Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Caile Ferate in general
TrainBoY18

Locomotive straine in romania

M41 2325  5210

M41 2325  5213

M41 2325  5215

M41 2325  5216

M41 2325  5217

M41 2325  5220
dragosh01

E cumva motor Caterpillar? daca da ce model?
TrainBoY18

Da, e Caterpillar si are in jur de 1800 de cai... din pacate nici mecanicul n-o stiut exact
dragosh01

S-ar putea sa fie modelul 3508B ca la torpile si gogosari, dar din computerul acela poti limita puterea, asa cum vechile 82-uri au sau aveau 1500 CP ca acuma cativa is schiopi, si noile 82-uri au 1360.
sulzerul1175

Chiar seamana cu cele din Gogosare.
Dr2005

Cu riscul de a fi off-topic, nu pot sa nu remarc cat de curata e sala masinilor la acea locomotiva fata de cum e la noi (chiar si la locomotivele modernizate).
TaurusFan

Motoarele de pe M41.23 (REMOT) sunt de tipul CAT 3512 HD SC
sulzerul1175

M62 191 in Valea lui Mihai:






M62 324 in Episcopia Bihor:
sm-sulzer

acea M62 324 are deja motor nou si este modernizat, cum am auzit eu.Si multe dieseluri din seria M62 nu mai au ungurii.
sulzerul1175



Un BR119 inmatriculat la noi in 83-0902-3, apartine operatorului privat Logistic Center.
sulzerul1175

204 710-9 la Holcim Alesd:

cristi CFR

Locomotive Daneze in drum spre Bulgaria.

florin.lifticariu

poate s-au oprit in Romania...colegele Ludmilla vad ca au inceput sa se opreasca...
dan tm

Ieri la 16.00 o Ludmila era in remiza in depoul Timisoara si pe o linie era o dederista 83(DB 219)
mishu88

Postez o fotografie realizată cu un Sony Ericsson K500i, deci vă rog să-mi scuzaţi-mi calitatea. În imagine este o locomotivă ucraineană, surprinsă pe 11 aprilie 2006. Eu mă aflam într-un personal de Suceava - Rădăuţi.

Locomotivă din Ucraina în staţia Dorneşti
stakee

sulzerul1175 wrote:


Un BR119 inmatriculat la noi in 83-0902-3, apartine operatorului privat Logistic Center.


Nu cumva locomotiva asta este de fabricatie romaneasca, la Faur? Sau o confund cu una similara?
dan tm

Asa este.E produsa la 23 August.
Zoly87

Intradevar sunt produse la Intreprinderea 23 August. Ele sunt construite in serie incepand cu anul 1978.......special pentru Caile Ferate din R.D. Germana , unde sunt incadrate in seria D.R.-119
      Sunt prevazute cu 2 motoare cuplate intr-un singur ansamblu de tractiune , fiecare motor avand cate 1300 de cai putere. Sunt prevazute si cu generator de incalzire a trenului. Fiind locomotive diesel-hidraulice , se mai numesc si LDH240.
shoppy

Nu LDH260?
Zoly87

Pai acum nu stiu de ce se numesc LDH240 si nu LDH260 ? .......caci logik asa ar trebuii.
claus

Motoare cu care masina a fost livrata erau de tip M 820 SR derivat din familia Maybach (SR+solutie romaneasca). Putere totala 2600 CP (2 X 1300 cp).

Agregatul de incalzire a trenului de tip GSI 650x350/12, putere 500 KVA, "manca"  200cp asa ca locomotiva o vei gasi ca avand putere efectiva de 2400cp.... de unde si denumirea de LDH 240.
zofei.2006

O poza de asta toamna la Depoul Bucuresti Calatori cu 40 0090 - 7, 31.08.2009



Dr2005

Rolling Stock e o companie ai carei actionari sunt CFR Marfa, GFR si Raiffeisen Leasing... de fapt, a fost inceputul sfarsitului pentru CFR Marfa si o tentativa de privatizare a ei. CFR Marfa a venit cu locomotive si vagoane, GFR s-a ocupat de revizuirea si reprararea lor, iar Raiffeisen a venit cu banii. Totodata, se prevedea ca aceste vehicule feroviare (locomotive si vagoane) sa nu circule in Romania, pentru a nu face concurenta CFR Marfa. Desigur, dupa un timp au mers la consiliul concurentei si au facut scandal, asa ca GFR acum foloseste frecvent locomotivele si vagoanele Rolling Stock pentru trenurile lor, mai ales dupa ce au reusit sa ,,sufle" contracte grase celor de la CFR Marfa, precum cel cu Compet (deci nu veti mai vedea trenuri de cisterne trase de CFR Marfa).
sulzerul1175

Locomotiva e straina doar dpdv a operatorului, dar o postez aici.

047 0040-1 azi in Arad alaturi de 40-0695 cu R376:




Ii multumesc lui Pleto pentru informare!  
stakee

Fratilor, pana la urma urmei, aceste EA-uri tristorizate sunt clasa 40 sau 476?
Tyco

Si eu am dat peste ea din intamplare, mergeam cu rapidul de Budapesta la Timi pentru un examen. Cand am ajuns in gara am vazut ca era ceva locomotiva putin mai ciudata in departare, dar nu i-am dat prea mare atentie pana cand l-am vazut pe Pisti cum apare )
Deh noroc chior
sulzerul1175

2002-ul in Arad, scuzati calitatea

Irish_Railways

sulzerul1175 wrote:
2002-ul in Arad, scuzati calitatea


Te ajut eu cu o calitate mai buna

sulzerul1175

Much better   Multumim !
sulzerul1175

M41 2333 la Valea lui Mihai


mishu88

Florin wrote:
In 2007 am pozat din tren in Campina cateva vagoane de nisip apartinand  SC Sticla SA Turda. Sunt vagoane tip Uagps.

Are cineva poze mai bune cu vagoanele respective? Am nevoie de poze unde sa se vada inscriptiile.



Ce locomotive sunt acestea?

Aa... cât despre KronoSpan Sebeş... de unde aduceau ei vagoane cu material lemnos? KronoSpan Sebeş are filială şi în Fălticeni... însă societatea preferă să trimită materialul lemnos de aici cu TIRuri, şi nu pe calea ferată.
stakee

Austriece, mai exact clasa 2067



Poza este dp railfaneurope.net
mishu88

stakee wrote:
Austriece, mai exact clasa 2067


Mersi, Gabi!
TaurusFan

M62 324 la Episcopia Bihor
AlexCta

465 005 + 41-0147-3 sper port

Zoly87

E189-157 in Simeria:
Dr2005

Cu pantograful ridicat in fata, ca la austrieci.
dan tm

Dar in Romania nu se ridica cel din spate?
TaurusFan

Acela e pantograful pentru 25kV si nu se mai tine cont ca e primul sau ultimul sau ca e in R,H sau A.
alex

Curtici,23.10.2010

sulzerul1175



Ce mai e si asta? BR218 modernizat?

Later edit: imi cer scuze, acum mi-am dat seama ca cea din poza are 6 osii, iar BR218 are 4 doar.
TaurusFan

Nici pe departe, e o locomotiva modernizata de croatii de la TZV Gredelj pentru caile ferate din Kosovo. A fost prezentata si la InnoTrans
dan tm

Cum sirbii nu recunosc Kosovo, o sa ajunga acolo prin Bulgaria si Macedonia(FYROM).
tudor_vl

461-036 modernizata si revopsita de RELOC Craiova pentru Muntenegru
mishu88

Locomotiva diesel-electrica 2M62-1140 formata din 2 unitati cu boghiuri cu ecartament pe cale larga venita in Dornesti cu un tren de marfa dedicat Egger Radauti.


Mecanici ce-si luau in primire: locomotiva diesel-electrica romaneasca vs. locomotiva diesel-electrica ucraineana.


29 aprilie 2011, Dorneşti, judeţul Suceava
Radu161

GFRul avea cupla automata + transpunere pe ecartament larg?
Zoly87

Radu161 , 60-1520 doar pe la Dornesti isi vede de treaba din cauza ca e transpusa pe ecartament larg si cupla automata (cel putin asa stiu eu).
shoppy

Se vede in poza cupla automata daca te uiti atent acolo deasupra traverselor.
G-Mean

Iata si o alta poza, poate e ceva mai bine :

Autor: Andrei Barsan / Remiza GFR Dornesti
Si intr-un clip de al meu am precizat acest lucru despre 1520  
http://www.youtube.com/watch?v=pq80xGktrP8
Dr2005

Destul de silenţioasă pentru o locomotivă atât de Большой  

Ce e cu acel ,,Ce faci mă?"? La tine striga?
mishu88

Dr2005 wrote:
Destul de silenţioasă pentru o locomotivă atât de Большой  

Ce e cu acel ,,Ce faci mă?"? La tine striga?


Dăpăi la cine?        Dar domnii au fost înțelegători, le-am spus că sunt de-al lor, tata lucrează la Suceava ca mecanic, au început apoi să o dea pe ”Să trăiți!” și să-mi spună și mersul trenurilor pe ziua aceea.

Totul este să fii diplomat...
Bobby

Interesanta bestie   ...

Cele 2 unitati sunt identice dpdv constructiv ? Pentru ca din descrierea ta si din clip pot spune ca o doar o unitate are motor diesel iar cealalta nu...
mishu88

Bobby wrote:
Interesanta bestie   ...

Cele 2 unitati sunt identice dpdv constructiv ? Pentru ca din descrierea ta si din clip pot spune ca o doar o unitate are motor diesel iar cealalta nu...


Hai că am corectat, deci fiecare M62 dezvoltă 1.974 CP, respectiv 1.470 kW. Împreună fac 3.940 de CP (2.940 de kW). Mulțumesc de ”atenționare”! Apreciez criticile constructive.
G-Mean

mishu88 wrote:
Dr2005 wrote:
Destul de silenţioasă pentru o locomotivă atât de Большой  

Ce e cu acel ,,Ce faci mă?"? La tine striga?


Dăpăi la cine?        Dar domnii au fost înțelegători, le-am spus că sunt de-al lor, tata lucrează la Suceava ca mecanic, au început apoi să o dea pe ”Să trăiți!” și să-mi spună și mersul trenurilor pe ziua aceea.

Totul este să fii diplomat...

Din probleme tehnice nu pot vedea clipul, insa acei oameni erau cumva paznici ceva ,  sau erau de la tren
Fiindca vineri cand am mers cu Zoly, am avut niste discutii cu paznicii remizei de la GFR, insa totul a tinut intr-adevar de diplomatie . .  si de seful sucursalei GFR Dornesti    . . prieten de familie :-j
Bobby

mishu88 wrote:


Hai că am corectat, deci fiecare M62 dezvoltă 1.974 CP, respectiv 1.470 kW. Împreună fac 3.940 de CP (2.940 de kW). Mulțumesc de ”atenționare”! Apreciez criticile constructive.


Nu a fost vb de critica, insa in clip doar una din unitati avea motorul pornit iar tu in descriere ai vb de un singur motor... de aici am tras aceasta concluzie... si cu ocazia asta am aflat si ceva nou legat de masinile vecinilor...
mishu88

Bobby wrote:
mishu88 wrote:


Hai că am corectat, deci fiecare M62 dezvoltă 1.974 CP, respectiv 1.470 kW. Împreună fac 3.940 de CP (2.940 de kW). Mulțumesc de ”atenționare”! Apreciez criticile constructive.


Nu a fost vb de critica, insa in clip doar una din unitati avea motorul pornit iar tu in descriere ai vb de un singur motor... de aici am tras aceasta concluzie... si cu ocazia asta am aflat si ceva nou legat de masinile vecinilor...


Sunt curios dacă într-adevăr funcționa cu un singur motor... De fapt, rămâne și acum pentru mine un mister cum se controlează un tren cu dublă sau triplă tracțiune... care motor merge, cât %... etc.
Dr2005

Având în vedere că locomotivele astea nu au computer de bord sau altceva, singura soluţie e ca motoarele să funcţioneze ambele în aceiaşi parametri, la aceeaşi turaţie, implicit generatoarele merg la aceeaşi turaţie şi fiecare m.e.t. are aceeaşi turaţie (bine, cu o marjă mică de +/-, că sincronizare perfectă nu se poate face).
dan tm

Daca mai punem la socoteala si faptul ca rusii au construit si locomotive cu 3 sectii...
mishu88

15 aprilie 2011 = Manevra locomotivei sârbești Porr LDE 740-612-7 in Sinaia

De producție cehească, locomotiva din clasa 740 aparține sârbilor de la KOMBINOVANI PREVOZ. Este închiriată celor de la PORR în situl de lucrări FeRoviaRe pe tronsonul Câmpina - Predeal. Această locomotivă diesel-electrică are o putere de 1200 de cai putere și poate atinge o viteză maximă de 70 km/h.

În Cehia și în Slovacia o puteți zări ca locomotivă de manevră (asemenea LDH-ului nostru bătrân clasa 80), dar și la tracțiunea unor trenuri ușoare de marfă sau a celor de călători.

Mai multe informații despre această locomotivă găsiți pe Google căutând "Czech locomotive 740" sau aici.

Mulțumesc pentru atenție!

LDE2100EGM

740 612-7 si 771 502-2 in Sinaia:


       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Caile Ferate in general
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR