Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Caile Ferate in general
explorator021

Locomotive românesti in alte tari

Dacă am văzut ce locomotive străine circulă în România sau au fost în trecere, să vedem acuma ce locomotive româneşti sunt deţinute de operatori străini.

Am observat în gara centrală din Rzeszów, Polonia acest Sulzer aparţinând de PKP(Căile ferate poloneze, Polskie Kolej Państwowych):

ST-43-389


Scuzaţi încadrarea nereuşită a locomotivei în imagine; am fotografiat-o de pe un pod, pentru că în aceea zonă era interzis fotografiatul. Ce politică stupidă au ăia    

Este singura locomotivă românească din dotarea PKP pe care am văzut-o. În gara Rzeszów-Staroniwa, o gară mică pentru manevre şi marfare, am mai văzut un Sulzer, dar de data asta aparţinând unei companii private.

060DA-2186




######

Între localităţile Przeworsk şi Dynów este o cale ferată îngustă, pe care circulă şi o locomotivă românească Faur:




despre această linie îngustă voi scrie mai pe larg într-un alt topic.

Faur versus Aburoasa:


Pozele nu-mi aparţin, sunt scanări după vederi din colecţia mea. Am fost însă la Dynów, era în afara sezonului în care circulă mocăniţa. Din cauza asta nu am fotografiat mare lucru.
Am citit într-un articol, cum că vor să scoată Faur-ul de acolo şi îl vor înlocui cu locomotive moderne.  Deci imaginaţi-vă că astea-s cam ultimele poze cu Faur-ul.
alex.alexus.tm

Re: Locomotive româneşti în alte ţ&#25

explorator021 wrote:

Scuzaţi încadrarea nereuşită a locomotivei în imagine; am fotografiat-o de pe un pod, pentru că în aceea zonă era interzis fotografiatul. Ce politică stupidă au ăia    



Ce te face sa crezi ca noi nu avem aceeasi politica ?    
explorator021

alex.alexus.tm a scris:

Quote:
Ce te face sa crezi ca noi nu avem aceeasi politica ?  


La noi parcă se mai respiră un aer de libertate, chiar dacă nu în totalitate. De exemplu în Arad am putut fotografia nestingherit. Lumea îşi vedea de treabă, nimeni nu m-a luat la întrebări, nici măcar de o privire urâtă nu am avut parte!  

Şi în gara Oradea am putut să fac poze, dar până la un anumit punct, iar dincolo de acel punct, deja era interzis. Nu ştiam de asta, până un ceferist amabil mi-a atras atenţia că sunt în zona cu fotografiatul interzis şi mi-a spus până unde am voie.

În Polonia, teoretic nu ai voie să fotografiezi în gări, dar nici agenţii de pază sau personalul nu e la tot pasul. Am fost de câteva ori prins cu aparatul şi astfel nu am reuşit să fotografiez tot ce aş fi vrut. Apropo de regulile din gările lor, acolo nu ai voie nici măcar să bei băuturi alcoolice. Nici măcar bere.

Dar să revenim la topic. am uitat să scriu anul fabricaţiei la cele două Sulzere. Cel verde, adică ST-43-389 a fost fabricat în 1970, iar cel galben, adică 060DA-2186, în 1983.

Am citit undeva pe net, cum că s-au exportat Sulzere şi în China
cortexedge

Nici aici n-ai voie sa consumi alcoolice in spatii publice, decat pe terase, in baruri, restaurante, etc.
explorator021

Surpriză! Am dat de nişte poze făcute de mine la mica gară din Dynów. Am prins în cadru Faur-ul    



Şi o poză mărită:
Electrica675

Am gasit si eu pe un site un diesel romanesc in Iran. E vorba de 060-DA-895.
http://www.derbysulzers.com/cfriran895tehran.jpg
http://www.derbysulzers.com/cfriran895btehran.jpg
lde 2100

de ce are farurile ciudate 060DA-2186???a fost modificata la ei???
Dr2005

Ala e ,,standardul" PKP, toate locomotivele si automotoarele lor au asemenea faruri.
@ndrey

Salut, in prima poza cu L45DH, ( prima de dupa cea cu LDE 2100 ) intre cele doua vagoane tractate de locmotiva se afla un fost automotor fabricat tot la Faur in anii 90 daca retin bine
sulzerul1175

Asa e  

Uite o poza mai apropiata:



Photo W.Kolins

http://www.railfaneurope.net/pix/pl/narrow_gauge/dmu/pix.html
explorator021

S-au exportat locomotive şi în Iran; acelea aveau nişte modificări tehnice, ca să reziste la clima de acolo. Dar nu ştiu câte mai funcţionează azi... locomotiva din linkurile lui Pisti e casată, ... sau urmează.

Aşa e, Dr2005, toate locomotivele PKP au rama farurilor mai mare, ca să încapă două faruri: unul alb şi unul roşu. Veţi mai vedea aşa faruri şi la alte locomotive ce le voi posta.
Electrica675

Am mai gasit un link cu o locomotiva romaneasca care face servici in alta tara :

In anul 2000 arata destul de bine :
http://www.railfaneurope.net/pix/...vate/open_access/KEG/KEG_7001.jpg

In anul 2008 se pare ca zace intr-un depou
http://www.bahnbilder.de/bilder/k...-eisenbahngesellschaft-170356.jpg

Stie cineva soarta acestui EA?
Bobby

Conform datelor de pe http://www.cfr.ro, operatorul privat de transport KEG (Karsdorfer Eisenbahn Gesellschaft) din Germania a achizitionat pana in prezent 12 locomotive 060-DA disponibilizate din parcul CFR (1068, 1030, 1105, 1152, 909, 905, 995, 933 si inca patru), acestea fiind renumerotate KEG 2101-2112, dupa criteriul companiei 21xx, in care 21 reprezinta puterea locomotivei in CP x 100. Locomotivele DA-KEG sunt exploatate in dubla tractiune si in comanda multipla, remorcand trenuri naveta de 1500 de tone, cu vagoane cisterna incarcate cu kerosen, intre Holthausen, langa Lingen (Ems) si aeroportul din Munchen (840 km). Locomotivele sunt bine apreciate de Compania KEG, aceasta fiind interesata si de achizitionarea altor locomotive din Romania, printre care si locomotive electrice. Prima dintre ele, KEG 7001 (060-EA-079) a fost adaptata la functionarea sub reteaua de contact germana (15 kV; 16,7 Hz) si se gaseste deja in Germania.
Principalele modificari aduse locomotivelor vandute la KEG ar fi: reechiparea cu instalatiile electrice si pneumatice necesare functionarii in multipla tractiune, echiparea cu vitezometre cu memorie nevolatila tip VNM, DSV de ultimul tip, regulatoare de tensiune de 170 V si 24 V de tip nou, instalatie INDUSI prevazuta cu inca doua trepte de control al vitezei, specifice cailor ferate germane.
Fiind dedicate remorcarii trenurilor de marfa, aceste locomotive au fost dotate cu boghiuri pentru viteza maxima de 100 km/h. Vopsirea este specifica si comandata de Compania KEG: boghiurile si sasiul - gri-antracit, cutia (de la sasiu pana la ferestre) - alb, iar portiunea ferestrelor - verde deschis.

Firma KEG a dat faliment cu aproape 2 ani in urma, iar locomotivele ei diesel 2100 CP sunt la un operator privat in Polonia.

Fara modificari majore ea poate circula doar in tarile care au 15 kv in LC.
Electrica675

Multumim pentru ce ai scris Bobby!!!
Chiar ma gandeam de unde pot afla ce locomotive au fost la KEG
maus5

Salut!Mai bine mai tarziu decat niciodata,asa ca:
KEG2101 - 62-1030-6,
KEG2102 - 60-1068-0,
KEG2103 - 62-1105-6,
KEG2104 - 60-1152-2,
KEG2105 - 60-0905-4,
KEG2106 - 60-0909-6,
KEG2107 - 60-1254-6,
KEG2108 - 62-0995-1,  
KEG2109 - 60-0620-9,
KEG2110 - 60-0627-4,
KEG2111 - 60-0675-3,
KEG2112 - 60-0669-6,
KEG2113 - 60-0692-8,
KEG2114 - 60-0619-1,
KEG2115 - 60-0918-7,  
KEG2116 - 60-0979-9,
KEG2117 - 60-1297-5,
KEG2118 - 62-1373-0,
KEG2119 - 60-1020-1,
KEG2120 - 62-1024-9.
shoppy

Dar cu EA-ul ce s-a intamplat?
maus5

Salut!KEG 7001(060-EA-079)stationa in 2008 intr-un depou.Nu se stie starea ei,dar ca sa functioneze in alta tara trebuie modificata,pentru ca a fost adaptata retelei germane(15 KV,16,7Hz).
explorator021

Mulţumim, Maus5! Pe baza datelor tale am găsit nişte poze şi scurte descrieri care sper să fie interesante.

KEG 2112 şi  KEG 2111 în Linderbach, lângă Erfurt:
http://www.bahnzone.de/bahngalerie/details.php?image_id=172

KEG2117:
http://famx.ath.cx/bahn/Private/K...-2117-2003-08-31-Merseburg-b.html

Şi încă alte locomotive din listă, aici:
http://br112.tsdb.net/ojbahn/deutschl/private/private_keg.htm
florin.lifticariu

pe siteul revisionsdaten.de apar 26 de DA-uri KEG...pina la 2116 in aproape toate cazurile e indicata si seria CFR...care cu 2 exceptii e identica cu cea postata de maus (Multumim pentru date !!!)...incepind cu 2117 pe revisionsdaten sint trecute numai seriile de fabricatie Electroputere ...( a sasiului): 2117-2126 = 1565/1974, 2413/1992 (?), 2414/1992 (?), 2086/1980, 1691/1976, 2056/1980, 2055/1980, 1547/1974, 2090/1980, 1701/1996
cele vindute in Polonia dupa falimentul  KEG, la unele companii au fost inmatriculate 060-DA-seria sasiului...de exemplu 060-DA-2086...
florin.lifticariu

putin off-topic..dar cum in link apar si 06 (varianta bulgareasca a DA) m-am gindit ca ar fi interesant de mentionat..
http://www.locopage.fotopic.net/c1767386.html
P.S. 1....oare cind vom vedea si la noi ceva de genul ce au organizat bulgarii ?
P.S. 2...cind am vazut pozele cu excursionistii adunati in fata lui 06 pentru poza...am ramas uimiit... noi inca avem 060-DA-001 FUNCTIONALA...originalele suedeze 004, 005, 007 (nu stiu daca mai circula..)...008...cred ca s-ar gasi destui amatori de a se fotografia cu ele...
@ndrey

Salut, in link-ul dat mai sus, ma gasit poze din grecia, cu locomotive care fac RK sau RR si ghiciti cine este contructorul motoarelor ALCo seria 251 F
http://www.locopage.fotopic.net/p30576840.html
http://www.locopage.fotopic.net/p30576839.html
Ale noastre nu au mai fost bune
florin.lifticariu

e acelasi tip de motoare ca a didinelor livrate in Grecia ? acum amintire...
florin.lifticariu

daca poza nu e trucata.. http://rail.phototrans.eu/14,40624,0.html
ex-CFR...ex-KEG...trimisa in Polonia ...SI ACUM DB
NUMARUL 937 E SERIA DE FABRICATIE ELECTROPUTERE !
Zoly87

Nu stiu daca e chiar asa , ca si la noi in tara este un 60-0937 , e de Marfa , si apartine depoului Piatra Olt.
sulzerul1175

E tare interesant ca pe siteul stfp exista 937 la CFR Marfa.
florin.lifticariu

937 ...SERIA DE FABRICATIE ELECTROPUTERE...NU INMATRICULAREA CFR
florin.lifticariu

conform revisionsdaten.de, keg 2111...ar fi "ex CFR 60-0675", iar numarul de fabricatie Electroputere este 937...
Dr2005

Tot mi se pare contrafacuta. Nu cred ca DB cumpara masini romanesti la mana a 4-a (ex-CFR, ex-KEG, ex-PTK)... au sie Ludmilele lor si alte masini la fel de vechi de care abia asteapta sa scape. Ce rost ar avea sa cumpere un Sulzer?

Aceeasi locomtoiva in Ian 2009.... http://www.centrax.cba.pl/details.php?image_id=481
shoppy

Pai avem umbra, marginile locomotivei arata bine, nu mi se pare contrafacuta.

Saraca cum arata , parca are doi ochi vineti si un cucui in mijlocul fruntii.
@ndrey

Ati uitat ca avem una din cele mai bune locomotive diesel electrice, fiabila, usor de intretinut, consum mic, piese de schimb garla( are inca CFR destule locomotive reci ,gata sa fie  trimise  la "fier vechi" ! ). Totusi raman la banuiala ca o parte  din materialul rulant care a fost  trimis la fier vechi in perioada de glorie a casarilor nu a ajuns unde sa zis,ci unde  au facut contracte baietii buni ai transporturilor de la acea vreme, exita poze pe internet in care apar clar LDE 2100 identice cu cele din tara ,dar culmea fac servici in China, si au aparut dupa perioada  in care sau facut exporturile ,exclusiv in cele doua variante ND2 si ND3
Radub

DB a cumparat PTK holding.
Nu cred ca poza e contrafacuta. DA-ul este refacut in stil german, cu 2 ochi vineti.

http://www.dbschenker.com/site/lo...t__practice/news/ptk__poland.html
Dr2005

Nu stiu cat de german e stilul, dar circula locomotive si la PTK cu faruri din astea: http://www.centrax.cba.pl/details...=a62a562a22fc94f783a2c945d730101f
Radub

In Germania am vazut multe locomotive cu "stilul" acesta de faruri. Oricum nu conteaza cum e stilul.
Dar la cate locomotive au cei de la DB de care abia asteapta sa scape de ele, de ce tocmai DA-urile au fost revopsite??
In Romania au vandut (sau le-au dat la DB Romania- Romtrans) U-boat-urile, Ludmile plus ceva locomotive de manevra.
florin.lifticariu

PTK e tocmai compania achizitionata de DB si din al carui parc de locomotive face parte 060-DA-937
posibil ca o 060-DA sa aiba costuri de intretinere/exploatare mai mici ca a unei Ludmile ?
in paranteza fie spus...acum citeva zile am vazut pe youtube un filmulet cu ludmile in actiune..in Romania..
srazvi

Am gasit ND2-ul 118:
http://www.locopage.fotopic.net/p18213451.html
http://www.locopage.fotopic.net/p18213453.html
http://www.locopage.fotopic.net/p18213455.html
srazvi

La nemti submarinul 13:
http://www.locopage.fotopic.net/p18198447.html
http://www.locopage.fotopic.net/p18198446.html
http://www.locopage.fotopic.net/p18198448.html
@ndrey

Are costuri destul de expolatare si intretinere mai mici un DA decat Ludmila, sa nu uitam ca aceasta a fost conceputa in URSS ,fiind mare consumatoare..., nemtii au incecat vreo doua variante de remotorizare a acestora  ( a Ludmilelor ); de fiecare data cand au putut au luat DA, vezi si cazul KEG care a luat  de la noi DA in detrimentul parcului lor   , numai la noi nu  sunt bune DA-urile, chipurile sunt depasite
shoppy

Sa vedem cat le tine DB, banuiesc ca asta a fost doar o miscare de eliminare a concurentei, cum a fost si falimentarea KEG, tipica pentru DB.
srazvi

Didine in Grecia:
http://www.locopage.net/ose-craiova.htm
srazvi

Am mai gasit 30 bucati de la Electroputere pentru export in Marea Britanie:
http://en.wikipedia.org/wiki/British_Rail_Class_56
mishu88

EA 135 la sârbi:

http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=303217&nseq=47
Zoly87

Insa atentie , acela nu e egal cu EA-ul 135 care sa facut pentru CFR. Acela este a 135-a bucata facuta pentru sarbi.
mishu88

http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=303442&nseq=226

Sârbii şi locomotivele lor.  
mishu88

Bulgarii şi o LDE 2100 cu fluier autentic. Vizionare plăcută!

http://rail-videos.net/video/view.php?id=7015

http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=280067
mishu88

http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=304672&nseq=385

O bobică pe tărâm vecin
mishu88

O fotografie superbă în care apare Pheonix-ul nostru drag la unguri. Enjoy!

http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=305749&nseq=2
tomi_ms

Ferrovie Emilia Romagna (un operator regional din Italia) :
D361.001 ... 003 sunt DA-uri ex CFR exportate in 2005:
http://mattia90rn.forumer.it/mattia90rn-post-407.html
http://www.amicitreni.com/gallery...eprivate/FER/Altro/normal_487.jpg


P.S. le-am gasit si numerele CFR!
Quote:
D.361
D.361.001, (anno 1974, costruzione Electroputere Craiova (Romania), tricolore, ex CFR (Ferrovie Rumene) 60-0638-1)
D.361.002, (anno 1974, costruzione Electroputere Craiova (Romania), tricolore, ex CFR (Ferrovie Rumene) 60-0992-2)
D.361.003, (anno 1974, costruzione Electroputere Craiova (Romania), tricolore, ex CFR (Ferrovie Rumene) 060-DA-1083)

http://mattia90rn.forumer.it/about189-mattia90rn.html
stakee

Oribila schema  
florin.lifticariu

stakee wrote:
Oribila schema  

cam tipatoare...e drept...dar mai bine asa....decit ce viitor ar fi avut aici...schema REMAT..
mishu88

LDE 125-065 în Budapesta

http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=307460&nseq=17
tomi_ms

Da, Floyd are un DA, un LDH125 si un LDE125, (plus alte masini straine), s-a si spus undeva pe forum exact despre care este vorba si de unde provin.
mishu88

Un EA de care, ca români, ar trebui să ne mândrim: 040-0628-8.

http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=308006&nseq=81
srazvi

Si de Pheonix ar putea fi mandri, tot la unguri:
http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=305749&nseq=1
mishu88

Desigur.

Rade Končar a construit şi locomotive Co-Co? Sau locomotiva din imagine este românească?
http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=309698
shoppy

Eu stiam ca sunt facute la noi si se dadeau la schimb, ceva de genul 2 Co'-Co' pe 3 Bo'-Bo' (desi placa frontala arata foarte interesant...).
sulzerul1175

Invers. 3 Bo'Bo' pe 2 Co'Co'. 3 x locomotiva pe 4 osii = 2 x locomotiva pe 6 osii = 12.
stakee

Din cate am inteles romanii trimitea sarbilor componentele de la Craiova iar ei le asamblau la Nis
srazvi

Daca scrie pe placa producatorului Electroputere sunt de la noi, daca nu, nu  
dan tm

Sint de la noi. Asa cum Craiova nu a facut EC tot asa Rade koncar nu a facut EA.

Se dadeau asa cum s-a scris mai sus la paritate de osii. 2 EA pentru 3 EC.
Nu stiu exact pina la ce numar erau produse cu licenta Asea Elin Union Secheron










locomotive EA repatriate din Iugoslavia se gasesc acum la GFR.
Dr2005

În poza aia e un EA produs de EP Craiova.
Că tot a venit vorba de EC-uri. Toate EC-urile de la fostul SNCFR aveau partea mecanică produsă la UCM Reşiţa. Asta nu înseamnă că sârbii nu au folosit şi alte echipamente pentru ale lor. De exemplu 43-0143-8 a GFR (cumpărată la mâna a 2a de la sârbi, coraţi sau alţi ex-Iugoslavi):
dan tm

Dar vezi ca nu pe toate placile e trecuta Resita.
mishu88

dan tm wrote:
Sint de la noi. Asa cum Craiova nu a facut EC tot asa Rade koncar nu a facut EA.


Mulţumesc pentru lămurire!

LaterEdit:

Un LDE 125 şi un DA 2100 la vecinii noştrii din Ungaria.
http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=309765

   
maus5

Salut!De la tudor_corbul,un link foarte valoros cu automotoare si locomotive de cale ingusta fabricate la Faur pentru Polonia : http://www.tabor.wask.pl/typy.php?
mishu88

47 0040-1 în Ungaria
http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=310632&nseq=246
shoppy

Maus nu merge link-ul .
sm-sulzer

un sulzer....DA-949 si un LDH in Szekesfehervar/Ungaria
poza este de pe site-ul trains.hu si este facut de Loraszko Balazs
http://www.trains.hu/magazin/gepeszet/100116-sv/index.html
mishu88

sm-sulzer wrote:
un sulzer....DA-949 si un LDH in Szekesfehervar/Ungaria
poza este de pe site-ul trains.hu si este facut de Loraszko Balazs
http://www.trains.hu/magazin/gepeszet/100116-sv/index.html


Superb LDH-ului, mulţumesc pentru referinţă!
florin.lifticariu

ce mult as vrea sa le vad in  mai multe poze....
sulzerul1175

LDH-ul a fost la MAV ca M43, deci nu provine din Romania ca si DA-949, EA-0040 samd...
mishu88

sulzerul1175 wrote:
LDH-ul a fost la MAV ca M43, deci nu provine din Romania ca si DA-949, EA-0040 samd...


Dar M43-ul nu s-a produs în România? Seamănă cu LDH-ul românesc.
sulzerul1175

Ba da. Dar m-am referit la faptul ca LDH-ul nu a fost cumparat direct din Romania de catre firma privata, cum s-a facut si cu locomotivele MMV. LDH-ul (fiind M43) a fost livrat pentru MAV, care nu demult a fost cumparat de firma respectiva.
mishu88

sulzerul1175 wrote:
Ba da. Dar m-am referit la faptul ca LDH-ul nu a fost cumparat direct din Romania de catre firma privata, cum s-a facut si cu locomotivele MMV. LDH-ul (fiind M43) a fost livrat pentru MAV, care nu demult a fost cumparat de firma respectiva.


Am înţeles şi mersi de explicaţie. Sunt curios de unde fac ei rost de piese de schimb (o pompă de injecţie, filtre de ulei) pentru aceste LDH-uri... cred că au suferit remotorizare cu motoare Caterpillar.
sm-sulzer

na atuncea inca un reportaj cu un MAV M43 (LDH Faur) pentru Mishu88
Reportajul este facut de pasionatul Endre Barta
http://www.trains.hu/trip/hu/0505-2/index-en.html
mishu88

sm-sulzer wrote:
na atuncea inca un reportaj cu un MAV M43 (LDH Faur) pentru Mishu88
Reportajul este facut de pasionatul Endre Barta
http://www.trains.hu/trip/hu/0505-2/index-en.html


Mulţumeeeeesc!    
mishu88

Iată că englezii ştiu să aprecieze!! Locomotiva 764.425 se plimbă pe o linie din Marea Britanie: Welshpool & Llanfair Light Railway, http://www.wllr.org.uk/ . Câteva clipuri cu această aburoasă găsiţi căutând numărul ei de identificare pe Youtube.

http://www.youtube.com/watch?v=CYznSrzVKzY
cristi CFR

Salut Mishu, locomotiva 764.425 apartinea liniei industriale de la Fabrica de Ciment Turda ce mergea la cariera de langa Sandulesti, locomotiva a facut probe pe tronsonul Campeni - Abrud, unde s-a comportat catastrofal...
Mai multe AICI
TaurusFan

91-55 0478-002-3 H-MMV pe o ploaie torentiala soseste in Miskolc-Tiszai(HU), stationeaza 5 minute si pleaca mai departe

...in curand revin si cu un video
TaurusFan

shoppy

Frumos.
Uite ca si altii au marfare cu roti patrate si nu se scandalizeaza nimeni.
mishu88

EA 40-0409-9 şi nu numai în Bulgaria
http://www.rail-videos.net/video/view.php?id=8129
dan tm

Am dat o tura pe railfaneurope si am vazut ca o locomotiva CFR Calatori tracta un tren de pasageri din Ruse.
S-a schimbat cumva sistemul si acum iese CFR spre Bulgaria?
In 2007 am fost cu Transbalkanul si din Giurgiu Nord  tractiunea a fost cu Ludmila BDZ.
Tot pe railfaneurope, am remarcat o puternica prezenta romaneasca in Ruse,
CTV, TFG, Servtrans, CFR Marfa.
Asta pe linga locomotive romanesti ale firmelor bulgare, Bulmarket, BRC, BDZ.

Ma refer doar la DA pentru ca bulgarii au electrificat complexul Ruse si doar linia spre Romania a ramas neelectrificata.

Pina la urma daca BDZ a renuntat sa duca trenurile CFR pe distanta Ruse-Giurgiu Nord, nu e chiar rau ca nu mai e necesara schimbarea locomotivei in Giurgiu Nord.
maus5

Apropo de Bulmarket,55-125 la Ruse:
maus5

Salut!Un LDH45 in Elvetia:

mishu88

maus5 wrote:
Apropo de Bulmarket,55-125 la Ruse:


Moamă maus5... O să am vise frumoase la noapte. MULŢUMESC!!!
Zoly87

 si inca e cu capote plonjate.... Superba  , pacat ca nu are si seria originala.
cristi CFR

LDH-uri in Cehia si Slovacia

http://www.zeleznice.biz/748.htm
maus5

Va vine sa credeti ca aceasta locomotiva din Italia 2005,e fabricata la Faur?


Bobby

Interesant concept... l-am mai vazut pe undeva pe un alt forum. Partea de racire a motorului (radiator + ventilator) vad ca a fost mutata in capota mica...
Oare e acelasi motor de pe LDH 125 desi cred ca nu incape ?
Zoly87

Nu are cum sa fie motor dintr-un LDH125 , avand in vedere ca locomotiva de mai sus e LDH80 , si din cate se vede , nici nu ar prea avea loc sub capota aia plonjata.
@ndrey

Mai degraba as zice ca-i diesel electrica,nu prea ar avea loc un grup diesel TH sub capota aia ,insa un grup MD-GP ar incapea    ,nu credeti?si apoi mai e si  boghiul care are o suspensie mult mai elastica fata de una al unui LDH,mai rigida...
maus5

ST43-R006(KEG2104)(60-1152-2)in Polonia:
stakee

Mi se pare mie sau e mai "scund" sulzerul?
florin.lifticariu

ce alte foste KEG/CFR sint in Polonia ?
Dr2005

Dar cine a zis că e fostă KEG sau CFR?! Poate e ex-PKP.
cristi CFR

Dr2005 wrote:
Dar cine a zis că e fostă KEG sau CFR?! Poate e ex-PKP.


ST43-R006(KEG2104)(60-1152-2)in Polonia:
sulzerul1175

Dragos, dupa far poti sa-ti dai seama daca a fost sau nu PKP.
maus5

Salut!De pe ''rail.phototrans.eu'' am descarcat datele si pozele:

    ST43-R009 - KEG2116 - 60-0979-9
    ST43-R012 - KEG2120 - 60-1024-3
    ST43-R011 - KEG2101 - 60-1030-8
    ST43-R005 - KEG2102 - 60-1068-0
    ST43-R003 - KEG2103 - 60-1105-1
    ST43-R002 - KEG2117 - 60-1297-5
maus5

Salut!Dr2005- Tot de pe 'rail.phototrans.eu',un sulzer PKP:
Zoly87

Deasemenea originalele ST43-uri se pot recunoaste si dupa cuplele lor patrate si sasiul mai lung decat la DA-urile ''standard''.
maus5

De pe Trenomania,LDH45-316,in Italia 2007:

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Caile Ferate in general Page 1, 2, 3  Next
Page 1 of 3
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR