Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Liniile din Romania
karpaty

Linia 902

Astazi (12.02.2011) pentru ca a fost frumos am zis sa incerc sa ajung la Gradistea si de acolo cu trenu la Giurgiu . Nu stiam daca exista sau nu microbuze din Progresu spre Gradistea dar am plecat , cand ajung la Progresu vad un microbuz pe care scria Bucuresti-Gradistea-Comana , merg spre el deschid usa si ce vad    toate locurile ocupate plus in picioare 5 persoane , intreb daca ajunge in Gradistea si cat e biletul (6 lei) zic ok in gandul meu si ma sui asta e . Era ceasul 15 iar microbuzul pleca la 15:30 pana a plecat au mai venit oameni si uite asa a plecat cu 15 persoane in picioare plus toate locurile ocupate        . Dupa 40 de minute de mers in picioare am fost in Gradistea 16:10 , de unde am coborot si pana la gara a trebuit sa merg pe jos cam 1 km . Pe drum apare podul peste Arges in zare  



Cladirea garii vazuta de pe Sosea



Trecerea la nivel



Merg pe sina spre pod



Vedere spre Giurgiu



Ma apropii de pod





Surpriza , bucata de pod cazuta nu mai era si nici cea de pe partea cealalta dispre Bucuresti a ramas doar mijlocul podului ( sa fie oare un gand pentru reparatia podului ???? )









Podul nou















Culeea Giurgiu (pod vechi)



Gata cu podul ma intorc in gara





Vedere spre Giurgiu



Ma gandeam oare de aici se pot lua bilete ? si merg in gara unde Impiegatul e si vanzator de bilete   , iau biletul pana la Giurgiu si ies afara sa astept trenul .



In fata Garii se afla un viaduct ne terminat ce ar urma sa faca legatura cu noul pod , acesta este necesar deoarece noul pod este destul de inalt si panta din gara pana la intrarea spre pod ar fi mult prea mare , deasta e necesar acest viaduct care daca ar fi terminat racordarea la linia curenta ar fi dupa ce se iese din Gradistea in prezent , fapt ce ar insemna ca gara Gradistea in cazul in care se termina podul va fi abandonata .



Cu 4 minute mai devreme trenul apare  dinspre Giurgiu

















Comana







Din Comana pana in Mihai Bravu linia este dubla dar nu se mai foloseste , in multe locuri traversele de lemn sunt disparute.Scuzati calitatea pozelor dar trenul chiar avea o viteza considerabila , poate chiar 80-90 .







Vlad Tepes







Mihai Bravu



Vedere spre Giurgiu



Vedere spre Bucuresti







Mihai Bravu - Baneasa Giurgiu linie simpla , viteza la fel destul de buna .

Baneasa Giurgiu , deja se facea noapte .





Baneasa Giurgiu - Daia linie dubla , viteza buna dar cu unele restrictii , mai ales inainte de Daia unde este acea alunecare .

Tabanu



De aici nu am mai facut poze pentru ca era deja noapte .

Daia - Fratesti linie simpla viteza mare cred ca a avut 90 sigur .

Fratesti - Giurgiu Nord linie dubla viteza buna .

Din Giurgiu am venit prin Videle , Asta a fost iesirea mea de astazi 12.02.2011  
mishu88

Siemens Desiro săgetând culorile toamnei din Parcul Național Comana, 28 octombrie 2011



Culorile pastelate ale toamnei reprezintă un bun prilej de a-ți face drum prin Rezervația Naturală a Parcului Național Comana. O floră bogată așternută de-a lungul Neajlovului sau o faună deosebită ascunsă prin păduri și prin lacurile din zonă înseamnă, conform statisticilor, o a doua oază a biodiversității din România după Delta Dunării.

Ca o coincidență sau nu, dar tot aici se află calea ferată care leagă orașul-port la Dunăre, Giurgiu, de capitala României, București. În trecut, mai exact în 30 octombrie 1869, se dădea în folosință linia construită sub semnătura Domnitorului Alexandru Ioan Cuza, legătura de 67 de kilometri fiind realizată în nici 3 ani de zile.

Considerată prima linie de pe teritoriul Țărilor Românești ale acelor vremuri, însă a zecea linie de pe întreg teritoriul României contemporane, aceasta traversează Lunca Șabăr – Argeș și Câmpia Burnazului și străpunge Parcul Național Comana. Astăzi, linia este fragmentată datorită prăbușirii podului feroviar peste Râul Argeș în noaptea de 13-14 august 2005, rămânând doar trenuri care circulă pe ruta Giurgiu – Grădiștea.

Săgeata Albastră, în fiarele și tehnica automotorului diesel german Siemens Desiro Seria VT 642 a fost așteptat de mine și de camaradul FeRoviaR, Mihai-Călin, în dreptul localității Comana, pentru a putea fi transpus, pentru dumneavoastră, în câteva secunde de mișcare feroviară, naturală, tomnatecă. Plimbarea ”de teren” dintre halta Țepeș Vodă și Comana este prezentată, de asemenea, în câteva cadre motrice care accentuează și mai mult farmecul locului, invitându-vă totodată să vă plasați în itinerariul dumneavoastră o vizită în Parcul Național Comana!

Vizionare plăcută!


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Liniile din Romania
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR