Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Materialul Rulant din Romania
tomi_ms

Locomotive din seria 82, 83 si 84

Nu stiu daca ati aflat deja ca si 410 a devenit portocala Azi a plecat cu un personal la Huedin. Din pacate nu aveam aparatul la mine, asa ca poza ramane pe data viitoare.
Alex-DP001

Eu stiam de anul trecut ca e portocala, fiindca am vazut-o de 2 ori dar nu am apucat sa o pozez.
cortexedge

82-0140-2

Alex-DP001

82-0446-3 tocmai s-a decuplat de la IC-ul 532 Oradea-Bucuresti Nord.

82-0505-6 cu un personal spre Ciucea.

82-0604-7 tot cu un personal spre Ciucea.

sulzerul1175

Nu demult a aparut 82-0260-8, apartine depoului Timisoara Nord. E ex-80-0260-2 al depoului Jibou.
myster2008

Iat-o pozata de mine in 10.01.2009 :Torpila 82-0260-8 doar ce s-a detasat de la Pers de Jimbolia....

Alex-DP001

92 53 0 841011-5 iesita in probe, in statia CFR Cluj Napoca.


dragosh01

Foarte  frumos LDH-ul. Cat scrie pe el V.Max? 100km/h? SI ceva detalii tehnice daca daca stiti despre ea.    
Alex-DP001

Da 100 are viteza maxima, am pus poze si cu acel DA pe forum.
Pai la date tehnice, echipamente Softronic, motor Caterpillar si mi-a mai zis un angajat de la Remarul inca niste denumiri de echipamente dar le-am uitat.
sulzerul1175

92 53 0 84 1 009-9, de Oradea:




Restul pozelor le gasiti aici:

http://pisti91.myfreeforum.org/sutra8839.php#8839
TaurusFan

82-0561-9 cu IC411
myster2008

82-0361-4 :

myster2008

82-0547-8 :



82-0346-0 :

dragosh01

Primul film cu un gogosar.
carelia

Remar Cluj stiam ca modernizeaza LDHuri pentru CFR Calatori, dar vad ca deja a facut 9 pentru CFR Marfa, ceea ce este o surpriza pentru mine. Stiti cate are de modernizat pentru CFR Marfa? Multumesc.
sulzerul1175

Pana acum sunt 11 Gogosare. Sunt curios si eu cate vor fi in total.

Pentru cei curiosi, am primit de la un prieten din Cluj, numerele locomotivelor din care provin Gogosarele 9, 10 si 11:

DHC-306 -> 92 53 0 841 009-9
DHC-633 -> 92 53 0 841 010-7
DHC-582 -> 92 53 0 841 011-5
maus5

Salut!  Mai complectez cu:

DHC 447 > 92 53 0 841008-1, iar referitor la gogosarul 010,nu stiu daca provine din DHC 633,din poze se vede pe locomotiva scris cu creta C591.
maus5

A mai aparut o portocala 82-0370-5 surprinsa ieri 27.02.09 in parcurs de proba impreuna cu portocala 410 cu personalul Cluj-Huedin si retur.
Electrica675

maus5 wrote:
Salut!  Mai complectez cu:

DHC 447 > 92 53 0 841008-1, iar referitor la gogosarul 010,nu stiu daca provine din DHC 633,din poze se vede pe locomotiva scris cu creta C591.


DHC 633 nu cred ca are cum sa fie, deoarece am auzit ca face servici pe la Sighisoara, Coslariu, Sibiu. Cel mai probabil sa fie 591.
Alex-DP001

82-0619-5 cu un personal spre Huedin


Apoi cu un personal spre Ciucea


sulzerul1175

82-0070-1  



© Andrei Birsan


Update http://pisti91.myfreeforum.org/sutra5773.php#5773 : 070, 248 si 615.
carelia

Vad ca difera seriile, 70-1 ultima, 619 restul. Ce inseamna asta? E un alt model?
tomi_ms

carelia wrote:
Ce inseamna asta? E un alt model?


Din cate stiu, la seria 82 se pastreaza numarul locomotivei de baza (cea de clasa 80 care se reconstruieste in clasa 82).
sulzerul1175

82-0446-3 cu P4345 Oradea - Valea lui Mihai

maus5

Salut! A mai aparut azi o portocala ,82-0389-5,care impreuna cu portocala 410 a parcurs acelasi traseu Cluj-Huedin si retur.
sulzerul1175

Fosta locomotiva de Suceava. Multumim pentru informatie maus5!
Alex-DP001

Asa e 389 a mers la Huedin.Am reusit sa o pozez, maine vor aparea si poze cu ea.
Alex-DP001

389 iesita in probe


389 si 410 merg la Huedin
florin.lifticariu

locomotiva asta a vazut-o cineva..Alstom..probabil prototip..cu un singur far central.. www.railfaneurope.net/pix/ro/diesel/82/05.jpg
carelia

Vad ca scrie CFR pe ea, poza e facuta in Romania? Daca e prototip, inseamna ca e un nou produs al Remar Cluj.
carelia

Alstom e? Foarte interesant.
sulzerul1175

Ala e o poza foarte veche  
mureseanu_976

carelia wrote:
Vad ca scrie CFR pe ea, poza e facuta in Romania? Daca e prototip, inseamna ca e un nou produs al Remar Cluj.


Nu prea cred...Probabil ca acela era primul LDH modernizat de Alstom pentru CFR Calatori,daca ma gandesc eu bine ; cum de nu l-a prins nimeni la tras trenuri,e un mister  
tomi_ms

mureseanu_976 wrote:
Probabil ca acela era primul LDH modernizat de Alstom pentru CFR Calatori


Asa cred si eu. Daca va uitati mai bine, nici cutia de pe cabina (scuze, dar nu stiu ce e si cum se numeste) nu e identica.
shoppy

"Toba de esapament" cred ca se numeste...  
maus5

Salut! Intr-adevar poza dateaza din 1998-1999.Locomotiva 82-0229-3 a fost modernizata la Faur (Alstom)in 1998 si a fost prima locomotiva din tara cu sistem de incalzire electrica a vagoanelor iar incepand cu ianuarie 1999 apare la Cluj,unde tracta Intercity-ul Cluj-Budapesta.Dupa o luna apare a doua locomotiva 82-0556-9 care tracta Cluj-Ciucea.In ultimii ani ,nu le-am prea vazut ,cred ca sunt trase pe dreapta ca si alta locomotiva care facea manevra la calatori 80-0237-0.
sulzerul1175

556 face curse la Arad. Taurusfan are poze cu ea.

TaurusFan wrote:
82-0556-9
cristi CFR

Corectie :

Facea... Arad-Sannicolau Mare-Arad... (Trenul din imagine)
Acum din pacate nu stiu care e situatia lor.
maus5

Salut! A mai aparut azi o portocala : 82-0136-0.
sulzerul1175

Multumim pentru informatie!


82-0561-9 cu Int 412 iesind din Oradea:



92 53 0 841005-7 mergand spre Episcopia Bihor:

Zoly87

82-0136-0

k
Alex-DP001

82-0604-7


82-0505-6

myster2008

82-0443-0 in depou :



82-0260-8 in depou :

alex

83-0400 a treas personalul Brad-arad azi in 3.04.2009
mureseanu_976

alex wrote:
83-0400 a treas personalul Brad-arad azi in 3.04.2009


Oare ce-i asa interesant ca a tras trenul X si nu trenul Y? Daca linia Arad-Sannicolau Mare a fost luata de RegioTrans (unde circulau de obicei "Torpilele"),baietii le-ar fi mutat pe linia Arad-Brad...
cristi CFR

Au bagat torpilele ca au puscat GM-urile, din cate stiu doar 920 mai  circula si cand pusca si ala baga in loc Sulzere pe Foamea.
Oricum Santana - Brad si Ineu - Cermei are zilele numarate la CFR.
Se zvoneste ca Regiotrans vrea sa le inchirieze din septembrie.
alex

p3131 a fost tras de 433
mureseanu_976

S-a mai "nascut" o portocala : 82-0617-9 (ex-80-0617-3 de Tirgu Mures):



Poza realizata de Adrian Oprisan...
Alex-DP001

O noua portocala a iesit azi in proba impreuna cu 82-0619-5 pana la Huedin.Este vorba despre 82-0160-0.
Alex-DP001

82-0160-0 dupa o zi de probe
sulzerul1175

82-0619-5 prima Portocala fotografiata de mine  



82-0505-6 la Ciucea s-apoi la Vadu Crisului



sulzerul1175

82-0464-6



Bobby

P Timisoara - Radna compus din portocala 82-0270-7 si un vagon TE
lde 2100

82-0136-0 in gara poiana slanic



Alex-DP001

De ce depou apartine 136?
mureseanu_976

Alex-DP001 wrote:
De ce depou apartine 136?


Eu zic totusi ca apartine depoului Ploiesti ; doar acest depou trimite locomotive diesel pe trenurile de Slanic,Tirgoviste si Maneciu (poate si Urziceni)   
paall

mama , a avem la Ploiesti 2 portocale   136 si 370.

un pic OFF-TOPIC : Ploiesti - Targoviste = erau acum cativa anii numai H-uri , pe urma au ineput sa apara si Sulzere. De cand cu cele 2 portocale pana acum nu a intrat nici una pe linia Targovistei.

Ploiesti - Poiana.Slanic ( Slanic ) = In urma cu cativa anii erau numai Sulzere pe ruta asta , de cand s-a limitat la Poiana au aparut H-urile. De vreo 2 ani incoace pe linia asta toate trenurile sunt trase de H-uri cu exceptia celui de dimineata de 07:30 ( sos la Ploiesti ) care are Sulzer. Iar acum de cand cu portocalele se pare ca Poiana.Slanic are numai portocale la toate trenurile eceptie acelasi tren de dimineata de mai sus.

Ploiesti - Maneciu = Niciodata de cand ma stiu nu am vazut H-uri pe linia asta doar Sulzere. Si acum cand trenul e compus dintr-un Te si un vagon tot de Sulzere este trase. Acum vreo 6 ani cand faceam profesionala 2 colegii care faceau naveta spre Maneciu spuneau ca nu au vazut H-uri pe linai asta moticul viind ca intre Valeni si Maneciu H-ul nu este in stare sa traga 2-3 Te-uri cum erau atunci trenurile ((

Ploiesti - Urziceni ( Slobozia ). Pe linia asta circulau trenuri combinate si H-iuri si Sulzere , dar mai multe H-uri erau. In prezent e la fel. De cand a aparut portocalele la Ploiesti nu am vazut nici una pe vrun tren in afara de cele de Poiana.Slanic.
sulzerul1175



lde 2100 bine ai venit pe forum, si multumim pentru poze!

Daca nu te superi, o poza facuta de tine va ajunge si in lista Portocalelor.


Later Edit:

Imi pare rau ca au modernizat-o pe 160, iata cum a aratat inainte de modernizare:


Catalin Ghita
sulzerul1175

http://pisti91.myfreeforum.org/sutra9554.php#9554 UPDATED azi, 19.04.2009.
Zoly87

k
cezy

din cate am observat aceste zile trenurile pe relatia Pitesti- Piatra Olt sunt remorcate de seria 82

maus5

Salut!Cezy,ne poti spune si numerele lor?Din poze nu se vede bine si cred ca mai sunt niste 82-uri pentru lista deschisa.
cezy

82-0576-7 si 82-0385-3
paall

paall wrote:
mama , a avem la Ploiesti 2 portocale   136 si 370.


avem 4 portocale la Ploiesti. Am trecut azi ( 15:30 ) cu masina pe podul de lemn de langa Depou si am vazut 4 82-uri in Depou. Apoi la 16:10 am ajuns la gara PL.Sud sa vad cele 4 trenuri ( 16:15 Maneciu , 16:20 Poiana.Slanic , 16:51 Urziceni si 16:53 Targoviste ). Culmea nici o masina 82 nu a iesit din depou Maneciu a plecat cu Sulzer , Poiana.Slanic cu 80-0133 ( 10 minute intarziere , la 16:22 a iesit din depou ) Urziceni cu Sulzer si Targoviste cu un alt LDH.

Zilele astea aflu ce numere au masinile 82 si le postez aici fara poze ( nu am cu ce poza )
maus5

Salut!Cezy,multumesc pentru date.Cum bine anticipam,mai avem doua candidate pentru lista 82-urilor.
Hurricane

92 53 0 841006-5


82-0547-8
paall

82-0389-5 e a 3-a Portocala de la Ploiesti.
maus5

Salut!A mai aparut astazi o portocala : 82-0200-4.
Electrica335

maus5 wrote:
Salut!A mai aparut astazi o portocala : 82-0200-4.


Groaznic...  Ce frumoasa era inainte : http://cfr.stfp.net/Pic/80/_D80-0200-8DT:1.jpg
Dr2005

Era frumoasa, dar avea si ceva rugina pe ea... facea doar manevra prin Revizia Basarab si Revizia Grivita. Apropo de manevre... mai sunt pe acolo si niste jeguri mult mai mari, care inca rezista, gen 80-0510-0, 80-0610-8 (asta chiar e jigarita rau).
cortexedge

82-0140-2 asteapta sa plece cu IC 540 :
tomi_ms

Si inca una: 82-0237-6 (ex 80-0237-0 de Cluj?)
Zoly87

Da Tomi 82-0237 este fosta 80-0237 , manevra de altadata a Clujului.
Gabry_Mafia

...sa o vedem mai bine pe 82-0270-7 in Timisoara...
Electrica335

Iat-o pe 237, acum doi ani ca manevra in Cluj :

cristi CFR

83-0400-8 Sosind în Arad cu P 3122 Brad - Arad - Timişoara Nord.
Zoly87

k
sulzerul1175

UPDATED! http://pisti91.myfreeforum.org/sutra9554.php#9554

200, 237, 576, 385
carelia

Este offtopic, oarecum, dar avand in vedere ca sunt modernizate de Remar Cluj, postez aici articolul din presa. Sa fie chiar atat de grava situatia? Stie cineva mai multe detalii? Ar fi teribil sa piara Remarul din Cluj  



Cel mai mare combinat funcţional din Cluj-Napoca va concedia 500 din cei 630 de angajaţi şi ar putea să îşi închidă porţile din a doua jumătate a anului.
Cei 630 de angajaţi ai combinatului de reparaţii de locomotive şi material rulant Remarul 16 Februarie au început să meargă prin rotaţie în concediu tehnic, iar 500 urmează să fie concediaţi. Conducerea societăţii afirmă că, din cauza lipsei de comenzi din partea principalului client, CFR, există pericolul ca aceasta să îşi oprească activitatea din a doua jumătate a anului.
“Problema este că în semestrul II nu avem de lucru şi, în condiţiile acestea, aproape că putem opri activitatea. Analizăm şi noi situaţia, la nivel de marketing. Investiţiile ce au fost preconizate la CFR sunt foarte mari, dar sunt oprite şi este foarte greu să le poţi suplini ca nivel de producţie. Mergem în concediu fără salariu, câte 2-3 zile, 60-70 de angajaţi deodată”, a menţionat Marta Aurori, preşedinte al Consiliului de Administraţie.
“Noi avem un contract-cadru semnat pe doi ani cu CFR Călători, până în 2010, dar problema este că nu se încheie contractele subsecvente, adică acelea care prevăd comenzile concrete. Acolo se prevede să ni se livreze pentru reparat 37 de locomotive, 40 de rame. 90% din activitatea noastră este dependentă de CFR, Călători şi Marfă”, a adăugat Aurori. Aceasta a confirmat că societatea ar putea fi nevoită să concedieze 500 de oameni.
"Situaţia este încâlcită. Toată socoteala se rezumă la finanţările pentru reparaţii şi modernizări ale CFR. Dacă sunt daţi afară 500 de oameni, punem lacătul şi gata. Cei de la CFR vor fi interesaţi să se remedieze situaţia, pentru că îşi pot pierde propriii oameni, personalul este foarte specializat, iar dacă pierd pe cineva, cu greu mai găsesc după aceea un înlocuitor. Dacă nu se rezolvă problemele, ne pregătim de proteste serioase”, a menţionat liderul de sindicat Marian Valer.
El a adăugat că societatea, care are 630 de angajaţi, a notificat autorităţile cu privire la disponibilizarea colectivă. Notificarea se referă la concedierea a 500 de persoane, conform surselor ZIUA de CLUJ. “Investiţiile la CFR nu au fost blocate, ci reduse. Remarul încheie contractele direct la nivel de conducere centrală”, susţine Vasile Secară, directorul Regionalei CFR Călători Cluj.
“Noi am fost contactaţi de sindicalişti şi urmează ca vineri să ne întâlnim şi cu reprezentanţii companiei, să vedem ce măsuri se pot lua. Ar fi de preferat soluţia şomajului tehnic”, a menţionat Daniel Don, director al Agenţiei Judeţene pentru Ocupare a Forţei de Muncă (AJOFM).
“A  fost o notificare de la Remarul. Anunţurile de disponibilizare colectivă au devenit ceva obişnuit”, a menţionat Daniel Păcurariu, inspector-şef al Inspectoratului Teritorial de Muncă. Potrivit unui raport al AJOFM, cele mai multe concedieri la Cluj le-au făcut până acum Bechtel România - 2.320 de angajaţi, Sticla Turda - 460, Vlădeasa Huedin - 201, Cercon Arieşul - 192, Nordconforest - 138 şi Toscano Turda - 105. Remarul a avut, în 2007, o cifră de afaceri de 111,4 milioane de lei şi a realizat un profit net de 1,3 milioane, conform Ministerului Finanţelor Publice.  
în vizorul giganţilor
Cel puţin două mari grupuri internaţionale vizează halele de la 16 Februarie. Americanii de la Caterpillar, interesaţi de un parteneriat pe partea de echipare a locomotivelor, ar putea să transfere din Marea Britanie o unitate de producţie, potrivit informaţiilor ZIUA de CLUJ.
Bombardier (Canada), lider mondial al industriei aeronautice şi al trenurilor de mare viteză, instalat în clădirea Power Center, vrea să producă în România trenuri intercity sau vagoane de călători. Locaţia vizată este platforma de la Remarul 16 Februarie
sulzerul1175

Pacat de Remarul Cluj

82-0543-7 cu P4345 in gara Oradea:



82-0561-9 cu Int 414

truscamihai

locomotive din seria 82 , 83 si 84


in Urziceni cu personalul de Ploiesti , a trebuit sa fac poza repede ca apareau stainii:D
Zoly87

k
Mihai-Aurel

Salutare. Acum cateva zile am prins un 82 Remarul in Bucuresti , in grupa de triere a personalelor - Bucuresti Basarab h. L-a mai vazut cineva ? si daca da , ce numar are ? ca eu n-am reusit sa-l identific.
Voi revenii cu o poza in zilele urmatoare.
Toate cele bune
        Mihai
shoppy

O fi fost cel care a participat la expozitie.
carelia

Cand mai sunt expozitii, se pot anunta pe forum? Ca sa pot merge sa pozez? Mersi.
shoppy

Noi incercam sa anuntam, da de obicei se nimereste anuntu in ziua respectiva sau in ziua de dupa.
Zoly87

k
cristi CFR

http://pisti91.myfreeforum.org/sutra9554.php#9554 UPDATED azi, 21.05.2009.
sm-sulzer

Seria 82 neidentificat si un Sulzer neidentificat in Depoul Satu Mare
21.07.2008

CsabyRR

Acel Sulzer este 60-1228-0. Primul Sulzer Clasic cu INDA, dupa cum stiu eu.
sulzerul1175

Corect!

Iar 82-ul ar trebui sa fie 82-0451-3 sau 82-0513-0, astea doua au fost date la Satu Mare, dar in ocomtbrie 2008 s-au intors la Cluj.
dragosh01

Premiera la Oradea, 82 nou. Pe data de 25 mai 2009, a venit in teste cu trenul " Ady Endre".

maus5

Salut! 82-0619-5 nu e chiar asa nou,a iesit in octombrie 2008.O premiera este intr-adevar faptul ca a aparut in Oradea.
sulzerul1175

Salut!

Prin cuvantul "nou", Dragos a referit la faptul ca locomotiva e modernizata, si nu e un 82 Alstom. In curand vin si eu cu pozele cu 619.
TaurusFan

82-0619-5 tot pe 25 mai

sulzerul1175

82-0619-5 langa depoul Oradea cu R365. Eu am anuntat baietii din oras  


dragosh01

Ia uita mai cum stau inghesuiti aia prin cabina    ca sarmalele.
srazvi

83-0400-8 in Arad:
Hory

82-0505-6

82-0619-5
sulzerul1175

84-0005-3 in Epi Bihor



82-0446-3 in Vadu Crisului


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Materialul Rulant din Romania Page 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Page 1 of 8
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR