Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Material Rulant din Strainatate
explorator021

Locomotive Skoda

Vă prezint locomotivele Skoda ce le-am prins cu aparatul de anul trecut īncoace. că pānă anul trecut nu am văzut niciodată. Poate mai există useri care au mai fotografiat locomotive Skoda şi le pot prezenta īn continuare.

Pānă acuma am văzut locomotive Skoda doar la ČD(Cehia) şi ZSSK(Slovacia).


Locomotiva "Jadwiga" 163 048-2, aparţinānd de ČD:



Anul fabricaţiei: 1986.


Locomotiva "Basia" 163 047-4, tot ČD:




Asta e o locomotivă dublă. Interesant, nu am mai văzut aşa ceva.
Locomotiva 131 072-1, de data asta, aparţinānd de ZSSK:


Poza am făcut-o din tren.

Şi īncă o Skoda, 362 007-7, tot ZSSK:



Cine a mai văzut locomotuve Skoda?
Dr2005

Mai gasesti alte modele la BDJ (Bulgaria).

Sunt locomotive cu 2 boghiuri cu cate 2 osii fiecare, catre BDJ fiind livrate 89 de unitati incepand cu anul 1975.
Locomotiva are puterea de 3140 kW si o viteza maxima de 130 km/h. Este prevazuta si cu frana electrica. Lungimea peste tampoane este de 16,5 m, ampatamentul locomotivei este de 7,65 m, iar cel al boghiului de 2,95 m.

44 120.4 - Gara Varna



44 126.1 - Gara Ruse

Zoly87

k
explorator021

Locomotiva Skoda bulgărească de la Varna are un design mai "fluid" şi mai retro. E cea mai frumoasă Skodă pe care am văzut-o.
Cea postată de Zoly87 parcă e o variantă mai scurtă, sau aşa pare.
Zoly87

Ca o idee , l-as compara ca dimensiuni cu un EC de la noi  
calatorul

explorator021 wrote:
Locomotiva Skoda bulgărească de la Varna are un design mai "fluid" şi mai retro. E cea mai frumoasă Skodă pe care am văzut-o.


Probabil cea mai frumoasa locomotiva Skoda este clasa 240 de la ZSSK.
Locomotiva este similara celei pentru bulgaria insa are un design deosebit, fiind poreclita pe plan local "Laminatka" datorita mastilor.
Iata cateva poze cu ea:
http://www.railfaneurope.net/pix/...tric/240/040-079/240-054-x-mt.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/...ectric/240/040-079/240-054-mt.jpg

Si iat-o in actiune cu R374 Pannonia (Bucuresti N. - Praha Hl. N.) in gara Bratislava Petrzalka, intr-o superba poza:
http://farm3.static.flickr.com/2240/2266708736_879221cbb6_o.jpg
R374 era preluat de o astfel de masina din Budapest Keleti si tras pana in apropiere de Praha (Kutna Hora), unde reteaua trece pe 3000 Vcc.
Locomotiva este Bo-Bo, monocurent 25 KV, 3080 KW, 120 Km/h.
calatorul

Zoly87 wrote:
As mai adauga si eu o locomotiva Skoda 350 006-3 , pozat in gara Keleti (gara de Est) , din Budapesta , apartinand tot de ZSSK:


Locomotiva Skoda clasa 350 ZSSK (nickname "Gorila") este o locomotiva Bo-Bo bicurent 25 KVca / 3000 Vcc, 4000 KW. Toate aceste masini sunt arondate depoului Bratislava. Momentan este singura locomotiva bicurent 25 KV / 3 KV capabila de 160 Km/h care face serviciu intre Budapesta si Praga.
Cine face o plimbare la Praga, poate admira un exemplar in Budapesta K (de obicei 350.016-2 rosu cu alb) in timp ce preia 71-70-ul CFR din IC374 si se duce cu tot cu el la garnitura EN476 pentru a porni spre Praga.

"Gorila" are si o sora geamana "Banana" la CD, clasa 150/151, dar care este monocurent 3 KVcc.

Ca fapt divers, pe langa goarna locomotivele acestea au si un fluier asemanator celui de Sulzer.
cezy

ei de ce pot ? Noua locomotiva SKODA 109E

sursa :http://www.skoda.cz
explorator021

Locomotiva "Laminatka" e o operă de artă īn materie de design. Pe locul 2 ar fi cea a BDJ-ului.
E interesantă şi noua locomotvă Skoda 109E
TaurusFan

"Gorlia" 350 016-2  ZSSK cu trenul IC 536 Pécs - Kosice in statia Miskolc-Tiszai


DonVILLy

Dupa O Perioada De 1 luna de absenta va prezint cateva fotografii din Cehia.

Incepem cu Cateva Locomotive Electrice fotografiate in  Zdar nad Sįzavou.

Din Seria 242 : 3140 kW


242 si un Diesel din seria 743

Seria 362

Tot Skoda Clasa 350 in Brno. Deobicei astea fac servici pe Internationale.  

Un Diesel din seria 714 la manevre in Brno

Altul in  Zdar nad Sįzavou.

Cateva vagoane de automotor ma gandesc.



Seria 19-11 in Zdar


Etajat Cehesc deobicei folosit la personale.

Un fel dew 21-47 dar ca mult mai confortabil si mai ingrijit.
2 Vagoane de calatori si postal in accelasi timp.

calatorul

Clasificarea locomotivelor ZSSK / CD:

- 1xx - locomotive electrice de curent continuu 3KV;
- 2xx - locomotive electrice de curent alternativ 25KV;
- 3xx - locomotive electrice bicurent 3KV/25KV sau 3KV/15KV;
- 7xx - locomotive diesel.
calatorul

Acum vreo doua saptamani, trecand cu trenul prin Curtici, am vazut garata, inainte de intrarea in statie (pe partea dreapta sens Lokoshaza), o locomotiva SKODA 263 sau 363 precum cea din imagine:



Fiind intuneric afara (eram in 346 Dacia), nu am putut citi nimic pe ea. Am observat doar ca nu mai avea siglele ZSR sau CD, acestea fiind sterse.
Si-a tras vreo firma de la noi asa ceva?
TaurusFan

Era o Skoda 363  ZSSK. Sunt multe care tracteaza trenuri de marfa in Ungaria si ajung pana la Curtici.

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Material Rulant din Strainatate
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR