Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Liniile din Romania
Gabry_Mafia

Linia 917 Caransebes - Boutari (mai 2010)

Salut la toata  lumea...
Am vrut sa vad si eu aceasta linie Caransebes - Boutari  mi-am pus in cap ideea de mult sa merg si in data de 24 Mai (de Rusalii  2010) am fost intr-o calatorie ...
Am mers cu Personalul 9175 in Caransebes...dupa cum vedeti nu mai sunt vagoanele Dimitriov...cred ca au fost puse pe linia moarta langa celelalte care se mai afla acolo de deja ani de zile.Si anul trecut am fost prin aceasta zona iar vagoanele mai vechi sant tot nemiscate din locul lor...



Locomotiva de mai sus este Sulzerul 60-0028-5 o serie foarte mica...
O locomotiva 80-0154-7 facea manevre prin gara...si trenul nostru se pune in miscare...

Imediat trecem pe sub un pod unde sta la adapost un plug de zapada.

Dupa nu mult timp trecem si peste podul peste timis din Caransebes...

Dupa 3 minute de la plecare din Caransebes ajungem la prima oprire...
Caransebes Cazarma...

Dupa altele 3 minute ajungem la o Statie ...Caransebes Tiglarie



Observ  ca nu mai sant folosite celelalte linii...ca nu are de ce ...asta e...
...aaa  si magazia acestei  Statii

Mergem mai departe...ruine ca de obicei in Romania ar trebui sa ne obisnuim cu asa ceva peste tot nu?

...frate da'rar am prins  niste locuri pana acum de fotografiat pe ruta asta ca ma  impiedicau multele tunele de boscheti prin cate am trecut ...de filmat ce sa filmezi boscheti?




Oprim la o halta  ca trebuia sa se de-a jos calarorul (1).Deci va ziceam ca ar trebui sa ne obisnuim cu ruinele nu?(Oricum nu cred ca mai apartine de CFR respectiva constructie)
Halta IAZ....(sau IAD)

Bun... am plecat mai departe...ochiul mi-a vazut ceva ce trebuia sa fotografiez..adica un peisaj superb (am pus poza chiar daca nu apartine de de Cfr)

Ajungem la o alta localitate...


Halta Obreja  (frate ...aici stateau romi parca la panda la...pescuit).Chiar 2 copii din aia se jucau pe scarile vagonului in mers dar au sarit dupa ce trenul incepea sa prinda viteza ...




Am inteles ca trebuia  sa mai fie o statie Glimboca...nu a oprit trenul deloc pana la urmatoarea halta...

Un semnal de pe linie..

Halta Bucium...


Printre  boscheti mai reusesc sa mai fac poze

Se apropie o statie...care sa fie?

Care sa fie?...AAA

Statia Otelul Rosu

Pe partea cealalta se vede o pescarie frumoasa..

Mai vad in gara busteni ce sant adusi cu tirurile

Plecam mai departe ..observ  o linie folosita des unde se duce am inteles spre o zona industriala din Otelul Rosu ...


Noi mergem spre urmatoarea statie cu poze din natura..  


Dupa 6 minute ajungem la o alta Halta...
Halta Otelul Rosu..dupa cum vedeti cam lasata in voia lui Dumnezeu (marcata cu ...porecla mea Mafia:x)si cu reclame pentru firme...


Mergem prin Orasul Otelul Rosu...



Trenul incetineste merge incet...ma uit pe geam vad ca se apropie un pod...




Fabrici si multe camioane prin zonele astea..


...Prin natura..



Imediat la iesire din orasul Otelul Rosu apare o halta ..

Halta Zavoiu...


Se vede ca are rampa de incarcare (a avut)...desfintata si Magazia acestei halta


Mergem mai departe ...semnale pe aceasta linie...



Dupa un timp putin trecem pe langa o fabrica de Marmura din cate vad si are si o mica rampa pentru incarcat vagoane,deci e clar circula si Marfare pe aici...



Mai vad ceva hilar adica bariera sa nu treacaaa ...   ...era buna poza de pus la poze hilare

Dupa un minut apare o halta
Halta Voislova

Ceva interesant  ...o lampa electrica

Este normal sa aibe macazele in stare de functionare ...


Mergem mai departe...se schimba peisajul     linia se apropie de o sosea un drum national .






Ajungem in alta statie...Marga


Mergem mai departe...


Trecem pe langa o statie de apa parca..nu stiu sigur...


Se vede in departare localitatea  Boutari...

Semnal de intrare

Se vede pe partea dreapta ce nu se mai foloseste liniile la intrare in statie.


Magazia de la Boutari

Si  STATIA BOUTARI

Am mers 37 de kilometri cam intr-o ora si 15 minute.Am plecat cu 10 minute mai tarziu asa ca am ajuns cu 10 minute mai tirziu...
M-a vazut seful de tren,seful statiei si mecanicii de pe locomotiva mi-au interzis sa fotografiez ca astfel sant capabil de amenda C.F.R.uul apartine de armata si....alea alea...m-a lasat sa fotografiez in general seful de tren am primit permisiunea...bun...In statie au coborat cam 10 persoane si vreo 20 persoane pe tot traseul    si au urcat dublu cand a plecat trenul inapoi...l-am intrebat pe seful de tren de ce asa putina lume el a zis ca era sarbatoarea de Rusalii...in general sant ''ceva'' mai multi...
Viteeza... cam 50 Km - 60/h...in medie...nu am prea mai facut poze inapoi ca a inceput o ploaie prin zonele astea...
Ne-am intilnit cu perechea trenului ce venea din Caransebes in Otelul Rosu ...Locomotiva era 80-0154-7 am vazut mult mai multe persoane in acel tren care mergea spre Boutari....

Cam atat am avut de zis cam asa am vazut eu calatoria asta si va salut ...Multumesc de vizionare...
Bobby

Excelent materialul prezentat...
Eram foarte curios sa vad cum arata aceasta linie... Ma gandeam si eu la un drum prin zona dar mi-ai luat-o inainte...
cristi CFR

Frumoase poze Gabry.
Impreuna cu un prieten am facut acum 2 ani acest traseu, probleme am avut numai in Boutari...
http://pisti91.myfreeforum.org/ftopic440-0.php
Unde IDM ne-a intezis sa facem poze pana pleaca trenul, nu mai are rost sa spun de ce...
Dr2005

Nu puteai şi tu să îi spui să îi spună mecanicului să scoată furtunul şi să ia canistra vreo 2 minute cât să îi tragi un set de poze?

---
Exploatarea de marmură e a lui Adreian Videanu... interesant că foloseşte calea ferată... la punctul de lucru din Bucureşti se vine cu camionul, că tot Videanu (când era primar) a dat autorizaţie pentru o parcare pe acea cale ferată (parcare pentru Golden Blitz al prietenului Cocoş, soţul blondei de la turism).
Alex-DP001

Linia industriala de la Otelul Rosu duce la combinatul metalurgic Mechel Otelul Rosu, aceasi rusi detin si combinatele de la Targoviste si Campia Turzii. La Campia Turzii se aduce tagla (materia prima pentru obtinerea sarmei) exact de la Otelul Rosu. Trenurile sunt operate de GFR.

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Liniile din Romania
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR