Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Materialul Rulant din Romania
sulzerul1175

Locomotive din seria 80, 81, 84 vechi si 89 (2013-2014)

Continuati aici va rog!
stakee

81

705

762


LDH

253


Fetele la grama


81

740

741

780


LDH

088
alex

81-0924-1
Ineu 09.11.2013

81-0924-1 by oprea_alex12, on Flickr
maus5

Salut!O noutate pe listele AFER: 81-0925-8 22232-74(ex.LDH125-139 GIP Borzesti).
Alex-DP001

Apartine de TFG.
Zoly87

Maus5 81-0925-8 face serviciu pe la CUG Cluj Napoca , si este vopsita in noua schema de vopsire a TFG-ului   .
Alex-DP001

Saptamana trecuta am vazut-o la Cojocna. Era impreuna cu DA 884.
Prisecaru Florin

LDH125-312 Iasi 20.11.2013


LDH125-312 by FlorinIS2011, on Flickr
Zoly87

81-0925-8 al TFG , ex LDH125-139 RAFO Onesti , pe linia industriala CUG - Cluj Napoca Est.
81-0925-8
Electrica675

Wow, superba captura!
Zoly87

Multumesc! In curand iese si 81-0926 tot asa   . Provine din LDH125-476 RAFO Onesti.
sulzerul1175

Ii sta bine schema asta, faina captura Zoli!
Zoly87

Multumesc Pisti! Desi initial mi-am imaginat schema aplicata pe masina alltfel , e foarte ok si asa   .
MarianD

LDH-urile clasa 89 si ele la reparat:

http://licitatiipublice.clubaface...ip-rr-la-locomotivele-239182.html

Prin ianuarie, poate vedem castigatorul.
Nu stiu cum se face dar o masina, 89-0251-2 este deja revopsita si in montaj final in Remarul 16 Februarie, urmand a iesi curand pe calea ferata!

De asemenea LDHC789 demontat pentru reparatie in Remarul 16 Februarie:

http://cfr.stfp.net/Pic/81/81-0789-8D-kO_:1.jpg

In maxim 2 luni va reveni la lucru, in urma:
http://licitatiipublice.clubaface...tiva-ldh-81-0789-8-de-232208.html
didi

DHC-ul 805 a celor de la Renault-Dacia saptamana urmatoare ia drumul Ardealului si merge la RR la Remarul Cluj. Aseara a ajuns in depou la Bucuresti adus de un LDH de la TFG. Manevra de la Renault-Dacia a fost preluata de cei de la TFG.
florin.lifticariu

Dacia nu avea si un DA albastru ?
edward_w92

Ba da, 1664,  cu fluier si far central, reparat la un Irlu, daca nu ma insel, sucursala Craiova.
didi

Si fotografiile realizate astazi





Electrica675

Stie cineva ceva de 89-131? De la Fetesti a fost atasat la urma unui tren de marfa si se indreapta spre Lunca Ilvei. Oare sa il duca CFR Marfa la Remarul 16 Februarie?
xfiles_19

Pai se fac la Remarul reparatii pentru 89-uri, deci cel mai sigur !
mureseanu_976

DHC 470 (depoul Tirgu Mures) activ dupa reparatia efectuata la Braila !!


Back in the 1980's by mureseanu_976, on Flickr

18.01.2013, Tirgu Mures Sud
Zoly87

Tot DHC 81-0470-5 in hala IRLU Tirgu Mures   .
maus5

Salut!Azi in jurul orei 9.15,gogosarul 012 ducea spre Clj-N Est pe proaspat vopsita 81-0789-8 RO-CPT  Rev.20.01.14.
ANDU2100HP

Ldh 80-0565-4 in Chitila pe 11 abatuta cu doua Zaes-uri abia iesite din Rg, 23-12-2013


alex

Sinnicolau Mare
80-0474-9+RIB 22
R 14364 Sinnicolaul Mare-Aradul Nou

80-0474-9 by oprea_alex12, on Flickr


80-0474-9 by oprea_alex12, on Flickr
Dr2005

80-0100-0 în Bucureşti Nord:
Zoly87

81-0795-5 ex LDH125-441 , actual ViaTerra , la Poieni.
ANDU2100HP

DHC 81-0392-1 al BCT pe care a fost aplicata schema cu dunga rosie . Triajul de vagoane Bucuresti 11-martie-2014

stakee

Muuuu  
Euroest Constanta, astazi


81-0705-4 by stakee_gaby, on Flickr
ANDU2100HP

DHC 81-0834-2 a unui operator - necunoscut , A venit la roata trenului de marfa 21866 cu ED-44 in fata . Buftea 19-03-2014
,,Sc Conpet S. A. Ploiesti in ROMANIA,, poate fi operatorul .

truscamihai

Locomotive din seria 80, 81, 84 vechi si 89 (2013-2014)

Salut, ce se mai stie de 80-0185-1   si 80-0616-5
didi

LDH125-417 , din pacate nu stiu operatorul,in depou la Galati

stakee

81-0496-0

Gaby05

Timisoara Nord;

maus5

Salut!De cateva zile in curte la Remarul,81-0805-2,fosta Dacia,proaspat vopsita TFG,ex.LDH125-145 I.Autot.Pit.
truscamihai

Locomotive din seria 80, 81, 84 vechi si 89 (2013-2014)

89-0113-4 Slobozia Veche
sulzerul1175

Stiu, off topic, dar pe ce relatie mai circula vagoanele 20-50 din poza?
truscamihai

Locomotive din seria 80, 81, 84 vechi si 89 (2013-2014)

Pe Slobozia Veche - Fetesti, Slobozia Veche - Ciulnita si mai rar am vazut pe Slobozia Veche - Urziceni. Prin ianuarie au fost si pe Ciulnita - Calarasi.
Gaby05

Iscroni;
stakee

DHC 113 by stakee_gaby, on Flickr
Gaby05

Vulcan;
81-0859-9
maus5

Salut!LDH1250 scos de craioveni:
http://adevarul.ro/locale/craiova...b/index.html#gallery_currentImage
seth

Si de la mine cateva

http://www.evz.ro/terranova-prima...ata-de-romani-dupa-revolutie.html

http://www.oltenasul.ro/terranova...putere-dupa-24-de-ani-la-craiova/

http://www.craiovaforum.ro/stiri/craiova-oltenia/locomotiva.html

Niste pareri personale:
-Foarte bine ca se face ceva la EP.
-Nu cred ca este conceptie noua 100%- cred ca s-a pastrat forma sasiului vechi de LDH, doar lungit putin.
-Bohgiurile sunt clar ca cele de LDH clasic si mi se par poate o idee prea spre mijlocul locomotivei. S-ar putea sa aiba probleme la curbe mai stranse.
-Interesant concetul daca are 2 motoare, probabil ca se pot porni separat, pentru economie atunci cand e nevoie.
-1250CP mi se pare putin, mai ales ca "in export" trenurile nu au 2-3 vgoane ca la noi.
-Designul este sub orice critica! Cred ca e o boala craioveana lipsa asta de simt artistic (si ma refer si la Softronic aici). Inschimb imi place culoarea  

Electroputere

Voith

Vossloh

NEWAG

PESA
edward_w92

Sasiul e acela de lde125 cu rezervor de capacitate mai mare intre boghiuri. capotele sunt mai scunde si par mai alungite astfel....
Eu n-am priceput, care-i rostul a 2 motoare diesel si a 2 transmisii separate daca, si citez:"locomotiva poate trage cu aceeasi forta de tractiune chiar daca functioneaza un motor sau amandoua....cum adica....am un motor de 625cp si trag sa zicem 800t, am 2 motoare de 625cp active si forta mea de tractiune e aceeasi? Ce-au inovat, cumva locomotiva cu un motor diesel de rezerva?
De putere m-am legat si eu, prea slaba cand se fac locomotive diesel de 3000cp la ora actuala, asta nu-i locomotiva de trenuri grele.
Si totusi unde e inovatia a 2 motoare montate pe o locomotiva, sa le aminteasca careva ca la Faur s-au facut locomotive seria ldh240, care exact, au 2 motoare de ldh125 legate printr-o punte hidraulica. Dar alea nu trag ca un ldh125, exclus...le-am vazut cum trageau pe viu.
Cei de la grampet putem spune ca in modul in care au prezentat locomotiva lor, au facut pur si simplu locomotiva cu motor diesel de rezerva, care sa fiu sincer, chiar era necesara, dar nu pe la vreun operator din tarile dezvoltate, clar.
@ndrey

edward_w92 wrote:
Sasiul e acela de lde125 cu rezervor de capacitate mai mare intre boghiuri. capotele sunt mai scunde si par mai alungite astfel....
Eu n-am priceput, care-i rostul a 2 motoare diesel si a 2 transmisii separate daca, si citez:"locomotiva poate trage cu aceeasi forta de tractiune chiar daca functioneaza un motor sau amandoua....cum adica....am un motor de 625cp si trag sa zicem 800t, am 2 motoare de 625cp active si forta mea de tractiune e aceeasi? Ce-au inovat, cumva locomotiva cu un motor diesel de rezerva?
De putere m-am legat si eu, prea slaba cand se fac locomotive diesel de 3000cp la ora actuala, asta nu-i locomotiva de trenuri grele.
Si totusi unde e inovatia a 2 motoare montate pe o locomotiva, sa le aminteasca careva ca la Faur s-au facut locomotive seria ldh240, care exact, au 2 motoare de ldh125 legate printr-o punte hidraulica. Dar alea nu trag ca un ldh125, exclus...le-am vazut cum trageau pe viu.
Cei de la grampet putem spune ca in modul in care au prezentat locomotiva lor, au facut pur si simplu locomotiva cu motor diesel de rezerva, care sa fiu sincer, chiar era necesara, dar nu pe la vreun operator din tarile dezvoltate, clar.

  In palier nu este nevoie de aceaasi forta pentru a deplasa un tren, ca atunci cand il demarezi, sau circuli pe o sectie cu declivitate pronuntata, de aia are doua seturi MD GP.
 LDH 2640 exportate in Germania, de catre FAUR, aveau doua motoare ceva mai mici decat  Sulzer 6LDA28 B, adica  Maybach 820 SR (seria 820 Db la nemti) cu 12 clindri supralimentare inalta si racitor de aer pe circuitul de supraalimentare, dar probabil ca nu ai auzit de asa ceva... .
Si Teraranova este LDE,pe platforma veche de LDE 1250 .
 Ca o curiozitate, LDE 1250 de la calatori ar merge modernizate intr-o varianta asemanatoare, dar cu cabine la capete, pentru trenuri usoare.
edward_w92

Mda, am gasit eu ceva ceva de ldh240, si ai dreptate, echiparea lor e cu motoare nitel mai mititele, 50hp in minus. Intelesesem ca-s 2 motoare ca cele folosite pe ldh/lde125. Oricum, pacat de masinile care le adusese DB ca n-au mai primit aviz de la AFER si le-au casat...sunau straniu de frumos, mai ales supraalimentarea.
Gaby05

Iscroni;
DHC245
Dutzu

LDH125-237
LDH125-237 by DuTZu24, on Flickr
Electrica675

Ne poti oferi mai multe detalii despre locatia fotografiei?
Dutzu

Electrica675 wrote:
Ne poti oferi mai multe detalii despre locatia fotografiei?


Am uitat sa postez locatia am postat in graba scuze

la intrarea in Pojorata dinspre Suceava, pe partea stanga
Electrica675

Stai linistit, nu este nimic! Eram curios, imi place locatia! Pare ceva interesant!
Dutzu

80-0326-1 la manevre in Suceava (03.08.2014)
80-0326-1 by DuTZu24, on Flickr
mishu88

Locomotiva diesel-hidraulică 81-0921-7 a VestTransRail la manevră pe liniile industriale ale Mittal Steel Roman [August, 2014]


81-0921-7 a VTR la MittalSteel Roman by mishu88, on Flickr
G-Mean

156 a CFR INFRASTRUCTURĂ, cu platforme, gonind spre Socola:
LDH 156
(scuzaţi calitatea)
maus5

Salut!Azi in fata portii la Remarul Cluj,92530810867-7 TFG,ex.Dacia Mioveni.Numar de fabricatie sters,asa ca nu stiu care e din cele trei,LDH125-057,132,145.Inclin spre ultimul.Ce zici,d-l Zoly?
Zoly87

LDH125-145 e actualul 81-0805-2 , deci cel mai sigur e 132-ul in cazul asta.
maus5

Salut!Da,ai dreptate,mi-au fugit ochii pe cifre si nu am vazut ca 805 e fosta 145.Multumesc.
Alex-DP001

81-0809-4 a Via Terra Spedition (ex-Azomures) iesind din incinta Industria Sarmei Campia Turzii cu un convoi incarcat cu fier vechi rezultat din taierea fluxului tehnologic
redeme

81-0721-1 GFR

81-0721-1 GFR by redeme, on Flickr
Iași - 29.12.2014
Gaby05

Aradul Nou
Gaby05

Aradul Nou;
Alex.G

Asta e alt clasa 90 sau e singurul? Parca era altul cu dunga altfel
sulzerul1175



E tot clasa 80 dar nu au vopsit bine cifra.
CsabyRR

LoooL  
Alex.G

Nu au vopsit bine nici o placuta?
Alex.G

80-0532-4 intrand in Dej Calatori cu un tren de lucru Robel

80-0532-4 | CFR Infrastructura by Alex.G_650, on Flickr
Gaby05

Meri;
sulzerul1175

Frumoasa si clasica 489 de Oradea, alaturi de gogosarul 14



Alex.G

Azi am gasit la exploatarea miniera din Iacobeni  un LDH, probabil sta de mult timp acolo deoarec in gara Iacobeni linia industriala e plina de boscheti, iar pe sina se vede ca nu a mai trecut de mult un tren..
Are cineva idee ce numar ar putea avea?
Am reusit sa ii fac doar doua poza, mai mult nu m-am putut apropia




Alex.G

92 53 0 81-0352-0 cu al doilea cuplu de Habbins-uri pentru Episcopia Bihor.
Locomotiva a avut RR in iulie 2014 la Euroest

92 53 0 81-0352-0 | RO-UTZ by Alex G, on Flickr
Zoly87

55.062.4 ex-BDZ prinde viata la Remarul 16 Februarie!
55.062.4 by Zoly060-DA, on Flickr
xfiles_19

La Bacau, DHC-ul 558 apartiand depoului Pascani efectua serviciul de manevra !

92-53-0-80-0558-4 by Mircea Ioan, auf Flickr
Alex.G

92 53 0 810473-4 al Unicom Tranzit, asteptand sa plece spre Dornesti unde probabil va face servici pe cale larga, avand in vedere cupla.

92 53 0 810473-4 | RO-UTZ by Alex G, on Flickr
sulzerul1175

DHC 489



Alex.G

92 53 0 810 830-5 a IRTT la cruce in statia Darmanesti. Trenul venea de la Barnova si mergea la Dornesti.
Si-a dat viata H-ul sa ajunga pana la Dornesti, abia a urcat de la Tg. Frumos la Ruginoasa

92 53 0 810 830-5 | RO-IRTT by Alex G, on Flickr
Zoly87

80-0532-4 al CFR Infrastructura.
80-0532-4 by Zoly060-DA, on Flickr

92-53-0-81-0847-9 (ex-LDH125-113) al VTR izolata la Campia Turzii.
92-53-0-81-0847-9 by Zoly060-DA, on Flickr

92-53-0-841-026-3 (ex-81-0527-2)  transferata la depoul Dej Triaj.
92-53-0-841-026-3 by Zoly060-DA, on Flickr
sulzerul1175

sulzerul1175

Cu scop informativ doar; DHC 804 RFo care face servici pt MMV-RO, venit de la Glogovat la depoul Oradea


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Materialul Rulant din Romania
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR