Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Materialul Rulant din Romania
NiCkY

Locomotive din seria 64 (DG), 66/67 (DC), 70/71 (DD) - ALCO

Nu înţeleg de ce nu vor să repare didinele !? Eu zic că sunt prea frumoase , ca să le caseze .
Dr2005

Frumusete nu este un criteriu de a repara/mentine in circulatie ceva...

Didinele, oricat de frumoasa ar fi, au ajuns niste coji... s-a furat tot ce s-a putut de pe ele. Din pacate, cred ca nici daca ar vrea, CFR nu ar mai avea cum sa le refaca.
shoppy

La didine s-a pus un motor diesel de 3-4000cp dar nu s-a respectat tratarea otelului, astfel motorul s-a deteriorat rapid, rezultand in pierderi masive de putere si de ulei. Astfel, tot ce a ramas utilizabil din didine, sunt niste cutii + sasiuri goale pe niste boghiuri de concept discutabil, pe care de aproape 20 de ani le mananca rugina.
Deci, nu prea ai ce sa repari. Ar trebuii inceput un proiect de la 0, dandu-se cutie + sasiu + boghiu impus, si nu o sa faca nimeni asa ceva pentru 20-30 de locomotive. Mai aes ca avem parcuri intregi de Sulzere si Electrice a caror structura este arhicunoscuta si de operatori si de reparatori.
Probabil cea mai buna contributie pe care si-o pot aduce aceste locomotive este de a fi taiate in locul unor Sulzere / electrice utilizabile.
Electrica335

Shoppy, hai sa vedem cum stau lucrurile cu didinele.

Despre ele s-a scris si arhiscris in o multime de locuri, insa nu si pe aces forum. Asa ca am sa incerc sa dau o explicatie si aici.

In ceea ce priveste respectarea procesului de febricatie si a materiilor prime, ai dreptate. E normal ca atunci cand faci ceva din rahat, sa-ti iasa tot un rahat, insa chestia n-a fost valabila numai la didine, ci la tot ce se producea pe vremea aia ( si chiar si dupa 90, de ce nu ? ) . In anii 80 ( prin 86 mai exact) s-a produs un lot de electrice facute absolut cu picioarele. Osiile si pinioanele erau atat de prost facute, incat la primul traseu se servici comercial au crapat, ducand la ruperi de osii, chiar deraieri. Astfel ca se ajunsese la prostia de a face triere cu locomotive electrice noi, de bune ce erau. Acelasi lucru s-a intamplat si cu carcasele Da-urilor nervurate, care erau niste mizerii ( si sunt si acum), iar eu ma mir sincer ca s-au pastrat in circulatie asemenea cazaturi.

Ca sa ne intoarcem la didine, motorul lor a fost unul cu performante deosebite, pe care si le-a dovedit inclusiv pe locomotivele noastre, cu toate ca au fost facute din materiale proaste. Motoarele au dus, si au dus bine. Fiind insa niste motoare provenite si concepute in Statele Unite, un loc in care consumul de 500 l de ulei la un transport este ignorabil in raport cu profitul pe care-l aducea acel tren, era normal ca la noi acel consum sa fie exagerat.Nu poti compara Romania cu America mai ales la asa ceva. Se consuma in medie cam 300 l de ulei pe Cluj - Brasov, unde se facea servici cu DD si DC inainte de electrificare.

Boghiul DD-ului nu este nici pe departe de concept discutabil .La doua dintre acele 4 cadavre exista si acum placute pe care scrie exact asa " SLM Lizenz, construit la Caromet Caransebes". Deci este un boghiu derivat din cel al DA-ului.

Existenta acestor masini a fost pusa insa la indoiala, din altceva. Si anume suspensia secundara si prinderea boghiului de cutie. Fiind o locomotiva de putere mare, ai in primul rand nevoie de o suspensie rigida in plan transversal, dar mai ales longitudinal. Pivotul elastic combinat cu acele arcuri elicoidale ale suspensiei secundare nu puteau asigura acest lucru, facand ca la viteze mai mari de 60-70 Km/h, cutia sa intre in rezonanta mecanica , cu boghiurile, ceea ce ducea efectiv la dezmembrarea partii mecanice. Este un aspect pe care sunt convins ca proiectantii fie l-au ignorat, fie calculele fizice au fost eronate.O alta varianta constructiva pe care personal as fi evitat-o este semisuspendarea motoarelor de tractiune. Motivul este la fel de evident ca si mai sus : avand forta de tractiune dubla pe cat la DA, este dificil sa asiguri ungerea cuzinetilor, astfel incat sa eviti incalzirea si uzura. Asa incat, in mod normal ar fi avut nevoie de ungere sub presiune, lucru care nu s-a intamplat iar problemele, desigur ca au aparut mai devreme sau mai tarziu.

Cu toate acestea insa, nu sunt de acord cu varianta casapirii lor. Fiind construite la mijlocul anilor '70, calitatea cutiilor era ceva mai buna, fapt care este demonstrat si de faptul ca dupa 20 de ani de stat, pe niciuna din cele 4 cadavre, nu au aparut gauri de rugina sau alte urme majore de coroziune. Mult mai repede s-au deteriorat locomotive facute in anii 80 si care sunt si active....

O varianta zic eu convenabila, ar fi fost pastrarea lor si echiparea atat a DC-ului  cat si a DD-ului,cu un motor Caterpillar sau GM de 3500 cai (500 CP ii puteai folosi la incalzire). Modernizai cabinele, puneai o suspensie cu arcuri elicoidale exterioare (ca la Sulzer), sau chiar cu metalastici si gata ! Te-ai facut cu o locomotiva. O dadeai la marfa ? Super ca lumea : reduceai consumul cu 30 % fata de doua DA-uri daramate, care ar fi asigurat tractiunea in locul ei  

Insa cand tampenia, iresponsabilitatea si foamea de bani ne imping la extreme, e mai bine sa ne vindem tara (cu totul daca se poate) ca sa ne cumparam mertane C Klasse, palate, iar pitzipoancele sa poarte si ele dracu un Dolce & Gabbana, un Jimmy Chu o ceva... ca doar is din banii prostilor, nu ?!....Nu mai conteaza ca maine poimaine tara n-o sa mai existe, atata timp cat umflatii si pitzipoancele o duc bine !
sulzerul1175

Locomotive din seria 70/71 si 66/67 (DD si DC)

Deschid eu topicul pentru aceste locomotive. Colegul nostru George a postat doua poze despre didina 029 din Brasov, le copiez eu aici, la fel si postarile din topicul pentru Sulzere.




P.S.: pozele au fost postate mai demult, dar din cauza repostarii, pozele lui George apar mai jos decat discutia urmata in topicul pentru clasele 60/62.
NiCkY

Două poze găsite-n arhiva site-ului RailFanEurope.

 

Pe unde se mai află aceste locomotive !?

Sursă: http://railfaneurope.net/
tomi_ms

Tot pe railfaneurope.net gasiti si poze cu motorul
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/diesel/70-71/pix.html
NiCkY

Aceste locomotive mai există în Depoul Oradea !?
sulzerul1175

Nu.

In 2003 toate au fost duse la Strehaia la casare. Din fericire 2 sau 3 bucati au ramas la Brasov.
Electrica675

De 4 bucati parca stiu ca mai sunt la Brasov...pacat de ele
sulzerul1175

Da, 4 bucati sunt doar...macar ceva  

@George: stii cumva cine e proprietarul locomotivelor? Se stie ce vrea sa faca cu aceste locomotive?
Electrica335

Istvan, nu toate locomotivele cu motor ALCO s-au taiat la Strehaia    Asemenea masini au sfarsit si la Marasesti, Pascani, Iasi, Baciu Triaj, Dej si chiar Oradea.
sulzerul1175

Asa am stiut eu, imi cer scuze.

Dar imi amintesc clar ca intr-o dimineata din 2003 am vazut un marfar cu vagoane de cereale, Gbgs-uri si Eacs-uri, intre ele se aflau 6 didine verzi inchise si mergeau spre Arad.
NiCkY

Am găsit o poză foarte frumoasă cu o didină pe vremea când era în funcţiune , scuzaţi dar am uitat de pe ce site este luată poza , am găsit-o în calculator , eu am pozele amestecate .


Electrica335

Da, este o fotografie facuta in apropiere de Poieni ( linia Cluj - Oradea ) cu DC-ul 004.
DonVILLy

pisti91 wrote:
Asa am stiut eu, imi cer scuze.

Dar imi amintesc clar ca intr-o dimineata din 2003 am vazut un marfar cu vagoane de cereale, Gbgs-uri si Eacs-uri, intre ele se aflau 6 didine verzi inchise si mergeau spre Arad.


Pisti91 Poate ca erau accele Didine de la Razboieni din cate imi aduc aminte si Razboieni avea cateva Didine si tot prin 2003-2004 mai era una singura functionala faceau cu ea manevre.
sulzerul1175

DonVilly, eu ziceam de cele din Oradea. 5-6 didine erau in mijlocul marfarului. Am vazut si cand au fost aduse vagoanele, si cand au fost puse didinele intre vagoane.
Electrica335

DonVILLy wrote:
... tot prin 2003-2004 mai era una singura functionala faceau cu ea manevre.


Ultima locomotiva cu motor ALCO functionala a fost DC-005 la depoul Cluj, care a fost vazuta ultima oara in Decembrie 1995.

In 2003-2004 nu mai existau deja decat cele patru cadavre de didine care sunt la Brasov.
tomi_ms

Am gasit o poza cu o locomotiva de clasa 70 transformata in locomotiva electrica. Situl zice, ca locomotiva (50-0001) fotografiata in 1998 la Brasov a fost realizata in 1994 de Electroputere.
http://www.beyondtheforest.com/Romania/CFR6.html cam la mijlocul paginii.
Stiti ceva despre ea: cat si unde a circulat, daca mai exista, etc?
Imi cer scuze daca s-a mai discutat, nu-mi amintesc s-o fi vazut.
sulzerul1175

http://vehicule.uv.ro/clasa50.htm

Daca sunt greseli pe site, va rog sa-mi ziceti si il modific  
tomi_ms

Am gasit cateva inregistrari cu LDE4000 romanesti din Grecia.
Probabil cei mai multi le-ati vazut/auzit deja, pun totusi link-urile:
Filmulet:
http://www.youtube.com/watch?v=PQPnXLDiGkI
Sunete:
http://www.locopage.net/ose-a551.mp3 (o inregistrare destul de lunga, dar merita ascultata pana la capat)
si
http://www.locopage.net/ose553ka.mp3

Off-topic:
pe aceeasi pagina http://www.locopage.net/sounds.htm mai gasim si o inregistrare din 1992 de la Oradea cu locomotiva 61-0001:
http://www.locopage.net/cf610001.mp3

P.S. (editat ulterior)
Daca se intreba cineva ce soarta au avut locomotivele din Grecia, iata motorul lui A551, pe care l-ati putut asculta in prima inregistrare:
http://locopage.fotopic.net/p21922728.html
http://locopage.fotopic.net/p21922729.html
Zoly87

Superb filmuletul cu DD-ul Grecesc. Ne putem face macar o idee cam cum ar fi trecut Didinele noastre cu un marfar.
Mare pacat de ele
dan tm

mai e unu
http://www.youtube.com/watch?v=fY-yM40EbVM&feature=related
Oare unde le tin grecii ca de la Promachon la Atena nu le-am vazut
Zoly87

Frumos video , insa m-as fi asteptat la un sunet mult mai puternic.Oamenii care au vazut-o live spun ca sunetul Didinei era asemanator cu a unui EGM insa de vreo 4-5 ori mai puternic.
@ndrey

Zoly87 wrote:
Frumos video , insa m-as fi asteptat la un sunet mult mai puternic.Oamenii care au vazut-o live spun ca sunetul Didinei era asemanator cu a unui EGM insa de vreo 4-5 ori mai puternic.

Pai era destul de puternic, insa dupa cum se aude , grecii nu prea trageau de ele,dar si cand trageau( se aude prea bine cum face masina 551, pe la mijlocul filmuletului,cand incepe sa traga, probabil atunci iesise de pe macaze, si ii dade in "gusa"  ), la un tren de calatori nici nu ar fi avut cum sa traga destul de mult de ea, are 4000Cp , nu ai nevoie de mai mult de jumatate cred eu,ca sa tragi un tren de calatori,decant in anumite circumstante...
explorator021

Am găsit o poză de prin '95, în care apăare o Didină:



poza mărită:


Nu-mi mai amintesc cum era vopsită. Fiindcă poza e destul de slabă şi ştearsă, doresc să o modific şi să o colorez. Mă voi lua după pozele din linkurile de aici, dar dacă ştie cineva exact ce model e ăsta şi ce schemă de vopsire are, i-aş fi foarte recunoscător.
maus5

Salut!Vechiul DD 70-0035-9 a fost transformat in 1994 in electrica 50-0001-3, a facut triere in Brasov pana in 1998,apoi e dusa la Ciceu,unde sta la conservare pana in 2003.Acum,daca bine am inteles se afla la Depoul Brasov.
stakee

Schema didinei este in mare parte similara cu cea de sulzer clasic, dunga centrala este un "tricolor" cu alb albastru alb din catemi amintesc, aveam o poza cu asa ceva ce era destul de clara dar nu mai stiu pe unde e
sulzerul1175

@explorator21: Multumim foarte foarte mult pentru poza! Dar din pacate nu e o Didina ci o Mula, locomotiva clasa 64. Schema de culoare fiind rosu-alb-albastru.

@maus: Nu se mai afla nici la Brasov, parca a fost dusa la Craiova dar tot e in stare de conservare.
explorator021

Mulţumesc mult pentru răspunsul detaliat, Sulzerule
GMC

Prototipul 50 a fost casat.Totusi nu-mi vine sa cred dar mi-a spus cineva de la Craiova ca a fost casat iarna trecuta.
Zoly87

Nu stii cumva unde a fost casat?
GMC

Nu!Dar probabil acea persoana nu a mai vazut masina in curtea EP.Poate este undeva intr-o hala.
Elektriska

O intrebare pe scurt daca se poate.
Mai exista in prezent pe undeva vreo locomotiva DD/DC sau prototipul ED?(indiferent de starea ei).
stakee

Elektriska wrote:
O intrebare pe scurt daca se poate.
Mai exista in prezent pe undeva vreo locomotiva DD/DC sau prototipul ED?(indiferent de starea ei).


Exista carcase cu ele abandonate, parca prin Oradea, insa in stare de functionare canci
cristi CFR

In Oradea nu mai exista nimic , sunt 4 Didine la Brasov si acel prototip rezultat din transformarea unei didine in locomotiva electrica seria 50, care din cate stiu se afla undeva la Craiova.
S-a mai scris in acest topic.
Dr2005

Acum vreo câţiva ani mai era una la Sudarec. Dar depoul lor e la mama   'ului, în mijlocul ţigăniei din Giuleşti-Sârbi.
shoppy

In ce judet vine asta ?
Elektriska

cristi CFR wrote:

S-a mai scris in acest topic.


Am vrut sa ma asigur daca si in prezent, de asta am intrebat, si-mi cer scuze daca am incalcat vreo regula.
srazvi

cristi CFR wrote:
In Oradea nu mai exista nimic.

Pai 64-le de la CET Oradea e nimic pentru tine?  
sulzerul1175

Si Elektriska a intrebat de DG-uri?

4 DD-uri sunt la Brasov, 71-0001, 70-0017, 71-0024 si 70-0029.
tomi_ms

Dr2005 wrote:
Acum vreo câţiva ani mai era una la Sudarec.

Nu tot DG era si aceea? Parca asa am vazut undeva.
Zoly87

Ba da , cei de la SUdarec au sau au avut un DG , adica Class 64. Din cate stiu , acesta era cu numarul de LDE150-020.
maus5

Salut!LDE150-005 CET Oradea,LDE150-015 IISZ Navodari (numai caroseria),LDE150-020 Sudarec (parca pe la Dornesti) si LDE150-022 Dep.Galati(2008).
Elektriska

Salutare!
Am rezolvat problema in privinta DD-urilor, multumesc celor care mi-au oferit informatii utile!
P.S. - Stiti unde se gaseste in prezent prototipul ED? (asta daca mai exista)
Am citit posturi in care se sustine ideea ca ar fi la Craiova...
cristi CFR

Salut maus, am trecut vara aceasta pe la Dornesti in drumul spre Putna, dar nu am vazut nimic, posibil sa fi avut doar ghinion ?  
GMC

La Expozitie am vorbit cu un baiat de la IRLU Craiova.A venit vorba de prototipuri si i-am aratat o poza cu 50-0001-3.El a zis ca la Craiova mai sunt 2 asemanatoare.Una la fel ca cea din poza(fotografiata undeva la Brasov) si una revopsita.
maus5

Salut!020 la Dornesti,era acum vreo 2ani,acum nu stiu pe unde e.
Zoly87

Referitor la ce a zis GMC..........nu cred ca a existat mai mult de un Class 50 , eu asa stiu ca ala a fost doar un prototip cam esuat.
srazvi

GMC wrote:
La Expozitie am vorbit cu un baiat de la IRLU Craiova.A venit vorba de prototipuri si i-am aratat o poza cu 50-0001-3.El a zis ca la Craiova mai sunt 2 asemanatoare.Una la fel ca cea din poza(fotografiata undeva la Brasov) si una revopsita.

Una la Craiova e hibridul intre EA si EC sau asa ceva, nu are legatura cu 50-ul  

La Dornesti am vazut o DA de larga, o DA de normala, un LDH si cateva vagoane, DG-ul nu era vara asta cand am cercetat amanuntit   . In scmimb ar mai fi una la actualele uzine Ford de la Craiova
GMC

Ce hibrit EA-EC?
srazvi

Un prototip de prin anul '88 parca.
Stiu ca 50-0001-3 este LE2900 si ca a fost vandut la GFR; facut din 70-0035 in 1994. In 2006 era in baza RR Brasov alaturi de 47-0001 si 70-0001   . In prezent ea cred ca se afla in curtea societatii Reloc Craiova
GMC

Exista ceva poze cu acest Hibrid EA-EC?
dan tm

Pai ce hibrid poate sa fie EA -EC?

Asa la nivel zero am putea sa spunem ca EC e un EA mai mic adica are 4 osii in loc de 6, sau invers un EA e un EC mai mare adica are 6 osii in loc de 4, si puterile mai mari sau mai mici dupa caz.

Cum ar putea arata un hibrid EA -EC de unde a mai iesit si prostia asta?
O fi cu 5 osii? o fi un EA cu 6 osii?
sau o fi un EA de tip BoBoBo cum s-a studiat prin 1970?

daca vorbiti de 50 transformat in electrica da sint peze pe unele forumuri cu el. parca pe blackrail.ro
tomi_ms

dan tm wrote:

daca vorbiti de 50 transformat in electrica da sint peze pe unele forumuri cu el.


Exista si aici o poza, nu trebuie sa cautam la "vecini".
http://vehicule.uv.ro/clasa50.htm
Elektriska

O mica prezentare a LDE 4000 CP
Datorita voua pentru atentia acordata.
sulzerul1175

Elektriska, felicitari si multumim pentru clip

Avem 4 Didine, in starea asta dar...macar mai sunt!
aulin_2007

Elektriska wrote:
O mica prezentare a LDE 4000 CP
Datorita voua pentru atentia acordata......



Va salut,off...cind vad locomotivele astea....cindva am avut sansa sa merg cu tipul asta de locomotiva,nu-mi trecea prin cap ca o sa dispara,macar una daca ar zace printr-un muzeu..
Elektriska

Cred ca adio prototipul ED...
Am trimis e-mail unui oficial de la Reloc S.A. si raspunsul suna asa...
Acum daca m-a mintit, va mint si eu.
"Buna Ziua!
Din pacate nu va pot ajuta. In fabrica nu avem la reparat decit clasicele EA 5100kw,EC 3400kw si DA2100cp
locomotiva ED nu am reparat de cind sint eu in RELOC
O zi buna

Daca e adevarat atunci e istorie ingropata acel prototip.
Damn  
Sau o fi pe la EP...
Zoly87

Eu nu cred ca minte respectivul deoarece am fost in data de 6 noiembrie , anul in curs , la Reloc , si nu am dat de nici un Class 50. Deasemenea nu am gasit acel prototip nici in interiroul fabricii Eelectroputere..........si de acolo mi sa confirmat ca locomotiva nu a ''pasit'' acolo de cand sa fabricat.
      Nici la depoul Craiova nu sa vazut si nu sa stiut despre misterioasa locomotiva. Unde o fii?.............se pare ca nu prea sunt multe informatii despre disparitia ei.
Dr2005

Zoly87 wrote:
Nici la depoul Craiova nu sa vazut si nu sa stiut despre misterioasa locomotiva. Unde o fii?.............se pare ca nu prea sunt multe informatii despre disparitia ei.


Softronic?
Zoly87

Din pacate timpul era insuficient sa ma duc si pana la Softronic..........deci din pacate nu pot , si nu stiu daca Class 50 e acolo sau nu. Numai bine!
cristi CFR

O imagine mai veche peste care am dat intamplator.
Atentie imaginea asta e cel mai oribil cosmar al unui pasionat de clasa 64
http://www.railwayfan.ro/images/SECT/27/56/277.jpg
Autor: Mihai
AlexCta

Aceasta este carcasa locomotivei LDE 150-015 care se afla in curte la EuroEst Constanta.Intre timp aceasta fata a fost vopsita.
Elektriska

O mica nelamurire...
Care era numarul corect al primei locomotive DD pe clasa de calatori?
71-0001-X, x fiind cifra?
cristi CFR

Elektriska wrote:
O mica nelamurire...
Care era numarul corect al primei locomotive DD pe clasa de calatori?
71-0001-X, x fiind cifra?

http://pisti91.myfreeforum.org/ftopic1005-10.php

7 1 0 0 0 1
1 2 1 2 1 2
7 2 0 0 0 2
7+2+0+0+0+2=11
10-1=9

71-0001-9
Elektriska

Danke! Raman dator si pe langa asta voi incerca sa invatz cum se calculeaza.
Elektriska

Nu vedeam rostul sa deschid un topic doar pentru un video din Microsoft Train Simulator, asadar l-am atasat aici si sper sa nu fie vreo problema.
Oarecum se leaga de titlul acestui topic
srazvi

Da, super, putem sa conducem didinele macar virtual, pe MSTS sau pe diorame, ca real se pare nu nu prea mai sunt sanse  
csabbyk

Ia sa o si auzim in actiune!  
AlexCta

sulzerul1175 wrote:
Dar...fiti atenti...pe prima poza in stanga se vede garajul "Mula", carcasa unei locomotive clasa 64!  


Chiar ma intrebam cine va observa primul.Locomotiva este LDE150-0015.Este in curtea EuroEst.Pe partea cealalta este decupata si este folosita pentru a adaposti masini.

Photobucket
sulzerul1175

Multumim Alex
Zoly87

Mare pacat de ea ca a ajuns garaj  . Insa nu e LDH , e LDE150
AlexCta

Greseala Mea   .Rog un admin sa corecteze.Multumesc
Zoly87

Anul trecut in Depoul Craiova ,am dat si eu de un LDE150 magnific , si intro stare extraordinara    . Mi sa confirmat ca locomotiva este a Sudarecului , insa candva era folosit de CFR !!! Deci seria este 64-0012-1.
sulzerul1175

Domnilor, ati postat niste fotografii foarte valoroase. Va multumim foarte mult si felicitari pentru capturi!
@ndrey

Felicitari nu credeam ca am sa mai vad nici macar vreun DG intreg ,asa cum au fost ele, iata ca m-am inselat  felicitari pentru captura si poate ne impartasesti mai multe poze cu ea,mii demultumiri
Bobby

Oau, asta chiar arata bine...
Singura pe care o stiam intreaga era cea de la Galati.
Florin

Acum 4 ani am aflat de la cineva ca la CET Holboca - Iasi exista o "didina" , nu stia exact ce serie. Chiar daca CET-ul e la 20 de km de mine nu am reusit sa aflu mai multe date.

Nu garantez ca astazi mai exista, dar acum 6-7 ani facea serviciu pe lina Holboca-Ungheni Prut. Daca nu a fost taiata si vanduta ar trebuii sa fie undeva pe acolo.
Xadu

Ar fi intr-adevar ceva special daca ai reusi sa obtii mai multe informatii, daca se confirma stirea as merge si eu.
Elektriska

Cu toate ca nu am reusit nici cum sa dau de prototipul ED la Brasov pentru a obtine mai multe detalii despre el, am reusit sa il finalizez in mare pentru colectia personala a locomotivelor pentru MSTS.
A iesit bine...sunt super multumit, am visat la aceasta locomotiva timp de 1 an si ceva ca sa o pot vedea in simulator.
Vis devenit realitate
stakee

Exista si in TRS

Poza:

Download: http://www.trainz.ro/dl_locos_electric.html

Poza:

Download: http://rrt-group.com/request.php?6 (necesita cont, gratuit desigur )
GMC

64-0012 este intr-o stare destul de buna.Astazi am fost si am vizitat-o si am vorbit cu un maistru de acolo afland mai multe date despre ea.
stakee

Pai detaliazane
florin.lifticariu

GMC wrote:
64-0012 este intr-o stare destul de buna.Astazi am fost si am vizitat-o si am vorbit cu un maistru de acolo afland mai multe date despre ea.

si ce mai e pe la depoul Craiova/IRLU Craiova...daca se poate....
cristi CFR

Zoly87 wrote:
Anul trecut in Depoul Craiova ,am dat si eu de un LDE150 magnific , si intro stare extraordinara    . Mi sa confirmat ca locomotiva este a Sudarecului , insa candva era folosit de CFR !!! Deci seria este 64-0012-1.


64-0012-1.
64-0012-1 era la 10.07.1999 in Satu Mare intr-o conditie foarte proasta http://www.locopage.net/
Mare pacat de locomotiva asta
Zoly87

Da Cristi , asa este. Bine insa ca mai avem posibilitatea sa vedem astfel de masini , care din pacate sunt o raritate in tara. In mod placut insa , acest 64-0012 se afla intr-o stare foarte acceptabila , comparat cu celelalte DG-uri pe care le-am vazut. Nu stiu insa care este starea singurului DG functional , aflat la ex Daewoo , care din cate am inteles are numarul 64-0017.
Zoly87

Intr-o stare precara se afla si cele 4 DD-uri din Brasov. In imagine este prima bucata , respectiv 71-0001-9:
Electrica675

Felicitari!!! Nu am cuvinte
maus5

Salut!Zoly87-In spate la 71-0001-9 e cumva fosta electrica monocabina care era la Craiova,47-0001-3?
stakee

maus5 wrote:
Salut!Zoly87-In spate la 71-0001-9 e cumva fosta electrica monocabina care era la Craiova,47-0001-3?


Da chiar ea este, dar fara pantograf
Zoly87

Pai initial nu era vorba sa fie 45 ? Eu asa stiu , si asa am o poza cu ea , gasit pe railfaneurope.net.
stakee

Eu stiam de 47

GMC

Nu stiai bine   Daca calculezi vei vedea ca in poza este clasa 45 deoarece are 3 in coada.
maus5

Salut!Da,are dreptate GMC-am vazut-o la Bucuresti la Tirg in 1984,cu numerotarea 45-0001-3,apoi i-a fost schimbata in 47-0001-9.
stakee

Deci tot stiam bine
Zoly87

Daca tot sa mentionat de masina , sa vedem si o poza cu ea    :
lde 2100

Frumoasa poza zoly!
are cineva vreo poza si in cabina?
stakee

Din cate imi amintesc arata mai rau decat 50-001, e devastat mai nimic nu a mai ramas din bord
sulzerul1175

Felicitari Zoly Multumim ca le-ai postat

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Materialul Rulant din Romania Page 1, 2  Next
Page 1 of 2
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR