Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Materialul Rulant din Romania
shoppy

LDE 130 Faur

LDE 130-003 al Infra
stefan_br

Nua m gasit un topic unde sa postez aceasta bijuterie asa ca o pun aici!Locomotiva pe care vreao sa v-o prezint este un LDE 130 cese afla in zona Portului Braila!

AlexCta

LDE130 031 in Brazi

Costache Mihail

Locomotiva LDE130-003
LUNI 22 NOIEMBRIE 2010
Gara CAMPINA

shoppy

Am si eu poze cu 130-003 daca va plac, de prin 2005 astea
http://www.railwayfan.ro/images/SECT/27/34/3190.jpg
http://www.railwayfan.ro/images/SECT/27/34/3191.jpg

Si am mai prins-o tot atunci si pe 130-019 de la Transcombi inainte sa fie trecuta in schema companiei, era in multipla cu un Sulzer de la Calatori la un tren de Facpps-uri.
http://www.railwayfan.ro/images/SECT/27/34/2783.jpg
http://www.railwayfan.ro/images/SECT/27/34/2782.jpg
Costache Mihail

LDE 130

BUCURESTI BASARAB
MIERCURI 29 DECEMBRIE 2010
FOTO: (C) COSTACHE MIHAIL












Mihai-Aurel

Costache Mihail

Un filmulet fara sunet


http://www.youtube.com/watch?v=s6FOuJakVBA
Mihai-Aurel

Prisecaru Florin

69-0604-4 ex: LDE 130-032  Iasi(Socola) 2011

florin.lifticariu

Scrie cumva proprietarul pe ea ?
Electrica675

Este al CET Iasi!
Hurricane

2010, in curte la CET Iasi:



Gabi23

LDE 130 003, apartinand CFR Infrastructura, in trecere prin Chiajna (08.08.2011).




snooker147

003, in Buftea:





didi

Lde-003 pozat in ultima perioada peste tot, In busteni.3 zile a stat , si cand am plecat tot acolo era
shoppy

Oho, un nou record de altitudine pentru LDE-urile BB.
redeme

69-0604-4 ex-LDE 130-032 CET Iasi cu 40 de Fals-uri încărcate cu cărbune spre CET Holboca:


69-0604-4 ex-LDE 130-032 CET Iasi by redeme, on Flickr
dan tm

Ce nu a avut loc sub capote la locomotivele astea de au cocoasele alea in zona cabinei? in afara de faptul ca ar fi niste capace supradimensionate.
MarianD

Pe capota mare imi pare a fi amortizorul de zgomot, iar pe capota mica, ceva balast pentru echilibrarea locomotivei.
Bobby

redeme wrote:
69-0604-4 ex-LDE 130-032 CET Iasi cu 40 de Fals-uri încărcate cu cărbune spre CET Holboca:


40 vagoane incarcate cu carbune pe LDE 130 ?
In Timisoara LDE-ul 2100 ce duce vagoanele la CET aproape ca isi da duhul cu 30 Fals-uri dupa el - lasa un fum dupa el...
Electrica675

Astazi iar tragea cam 30-40 vagoane spre CET Iasi!!
redeme

Bobby wrote:
40 vagoane incarcate cu carbune pe LDE 130 ?
In Timisoara LDE-ul 2100 ce duce vagoanele la CET aproape ca isi da duhul cu 30 Fals-uri dupa el - lasa un fum dupa el...

Din câte am numărat, ceva mai puțin, cam 37 sau 38 vag. Sincer, m-am mirat când am văzut-o, mă așteptam să tragă mai din greu, dar nu mi-a dat deloc impresia asta.

Deobicei însă, cărbunele era dus cu unul din DA-uri până la CET Holboca, iar LDE-ul făcea manevre și ducea păcură la CET Iași.
Dr2005

Depinde de declivitatea liniei şi de masa cărbunilor...
Electrica675

De declivitatea liniei nu stiu nimic iar de masa cărbunilor este de aproximativ 1000-1500t, iar cu tot cu vagoane in jur de 2500-2800t. Din cate stiu aceste locomotive au 2 regimuri, regim usor si regim greu...si la putere maxima ar trage acest tren cu o viteza de vreo 30-40 km/h.
redeme

Dr2005 wrote:
Depinde de declivitatea liniei şi de masa cărbunilor...

Da, bineînțeles. Linia parcurge o zonă lină, chiar fără prea multe curbe, zonă în care s-a dezvoltat cu ușurință platforma industrială ieșeană Țuțora. Totuși, s-au făcut investiții importante la data construirii și chiar și la data extinderii și modernizării triajului Socola (practic, zona este una foarte susceptibilă la indundații, cu un sol nu foarte stabil, sunt multe bălți, lângă trece Râul Vlădiceni etc.).
tomi_ms

Electrica675 wrote:
Din cate stiu aceste locomotive au 2 regimuri, regim usor si regim greu.


LDH au, dar la transmisie electrica nu stiu daca e cazul, nu vad cum ar functiona (desi nu ma pricep prea bine, recunosc.). La LDH este vorba despre un mecanism de demultiplicare cu doua rapoarte diferite, ceva asemanator cu cutia de viteze a unui autoturism, pe cand la LDE treptele controllerului acopera toate regimurile de care este capabila locomotiva, demultiplicarea mecanica nu se modifica, totul este electric.
Cel putin asa am inteles eu, va rog sa ma corectati daca am gresit.
redeme

Credits to Hurricane for idea  

Prisecaru Florin

69-0604-4 ex LDE 130-32


69-0604-4 ex LDE 130-32 by FlorinIS2011, on Flickr
redeme

Coal Monster


Coal Monster by redeme, on Flickr
Bobby

Frumos insa un clip cu aceasta masina in actiune ar fi nemapomenit - sunt putine clipuri pe YouTube cu aceasta serie...  
Hurricane

LDE130-032 in triaj Socola-Iasi




23.02.2012
redeme

LDE130-032 cu un convoi de 2500t spre CET Holboca:


Just more... coal! by redeme, on Flickr
mishu88

23 mai 2009, Brăila

Locomotiva LDE 130 în Brăila, pe malul Dunării


LDE1300 no. 019 ce aparține de Transcombi Brăila




Iată aici filme despre cum lucrează această locomotivă în Polonia!
sulzerul1175

Acum practic ar trebui sa fie la GFR, nu? Daca si celelalte doua LDHuri au fost luate de ei.
mishu88

Da, sunt la GFR.
sulzerul1175

Si opereaza momentan pe undeva sau este tinuta la Brazi?
sulzerul1175

    Asa am ramas acum 30 de minute cand am prins-o la gara

LDE2100EGM

Noa, ase da !! Crezi ca mai sunt sanse sa o vedem prin gara zilele astea ?
CsabyRR

Daca a venit cu un tren de lucru sau cu sine atunci cred ca prin zona va fi...
CsabyRR

Cred ca a ajuns la salonta deja
tram

Duminica seara am vazut-o in Oradea Vest. Era decuplata de la garnitura cu linii avand cuplat numai un vagon in care stateau mucitorii
Zoly87

''Personaj'' rar azi prin Cluj si anume LDE130-003   .
LDE130-003
mishu88

LDE 1300 langa Focsani by mishu88, on Flickr

O locomotivă diesel-electrică de 1300 cai putere avariată și garată pe o linie industrială de lângă Focșani. decembrie, 2009
maus5

Salut!Ar trebui sa fie LDE130-025.
Alex-DP001

LDE130-003 cu trenul de lucru ROBEL in Cluj Napoca
Alex.G

69-0602-8 in Suceava, probabil va lucra si ea pe larga la Dornesti.

69-0602-8 | RO-UTZ by Alex G, on Flickr
sulzerul1175

Se stie care a fost?
Alex.G

Nu am putut sa ma uit la nr. de fabricatie.
Pe AFER apare 25062, poate ne ajuta cineva cu liste
maus5

Salut!Dupa liste nu prea ne putem lua,multe sunt gresite.Intr-adevar in liste e trecut 25062,dar seria LDE130 incepe de la 25223-87 pana la 25791-91.Deci, clar e gresit.

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Materialul Rulant din Romania
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR