Archive for Forumul Vehiculelor Forumul pasionatilor de trenuri, de masini si de alte vehicule!
 

The free forums are now under new ownership, a full announcement will be made shortly

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Materialul Rulant din Romania
sulzerul1175

Locomotivele BR232 - Ludmilla

Va prezint prima Ludmilla prinsa de mine ieri, la Arad:





alex.alexus.tm

Re: Locomotivele BR232 - Ludmilla

Am vazut si eu azi o Ludmilla cu niste vagoane cu piatra in Mintia. Stationa la prima sau a doua linie, probabil asteptand plecarea spre combinatul de ciment de la Chiscadaga
Zoly87

Ludmilla am vazut si eu in drum spre Craiova , in ziua de vineri. Era legat dupa Siemensul celor de la Cargo Trans Vagon.........se indreptau catre Petrosani , cu vagoane de piatra.
sulzerul1175

Adica s-ar putea ca Ludmillele sa fie al CTV.
Zoly87

Poate ca e asa........luand in considerare ca in poza mai de sus , este dupa 40-0725 , care e al CTV-ului.
mishu88

Se pare că CTV-ul se deosebeşte faţă de ceilalţi operatori feroviari prin diversitatea locomotivelor pe care le foloseşte! Am văzut pe railpictures nişte locomotive Ludmila pe la ungari:

http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=300423&nseq=57 .
shoppy

S-a mai vorbit de acea poza, s-a zis ca electricele de dupa Ludmile sunt pentru GFR Bulgaria.
Bobby

Ce mare e fata de electrica noastra...
Ce putere are ? Cateva date tehnice despre masina are cineva ?
Dr2005

Sunt produse de uzinele ,,Revolutia din Octombrie" din Lugansk, Uncraina.

Formula osiilor: Co'Co'
Lungimea peste fetele tampoanelor necomprimate: 20.820 mm
Puterea: 2208 kW (2960 CP)
Transmisie: electrica
Forta maxima de tractiune: 294 kN
Viteza maxima: 120 km/h
cristi CFR

BR232 - Ludmilla in Curtici

zsizsi

LUDMILLA 92 53 0 651009 8 in Episcopia Bihor 11.11.2009. Tramvaiele din fundal reprezinta lotul de 13 GT4 si un GT8 aduse din Augsburg pentru RATP Iasi.

florin.lifticariu

daca mai vin citeva Ludmille o sa avem o ludmilla 65-1013 si un GM 65-1013  
srazvi

Probabil au deocamdata numere intre 65-1001 sau 651-001 si 65-1012, sau 651-012(varianta a doua e dupa delfini la care nu stiu ce numar au scurt, de exemplu 477 231)
florin.lifticariu

liniutele cred ca nu conteaza...importante sint cifrele...delfinii sint UIC...Ludmilla tot numerotare UIC...GM-urile daca ar primi numerotarea UIC  ar incepe tot cu 92 53...oricum interesanta seria 65...a 3-a varinata care o vad acum...prima 65-1248-7 DA clasic cu suspensiile modificate, pe urma GM..si acum Ludmilla..  
interesant e ca seria 64 (Faur)..din care acum nu cred ca mai e nici o locomotiva functionala... probabil inca mai apare alocata la AFER...
tomi_ms

Si mai ciudata e inmatricularea unor "submarine" de la Logistic Center in clasa 83, adica in aceeasi clasa cu LDH-urile cu motor MTU.
Totusi, parca Ludmilla are mai multe in comun cu GM-ul clasa 65, decat Br119 cu LDH 1500.
Scuzati off-topicul.
cortexedge

Tipic romanesc.
De ce sa incurajam productia autohtona de tramvaie cand putem cumpara gunoaie de la nemti? Ma refer la grafitti-uri, si bineinteles, daca ei au renuntat la ele, au si avut vreun anume motiv.
shoppy

Care productie romaneasca de tramvaie? Ca in ultimii 10 ani s-a construit un singur boghiu, adica o articulatie, aia de pe Bucur LF.
srazvi

La Astra Arad ca se laudau ca o sa faca un miliard de tramvaie noi cand a venit Basescu  
cortexedge

La Arad...
Oricum, pt infrastructura din Iasi, sunt bune astea.
Dr2005

shoppy wrote:
Care productie romaneasca de tramvaie? Ca in ultimii 10 ani s-a construit un singur boghiu, adica o articulatie, aia de pe Bucur LF.


De fapt, s-au construit 52 de V3A-93M la Fuar, 10 la Craiova, 3 V3A-H la Craiova si restul pana la 315 sunt V3A-93 facute de URAC. Mai punem cele 11 V2S-T si V2A-T, Bucur LF si vreo 45 de V3A-93-CH-PPC. Ca-s de calitate indoielnica e alta mancare de peste.
Grafitti-ul ala e facut, cum era de asteptat, pe teritoriul Ungariei (ca doar stim ce parere are MAV despre trenurile cu destinatia Romania si cat le tine prin statii). Nu a plecat asa respectivul vagon din Germania. Bine ca au facut numai unul, la alte loturi au venit mai multe facute asa. Motivul renuntarii e ca s-au gandit ca din 1959 (!) pana in prezent au circulat destul (si ca sunt mari presiuni din partea unor firme ca Siemens si Bombardier, care ramaneau fara obiectul muncii daca se tot incapatanau nemtii sa tina GT4-urile).
Infrastructura din Iasi e modernizata in mare parte... tot anul asta, Iasiul a fost un mare santier, cu doar 3 trasee de tramvai si multe autobuze inchiriate ca sa suplineasca tramvaiele.
dan tm

Ce ??? Ludmilele astea sint tramvaie?
sau de unde am ajuns la tramvaie?

de fapt ale cui sint Ludmilele si submarinele 23 August ?

cu ce sint mai bune Ludmilele decit DA-urile noastre?
tomi_ms

Pe poza lui Zsizsi erau niste tramvaie in spatele Ludmillei, de acolo a pornit totul. Propun sa revenim la locomotive, urgent
Nu stiu ale cui sunt Ludmillele si de ce le-a adus. Daca e sa ne uitam la datele tehnice, BR232 sunt ceva mai puternice decat DA-urile (2200kW).
Dar probabil si consumul e pe masura, si in plus: ce se intampla cand se defecteaza? Le duc inapoi la nemti pentru reparatii? Sau la rusi?
srazvi

Zicea cineva de la Servtrans ca Ludmilele au motor GM, sau cel putin asemanator, cele despre care ziceau erau 65-1005 si 65-1008  
Dr2005

651 005, 65-1005. E o mare diferenta.

,,Submarinele" (seria 83-1xxx) sunt ale Logistic Centerm filiala a DB. Ludmillele sunt ale Servtrans din ce am auzit (ei aveau la Ploiesti cateva inca de acum cateva luni, dar nu erau inca autorizate pentru Romania), dar nu m-as mira sa aiba si CTVul cateva (desi ar fi interesant ca o firma care isi permite electrice noi sa cumpere Diesel-uri vechi).
tomi_ms

srazvi wrote:
Zicea cineva de la Servtrans ca Ludmilele au motor GM, sau cel putin asemanator

Nu prea... Motorul clasic al Ludmillelor BR232 este Kolomna 5D49:
http://www.br232.com/Bilder/Technik/5D49a.htm
E o "bestie" de 16 cilindri in V, in 4 timpi, cu injectie directa, conform wikipedia (nu stiu de ce credeam ca e in 2 timpi )
Mai exista alte variante de motorizare, atat Kolomna cat si Krupp/Mak sau Catterpillar:
http://www.br232.com/Bilder/Motor.htm

P.s.: iat-o pe 232 682-5 postata mai inainte de Cristi, pe o poza de la ea acasa:
http://www.br232.com/Bilder/232_6/2326825_2009-08-05.jpg
mishu88

Locomotiva 92 530 661 003-1, surprinsă la Focşani, 20 noiembrie 2009. Īn capătul celălalt al trenului era o altă locomotivă Ludmila, pe care nu am reuşit să o surprind.

Zoly87

Interesant faptul ca au pus-o in Class 66 pe 1003-ul asta. Candva era numarul alocat DC-urilor , adica Didinele de 3000 de cai.
dan tm

Si-au dat seama ca e libera seria 66.
varza de tip CFR
shoppy

Nu e libera, era rezervata pentru LDE 66 englezesc care a fost la teste pe la noi, da lafel ca Hercules si Taurus, doar cu testele am ramas.
shoppy

Uitati de astea vorbesc, a fost una (de la Heavy Hauling) in teste la noi, si ramasese vorba sa fie cumparate de CFR Marfa, si urmau sa intre in clasa 66, sau poate ca era doar e potrivire din prostie a claselor de LDE din cele doua tari si s-a inteles gresit.

http://en.wikipedia.org/wiki/British_Rail_Class_66
srazvi

E clar ca e haos total de cand toti aduc alt tip de locomotive   . Poate si Ludmila e ca GM-ul de 120 km/h si de 160 km/h(sau 100 si 120) si au facut si 65 si 66.
Mai sa fie seria 70 si 71(oricum si la 71 avem dubluri) si s-a dus dracului toata numerotarea pe care o stim, 64, 66-67 si 70-71 erau didine, de la 1 la 99(chiar de la 10 la 999) chiar nu mai sunt numere sau nu e cap la CFR, asta nu c-a fost vreodata  
Dr2005

Numerotarea care o stim e facuta de C.F.R., dupa algoritmi proprii. Insa, conform normelor UIC, care vor deveni in curand obligatorii si la vehiculele motoare, seria are 4 cifre... de aia avem pentru 47: 0470, 0471, 0474, 0476, 0477, 0478 si ce or mai aparea.
mishu88

shoppy wrote:
Nu e libera, era rezervata pentru LDE 66 englezesc care a fost la teste pe la noi, da lafel ca Hercules si Taurus, doar cu testele am ramas.


Ai deschis bine vorba despre aceste locomotive primite īn Romānia pentru teste. Vă invit să citiţi īn revista Tren Magazin nr. 32 / 2006, pag. 15 pentru a afla mai multe despre aceste locomotive Class66.

Fişierul pdf se poate downloada de aici http://www.trennet.ro/gallery.php?cmd=df&pid=120 .
Electrica675

2 bucati de astea au trecut azi-noapte pe la ora 2 prin Pascani si au plecat in continuare spre Bacau .
sulzerul1175

Ieri am vazut Ludmilla 65-1006 mergand spre Arad dinspre Aradu Nou. Era izolata.
sulzerul1175

Din nou Ludmilla 1005 tot la Arad:

cristi CFR

Ludmilla la Timisoara



sulzerul1175

Am prins si 1006le la Arad  

sulzerul1175

1002 si 1005 in depoul Arad

sulzerul1175

A venit si randul lui 1001, locatia... ca deobicei  

florin.lifticariu

poti afla cumva si numerele ex-DB ?
sulzerul1175

1001 -> 232 541-3
1002 -> 232 543-9
1006 -> 232 617-1

Mai multe nu stiu.
Zoly87

92-53-0-651-004-9 impingator la o naveta trasa de 40-0864 , care e inchiriat din cate vad:
sulzerul1175

Zoly, ce scria pe vagoane? DB Schenker?
zofei.2006

mureseanu_976

Cum naiba au ajuns Fal(n)s-urile de la Logistic Services Danubius atat de sifonate? Doar nu transporta aia ditai bolovanii ?  
shoppy

Nu sunt atenti sau se grabesc la incarcare si toarna pe langa.
maus5

Salut!Ieri 01.04 o Ludmilla in trecere prin Cluj!Era un marfar dinspre Baciu spre Cluj-Napoca Est cu vagoane D.B.
CsabyRR

Salutare Maus. Da, locomotiva era garata in aghires, si era locomotiva 92 53 0 65 1006 4 (232 614-1). Vin cu Poze mai tarziu.
CsabyRR

Si cum v-am promis, pozele:



Gabry_Mafia

In Timisoara nord
cristi CFR

92 53 0 651009 - 8 Timisoara Nord

micutul_tgv

92 53 0 651008 0

Alex-DP001

006 in aceasta seara in Campia Turzii (scuzati claritatea)
Bobby

Mergea spre Cluj ? Ce fain e cu dieselu si cu catenara deasupra...  
Oare se descurca cu pantele pana la CJ... oricum la cati CP are...
Alex-DP001

Venea de la Cluj, mergea spre Razboieni-Teius, oricum se descurca cu pantele pe Boju e mai greu, dar oricum din septembrie anul trecut de cand au deraiat cazanele celor de la Unifertrans, marfarele cu tonaj mare se rup in doua pe relatia Campia Turzii-Cojocna asa ca nu are probleme de urcat.
Alex-DP001

Am reusit sa o prind pe 006 mult mai bine, ieri dupa amiaza (si azi dimineata era inca in gara), fiindca se incarca peste 20 de vagoane cu minereu de cupru, iar ea a ramas la manevrarea vagoanelor la rampa de incarcare si formarea trenului
Gabry_Mafia

92 53 0 651009-8 in Timisoara  Nord
Elful

92-53-0-651-004-9

snooker147

006


ANDU2100HP

65-0006-4 in Buftea pe 30-06-2011




Gabry_Mafia

92 53 065 1006 4 prin Jud.Timis
edward_w92


10081005 by Ontanu Eduard, on Flickr
Pingarati, 28 august 2012, serviciul suspendat, au asteptat cred vreo 2-3 ore pe directa asteptand sa plece la Bicaz, la coborare au intrat in abatuta tot la Pingarati, incrucisand cu 5453.
Zoly87

651-009-8 , Poieni.

92-53-0-651-0009-8 by Zoly060-DA, on Flickr
truscamihai

Locomotivele BR232 - Ludmilla

92 53 0 6510008 0 pe langa podul care trece peste Soseaua Giurgiului pe 04-10-2012
Photobucket
Hurricane

651-001-5




Bicaz 07.06.2013
DanyCfrPascani

Marfar DB cu piatra pe M606 impins de Ludmila 0005


92 53 0 651005-6 DB by DanyCfrPascani, on Flickr
Hurricane

651-005-6




Letcani 16.06.2013
Gaby05

Petrosani;

DSCN2857 by Gaby271, on Flickr
DanyCfrPascani

Ludmila 0005 la coada unui marfar DB cu piatra .


92 53 0 651005-6 DB by DanyCfrPascani, on Flickr
edward_w92


92530651006 4 by Ontanu Eduard, on Flickr
In viteza spre Bicaz...
Florin

92 53 0 651006-4 DB Schenker in Piatra Neamt
ex 232 617-1


15.08.2013
sulzerul1175

92 53 0 65 1015-5 pe 1 septembrie la Oradea

tram

Asta am prins-o cand mergeam inspre Curtici sa prindem VSOE )


Alex-DP001

651014-8 in Campia Turzii
Gaby05

Petrosani;

92 53 0651013-0 by Gaby271, on Flickr
Electrica675

013 impingand un tren incarcat cu piatra :

92 53 0 651 013-0 DB by Electrica675, on Flickr

       Forumul Vehiculelor Forum Index -> Materialul Rulant din Romania
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum
SITE-UL FORUMULUI VEHICULELOR