Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Liniile din Romania
Zgarcanstein

Linia 912 Craiova - Calafat

Joi, 5 iulie 2012, am efectuat o expediţie feroviară pe secţia Craiova - Calafat în compania trenului R9133 (Craiova 08:15 - 11:30 Calafat) / R9136 (Calafat 12:03 - 15:29 Craiova), compus din rama TE 111, cel mai murdar tren cu ce am circulat în viaţa mea, fiind plin de coji de seminţe, gunoaie sub scaune şi în perete, iar jegul de pe banchetele de muşama a fost sub orice critică. Lăsând la o parte aceste remărci, ruta este frumoasă şi, deşi este numai câmpie, peisajele sunt plăcute ochiului. M-am bucurat să văd hectare întregi cultivate cu porumb, viţă de vie sau floarea soarelui.

Craiova
R2092 (Târgu Jiu 03:50 - 06:30 Craiova)




Interiorul gării Craiova




Rama TE 111






LDH 82-0070-1 cu R9133 (Craiova 08:15 - 11:30 Calafat) la linia 28


Bordei hc.






Jiu Hm.




Vedem de la distanţă că ne apropiem de Podari


Podari






Între Podari şi Sălcuţa Hm.










Semaforul de intrare în Sălcuţa Hm.


Sălcuţa Hm.












Dealu Robului h.






Între Dealu Robului h. şi Segarcea Nord hc.




Segarcea Nord hc.






Semaforul de intrare în Segarcea


Segarcea






Încrucişare în Segarcea cu trenul R9135 (Craiova 13:45 - 15:41 Băileşti) când ne-am întors de la Calafat


Cerat h.








Prevestitorul şi semaforul staţiei Portăreşti




Portăreşti






Între Portăreşti şi Urzica Mare h.


R9133 între Portăreşti şi Urzica Mare h.






Urzica Mare h.




Afumaţi




Siliştea Crucii hc.






Boureni hcv.




Semaforul de intrare în Băileşti


Băileşti




Moţăţei




Maglavit hcv.




Semnalul de intrare şi semaforul de intrare în Golenţi, ambele nefuncţionale




O trecere la nivel cu calea ferată


Golenţi












Linia spre Poiana Mare






Un semnal de trecere nefuncţional între Golenţi şi Cobuz h.


Semnal de ramificaţie între Golenţi şi Cobuz h.


Linia spre Vidin se desparte şi continuă spre dreapta


Fostul semnal de ieşire al haltei Cobuz înspre Golenţi


Cobuz h.


Semaforul de intrare în Calafat


Calafat
Trenul intră în abatere la linia 1












Călătorii au fost destul de puţini, probabil şi datorită condiţiilor de călătorie oferite. S-au investit o mulţime de bani în modernizarea staţiei Craiova însă igiena lasă de dorit, iar liftul este nefuncţional. Staţia Golenţi este aproape modernizată în totalitate, semnalele de bloc nu sunt încă funcţionale şi urmează ca toate liniile să fie electrificate. În orice caz, secţia merită văzută şi să sperăm că într-o zi ne vom putea bucura şi de trenuri internaţionale spre Bulgaria pe această rută!
Radu161

Ma uitam si pe Google Earth si incercam sa inteleg cum e cu electrificarea...
Practic, intr-o prima faza electrificarea va fi numai pentru locomotivele bulgaresti, ca sa aduca trenurile pana in Golenti? Pentru ca din ce ai prezentat tu nu vad nici o intentie de electrificare pana la Craiova.
Bobby

Frumos reportaj felicitari.

Cum se prezinta linia ? Ce viteze de circulatie sunt ?
Eu cand am fost in 2009 pe ultimi 30 - 35 km (Bailesti - Calafat daca retin bine minte) se circula cu 30-40km/h.

Nici nu vreau sa ma gandesc la urmatorul scenariu - se schimba electrica bulagrilor in Golenti si apoi dieselul nostru taraie ganitura cu 30 km/h o buna bucata de drum...

Acum 3 ani traseul de 107km se facea in 3 ore +... Sa vedem ce o sa se alega de traseul acesta
stakee

Nu inteleg rostul daca electrifica doar pana la Golenti, uitativa la alte tari, te duci la Budapesta si vezi acolo masini de OBB sau ZSSK, cum de nu si de CFR. Ma rog e stupid rau daca doar pana acolo si nu pana la Craiova sa mai mearga cu tractiune diesel restul portiunii

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Liniile din Romania
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR