Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Filmulete cu trenuri
stakee

Judetul Constanta

Cu ocazia Pastelui deschid acest topic cu filmari feroviare din orasele Constanta Medgidia Cernavoda si Mangalia si multe altele
Inainte sa va uitati unele filmari pe youtube au acum optiunea de claritate low/high ce o puteti accesa sub coltul drept al ecranului de vizionare de pe site. Atentie unele filmari mai vechi nu au optiunea aceasta, numai cele noi o au

Plecarea acceleratului de Iasi cu 366 siemens EA 45
http://uk.youtube.com/watch?v=OGJULZe6dWY
Malaxa 786 garand inspre gara Constanta
http://uk.youtube.com/watch?v=qcGC04Wr9u4
Personalul Medgida-Tulcea gonind la Berechet(Constanta)
http://uk.youtube.com/watch?v=p2zBh7dhfg0
Acceleratul de Brasov gonind spre gara Constanta
http://uk.youtube.com/watch?v=S3XlwS16BH0
3 EA-uri CFR Marfa prin gara Constanta
http://uk.youtube.com/watch?v=ZpXpFM_d7Cg
Acceleratul de Iasi peste Dunare la Cernavoda
http://uk.youtube.com/watch?v=qa5DcVioA74
Lungul salut ale celor 2 EA-uri 40 CFR Marfa in gara Constanta
http://uk.youtube.com/watch?v=Kv38JlVjTKM
Garare personal Medgidia-Tulcea inspre gara Constanta
http://uk.youtube.com/watch?v=HdZFP1dDpzg
Acceleratu de Iasi circuland lent apoi accelerand
http://uk.youtube.com/watch?v=qXJeINguAJ0
Sub acceleratul de Constanta-Brasov in timp ce gareaza(ATENTIE NU INCERCATI ASTA DOAR DACA AVETI MULT SANGE-N CRAVATA!)
http://uk.youtube.com/watch?v=xoaSiKXnwf4
Malaxa 786 de jos
http://uk.youtube.com/watch?v=6O8qYmyKxXI
LDH 1250 pt manevra
http://uk.youtube.com/watch?v=pXQXJtL4FMI
Manevra cu acceleratul de Brasov-Constanta
http://uk.youtube.com/watch?v=_fTv3tTHYTk
Schimbare la macaz
http://uk.youtube.com/watch?v=ou5zJFoQLbo
Salutul acceleratului de Brasov-Constanta
http://uk.youtube.com/watch?v=D2fXO6K9K80
LDH 1250 prin gara Constanta(nu facea nici o manevra doar era prin trecere)
http://uk.youtube.com/watch?v=EUlQqDxzGbM
Marfar GFR oprind in gara Constanta
http://uk.youtube.com/watch?v=DfivVaL7xoQ

Si 2 fimari mai speciale cu o excursie feroviara Constanta-Mangalia
Primul video contine doar poze facute de mine si de un prieten.
http://uk.youtube.com/watch?v=XcHZ6ZdbuyU
Al doilea video contine cateva poze de inceput urmate de cele mai bune filmari din excursia feroviara
http://uk.youtube.com/watch?v=qT59IO98Jiw


Pentru intrebari puteti sa postati la fiecare film in parte sau chiar si sfaturi sami dati ce miar fi de folos pe viitor, in rest va urez vizionare placuta si un Paste fericit
stakee

O mica excursie la Cernavoda
Salutul dublu al Acceleratului de Brasov-Constanta la Cernavoda Pod
http://uk.youtube.com/watch?v=Ph23Z-ukZAo

M-a salutat de doua ori: mai intai cu trompeta apoi cu luminile din mijloc de sus. Cred ca probabil ma stia din Constanta la cate filmari am facut trenului respectiv
stakee

Na ca azi am fost iara la gara sa filmez
Dinou acceleratul de Brasov-Constanta
Acelasi salut dublu doar mai lung
Ciudat e ca imediat venea peronul din locul filmarii, la vreo 10 metri sau mai putin de semnal
http://uk.youtube.com/watch?v=lBU1XMnGanc
stakee

Aceste filmari sunt printre primele facute de mine incepand prin octombrie 2007. La inceput observati proasta experienta de cameraman. Urmatoarele postari veti observa cu un cameraman castiga experienta in astfel de pasiuni. Sper ca va sunt utile aceste informatii si poate din ele poate invatati si voi ceva si sa va apreciati filmarile voastre.


Garare in Gara Constanta a acceleratului de Brasov Constanta
Sosire Accelerat Brasov - Constanta
EA 41 rosu-alb manevrand in gara Constanta
Manevra personal de Constanta-Suceava cu LDH 1250 Gara Constanta
Accelerat Brasov-Constanta spre Gara Constanta
Personal dinspre Gara Constanta
Inter City Constanta-Bucuresti la podul de butelii(Zona Berechet-Constanta)
Marfar spre santierul naval Constanta
Part 1
Part 2
Accelerat Constanta-Iasi filmat de pe podul de butelii(Zona Berechet-Constanta)
Part 1
Part 2

Urmatoarele filmari tot de amator sunt, eu nu sunt profesionist sunt doar pasionat, dar sunt mai imbunatatite dupa un timp de filmari cel puteti dobandi daca practicati aceasta pasiune. Colegii mei feroviari au inceput mai devreme aceasta pasiune folosind mobilul, eu lam inceput mai tarziu direct cu camera digitala. Ei astfel au dobindat experienta mai multa si cand si-au procurat camerele pentru ei a fost un fleac. Pentru mine a fost mai greu pana sa capat o indemanare aparte.


EA 41 isi schimba pantograful
Trecerea a 2 a ea-uri 40 cfr marfa
Cuplarea personalului de Constanta-Mangalia la un LDH 1250
Trecerea prin gara Constanta a unei drezine
Garare accelerat Constanta - Iasi cu un EA Clasic
Garare accelerat Constanta - Iasi cu un EA 45
LDH 1250 intorcand in spatele unui personal
Manevra Personal Constanta-Mangalia
LDH 1250 manevrand in gara Constanta
2 EA 40 CFR Marfa prin triajul Palas
Marfar Servtrans in triajul Palas
Part 1
PArt 2
stakee

LDH 1250 clasele 80 si 89































stakee

LE-uri 5100  singure sau cu garnituri de calatori/marfa aparand adesea in cadru Sulzere, Hidraulice sau Jimmyuri































































































stakee

LDE 2100 Sulzer si GM(Jimmy)









Stratan

Stratan

Eforie Nord .Summer Trains .
micutul_tgv

Multumim Stratan, SUPERB desfășurătorul :aplause:

Un an plin de premiere pe litoralul feroviar... înspre bine
Stratan

Poate cel mai reusit film al meu .
Stratan

Cel mai nou film al meu .. Stereo Camera Ecluza Agigea .
Bogdy

Foarte tari si reusite filmele Stratan
cristi CFR

Tare filmu
*****
stakee

stakee

Speed pe M 800 si calatori si marfa

Electrica675

De ce unele trenuri circulau pe stanga?
stakee

Electrica675 wrote:
De ce unele trenuri circulau pe stanga?


Pentru ca cealalta linie este inca in lucrari

Regiotrans inceputurile sale pe sectia Constanta cu automotoarele Caravell



Malaxele Medgidiene 78(750) nr 771 si 786 ultimele clasice din Dobrogea filmari din 2008

stakee

Muzica feroviara 2008

stakee

Alta muzica feroviara cu nitel de viteza



Scene de sub tren



Diverse filmari de pe M800



Constanta-Mangalia-Constanta



Una dintre primele mele expeditii feroviare originar era Constanta-Cernavoda insa spatiul mi-a ajuns panan in apropiere de Medgidia



Utilaje, drezine si infrastructura



Manevre de triaj si cuplare cu masini diesel



Manevre de triaj si cuplare cu masini electrice

stakee

Garari



Marfare



CFR Calatori - sosiri



CFR Calatori - plecari

Part 1



Part 2



Trenuri in trecere pe la noi prin judet



Mix-uri, filmari cu mai multe trenuri fiecare in diverse ipostaze

stakee

Constanta-Eforie Sud retur, filmari facute cu camera unui prieten

Part 1



Part 2



Part 3

stakee

Stratan

Ceva frumos . M800 cab view sintetizat din cauza "statiiei emisie receptie " din locomotiva . Filmat in 2009 .
stakee

shoppy

Superba filmarea din cabina, asa ar trebuii sa avem filmata toata infrastructura noastra, iar pe bucuresti - Constanta facuta o filmare cand se circula fara restrictie de la un cap la celalalt.
stakee

Troc troc troc  

stakee



Marfar GFR cu cisterne cu 2 bobice, la tractare 151 si impingatoare 155
Marfar cu eacsuri cu EA 256
Marfar cu cisterne cu EA 466
ND2 1514
Marfar GFR cu cisterne cu BB 214
Marfar cu containere cu EA 608
Marfar cu containere cu EA 828
EA 479 cu DA 673
EA 643
Marfar cu Shimmnsuri cu EA 314
Marfar cu vagoane din seria G cu EA 705
Marfar RoSti cu Uagps-uri cu EC 124 si DA 1205
stakee



A1822 cu EA1 796
R689 cu EA1 891
A1632 cu EA1 241
A1861 cu EA 796
CsabyRR

O intrebare: pe cealalta linie de ce nu circula nici un tren?
stakee

Pai gandestete ca toata magistrala este in procesul de modernizare(desigur dureaza o vesnicie) da cam asta ar fi motivul
stakee



R684 cu Delfinul 538
A1622 cu EA 45-335
A1632 cu EA 45-311
A1681 cu EA 45-335



Marfar Rosti cu o garnitura de ES si KS cu EA 766
Marfar cu o garnitura de Eacs si cisterne cu EA 149
Marfar cu o garnitura de Habbins si containere cu EA 812
Marfar CTF cu o garnitura de vagoane seria E cu EA 444
Marfar GFR cu o garnitura de cisterne cu BB 162
EA 911 izolata
Utilaj de infrastructura
Marfar cu o garnitura de Tals cu EA 524
Marfar cu o garnitura de vagoane seria G cu ea 547
Marfar cu o garnitura de containere cu EA 544
Marfar GFR cu o garnitura de vagoane seria E cu DA 1562



Marfar cu o garnitura de Fals cu EA 317
Marfar GFR cu o garnitura de cisterne cu EA 1008
Marfar cu o garnitura de cisterne cu EA 146
Marfar cu o garnitura de cisterne cu EA 650
Marfar CTV cu o garnitura de Uagps cu EC 91 si DA 1654
Marfar cu o garnitura de containere cu EA 530
Marfar cu o garnitura de cisterne cu EA 149
Marfar cu o garnitura de garnitura de cisterne cu EA 386
Marfar Rosti cu o garnitura de ES-uri cu EA 593 si EC 130
stakee



Trenuri in judetul Constanta 8 aprilie 2010

Dorobantul

R684 cu EA1-891

Cernavoda Pod

P8202 cu EC 105
A1982 format din Siemnes Desiro 2578-1 ABp si 2078-2 Bpd sosire si plecare
P8201 cu EA1-731
R689 cu ED 692
Marfar cu cisterne cu EA 468 si EC 001
A1632 cu EA1-814
Stratan

Trenuri de Calatori 18.aprilie .2010 .


1. Express 684 " Black Sea " from Constanta  to Bucharest .  Loco 41-0093-9
2. Regional 8344 from Calarasi to Constanta . Loco LE5100 41-0147-3.
3.Inter-Urban 1822 from Arad to Constantza ,via Petrosani ,Bucharest . Loco LE5100 41-0131-7 .
4.Regional 8201 from Buzau to Constantza . Loco LE3400 43-0105-7.
5.Inter-Urban 1632 from Oradea to Constantza , via Cluj-Napoca - Teius-Brasov- Bucharest . Loco . LE5100 41-0767-8.
6. Inter-Urban 1861 from Constantza to Iashi ,via Faurei . Loco LE5100 41-0131-7.
Stratan

stakee

Saligny-Valu lui Traian

Part 1



Part 2



Part 3



Poarta Alba 18 aprilie 2010

CFR Calatori

R684 cu EA1-093
P8344 cu EA1-147
A1822 cu EA1-131
P8690 cu EA1-121
P8205 cu EC 105
P8014 cu EA1-147
A1632 cu EA1-767



Marfare

Marfar GFR, garnitura Zaes cu EA 1013
ND2-1505 izolata
Marfar GFR, garnitura Zaes cu EA 1009
Marfar GFR, Dacia Express cu EC 152
Marfar CFR, garnitura de containere cu EA 307
Marfar CFR, garnitura Uagps cu EA 911
Marfar CFR, garnitura Eacs cu EA 856
Marfar CFR, garnitura Zaes cu EA 486



Marfar CFR, garnitura mixta cu EA 845
EA 911 izolata
Marfar CFR, garnitura de containere cu EA 828
Marfar CFR, garnitura Tals cu EA 083



1 mai 2010

Constanta-Mangalia cu A12822

Filmari

Agigea Ecluza
Sosire in Eforie Sud
Sosire in Neptun Halta
Neptun-Mangalia



Mangalia-Constanta cu R12886

Filmari

Neptun-Costinesti
Sosire in Constanta



Trenuletul copiilor din Mangalia



A13988 diferite variante

Prima variata este din 1 mai, a 2 a este din 2 mai

stakee

2 iulie 2010 2 Poarta Alba

Marfare



Marfar CFR cu 40-0897-5 cu o garnitura de cisterne
Marfar Servtrans cu 40-0593-0 cu o garnitura de vagoane seria E si la impingere 60-1566-3
Marfar CFR cu o garnitura de containere cu 40-0573-2
Marfar CFR cu 40-0467-7 cu o garnitura de containere
Marfar CFR cu 40-0213-5 cu o garnitura de Shimmns
Marfar CFR cu 91 53 0 474005-2 si 40-0625-0 cu o garnitura de containere
Marfar GFR cu ex RS 40-0066-7 cu o garnitura de cisterne
O captura de invidiat, marfar GFR cu ex poloneza 60-1536-6 cu o garnitura de vagoane seria E
Marfar CFR cu 40-0511-2 cu o garnitura de Shimmns
Marfar GFR cu BB 425 208-2 cu o garnitura de containere
Marfar Unicom cu 40-0223-4 la tractare si 60-1223-1 la impingere cu o garnitura de cisterne

Trenuri de calatori



P8202 cu 40-0654-0
R992 cu 45-0322-3
R684 cu 91-53-0-477-784-9
R942 cu 41-0011-1
A1822 cu 41-0767-8
R936 cu 41-0053-3
A1872 cu 41-0313-1
R12981 cu 41-0393-3
P8201 cu 43-0108-1
R12989 cu 45-0397-5
A1861 cu 41-0767-8
A11632 cu 41-0840-3
A14002 cu 25572
jean793

Trenuri Constanta 8 Iulie 2010.


Trenuri 13 Iulie 2010 Constanta.
stakee



R684 cu 41-0872-6
R992 cu 41-0747-0
R942 cu 41-0011-1
P8690 cu 41-013-7
R12981 cu 45-0348-8
A1822 cu 41-0121-8
R936 cu 41-0242-6
R12989 cu 91-53-0-477-871-4
P8014 cu 40-0794-4
A1861 cu 41-0121-8



CFR Marfa cu 40-0811-6, garnitura seria E
CFR Marfa cu 40-0698-7, garnitura seria S
CFR Marfa cu 40-0603-7, garnitura seria H
CFR Marfa cu 40-0149-1, garnitura seria T si R
CFR Marfa cu 40-0867-8, garnitura seria H
CFR Marfa cu 91 53 0 474022 7, garnitura seria H



GFR cu 425 164-7, garnitura seriile R si Z
GFR cu 43-0154-5, garnitura seria F
RoSTI cu 43-0069-5 si 43-0071-1, garnitura seria E
CFR Marfa cu 40-0489-1, garnitura seria H
CFR Marfa cu 40-0052-7, garnitura seriile R si Z
CFR Marfa cu 40-0917-1, garnitura seria R
CFR Marfa cu 40-0007-1, garnitura seria Z
stakee

stakee

stakee

Ghiciti nr de parc lu 78'u asta  

Stratan



Trenuri Constanta Ianuarie,Februarie 2011 // Romanian Trains from Constanta County Jan/Feb 2011
1.InterRegio / Acc 1861 Constanta - Faurei - Iasi ( cu vagoane de Suceava )
2.Express / R688 "Constanta - Bucuresti Nord " ,15 Jan 2011.
3.Express 683 "Bucuresti Nord - Constanta , 25 Jan 2011 ,Murfatlar h.
4.InterRegio /Acc 1682 "Constanta - Bucuresti Nord , 25 Jan 2011 , Murfatlar h.
5.Express / R681 "Bucuresti N. - Constanta , 3 Feb 2011 .
6.Regional /P8013 "Constanta - Bucuresti Obor " ,3 Feb 2011 .
7.Regional /P8201 " Buzau - Faurei - Constanta " ,3 Feb 2011.
8.Regional /P8204 "Constanta - Faurei - Buzau " , 3 Feb 2011.
9.Express /R683 "Bucuresti Nord - Constanta " , 3 Feb 2011.
10.InterRegio /Acc. 1682 "Constanta - Bucuresti Nord " , 3 Feb 2011.
stakee



Primu tren cu noua jucarie
Stratan

ROmanian TRAINS ON MAY 2011 at Constantza's County South-East Romania
http://www.youtube.com/watch?v=rrBm_j7H9SU  
mishu88

5 august 2011 = Excursie&Activitate FeRoviaRă Ciulnița - Medgidia - Dorobanțu

Magistrala 800 este una dintre liniile din România unde pot fi admirate trenuri care circulă cu viteză sporită! Ei bine, în ziua de 5 august 2011 am purces la o plimbare FeRoviaRă între București Nord și Medgidia cu Trenul Accelerat de Tulcea. Dacă până la Medgidia am circulat cu Săgeata Albastră, de la Medgidia la Dorobanțu și mai departe către Năvodari am ales să parcurg la pas o distanță de mai bine de 40 de kilometri.

În acest fel, pe o distanță de 9 kilometri și parcursă în 2 ore, am fost martorul la trecerea în viteze de până la 140 km/h a mai multor trenuri de marfă și de călători. Ca de exemplu: Trenul Rapid București Nord - Mangalia cu vagoane modernizate 20-76, Trenul Rapid București Nord - Mangalia, trenul de marfă al CFR Marfă, Trenul Accelerat Arad - Mangalia, trenul mărfar Unifertrans cu frumoasele DA-uri vopsite în schemă clasică, trenul mărfar GFR cu cisterne, Trenul Rapid Oradea - Mangalia, trenul mărfar GFR cu ciment de la Medgidia Est către Triajul Medgidia, Trenul Rapid București Nord - Constanța și Trenul Accelerat Galați - Constanța cu ale sale vagoane etajate.

Prin apropierea municipiului Medgidia s-a putut observa, de asemenea, activitatea FeRoviaRă intensă de la fabrica de ciment LaFarge.

Așadar, vă invit la un clip realizat 95% pe teritoriul județului Constanța, pe una dintre cele mai noi căi ferate construite în România, unde circulă trenuri... de mare viteză. De mare viteză pentru România, bineînțeles!



///

5 august 2011 = Activitate FeRoviaRă cu mărfare între Dorobanțu și Năvodari

Locomotiva diesel-electrică 060-DA cu motor Sulzer de 2.100 de cai putere este unul dintre vehiculele feroviare românești care poate fi admirat în adevărata lui splendoare. Calea ferată, Dorobanțu - Năvodari, a fost construită într-un decor cu multe dealuri și văi, acest fapt demonstrând declivitățile deloc ușoare de parcurs de 10 sau 11 mm/m, cu câteva curbe destul de largi și frumoase cu raza minimă de 500 de metri.

Astfel, în videoclipul pe care vi-l propun în continuare veți remarca LDE-uri în tracțiune dublă: 62-1200-5 și 60-1255-3 ale operatorului Unifertrans sau locomotiva vopsită în culorile Rompetrol, 60-1514-3, alături de 60-1573-9, vopsită în culorile GFR-ului.

Nazarcea, Canal, Nisipari și chiar Lumina sunt localitățile în care se pot auzi zi-de-zi și noapte-de-noapte trenuri neobosite transportând calcar, benzină, motorină și alte mărfuri atât de necesare în zilele de astăzi.

Ecoul acestor Sulzere este incredibil! Viteza de "promenadă" de doar 30 km/h - și alteori chiar 15 km/h - reușea să scoată din șine și din roți sunetele cele mai frumoase! Păcat de oamenii locului care locuiau în jurul căii ferate (în special Lumina), care erau majoritatea de etnie rromă și mă urmăreau cu ochi dușmănoși. Întrebat - de o gașcă cu trei scutere care mă urmăreau special de-a lungul a vreo 5-6 km cât înconjoară linia orașul Lumina - ce caut pe acolo, am mințit - cam cras - că inspectez linia. Își ziceau: "A, lasă-l, e de la CFR".

Așadar, vă doresc vizionare plăcută într-un film unde regina este locomotiva diesel-electrică românească de 2.100 de cai putere, iar regele - un Soare atât de benefic pentru un senzor de aparat de luat vederi, dar pe atât de amețitor pentru un călător.



///

5 august 2011 = Prezentarea celor 32 de kilometri ai liniei Dorobanțu - Năvodari

În cei 40 de kilometri parcurși per pedes pe 5 august 2011, am avut ocazia să am impresia că văd Fata Morgana de foarte multe ori. Iar asta nu s-a datorat exclusiv faptului că anumite porțiuni ale liniei Dorobanțu - Năvodari sunt în aliniament cu declivități medii și permit apariția mirajului, ci și din cauza dorinței nebune de a revedea stația Năvodari, coroborată cu efortul fizic și căldura de afară.

Dar briza mării și curenții de aer de-a lungul canalului Dunăre - Marea Neagră sau, mai pe nume, Poarta Albă - Midia Năvodari, au fost câteva dintre ingredientele necesare parcurgerii liniei 806 de la un capăt la... un punct al ei - Năvodari.

Din punct vedere istorico-economic, calea ferată Dorobanțu - Năvodari - Sitorman a apărut pe hartă încă de la mijlocul secolului XX, mai exact între 1949-1951. Și nu a apărut de ici, de colo, ci prin efortul a mii de militari, deținuți sau voluntari plătiți. Construcția canalului Midia Năvodari - Poarta Albă, cerința de calcar a fabricii de ciment de la Medgidia pentru materia primă de la Sitorman și accesul cu produse petroliere de la rafinăria Petromidia Năvodari către România au fost cele mai importante motive care au stat la baza construcției acestei linii.

Prezentul se descrie destul de sumbru cu o stare a infrastructurii deosebit de precară. Viteza de circulație de doar 30 de km/h, iar în unele porțiuni de 2-3 kilometri descrise cu restricții cu 15 km/h, se pare că este satisfăcătoare pentru operatorii GFR și Unifertrans care fac serviciu pe linia 806.

M-a întrebat un prieten de "suferință" motivul pentru care am ales să descriu această linie. Și, așa cum spuneam la început că îmi doream foarte mult să revăd stația Năvodari, răspunsul pentru colegul meu sună cam așa: "Prin 2004, când dormeam la Tabăra Delfin din Năvodari, am fost trezit noaptea pe la 3-4 de fluiere puternice de Sulzere. Am ieşit afară din tabără şi am văzut, în lumina superbă a unui răsărit de soare, un tren mărfar cu două locomotive galben-gălbioare urcând una dintre pantele de pe linia Capu Midia - Năvodari - Dorobanţu..." Acea imagine mi-a rămas puternic imprimată în minte, iar de atunci obișnuiesc să vizitez aproape în fiecare an această linie plină de... magie, ca să zic așa. Iar dacă ajungeți să vedeți acele locuri, 80% dintre voi îmi veți da dreptate.

mishu88

Atentie! Trenuri estivale (lungi!) la Marea Neagra in Eforie Nord [Septembrie, 2011]



Stațiunile de-a lungul coastei Mării Negre au reprezentat și o să reprezinte mult timp o atracție pentru turiștii din întreaga țară și chiar și de peste hotare. Așadar, alături de frații mei am devenit și noi vizitatori pentru câteva zile în stațiunea Eforie Nord.

Am profitat la maximum de prezența mea acolo pentru a urmări cu drag activitatea FeRoviaRă din Gara Eforie Nord. Deși aproape la sfârșit de sezon, totuși trenurile soseau și plecau cu turiști, în timp ce plajă era plină, iar apa mării -- caldă.

Trenuri ca cele venite de la Suceava, Iași, București Nord sau Arad soseau unul după altul, în timp ce dinspre Mangalia urcau pe lângă Lacul Techirghiol către Eforie Nord trenuri Accelerate, Rapide și Personale către Constanța, București Nord sau Iași. Vagoanele de călători erau câte 8-10 la fiecare tren, în timp ce locomotivele LDE EGM erau vedetele litoralului conectat de calea ferată. Motoarele ambalându-se, vagoanele scrâșnind din saboți sau discuri de frână, goarnele asurzitoare sau fluierele oferite de șefii de tren își făceau simțite prezența și demonstrau, tuturor, că la Marea Neagră se poate ajunge (și) cu trenul!

Valurile mării și ambarcațiunile din larg sunt subiecte interesante de urmărit, la fel ca și răsăritul care oferă un miracol zi de zi. La nivel de microcosmos, Constanța oferă multe obiective turistice de vizitat: cazinoul, stabilopozii pe care stau păsări ca să-și usuce penajul, parcurile cu dovezi ale coloniei grecești Tomis, muzeele, teatrul și restaurantele la care să poți mânca o Pizza superbă. Turnul de televiziune și lacul Belona sunt alte două obiective surprinse în filmarea de mai jos, la care vă doresc vizionare plăcută!

Lista trenurilor:
A1852, Suceava Nord -- Mangalia
R682, Mangalia -- București Nord
A1862, Iași -- Mangalia
P8804, Mangalia -- Constanța
R983, București Nord -- Mangalia
A1822, Arad -- Mangalia
A1861, Mangalia -- Iași
R982, Mangalia -- București Nord

mishu88

Stakee, Stratan, jean, pe când o filmare din zona voastră? Mi se făcu dor de filmele voastre... hai că vin eu cu ceva mai din 2009, de la Năvodari City:


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Filmulete cu trenuri
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR