Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Stiri si evenimente cu trenuri
nan_florin

Locomotiva cu abur 150.214 a sosit in Viseul de Sus.

Saptamana trecuta locomotiva cu abur 150.214 care trebuia sa fie expusa la Razboieni a fost dusa la Viseul de Sus pentru un proiect privat, mai precis pentru amenajarea unui hotel pe roti pentru turistii care viziteaza Valea Vaserului. Pe distanta Razboieni - Dej-Triaj a fost remorcata de EA-893.
florin.lifticariu

fotografii cumva....daca se poate ...?
ar fi nevoie si de vagoane pentru hotel....
cristi CFR

Super asta da veste, daca e gata la vara devin client.
Poate pana la iarna viitoare rezolva sa faca incalzirea hotelului pe abur folosind locomotiva drept generator de abur/apa calda...
tomi_ms

Re: Locomotiva cu abur 150.214 a sosit in Viseul de Sus.

nan_florin wrote:
locomotiva cu abur 150.214 care trebuia sa fie expusa la Razboieni


Despre aceasta este vorba, cea care inainte statea in depou la Tg Mures? Colegii care au urcat pe locomotiva au fotografiat o placuta pe care parca se vedea 150.216. Pana la urma 214 este numarul corect?

Va multumesc.
maus5

Salut!Eu zic ca e 150.216 .150.214 e la depoul Ploiesti si e in tezaur.
nan_florin

Scuze, este 216. Poze nu am facut. A venit seara pe la ora 21 si a plecat dimineata pe la ora 4 cu localul de Viseu. Urmeaza sa soseasca 4 vagoane din Elvetia. Trei de dormit si un restaurant.
sulzerul1175

Adica, aburoasa va fi in stare de functionare?  
cristi CFR

D-l florin, am o curiozitate, in ce regim se circula pe linia Viseu de Jos - Viseul de Sus - Borsa ?
Linia este inchiriata de RG Holz iar in livretul de marfa pe Cluj nu apare nici un tren de marfa Viseul de Jos-Viseul de Sus, linia din cate stiu este folosita doar pe acest tronson, am vazut mai departe este suspendata la intrare in Borsa.
tomi_ms

sulzerul1175 wrote:
Adica, aburoasa va fi in stare de functionare?  


Buna intrebare, chiar sunt si eu curios...vom vedea ce zice d-l Nan.

La prima vedere avea unele piese lipsa...mici dar multe. Daca voiau s-o repare, nu ar fi apelat la cei de la Dej/Cluj? Ca asta nu mai e o "jucarie" pe care sa o urci pe camion si s-o duci la Brad
Sau e posibil sa se efectueze reparatii majore acolo la fata locului?
Dr2005

,,Hotel pe roti" poate foarte bine sa insemne ca o sa stea nemiscata pe o linie si o sa se cazeze turistii in vagoane.

Intrebare de baraj: daca se readuce locomotiva in stare de functionare, cine o conduce? Se vor specializa mecanici pentru ea?
Alex-DP001

Buna intrebare Dr 2005. Din cate stiu la Depoul Cluj mai este un singur mecanic autorizat pentru a conduce locomotiva cu aburi.
Florin

nan_florin wrote:
Scuze, este 216. Poze nu am facut. A venit seara pe la ora 21 si a plecat dimineata pe la ora 4 cu localul de Viseu. Urmeaza sa soseasca 4 vagoane din Elvetia. Trei de dormit si un restaurant.


Buna ziua,

nu cred ca locomotiva va fi functionala, necesita un cost enorm si multa munca ca sa fie functionala.  

E interesanta vestea cu vagoanele din Elvetia.
La Interlaken in Elvetia este un vagon restaurant fabricat la Asta Arad in 1943 pentru CIWL si este de vanzare. Rog pe cei din zona ca atunci cand sosesc vagoanele sa se uite la restaurant dupa placutele de la usa sa vada producatorul. Am niste vise...  
cristi CFR

Quote:
nu cred ca locomotiva va fi functionala, necesita un cost enorm si multa munca ca sa fie functionala.  


Eu as fi bucuros sa fie folosite macar ca generator de apa calda si abur
nan_florin

Locomotiva nu va fi functionala . Va fi estetizata si atasata grupului de vagoane. Linia Viseul de Jos - Viseul de Sus - Borsa nu mai apartine CFR-ului. Ea este a RG Holtz-ului care din cate stiu o fofloseste extrem de rar. Din aceasta cauza nu mai apare pe harta.
dan tm

Florin wrote:
nan_florin wrote:
Scuze, este 216. Poze nu am facut. A venit seara pe la ora 21 si a plecat dimineata pe la ora 4 cu localul de Viseu. Urmeaza sa soseasca 4 vagoane din Elvetia. Trei de dormit si un restaurant.


Buna ziua,

nu cred ca locomotiva va fi functionala, necesita un cost enorm si multa munca ca sa fie functionala.  

E interesanta vestea cu vagoanele din Elvetia.
La Interlaken in Elvetia este un vagon restaurant fabricat la Asta Arad in 1943 pentru CIWL si este de vanzare. Rog pe cei din zona ca atunci cand sosesc vagoanele sa se uite la restaurant dupa placutele de la usa sa vada producatorul. Am niste vise...  


Este vorba cumva de un vagon care a apartinut SUDOSTBAHN folosit ca,,Salon bleu?

 
Florin

Salut,

iata ca a raspuns Horia inaintea mea in alta parte:
Horia_Radulescu wrote:
Buna baieti,

Hai sa va dau "pedigree"-ul complet al lui WR 4243

1943:  constructie la Astra Arad si livrare la CIWL ca WL 4243
1951: modificarea retelei electrice, punere in serviciu in Danemarca
1964: retragere din Danemarca
31.10.1970: renumerotare ca WR 51 88 88-50 085-8 la CIWL
1977: conversie in restaurant rapid Self-Service
198x: restaurare ca vagon restaurant istoric de catre CIWL
01.1996: cumparare de SOB, Elvetia
28.04.1997: punere in serviciu la SOB ca "Salon Bleu" cu inmatricularea SR 51 85 08-33 000-9 (p)
15.03.2002: renumerotare ca SR 50 48 88-35 429-8 (la SOB, fara RIC)
200x (probabil 2004): cumparat de Rail-In Club (Interlaken), renumerotat ca WR 51 85 08-30 120-8 (p) cu numele "Bosphorus"

Acum cateva luni zacea in Interlaken si-l manca rugina


Horia_Radulescu wrote:
Vagonul a fost o vreme pe lista de vanzari a Rail-In, insa cum are boghiuri vechi (v.max 100km/h) si necesita lucrari importante, nu s-a gasit cumparator.

Nu ar fi exclus sa-si sfarseasca zilele in tara in care a fost construit acum 67 de ani



Nu zic ca vagonul depsre care vorbim o sa fie adus la Viseu, dar sunt sanse sa fe asa. Cum mai aflu ceva legat de toate vagoanele va anunt.

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Stiri si evenimente cu trenuri
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR