Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Materialul Rulant din Romania
truscamihai

Locomotive din seria 63 si 65 (GM)

65-0915-2

65-0959-0

65-1349-3
Electrica675

65-1280-0 cu un Regio de la Bacau-Iasi :


65-1280-0 CFR Calatori by Electrica675, on Flickr
xfiles_19

Alta ieseanca stampilata de bucuresteni in vremea cuvenita, pleca destul de sanatos din Piatra Neamt spre Bacau

63-1358-9
Alex-DP001

Astazi in jurul orei 15 am vazut masina 63-0902-5 in Cluj Napoca cel mai probabil astepta IR 1833. Are cineva ceva informatii privind transferul ei  la depoul Arad de la depoul Bucuresti Calatori!!!
redeme

65-1280-0 cu R 6414 Iași - Vaslui:

Hurricane

Nu stiam ca a fost repusa in serviciu
63-0847-2

video: nonamedrummer2010
redeme

65-0980-6 cu IC 564 Iași - București Nord:
xfiles_19

GM-ul 947 impreuna cu DHE-ul 388 soseau in Pitesti de la Bucuresti Basarab

65-0947-5
Zoly87

Superb cadru , felicitari!  
xfiles_19

Multumesc frumos !
stefan_br

2 aprilie 2013
Alex-DP001

GM 950 in Cluj Napoca dupa ce a sosit de la Oradea cu IC 532
truscamihai

Locomotive din seria 63 si 65 (GM)

63-0847-2 venise de la Slobozia

63-1326-6
cezy

1300 - IR363
stefan_br

1025 cu IR10571 pe M700
Bogdan-Razvan

65-0920-2
redeme


InterRegio 1664 Iasi - Bucharest by redeme, on Flickr
truscamihai

Locomotive din seria 63 si 65 (GM)

63-1002-3
Ciulnita cu R11011
sulzerul1175

989 izolata de la Biharkeresztes


Bogdan-Razvan

65-1357-0 cu R Tm Nord- Oradea

65-1363-4
sulzerul1175

950 cu 365



920 cu 3118

sulzerul1175

974 ieri cu 1833


Alex-DP001

65-0910-3 in Lugoj cu IR 12837-2
DanyCfrPascani

GM 1324 cu un Regio de la Piatra Neamt pentru Bacau


65-1324-6 CFR by DanyCfrPascani, on Flickr
sulzerul1175

1363 duce un tren cu Traxx 006 pana la Aradu Nou

sulzerul1175

1357 cu 1833

ANDU2100HP

R9107 cu GM-847

sulzerul1175

Superba fotografie Andu, bravo!  
ANDU2100HP

GM-847 cu R9024 in dimineata zilei de 6-sept-2013

redeme

65-0900-4 cu IR 1664 Iași - București Nord:

IR 1664 Iasi - Bucharest by redeme, on Flickr
CsabyRR

Whooo, saracu consuma cam naspa... :\
Prisecaru Florin

65-0900-4 cu IR 1664 Iasi Bucuresti Nord


IR 1664 Iasi Bucuresti Nord by FlorinIS2011, on Flickr

65-1324 cu IR 10561 Marasesti-Iasi


IR 10561 Marasesti-Iasi by FlorinIS2011, on Flickr
MarianD

In curand, GM-urile in reparatii:

http://licitatiipublice.clubaface...a-locomotivele-diesel-237706.html

Data anuntului este 04.Oct.2013, iar termenul de depunere al ofertelor este maxim 60 de zile. Probabil se analizeaza ofertele, urmand ca in curand sa se anunte castigatorul.

Sper sa aiba niste reparatii cum trebuie, pentru ca sincer MERITA!
florin.lifticariu

Teoretic, deschiderea a fost deja in 22.11.2013...asteptam rezultatul..
redeme

65-0956-6 cu IR 1664 Iași - București:

Ciurea- 23.12.13
Zoly87

65-1363-4 , Cluj Napoca , asteptand preluarea IR-ului 1833.
redeme

65-0980-6 cu R 6401 Bārlad - Iași:


65-0900-4 cu IR 1664 Iași - București:


65-1280-0 cu R 6412 Iași - Vaslui:
DanyCfrPascani

GM 65-1280-0 dep Iasi la rebrusare , pregatit sa plece la Bacau pentru remorcarea trenurilor pe 509 .


65-1280-0 CFR by DanyCfrPascani, on Flickr
MarianD

Cred ca din aceasta cauza nu s-a atribuit contractual de reparative la GM:

http://www.cnsc.ro/images/stories/decizii2013/decizie_3774.pdf

Remarul 16 Februarie a contestat licitatia, probabil se va relicita.
mureseanu_976

Astia isi cam baga nasul peste tot. Si nici macar nu au pregatirea profesionala sa lucreze la GM-uri  
dan tm

La origine care a fost obiectul de baza al activitatii de la 16 Februarie Cluj Napoca?

Ca apoi au devenit ei mari tuninguitori de LVT si de alte vehicole?
@ndrey

Interesant ce se dispune, adica aia de la UIC "e mai prosti" decat cel ce a dispus modificarea acelei conditii, dar oare stie el ce echipare tehnica trebuie avuta pentru a repara motoare diesel mari ? Nu ca nu ar fi la Rem, ar echipamentul necesar, dar e aberant sa elimini clauza.
Altfel vorbind miroase a remodernizarea LE 5100 Siemens, iesind un mare xxxx care nu va fi nici EGM, nici Sulzer, o combinatie cu Promat &Co. Ramane de vazut succesul care il va avea, dar EGM-urile nu vor mai fi sub nici o forma cum au fost cand au iesit de la Electroputere Craiova.
edward_w92

De ce s-ar vrea remotorizarea / alta modernizare, la locomotivele astea cand deja si-au dovedit fiabilitatea? Ca nu stii sa repari motorul de tip xxxxx? Lasa pe altu' competent, vorba aia, nici eu nu-mi duc X6-le la un mecanic care repara numa' dacii 1300, aici e marea prostie la noi, aruncam banii pe poarta. De ce sa schimbi o caruta de componente cand poti face o reparatie normala, strict legata de mecanica locomotivelor? Dar mi se pare ca asa is astia pe la R 16 februarie, sa ameteasca ce altii au facut cu cap, tot au facut o caruta de corcituri ale 060 DA cand ele erau destul de bune, doar grupul autogen/auxiliar sau cum i s-o spune ii trebuia sulzerului clasic, CARPATIA si tot felu de corcituri ametite, motoarele diesel de pe GM sunt super pentru trenurile noastre, la consum si fiabilitate, is doar lenese ele la plecare daca nu le dai in goarna rau, dar in rest is brici, incalzirea merge bine la trenurile pe care le avem noi, ce mai trebuie, sa se ocupe de MT-uri, de reparatia MD-ului, nu fel de fel de modernizari cum s-o facut cu Softronic la seria 45 modernizata de Siemens.
Totusi, de ce nu se incearca o reparatie cu ajutorul celor de la GMC avand in vedere ca ei s-au ocupat de motorizarea masinilor si mare parte din modernizarea seriei? As pune pariu ca aia is mai ieftini per total, am eu impresia asta.
Zoly87

EA-urile din clasa 45 nici pe departe nu s-au facut la Softronic    ci a fost o reparatie cu modernizare Electroputere/Siemens!  In plus de asta , nu stiu unde ati citit voi ca Remarul 16 Februarie vrea sa faca remotorizare , remodernizare , re-reparatie si reprostie la GM-uri . Eu nu vad decat faptul ca Remarul a contestat si atat. Ce au ei in plan inca nu se stie. Mureseanu draga , singura unitate acreditata pentru reparatie GM-urilor ar fi fost Electroputere , dar cum bine stim ce s-a ales de EP , cam nimeni nu s-ar putea baga ferm convins in reparatie EGM-urilor.
edward_w92

Eu am pus problema in felul urmator: De ce s-ar vrea modificarea seriei EGM clasa 63/65 cand ele au dovedit ca sunt fiabile asa. Daca se fac modificari, asa cum s-au facut ulterior de catre cei de la softronic seriei 45 modernizata de cei de la EP/Siemens, ar fi bani dati aiurea din casa pe usa de la intrare. N-am spus ca EA-urile 45 s-au facut la Softronic ci ca au fost re-modernizate cele facute initial de Siemens cu EP.
Singura unitate acreditata in reparatia EGM-urilor era EP, bun, si daca au colaborat cu cei de la GMC, nu ar fi ei mai in putere sa repare cum trebuie locomotivele daca EP s-o dus pe copca?
Eu spun sa facem cateva matanii la poarta Remarul 16 Februarie, ca au avut curaj sa conteste licitatia pe anumite motive, ca sa se incumete sa repare ei GM-urile, 3 matanii de la mine, cine mai baga 3?
Zoly87

Eu zic totusi ca nu ar fi grea reparatia EGM-urilor , daca s-ar documenta bine oamenii inainte sa se apuce de treaba , motorul ce e cu total diferit si ar necesita un ajutor ''strain''. Referitor la electricele din clasa 45 , ele si ulterior tot la Electroputere au fost reparate , doar ca de data asta cu echipamente ICOL ,  ultimele 2 fiind 363 cu 397.
CsabyRR

Uhm. Vreau sa ma lamureasca si pe mine cineva. Daca e reparatie de tip RR, atunci de ce implica neaparat modificarea locomotivei? Eu stiam ca la RK e remotorizare etc etc (daca e cazul).
Zoly87

Este vorba despre RR intradevar , dar nu este vorba de nici un fel de modificare a EGM-urilor. De asta nu inteleg nici eu de unde a pornit toata treaba asta cu mega-modificarile.  
CsabyRR

Pai tocmai... Ca eu personal sunt de parere ca nu e un lucru mare sa repari un motor in 2 timpi si daca este dimensionat folosind sistemul de masura imperial (inch, gallons etc...). Documentatie exista la gramada si din cate am inteles motorul e foolproof adica pana la urma fiecare surub are locul lui potrivit ca sa fie cat mai usoara re-asamblarea. Deci na... Totusi sa fac un pic de reclama si pt Remarul, cu totul ca nu is platit ca sa fac chestia asta dar ma rog, nu degeaba au primit, din cate stiu, autorizatie pentru reparatia motoarelor CAT... Deci ceva tot stiu oamenii de acolo... Ma gandesc. Restul om vedea. Dar nu sa fie clara treaba, nu se va face nici o modificare majora la GM-uri. Nu asta inseamna RR-ul.
MarianD

CsabyRR wrote:
Pai tocmai... Ca eu personal sunt de parere ca nu e un lucru mare sa repari un motor in 2 timpi si daca este dimensionat folosind sistemul de masura imperial (inch, gallons etc...). Documentatie exista la gramada si din cate am inteles motorul e foolproof adica pana la urma fiecare surub are locul lui potrivit ca sa fie cat mai usoara re-asamblarea. Deci na... Totusi sa fac un pic de reclama si pt Remarul, cu totul ca nu is platit ca sa fac chestia asta dar ma rog, nu degeaba au primit, din cate stiu, autorizatie pentru reparatia motoarelor CAT... Deci ceva tot stiu oamenii de acolo... Ma gandesc. Restul om vedea. Dar nu sa fie clara treaba, nu se va face nici o modificare majora la GM-uri. Nu asta inseamna RR-ul.


1. Documentatie de motor GM nu exista la gramada. Exista documentatie de exploatare si intervale de service cu consumabile, dar NU de reparatie.
GM (fiind niste baieti inteligenti) nu au vandut si pachetul de documentatie referitor la reparatia capitala a motorului. La ora actuala se ia in considerare ca motorul demontat de pe locomotiva sa fie trimis unui reparator autorizat de catre GM, care sa retrimita motorul cu certificat de garantie si fise de masuraturi pe stand. Personal, mi se pare o idee excelenta decat sa puna toti Doreii labele pe un motor asa bun.
2. Remarul 16 Februarie NU are autorizatie pentru a repara nici un tip de motor CAT. Un motor de genul (motorul defunctei 484 - inca in halele Remarul) s-a reparat odata, dar de catre ENERIA cu ajutorul Remarul. Adica Remarul a dat hala, mai cate o cheie, mai un pahar de apa, dar au 0 know-how pe Cat. ENERIA CAT este singurul furnizor abilitat de CAT pentru reparatii, puneri in functiune, etc.
Masina 24 care a fost la Innotrans da?

http://cfr.stfp.net/Pic/84/925308410248D_LOM:1.jpg

Ia ce scrie pe rama locomotivei la mijloc.

O seara faina!
CsabyRR

LoooooooooooooooooooL seeeeeerios, Si de facut reclama, s-a facut ca sunt autorizati si povesti de genu... Chiar prin vremea aia cand au inceput sa apara "portocalele" (seria 82 reluata). Nu glumesc, chiar exista undeva pe internet un filmulet (cum da unul cu ciocanul in motor in fundal ). Bine ca stiu si asta. Iar legat de motorul GM si de reparatia lui, sunt total de acord si mi s-ar parea normal. As fi doar curios unde se gasesc asemenea intreprinderi sau...
Dr2005

Ca fapt divers, transmisiile hidraulice (da, ştiu că n-au treabă cu GM-ul) se pot repara la Remarul 16 Februarie? Că mai ştiu eu o īntreprindere (dar de prin alt colţ al ţării) care trimitea transmisiile hidraulice la o firmă din Bucureşti pentru reparaţii, asta deşi şi firma din Bucureşti avea autorizaţie să repare LDH-uri, dar firma mai mare avea preţ mai mic şi cei din Bucureşti nu prindeau nimic .
CsabyRR

Eu as zice ca da... La ce nivel asta nu stiu exact... Dar daca R16F repara LDH-uri, ma gandesc ca s-au atins si de transmisia hidraulica. S-ar putea sa ma insel.
MarianD

Dr2005 wrote:
Ca fapt divers, transmisiile hidraulice (da, ştiu că n-au treabă cu GM-ul) se pot repara la Remarul 16 Februarie? Că mai ştiu eu o īntreprindere (dar de prin alt colţ al ţării) care trimitea transmisiile hidraulice la o firmă din Bucureşti pentru reparaţii, asta deşi şi firma din Bucureşti avea autorizaţie să repare LDH-uri, dar firma mai mare avea preţ mai mic şi cei din Bucureşti nu prindeau nimic .


Da, R16F pot repara TH-uri. Cele mai des schimbabile piese, pinioanele din transmisie, se cumpara de la furnizori interni cat si externi, pinioanele fiind standardizate (un furnizor intern daca nu ma insel este Turbomecanica Brasov).
Transmisia reparata se pune pe un stand care simuleaza un motor diesel si un atac de osie cuplat la sarcina. Motorul diesel este un generator de la LDE1250 iar sarcina este alt generator care este incarcat cu o rezistenta racita cu apa (se pot simula incarcari partiale, etc,).
Standul din R16F este de conceptie "craioveana" in sensul ca unul identic se afla si in Reloc. Stiu ca si la Braila este un furnizor, cred ca Promex, de la care se aprovizioneaza sectia IRLU Braila, care tocmai a facut ceva reparative la ceva LDH.
Cred ca si la SCRL Brasov au stand de transmisii.
Altfel zis toti operatorii de transport feroviar OTF au standuri pentru reparat transmisii:
- SNTFM are cel putin IRLU Braila;
- SNTFC cel putin SCRL Brasov;
- GFR+Servtrans au pe Reloc;
- TFG are pe Remarul 16 Februarie;
- Unifer, CTV si DB repara la toti cei de mai sus;

Culmea e ca, Euroest si Constantin nu au acel stand, dar repara la greu transmisii hidraulice si locomotive diesel de orice natura.
sulzerul1175

Frumoasa 950

Elful

EGM-1392
65-1392-3 by Elful555, on Flickr
Prisecaru Florin

65-1324-6 with Interregio 1861 Mangalia-Iasi 29.06.2014

65-1324-6 with Interregio 1861 Mangalia-Iasi
Dutzu

Il mai tine-ti minte pe domnul GM1359 ?
65-1359-2 by DuTZu24, on Flickr
Zoly87

65-0957-4 cu IR Timisoara Nord - Bucuresti Nord la Sibiu.
sulzerul1175

65-0950-9

Zoly87

65-1219-8 , Simeria.
65-1219-8
sulzerul1175

65-1300-6, Oradea


Gaby05

Simeria
P1080919 by Ailenei Gabriel, on Flickr
P1080924 by Ailenei Gabriel, on Flickr
sulzerul1175

974 ratacita prin Oradea

xfiles_19

La Piatra Neamt, GM-ul 900 manevra pentru R 5464

65-0900-4 by Mircea Ioan, auf Flickr
sulzerul1175

64-0910

sulzerul1175

64-0974



65-0950 in aprilie, cu mult inainte de incendiu

sulzerul1175

1363

- cu 1833



- cu deviatul 1766, adica 12593



1125 cu 366

Hurricane

GM 981
Hlincea, Iasi
24.01.2017
IR 1831 Galati-Iasi-Cluj by Catalin, on Flickr

GM 980
Hlincea, Iasi
24.01.2017
IR 12791 Bucuresti N-Iasi [Trenul Unirii] by Catalin, on Flickr

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Materialul Rulant din Romania
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR