Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Calatorii si Reportaje
sulzerul1175

Linia industriala spre fabrica Infratirea din Oradea

Deschid acest topic despre aceasta linie, ca astazi am fost din nou sa vad aceasta linie. Din pacate am constatat ceva foarte rau, dar pana sa zic ce am vazut azi, trebuie sa cititi primul reportaj despre aceasta linie: http://www.pisti91.fotopic.net/c1271523.html .

Peste 3 zile sper ca o sa reusesc sa fac reportajul, pana atunci, daca vreti sa intelegi ce va fi in urmatorul reportaj, trebuie sa va uitati si pe primul reportaj.

Pe curand!
sulzerul1175

Pe data de 20 Martie, doar din simpla curiozitate am vrut sa vad LDHul de la Infratirea. Fiind ca eram langa Oradea Vest, m-am hotarat sa ma duc langa linia industriala.

Totul e bine, am reusit sa trec centura fara probleme rutiere si incep sa iau drumul meu langa linie. Eram la 10 metri distanta de la linie, si am observat ca sunt sapaturi acolo. Asa ca m-am apropiat. Rezultatul:




Am ramas cu gura cascata... Prima mea gandire a fost la LDH, daca mai e in curtea fabricii. Asa ca am inceput sa ma grabesc.

Chiar langa linie, se afla capatul linie 2 de tramvai:


Aici urma sa fie puse noile tramvaie ULF pe linie de tramvai, de pe vagoanele de platforma.

Langa gard era linia:


Chiar si conducta de culoare portocaliu a disparut:



Dar stalpul pentru catenara este inca acolo:


Dacia abandonata care a fost pusa pe linie (imi cer scuze pentru calitatea pozei, dar am facut-o din mers)


La trecerea la nivel inca se afla sinele, dar in continuare, sunt scoase:

In partea dreapta inca se afla containerele:


Macazul nu a fost scoasa, nici linia care intra in incinta fabricii:





Am inceput sa dau cu bicicleta cat am putut de repede, am ajuns la locul LDHului, dar...


....nici asta nu mai era aici

Din pacate nu stiu nimic despre cauza scoaterii liniei, dar sper ca o sa aflu ceva. Aici se termina reportajul.

Toate cele bune!
Arhitekt

Cel mai oribil reportaj pe care l-am vazut pana acum si mnu ma refer la Pisti ci la faptul ca a disparut linia si locomotiva.Ajung sa imi pun intrebarea chiar asa scumpa e tinerea unei locomotive de manevra pentruo firma care are acess la Calea Ferata ?Oare in alte tari tot asa se procedeaza cu locmotivele si linile industriale ?Sunt curios pe Insula Csepel di nBudapesta unde sa afla o platforma industriala ce a mai ramas din vechile linii si locomotive industriale.
shoppy

Daca este economc viabil sa se mentina in functionare atunci se mentine, altfel se desfiinteaza.
sulzerul1175

In plus ca partea veche a fabricii va fi demolata in curand, cealalta parte inca functioneaza, iar fabrica se numeste Stimin.
cristi CFR

Pacat de linie , sunt curios unde se afla acum LDH-ul , sper ca nu l-au dus la topit si pe el  
Arhitekt

Raman totusi optimist in privinta LDH spre exemplu la Timisoara Antestatia CF  Solventul si GFR a cumparat cisternele Zes cu 2 osii.Poate LDH il vom vedea la GFR .
Gfr cumpara mult material rulantin perioada asta.
cristi CFR

Deja au trecut si la locomotive franceze    

http://www.railpictures.net/images/images2/4/425_204-1.JPG.74214.jpg
(C) Serban Stanescu

Spe sa mai lase ceva si la altii...  
sulzerul1175

Nu prea cred ca GFRul ar fi cumparat ldh-ul de la Infratirea...
Din pacate habar n-am unde l-au dus. In plus, a disparut si B-DM-075 din Episcopia Bihor  
Ce se intampla oameni buni??
Electrica335

shoppy wrote:
Daca este economc viabil sa se mentina in functionare atunci se mentine, altfel se desfiinteaza.


Daca se va vrea sa fie economic viabil, cu siguranta va fi !
shoppy

Depinde ce trafic de marfa are acea fabrica, daca e sub o anumita limita atunci clar nu e viabil pe cf. Apoi vine un interval in care e profitabil si pe cf si pe sosea, depinde doar de cum lucreaza fabrica cu distribuitorii si cu transportatorii. Numai ca cei de la Marfa sunt lafel de draguti cu clientii cum sunt cei de la Calatori cu pasagerii asa ca....
Arhitekt

shoppy wrote:
Depinde ce trafic de marfa are acea fabrica, daca e sub o anumita limita atunci clar nu e viabil pe cf. Apoi vine un interval in care e profitabil si pe cf si pe sosea, depinde doar de cum lucreaza fabrica cu distribuitorii si cu transportatorii. Numai ca cei de la Marfa sunt lafel de draguti cu clientii cum sunt cei de la Calatori cu pasagerii asa ca....
Mai exista si operatori privati nu trebuie neaparat lucrat cu CFR Marfa.
Daca nu stiu sa duca o politica civilizata cu clienti.
shoppy

Daca nu ai naveta dedicata care sa mearga periodic, singura solutie este Cfr Marfa.
Sytrus

nu se poate... pe strada aceea am copilarit. cu linia aceea in fata casei..si acuma a disparut ! nu pot sa cred  
DonVILLy

Sytrus Multe lucruri se intampla sinu ne vine sa credem. La fel sunt si eu curios unde se afla Ldh-ul accela.
Pisti91 ai incercat sa intrebi pe cineva  care stie sau care are ceva  habar de Ldh?
shoppy

Sytrus, daca tot zici ca ai copilarit acolo, ce trafic era pe acea linie, ce locomotive, ce si cate vagoane, si cat de des?
Sytrus

pai erau locomotive exact ca si cea de la Vinofruct (acuma disparuta si ea, de curand   ) si avea in jur de 20 vagoane maxim. Stiu ca actualelel tramvaie au fost aduse in tara pe linia aceea ! si au fost descarcate in fata casei mele ! Tatal meu pe cand lucra la infratirea trebuia sa descarce si el trenuri si la 30 oameni le trebuia cam 2 ore sa descarce un marfar dinacela. Se duceau si se aduceau piese pt infratirea cu acele trenuri.

(PS: catenara a fost pentru tramvaie, pe cand circulau tramvaiele industriale. deci putem spune ca si noi am avut linie electrificata candva)
sulzerul1175

Catenara era pentru locomotivele electrice. Ia dati cu privirea pe urmatorul link: http://www.istvan.home.ro/english/loco.htm  Site facut de profu' meu de info, Nagy Istvan (istvan75n de pe forum)

Am avut si eu norocul ca am locuit intr-un bloc din apropierea capatului de linie din incinta fabricii. Eu intotdeauna am vazut Zas-uri si Zaes-uri acolo alaturi de 2-3 Gbs-uri.
Nu cred ca micutza de LDH25-167 o putea trage cele 20 de vagoane care ziceai tu, mai degraba erau 10 vagoane intr-o garnitura.
Odata am trecut impreuna cu bunicul meu, acolo la trecerea la nivel, fix cand venea micutza LDH25 cu un singur vagon Zes. Ce vremuri bune  
Sytrus

ba da chiar am si o poza in care sunt mai mult de 15 vagoane. dar e la varul meu care locuieste in casa unde am stat eu acolo in iosia. ar trebui sa ma duc si sa o scanez intr-o zi
sulzerul1175

Ieri am avut drum pe la strada de langa fosta Infratirea, si am constatat ca linia a fost total scoasa. Nici urma de ele. Chiar si trecerile la nivel au fost asfaltate. Aceasta linie industriala va ramane doar in memoria noastra.  

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Calatorii si Reportaje
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR