersul trenurilor pe Suceava - Cacica - Gura Humorului (valabil de azi 05.03.2010)
15300 Cacica 04:35 - Suceava 05:29
15301 Suceava 04:56 - Cacica 05:56
15302 Cacica 06:21 - Suceava 07:15
15303 Suceava 07:07 - Gura Humorului Oras 08:40
15304 Gura Humorului Oras 09:00 - Suceava 10:29
15305 Suceava 08:25 - Gura Humorului Oras 10:21
15306 Gura Humorului Oras 11:25 - Suceava 12:54
15307 Suceava 10:50 - Cacica 11:45
15308 Cacica 14:21 - Suceava 15:17
15309 Suceava 13:15 - Cacica 14:10
15310 Cacica 15:16 - Suceava 16:14
15311 Suceava 15:42 - Cacica 16:38
15312 Cacica 17:04 - Suceava 17:58
15313 Suceava 17:48 - Gura Humorului Oras 19:21 - circula cu ordin special
15314 Gura Humorului Oras 20:16 - Suceava 21:49 - circula cu ordin special
15315 Suceava 19:45 - Cacica 20:40


Se pare ca  cei de la Ferotrans au ceva probleme cu locomotivele
Astazi 083 s-a defectat la fel ca si 085.
Pe langa asta acestia s-au dat seama ca nu e foarte profitabil sa ai trenuri din ora in ora pe aceasta sectie!
Astfel ca 15303,4,5,6 au fost anulate, lui 15310 i-a fost schimbat mersul.
Si parca mai era 15300...nu mai stiu exact.
Astea le-am gasit la Regulatorul de la Suceava.
Si desigur cele care mergeau pana la Gura Humorului au fost restrictionate pana la Cacica.
Dr2005

Deci pe Cacica - Gura Humorului nu mai circulă nimic?! După ce acum mai puţin de 1 an s-a redeschis circulaţia.
cristi CFR

Hmm, parca legislatia spune asa :

 Art. 25. - In situatia in care operatorul economic care preia in exploatare sectii de circulatie apartinand infrastructurii feroviare neinteroperabile suspenda oricare dintre serviciile asumate prin contractul de inchiriere a sectiei/sectiilor de circulatie fara un preaviz transmis in scris la C.F.R. si la Societatea Nationala de Transport Feroviar de Calatori "C.F.R. Calatori" - S.A. cu 6 (sase) luni inainte de data suspendarii respective, acestuia i se va retine garantia constituita conform art. 19 alin. (1) lit. f).
  Art. 26. -
(1) In situatia in care operatorul economic care preia in exploatare sectii de circulatie apartinand infrastructurii feroviare neinteroperabile suspenda oricare dintre serviciile asumate prin contractul de inchiriere a sectiei/sectiilor de circulatie, C.F.R. va prelua sectia/sectiile respective, iar Societatea Nationala de Transport Feroviar de Calatori "C.F.R. Calatori" - S.A. va prelua operarea trenurilor de calatori pe sectia/sectiile respective, in conditiile legii.
G-Mean

Dr2005 wrote:
Deci pe Cacica - Gura Humorului nu mai circulă nimic?! După ce acum mai puţin de 1 an s-a redeschis circulaţia.


Intr-un final una din locomotive a fost reparata iar cealalta a fost dusa la depou pentru verificari.
Nu se poate spune ca nu circula, dar unele trenuri au fost anulate.
Dr2005

Stai aşa... cum unele trenuri, că erau doar 2 perechi, iar tu ai scris că sunt anulate:

Quote:
Astfel ca 15303,4,5,6 au fost anulate, lui 15310 i-a fost schimbat mersul.


Sau au fost anulate temporar, că s-a stricat locomotiva şi nu au material rulant? S-a oferit transbordare călătorilor?
G-Mean

Asta e mersul complet:
Mersul trenurilor pe Suceava - Cacica - Gura Humorului (valabil de azi 05.03.2010)
15300 Cacica 04:35 - Suceava 05:29
15301 Suceava 04:56 - Cacica 05:56
15302 Cacica 06:21 - Suceava 07:15
15303 Suceava 07:07 - Gura Humorului Oras 08:40
15304 Gura Humorului Oras 09:00 - Suceava 10:29
15305 Suceava 08:25 - Gura Humorului Oras 10:21
15306 Gura Humorului Oras 11:25 - Suceava 12:54
15307 Suceava 10:50 - Cacica 11:45
15308 Cacica 14:21 - Suceava 15:17
15309 Suceava 13:15 - Cacica 14:10
15310 Cacica 15:16 - Suceava 16:14
15311 Suceava 15:42 - Cacica 16:38
15312 Cacica 17:04 - Suceava 17:58
15313 Suceava 17:48 - Gura Humorului Oras 19:21 - circula cu ordin special
15314 Gura Humorului Oras 20:16 - Suceava 21:49 - circula cu ordin special
15315 Suceava 19:45 - Cacica 20:40

Iar din cauza unei defectiuni la una din locomotive s-au anulat unele trenuri( nu stiu daca temporar sau definitiv...posibil sa fie temporar)
Transbordare nu stiu sa se fi facut, fiindca aceasta problema este de vreo 2 saptamani.
dan tm

Pai ce trenul e bicicleta, se strica locomotiva, gata nu mai circula?

Nu trebuie sa aiba locomotiva de schimb?
Ce firma e asta, a carui pilos, Necolaiciuc cumva, s-a bagat doar asa sa nu intre firmele astea mai puternice?
G-Mean

Anchidin e numele directorului de la Ferotrans.
Am mai zis anterior sau pe o alta pagina, astia au doar 4 vagoane si 2 locomotive clasa 43:085 si 083
micutul_tgv

Iată cu ce operează Transferoviar Grup secția Buzău - Nehoiașu:


Automoturul Regiotrans cu numărul 97-0578, care toată iarna a fost circulat pe Brașov - Zărnești. Posibil să fie și fratele lui 79 tot la Nehoiașu.
Programul de circulație tot nu am reușit să îl aflu...  timpul.
Vlad

G-Mean wrote:

Se pare ca  cei de la Ferotrans au ceva probleme cu locomotivele
Astazi 083 s-a defectat la fel ca si 085.
Pe langa asta acestia s-au dat seama ca nu e foarte profitabil sa ai trenuri din ora in ora pe aceasta sectie!
Astfel ca 15303,4,5,6 au fost anulate, lui 15310 i-a fost schimbat mersul.
Si parca mai era 15300...nu mai stiu exact.
Astea le-am gasit la Regulatorul de la Suceava.
Si desigur cele care mergeau pana la Gura Humorului au fost restrictionate pana la Cacica.


Am vazut ieri in statia Gura Humorului trenul apartinand acestui operator, tras de EC085. Se pare ca s-a reluat traficul normal pe aceasta sectie
G-Mean

Am scris pe un alt topic si "noul mers" cu limitarile acestora de sambata si duminica!
La Mersul Trenurilor 2010 parca.
cristi CFR

Incepand cu data de 05.05.2010 Sectia de cale ferata :

Dornesti - Gura Putnei - Putna a fost inchiriata de  S.C. FEROTRANS T.F.I. S.R.L.

Incepand cu aceasta data statiile si agentiile de voiaj CFR nu vor mai emite bilete ce au ca destinatie statiile cf:

Radauti, Horodnic hc, Galanesti, Vicovu de Jos hc, Vicovu de Sus hc, Bivolaria hc, Gura Putnei, Putna.

Aflate pe sectia : Dornesti - Gura Putnei - Putna

Urmare a inchirierii sectiei Dornesti - Gura Putnei - Putna  incepand cu data de 05.05.2010 se dispun urmatoarele :

Se anuleaza trenurile de calatori : 5620, 5631, 5632, 5621, 5622, 5623, 5624, 5625 in relatia Suceava - Darmanesti - Dornesti - Gura Putnei - Putna si retur si 5601, 5602 in relatia Dornesti - Gura Putnei - Putna si retur
Apartinand SC CFR Calatori SA
cristi CFR

20/05/2010, 10:00, licitatie deschisa, urmata de strigare libera a pretului: Inchiriere sectii circulatie - ordonator Compania Nationala de Cai Ferate'' CFR SA ,,;
Dr2005

Nemţii şi-au adus deja materialul rulant pentru Sibiu-Cisnădie:

http://www.forum.lokomotiv.ro/mod...;file=viewtopic&p=93632#93632
cristi CFR

Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” S.A wrote:
Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” S.A cu sediul în Bd. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucureşti, cod poştal 010873, având Cod Unic de Înregistrare 11054529, în temeiul prevederilor Legii nr.357/2005 privind bursele de mărfuri, Regulamentului BRM si HG 1409/2007 privind condiţiile de închiriere a unor părţi din infrastructură, oferă preluarea prin închiriere a unor secţii de circulaţie aparţinând infrastructurii feroviare neinteroperabile - 34 de secţii de circulaţie din care: 9 secţii cu trafic de călători sau mixt, 11 secţii cu trafic de marfă şi 14 secţii cu trafic de călători sau marfă (închise circulaţiei), conform listei secţiilor de circulaţie din Caietul de sarcini .

Durata contractului de închiriere este de 5 ani.

Se pot depune oferte pentru una sau mai multe secţii de circulaţie

Documentaţia procedurii se poate ridica de la sediul B.R.M. contra sumei de 30 lei/ caiet secţie, la care se adaugă TVA.

Oferta şi documentele care însoţesc oferta se vor depune la sediul B.R.M., până la data de 20.05.2010, ora 930. Tariful de acces la procedură este de 300 lei, la care se adaugă TVA, şi poate fi achitat la casieria B.R.M.

Garanţia de participare la procedură, conform tabelului anexat listei cu secţiile de circulaţie din Caietul de sarcini, şi se va constitui conform documentaţiei procedurii în favoarea CNCF ”CFR”-S.A, până la data limită de depunere a ofertelor.

Procedura se va desfăşura la sediul B.R.M. în data de 20.05.2010, ora 1000 şi pot participa persoane juridice române, care au calitatea de operatori de transport feroviari licenţiaţi, conform condiţiilor Documentaţiei procedurii.

Criteriul de atribuire este „oferta cu cel mai mare pret ”.

LISTA sectiilor de circulatie care alcituiesc infrastructura feroviara care se liciteaza prin B.R.M. in anul 2010
Dr2005

Site-ul BRM e cam neactualizat la capitolul ,,Preturi de tranzactionare" (nu e dat niciunul pe mai). Ai ceva informatii despre ce s-a inchiriat in ultima sedinta?


Sunt curios cine ia R1 - R2 Ditesti  si cu cat
Dr2005

http://www.brm.ro/root/index.php?...citatii/preturi-de-tranzactionare


Inchiriere linie CF nr. 2bis, Revizia Palas, Punct de Lucru Capu' Midia 1serv 30000 lei 04-May-10 Constanta

(expirmarea ,,Capu' " le aparţine celor de la BRM)

Inchiriere sectii de circulatie - infrastructura feroviara neinterop. 1serv 10805000 lei 20-May-10 BRM

Nu scrie ce secţie, dar la cât au dat pe ea ori e Simeria-Hunedoara, ori Ploieşti-Măneciu, ori Ploieşti (Poiana) Slănic. Mă îndoiesc că a fost vorba de vreo secţie închisă şi furată. Sau poate Brad-Ineu, dar mă îndoiesc că lăsa CFR mecanicii de Gurahonţ fără motorină de tras.
cristi CFR

Prima nu tine de sectiile neinteroperabile.
A doua, Dumnezeule cred ca e o gresala, voi va puteti inchipuii cat vine 10.805.000 lei noi  
cristi CFR

23/06/2010, 10:00, licitatie deschisa, urmata de strigare libera a pretului: Inchiriere sectii circulatie; ordonator Compania Nationala de Cai Ferate CFR SA
Dr2005

Văd că Lieblingul încă circulă (cel puţin conform Infofer). Ce secţii sunt scoase la următoarea licitaţie?
G-Mean

cristi CFR wrote:



Urmare a inchirierii sectiei Dornesti - Gura Putnei - Putna  incepand cu data de 05.05.2010 se dispun urmatoarele :

Se anuleaza trenurile de calatori : 5620, 5631, 5632, 5621, 5622, 5623, 5624, 5625 in relatia Suceava - Darmanesti - Dornesti - Gura Putnei - Putna si retur si 5601, 5602 in relatia Dornesti - Gura Putnei - Putna si retur
Apartinand SC CFR Calatori SA


5601 si 5602 circulau in relatia Putna-Iasi, dupa inchiriere circula de la Dornesti.
Acum trenurile care mergeau la Putna dinspre Suceava, merg pana la Dornesti si invers.
Pe langa asta, s-a redeschis traficul pentru calatori si pe relatia Dornesti-Vicsani, trenuri care apartin tot de CFR.
@ndrey

Mai nou am vazut aseara la ora 22:30 ,2 vagoane seria 20-54 circuland pe relatia Husi Iasi,nu cunosc exact ora sosirii,stiti ceva noutati pe net, ca in gara nu era afisat nimic,iar acesta sectie era deservita de un automotor Desiro,care se intorcea la Iasi la ora 20 20 cu A Galati Iasi
cristi CFR

INVITAŢIE DE PARTICIPARE
BURSA ROMÂNĂ DE MĂRFURI (B.R.M.), cu sediul în Bucureşti, Piaţa Presei Libere nr.1, sector 1, cod poştal 013701, organizează procedura de licitaţie deschisă, urmată de strigarea liberă a preţului, prin care Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” S.A cu sediul în Bd. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucureşti, cod poştal 010873, având Cod Unic de Înregistrare 11054529, în temeiul prevederilor Legii nr.357/2005 privind bursele de mărfuri, Regulamentului BRM si HG 1409/2007 privind condiţiile de închiriere a unor părţi din infrastructură, oferă preluarea prin închiriere a unor secţii de circulaţie aparţinând infrastructurii feroviare neinteroperabile - 34 de secţii de circulaţie din care: 9 secţii cu trafic de călători sau mixt, 11 secţii cu trafic de marfă şi 14 secţii cu trafic de călători sau marfă (închise circulaţiei), conform listei secţiilor de circulaţie din Caietul de sarcini .
Durata contractului de închiriere este de 5 ani.
Se pot depune oferte pentru una sau mai multe secţii de circulaţie
Documentaţia procedurii se poate ridica de la sediul B.R.M. contra sumei de 30 lei/ caiet secţie, la care se adaugă TVA.
Oferta şi documentele care însoţesc oferta se vor depune la sediul B.R.M., până la data de 23.06.2010, ora 930.Tariful de acces la procedură este de 300 lei, la care se adaugă TVA, şi poate fi achitat la casieria B.R.M.
Garanţia de participare la procedură, conform tabelului anexat listei cu secţiile de circulaţie din Caietul de sarcini, şi se va constitui conform documentaţiei procedurii în favoarea CNCF ”CFR”-S.A,  până la data limită de depunere a ofertelor.
Procedura se va desfăşura la sediul B.R.M. în data de 23.06.2010, ora 1000 şi pot participa persoane juridice române, care au calitatea de operatori de transport feroviari licenţiaţi, conform condiţiilor Documentaţiei procedurii.
Criteriul de atribuire este „oferta cu cel mai mare pret ”.
Informaţii privind desfăşurarea procedurii se pot obţine zilnic la sediul BRM, telefon 021/317.47.45; 021/316.17.59, sau la fax 021/317.28.78.
Persoană de contact: Mihai Andries, mobil: 0372.196.576.Puteţi afla acum toate informaţiile despre piaţa licitaţiilor, abonându-vă la Buletin Bursier,
detalii la telefon 021/317.16.45, e-mail: infolicitatie@brm.ro

LISTA
secţiilor de circulaţie care alcătuiesc infrastructura feroviară neinteroperabilă
  care se licitează prin B.R.M. în anul 2010
cristi CFR

Fata de lista de la licitatia precedenta lipsesc urmatoarele sectii :

1. PLOIEŞTI NORD - MĂNECIU
2. BUDA - SLĂNIC
3. CARANSEBEŞ-BOUŢARI / HAŢEG-SUBCETATE (TFG)
4. SIMERIA - HUNEDOARA (TEF)
5. DOROBANŢU - NĂVODARI
6. NĂVODARI - P 1 CAPUL MIDIA
7. P 1 CAPUL MIDIA - SITORMAN
8. PALAS - NĂVODARI
9. DOROBANŢU - ROMCIM
10. R 1 LUMINA - LUMINA

Au fost introduse 2 sectii :

1. MĂRĂŞEŞTI - PANCIU

2. GALAŢI - TÂRGU BUJOR - BÂRLAD
Dr2005

cristi CFR wrote:
MÂNECIU


MĂNECIU.
dan tm

Citeva observatii?

se cam abereaza, sau se minte, sau nu se cunoaste, sau lista trebuie sa aiba continut?

A. Secţii cu trafic de călători si de marfa
VÂLCELE - CURTEA DE ARGEŞ

Stie cineva de un astfel de trafic?Nu cumva linia NU EXISTA?

B. Secţii cu trafic exclusiv de marfa
CACIULATI - SNAGOV PLAJA?

C. Alte secţii cu trafic de călători si de marfă - inchise circulatiei
I.L. CARAGIALE - DITESTI - MORENI -linie inchisa

MINTIA - BRAD - VATA - GURAHONT - INEU  
- Mintia-Brad= 19 km linie inchisa;  
- Brad-Ineu, transport mixt  

Ce se intelege de aici?ca pe 19 km( Mintia - Brad )linia e inchisa la fel cu aceea de mai sus, cind in realitate linia NU MAI EXISTA. Sint poze doveditoare.
Brad-Ineu, transport mixt  , atunci ce cauta in lista cu INCHISE circulatiei?
Dr2005

dan tm wrote:
A. Secţii cu trafic de călători si de marfa
VÂLCELE - CURTEA DE ARGEŞ

Stie cineva de un astfel de trafic?Nu cumva linia NU EXISTA?

Dacă nu aş fi fost cu tine pe linia în cauză în 2006 aş fi zis că nu există. Atunci chiar şi vagoanele de transport auto ale CFR Marfă stăteaua acolo. Au dispărut, odată cu dispariţia trenurilor cu Dacii, iar după aia au fost înlocuite cu vagoanele închiriate din Franţa, care nu mai au treabă cu Curtea de Argeş.
Alt trafic de marfă nu mai e, UFETul nu cred că mai lucrează.

dan tm wrote:
B. Secţii cu trafic exclusiv de marfa
CACIULATI - SNAGOV PLAJA?

Trafic pe dracu', că sunt deja ruginiţi saboţii de deraiere de când nu a mai intrat nimic pe linie.
cristi CFR

21/10/2010, 10:00, licitatie deschisa, urmata de strigare libera a pretului pentru : Inchiriere sectii circulatie; ordonator CFR S.A.
shoppy

Ca tot venii vorba de Snagov, ce este unitatea aceea industriala din Santu Floresti unde se termina linia(cu triunghiul de intoarcere)?
dan tm

Pare o fost o baza de receptie a cerealelor.

S-a facut un film acolo, exista pe poarta inscriptia Jedem das seine

http://commondatastorage.googleap...o.com/photos/original/9040169.jpg
shoppy

Buna ideea cu Panoramio, am uitat sa verific . Aia inseamna "fiecaruia ce i se cuvine" in germana, cam ciudat pentru un slogan comunist...
dan tm

Nu a fost un slogan comunist. A fost pus acolo ca un decor pentru film.

uite am cautat ceva
http://www.miscellanea.ro/search?q=snagov
claus

acolo a fost reprodus un lagar din ww2 si au fost ceva filmari. Desi lagarul a fost demontat, a ramas sloganul. O poza facuta atunci de mine :



in dreapta pozei se vede lagarul.
cristi CFR

23/11/2010, 10:00, licitatie deschisa, urmata de strigare libera a pretului pentru achizitionare : Inchiriere sectii circulatie; ordonator CFR S.A.
sulzerul1175

Linia 703, Galati - Targu Bujor - Barlad e sectie neinteroperabila?
Dr2005

Da.

Are 3 perechi de trenuri pe zi, la 3h43 min timp deparcurs.
sulzerul1175

Am vrut sa verific doar, mersi.

Mi-au zis astazi ca TFG a preluat sectia respectiva dar pe infofer inca apar cele trei trenuri CFR.
cristi CFR

Inchiriere sectia 84 Galati - Targu Bujor - Barlad
Perioada 5 ani.
Pret : 53.200 lei
Data : 21-Oct-10
Dr2005

53000 RON pentru 5 ani? Asta inseamna 883 RON pe lună, adică jumate din chiria unui aparatament în Bucureşti...
Stratan

Primesc si Subvenţii ,cum primeau/primesc cei de la regio ??
sulzerul1175

Sigur ca primesc.
florin.mihai

Dr2005 wrote:
53000 RON pentru 5 ani? Asta inseamna 883 RON pe lună, adică jumate din chiria unui aparatament în Bucureşti...


E chiria pe un an, nu pe intreaga durata a contractului. E mica pentru ca interesul e scazut. Lasa ca platesc destul in Bihor pentru o linie pe care o folosesc in proportie de 10 %.
cristi CFR

Traian Deleanu wrote:
07.11.2010
Traian Deleanu


Initiatorii primei linii de transport feroviar de călători pe ruta Sibiu – Cisnădie cheamă sibienii să participe la actiunea de subscriptie publică pentru strângerea de fonduri necesare finalizării investitiilor






Kolozsi Jozsef, directorul general al SC Constructii Căi Ferate Sibiu, a închiriat cu câtiva ani în urmă linia de cale ferată Cisnădie - selimbăr. Alături de Lucian Popescu, gestionarul liniilor închiriate, a ofertat o serie de companii să utilizeze calea ferată pentru activităti de transport. Fără succes.
Între timp, cei de la Clubul Economic German au prezentat un proiect de transport inter si intraurban care să utilizeze liniile de cale ferată aflate în jurul si în interiorul municipiului Sibiu. Kolozsi Jozsef a participat la prezentarea acestui proiect si, recent, a si achizitionat un automotor, în ideea de a-l pune în circulatie pe ruta Sibiu – Cisnădie. ”Automotorul are 59 de locuri pe scaun si alte 55 în picioare. Am calculat că un astfel de automotor ar face patru curse pe zi”, spune Kolozsi. Pentru a deveni, însă, rentabil, iar o cursă pe această rută să ajungă să coste doar 3,5 – 4 lei, ar mai fi nevoie de încă un automotor. Pentru achizitia căruia Kolozsi apelează la sibieni.

Prima subscriptie publică

Intentia lui Kolozsi Jozsef este o premieră în istoria Sibiului recent. Practic, omul de afaceri intentionează să înfiinteze o nouă firmă. ”Noi venim cu automotorul cumpărat până acum si cu linia. Ne-am gândit la această subscriptie publică, pentru restul achizitiilor necesare. Cine iubeste Sibiul să vină alături de noi si să contribuie. În prima jumătate de an, probabil, va functiona pe pierdere, dar apoi lucrurile se vor redresa. Cei devin fondatori ai acestei societăti, ne vom strânge în prima adunare generală si vom hotărî ce este de făcut. Cei care vor deveni ulterior asociati vor avea cotă parte la profit, dar nu vor avea si drept de vot”, spune Kolozsi Jozsef.
Lucian Popescu spune că, în mod normal, pentru această investitie ideale ar mai fi încă două automotoare. ”Pentru a acoperi nevoile tuturor navetiștilor, a elevilor, a celorlalti călători, ar fi nevoie de două garnituri pe traseu, plus una de rezervă”.

Investitie de viitor

Initiatorii acestui proiect spun că transportul pe linia ferată are un viitor cert. De altfel, inclusiv în viitorul PUG al Sibiului este inclusă o astfel de linie de tren interurban, care să traverseze Sibiul prin nordul actualei Zone Industriale Vest si să facă legătura între gara orasului si Aeroport.
”Noi suntem câtiva în Sibiu care gândim astfel, cu încredere în viitorul acestui gen de transport. În Germania este foarte bine pus la punct. si între Ungaria si Austria a fost creată o astfel de linie de cale ferată. Este un mod mult mai putin poluant de transport public al călătorilor”.
În functie de câti bani se vor strânge prin această actiune de subscriptie publică, vor fi decise si strategiile viitoare: tipul de automotoare cumpărate, etc.

Traversarea DN1/DN7

Probabil că întrebarea cel mai des pusă în legătură cu acest proiect face referire la modul de reglementare a circulatiei la intersectia liniei de cale ferată Selimbăr – Cisnădie cu DN1/DN7. ”Simplu. Cu un sistem de semafoare”, spune Kolozsi Jozsef.
Distanta dintre Cisnădie si Sibiu ar urma să fie parcursă de acest tren în aproximativ 25 de minute. În alte 10 minute, garnitura ar ajunge si în gara Turnisor.

http://www.turnulsfatului.ro/5553...rimului-tren-privat-din-oras.html
Prisecaru Florin

Potrivit pancartelor de semnalizare Gura Humorului are două staţii CFR

(ASIS) – Călătorii ar putea să pice oricând în capcană şi să coboare din tren în staţia CFR Păltinoasa, crezând că sunt de fapt în oraşul-staţiune Gura Humorului. Confuzia poate fi făcută foarte uşor, întrucât pe clădirea gării CFR Păltinoasa a fost postată o pancartă de semnalizare care-i informează pe călători că se află în Gura Humorului. De fapt, cele două staţii CFR se află la o distanţă de 3 kilometri una de cealaltă.

Confuzia nu este generată însă de neatenţia lucrătorilor Companiei de Căi Ferate, ci de un conflict iscat între aleşii locali din Păltinoasa şi Gura Humorului.


Mai multe detalii la sursa:
http://www.evenimentul.ro/articol...umorului-are-doua-statii-cfr.html
Dr2005

De fapt, există staţia Gura Humorului şi staţia Gura Humorului Oraş, deci 2 staţii cu denumire diferită. În prima opresc doar personale, în a doua opresc şi trenuri de rang superior. Deasemenea, există şi Halta Păltinoasa, pe linia Gura Humorului - Cacia - Suceava, linie închisă. Deci primarul nu prea ştie ce spune.
G-Mean

Da! Insa de multa vreme incoace, statia Gura Humorului poarta numele de Paltinoasa.
Paltinoasa fiind destul de aproape, iar gara fiind, transformata, nici eu numai stiu, a ramas asa: Gura Humorului -" Paltinoasa "
cristi CFR

Statia Păltinoasa hc de pe Gura Humorului - Cacia - Suceava se numea "Ilieşeşti hc"
cristi CFR

Ionuţ Mărian wrote:
Mocăniţa regală revine pe traseul Târgu-Mureş-Sovata



După zece ani de încercări, traseul de linie ferată îngustă a fost concesionat. Traseul va fi refăcut, iar pe calea ferată vor circula din nou trenurile de epocă de la începutul anilor 1900

După zece ani de încercări zadarnice, în sfârşit un investitor din Mureş a reuşit să concesioneze calea ferată îngustă care leagă Târgu-Mureşul de Sovata. Omul vrea să investească un milion şi jumtate de euro pentru reabilitarea ei şi pentru repunerea în circuitul turistic a mocăniţei regale care, în trecut, făcea deliciul turiştilor care ne vizitau judeţul. „Pot să spun că scopul este exclusiv turistic pentru că peisajul este fabulos şi cred că străinii ar aprecia foarte mult o călătorie cu un tren de la începutul secolului pe un traseu atât de valoros. Vă mărturisesc, în calitate de expert, că este poate mai valoros decât traseele similare din Elveţia", a spus Constantin Husar, inginer specialist în reabilitări de poduri şi căi ferate.

Nu se mai fabrică astfel de şină de cale ferată

Turiştii vor mai avea însă de aşteptat până când se vor putea plimba cu mocănita pe acest traseu. Din anul 1997, de când a fost dezafectată, linia a căzut pradă hoţilor de fier vechi. Porţiuni mari de şină au fost furate şi vândute la centrele de colectare a fierului vechi. „S-a furat şi s-a vândut în neştire, iar acel tip de şină nu se mai produce din 1903. Singurul combinat care a fabricat şină de 23 Siemens Martin se afla în Imperiul Austro-Ungar, însă, în timpul războiului, americanii, şi apoi ruşii, au bombardat combinatul şi au omorât inginerii, şi nici până în ziua de azi nu se ştie cum s-a fabricat acel tip de şină", mai spune Constantin Husar.

În mod normal, reabilitarea tronsonului nu ar dura mai mult de trei luni, însă, deocamdată, se caută o firmă care să se ocupe de acest lucru.

Închisă în 1997

Calea ferată îngustă care leagă Târgu-Mureşul de Sovata şi de zona de câmpie a judeţului a fost închisă în anul 1997, pe vremea când ministrul transporturilor era actualul preşedinte, Traian Băsescu. De atunci, mocăniţa regală împreună cu vagoanele aferente zac în depouri. „Vorbim de o garnitură cu o puternică valoare istorică şi sentimentală dacă vreţi, pentru că acest tren face parte din istoria oraşului. Am mai avut câteva încercări de a repune acest tren în funcţiune însă fără succes", spune Ioan Astăluş, şeful trenului regal şi angajat al Societăţii de Turism Feroviar.

http://www.adevarul.ro/locale/tar...rgu-Mures-Sovata_0_368963416.html
dan tm

Ce-i cu porcaria asta ca au omorit inginerii? Daca nu erau bombardamentele ingineriii aia traiau si acuma si mai stiau sa faca sina 23?

Pentru ca liniile inguste au fost folosite mai intens in anii socialismului sinele au fost inlocuite.Inclusiv pe linia de Criscior si chiar pe Nadrag sina era de tip mai greu refolosita de la refactionarea liniilor normale.

Ca sa nu mai spunem ca si la Resita au fost cuptoare Siemens Martin care era tot in Imperiu.
shoppy

Daaa, ne-au bombardat americanii si am pierdut tehnologia din 1903 toamna, de aia ne deraiaza trenurile si nu se face nimic in tara asta, huuuoooooooo, jos americanii! ! ! ! ! ! !  !!
cristi CFR

Lasad la o parte infloriturile jurnalistice , cred ca esentialul se intelege, nu ?

Firma care a inchiriat sectia este SC ANTREPRIZA MONTAJ REPARAŢII CCFMH SRL
http://www.antreprizamontaj.ro/

Firma are in portofoliu mai multe lucrari printre care : Reparaţii linii CF-RK, loc. Moldoviţa - Suceava pentru SC CALE ÎNGUSTĂ SRL Brad

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Stiri si evenimente cu trenuri Page 1, 2  Next
Page 1 of 2
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR