Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Liniile din Romania
fagaras

Linia 402 : Oradea - Satu Mare - Halmeu (- Ucraina)

Stiti  cumva     de ce nu se mai  folosesc  trenuri de calatori  in  trafic  international   pe la Halmeu   .am  vazut   o raritate   acel  tren   mav  pt pasionati   in  rest  nu am mai vazut trenuri  de calatori   sa mearga in  Ucraina  mai ales ca eu cred ca ar scoate profit  bun  cu el   chiar daca ar fi   si unul  Satu mare     Chop     eu cred ca ar fi ideal    chiar stiu ca  a circulat unul  cu  vagoane 20-50  pina la Chop
calatorul

In 1996/1997 circula trenul international R 386/387 Constanta - Krakow.
Constanta – Bucuresti – Halmeu – Ďakovo – Batěvo – Čop – Čierna nad Tisou – Košice – Plaveč – Muszyna – Krakov.

http://www.vlaky.net/zeleznice/sp...ska-pres-Ukrajinu-v-roce-1997.asp

Teoretic ar putea fi introduse ceva trenuri internationale spre Slovacia, care sa evite Ungaria. Mai e nevoie de vize pentru Ucraina? Daca nu, cred ca ar fi util un tren, macar pana la Kosice.
Dr2005

Interesant trenul ăla... mergea cu locomotivă de cale largă, dar rămânea după ea LDH-ul + vagoanele de cale normală.
shoppy

Da, foarte ciudat, daca ma uit la tampoane parca sunt deplasate un pic spre stanga, sa fie oare adaptata sa remorcheze material de normala pe incalecata?
(asa cum era locomotiva cu aburi de ingusta de la Orastie ce manevra vagoane de normala pe incalecata...)
fagaras

44

nu ,  linia   de la Halmeu  pina la chop este incalecata locomotiva ucraineana e de cale normala    iar  ldh     a mers  cu marfa  pina   la Chop si  nu a putut sa mearga  gol  inapoi    a trebuit sa il ataseze  la un  tren   si ala a fost   singurul in perioada aceea.  Un  tren pe acolo  ar fi  bun   mai ales ca nu este viza  la Ucraina maia les ca iarna  este o  statiune   montana  linga Cracovia     se numeste Zakopane   plus ca se poate  vizita si  memorialul  Ausvitz care este la 10  km  de Cracovia

dar  am  trimis  email  la cfr  dar  la acest capitol  nu am raspuns     nu stiu de ce   ca de obicei imi dau raspuns
fagaras

rg

Eu stiiu  ca a  fost  un  tren  Nostalgia     de la Mav    si   nu au fost probleme     la vama   deci un  tren ordinar    nu cred ca ar fi o problema
Dr2005

Pe site-ul ambasadei Ucrainei scrie clar ca trebuie viza: http://www.mfa.gov.ua/romania/rm/6890.htm
fagaras

iar aici scrie  ca nu trebuie pina la 90 de zile viza

http://www.mae.ro/index.php?unde=doc&id=5468&idlnk=4&cat=5

totusi eu zic ca este ceva   bun daca  s ar reusi  un tren pe acolo   dar din  cite am  auzit   e ca din  cauza liniei proaste  nu circula trenuri de calatori internationale
fagaras

333

Am aflat   ca   nu se poate   deoarece  se circula  cu o  viteza  de 20 km  pe ora in  Ucraina datorita   starii proaste a liniei      se pare   ca acea parte  a  Ucrainei a fost  lasata de izbeliste  de fapt  se vede ca inca mai  circula  Automotoare Ganz din anii  60
Dr2005

Re: 333

fagaras wrote:
se pare   ca acea parte  a  Ucrainei a fost  lasata de izbeliste  de fapt  se vede ca inca mai  circula  Automotoare Ganz din anii  60


La CFR circulă Malaxe din anii '30 şi '40 şi rame electrice din '60.
fagaras

rr

dar conditiile   de la ramele  noastre electrice    sunt mult  mai bune in  plus acele  trenuri iarna  nu au  caldura  , au scaune de lemn   dar  nu asta e problema ci  faptul  ca nu  se poate  circula   cu  20 de km  pe ora  un  tren  international  pe acolo     este  foarte  slaba   linia  si  cred ca    de asta nu se poate     sau  poate    nu  sunt  in rel   bune   Cfr si Uz  pt ca s ar scoate bani  frumosi      mai ales ca in  zona  nu sunt autobuze de linie care sa duca acolo .

dar   nu am  primit  raspuns   de la cfr  pe aceasta   tema

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Liniile din Romania
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR