Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Liniile din Romania
lde 2100

Linia 306 Ploiesti Sud - Slanic

Cateva Poze de pe traseu...


************

***********

***********

***********

***********

*********

**********

Intre Ploiesti vest si buda

************

*************
\
************

*****

*******

********

********

********

********

*********

********

*******

********

*******

******

******

********

*******

******

*******

****
lde 2100

P3430 cu preferata mea 60-0667-0(scuzati calitatea)

http://www.youtube.com/watch?v=8QcnL2BslB0
lde 2100

P 3421 Pleaca din Plopeni cu 60-0907-0..

http://www.youtube.com/watch?v=98Kraf0hcFM
lde 2100

Prin Poiana slanic...60-0667-0...

******

******
MariusM

Linia Ploiești Sud - Slănic în MT 1966/1967:



Aceeași rută în MT 1989/1990:

dan tm

Mi se pare interesant mersul trenurilor pe linia asta.
Cum se formeaza trenurile? circula combinate?
paall

P 3423 PL.Sud-Poiana.Slanic L-V : 2 loc + 2 vag 21-47 + 2 garnituri Te.

1 loc + 1 garnitura Te + 1 vag 21-47 pleaca la PL.Sud ca tren 3422 , iar cealalta loc cu Te si cu 21-47 pleaca la PL.Sud ca 3424.

3421 PL.Sud- Poiana.Slanic si retur 3428 e un tren dintr-o hidraulica 82 + 1 garnitura Te + 1 vag 21-47.

Ultimul tren cel de dupa-amiaza P 3425 PL.Sud - Poiana.Slanic si retur P 3426 Poiana.Slanic-Pl.Sud e format dintr-un Sulzer 60/62 si 4 vag seriile : 21-47 , 21-47 , 20-57 , 19-57. Garnitura lui P 3023/4 de dimineata care face PL.Sud-Brasov-Pl.Sud

P 3424 Poiana.Slanic-Pl.sUD NU CIRCULA Sambata si Duminica din aceasta cauza P 3423 PL.Sud-Poaiana.Slanic in zilele de Sambata si Duminica urca la Poiana doar cu o loc , o garnitura Te si un vag 21-47 care se intorc ca P 3422 la Pl.Sud .

Atentie in MT 2009-2010 la tabela 306 nu apare trenul P 3423 PL.Sud-Poiana.Slanic , iar graficul de circulatie al lui P 3422 Poiana.Slanic-PL.Sud nu este bun. Pe infofer.ro gasiti cele 2 trenuri cu graficele corecte de circulatie.
dan tm

Mersi, m-am gindit eu ca trebuie sa fie 2 garnituri cuplate.
G-Mean

Am avut ocazia sa merg acolo cu masina ce'i drept .....si am vazut un personal car cirucla cu viteza mica! e adevarat? sau se circula si acum?
paall

La fel ca pe multe alte linii din RO, sunt fel si fel de restrictii : din cauza reliefului , a infrastructurii vechii ori neimbunatatita sau alte cauze de alte nature, si oricum ce pretentii am avea la un LDH 80 care si-a fcaut treaba anii de zile si isi face si acum. De la Malaesti la Cotofenesti sunt 4 km pe calea ferata, am coborat bicla din tren si am inceput so ard vreo 2 km , trenul m-a prins din urma cu greu.

Trenurile is putine, calatori la fel pentru ca navetisti nu au mai ramas decat cei care lucre la schimbul 1.

Acitivitate feroaiara ptr trenurile de marfa pe linia 306 nu mai exista de ani bunii , statia de la Slanic a devenit un fel de autogara ( sunt parcate 2-3 autobuze/dube care executa anumite curse de conventie in zona ) si cam atat.

Dupa plecarea trenului din Plopeni Sat spre Poiana.Slanic e un pod peste un parau , in zona aia daca te uiti in partea dreapta la vreo maxim 2 km e linia 304 Ploiesti.Sud-Maneciu statiile din zona Magurele Sud si Lipanesti.

306 ca si 304 sau 904 sunt linii ce la vara ar putea fi facute in special de cei din zona ( Buc , Pl , Bz , Bv ) sunt multe lucruri de vazut si cine stie cat timp va mai trece tren CFR pe aceste linii. Ar trebui facute niste reportaje cum sunt si la late linii de pe acest forum si nu numai. Ghid aveti
lde 2100

P 3425 cu noua compunere,tras de 60-0667-0(scuzati calitatea)
http://www.youtube.com/watch?v=9ZukrqaiCpQ
lde 2100

Plopeni


***

***
lde 2100

Cateva poze din dreptul garii Plopeni...


***

***

***

***

***

***

***
lde 2100

Iarna s-o intors ieri 6 martie 2010.In fata 60-1120-1

***

***

***
lde 2100

P 3425 soseste in Poiana slanic cu 60-1356-9...11 martie 2010

lde 2100

Emisiunea Ochiul magic din data de 15 aprilie 2010 in care este prezentata situatia podului de la prajani.(scuzati calitatea)
DA-ul filmat este 62-1142-9


Partea 1



Partea 2



Partea 3

cristi CFR

A inregistrat bobby emisiunea dar trebuie prelucrata.
Dr2005

Până prelucraţi voi...  
http://dl.transfer.ro/Ochiul_magic-transfer_RO-20apr-3243aa.zip
Bobby

Am un tv tuner nou digital care imi face probleme, imaginea e ok insa sunetul e decalat...
Dr2005

Foloseşte Windows Movie Maker pentru captura din tuner, nu softul tunerului.
mishu88

Mulţumesc, Dragoş, pentru înregistrarea emisiunii şi mulţumesc, lde2100, pentru fotografiile superbe prezentate!
lde 2100

mishu imi pare bine ca ti-au placut.

Iata raspunsul care l-am primit aseara la o petitie.Interesant mi se pare punctul 11...ceva nou in raspunsurile lor





cristi CFR

Stii ce e amuzant ?
Le-au trebuit 2 ani sa le treaca prin cap ideea sa aduca o bucata de pod de altundeva  
De ce nu au putut sa il duca mai repede ?
Pentru ca cineva cu o firma de dube sa faca bani.

O sa asistam in curand la faze mult mai haioase:

Se va inchide circulatia pe o sectie pentru ca 20 m de sina in curba sunt uzati si nu au cu ce sa o inlocuiasca, iar in statia vecina, desfiintata, linia 4 cu sina noua de la ultimul RK sta nefolosita de 10 ani.
lde 2100

Ba chiar 3 ani
si chestia cu dubele e adevarata,dar se aude ca un alt scop a fost inchiderea salinei.
Dr2005

Apropo de poduri şi podeţe... din urma reabilitărilor de pe Bucureşti - Onstanţa şi, mai ales, Câmpina - Predeal au rămas o groază de grinzi ale podeţelor reconstruite. Unde sunt?
La fel, încă există (!) în staţia Pârvu grinzile viitoarelor viaducte metalice de pe liniile Vâlcele - Rm. Vâlcea şi/sau Alunu - Seciuri. Ruginesc acolo de vreo 20 de ani... de ce nu s-au luat alea (fiind mari, s-ar putea reface si pdoul de la Cârţa cu ele)?
Grinzile podurilor vechi de la Gara Băneasa şi Lacul Herăstrău unde sunt?
Nu mai zic de alte grinzi rezultate de la alte înlocuiri de podeţe din ultimii ani.

--
Parcă văd că se va aduce grinda cea ,,nouă" şi va fi lăsată acolo, că nu sunt bani pentru montaj.
dan tm

Buna asta cu linia nefolosita din statie.

Dar cealalta cu grinzile podurilor neasezate inca in opera si abandonate e si mai tare.

Parca si pe linia Brad -Mintia au fost si au disparut niste tabliere metalice.
Dr2005

dan tm wrote:
Parca si pe linia Brad -Mintia au fost si au disparut niste tabliere metalice.


Acelea s-au vândut la fier vechi în contul datoriilor CFR-ului.
shoppy

Podul Miorita s-a taiat in bucati pe pozitie la demolare iar pe Valea Prahovei grinzile metalice mai mici sunt demontate, reabilitate si montate la loc.
Iar o grinda I are capetele/punctele de sprijin intarite, deci trebuie sa se potriveasca in deschidere, nu poti sa tai metraj cat iti trebuie din una mai mare.
Dr2005

Pui o grindă mai lungă, îi faci o fundaţie de beton pe pâmânt la capete.
shoppy

Decat sa demolezi o fundatie si sa faci alta, mai usor o repari pe cea existenta.
dan tm

Nu cumva la constructia unor poduri se prevede posibilitatea reutilizarii tablierelor si atunci sint anumite standarde?
shoppy

Pai comunistii se gandeau sa electrifice tot ce nu e electrificat, sa dubleze tot ce nu e dublat si sa tripleze ce e deja si dublat si electrificat iar investitiile in reparatii erau pe masura, de necrezut sa se gandeasca cineva la canibalizat o linie ca sa se mentina pe linia de plutire alta linie.
Poate sa se fii gandit la o standardizare a deschiderilor, ca sa fluidizeze procesul de productie.
dan tm

Avind in vedere practica reutilizarii unor tabliere, eu cred ca o minima standardizare exista, cel putin pe anumite amplasamente.
lde 2100

P 3426 cu 62-1353-2 compus din 3*21-47+19-57.(scuzati calitatea)





lde 2100

Din data de 17 mai 2010,circulatia trenului personal 3422 Poiana slanic-Ploiesti sud,s-a modificat astfel:


Poiana slanic-Plecare 5:06
Cotofenesti-Sosire 5:10,Plecare 5:11
Malaiesti-Sosire 5:16,Plecare 5:17
Gavanel-Sosire 5:22,Plecare 5:23
Plopeni sat-Sosire 5:27,Plecare 5:28
Plopeni-Sosire 5:33,Plecare 5:34
Gageni-Sosire 5:38,Plecare 5:39
Buda-Sosire 5:49,Plecare 5:50
Ploiesti vest-Sosire 5:58,Plecare 6:07
Ploiesti sud-Sosire 6:13
lde 2100

In zilele de (23) si 24 mai 2010,s-au anulat/se vor anula trenurile P 3424,P 3421 si P 3428 in relatia Ploiesti sud-Poiana slanic si retur.
lde 2100

Dr2005

lde 2100 wrote:
Din data de 17 mai 2010,circulatia trenului personal 3422 Poiana slanic-Ploiesti sud,s-a modificat astfel:


Poiana slanic-Plecare 5:06
Cotofenesti-Sosire 5:10,Plecare 5:11
Malaiesti-Sosire 5:16,Plecare 5:17
Gavanel-Sosire 5:22,Plecare 5:23
Plopeni sat-Sosire 5:27,Plecare 5:28
Plopeni-Sosire 5:33,Plecare 5:34
Gageni-Sosire 5:38,Plecare 5:39
Buda-Sosire 5:49,Plecare 5:50
Ploiesti vest-Sosire 5:58,Plecare 6:07
Ploiesti sud-Sosire 6:13


? Pe infofer nu apare aşa
lde 2100

Nu apare,dar asta e noul mers.
lde 2100

Am observat ca pe prima pagina s-a discutat compunerea trenurilor....

P 3423 vine format din doua sulzere/un sulzer si un 82+doua TE+doua 21-47
P 3422-DA sau 82+TE+21-47
P 3424-DA+TE+21-47(sta 10 min in Pl.sud apai pleaca spre Urziceni ca P 7063)
P 3421-DA+TE+21-47(Este P 3462 care coboara din maneciu sta un timp in Ploiesti sud apoi pleaca spre poiana)
P 3428-DA+TE+21-47
P 3425-DA+20-47+19-47+21-47+19-57
P 3426-DA+20-47+19-47+21-47+19-57

*in zilele de sambata si duminica trenurile 3425/3425 sant trase de ldh-uri 82
cristi CFR

In mers vad ca sunt prevazute sa aiba doar cl 2 deci se poate merge la Cl 1 cu bilet de cl 2  
truscamihai

Linia 306 Ploiesti Sud - Slanic

Am facut pe data de 07-08-2010 si  eu o mica excursie la Mina Unirea si cu aceasta ocazie am facut si cateva poze  
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
lde 2100

P 3421 cu 1126 la Plopeni.

lde 2100

Iata ca grinzile promise au sosit la Prajani,chiar langa pod,urmand ca in perioada urmatoare sa se inceapa lucrarile.
Linia este a CFR,plata fiind facuta de catre CFR cu bani de la ministerul transporturilor.De la 1 noiembrie TEF doreste sa inchirieze infrastructura,dar angajatii cfr spun ca acest lucru nu are prea mari sanse sa se realizeze(sper).









florin.mihai

Interesante informaţii dar partea cu "poate se închiriază" nu mai e de actualitate. Secţia a fost deja licitată, se aşteaptă reparaţia, după care vine privatul .
lde 2100

Vom vedea ce va fi la momentul potrivit.
cristi CFR

TEF ?
Daca e TEF sigurat vor face trenurile in prima faza cu material rulant inchiriat de la CFR Calatori.
Dr2005

Păi cred că doar pentru GFR (că doar TEF e divizia lor de manevră) ar face CFR-ul lucrările pe care ar fi trebuit să le facă de 5 ani, că doar e firma cui trebuie.

Văd că bucăţile de pod arată destul de rău... să sperăm că o să mai iasă ceva din ele.
cristi CFR

Inseamna ca e interesat GFR de manevra si transportul de sare de la Slanic.
lde 2100

Transportul de sare cu siguranta va fi asigurat de catre GFR.Deja fac transport de petrol la Plopeni Sat pentru societatea NAC din cadrul UM Plopeni.
@Dr2005,bucatile sant ruginite putin la imbinari si pe margini,in rest sant sanatoase...
dan tm

Se sableaza
lde 2100







lde 2100

Deocamdata am scapat de privat!?!

Dr2005

Înainte se vorbea de refacerea podului în anul 2010. Acum, dacă nu mai vine GFR-ul, ,,depinde de bugetul pe 2011". Punem pariu că nu se face nici în 2011, dacă nu vine vreun privat?
cristi CFR

e-licitatie.ro wrote:
Anunt de atribuire (utilitati) numarul 95393/17.11.2010

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1)   Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  Sucursala Regionala CF Bucuresti, Piata Garii de Nord, nr. 1-3, sector 1 , Localitatea:  Bucuresti , Cod postal:  010858 , Romania , Punct(e) de contact:  Serviciul Comercial - Biroul Achizitii Publice , camera 56 , etaj I , Tel.  021/319.95.39-133.204 , In atentia:  Liliana Lospa , Email:  liliana.lospa@cfr.ro , Fax:  021/318.23.81 , Adresa internet (URL):  www.cfr.ro , Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro


I.2)   Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante

    - Servicii feroviare

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1)   Descriere
II.1.1)   Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Reparatie pod CF , km 30 + 370 linia Buda - Slanic
II.1.2)   Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Linia CF Buda - Slanic , km 30 + 370
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti

II.1.3)   Anuntul implica

II.1.4)   Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform Caiet de sarcini si Proiect Tehnic
II.1.5)   Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221112-0 - Lucrari de constructii de poduri feroviare (Rev.2)

II.1.6)   Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2)   Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1)   Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
2,080,000 RON    

SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1)   Tipul procedurii
IV.1.1)   Tipul procedurii
Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Situatie de urgenta extrema survenita in urma unor evenimente care nu puteau fi prevazute de autoritatea contractanta, in conformitate cu conditiile stricte stabilite in directiva

IV.2)   Criterii de atribuire
IV.2.1)   Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut



IV.2.2)   S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3)   Informatii administrative
IV.3.1)   Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2)   Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 741    Denumirea: Reparatie pod CF , km 30+ 370 linia Buda - Slanic
V.1)   Data atribuirii contractului    11/9/2010
V.2)   Numarul de oferte primite    1
V.3)   Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC SOPMET SA
Adresa postala:  B-dul Preciziei , nr.36 , Localitatea:  Bucuresti , Cod postal:  6204 , Romania , Tel.  021/316.76.59 , Fax:  021/316.76.61


V.4)   Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 2080000.00     Moneda: RON    Fara TVA

V.5)   Contractul ar putea fi subcontractat
Nu


V.6)   Pretul platit pentru achizitiile de ocazie
Valoare fara TVA: 2,080,000 RON

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1)   Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2)   Alte informatii
VI.3)   Cai de atac
VI.3.1)   Organismul competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul independentei nr. 5, sector 5 , Localitatea:  Bucuresti , Cod postal:  050091 , Romania , Tel.  021.319.51.80 , Fax:  021.319.51.81

Organismul competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3 , Localitatea:  Bucuresti , Cod postal:  030084 , Romania , Tel.  021.310.46.41 , Email:  office@cnsc.ro , Fax:  021.310.46.42 , Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro

VI.3.2)   Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3)   Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Autoritatii Contractante- Sucursala Regionala CF Bucuresti
Adresa postala:  Piata Garii de Nord, nr. 1- 3, sector 1 , Localitatea:  Bucuresti , Cod postal:  010858 , Romania , Tel.  021.319.95.39-133.323 , Fax:  021.318.23.81 , Adresa internet (URL):  www.cfr.ro

VI.4)   Data expedierii prezentului anunt
17.11.2010 08:03
karpaty

Astazi a fost licitatie de inchiriere pentru sectia asta , cine a castigat licitatia ?
lde 2100

Nu va mai agitati atata cu privatizarea asta ca nu o sa ia nimeni

Iata ce s-a lucrat pana acum Acum is in concediu de sarbatori vor relua dupa sarbatori.









simplypositive16

Si?....s-a mai facut ceva la podul asta ? pana in prezent? sau...muncitorii tot in concediu de "sarbatori" is? doar vine pastele  
shoppy

Mi se pare ca asamblarea a ajuns la niste segmente care au fost initial dezasamblate mai expeditiv, adica cu oxiacetilena, vezi ultima poza, deci s-a mai redus din avant.
simplypositive16

Dar mi se pare doar mie ? sau grinzile alea is cam ruginite ca sa sustina un tren 1 locomotiva si 1-2 vagoane? mi se pare ciudat sa faci un pod din resturile altui pod...dar in Romania te astepti la orice...


Am vazut si eu ultima poza si sincer mi'am dat seama ca nui in regula cum au taiat-o .... cred ca erau beti aia...pai decat sa nu faci ceva calumea mai bine nu'l mai faci...parerea mea !!!
dan tm

Bai oare m-am dilit?pai in pozele alea nu taie podul vechi ca sa-i faca loc la ala ce o sa fie asamblat din bucatile alea? de fapt aia e montarea podului?

si marmota...
Radu161

E podul vechi, care se taie...
Dr2005

Doar picioarele podului sunt noi (probabil puse ca să poa' să ,,opereze" la podul vechi).
dan tm

dan tm wrote:
Bai oare m-am dilit?pai in pozele alea nu taie podul vechi ca sa-i faca loc la ala ce o sa fie asamblat din bucatile alea? de fapt aia e montarea podului?

.


pai nu mai intelegeam nimic, ca m-am luat dupa

shoppy wrote:
Mi se pare ca asamblarea a ajuns la niste segmente care au fost initial dezasamblate mai expeditiv, adica cu oxiacetilena, vezi ultima poza, deci s-a mai redus din avant.


si am crezut ca il monteaza dar de fapt il demonteaza ca sa puna celalalt.
Si ca sa il puna pe celalalt capetele unde se imbina o sa fie sablate.Am vazut aici cum au procedat cu un pod nou.
lde 2100

Ce au lucrat si ce au adus.























lde 2100

In sfarsit minunea a venit

http://www.infofer.ro/PlSo.asp?vb...&SubmitStatii=Cauta&lng=1
shoppy

Foarte frumos, se repara si la noi ceva!  
micutul_tgv

Quote:
COMUNICAT DE PRESĂ
20.06.2011

Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA vă informează că marţi 21.06.2011 se redeschide circulaţia feroviară pe secţia CF Buda - Slănic, între staţiile Poiana Slănic - Slănic, în urma executării lucrărilor la infrastructura şi suprastructura podului CF de la km 30+370.
Traficul feroviar pe podul CF de la km 30+370, situat între staţiile Slănic - Poiana Slănic, a fost închis în anul 2007, din cauza problemelor tehnice identificate la suprastructura tablierul metalic al podului. Lucrările de reparaţii, începute în luna noiembrie a anului 2010, au constat în realizarea şi montarea unui nou tablier metalic cu deschiderea de 32,00 m, stabilizarea fundaţiei, realizarea unor elevaţii noi la culeele podului etc..
O dată cu redeschiderea traficului feroviar pe podul CF de la Km 30+370, situate pe secţia CF Buda – Slănic,6 trenuri personale (3421, 3422, 3423, 3425, 3426, 3428) vor face legătura directă între staţiile CF Ploieşti Sud şi Slănic, astfel:
- P 3421 - Ploieşti Sud (ora 02.41) - Slănic (ora 04.00);
- P3422, - Slănic (ora 04.33) - Ploieşti Sud (ora 06.06);
- P 3423 - Ploieşti Sud (ora 06.50) - Slănic (ora 08.21);
- P 3425 - Ploieşti Sud (ora 16.15) - Slănic (ora 17.47);
- P 3426 - Slănic (ora 09.00) - Ploieşti Sud (ora 10.32);
- P 3428 -Slănic (ora 18.18 ) - Ploieşti Sud (ora 19.51).
Valoarea lucrărilor executate este de 2.360.225,82lei fără TVA, iar sursa de finanţare a fost asigurată din fonduri proprii ale companiei.
Prin redeschiderea circulaţiei feroviare pe podul CF dintre staţiile Poiana Slănic – Slănic, vor fi aduse beneficii zonei atât prin reluarea traficului de călători până la staţia Slănic, staţie terminus care face legătura cu salina Slănic, zonă turistică, precum şi din punct de vedere economic prin reluarea traficului de marfă care asigură transportul de sare, de la salina Slănic Prahova.


 
lde 2100

P 3425 sosind in Slanic





truscamihai

Linia 306 Ploiesti Sud - Slanic

S=a reluat si traficul de marfa ?
lde 2100

Inca nu.
lde 2100

Din 4 februarie se anuleaza toate trenurile de calatori.
cristi CFR

Ai ceva document ?

Inca nu au actualizat pe CFR Calatori
lde 2100

S-a afisat la Slanic si la Plopeni.Azi s-a aflat vestea.Maine este ultima zi de circulatie.Am vorbit cu impegata de la Plopeni si nici ea nu stia,era dezamagita.Amu sa vedem ce o fi,din ce am inteles ar fi sanse sa bage o pereche pe zi pentru naveta pe Slanic si pe Maneciu.
lde 2100

Afisul de la Slanic zburase,asa ca am dat o fuga pana la Plopeni.



cristi CFR

Sunt nebuni  
micutul_tgv

Nicio ștampilă pe foaia aia, chiar așa...
lde 2100

Circula un zvon ca pe 18,sambata viitoare se redeschide 306 si 304.Nu stiu cat e de adevarat asa ca va rog nu imprastiati stirea.
paall

pei poate se adevereste, la fel mi-a zis si mie un coleg pe care il rupe naveta din Maneciu la Teleajen de pe 14 ian si pana in prezent l-a ruinat.

Mi-a zis inca de acum 1 sapt si ceva ca circula mai multe zvonuri, cum ca CHIVARAN are sau va lua niste automotoare sa se bage pe 304, apoi ca vine privatul care nush, apoi ca CFR va reintroduce trenurile.

Cea mai buna solutie e sa vina un privat cat mai repede, desi am inteles ca va mai dura inca 2-3-4 luni daca ar fi sa vina, alta solutie ar fi si ca CFR sa reintroduca trenurile, nasii au destuii sa scurteze din tren, si sa taie bilete la toti, ori cateva automotare Desiro detasate de la Buc ar fi de vis, cu 2 nasi la un automotor la plecarea din PLoiesti e suficient iar un nas pe tot traseul, dar si aici am inteles ca nu sunt automotoare multe din ele sta la gard deci cum ai dao tot nu iese.

Si daca baga CFR tren si nu baga si seara din PL spre Slanic sau Maneciu atunci canci abonamente lumea va incerca sa mearga din nou cu nasul, ca la 7-8 ture pe luna sa se intoarca seara cu duba ajunge sa dea jumate de salariu pe naveta. Daca baga tren de seara atunci va avea si abonamente.

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Liniile din Romania
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR