Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Materialul Rulant din Romania
Electrica675

Locomotive din seria 45

45-0335-5



sulzerul1175

45-0335-5 arăta mai fain cu schema veche; nu īnţeleg pe cei de la CFR, de ce a trebuit să schimbe acea schemă de culoare?
OAB

Locomotiva 45-0335 mai ţine de depoul Braşov sau a fost transferată la Iţcani (Suceava-Nord)?
Ca să nu spun că a fost remodernizată de Softronic. Puteau să-i menţină schema de culoare alb la capete şi roşu la mijloc
Electrica675

Salut OAB! Locomotiva 45-0335-5 nu mai apartine Depoului Brasov! Acum apartine depoului Bucuresti Calatori! Si nici o locomotiva clasa 45 (cu fetele albe si mijlocul rosu) nu va mai fi! Toate cele remodernizate vor aparea ca schema lui 335!
Electrica675

45-0324-9 cu R654
adycfrbv

OAB wrote:
Locomotiva 45-0335 mai ţine de depoul Braşov sau a fost transferată la Iţcani (Suceava-Nord)?
Ca să nu spun că a fost remodernizată de Softronic. Puteau să-i menţină schema de culoare alb la capete şi roşu la mijloc


Nici nu stiu sa fi avut vreodata 45-uri Brasovul.
Dr2005

A avut la inceput... dar 45-uri la Iţcani?! Nu au fost niciodata acolo... poate doar vreuna venita cu tren de la Bucuresti care ,,se odihnea" pana urma sa plece inapoi.
Din cate ştiu, 45-uri au fost la BC (si inca sunt) si la Fetesti (dar nu bag mana in foc).
Mircea CFR

Seria 45 Siemens a apartinut inca din 1999/2000 de depoul BC iar pentru ceva timp Siemens 335 a fost dat la depoul Brasov dar dupa un timp a revenit  la depoul BC. Fetesti-ul nu a avut niciodata Siemens-uri in dotare! La ora actuala toate cele 24 de EA-uri seria 45 sunt la depoul BC o parte din ele cu RK facut in combinatie Siemens - Softronic.
Electrica335

Siemensurile care fac la Fetesti, sunt in exploatate de mecanicii Fetesteni la PELC Fetesti, dar apartin de Bucuresti. La Brasov au fost 374 si 335 intre 2000 si 2002, initial venite ca masini pentru acomodare, dar ulterior titularizate. Siemens a mai avut SELC Craiova (una ) si Depoul Cluj (doua ). Nu le mai retin care au fost. Am senzatia ca la Cluj 328 si 379 iar la Craiova 349. La Suceava nu sunt si nici n-au fost Siemens niciodata. De altfel nici nu prea ajung pe acolo ( poate doar in cazul defectarii alteia).

Astazi, din pacate s-a cam ales praful din cele care au ramas in forma initiala, tocmai de asta Bucurestenii se feresc de ele si le "paseaza" la alte sectii de exploatare.De altfel, tocmai asta e motivul pentru care sunt cam greu de gasit prin Bucuresti.
mishu88

Salutare, dragi pasionaţi!

DA_1220, dacă-mi permiţi şi nu mi-o iei īn nume de rău, īncearcă - pe viitor - să fotografiezi īntreaga locomotivă, fără să-i tai pantograful ori tampoanele... Am prins şi eu mai dedemult o DA cu un tampon ciuntit şi mă tot trag de păr că... de ce l-am prins aşa? (http://cfr.stfp.net/Pic/60/60-1275-1D_mOM:1.jpg) Din lipsa experienţei, normal... Uite, http://www.postimage.org/aV4fTCcJ.jpg , asta a ieşit superbă! Sper că mi-ai īnţeles mesajul... Să īncercăm să fotografiem din ce īn ce mai bine! Am datoria de coleg internaut de-al vostru să vă spun ce cred că aţi omis/greşit şi, de asemenea, vă rog să faceţi la fel cu(a) mine!

O a doua remarcă ar fi ca, pe lāngă numărul locomotivei, să adăugaţi locul ei şi trenul (dacă este posibil) pe care-l tracta.


Quote:
LE 45-0335-5 arăta mai fain cu schema veche; nu īnţeleg pe cei de la CFR, de ce a trebuit să schimbe acea schemă de culoare?

Īntr-adevăr, Pisti91, am văzut pe la Sebeş una care a păstrat vechea schemă (http://cfr.stfp.net/Pic/45/45-0340-5DE:1.jpg), dar īn rest... roşu-albite. Am aflat ieri de la un pasionat de feroviare de 59 de ani Marea Britanie (http://hi5.com/friend/16117841--David--Profile-html) că toate locomotivele ce aparţin de Parcul Feroviar Britanic sunt vopsite cu galben la capete - din motive de siguranţă. La noi... ba sunt albastre, ba sunt roşii, ba albe. Bine... poate le face mai frumoase aşa... Eu unul preferam vechea schemă clasică. Cānd am văzut prima maşină roşie-albă, m-am speriat, sincer .


Quote:
DA_1220  
PostPosted: Mon Feb 25, 2008 8:36 pm    Post subject:
45-0324-9 cu R654

R654 nu-l găsesc pe infofer.ro (cred că era vorba de 651, cel care vine seara dinspre Bucureşti), īnsă poza e drăguţă... Personal, īmi plac foarte mult fotografiile cu locomotive după lăsarea īntunericului.


Quote:
A avut la inceput... dar 45-uri la Iţcani?! Nu au fost niciodata acolo... poate doar vreuna venita cu tren de la Bucuresti care ,,se odihnea" pana urma sa plece inapoi.
Din cate ştiu, 45-uri au fost la BC (si inca sunt) si la Fetesti (dar nu bag mana in foc).

La Iţcani ajung, după cum văd eu, locomotivele seria 45 cu aproape fiecare Rapid de Bucureşti (651 - de seară sau 652 - de dimineaţă) (45-379-3 -- http://cfr.stfp.net/Pic/45/45-0379-3Da:1.jpg şi 45-335-5 -- http://cfr.stfp.net/Pic/45/45-0335-5Da:1.jpg) iar eu am prins LE 45-0343-9 pe 9 aprilie īn Gara Burdujeni, cu R652.



Despre Feteşti... pot să vă spun că īn 2005, cānd am fost cu A1852 - Suceava Nord-Mangalia, īn timp ce fotografiam frumosul Pod de la Cernavodă, am observat că avea o locomotivă 45 īn faţă. Priviţi aici:

http://www.autoghid.ro/UserFiles/...a%20-=-%2014.07.2005_04121026.jpg

Deci au trecut şi pe la Feteşti, ai avut dreptate, Dr2005. Īnsă la Iţcani... au fost şi 45-uri.


Quote:
La Suceava nu sunt si nici n-au fost Siemens niciodata. De altfel nici nu prea ajung pe acolo (poate doar in cazul defectarii alteia).

George, observ că īn ultima vreme, aşa cum am spus şi mai sus, cu Rapidurile 651 şi 652 vin (cel puţin cānd sunt īn Suceava la ora respectivă) locomotive Siemens 45. Acum nu ştiu dacă e de bine sau e de rău, dar... ele vin. Cred că te-ai referit dacă aparţin de Depoul Suceava. Din ultimele informaţii pe care le deţin (şi sper să nu fie doar zvonuri), 45-0335-5 e văzută des la Suceava, nemaispunānd că īnainte de Crăciun a avariat o maşină la Vereşti şi a omorāt 3 persoane (aici şi aici) ştirea. Locomotiva fără plug a fost fotografiată - http://cfr.stfp.net/Pic/45/45-0335-5Da:2.jpg . Zona este foarte periculoasă, aşa cum puteţi observa şi din imaginile prezentate de ziarul Monitorul. Magistrala 500 şi nu există semnalizare acustică, darămite barieră. Aici e vina celor de la CFR, fără doar şi poate...

De-aş sta īn Suceava să monitorizez... Dar sper să vă fi lămurit cāteva aspecte: īn Suceava ajung Siemens-uri şi 45-0335-5 e văzută din ce īn ce mai des pe plaiuri "moldovineşti".

Nu uitaţi să plasaţi data, nr. locomotivei, nr. trenului şi locul fotografiei! Asta pentru a forma un forum de calitate, aşa cum a īnceput să fie şi sper să dăinuie cāt mai mult timp! Felicitări celor care au avut ideea de a-l īnfiinţa!
Electrica675

Salut Mishu! imi cer scuze ca am scris gresit numarul trenului....ai drepate trenul se numeste R651!
mishu88

DA_1220 wrote:
Salut Mishu! imi cer scuze ca am scris gresit numarul trenului....ai drepate trenul se numeste R651!


Nu-i nimic!    Mai aşteptăm şi alte 45-uri venite cu Rapidele de Bucureşti-Suceava, sunt sigur că le prinzi! Asta īn măsura timpului liber disponibil!
Electrica335

Am vorbit astazi cu cineva de la depoul BC si mi-a spus ca 335 e data titulara pe un rapid de Suceava  
mishu88

"iexact", eu am reuşit să prind doar pe 343, iar colegul nostru, DA_1220, a prins-o pe 324 şi pe 335. Să īnţeleg că mecanicii de pe locomotivele care fac pe rapide... primesc locomotive "modernizate". E şi aici o strategie.  

Voi merge joi la Suceava să văd Rapidul 755, care ajunge īn Burdujeni la 17.39. Sper să mă īntālnesc cu 335.  
Electrica335

Nu e neaparat sa primeasca modernizate. Locomotivele se introduc in traseu dupa un turnus pe care il face depoul. La Bucuresti, turnusul este astfel facut incat unele locomotive sunt titularizate la unele trenuri, altele nu. In caz ca survin defectari in parcurs, ele se pot inlocui cu alte locomotive ale aceluiasi depou, sau a celui mai apropiat de locul in care a avut loc defectarea.

La unele depouri, locomotivele au si oameni titulari.
Electrica675

In vacanta de vara in fiecare zi ma duceam la gara si asteptam R651 care era tras de 41-0122-6(foarte des, cred ca a fost titulara la acest tren) si 41-0606-8 (mai rar)...dar foarte rar mai aparea 42-0302-2, 45-0324-9 si 45-0379-3.

Dar am observat ca din 2008 au venit  45-0324-9 (des), 45-0379-3(mai des) si 45-0335-5 doar de 2 ori am vazut-o!
Electrica675

45-0348-8 cu R 651
Electrica675

45-0343-9 cu R 651 30.04.2008
Electrica675

45-0348-8 cu R 651.

shoppy

45-0318-1
Floryn

45-0333-0 cu P Constanta-Medgidia

45-0328-0
sulzerul1175

328 proaspat vopsita?

Totusi arata ciudat ca rosul de pe ea este mai deschisa decat cea de pe 333
Mihai-Aurel

45-0362-9 cu Acc Bucuresti - Targu Jiu



Doua locomotive din clasa 45 , din pacate la prima locomotiva nu ii stiu numarul , a doua fiind 45-0324-9


Numai bine
              Mihai
shoppy

45-0365-2
Floryn

pisti91 wrote:
328 proaspat vopsita?

Totusi arata ciudat ca rosul de pe ea este mai deschisa decat cea de pe 333



Asa vor arata toate locomotivele din clasa 45:)
Dupa 45-0328-0,e randul lui 45-0374-4
Floryn

45-0348-8

45-0395-9

45-0364-5 si 45-0318-1




Numai bine,
Floryn
Floryn

45-0321-5 la roata cu 45-0322-3

45-0333-0




Numai bine,
Floryn
Floryn

45-0321-5

45-0379-3





Numai bine,
Floryn
sulzerul1175

45-0351-2 cu Acc. de Brasov


45-0321-5 la roata cu 45-0322-3


45-0362-9


45-0349-6


45-0349-6 langa 45-0318-1


shoppy

45-0322-3
shoppy

45-0336-6
diana

45-0321-5
shoppy

45-0364-5
Electrica675

45-0321-5 cu R 651.

45-0348-8 cu R 652.
i29

45-0321-5 cu un R de la Suceava N+Botosani :

Proaspata modernizata(pe atunci) 45-0311-6 tractand trenul regal :


Si daca tot e vorba de trenul regal,iata si o mica filmare cu plecarea acestuia din Bucuresti N : http://files.filefront.com/MOV04942MPG/;10176235;/fileinfo.html
Floryn

Salutare!
Revin si eu cu cateva poze facute zilele astea
45-0335-5 cu R 687 Bucuresti-Constanta-Mangalia

45-0364-5 cu P de Calarasi(era cat pe ce sa fie data defecta,dupa cateva esuari de conectare)

45-0348-8 cu P Tulcea-Medgidia-Constanta

45-0348-8

45-0348-8 cu Acc Constanta-Sibiu(garare efectuata de 80-0574-6)
shoppy

45-0366-0

(dupa aceasta poza a inceput ploaia, dupa 30 de minute de asteptari rabdatoare sub o strasina a inceput sa fulgere asa ca am luat-o spre casa, ajungand exact cand plaoaia s-a transformat din mocaneasca in torentiala)
shoppy

In sfarsit, dupa mai multe luni, pot sa pozez o locomotiva intreaga prin gardul de la Grivita, 45-0365-2
Hurricane

45-0311-6 Iasi Nicolina








Electrica675

Salut Nohab!

Cand sunt facute pozele? Si cu ce tren era 311?
Hurricane

Salut Electrica
Pozele sunt facute in Mai, a venit cu trenul regal
tiberio

Nu degeaba au pus pe trenul regal seria 45, doar sunt cele mai frumoase desi ca vopsea cele modernizate de siemens sunt cele mai dragute.
silviu_alex

45-0320-7
diana

45-0333-0
CsabyRR

Frumos, frumos... Pacat ca nu este mai multa zapada...
truscamihai

45-0374-4 in Gara Ciulnita ( este facuta cu telefonul )
cortexedge

Am si eu o intrebare legata de locomotivele astea Siemens: Cu ce-s diferite fata de EA-urile ASEA?
Alex-DP001

45-0328-0 cu R631 Cluj Napoca-Craiova.
sagoth

cortexedge wrote:
Am si eu o intrebare legata de locomotivele astea Siemens: Cu ce-s diferite fata de EA-urile ASEA?


Buna! Iti dau linkul acesta de la Electroputere in care explica modernizarile facute la primele Locomotive din Seria 45. Din pacate, la sectia romana nu exista acest articol

http://www.electroputere.ro/vfu/en/repairing.php?aCode=EL
Mihai-Aurel

45-0351-2 cu R 680
Floryn

Salutare tuturor!
45-0364-5 cu IC 581/582

45-0374-4

45-0365-2 cu Acc 1635/1636

45-0351-2 cu P 8653/8652

45-0335-5 cy IC 581/582

45-0364-5

45-0328-0

45-0340-5

45-0335-5

45-0362-9

45-0333-0

Floryn

45-0328-0 si 45-0365-2

45-0365-2
Alex-DP001

45-0324-9 cu R632 Cluj Napoca-Craiova
Electrica675

45-0333-0 cu R 652.
Zoly87

k
mureseanu_976

Wow,Siemens clasic in Cluj N-a mai vazut nimeni asa ceva de mult timp.

Se tot zicea ca astea nu puteau ajunge la Cluj datorita defectiunilor cauzate de substatiile vechi.Daca Siemens-ul 320 a reusit,inseamna ca toate puteau reusi ; "myth busted"
Zoly87

Si eu am fost surprins , insa eram cam obosit sa mai intreb de unde a venit (exact ajungeam din Iasi). Deci se pare ca poza e un ''Mythbuster''
shoppy

Din nou 45-0340-5, de data asta in BC
Stratan

Cateva 45 din colectia mea .
45-0311-6


45-0322-3


45-0321-5


45-0328-0


45-0320-7


45-535-1


45-343-9


45-355-5

Electrica675

Stratan wrote:
Cateva 45 din colectia mea .
45-535-1


Te inseli....e clasa 40 am pozat-o si eu  
Stratan

Da e 40 ...m-am intalnit si eu cu ea de multe ori , era titulara trenului A1871/1872 , m-am lasat pacalit de luciu ...
Electrica675

45-0311-6 cu R 652.

Electrica675

45-0324-9 am ajuns prea tarziu la gara ca sa-i pot face o poza ca oamenii...
truscamihai

Locomotive din seria 45


45-0321-5


45-0333-0
shoppy

45-0349-6
shoppy

45-0324-9
Stratan

Frumoase poze shoppy .
Revin si eu cu cateva 45-uri .
46-0365-2 ( azi ora 6 )


45-0321-5 cu 684


45-0336-6
Gabry_Mafia

45-0333-0 IC  Bucuresti - Timisoara Nord

45-0335-5
Electrica675

45-0328-0 cu R 652.
Electrica675

45-0335-5
cezy

45-0335-5 cu R684
Electrica675

45-0333-0 cu R 652.
Electrica675

45-0328-0 cu R 652.

Stratan

45-0349-6 cu A1821 Constanta - Arad


45-0351-2  sosind cu R681


45-0362-9 remizand pe linia 8 Constanta
shoppy

45-0379-3 spre Bucuresti Nord


45-0374-4 spre Constanta
Stratan

45-0374-4 a venit azi ( 9 mai 2009 ) cu 681 ? Poza e tot de azi ( 9 mai 2009 ?)
shoppy

Da, poza este de azi.
florin.lifticariu

azi la gard la Bucuresti Calatori 45-0395-9..sper pentru RG....un far frontal lipsa...sania de la un pantograf lipsa...celalalt intreg ...legatura dintre disjunctor si pantograful fara sanie demontata...in rest intreaga...sper sa o vad cit mai curind din nou in functiune...
Stratan

45-0311-6 venind cu R681 si clasicul 20 de minute intarziere .
cezy

311
Stratan

Frumos cezy .

45-0324-9 la sosire cu 681 si la plecare cu 684 .


Stratan

45-0348-8 ducandu-se spre grupa tehnica Constanta .



La intoarcere , trenul e tras de un LDH
shoppy

45-0395


"In exercitiul functiunii"
45-0311-6


45-0364-5
Electrica675

45-324-9 cu R 651.
cezy

0333
Electrica335

Cateva poze mai vechi si cu siemensuri actual icolizate :

364 la Constanta



351 -la Constanta



348 - Depoul Bucuresti Calatori



336 - Depoul Bucuresti Calatori



322 - Brasov



343 si 340 - Depoul Bucuresti Calatori

Aditu

Ce bine arata atunci 336.
Electrica335

349 pe radiala BC-ului :



397, si iubirea ei eterna : gara Constanta :



379 la intrare in gara Brasov Calatori :



343 la peronul garii Grasov Calatori :



333 in prima zi dupa ce a sosit de la RR-ul greu efectuat la Electro. Pozata in depoul BC :

Stratan

si 333 si 374 si 343 arata foarte bine ,starea romaniei . Au iesit Stass dar la exterior incepe sa se stearga vopseaua . Ce arata mai bine e 328 care inca mai are din culoarea din vara lui 2008 .
Electrica335

Vopseaua nu se sterge, insa se matuie, din cauza intretinerii deficitare. Intr-un depou ca BC, in care toate merg ca unse, nu exista o statie de spalare dom'le...ca in '98 ne-am apucat s-o desfiintam ca "consuma prea multa apa si n-avem bani s-o platim".

In alta ordine de idei, se pare ca UE ne impune in cadrul unei vaste cercetari "fezabilo-cretine" sa facem cursuri de calificare ( in cadrul CENAFER desigur ) pentru spalatori locomotive. Curs care desigur, costa.

Alta explicatie nu-mi gasesc pentru incapacitatea de a trage 17 metri de furtun  din cauciuc care-l iei de la rusi cu 10 mii metrul si a chema doi dobitoci care joaca 66 in atelier, sa arunce odata la doua luni, trei flegme pe ea si doua jeturi de apa. Astfel poate n-ar mai arata unele de parca ar fi facut servici in minele de uraniu....

Dar ce sa facem...e cale lunga pana la civilizatie. Abia suntem la faza in care incercam cu sute de rugaminti sa convingem lumea sa nu mai fure de pe masini oglinzi, stergatoare scaune, volane si alte accesorii care cel putin din bunul simt n-ar trebui furate....
Dr2005

Stratan wrote:
si 333 si 374 si 343 arata foarte bine ,starea romaniei . Au iesit Stass dar la exterior incepe sa se stearga vopseaua . Ce arata mai bine e 328 care inca mai are din culoarea din vara lui 2008 .


Chiar si asa arata mai bine decat 324   Nu stiu ce are pe ea, probabil a busit ceva si a sarit vopseaua, eventual au dat cu ceva chit dupa aia si au lasat-o asa.

Apropo, ce-i ala ,,Stass"? Ca din cate stiu eu e o firma de taxi, care nu are nimic de-a face cu trenurile. Poate ai vrut sa spui STAndard de Stat, adica STAS.
Electrica335

324 a lovit un tractor acum doi ani, iar in loc de RAD, cei de la depoul mai sus mentionat i-au facut mizeria in care se scalda si acum...
sm-sulzer

Frumoase poze, George, felicitari! Ce frumos arata acea originale remordernizate de la Siemens.  
Numai depoul BC are masini de seria 45?
Stratan

@Dr 2005 : s-a mai pus un "s" din greseala . Ma refeream la faptul ca aratau foarte bine cand au iesit ,dar ele nefiind ingrijite ,s-au "stricat " la exterior .Nu vorbesc despre motor si altele ca nu cunosc prea multe .
shoppy

45-0335-5
lde 2100

45-0333-0
Stratan

45-0318-1 impingand pe A1821-1 .


318 si R681 .
cezy

322 cu R651
Electrica675

Cand ai facut poza cu 322 la R651?

Poate o prind si eu ...ca am o singura poza cu ea la colectie
cezy

Ieri

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Materialul Rulant din Romania Page 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Page 1 of 6
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR